VOH als pinchitter samen met Lucius, Maduro, Aissati, Kromkamp, Timmer en Landzaat op de bank.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niemand wilt Yildirim op de bank als pinchhitter (spelhervattingen als wapen)? Ik denk dat we hem goed zouden kunnen gebruiken op het WK hoor!![]()
Aisatti is wat te vroeg denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
VOH als pinchitter samen met Lucius, Maduro, Aissati, Kromkamp, Timmer en Landzaat op de bank.
Wie weet. Hij hield zich staande tegen Pirlo, Maldini en Gattuso. Als hij zich het komende half jaar sterk ontwikkelt en dat soort wedstrijden vaker laat zien, dan lijkt mij voor hem een plaats bij de selectie niet onterechtquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 15:37 schreef WeebI het volgende:
GK - vd Sar
RB - d Jong
rCB - Mathijsen
lCB - Boulahrouz
LB - v Bronckhorst
rCMF - Cocu
lCMF - Davids
AMF - vd Vaart
RWF - v Persie
LWF - Robben
CF - v Nistelrooy
Kalou gaat wellicht niet meer, dus in zijn plaats Babel/Kluivert/Makaay ofzo. Maakt eigenlijk niet zoveel uit, want veel speelminuten krijgen ze toch niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:14 schreef Vegnagun het volgende:
Selectie:
Van der sar
Timmer
Stekelenburg
Kromkamp
Lucius
Ooijer
Boulahrouz
Opdam
Mathijsen
Van bronckhorst
Van bommel
Van der vaart
Davids
Landzaat
Cocu
Maduro
Sneijder
Kalou
Van Nistelrooi
Robben
Kuyt
Van Persie
Huntelaar
Opstelling:
---------------------Van der sar---------------------
----Ooijer----Boulahrouz----Mathijsen----Gio-----
--------Vdvaart--------Cocu---------Davids--------
-------Kalou--------VanNistelrooi--------Robben---
Die zullen wij helaas niet tegenkomen op het WK........quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:59 schreef Devano het volgende:
Van der Sar
Kromkamp Bouhlarouz Opdam De Cler
Van Bommel Cocu Van der Vaart
Van Persie Van Nistelrooy Robben
Met Cocu en Van der Vaart eventueel omgewisseld tegen mindere tegenstanders.
Een variant met bank:quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef cultheld het volgende:
Dit is ook wel een leuke opstelling:
-----------------------Sar----------------------
----Ooijer---------Boulahrouz-----Mathijsen
---------------------Cocu-----------------------
-----------Van Bommel---------Davids-------
-------------------Van der Vaart--------------
---Van Persie---Van Nistelrooy----Robben
Rest van de selectie/schaduwelftal:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:59 schreef Devano het volgende:
Van der Sar
Kromkamp Bouhlarouz Opdam De Cler
Van Bommel Cocu Van der Vaart
Van Persie Van Nistelrooy Robben
Met Cocu en Van der Vaart eventueel omgewisseld tegen mindere tegenstanders.
Omdat het in potentieel wel goede voetballers zijn, alleen komt het er op de 1 of andere manier niet uit, dat heeft natuurlijk ook met het verleden te maken... en hoe het oranje publiek erop reageert, denk ik...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom komen er nog steeds mensen aanzetten met Seedorf en Kluivert
Die kans is idd vrij groot, maar toch ik denk dat als je bij AC Milan voetbalt en daar wekelijks in de basis staat is het voor een buitenstaander (die geen idee heeft van het verleden) moeilijk te begrijpen dat hij niet in het NL Elftal staat, laat staan dat ie mee mag naar het WKquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig gaan ze mooi niet naar het WK
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:40 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Ooijer, Mathijsen, Bouhlarouz, Van Bronckhorst
Van Bommel, Cocu, Van der Vaart
Van Persie, Van Nistelrooij, Robben
Dat wordt hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |