Ik vind Kromkamp een betere keuze dan Bosschaart (staat ook in z'n opstelling).quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kromkamp. Licht eens toe.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk ongelofelijk dat sommige mensen nog steeds kiezen voor Kluivert en van Nistelrooij.![]()
Als koppel bedoelde ik vooral. Werkt niet, is genoeg geprobeerd.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:31 schreef Kang-He het volgende:
[..]. Ze zijn tijdens het WK dan 30 jaar. Of net 31.
Vind je dat nu nog, nu je grote Ajax held Van Basten het met me eens is?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:44 schreef gras het volgende:
Inderdaad. Mensen die ene Van Nistelrooij in hun opstelling opnemen hebben een gigantische plaat voor hun kop. Kromkamp en Bosschaart erin is gewoon lachwekkend.
Van Basten m'n held? Waar haal je dat vandaan? En ja, ik vind het nog steeds lachwekkend dat beiden zijn geselecteerd. Gelukkig betreft het slechts een voorselectie.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vind je dat nu nog, nu je grote Ajax held Van Basten het met me eens is?
Ben jij nog steeds zo blij met Marco?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:44 schreef gras het volgende:
Kromkamp en Bosschaart erin is gewoon lachwekkend.
Keep on rubbing it in.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ben jij nog steeds zo blij met Marco?.
Ja, eigenlijk wel. Hoezo?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds zo blij met Marco?.
Grapjasquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:46 schreef cultheld het volgende:Takak
zal ook een kandidaat zijn in 2006
Kruip terug onder steen en zo.........quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:19 schreef Chen het volgende:
[..]
Grapjas
zonnesteek opgelopen ofzo?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:49 schreef Spideyman het volgende:
Na het 2x achter elkaar behalen van de Europa Cup 1 door PSV reist de volgende equipe af als eerste elftal naar Duitsland:
---Robben----------RVN-----------Bakkal---
--------------------------------------------------------
----Cocu--------J. De Jong-----Van Bommel
Bouma-------Hofland------Colin-------Ooijer
----------------------Waterreus-------------------
Coach: Guus Hiddink
wie jij, dat je serieus reageert?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:55 schreef AirRaid het volgende:
[..]
zonnesteek opgelopen ofzo?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:49 schreef Spideyman het volgende:
Na het 2x achter elkaar behalen van de Europa Cup 1 door PSV reist de volgende equipe af als eerste elftal naar Duitsland:
---Robben----------V.Nistelrooij-----------Castelen---
----Seedorf--------v.d Vaart-----Davids
Bouma-------Hofland------Heitinga------tja....
----------------------v.d Sar-------------------
Gaat ie niet voor Syrië of Turkije ballen dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:46 schreef cultheld het volgende:Takak
zal ook een kandidaat zijn in 2006
Nee, het is geen Boukhari..................quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat ie niet voor Syrië of Turkije ballen dan?
Kun je net zo goed Makaay op de plek van de Ridder zetten.quote:Op zondag 8 augustus 2004 11:20 schreef stame het volgende:
--------------------v.d Sar------------------------
de Jong------Heitinga--Hofland---------Bouma
-----------Seedorf-------v.d Vaart----------------
-------------------van Persie-----------------------
---de Ridder------van Nistelrooij------Robben--
jah kan ook, maar De Ridder lijkt me ook wel een goede optie.quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:55 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Kun je net zo goed Makaay op de plek van de Ridder zetten.![]()
Wil je gelijkspelen tegen Faeroër of zo?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:02 schreef RedGuy het volgende:
Aerts
Zuiverloon - Loovens - Breinburg - Bosschaart
v/d Ouweland - v/d Boogaart - Snoyl
Castelen - Kuijt - van Persie.
volgens mij wilt ie verliezenquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wil je gelijkspelen tegen Faeroër of zo?
Rechtsbuitens zijn een drama, die moet je úberhaupt niet op willen stellenquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:26 schreef PJORourke het volgende:
Ik hoop dat er de komende jaren een beetje rechtsbuiten bij komt....De Ridder is meer middenvelder en Andy is ook niet alles, al was hij het afgelopen EK chronisch uit vorm....
zo iemand als De Ridder (als ie zich verder goed ontwikkeld) vind ik op zich niet slechtquote:Op zondag 8 augustus 2004 16:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Rechtsbuitens zijn een drama, die moet je úberhaupt niet op willen stellen
Castelen is veel beter (zeg ik als PSV'er)quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:14 schreef stame het volgende:
[..]
zo iemand als De Ridder (als ie zich verder goed ontwikkeld) vind ik op zich niet slecht
(ik zei het als Feyenoorder)quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Castelen is veel beter (zeg ik als PSV'er)
Als je zo redeneert, waarom dan in godsnaam Castelen?quote:Op zondag 27 februari 2005 11:32 schreef Moreno het volgende:
Als Aerts bij Ajax had getekend had hij er net zo goed in gestaan, maar als je naar de vorm kijkt waarin spelers nu verkeren, dan lijkt het me logisch dat Heijtinga, van de Vaart en Sneijder er niet in staan.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Stekelenburg Ooier Heitinga Bouhlarouz Gio Davids Bommel Seedorf Makaay Robben Nistelrooy |
Yilderim vind ik niet sterk spelen in Oranje. En om daar nou Mendy van der Meyden of De Ridder neer te zettenquote:Op zondag 27 februari 2005 11:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je zo redeneert, waarom dan in godsnaam Castelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |