quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:15 schreef Oblivion het volgende:
Even voor Eska reageren, want die zit veel in het ziekenhuis.![]()
Max heeft geen taai en slijmziekte!![]()
Dus dat is uitgesloten, nu gaan ze weer verder zoeken.
Mailtje van Eska gehad....
quote:En attent dat je ook in OUD hebt gepost voor me. Ik kom er zelf gewoon niet aan toe nu.
Vanmorgen weer de arts gesproken. Max moet voorlopig nog blijven daar. Ze denken ongeveer nog een week of twee. Da's een beetje afhankelijk van wat er uit de onderzoeken gaat komen.
Op het moment gaan ze vooral aan de slag met de darmen en omstreken. Het vermoeden bestaat dat zijn lichaam niet voldoende vet opneemt. Een eerder onderzoek heeft aangetoond dat er te veel vet in zijn ontlasting zit. Dus dat wordt nu verder onderzocht. Er zijn verschillende aandoeningen/ziektes die dat kunnen veroorzaken, zowel ernstige als minder ernstige.
Verder hoorde ik dat die uitslag van gisteren de taaislijmziekte helaas niet voor 100% uitsluit, maar het maakt 't wel zéér onwaarschijnlijk dat hij het heeft.
Was dus wel weer even slikken, maar het is goed dat ze zo eerlijk zijn en dat ze hem zo grondig onderzoeken.
Dank je wel nogmaals. Zou je Eska de hartelijke groeten van ons willen doen en haar veel sterkte wensen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:54 schreef Oblivion het volgende:
Update Eska:
Doe het graag voor Eska, mensje rent zich rot naar het ziekenhuis op en neer..quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:29 schreef Lois het volgende:
[..]
Dank je wel nogmaals. Zou je Eska de hartelijke groeten van ons willen doen en haar veel sterkte wensen?
quote:Ik zou Max zou graag een kaartje willen sturen, zou je willen vragen of ik het adres van het ziekenhuis mag hebben?
Oblivion, zou ik ook het adres van het ziekenhuis mogen. Dan kan ik ook een kaartje sturen. Als het mag dan vraag ik Lois wel om het adresquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doe het graag voor Eska, mensje rent zich rot naar het ziekenhuis op en neer..
Ben maar zo brutaal geweest dat al te doen...![]()
[..]Al gedaan.
Wat is jullie ervaring met venkelthee en hoe veel gaven jullie dan? Ik had Dylan al twee keer ongveer 40 ml in een flesje gegeven voordat ik dit lasquote:drink niet te vaak venkel- en anijsthee, ook niet als middel bij bijvoorbeeld darmkrampen of ter bevordering van de productie van moedermelk (venkelthee heeft hierop overigens ook geen effect). Geef baby’s helemaal geen venkelthee.
bron
tsja, in de bron die beefcake noemt wordt nu juist aan iedereen afgeraden om dat te drinken, althans in grote hoeveelheden.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:52 schreef E.T. het volgende:
Ik weet niet of je nog steeds met borstvoeding bezig bent, dan kun je zelf ook venkelthee drinken. Dit werkt door in je borstvoeding. (hele sloten heb ik weggedronken)
In almere zit er wel eentjequote:Op zondag 6 juni 2004 15:16 schreef beefcake het volgende:
Hier in de buurt weet ik geen De Tuinen te vinden! Maar de kruidenthee van Zonnatura en AH zijn echt puur kruiden. Geen theïne en looizuur erin.
quote:Tussen de bedrijven door weer even een update.![]()
Max heeft een paar goede dagen achter de rug. Hij pakt de hele afdeling in, haha. Verpleging, artsen en medepatiënten zijn allemaal weg van hem. Hij heeft zelfs al een vriendinnetje aan de haak geslagen, ongeveer net zo oud als hij.![]()
Hij is zowaar gegroeid! Nu even afwachten natuurlijk of hij dat vasthoudt.
Vandaag was weer een iets mindere dag. Hij was erg mat en moe, te moe om te spelen zelfs vanmiddag.
Morgen wordt hij gezien door de KNO-arts. En natuurlijk weer door de afdelingsarts. Dus hopelijk dan weer wat meer info.
Wat is Saskia goed gegroeid! Ze begint al een beetje op Dylan in te lopen haha. We hebben hem zelf even opgemeten van het weekend, hij kwam op ongeveer 64 cm! Hoe zwaar hij is weet ik niet. Over een weekje de keuring weer, ben heel erg benieuwd!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:28 schreef E.T. het volgende:
APK weer gehad![]()
voor de statitici onder ons: 5400 gram (was 4600) en 60 cm (was 55).
Alles was harstikke goed en we waren dus ook zo klaar. (al was 't daar wel lekker met die airco)
Nu ligt mevrouw in d'r rompertje in 't campingbedje buiten te slapen
Voorgaande keren was ze steeds nog harder gegroeid.. toen zat ze steeds op ruim 200gr per week. Nu zo'n 150gr per week.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:05 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wat is Saskia goed gegroeid! Ze begint al een beetje op Dylan in te lopen haha. We hebben hem zelf even opgemeten van het weekend, hij kwam op ongeveer 64 cm! Hoe zwaar hij is weet ik niet. Over een weekje de keuring weer, ben heel erg benieuwd!
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
Voorgaande keren was ze steeds nog harder gegroeid.. toen zat ze steeds op ruim 200gr per week. Nu zo'n 150gr per week.
Maar gezien dat 't zo'n heel kleintje was bij de geboorte is ze dat nu lekker aan 't inhalenZe zit bijna in 't midden van de groeicurves.
Het 'nieuwe' middel van Glaxodingus?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:30 schreef Belana het volgende:
Nou, onze prik zal misschien deze week voor Liam wel binnen komen. De huisarts was er niet blij mee, hij vond dat het wat overdreven werd allemaal. Nou, dan heeft ie pech
Bij ons persoonlijk niets dus. Dat onderzoek start nog.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:51 schreef Belana het volgende:
Op het CB vonden ze het ook betr hoor Swets! Ik denk dat mijn huisarts het een beetje te veel werk vind ofzo, ik weet het niet. Wat voor onderzoek gaan ze precies doen bij jullie?
Da's lekker danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:30 schreef Belana het volgende:
De huisarts was er niet blij mee, hij vond dat het wat overdreven werd allemaal. Nou, dan heeft ie pech
En net alsof die huisarts niet dik betaald krijgt voor die prikquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:11 schreef poemojn het volgende:
Er zijn ook plaatsen (Tiel?) waar ze hebben afgesproken dat geen enkele huisarts nog de nieuwe prik geeft.. omdat er zo veel extra administratief werk in zit enzo..
DAt heb ik ook gehoord idd.. Vind ik dus echt belachelijk!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:11 schreef poemojn het volgende:
Er zijn ook plaatsen (Tiel?) waar ze hebben afgesproken dat geen enkele huisarts nog de nieuwe prik geeft.. omdat er zo veel extra administratief werk in zit enzo..
Ik zou dat dus echt niet accepteren. Dat maak ik ZELF wel uit wellke injectie mijn kind krijgt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:11 schreef poemojn het volgende:
Ja Livelink had ook zoiets, Safe-T-Sleep geloof ik. Ik zat er al aan te denken, want nu ga ik constant bij hem kijken of ie nog wel goed ligt. Als ie in zijn slaapzak ligt, gaat het moeilijker, maar dan lukt het hem ook. En met dit weer een slaapzak vind ik trouwens ook zielig. Ik kan ook nog altijd een spanband om Dylan heen slaan en aan het matras vastleggenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:28 schreef bixister het volgende:
beefcake er zijn van die dingen te koop (babysafe oid) waarmee je Dylan op z'n zij kunt laten slapen zonder dat hij door kan rollen naar z'n buik. het is net zoiets als rolletjes maken van handdoeken en die dan aan weerszijden van hem leggen, alleen zitten bij dat ding de 'rolletjes' aan elkaar vast en zijn ze driehoekig van vorm zodat ze niet weg kunnen rollen.
Zo een was ik er zelf dus ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:51 schreef bixister het volgende:
er zijn baby's die zich met matras en al om weten te draaien en dus onder de matras terecht zijn gekomen.
Tsja dat lijkt me ook niet de beste manier om ze te laten lopenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:07 schreef Leah het volgende:
Zoals hierboven gesuggereerd zouden ze sneller gaan lopen, als het zeer doet omdat ze op de stenen kruipen, voor Freek ging dat iig niet op, die kreeg er enkel flinke schaafwonden van waar ie stug mee doorkroop.
De 28e, nog maar 2 en een halve week. Ik heb er best wel zin in, maar het liefst zou ik Dylan gewoon meenemenquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:16 schreef bixister het volgende:
heel spannend beefcake. wel fijn dat je 't via zo'n gastouderbureau regelt, als het niet klikt kun je gemakkelijker switchen. wanneer moet je weer beginnen met werken?
Ja dat vind ik ook erg belangrijk. Als ie op mij lijkt heeft ie daar geen problemen mee. Ik kon uuuuren mezelf vermaken op mijn kamer. Het was voor mij ook echt geen straf als ik naar mijn kamer moest. Integendeel, dan was ik even verlost van mijn zusquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:59 schreef Belana het volgende:
ow ja, Liam is dol op de tv, nu al.... dat trekt gewoon enorm die bewegende beelden met geluid denk ik. Wij proberen er erg op te letten omdat we vinden dat ie zichzelf moet kunnen vermaken.
Doe jij ook eens vertellen hoe het met jou en Danielle gaat?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:44 schreef Catootje het volgende:
Bolderkar!!! Geweldig!! Die paracetamolverhalen trouwens *giechel* dat doen ze echt altijd he, dat poepen op onhandige momenten. Ik ben laatst volkomen ondergescheten tijdens de babymassage.
ET, wat groeit je wichtje lekker!
Hier is dat ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:59 schreef Belana het volgende:
ow ja, Liam is dol op de tv, nu al.... dat trekt gewoon enorm die bewegende beelden met geluid denk ik. Wij proberen er erg op te letten omdat we vinden dat ie zichzelf moet kunnen vermaken.
dat heb ik er ook voor betaald, verjaardagscadeautjequote:Op woensdag 9 juni 2004 22:19 schreef easy-going het volgende:
In de winkel is hij ook 7,50 bij BS
Oeps, ik heb er hier nog een liggenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:09 schreef Eska het volgende:
Lieve schatten, dank jullie voor het meeleven en de gestuurde kaartjes!! Zó lief!!![]()
!!
Ja deze tip had ik ook al van iemand anders gekregen!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:01 schreef danosa het volgende:
Oh beefcake, Jadey heeft van geen enkel prikje last gehad hoor, Ik heb ook geen voorzorgsmaatregelen genomen. Mocht Dylan er wel op reageren kan je altijd nog stappen ondernemen toch? Trouwens een nat washandje mee kan geen kwaad, zie ik wel vaker.
Judith (okt.) kan ook nog niet zitten, hoor! Maar ze is verder wel vrolijk, dus ik maak me geen zorgen en ze probeert te praten (ze heeft al mmmma mmmmma gezegdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:37 schreef livelink het volgende:
Ezzi, ik kreeg de voorkeurshouding bij Katja ook niet gecorrigeerd wat ik ook deed. Uiteindelijk is het gelukt met de babysleep (zie pagina 2 van dit topic), omdat ik haar daarin op haar zij kon leggen en ook telkens kon afwisselen.
De fysiotherapeut is er ook aan te pas gekomen en Katja heeft uiteindelijk een mooi rond hoofdje gekregen.
Hoe gaat het met alle zieke kindjes nu? Job is ook weer snipverkouden, voor de honderdduizendste keeren wil nu ook nauwelijks drinken en eten. Ik begin me ook zorgen te maken over zijn ontwikkeling, hoewel ik weet dat ik dat eigenlijk niet moet doen.
Het komt ook omdat ik in het foto-topic dan een foto zie van Suus die al kan zitten (en zelf staan!) en Pascalle die ook lekker zit en die zijn ook in november geboren. Job is vooral erg vrolijk, maar kan nog niet zo veel. Hij kan op zijn buik rollen, maar nog niet terug en hij kan totaal nog niet zitten.
En het vervelende is, dat ik het idee heb dat hij er zelf zo aan toe is om meer te kunnen. Hij moet 1 juli weer naar het consultatiebureau en ik denk dat ik dan maar vrij neem en meega om het toch eens te bespreken daar.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:40 schreef danosa het volgende:
Ezzi, volgens mij heeft Sven van Easy-Going fyshio gehad. (ja toch, easy-G?)
dat mompelde de dokter laatst ook over Piet, ik dacht dat ze bedoelde dat ie zo vrolijk was ondanks dat ie ziek was.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:29 schreef Meaghan het volgende:
de dokter heeft ons laatst vertelt dat ze een 'happy wheezer' heeft. Dat is een hoorbare ademhaling, maar verder niets om je druk om te maken volgens hem. Maar nu zoek ik even op Google en zie ik dat het een lichte vorm van astma is?! Daar schrik ik toch wel even van!! Daar ga ik dus nog mooi even achteraan.
Op je rug liggend, je benen omhoog, over je hoofd heen en dan zo naar achter een koprol maken. Dat heeft ze dus gedaan, alleen zat ze ter hoogte van haar mouwen dus vast... en door haar eigen gewicht wat ze naar achteren had gegooid was ze daar topzwaar en kon ze niet meer terug komen.. dus zat ze helemaal dubbel gevouwen... in het hoekje van haar bedje... Suus kan ook met gemak op haar buik liggen, alleen wil ze dat dus niet.. dus is het elke keer bleren.. maar goed.. liever bleren omdat ze op haar buik ligt dan bleren omdat ze dus klem ligt....quote:Op zondag 13 juni 2004 23:32 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik zit het me voor te stellen wat ze nou precies gedaan heeft. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent zeg. Wat zijn ze toch verdraaide lenig he die baby's.
Husby zij net al misschien tussen jullie in leggen in bed. Maar ja krijgen jullie dan allemaal wel genoeg slaap.
Joshua rolt dus ook op zijn buik maar draait zijn koppie netjes opzij. De eerste paar keer begon hij ook te huilen. Maar nu vinden we hem regelmatig zo. Hij rolt zelfs 360 graden om. Zo grappig als hij dat kontje omhoog wipt en die kleine spekke beentjes afzet. Echt
Sven had hetzelfde als Ilse , hij had een voorkeurshouding en draaide zijn hoofd alleen maar naar links, en sliep dus ook altijd op dezelfde kant. Zijn hoofje werd dus plat aan 1 kant. Al na een paar keer fysio ging het beter. Er zijn wel dingen die je al kunt doen zoals bedje keren dat de andere kant naar het licht ligt enzo, maar dat hielp toen niet bij Sven, vandaar die fysio.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:54 schreef bixister het volgende:
[..]
easy, waar was die fysiotherapie dan precies voor bedoeld?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 14:39 schreef Eska het volgende:Max is weer thuis!!
Oh gelukkig, ik vond het ook al zo naar klinken, wil ik haar echt niet aandoen.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:55 schreef moussy het volgende:
Welnee, die helmpjes gebruiken ze haast niet meer, omdat het meer hindert dan resultaten boekt.
quote:Op maandag 14 juni 2004 15:07 schreef moussy het volgende:
ET , ik weet niet of je een beetje olie op de thermometer doet, maar dat kan soms wonderen verrichten.
In ieder geval stukken beter dan 2,5 week geleden!quote:Op maandag 14 juni 2004 14:43 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Oh wat fijn Eska. Heerlijk. Dat betekend dat het dus goed gaat met hem![]()
tnxquote:Op maandag 14 juni 2004 19:03 schreef Knorretje het volgende:
ET. Het tempen met een beetje olie op de punt werkte hier niet, maar sinasappelsap (vers) daarentegen enorm (nog steeds) Danny perste zich een ongeluk, ik dronk me helemaal klem de eerste keer en daarna was 1 glas in de week voldoende om alicia iig 1 x in de week te laten poepen. (na een tijdje was het helemaal niet meer nodig want was ze gewoon altijd 'keurig' met d'r poep, nouja iig met regelmaat)
*gniffelt in d'r vuistje*quote:Op maandag 14 juni 2004 20:26 schreef E.T. het volgende:
* Belana gaat gewoon morgen maatje 80 kopen.![]()
en degene die 't waagt om me uit te lachen om nu al een jack voor over een tijdje en dan ook nog (nu nog) veel te groot te kopen, die krijgt gewoon een rotschop
quote:Op maandag 14 juni 2004 20:55 schreef Belana het volgende:
[..]
*gniffelt in d'r vuistje*
Als Saskia net zo gaat groeien als Cas doet, moeten we maar hopen op een paar koude dagen in augustus ofzoquote:Op maandag 14 juni 2004 22:11 schreef moussy het volgende:
Zo zie ik ook wel eens dingetjes voor Cas, maar voor hem durf ik dat écht niet te doen. Vandaag had hij een trui maat 98 aan, de mouwen hoefde ik maar 1x om te slaan
wij kopen ook geregeld iets voor later of zelfs voor heel veel later. Juist nu heb je nog keus in herfst en winterjassen als je wacht tot de periode er is ken je het vaak schudden of is het gigadruk.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar toevallig heeft Saskia dan wel een heel gaaf jack straks!
kan iemand mij eigenlijk de gedachte van H&M uitleggen door deze jacks nu in de winkel te hangen? Beetje rare tijd..
In mijn gedachten wel. Maar het is nu even beter van niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:52 schreef Jessicaa het volgende:
Danosa wat gaat het hard he!! Begrijp ik dat je ook met een 2e bezig bent? Spannend.
Haha, ik moest wel ff lachen toen ik zijn stukje las. Die arme jongen was helemaal van slag. Gelukkig heeft hij tijd genoeg gehad om te wennen en is hij nu helemaal happydepappy.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:07 schreef beefcake het volgende:
Danosa das alweer bijna een jaar geledenIk kwam er 31 juli achter dat ik zwanger was! En voorlopig hoef ik nog geen tweede hoor!!! Ik heb het ook even nagelezen, ShaoliN was errug enthousiast
![]()
![]()
hmm, volgens mij is er dan ook een andere keer geweest. Ik kan me herinneren dat er veel uitgebreider over werd gesproken dan in deel 9. Toen had ik geen tijd om alles bij te lezen, maar heb wel gereageerd op het onderwerp zelf en als reminder opgeslagen zeg maar. Weet alleen niet meer waar hahaquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:01 schreef easy-going het volgende:
Danosa........hier gaat het over autostoeltjes, ik weet niet of je dit bedoelde? Het grote kleine babietjes topic - deel 9
ja, normaal gesproken wel. tenzij....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:32 schreef beefcake het volgende:
Nee niet meer. Dan zou het toch eerder op gang moeten komen dan wanneer je bv geeft?
Whahaha.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:37 schreef bixister het volgende:
[..]
ja, normaal gesproken wel. tenzij.... [afbeelding]
Dat zou echt humor zijn, mij kan je dan opvegenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:35 schreef Jambo het volgende:
Ik hoop het niet voor je Beefcake. Het zou een bak zijn zeg, kom je volgende week na 16 weken zwangerschapsverlof op je werk en dan zeg je "mensen ik moet jullie wat vertellen...."![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:37 schreef bixister het volgende:
[..]
ja, normaal gesproken wel. tenzij.... [afbeelding]
Nou mij ook...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat zou echt humor zijn, mij kan je dan opvegen![]()
![]()
![]()
Is wel handig met de kleertjes. Ze zijn nog niet snel uit de mode dan . . .quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:53 schreef LadyS het volgende:
beefcake
stel je toch eens voor
volgens mij wil jij dit helemaal niet lezenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:51 schreef ShaoliN het volgende:
Okay, waarom klikte ik ook al weer.
Nee, want je hebt wel borstvoeding gegeven. Bovendien is het maar een gemiddelde. Heb je het 'onveilig' gedaan dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:50 schreef beefcake het volgende:
Ik heb geen testje liggen. Het is niet zo dat ik die dingen in huis had, ik haalde er een toen ik dacht hem nodig te hebben![]()
Ik heb geen nacontrole gehad, ik was vergeten een afspraak te makenIk wacht het nog wel even af! Maar is 11 weken echt zo lang dan? Jullie maken me wel een beetje bang namelijk
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:51 schreef ShaoliN het volgende:
Okay, waarom klikte ik ook al weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |