die was idd best controversieelquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:28 schreef Xebrozius het volgende:
Het 3e wereld topic
oh ja!quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:29 schreef hp22 het volgende:
Alberto
Mijn grap, wat doe je?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:35 schreef PrivateRyan het volgende:
De matige rommelmarkt grap. Helaas..
Dat is een idee. Een kut-idee. Iedereen heeft weer eigen dingen die hij heeft onthouden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:36 schreef Henk-Wim het volgende:
Ideetje om hier een poll van te maken?
Ieder heeft zijn eigen ding.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:36 schreef Henk-Wim het volgende:
Ideetje om hier een poll van te maken?
afgezien van een "reltopic" toen een oud hagelslag topic plots omhoog kwam heb ik daar niet zoveel van meegepiktquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:38 schreef QyRoZ het volgende:
De dood van Hagelslag, Otaku-San en Calypso..
Hotel Zeerust, splitsing onzin, Mijn bans (welke nooit zonder slag of stoot verliepen), nude volleyball, fietsen met iteejer, computerles voor blondjes, mijn nummer 1 positie in de chat met een inbelmodem, mijn telefoonrekeningen, Metropolis meetings, mega frustratie, Fok 1 jaar meet, mijn vrouw en dochter.....quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:38 schreef QyRoZ het volgende:
De dood van Hagelslag, Otaku-San en Calypso..
Di'e vergete niemaand.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
berney.
Die Nijntjes dingen had ik gemaaktquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:43 schreef Xebrozius het volgende:
De politieke nijntjesplaatjes.
Waar ook rosemuller, balkenende in voorkwamen
En het 'Hoe leuk zijn marokkanen topic'
Allebei waren die geniaal grappig.
wat dat betreft kan ik me de meiden met een karper topic nog wel herinnerenquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:48 schreef Beaker1 het volgende:
Het karbonade topic van Kikkerlikker![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat dat betreft kan ik me de meiden met een karper topic nog wel herinneren
Marrokkanenquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:43 schreef Xebrozius het volgende:
De politieke nijntjesplaatjes.
Waar ook rosemuller, balkenende in voorkwamen
En het 'Hoe leuk zijn marokkanen topic'
Allebei waren die geniaal grappig.
En vergeet rascisme niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:53 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Marrokkanen
Fok! spelling....
Niet nog meer van jezelf?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz' potje topic
Mijn korte IP ban
Boebiedoegedoe
Otaku-san's dood
Mijn fokradio medewerking
Mijn modschap
De onzintopics van de zondagavondbluezz
etc. etc.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Otaku-san's dood
Chemtrails.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:11 schreef Vivi het volgende:
De reptilians topicsOngeevenaard!
Ik ook van jou.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Al die mongolen die ik hier in de loop van de jaren gezien heb.
Vergeet 'Kankerman' niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Briljante usernames als 'kotsmongool'.
Dat filmpje,quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:30 schreef Xebrozius het volgende:
De affaire Neusaap, Patries86 en MikeyMo.
* Litpho voegt t0n toe *quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:34 schreef QyRoZ het volgende:
David Letterman..
Sphere..
WEC..
[insert andere incompetente ex-mods]
He toevallig, ik was er ook nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:38 schreef Nuongirl het volgende:
alle meetings waar ik niet was
Oldenzaaltjuh.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Litpho voegt t0n toe *
die herinner ik me nog wel jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:27 schreef Nuongirl het volgende:
De 1 april grap in 2003 toen OVJL werd dichtgegooid en iedereen ging slowchatten in V&A en er tig bans vielen
BrickTop live snuivenquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:22 schreef chip_h het volgende:
[..]
die herinner ik me nog wel ja
- het kutnewbie-tournament met DJAngie en FF
- 't rellen in OVJL voor die bewuste 1 April
- Flamewar met BrickTop
Die was idd heel erg leukquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:30 schreef GHans7 het volgende:
[..]
M'n enige reeks ooit: "haal miss_bleu naar de meet met 100 topics"-reeks
Ja dat was t mindere eraanquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:32 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Die was idd heel erg leuk
Alleen kwam ze uiteindelijk niet
* checkt de park !quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:30 schreef Henk-Wim het volgende:
Alberto, duidelijk.
Zeg, welke sigaretten rook jij eigenlijk?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Heel veel van de hierboven al genoemde dingen.
En dan niet te vergeten de uren streamverslagen tijdens BB1, nog steeds diep respect voor de die-hards van toen.
En de rel rond Urgoan Elsa.
*gaat verder zitten denken
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:35 schreef QyRoZ het volgende:
De leuke (matige) grap op de rommelmarkt.
ik mis 'emquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:34 schreef Steve-O het volgende:
Baukel .
Mr.Puke. Onze held.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:57 schreef Shaantje het volgende:
[..]
![]()
die was goed ja!
Van wie kwam die grap oorspronkelijk?
jouw foto'squote:Op woensdag 2 juni 2004 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zit er nog maar 1 jaar op
En Kaazkop_ geweldigquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:28 schreef Ludwig het volgende:
Farzin
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:38 schreef shmoopy het volgende:
De tong en shmoopy-topics
Hoe kon ik die vergeten?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:48 schreef GizartFRL het volgende:
Gboy suicide
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:59 schreef Vivi het volgende:
DarkElf, Milagro en Shmoopy
De lul.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:00 schreef shmoopy het volgende:
Peter Joustra!
In willekeurige volgorde natuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]![]()
LOL die had VVouter ook terwijl hij helemaal geen chocola lust...quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:04 schreef Vivi het volgende:
En mijn prijs voor het grappigste Sinterklaas icoontje
Een chocoladeletter![]()
Liefquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:09 schreef HAL9000S het volgende:
FOK gerelateerd: Terwijl ik in Irak zit een kaart ontvangen met de "groeten uit enschede" afzender: BHFH
LOL *jaloerst*quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:09 schreef HAL9000S het volgende:
FOK gerelateerd: Terwijl ik in Irak zit een kaart ontvangen met de "groeten uit enschede" afzender: BHFH
Die prijs heb ik ook gekregen maar dan voor de beste Sinterklaas icoontje. En ipv van één chocoladeletter een zak vol.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:04 schreef Vivi het volgende:
En mijn prijs voor het grappigste Sinterklaas icoontje
Een chocoladeletter![]()
Mijnes was ook de bestequote:Op donderdag 3 juni 2004 00:17 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die prijs heb ik ook gekregen maar dan voor de beste Sinterklaas icoontje. En ipv van één chocoladeletter een zak vol.
Arcee dus, de held.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:26 schreef Lucille het volgende:
het 22:26 meld topic
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:59 schreef Vivi het volgende:
DarkElf, Milagro en Shmoopy
Ohja, dat zou ik bijna vergeten. Hij was eerst een enorme lul.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:46 schreef Brennie het volgende:
Static als grote brombeer
Ik zit vol briljante ideeën.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:46 schreef Brennie het volgende:
Qyroz met zijn briljante idee een balk te maken voor fok.
Wat een lul was dat trouwens, zeg.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:00 schreef shmoopy het volgende:
Peter Joustra!
Mr.Puke had die bedacht, toch? Zoek maar, hijs geweldig.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:53 schreef MouseOver het volgende:
Wtf is die rommelmarkt trouwens? Ben ik de enige die daar nooit van gehoord heeft?
hehehehe!!!....Scarefreakquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:04 schreef Vivi het volgende:
1
11
111
Ik was ook nieuwsgierig:quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:53 schreef MouseOver het volgende:
"Hoe versier ik een populaire meid" was ook grappig, vooral hoe iedereen het live kon volgen.
Wtf is die rommelmarkt trouwens? Ben ik de enige die daar nooit van gehoord heeft?
legendarischquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:42 schreef japioo het volgende:
[..]
Ik was ook nieuwsgierig:
Topic 1: leuke (matige) grap op een rommelmarkt
zoeken: http://forum.fok.nl//fok/(...)ber=&order=relevance
Wie?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:34 schreef Stranger het volgende:
En natuurlijk het fantastische gemod van sphere op UVT
Roland van der G.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wie?
Ronald toch?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Roland van der G.
Of Arnold, je mag kiezen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ronald toch?
Het hangt er vanaf onder welke persoonlijkheid hij z'n ICQ heeft opgestart.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Of Arnold, je mag kiezen.
Ah! Die ene die als security werkt op Schiphol.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Roland van der G.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
De lijstjes van Arcee mogen ook niet ontbreken.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:26 schreef Lucille het volgende:
het 22:26 meld topic
Ken ik niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:38 schreef shmoopy het volgende:
Voorspel wie de laatste post post
Ik ook!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:33 schreef Vivi het volgende:
De ontmaagdingsverslagen van Djeez
Sinds wanneer meld je je met meerdere personen aan in het hedenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:02 schreef badboynova het volgende:
de dag dat ik me aanmelden
Scherpzinnig.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Sinds wanneer meld je je met meerdere personen aan in het heden
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:09 schreef HAL9000S het volgende:
Meerdere mensen vinden mijn geheugen capaciteit behoorlijk irritantquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:25 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Viefje, wat een geheugen zeg!
?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:27 schreef matthijn99 het volgende:.
Nou, dat je zo ver terug kunt denken. 5 jaar zelfs.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:25 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Viefje, wat een geheugen zeg!
Doesnie zo gemenig Tongiequote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou, dat je zo ver terug kunt denken. 5 jaar zelfs.
Kusje dan.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Doesnie zo gemenig Tongie
Die was kewlquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:37 schreef Djeez het volgende:
De kus op de mond met Yvonne tijdens de 5 mei Wageningemeet 2000.
Imi?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:27 schreef matthijn99 het volgende:.
"Wil je je snikkel terug?"quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:49 schreef Vivi het volgende:
Priscella-quotes
Vergeet Priscella's afgang niet in Big Brother. Nooit meer iets van Priscella gehoord met haar grote mond.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
"Wil je je snikkel terug?"
Wahahaha![]()
![]()
Semtex dat heb ik met shmoopy.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:11 schreef SEMTEX het volgende:
Voor mij eigk alleen dat ik hoe-die-nie hier heb leren kennen
De rest van jouw 'wederwaardigheden' vergeet je maar liever?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:11 schreef SEMTEX het volgende:
Voor mij eigk alleen dat ik hoe-die-nie hier heb leren kennen
Ik vond die opmerking echt hilarisch en nog steeds.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:05 schreef tong80 het volgende:
Vergeet Priscella's afgang niet in Big Brother. Nooit meer iets van Priscella gehoord met haar grote mond.
Hehe.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:14 schreef Brighteyes het volgende:
De rest van jouw 'wederwaardigheden' vergeet je maar liever?![]()
MAN, wat ik niet meegemaakt heb op Fok...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De rest van jouw 'wederwaardigheden' vergeet je maar liever?![]()
Die vergeet je echt nooit meer. Altijd goed voor een megaretegrote rel relletje.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:20 schreef SEMTEX het volgende:
de parasiet
Als DeVuilnisman, zelfs.quote:dat niemand doorhad dat ik me 4 maanden lang als man ophield op Fok
Het is een aardig beginnetje!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
MAN, wat ik niet meegemaakt heb op Fok...
Tietenscans (Toen was je nog een hoer als je je tieten postte), rellen met Larissa, Armageddon, Mirrorman of Harrie, een ex die op fok kwam om te rellen
![]()
![]()
, de Patriciaonline-tropics
, huilietopics van mezelf in R&P, nog als de parasiet en bans en dat er op een gegeven moment types waren die bang van me waren omdat ik ze misschien zou gaan aanvallen
![]()
![]()
, dat niemand doorhad dat ik me 4 maanden lang als man ophield op Fok
, Fok Wageningen Meet 2000, rellen met de #filosoofjes, etc.
Zoiets?
Is het ZO erg?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die vergeet je echt nooit meer. Altijd goed voor een megaretegrote rel relletje.
Uiteraard. Zelfs mijn lief had het niet doorquote:Als DeVuilnisman, zelfs.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:20 schreef tong80 het volgende:
Het Arcee-Scarefreak gevecht over de meeste posts.
Ja.quote:Amateurtjes nu.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:39 schreef tong80 het volgende:
Maar je zei ooit zelf dat het niet je bedoeling was om twijfel te maken.
Je verbaasde je erover dat het zo mannelijk overkwam.![]()
Ik ben er nooit achter gekomen, maar dat heb ik altijd wel vaker met klonen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:40 schreef SEMTEX het volgende:Ik wilde gewoon niet dat iemand erachter kwam dat ik aan 't klonen was
Ja, smokkie!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die was kewl
FOK!ster in het Big Brother huis!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:06 schreef MikeyMo het volgende:
Priscella, leeft die nog?
Ik kan me het FP bericht zoweer voor de geest halen: zojuist is op het forum totale gekte uitgebroken. Een trowu forumbezoekster blijkt in het huis te zitten...
Als ik mij niet vergis was jij degene die een van de leukste topics ooit hebt geopend..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
MAN, wat ik niet meegemaakt heb op Fok...
Tietenscans (Toen was je nog een hoer als je je tieten postte), rellen met Larissa, Armageddon, Mirrorman of Harrie, een ex die op fok kwam om te rellen
![]()
![]()
, de Patriciaonline-tropics
, huilietopics van mezelf in R&P, nog als de parasiet en bans en dat er op een gegeven moment types waren die bang van me waren omdat ik ze misschien zou gaan aanvallen
![]()
![]()
, dat niemand doorhad dat ik me 4 maanden lang als man ophield op Fok
, Fok Wageningen Meet 2000, rellen met de #filosoofjes, etc.
Zoiets?
oooh jaaa, toen die keer, en toen die zei dat die-en-die zo-en-zo zei over die anderen!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:43 schreef zodiakk het volgende:
Ik zal nooit vergeten die ene keer, toen 's nachts, met je weetwel en die-en-die, met dat crewlid, dat was echt leuk enzo, ja, dat zal me altijd bijblijven.
Ze post nog weleens in Oldbies.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:06 schreef MikeyMo het volgende:
Priscella, leeft die nog?
Volgens mij heb ik die niet geopend? Ik weet nog wel dat iemand een topic opende over kampers en we toen plaatjes zijn gaan zoeken op Cu2..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis was jij degene die een van de leukste topics ooit hebt geopend..
Ik maas dus Coby, een waus van de rolleman...
Jij bent een relatief nieuw verschijnsel.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben best tevreden dat niemand mij noemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |