Hofland is toch niet slecht of zo?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Hofland doet het hem. Dan reageert er niemand.
Kortom Ajax/PSV opstellingquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:17 schreef cultheld het volgende:
----------------Stekelenburg
--De Jong-----Heitinga----Hofland-----Bouma
--De Ridder----Sneijder---Van der Vaart----Robben
--------------Van Persie---Collins John----
Ik vond dit ook erg vroeg. Slotjequote:Op donderdag 3 juni 2004 01:15 schreef golfer het volgende:
Beetje erg vroeg geopend topic.
Nog 2 jaar de tijd er voor om de opstelling te bedenken.
Weliswaar vroeg, maar ik vind het ook wel geinig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:36 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik vond dit ook erg vroeg. Slotje
Tegen die tijd spelen de meeste daarvan al in het buitenlandquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:03 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Kortom Ajax/PSV opstelling
Kluivert weet ik niet. Ligt er een beetje aan hoe hij terug zal komen van dit kutseizoen (understatement).quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat op het WK2006 (ALS we het halen) Kluivert/nistelrooy/makaay ook allemaal gewoon weer meegaan hoor
Eerlijk gezegd denk ik dat we meer kans maken op het WK dan op aankomend EK hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 08:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Weliswaar vroeg, maar ik vind het ook wel geinig eerlijk gezegd
Ik denk trouwens dat op het WK2006 (ALS we het halen) Kluivert/nistelrooy/makaay ook allemaal gewoon weer meegaan hoor
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat we meer kans maken op het WK dan op aankomend EK hoorKluivert is over 2 jaar waarschijnlijk een Frank de boer geval en Makaay en Van Nistelrooy zijn er dan weliswaar nog, maar ik denk dat de jongere generatie spitsen in potentie beter is dan de huidige generatie
Kijk naar zo'n Collins John bijvoorbeeld: Die jongen maakt komend seizoen zijn seizoen, als ie niet geblesseerd raakt tenminste. Echt een grote speler gaat dat worden en hij is geen intikker maar een complete spits
Van Persie lijkt me duidelijk, grootste talent van Feyenoord in een decennium. Geloof me, ondanks de concurrentie bij Arsenal gaat hij zich in de basis spelen
Dan is er nog Babel, superspits in wording, Kevin Sissing, groot talent van de Graafschap die binnen nu en 2 seizoenen zal worden weggekocht en Affelay wat zo'n beetje de enige groeibriljant is van PSV samen met middenvelder Hoogstrate dan.
Daarnaast vergeten wij nog een aantal hele grote spelers, namelijk die jongen die bij arsenal speelt in de A-jeugd en 2 jongens bij Chelsea in de A-jeugd die zeer talentvol zijn. De Ridder wordt onze super rechtsbuiten samen met Robben een super vleugel duo en dan maken we zelfs Brazilië helemaal gek
Kluivert en Van Nistelrooy zijn dan 29 en worden die zomer 30. Ik denk dat ze dan nog steeds spelen bij topclubs en daar goed presteren. Van jongens die nu nog een vaste plek in het eerste van Ajax moeten verdienen en in de zomer van 2006 zo 19 a 20 zijn is het meer afwachten of ze daadwerkelijk gaan brengen wat er mogelijk in zit. Ryan Babel kan het wel in zich hebben een hele grote te worden, maar a) of het al met z'n 19e zo is, en b) of hij de mentailteit heeft om het er ook uit te halen is nog maar afwachten. Ik zou dan zeker op Kluiv en Nistelen Makaay gokken eerlijk gezegd. Ik ben wel nieuwsgierig naar Collins John. Daar heb ik wel vertrouwen in. Ik hoop dat-ie eens opgeroepen worden. Die andere naen van "talenten": niet eerder dan 2008 voordat zij een basisplaats in Oranje zullen hebben...quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat we meer kans maken op het WK dan op aankomend EK hoorKluivert is over 2 jaar waarschijnlijk een Frank de boer geval en Makaay en Van Nistelrooy zijn er dan weliswaar nog, maar ik denk dat de jongere generatie spitsen in potentie beter is dan de huidige generatie
Kijk naar zo'n Collins John bijvoorbeeld: Die jongen maakt komend seizoen zijn seizoen, als ie niet geblesseerd raakt tenminste. Echt een grote speler gaat dat worden en hij is geen intikker maar een complete spits
Van Persie lijkt me duidelijk, grootste talent van Feyenoord in een decennium. Geloof me, ondanks de concurrentie bij Arsenal gaat hij zich in de basis spelen
Dan is er nog Babel, superspits in wording, Kevin Sissing, groot talent van de Graafschap die binnen nu en 2 seizoenen zal worden weggekocht en Affelay wat zo'n beetje de enige groeibriljant is van PSV samen met middenvelder Hoogstrate dan.
Daarnaast vergeten wij nog een aantal hele grote spelers, namelijk die jongen die bij arsenal speelt in de A-jeugd en 2 jongens bij Chelsea in de A-jeugd die zeer talentvol zijn. De Ridder wordt onze super rechtsbuiten samen met Robben een super vleugel duo en dan maken we zelfs Brazilië helemaal gek
Dat kan nooit, weet jij hoe aanvallend jouw middenveld isquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:01 schreef bergkampf het volgende:
Is natuurlijk moeilijk te zeggen omdat er in de komende tijd nog nieuwe jonge spelers doorbreken enzo.
----------------Stekelenburg (Joost Terol als t aan mij ligt reserve keeper van Utreg)--------
--Reiziger-----Heitinga-----Bouma-----van Bronckhorst
--van der Meyde----Sneijder---Van der Vaart----Robben
--------------Roy Makaay---Ruud van Nistelrooy----
Hij heeft vooralsnog meer gepresteerd dan RYAN BABEL (en zo enorm veel schelen ze niet qua leeftijd; een jaartje?) of welk van de genoemde talenten onder de 20. lleen Sneijder kan als beter presterend genoemd worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:
Krijgt die Collins John me hier wat veren in zijn kont zeg.
Talent hoor, maar laten we eerst maar afwachten of ie zijn Fulham-start een goed vervolg kan geven.
Als Babel vertrekt bij Ajax is dat voor een astronomisch bedrag.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:56 schreef tukkeronline het volgende:
Iets mis met Twente?
Twente verdient enkele miljoenen aan John, dat zie ik Ajax (nog) niet doen aan Babel
Het is juist wel knap om op een dergelijk jonge leeftijd indruk te maken bij een club als Twente zodat een PL club je gaat halen en aldaar spelend in 8 wedstrijden 4 doelpunten weet te maken. Dan heb je al iets gepresteerd. Bij Ryan is het vooralsnog alleen maar potentieel. Daar moet ook nog maar gekeken worden of wat er mogelijk is ook daadwerkelijk er uitkomt. Ik bedoel, met een verrotte instelling kan-ie het bijvoorbeeld allemaal verknallen voordat het gestart is. Qua instelling denk ik dat het met Collins John bijvoorbeeld best OK zit.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:52 schreef methodmich het volgende:
Is ook niet zo heel vreemd, aangezien John bij een Twente mocht spelen, met alle respect.
En zijn start bij Fulham is leuk, maar toch... Even afwachten.
Waar is je middenveld?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:03 schreef navvy het volgende:
............................Westerveld............................
.............................................................................
...De Jong.....Heitinga.........Hofland...........Bouma
................................................................................
....Sneijder.................v.d. Vaart.............van Bronckhorst
................................................................................
....van der Meyde......van Nistelrooy......Robben..
Hier kom je de kwalificatie wel mee door.
Bij Ajax kan je ook al heel jong in het eerste komen, dus dat is niet anders dan bij Twente. Als je ziet dat zo'n speler zelfs bij een club als Twente uit kan blinken -zonder daarbij geholpen te worden door een surplus aan spelers om hem heen die hem beter kunnen laten spelen- dan heb je simpelweg meer gepresteerd dan aardig presteren in het tweede van Ajax. Want heel aardig spelen in het tweede van Ajax zegt OOK niet alles.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:15 schreef methodmich het volgende:
Maar dat komt deels ook omdat hij bij Twente speelde en dus simpel in het eerste kwam.
Natuurlijk is het netjes dat Fulham je dan komt ophalen voor een mooi bedrag, maar het zegt niet alles.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel erg voorbarig om nu al een opstelling te geven. Je krijgt altijd weer te maken met verrassingen, laatbloeiers en talentvolle voetballers die het toch net niet halen.
Maar jij denkt niet dat in 2006 Babel en John het spitsenduo vormen? En Robben en de Ridder als vleugels, lijkt me toch zeer reëel? Ik denk dat De Ridder in potentie beter is dan Van der Meyde en de jeugdspelers bij Arsenal en Chelsea zijn ook zeer goed bezig volgens de berichten. Zoveel jeugdig talent van rond de 18 wat we nú hebben, hebben we heel lang niet gehad volgens mij.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Bij Ajax kan je ook al heel jong in het eerste komen, dus dat is niet anders dan bij Twente. Als je ziet dat zo'n speler zelfs bij een club als Twente uit kan blinken -zonder daarbij geholpen te worden door een surplus aan spelers om hem heen die hem beter kunnen laten spelen- dan heb je simpelweg meer gepresteerd dan aardig presteren in het tweede van Ajax. Want heel aardig spelen in het tweede van Ajax zegt OOK niet alles.
De opmerking dat we nog maar moeten afwachten wat het uiteindelijk wordt is bij beiden terecht, maar mijns inzien wel meer van toepassing op Babel dan op Collins John.
Dat lijkt mij niet nee. En al helemaal niet als Advocaat coach is. Kluivert en Van Nistelrooy zijn dan 29! prima leeftijd voor een spits. Makaay dan 30. Denk dan ook zeker niet dat ze dan twee gastjes van onder de 20 in de spits zetten. Misschien een van de twee, maar niet beiden. Ik denk dat we overigens al blij zat mogen zijn als een van beiden dan goed genoeg is voor in de basis opstelling.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar jij denkt niet dat in 2006 Babel en John het spitsenduo vormen? En Robben en de Ridder als vleugels, lijkt me toch zeer reëel? Ik denk dat De Ridder in potentie beter is dan Van der Meyde en de jeugdspelers bij Arsenal en Chelsea zijn ook zeer goed bezig volgens de berichten. Zoveel jeugdig talent van rond de 18 wat we nú hebben, hebben we heel lang niet gehad volgens mij.
Bij de Engelsen Rooney in de basis, bij de Duitsers Podolski, bij de Spanjaarden Torres en bij de Russen die andere hele jonge speler. Stuk voor stuk in de basisquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet nee. En al helemaal niet als Advocaat coach is. Kluivert en Van Nistelrooy zijn dan 29! prima leeftijd voor een spits. Makaay dan 30. Denk dan ook zeker niet dat ze dan twee gastjes van onder de 20 in de spits zetten. Misschien een van de twee, maar niet beiden. Ik denk dat we overigens al blij zat mogen zijn als een van beiden dan goed genoeg is voor in de basis opstelling.
Telkens inderdaad EEN jong talent, niet twee (ik zeg ook dat ik een mogelijk acht, maar niet beiden tegelijk).quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij de Engelsen Rooney in de basis, bij de Duitsers Podolski, bij de Spanjaarden Torres en bij de Russen die andere hele jonge speler. Stuk voor stuk in de basisDus waarom wij niet.
Dus waarom wij niet. Ik denk dat je beter een paar jonge supertalenten in de spits kunt zetten dan de volgevreten vedettes die zoiets hebben van het zal wel. In 2006 is Collins John bijna 21 en Ryan Babel 20, lijkt me toch een goede leeftijd om in de basis te staan tegen bijvoorbeeld DuitslandWe hebben vergeleken met 6 jaar geleden supertalenten. 6 jaar geleden had je Bouma, Zenden en Wooter als talenten die bakten er toen vergeleken met de talenten nu heel wat minder van.
Dat zeiden ze ook van Ajax in '95. en wie besliste het? 18-jarige Kluivertquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Telkens inderdaad EEN jong talent, niet twee (ik zeg ook dat ik een mogelijk acht, maar niet beiden tegelijk).
Ik denk dat de mentalitiet van Nistelrooy en Makaay gewoon erg goed is. Die willen heus wel prijzen pakken. Die hebben een laatste kans dan. Die jonkies kunnen het idee hebben dat het altijd nog wel kan.
John en Babel zijn dan 19 en 20. Die zijn dan op het hoogste internationale niveua dan echt onervaren. Als het 2006 is hebben ze net 1 jaar een compleet seizoen in de basis gestaan. Te onervaren om ALLEBEI TEGELIJK in de spits te hebben.
Ik denk ook dat het wel goed komt, maar op een WK nou een compleet team van onder de 21 neer te zetten is naief.
Ik ben dan ook niet voor jong Oranje maar voor een mix tussen jeugd en routine. Tegen die tijd spelen Sneijder, vd Vaart, Robben, Heitinga en De Ridder al in de grote competities mee, mark my words. Babel staat dan in Ajax 1 en Collins John zit bij een topclub in Engelandquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:23 schreef tong80 het volgende:Ja zet jong Oranje in die nooit op een groot tournooi spelen omdat ze zich niet kunnen kwalificeren.
Ik denk dat Nederland al voorop loopt met het brengen van jonge spelers.
In Duitsland ben je op je 21ste een talent in Nederland een routinee.
Toch is dat zeer betrekkelijk natuurlijk. Het scheelt gewoon een stuk of je concurrent Kim Christensen of Jurgen Cavens heet of dat je met Zlatan Ibrahimovic en Wesley Sonck te maken hebt.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Bij Ajax kan je ook al heel jong in het eerste komen, dus dat is niet anders dan bij Twente.
Nogmaal: EEN jonge spits die kan proviteren van de gewiekstheid van een pass van de oude vos Rijkaardquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Ajax in '95. en wie besliste het? 18-jarige Kluivert![]()
Dat geloof ik zo, maar dan nog hebben ze pas een misschien twee seizoene op top niveau gedraaid. Ook bij de spitsen moet er evenwicht bestaan. Niet TWEE onder de 20 neerzetten als je enige spitsen in de basisopstelling.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet voor jong Oranje maar voor een mix tussen jeugd en routine. Tegen die tijd spelen Sneijder, vd Vaart, Robben, Heitinga en De Ridder al in de grote competities mee, mark my words. Babel staat dan in Ajax 1 en Collins John zit bij een topclub in Engeland![]()
Stam, DeBoer & Bosvelt zullen er zeker niet bij zijn, maar van de andere genoemde namen weet ik het niet hoor. Ik denk dat Van Hooijdonck ook genoemd kan worden als een van de afvallers van 2006.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:57 schreef cultheld het volgende:
De mensen zoals Seedorf, Stam, De Boer, Davids, Reiziger, Van Bronckhorst, van der Sar, Kluivert, Zenden, Bosvelt enzovoort zullen er niet bij zijn in 2006.
Maar zoals ik ook al zei: als je op kan vallen als mindere spelers je aan moeten spelen en zelfs bij een club zonder grote naam op weet te vallen in Engeland doe je het ook niet slecht. Helemaal niet als je dan in de 8 wedstrijden dat je op mag draven 4 keer scoort. Dat zijn al prestaties te noemen. En da's meer dan NU over Babel gezegd kan worden. Als je voorzichtig bent met het ophemelen van Collins John dat je nog moet zien of het er uit komt, dan moet dat zeker ook bij RYAN BABEL.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Toch is dat zeer betrekkelijk natuurlijk. Het scheelt gewoon een stuk of je concurrent Kim Christensen of Jurgen Cavens heet of dat je met Zlatan Ibrahimovic en Wesley Sonck te maken hebt.
En het scheelt of je bij een club komt die elk duel moet winnen of bij een club die mag winnen.
Daar komen dan nog de verwachtingspatronen bij, die in het geval van een Ajax-jonkie vele malen hoger liggen dan bij een Twente-jonkie, simpelweg omdat je van Ajax komt.
Ik wil niks af doen aan de prestatie van John, maar het speelt wel een rol.
Een draver, maar wel een van het Duitse soort die ze er in tikt wanneer nodig. Deed het in een armzalig F'noord dit seizoen best aardig. Als-ie zich meer ontwikkelt kan-ie best nuttig zijn.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:48 schreef methodmich het volgende:
Dirk Kuyt? Dan liggen we er pas snel uit.
maar die balaanname zegt weer niets over de mentaliteit die nodig is om het te redden ...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:52 schreef methodmich het volgende:
Het gaat ook om de eerste indrukken he. Soms zie je al genoeg aan een balaanname.
Mee eens, maar een Dirk in Oranje is wel een soort zwaktebod voor voetballand Nederland.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Een draver, maar wel een van het Duitse soort die ze er in tikt wanneer nodig. Deed het in een armzalig F'noord dit seizoen best aardig. Als-ie zich meer ontwikkelt kan-ie best nuttig zijn.
Okee en die lijkt me bij een Liberiaanse vluchteling inderdaad wel beter ontwikkeld dan bij een jonge Amsterdammer.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:54 schreef Doc het volgende:
[..]
maar die balaanname zegt weer niets over de mentaliteit die nodig is om het te redden ...
Misschien moet voetballand Nederland eens van het idee af dat het allemaal mooi moetquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mee eens, maar een Dirk in Oranje is wel een soort zwaktebod voor voetballand Nederland.
Yep. Hose en Wooter zouden ook allemaal beter zijn dan wie dan ook ...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee en die lijkt me bij een Liberiaanse vluchteling inderdaad wel beter ontwikkeld dan bij een jonge Amsterdammer.
Tja, Hosé zat in de Gouden A1 waar maar 1 speler van doorbrak.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep. Hose en Wooter zouden ook allemaal beter zijn dan wie dan ook ...
Dat zal denk ik alleen gebeuren als we de poule niet doorkomen. Nou ja, zo heeft ieder nadeel z'n voordeel.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:59 schreef methodmich het volgende:
Minstens zo interessant is de kwestie wie onze bondscoach zal zijn, aangezien Dick na het teleurstellende EK ontslagen is.
Ik zou voor Martin Jol gaan of voor Co Adriaansequote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:59 schreef methodmich het volgende:
Minstens zo interessant is de kwestie wie onze bondscoach zal zijn, aangezien Dick na het teleurstellende EK ontslagen is.
Nog meer toekomstvoorspellingen die uitkomen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:59 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop op Co Adriaanse. Hoewel hij bij de KNVB niet echt populair is natuurlijk, zullen ze daar toch moeten onderkennen dat hij gewoon gelijk heeft gehad en gekregen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:59 schreef methodmich het volgende:
Op zich een lekkere opstelling maar in 2006 is van Persie beter dan vd Vaart, geloof dat maar vastquote:Op zondag 20 juni 2004 17:42 schreef AirRaid het volgende:
----------------Stekenlenburg----------------
de Jong----Heitinga----Hofland----Bouma
-------------------------------------------------
Sneijder----------Van der Vaart------?
van der Meyde----------------------Robben
-----------------Van Nistelrooij---------------
Reserve's:
Boschaart
de Ridder
Babel
van Persie
Collins John
Kluivert
Kuyt
Huntelaar
Weet jij betere linksbacks dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:03 schreef mitt het volgende:
waarom noemt iedereen nou Bosschaart
alsof iemand hier hem het afgelopen seizoen heeft zien voetballen, want dan zou je hem echt niet noemen
Fredje Bouma.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Weet jij betere linksbacks dan?
Bouma is centraal beter vind ik, hij moet de toekomstige leider van de verdediging wordenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Fredje Bouma.![]()
Bosschaart haalt Oranje hoop/denk ik niet.
Daniël de Ridder lijkt me echt zo'n showvoetballer die niet de mentaliteit heeft.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Twee rechtsbenige centrale verdedigers dan maar.
Bij gebrek aan beter zou ik Bouma absoluut linksback laten spelen.
Ik hoop dat Daniël de Ridder snel doorbreekt.
In interviews maakt hij een zeer intelligente indruk. Ik denk dat hij serieus met z'n sport bezig is.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daniël de Ridder lijkt me echt zo'n showvoetballer die niet de mentaliteit heeft.
hmm hij leek mij een 2e daniquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In interviews maakt hij een zeer intelligente indruk. Ik denk dat hij serieus met z'n sport bezig is.
Dat Hitkranthoofd kan hij weinig aan doen.
Loovens, proestquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:05 schreef _bigmac_ het volgende:
----------------Van de Sar
--De Jong-----Colins----Loovens-----Boschaart
--De Ridder----Sneijder---Van Bommel----Robben
wat nou proest?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Loovens, proest
Ik bedoel het niet zo. Maar Kruiswijk, Heitinga, Bouma, Kromkamp, Knol en Colin zijn allemaal beter.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wat nou proest?
die jongen weet wat hij wel en niet kan en dat is heel goed voor een verdediger heb je hem niet gezien tegen rangers twee jaar terug ?
Kruiswijk Bouma Kromkap en Knol zijn echt niet beter als Glenn hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet zo. Maar Kruiswijk, Heitinga, Bouma, Kromkamp, Knol en Colin zijn allemaal beter.
Je bent duidelijk voor Feyenoordquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Kruiswijk Bouma Kromkap en Knol zijn echt niet beter als Glenn hoor
Hij en Van de Berg hebben nooit bij de zelfde selectie gezeten tot nu toe.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Loovens moet het allemaal nog bewijzen.
Heitinga en Bouma hebben meer ervaring, Heitinga is zelfs al een belangrijke penaltyspecialist.
Colin schat ik hoger in dan Loovens, die niet eens een Peter van de Berg uit de basis van Feyenoord houdt.
Maar hij is echt niet beter dan bijvoorbeeld Arnold Kruiswijk, dat wordt de nieuwe Stamquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Hij en Van de Berg hebben nooit bij de zelfde selectie gezeten tot nu toe.
en dat zitten ze nu wel daarom word Glenn nu ook bassis speler
Arnold Kruiswijkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar hij is echt niet beter dan bijvoorbeeld Arnold Kruiswijk, dat wordt de nieuwe Stam
Feyenoord is een topclub wou je zeggen. Waar slaat het op om dat af te doen met 'die moet eerst maar eens naar een topclub gaan'. Heeft Collins John ooit bij Ajax, Feyenoord of PSV gespeeld? Wat te denken van Westerveld, Makaay of Redan.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:17 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Arnold Kruiswijk![]()
nee jo die moet eerst maar eens naar een top club gaan
Weet ik, maar hij moest wel naar Excelsior en Van de Berg werd gehaald.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Hij en Van de Berg hebben nooit bij de zelfde selectie gezeten tot nu toe.
en dat zitten ze nu wel daarom word Glenn nu ook bassis speler
Feyenoord is in Nederland een topclub jaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord is een topclub wou je zeggen. Waar slaat het op om dat af te doen met 'die moet eerst maar eens naar een topclub gaan'. Heeft Collins John ooit bij Ajax, Feyenoord of PSV gespeeld? Wat te denken van Westerveld, Makaay of Redan.
Redan komt er echt nog wel hoor, het Nederlands elftal kan wereldkampioen worden in 2006, als het grootste deel van de oude garde thuis wordt gelaten tenminste. Met Sneijder, Robben, Van Persie, John, Heitinga, Van Bommel en Bakkal in de basis kan het niet fout gaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:30 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Feyenoord is in Nederland een topclub ja
en Redan is geen speler voor het Nederlands elftal hoor![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Redan komt er echt nog wel hoor, het Nederlands elftal kan wereldkampioen worden in 2006, als het grootste deel van de oude garde thuis wordt gelaten tenminste. Met Sneijder, Robben, Van Persie, John, Heitinga, Van Bommel en Bakkal in de basis kan het niet fout gaan.
Wat doe je nou lacherig dan? Bakkal is een super talentquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:37 schreef RednaZ het volgende:
[..].
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:17 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Arnold Kruiswijk![]()
nee jo die moet eerst maar eens naar een top club gaan
Niet dus, hij heeft met moeite de jeugdopleiding van Ajax gecombineerd met zijn Atheneum opleiding en hij lijkt me echt iemand die er vol voor gaat.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daniël de Ridder lijkt me echt zo'n showvoetballer die niet de mentaliteit heeft.
Loovens is beter als Boumaquote:Op zondag 18 juli 2004 23:34 schreef RedGuy het volgende:
Heitinga en Bouma centraal in de verdediging, met Loovens en Kruiswijk achter de hand. Kruiswijk speelt binnen 2 jaar bij Feyenoord, omdat hij dat zelf wil.
Kromkamp. Licht eens toe.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:30 schreef ForzaRob het volgende:
------------------------------------------vd Sar---------------------------------------------
Kromkamp(De Jong)-----Heitinga(Loovens)------Bouma(Knol)----------Bosschaart (v.Bronckhorst)
-----Sneijder(Seedorf)-----------------V Bommel(Hoogstrate)-----------vd Vaart (Davids)
--de Ridder (Castelen,vd Meyde)-----V.Nistelrooy(Kluivert)----------Robben (v.Persie)
Co neemt het volgens hem over na een jaartje.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kromkamp. Licht eens toe.
Ik vind Kromkamp een betere keuze dan Bosschaart (staat ook in z'n opstelling).quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kromkamp. Licht eens toe.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk ongelofelijk dat sommige mensen nog steeds kiezen voor Kluivert en van Nistelrooij.![]()
Als koppel bedoelde ik vooral. Werkt niet, is genoeg geprobeerd.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:31 schreef Kang-He het volgende:
[..]. Ze zijn tijdens het WK dan 30 jaar. Of net 31.
Vind je dat nu nog, nu je grote Ajax held Van Basten het met me eens is?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:44 schreef gras het volgende:
Inderdaad. Mensen die ene Van Nistelrooij in hun opstelling opnemen hebben een gigantische plaat voor hun kop. Kromkamp en Bosschaart erin is gewoon lachwekkend.
Van Basten m'n held? Waar haal je dat vandaan? En ja, ik vind het nog steeds lachwekkend dat beiden zijn geselecteerd. Gelukkig betreft het slechts een voorselectie.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vind je dat nu nog, nu je grote Ajax held Van Basten het met me eens is?
Ben jij nog steeds zo blij met Marco?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:44 schreef gras het volgende:
Kromkamp en Bosschaart erin is gewoon lachwekkend.
Keep on rubbing it in.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben jij nog steeds zo blij met Marco?.
Ja, eigenlijk wel. Hoezo?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds zo blij met Marco?.
Grapjasquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:46 schreef cultheld het volgende:Takak
zal ook een kandidaat zijn in 2006
Kruip terug onder steen en zo.........quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:19 schreef Chen het volgende:
[..]
Grapjas
zonnesteek opgelopen ofzo?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:49 schreef Spideyman het volgende:
Na het 2x achter elkaar behalen van de Europa Cup 1 door PSV reist de volgende equipe af als eerste elftal naar Duitsland:
---Robben----------RVN-----------Bakkal---
--------------------------------------------------------
----Cocu--------J. De Jong-----Van Bommel
Bouma-------Hofland------Colin-------Ooijer
----------------------Waterreus-------------------
Coach: Guus Hiddink
wie jij, dat je serieus reageert?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:55 schreef AirRaid het volgende:
[..]
zonnesteek opgelopen ofzo?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:49 schreef Spideyman het volgende:
Na het 2x achter elkaar behalen van de Europa Cup 1 door PSV reist de volgende equipe af als eerste elftal naar Duitsland:
---Robben----------V.Nistelrooij-----------Castelen---
----Seedorf--------v.d Vaart-----Davids
Bouma-------Hofland------Heitinga------tja....
----------------------v.d Sar-------------------
Gaat ie niet voor Syrië of Turkije ballen dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:46 schreef cultheld het volgende:Takak
zal ook een kandidaat zijn in 2006
Nee, het is geen Boukhari..................quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat ie niet voor Syrië of Turkije ballen dan?
Kun je net zo goed Makaay op de plek van de Ridder zetten.quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:20 schreef stame het volgende:
--------------------v.d Sar------------------------
de Jong------Heitinga--Hofland---------Bouma
-----------Seedorf-------v.d Vaart----------------
-------------------van Persie-----------------------
---de Ridder------van Nistelrooij------Robben--
jah kan ook, maar De Ridder lijkt me ook wel een goede optie.quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:55 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Kun je net zo goed Makaay op de plek van de Ridder zetten.![]()
Wil je gelijkspelen tegen Faeroër of zo?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:02 schreef RedGuy het volgende:
Aerts
Zuiverloon - Loovens - Breinburg - Bosschaart
v/d Ouweland - v/d Boogaart - Snoyl
Castelen - Kuijt - van Persie.
volgens mij wilt ie verliezenquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wil je gelijkspelen tegen Faeroër of zo?
Rechtsbuitens zijn een drama, die moet je úberhaupt niet op willen stellenquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:26 schreef PJORourke het volgende:
Ik hoop dat er de komende jaren een beetje rechtsbuiten bij komt....De Ridder is meer middenvelder en Andy is ook niet alles, al was hij het afgelopen EK chronisch uit vorm....
zo iemand als De Ridder (als ie zich verder goed ontwikkeld) vind ik op zich niet slechtquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Rechtsbuitens zijn een drama, die moet je úberhaupt niet op willen stellen
Castelen is veel beter (zeg ik als PSV'er)quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:14 schreef stame het volgende:
[..]
zo iemand als De Ridder (als ie zich verder goed ontwikkeld) vind ik op zich niet slecht
(ik zei het als Feyenoorder)quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Castelen is veel beter (zeg ik als PSV'er)
Als je zo redeneert, waarom dan in godsnaam Castelen?quote:Op zondag 27 februari 2005 11:32 schreef Moreno het volgende:
Als Aerts bij Ajax had getekend had hij er net zo goed in gestaan, maar als je naar de vorm kijkt waarin spelers nu verkeren, dan lijkt het me logisch dat Heijtinga, van de Vaart en Sneijder er niet in staan.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Stekelenburg Ooier Heitinga Bouhlarouz Gio Davids Bommel Seedorf Makaay Robben Nistelrooy |
Yilderim vind ik niet sterk spelen in Oranje. En om daar nou Mendy van der Meyden of De Ridder neer te zettenquote:Op zondag 27 februari 2005 11:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je zo redeneert, waarom dan in godsnaam Castelen?
Maduro? Hallo, dan is 't al 2006 he, die is dan al over z'n hoogtepunt heen natuurlijk.... Ik zeg: Keizer, Schilder, Plat en Slijngard in de basisquote:Op zondag 27 februari 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
Maduro er in natuurlijk, kan niet missen.
Prima, geen Van Bommel dus.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:17 schreef cultheld het volgende:
Maduro? Hallo, dan is 't al 2006 he, die is dan al over z'n hoogtepunt heen natuurlijk.... Ik zeg: Keizer, Schilder, Plat en Slijngard in de basis![]()
Nee hij heet Owusu-Abeyie, beste kennerquote:Op zondag 27 februari 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Quincy heet Owusu. Lijkt me wel erg snel dan hoor.
Even aangepast naar waarheidquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:59 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat Van Basten meer iets als dit gaat kiezen:
Basisopstelling:
-------------------------------------van der Sar----------------------------------
Kromkamp------------Boulahrouz----------------Mathijsen-----------Van Bronckhorst
--------------Landzaat--------------Cocu---------------van der Vaart--------
----Kuijt------------------------Van Nistelrooij------------------Robben--------
Onderstaande opstelling is natuurlijk om te janken, maar het zou VB kennen best kunnen:
---------------------------------Stekelenburg----------------------------------
Ooijer------------Kromkamp----------------Maduro-----------Emanuelson
------------Aissati/Afellay---------Sneijder-----------Davids---------------
------van Persie------------------Makaay/VOH------------------Babel------
Denk dat dat team van mij met een nulletje of 8 of die houthakkers van jou heenwalst. Mijn team swingt, dat van jou is op Persie en Robben na, technisch belabberd.quote:
als Basten en Cruijff even gaan babbelen met die gasten, gaan ze gewoon mee.quote:Op zondag 11 december 2005 01:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daarnaast hebben Stam en Bergkamp al aangegeven niet meer mee te doen met het Nederlands elftal. Dus dream on.
Ja het zijn behaklve houthakkers ook nog eens provincie-spelers Kromkamp Boulahrouz Mathijssen Emmanuelson Maduro ...stuk voor stuk een enorm gebrek aan kwaliteit. Niveau FC Utrechtquote:Op zondag 11 december 2005 01:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trouwens, over houthakkers gesproken...
quote:Op zondag 11 december 2005 01:15 schreef RayMania het volgende:
Notoire Gek moet je niet zo serieus nemen.
Opdam mag er van mij uit..................nog beter is nameijk deze opstellingquote:Op zondag 11 december 2005 01:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gio, Opdam en Kluivert zijn geweldige spelers.Bergkamp en Stam zijn niet eens beschikbaar, dus die opstelling kan zo de prullenbak in.
Als ze dood zijn, dan zijn ze niet beschikbaar. Nu voetballen ze gewoon allebij nog en zijn dus gewoon beschikbaar. Je moet niet alles geloven wat ze zeggenquote:Op zondag 11 december 2005 01:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gio, Opdam en Kluivert zijn geweldige spelers.Bergkamp en Stam zijn niet eens beschikbaar, dus die opstelling kan zo de prullenbak in.
Die moeten er gewoon sowieso in inderdaad.quote:
Dat jij je nooit aan beloftes kan houden, wil nog niet zeggen dat zij dat ook niet kunnenquote:Op zondag 11 december 2005 01:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Als ze dood zijn, dan zijn ze niet beschikbaar. Nu voetballen ze gewoon allebij nog en zijn dus gewoon beschikbaar. Je moet niet alles geloven wat ze zeggen
quote:Op zondag 11 december 2005 01:39 schreef Nashje het volgende:
Sar
Heitinga, Boulahrouz, Mathijsen, Emanuelson![]()
Sneijder, Davids, Van der Vaart![]()
Kalou, Kuyt, Van Persie![]()
Hahaquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:17 schreef cultheld het volgende:
Het is zonneklaar: Jaap Stam, Van der Sar en andere spelers van het Nederlands elftal op het EK 2004 zullen er in Duitsland niet bij zijn. Wie wel? En nog belangrijker, hoe gaat die basis er uit zien? Ik trap even af: Zo zie je maar, dán hebben we pas écht een luxe probleem, want in de wissel hebben we dan Gentenaar, Hoogstrate, Affelay, Babel en Zomer. Om over de reservebank maar te zwijgen.....Nederland winnaar WK 2006
Ja, dan zou ik ook bang worden van de lotingquote:Op zondag 11 december 2005 03:15 schreef golfer het volgende:
-------------------------------------van der Sar----------------------------------
----------------Heitinga------------Maduro-----------Emanuelson
--------------------------------------Davids----------------------------------
--------------De Jong--------------Sneijder---------------van der Vaart--------
--------De Ridder------------------Kluivert------------------Babel--------
Laat San Marco nou gewoon met louter (ex)Ajacieden dit WK gewoon eens winnen om de criticasters de mond te snoeren.quote:Op zondag 11 december 2005 03:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja, dan zou ik ook bang worden van de loting
Davids is best wel een linkspoot en dan krijg je dus 5 linkspoten op het middenveld en voorinquote:Op zondag 11 december 2005 18:40 schreef VoreG het volgende:
Waarom Bommel boven Davids? Je hebt juist die stofzuiger nodig. Je hebt Cocu er ook al staan dus van Bommel kan op de bank
Davids mag mee als reserve achter Cocu en VdVquote:Op zondag 11 december 2005 18:40 schreef VoreG het volgende:
Waarom Bommel boven Davids? Je hebt juist die stofzuiger nodig. Je hebt Cocu er ook al staan dus van Bommel kan op de bank
http://sport.independent.(...)am/article331431.ecequote:Keane and Davids escape punishment for fight
By Gordon Tynan
Published: 06 December 2005
Robbie Keane and Edgar Davids will not be punished by Tottenham Hotspur for a fight at the club's training ground.
A Spurs spokesman said that the Davids and Keane fight, which took place last Friday, was nothing to worry the club. "We see it as a sign of the players' passion and commitment. There was an incident," the spokesman said, "but it was handbags and it's all over and forgotten now."
Jermain Defoe has ruled out leaving the club in order to fulfil his World Cup ambitions. He hopes to be included in Sven Goran Eriksson's squad for next summer's finals in Germany despite being relegated to the bench for the last three games as coach Martin Jol has preferred Keane.
Keane has scored two goals in as many games and Defoe admits his demotion has been difficult to take. "I don't need to go anywhere," Defoe said. "Not playing has been hard to take because as a forward you just want to score goals but I'm sure I'll get my chance and when I do I'll be ready. I have played a lot of the games this season. I've only missed the last three. England's manager knows what I can do."
Jol also refused to rule out a move for Feyenoord's Dirk Kuyt in January - "the door is still open" - as his Egyptian striker Mido is set to leave the club next month to play for his country in the African Nations Cup. Spurs' other option is the Ł1m Poland international Grzegorz Rasiak.
Met veel Ajacieden win je juist niet.quote:Op zondag 11 december 2005 03:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat San Marco nou gewoon met louter (ex)Ajacieden dit WK gewoon eens winnen om de criticasters de mond te snoeren.
Lijkt me prima opstelling jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef cultheld het volgende:
Dit is ook wel een leuke opstelling:
-----------------------Sar----------------------
----Ooijer---------Boulahrouz-----Mathijsen
---------------------Cocu-----------------------
-----------Van Bommel---------Davids-------
-------------------Van der Vaart--------------
---Van Persie---Van Nistelrooy----Robben
Oranje kan in balbezit achterin dan 1 tegen 1 spelen en wanneer de tegenstander dreigt te counteren of in balbezit is, kunnen Davids en Cocu ieder een linie zakken zodat Cocu achterin het centrum net Boulahrouz kan verdedigen en Ooijer en Mathijsen de vleugels van de tegenstander op kunnen vangen. Daarna kan de omschakeling snel worden ingezet en heb je met Van Bommel de ideale verbinding tussen verdediging en aanval en 4 aanvallende toppers (VDV, Van Nistelrooy, Robben en Van Persie). Who needs Kalou?
Voor deze opstelling geef ik groen lichtquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Keepers: Edwin van der Sar, Henk Timmer, Maarten Stekelenburg
Verdedigers: Joris Mathijsen, Khalid Boulahrouz, Jan Kromkamp, Giovanni van Bronckhorst,
Barry Opdam, Andre Ooijer
Middenvelders: Philip Cocu, Rafael van der Vaart, Denny Landzaat, Wesley Sneijder,
Mark van Bommel, Edgar Davids, Hedwiges Maduro
Aanvallers: Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben, Robin van Persie, Dirk Kuyt, Roy Makaay, Romeo Castelen,
Klaas-Jan Huntelaar
Opstelling
vd Sar
Kromkamp Boulahrouz Ooijer Mathijsen
Bommel Cocu vd Vaart
v Persie v Nistelrooy Robben
Voorlopig zou ik het zo doen
Ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor deze opstelling geef ik groen licht
Sarretje en Raffie tochquote:
Dit is 'm gewoon!!!!!! ALS ik bondscoach was zou ik met dit gaan spelen.... Opzouten met die duffe Landzaat en die irritante Vlaar en Sneijder! Jammer dat er niet met 12 man gespeeld mag worden, want Davids zou ik er ook nog graag bij hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 03:19 schreef Daniel.San het volgende:
------------------sar-------------------
--------Boulerouz--Mathijsen--------
Ooier-------------------------Bronckh
-------Bommel----------Cocu---------
--------------------Vaart---------------
--Persie----Nistelrooi-----Robben---
Hiermee worden we wereldkampioen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een opstelling.
Ook al is het van anderhalf jaar geleden, echt in de buurt komt deze opstelling niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:17 schreef cultheld het volgende:
Het is zonneklaar: Jaap Stam, Van der Sar en andere spelers van het Nederlands elftal op het EK 2004 zullen er in Duitsland niet bij zijn. Wie wel? En nog belangrijker, hoe gaat die basis er uit zien? Ik trap even af: Zo zie je maar, dán hebben we pas écht een luxe probleem, want in de wissel hebben we dan Gentenaar, Hoogstrate, Affelay, Babel en Zomer. Om over de reservebank maar te zwijgen.....Nederland winnaar WK 2006
Daarom heb ik em ook zo gemachtquote:
En je hebt Sneijder als goede invaller. Of je wisselt Sneijder en VdV af.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Daarom heb ik em ook zo gemacht![]()
Er zit inderdaad ook nog wel wat op de bankquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
En je hebt Sneijder als goede invaller. Of je wisselt Sneijder en VdV af.
VOH als pinchitter samen met Lucius, Maduro, Aissati, Kromkamp, Timmer en Landzaat op de bank.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niemand wilt Yildirim op de bank als pinchhitter (spelhervattingen als wapen)? Ik denk dat we hem goed zouden kunnen gebruiken op het WK hoor!![]()
Aisatti is wat te vroeg denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
VOH als pinchitter samen met Lucius, Maduro, Aissati, Kromkamp, Timmer en Landzaat op de bank.
Wie weet. Hij hield zich staande tegen Pirlo, Maldini en Gattuso. Als hij zich het komende half jaar sterk ontwikkelt en dat soort wedstrijden vaker laat zien, dan lijkt mij voor hem een plaats bij de selectie niet onterechtquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 15:37 schreef WeebI het volgende:
GK - vd Sar
RB - d Jong
rCB - Mathijsen
lCB - Boulahrouz
LB - v Bronckhorst
rCMF - Cocu
lCMF - Davids
AMF - vd Vaart
RWF - v Persie
LWF - Robben
CF - v Nistelrooy
Kalou gaat wellicht niet meer, dus in zijn plaats Babel/Kluivert/Makaay ofzo. Maakt eigenlijk niet zoveel uit, want veel speelminuten krijgen ze toch niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:14 schreef Vegnagun het volgende:
Selectie:
Van der sar
Timmer
Stekelenburg
Kromkamp
Lucius
Ooijer
Boulahrouz
Opdam
Mathijsen
Van bronckhorst
Van bommel
Van der vaart
Davids
Landzaat
Cocu
Maduro
Sneijder
Kalou
Van Nistelrooi
Robben
Kuyt
Van Persie
Huntelaar
Opstelling:
---------------------Van der sar---------------------
----Ooijer----Boulahrouz----Mathijsen----Gio-----
--------Vdvaart--------Cocu---------Davids--------
-------Kalou--------VanNistelrooi--------Robben---
Die zullen wij helaas niet tegenkomen op het WK........quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:59 schreef Devano het volgende:
Van der Sar
Kromkamp Bouhlarouz Opdam De Cler
Van Bommel Cocu Van der Vaart
Van Persie Van Nistelrooy Robben
Met Cocu en Van der Vaart eventueel omgewisseld tegen mindere tegenstanders.
Een variant met bank:quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef cultheld het volgende:
Dit is ook wel een leuke opstelling:
-----------------------Sar----------------------
----Ooijer---------Boulahrouz-----Mathijsen
---------------------Cocu-----------------------
-----------Van Bommel---------Davids-------
-------------------Van der Vaart--------------
---Van Persie---Van Nistelrooy----Robben
Rest van de selectie/schaduwelftal:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:59 schreef Devano het volgende:
Van der Sar
Kromkamp Bouhlarouz Opdam De Cler
Van Bommel Cocu Van der Vaart
Van Persie Van Nistelrooy Robben
Met Cocu en Van der Vaart eventueel omgewisseld tegen mindere tegenstanders.
Omdat het in potentieel wel goede voetballers zijn, alleen komt het er op de 1 of andere manier niet uit, dat heeft natuurlijk ook met het verleden te maken... en hoe het oranje publiek erop reageert, denk ik...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom komen er nog steeds mensen aanzetten met Seedorf en Kluivert
Die kans is idd vrij groot, maar toch ik denk dat als je bij AC Milan voetbalt en daar wekelijks in de basis staat is het voor een buitenstaander (die geen idee heeft van het verleden) moeilijk te begrijpen dat hij niet in het NL Elftal staat, laat staan dat ie mee mag naar het WKquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig gaan ze mooi niet naar het WK
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:40 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Ooijer, Mathijsen, Bouhlarouz, Van Bronckhorst
Van Bommel, Cocu, Van der Vaart
Van Persie, Van Nistelrooij, Robben
Dat wordt hem
Sneijder op de plek van Van Bommel, Huntelaar op de plek van Van nistelrooy, Urby op de plek van Gio en hij is inderdaad af...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:40 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Ooijer, Mathijsen, Bouhlarouz, Van Bronckhorst
Van Bommel, Cocu, Van der Vaart
Van Persie, Van Nistelrooij, Robben
Dat wordt hem
Jep, zoals Bommeltje gisteren speelde mag Sneijder in goede doen daar inderdaad staan. Verder zat ik heel erg te twijfelen tussen Huntelaar en Van Nistelrooij. Ik moet Huntelaar eerst zien in een paar oefenpotjes eind meiquote:Op donderdag 6 april 2006 14:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Sneijder op de plek van Van Bommel, Huntelaar op de plek van Van nistelrooy, Urby op de plek van Gio en hij is inderdaad af...![]()
Van Bronckhorst in de basis lijkt me duidelijk. Als tweede keuze zou ik Emanuelsson meenemen en de Cler zou ik lekker thuis laten.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar Gio speelde gisteren erg goed vond ik, die hoort er wel in wat mij betreft.
Jij bent best wel grappig, wist je datquote:Op donderdag 6 april 2006 15:14 schreef Shreyas het volgende:
Grappig dat een aantal mensen Van Bommel in de basis hebben staan. De vraag luidt of hij sowieso wel mee gaat. Van Basten had aangegeven dat Van Bommel zich moest bewijzen bij Barcelona. 90% van de wedstrijden bij Barcelona speelt hij zwaar kut, mist wereldkansen, schiet voetballend tekort, is slordig in zijn passing, eigenlijk alles wat hij bij PSV wel kon, kan hij nu niet meer.
Als Van Basten zich houdt aan wat hij heeft gezegd, dan laat hij Van Bommel buiten de selectie. Als Van Bommel op het WK in Duitsland speelt, dan maakt Marco zich volkomen belachelijk en is hij niet meer serieus te nemen.
Hou toch op, man. Sneijder in plaats van Van Bommelquote:Op donderdag 6 april 2006 15:14 schreef Shreyas het volgende:
Grappig dat een aantal mensen Van Bommel in de basis hebben staan. De vraag luidt of hij sowieso wel mee gaat. Van Basten had aangegeven dat Van Bommel zich moest bewijzen bij Barcelona. 90% van de wedstrijden bij Barcelona speelt hij zwaar kut, mist wereldkansen, schiet voetballend tekort, is slordig in zijn passing, eigenlijk alles wat hij bij PSV wel kon, kan hij nu niet meer.
Als Van Basten zich houdt aan wat hij heeft gezegd, dan laat hij Van Bommel buiten de selectie. Als Van Bommel op het WK in Duitsland speelt, dan maakt Marco zich volkomen belachelijk en is hij niet meer serieus te nemen.
Hou toch op, wat heeft van bommel nou laten zien in de afgelopen periode? 2x laten vallen en een penaltie krijgen?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:21 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Natuurlijk moet Van Bommel mee. Hij doet het helemaal niet zo slecht bij Barcelona. Net alsof de Landzaatjes en Sneijdertjes het daar beter zouden doen.
Wie hebben het dan beter gedaan? Sneijder zekerquote:Op donderdag 6 april 2006 15:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hou toch op, wat heeft van bommel nou laten zien in de afgelopen periode? 2x laten vallen en een penaltie krijgen?
Als Van Basten houdt aan wat hij zegt, laat hij Stekelenburg, Landzaat, Boateng, Maduro, Hofs, Meerdink, Vennegoor of Hesselink en de gehele AZ defensie thuis. Want die spelen allemaal bagger de laatste paar weken.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:14 schreef Shreyas het volgende:
Uberhaupt AZ-spelers... daar win je (behalve dan met Van Galen en Mathijsen) toch geen oorlog mee...en daarbij moet Van Basten ook kijken naar de fitheid van spelers, dan is een halve wisselspeler als Van Bommel juist interessant (hij zal fitter en meer gemotiveerd zijn dan ooit en helemaal tov landzaat).quote:Op donderdag 6 april 2006 15:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Van Basten houdt aan wat hij zegt houdt, laat hij Stekelenburg, Landzaat, Boateng, Maduro, Hofs, Meerdink, Vennegoor of Hesselink en de gehele AZ defensie thuis. Want die spelen allemaal bagger de laatste paar weken.
Mijn zege heb je. Die horen inderdaad geen van allen thuis op het WK. Zelfs Maduro, na zijn geblunder tegen Roda tot 3 keer toe heeft een hoop van zijn krediet verloren. Stekelenburg is te onervaren en zal de druk van de grote wedstrijden niet aankunnen. De overige hebben gewoon te weinig kwaliteit.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Van Basten houdt aan wat hij zegt, laat hij Stekelenburg, Landzaat, Boateng, Maduro, Hofs, Meerdink, Vennegoor of Hesselink en de gehele AZ defensie thuis. Want die spelen allemaal bagger de laatste paar weken.
Ik roep helemaal niet Sneijder moet mee en ik heb in die post van vanmiddag ook niet geroepen dat Sneijder beter is dan Van Bommel of in zijn plaats moet spelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:21 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Hou toch op, man. Sneijder in plaats van Van BommelEen middenveld met Cocu, Van der Vaart en Sneijder wordt gigantisch overlopen, daar zit geen enkele echt verdedigende speler bij. Wil je daar tegen een keihard Argentijns middenveld mee aankomen?
Natuurlijk moet Van Bommel mee. Hij doet het helemaal niet zo slecht bij Barcelona. Net alsof de Landzaatjes en Sneijdertjes het daar beter zouden doen.
Deze opstelling zou ik ook graag zien, misschien v. Nistelrooy of Kuyt in de spits ipv. Huntelaar.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:15 schreef the_hunter het volgende:
----------------------------------- van der Sar ----------------------------------------
------------------- Bouhlarouz ----------------- Matthijsen -------------------------
---- Ooijer ---------------------------------------------------------- Bronckhorst ----
------------------- v Bommel ---------------------------- Cocu -----------------------
------------------------------------- vd Vaart ------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------
-------- v Persie --------------- Huntelaar ------------------------- Robben ------
Dat is ook de reden waarom ik van Persie op rechts heb staan. Zodat hij ook binnen door kan komen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zou Van Persie niet aan de zijlijn plakken dat is zn plek niet. Achter de spitsen kan hij daarentegen een sensatie worden en is ie misschien wel beter dan Van der Vaart.
Bij Arsenal speelt hij ook regelmatig vanaf rechts en laat hij hele leuke dingen zien.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zou Van Persie niet aan de zijlijn plakken dat is zn plek niet. Achter de spitsen kan hij daarentegen een sensatie worden en is ie misschien wel beter dan Van der Vaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |