abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16051842
Grappig die site Poemojn. Dan kun je goed zien hoe ruim alle marges zijn he.

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 07-01-2004 22:32]

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16052660
Best wel grappige site..
Ik heb even gekeken...
Ik heb gekeken naar de gemiddelde waarde, bij punt 1(grijpen), 2(door slapen), 3(omrollen), 5(tranen met tuiten) en 6(tandjes) zat Wilyan ongeveer op de helft van die gemiddelde waarde.
Zoals ik al zei, zit hij nu weer ongeveer op schema. En punt 4(kruipen) klopt dus nu wel, en punt 7(zitten) deed hij "maar" een maand eerder. Punt 8(staan) begint ie een klein beetje mee, en punt 9(lopen)...... laat ie eerst maar even, hoop ik.....
W ~ H ~ T
pi_16064866
Noa is op het consultatieburo geweest en het putje bij haar stuitje is niks anders dan een putje bij haar stuitje

Toch wel opgelucht.

6 maanden, 8200 gram en 68cm lang. Een lekker proppie is het.
Gelukkig mag ze uit de maxicosi en kunnen we een autostoeltje kopen (de maxicosi is link omdat haar beentjes uitsteken tegen de bank)

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 januari 2004 @ 13:05:25 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16065056
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:01 schreef basset het volgende:
Noa is op het consultatieburo geweest en het putje bij haar stuitje is niks anders dan een putje bij haar stuitje

Toch wel opgelucht.

6 maanden, 8200 gram en 68cm lang. Een lekker proppie is het.
Gelukkig mag ze uit de maxicosi en kunnen we een autostoeltje kopen (de maxicosi is link omdat haar beentjes uitsteken tegen de bank)

Gelukkig alleen een putje, Basset Goed nieuws En verder gaat het ook goed, zie ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:49:48 #55
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16068769
Tom kwam vannacht om 23.20 en om 4 uur weer terwijl hij dat al máánden niet meer deed
Ik ben een beetje aan het afvallen gegaan en vraag me af of m`n melk nou minder voedzaam is en hij daarom meer wil ofzo? Of misschien heeft hij last van kriebelhoest en wordt hij daar wakker van, zijn bronchitis is nagenoeg over maar hij hoest nog behoorlijk wat af
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_16076451
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:49 schreef coolbabe het volgende:
Tom kwam vannacht om 23.20 en om 4 uur weer terwijl hij dat al máánden niet meer deed
Zo verging het hier ook (half 4 was Jadey huilend wakker) en vanochtend vertelde een collega dat ook haar dochter ineens om 3.53 uur wakker werd. Klaas vaak heeft niet goed zijn best gedaan vanacht
pi_16079027
Janneke heeft vandaag haar eerste groentehapje op. Worteltjes van olvarit (als ze dalijk een ritme erin krijgt ga ik ze weer lekker vers maken, alles beter dan die nepsmaakjes van de potjes) Maar ze vond ze heeerlijk. Normaal krijgt ze de 4e fles rond een uur of 6 half 7. Nu hebben we om half 6 haar een hapje gegeven zodat we dan de fles rond 10 uur kunnen geven en zo de 5e fles eindelijk eens kunnen laten vallen (die van 11 uur) Hopelijk slaapt ze dan nog wel door (nou ja door, vaak is het toch nog halverwege de nacht speen erin stoppen en om 5 uur half 6 al wakker worden) Maar die 5e fles moet er wel een keer af natuurlijk.
Was wel heerlijk om haar zo te zien genieten van dat hapje. Telkens bijna meer eruit dan erin gaat, maar daar gaat het niet om
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:00:17 #58
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_16081240
Het lijkt me zo grappig om je kleine ineens een hapje te zien eten i.p.v. fles te drinken!

Thomas heeft vandaag ook zijn eerste prikje gehad.Van het prikje zelf heeft hij nauwelijks iets gemerkt. Twee seconden later sliep hij al weer. Maar wat is hij nu zielig!!
Rond etenstijd heeft hij een half uur heel hard en zielig gehuild. Net op het moment dat ik hem toch maar een zetpilletje wilde geven viel hij in slaap. Nu slaapt hij, maar af en toe maakt hij vreselijk zielige geluidjes. Hij was ook te suf om zijn fles leeg te drinken en ik heb nu maar niet aangedrongen. Hij voelt ook zo slap aan, hij hangt in je armen! Zijn temperatuur was nu ongeveer 37.9. Ik ben benieuwd hoe de nacht gaat verlopen.

Verder gaat het prima met hem. Morgen is hij 12 weken en hij weegt al ruim 6600 gram en is 61.8 cm lang! Het echte bink is het!

donderdag 8 januari 2004 @ 22:10:05 #59
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_16083525
Het is echt cb week hier : -)
Ook Lune is dindsdag geweest. Nu 4 maandjes oud, weegt 7035 gram en is 62.4 cm lang. Inmiddels zit ze sinds een week op volledig flesvoeding en drinkt ze 5 flessen en slaapt de nacht door. Veel drinkt ze trouwens niet, ze krijgt een fles van 180 ml maar daar blijft op moment vaak zo'n 30/40 van over. Maar is misschien ook nog even wennen. Deze keer de 2de prikjes voor haar en die heeft ze ook weer goed doorstaan, een temp van 38.8 smiddags en savonds alweer zakkend. Verder heeft ze heel stiekum al 2 tandjes door in de onderkaak. Echt snel in vergelijking met de beide heren hier in huis. Vind het ook ineens alweer zo groot lijken, vind het tandeloze mondje altijd zoooo lief en dat is alweer voorbij En zo rent het leven eigenlijk maar door hier met onze 3 kleine kids. Overigens is de oudste deze week voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest, hij is nu net 3, en dat gaat heel goed. Nu voor ons maar eens zien hoe ik dat ga plannen met halen/brengen en de slaapjes van Sverre en Lune
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_16084737
Vandaag weer eens een fotorolletje opgehaald en ik weet nu eindelijk hoe de scanner werkt dus ik wel hem nog wel een keertje spammen

[Dit bericht is gewijzigd door easy-going op 09-01-2004 14:23]

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16084840
Lune al tandjes dat gaat zeker snel.

Wat een poepie is Sven toch. Echt zo'n heel lief bekkie

Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 9 januari 2004 @ 14:17:56 #62
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_16101040
Job heeft vandaag zijn nacontrole gehad bij de kinderarts. Ze wilden hem toch nog even zien vanwege zijn moeilijke start en zijn dwarsligging. Alles was goed, maar dat hadden we zelf ook al wel zo ingeschat.
Voor de statistieken: hij is nu 7 weken oud en weegt 4770 gram en is 56 cm lang.

Gisteren hebben we een buikdrager gekocht. Ik was nog steeds naar een mogelijkheid aan het zoeken om met Katja en Job samen naar buiten te gaan. John heeft een kiddyboard gemaakt en dat gaat wel goed als we gaan wandelen, maar ik kan met Katja echt geen winkel in, want dan is ze meteen van het board af en struint door de winkel.

Een duowagen ben ik echt te onhandig voor. Daar durf ik ook geen winkel mee in. Uiteindelijk is het dus een buikdrager geworden. We hebben uren in de winkel gestaan om te kijken welke buikdrager ik zelf helemaal kon bedienen en die toch ook nog veilig was en het is de Kipling Basic Baby Heartbeat bis geworden.
Met de Baby-Bjorn kon ik dus helemaal niet overweg . John deed hem zo om en deed Job erin en ik kreeg het zelfs na 3x proberen niet voor elkaar om Job er zonder hulp in te krijgen (dit ook om een beeld te geven van hoe onhandig ik ben).

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_16101361
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:49 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben een beetje aan het afvallen gegaan en vraag me af of m`n melk nou minder voedzaam is en hij daarom meer wil ofzo? Of misschien heeft hij last van kriebelhoest en wordt hij daar wakker van, zijn bronchitis is nagenoeg over maar hij hoest nog behoorlijk wat af
Het is toch zo dat je niet mag afvallen als je nog bv geeft. Dat beinvloedt de bv wel volgens mijn huisarts en vk. Als het minder voedzaam is dan willen ze meer. Ik heb dus nu momenteel last van dat ik zelf niet goed eet (heb gewoon echt geen honger) en dus wordt Joshua wakker en s'avonds en slaapt ie niet voor 2 uur s'nachts. Dus ik ben toch maar tegen de zin in gaan eten en hoop dat het wat beter gaat.
  FOK!fossiel vrijdag 9 januari 2004 @ 14:55:04 #64
2628 Karin
pi_16102172
Wat een lekker bekkie die Sven!

Om hier maar even verder te gaan op de kinderstoelkwestie (sorry Bix maar lijkt mij hier meer op zijn plek dan in het fototopic).
Wij hebben wel de Tripp-Trapp. Ik vind het een geweldige stoel! Hij zit er een stuk beter in dan in de kinderstoel bij opa en oma (die hebben een Ikea stoel). Dat hij geen blad heeft vind ik juist leuk. Zo zit hij echt bij ons aan tafel. Bij opa en oma zit hij zo ver weg. Moet wel vreselijk oppassen met mijn spullen die ik echt uit de graaizone moet houden maar daar raak je ook snel aan gewend.

Helaas heeft hij gisteren ontdekt hoe hij uit de tripp-trapp kan klimmen. We dachten even kijken hoe ver hij komt, we zaten ernaast. Nou hij lag op tafel hoor. Dus ik moet op zoek naar een tuigje.

† In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 15:06:24 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_16102528
Livelink, wat een mooi ding!

Ik ben ook zo'n klungel hoor

Ik heb hier een vréselijk chagerijnig jongetje... Hij wilde hele dag alleen maar....

ZITTEN!!!

En dat lijkt me niet slim om de hele dag toe te staan

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_16103367
Wat een geweldige foto Moussy!!!!
Zitten zeker tv te kijken????

Easy wat een lekker bekkie heeft sven zeg!!! Wat een poppetje....

Jeetje Lune... nu al tandjes...
Ik vraag me af of die bij Duncan ooit nog gaan doorkomen... hij is nu negen maanden en bijna twee weken en der is nog steeds niet te zien.

Nog geen stipje....

vrijdag 9 januari 2004 @ 17:20:30 #67
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16106592
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 14:30 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Het is toch zo dat je niet mag afvallen als je nog bv geeft. Dat beinvloedt de bv wel volgens mijn huisarts en vk. Als het minder voedzaam is dan willen ze meer. Ik heb dus nu momenteel last van dat ik zelf niet goed eet (heb gewoon echt geen honger) en dus wordt Joshua wakker en s'avonds en slaapt ie niet voor 2 uur s'nachts. Dus ik ben toch maar tegen de zin in gaan eten en hoop dat het wat beter gaat.

Het is niet zo dat ik streng aan het lijnen ben geslagen hoor, ik eet net zoveel als voorheen alleen gezondere dingen em ik laat de tussendoortjes wat meer staan. Ik kwam dus alleen maar aan in gewicht en wil dat een halt toeroepen. Ik ben al wel wat kilo`s kwijtgeraakt, toch een teken dat ik voorheen echt te veel at.
Hij heeft vannacht trouwens gewoon goed geslapen, dus ik denk dat Klaas Vaak inderdaad zijn werk niet goed heeft gedaan.

Wat een poepie die Sven, jammer dat ik geen dochter heb anders was het een mooie huwelijkskadidaat

Cas, ga liggen man, je bent nog maar een baby

Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 januari 2004 @ 18:53:43 #68
13151 crew  Rewimo
pi_16108960
Hahaha, ik las eerst alleen maar dit:
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:35 schreef Angel22 het volgende:

Nog geen stipje....

Daarna zag ik pas dat het over Duncans tandjes ging
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16109274
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 18:53 schreef Rewimo het volgende:
Hahaha, ik las eerst alleen maar dit:Op vrijdag 9 januari 2004 15:35 schreef Angel22 het volgende:

Nog geen stipje.... Daarna zag ik pas dat het over Duncans tandjes ging

Jij zit teveel in het streepjestopic te lurken

[Dit bericht is gewijzigd door easy-going op 09-01-2004 19:46]

pi_16109489
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 15:06 schreef moussy het volgende:
Livelink, wat een mooi ding!

Ik ben ook zo'n klungel hoor

Ik heb hier een vréselijk chagerijnig jongetje... Hij wilde hele dag alleen maar....

[afbeelding]

ZITTEN!!!

En dat lijkt me niet slim om de hele dag toe te staan

ohh wat een heerlijk bolle toet heeft ie !
  vrijdag 9 januari 2004 @ 19:26:54 #71
37150 livelink
pi_16109827
Cas zit er wel heerlijk bij . Als je zo lekker zit, kan ik me voorstellen dat je het liefst niets anders meer wil doen. En dan zo'n stomme moeder die wil dat je gaat liggen .
pi_16111159
dat doet duncan nu .....

Ik haalde hem vanmiddag om kwart voor vier uit bed om hubbie op te halen en toen spuugde hij me onder.... en vanaf die tijd is het mis.
In de auto nog drie keer gespuugd op de heenweg en nog twee maal op de terugweg. Bij thuiskomst toch maar ff een flessie gemaakt maar na 40 ml moest ie niet meer en 5 min later kwam dat er ook uit.
Ik heb hem maar in badje gedaan en daarna wilde hij graag slapen maar ik vind het toch wel griezelig hoor dat ie zo spuugt. Bij Damey weet ik dat het niet binnen een dag gebeurd is met uitdrogen, maar met Dunc hou ik het extra goed in de gaten.

pi_16113086
Geef hem die zetpil dan Angel. Dat helpt echt hoor. Dan weet je in ieder geval dat er iets binnen blijft. Het kan wel even duren voordat eht werkt.
Balen hoor!!!!!

Beterschaps kus voor die kleine

Wat een eigenwijs gezicht Cas en Rene zou saampies!

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16113222
Hallooooooo

Daar is ik weer
Jee wat vliegt de tijd zeg. Zo kijk je even niet en zo zitten we al weer een paar topics verder.
Om maar met de digitale deur in huis te vallen.

Norah heeft wél een puntje en die is nog scherp ook
18 December 2003 woog mevrouw 7980gram dus we denken dat ze nu al de 8 Kg is gepasseerd.

Eens kijken of ik nog een leuke foto kan vinden ...... (*kijkt*)

De andere zet ik wel in het fototopic.

[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 09-01-2004 21:25]

♥ K, N, R en F ♥
pi_16113279
Wauw wat is Norah kjoet!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16113331
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:24 schreef jessie het volgende:
Wauw wat is Norah kjoet!!

Zal eens kijken voor een nog kjoetere foto

gevonden

Ff tongen

♥ K, N, R en F ♥
pi_16113474
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:26 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Zal eens kijken voor een nog kjoetere foto

gevonden

[afbeelding]
Ff tongen

Liev hoor! En wat is ze gegroeid!

Hier dan maar weer 1 van Noa:

eerste koekje

pi_16113549
Ik ben als de dood voor honden, maar die foto is inderdaad erg kjoet

En volgens mij vind Noa het koekje erg lekker

Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 9 januari 2004 @ 21:44:45 #79
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_16113923
Oh wat een heerlijke foto's weer :-)

en Moussy, hij zit er echt bij hoor die grote vent, ik vind die foto helemaal geweldig maar ik kan me voorstellen dat je dat niet de hele dag wilt hebben. Hier hebben we nog een heerlijk slaapvrouwtje, die kan echt huilen en mopperen omdat ze in bedje wil liggen en slapen. Van mij mag ze hoor, vind het wel lief zo'n slaapkopje...
Verder hier ook een spugertje, Storm, die normaal eigenlijk nooit ziek is. Gaat 2 keer naar psz en prompt vanacht moest ie spugen en vanmorgen nog een keertje. Heeft vandaag verder niet zoveel gegeten, maar gelukkig ook niet meer gespuugd. Hij vertelde wel dat hij pijn in zijn buikje had, hoewel toen hij van ons niet zijn glaasje cola kreeg toen wij koffie gingen drinken, het ineens zomaar over was Maar hij begreep ook wel dat zijn buikje eerst weer beter moet zijn en dat dat beter is....
Angel, sterkte met Duncan, hopelijk gaat het met je zetpillen snel over, want al dat spugen is maar niets (en die berg was die je er van krijgt ook niet )

As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_16113938
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:30 schreef basset het volgende:

[..]

Liev hoor! En wat is ze gegroeid!

Hier dan maar weer 1 van Noa:
[afbeelding]

eerste koekje

Zo koekje .... kwijl kwijl zal ze wel denken.

Opletten dat je op tijd bent bij een niesbui want anders.
Ik gaf Norah pasgeleden haar hapje (worteltjes geloof ik) en toen stopte ik de lepel tijdens het eten in haar mond, lepel eruit en in plaats van een *slik* kwam er een HATSJOEPRRRRRR
Alles binnen een straal van 50 cm zat onder de inhoud van die ene lepel.

En bedankt!

Om dan vervolgens je mond open te doen en papa vragend aankijken waar de volgende hap blijft

♥ K, N, R en F ♥
pi_16114367
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:45 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik gaf Norah pasgeleden haar hapje (worteltjes geloof ik) en toen stopte ik de lepel tijdens het eten in haar mond, lepel eruit en in plaats van een *slik* kwam er een HATSJOEPRRRRRR

En bedankt!

Om dan vervolgens je mond open te doen en papa vragend aankijken waar de volgende hap blijft

Heb je die reclame niet gezien dat je je regenpak aanmoet en de hele omgeving met plastic moet afplakken
pi_16136676
ja die van de magnetron voedsel, maar als Norah zo oud is dan kan ze best met de pot mee eten

Dat magnetronvoedsel is ook niet alles.

♥ K, N, R en F ♥
pi_16138970
Ik had gister een stukje geschreven op Chiara d'r webstekkie, over haar eetgedrag:

Chiara weet net als haar vader en moeder wel wat lekker eten is. En dat is dus niet die fijn gepureerde en smakeloze substantie uit een potje bestemd voor baby's.

Vandaag stond ik ijverig in de keuken fruit te schillen en pureren, om weer een lekker voorraadje op te bouwen. Toen ik klaar was liet ik het resultaat proeven aan Chiara en aan haar gezicht te zien kreeg mama een slechte beoordeling. Ik ging het zelf ook maar even proeven, en inderdaad het was wat aan de zure kant, dus ik besloot er nog een banaan* door heen te mengen. De massa was wel zoeter geworden, maar het ging er weer niet met enthausiamse in bij Chiara...

Ik zat nog wat te rommelen in de keuken en als Chiara dan bij me zit in de kinderstoel, geef ik haar altijd iets om mee te spelen of om lekker op te sabbelen. Vandaag gaf ik haar een stuk appel, wat nog over was van het zelf gemaakte fruithapje. En ja hoor, dat viel wel lekker in de smaak, ze heeft er heerlijk op zitten bijten en kwijlen. Niets geen gepureerde massa, ik heb tanden en die moet ik gebruiken ook, aldus de vermoedelijke gedachten van ons lekker bekkie.

Ook 's avonds is het gewoon zonde om een potje te openen, ze zou er wel een hele week van kunnen eten, zo weinig eet ze er per keer van. Maar vanwege de houdbaarheid na openen, is dat niet mogelijk. De laatste tijd eet Chiara daarom steeds vaker met de pot mee. Vroeger was het heel normaal dat kinderen van 6 maanden oud al mee aten met de pot, dus Remco en ik besloten om dit eens te proberen. Nou met succes mag ik wel zeggen. Geen gekleinder met de staafmixer, niet appart koken zonder zot en kruiden, gewoon wel een beetje selectief, maar toch lekker met de pot mee eten. Ze vindt het allemaal veel lekkerder, en terecht! Je hoort d'r smullen, smakken en vragen om meer. Een beter compliment voor je kookkunsten kun je je haast niet voorstellen

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16139163
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:45 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

En bedankt!

Haha, dat hadden we van de zomer! Zo hebben we 1 hele (spuit)luier uitgespaard (ik heb het wel eens verteld)

Ma Basset wilde de billetjes even luchten omdat het zo warm was.

Voor degenen die het niet weten: ruim 1 meter ver..............

OK het was de andere kant maar we waren maar wat blij dat we er niet direct achter zaten

pi_16149447
Wat een drama. Slaapt Bo eindelijk in dr nieuwe bedje hebben we nu het drama van Janneke gaat over van wieg naar ledikant. Ze ligt nu de hele straat bij elkaar te gillen. Ze vind het 'grote' ledikant hartstikke eng volgens mij.
Maar ja in die wieg had ze echt amper de ruimte meer.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16149491
he bah, jessie, wat een gedoetje weer... ik hoop dat Janneke snel gewend is aan haar nieuwe bedje.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16149592
O o nog een bijkomt probleem. Haar speen valt nu steeds nast het bedje. (door de open ruimte van de spijlen) In de wieg was het gesloten dus dan kon ze hem altijd enigzins weer vinden.
Maar ja.
Ze is nu even stil ik zit in het kamertje ernaast en heb haar beloofd steeds even bij haar te kijken. En volgens mij krijg ik haar vertrouwen nu want ze lijkt te slapen. Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16149635
YEAHHH!!!

Slaap lekker, lieve Janneke!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16150073
Zijn er hier mensen die het autostoeltje van het merk: Recaro start hebben? Of meningen hierover? Het voordeel van dit stoeltje is dat ie van 9 maanden tot 12 jaar te gebruiken is en ongeveer net zo duu=r als een goed geteste Romer die je na 4 jaar niet meer gebruikt. En als we een 2e krijgen dan is de kans groot dat we er 2 moeten kopen!

Of kan ik hier beter een nieuw topic over openen?

Als ik op autostoeltje zoek dan kom ik nl alle baby topics zo'n beetje tegen...beetje lastig zoeken d8 ik zo

pi_16150191
Nee wij hebben de maxicosie priore. Maar die zal ik niet snel nog een keer kopen. Hij is tot 4 jaar geloof ik, maar Bo zit er nu al krappies in. En in een kleine auto zit het rot want ze zit met haar benen tegen de stoel voor haar aan omdat haar benen naar voren steken ipv naar beneden hangen. (Lois schreef hier ook al over volgens mij)
Dus als die langer mee gaat tot 12 jaar lijkt mij wel ideaal. (alhoewel ik me wel weer afvraag of je een kind van 10 nog in een stoeltje zet)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16161690
Dat zal waarschijnlijk net zo'n soort stoeltje zijn als de Concord Trimax X-line. Dat is ook een stoeltje voor 0 tot 12 jaar.
Die zouden wij namelijk eerst kopen. Maar door de kinderzitjes-test van de ANWB,
http://www.anwb.nl/servlet/Satellite?pagename=OpenMarket/ANWB_nieuws/Autoindex&rubriek=Autonieuws&cid=1055312614673
waarin deze stoel niet zo best scoorde, hebben wij een Maxi-cosi Priori (waar ik tot nu toe positief over ben, al moet ik zeggen dat Jessie idd wel gelijk heeft) gekocht.
Maar ik wist niet dat er nog meer merken waren die een stoeltje in die leeftijdscategorie hadden, ik heb toen namelijk wel gezocht maar ik kon niks vinden. Ik las geloof ik wel ergens dat die Concord de eerste was die zo'n stoeltje had.
W ~ H ~ T
pi_16164953
Wij hebben vorige week nog een autostoeltje moeten kopen.
Norah is (veels) te groot voor de maxicosi en dat is ook eigenlijk geen gezicht meer.

Ik heb altijd gezegd dat ik niet ga bezuinigen op het kinderstoeltje.
Zeker als je dan leest dat de stoeltjes van ¤50,- (eigen merk) dan als onveilig bestempeld worden.

Daar zet je je eigen kindje toch niet met een goed gevoel in ???

Maar goed wij hebben dus de Römer Quickfix Timo gekocht :

Die was bij de Halfords in de aanbieding voor ¤189,-
Ik weet het ik vond het ook veel geld, maar dan weet ik in ieder geval dat mijn dochtertje veilig in het stoeltje zit.
Wat er trouwens ook bijkomt is dat deze stoel het predikaat "Best getest" en die krijg je niet voor niets

Wat ook leuk is is dat Norah nu zit met haar gezicht in de rijrichting.
Ze kijkt nu echt naar buiten en zit aandachtig alles te bekijken (voor zowel dat mogelijk is)
En het was ook even wennen voor papa en mama want na 6 maanden zaten ze eindelijk weer eens naast elkaar in de auto

Gisteren reden we een rondje om wat locaties te bekijken (zie sig.) en halverwege vielen bij mevrouw (stoel stond in de slaapstand) de oogjes dicht en het hoofdje viel schuin en
Dat was erg kjoet (volgens jessie )om dat te zien

[Dit bericht is gewijzigd door Sc0rPi0n op 11-01-2004 20:49]

♥ K, N, R en F ♥
  maandag 12 januari 2004 @ 09:49:18 #93
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16177777
Ik ben zo trots op Tom! Eindelijk heeft hij heeft het voor elkaar gekregen zichzelf om te draaien van rug op buik. Vandaag is hij 6 maanden en 2 weken oud, niet echt vroeg dus maar ik ben toch supertrots op hem en hij ook op zichzelf

[Dit bericht is gewijzigd door coolbabe op 12-01-2004 09:59]

pi_16177952
Goed zo Tom
pi_16179910
Dit:

is een plaatje van de recaro die wij dan gezien hebben. Hij kost ongeveer 240 euro, maar je kan hem dan wel tot 12 jaar (wat verplicht is voor kinderen om in een autostoeltje te zitten te kopen)

Hij komt overal best goed uit de test dus hij lijkt ons wel goed. Lastig hoor een stoeltje

maandag 12 januari 2004 @ 12:53:40 #96
37150 livelink
pi_16181946
Ik zie al die stoere 12-jarige jongens en meisjes al in zo'n stoeltje
Al is het nog zo verplicht, volgens mij krijg je ze er vanaf een bepaalde leeftijd echt niet meer in. Het is wel een mooi stoeltje, trouwens, maar die 12 jaar..... Ik weet het nog zo net niet.

Basset, ben je trouwens niet bang dat je speciaal een stoel koopt tot 12 jaar en dat die dan voor die tijd al helemaal versleten is?

Wij hebben de Romer King. Ook wel erg duur, trouwens , maar kwam ook goed uit de test. Ik heb geen idee hoe lang Katja er in kan blijven.

pi_16182702
quote:
Op maandag 12 januari 2004 12:53 schreef livelink het volgende:
Ik zie al die stoere 12-jarige jongens en meisjes al in zo'n stoeltje
Al is het nog zo verplicht, volgens mij krijg je ze er vanaf een bepaalde leeftijd echt niet meer in. Het is wel een mooi stoeltje, trouwens, maar die 12 jaar..... Ik weet het nog zo net niet.

Basset, ben je trouwens niet bang dat je speciaal een stoel koopt tot 12 jaar en dat die dan voor die tijd al helemaal versleten is?

Wij hebben de Romer King. Ook wel erg duur, trouwens , maar kwam ook goed uit de test. Ik heb geen idee hoe lang Katja er in kan blijven.

Ze kunnen er in zitten tot 36kg oftewel 4 jaar.

Verder rolt Norah meer op haar zij en strekt ze heel haar ruggetje krom in de vorm van een banaan.
Maar die extra zet (met haar been) dat snap ze geloof ik nog niet.

♥ K, N, R en F ♥
  † In Memoriam † maandag 12 januari 2004 @ 13:42:22 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_16183156
quote:
Op maandag 12 januari 2004 13:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ze kunnen er in zitten tot 36kg oftewel 4 jaar.

Daarna is het zeker de bedoeling dat je alleen dat zitje gebruikt, waar ik mijn dochter met haar 4 jaar al niet meer in geprakt krijg
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 januari 2004 @ 13:46:25 #99
13151 crew  Rewimo
pi_16183249
quote:
Op maandag 12 januari 2004 13:42 schreef moussy het volgende:

[..]

Daarna is het zeker de bedoeling dat je alleen dat zitje gebruikt, waar ik mijn dochter met haar 4 jaar al niet meer in geprakt krijg

Christan wordt volgens mij ook al te groot voor de Chicco Ik heb wel een ander stoeltje (zoiets als dat model tot 12 jaar, hierboven) maar ik vind het vervelend dat dat niet in slaapstand kan. Hij slaapt toch nog geregeld onder het rijden en in die stoel zit hij zo rechtop. Lijkt me niet lekker slapen omdat dat nekkie dan zo scheef trekt.
pi_16185694
Scorpion we willen wel even zien of dat ook joet is natuurlijk

Coolbabe, logisch dat je trots ben!!!! Goed zo Tom

Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')