abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19093784
Vervolg op Het grote kleine babietjes topic deel 17

Babytjes:

***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne & Sc0rPi0n
15 juli 2003: Lina Jolene, dochter van beware_reageerd (papa)
***24j uli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
31 juli 2003: Jadey Luísa, dochter van Danosa
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician & gemeenkaboutertje
12 augustus 2003: "Baby-bola", dochter van Parabola (papa)
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
**26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
3 september 2003: Daniël, zoon van Mister-X (papa)
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
8 september 2003: Kim, dochter van SixCat (papa)
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
17 oktober 2003: Thomas, zoon van Lies en Zooi
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Luckepuk
12 november 2003: Lars, zoon van Irule25 (papa)
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
2 december 2003: Siënna Michelle, dochter van Yfke en SPIRO
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
20 januari 2004: Aiken, zoon van Kimpiedimpie
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
25 januari 2004: Elianne, dochter van 70four (papa)
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
23 februari 2004: Danielle, dochter van Catootje
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
26 maart 2004: Ilse, dochter van ezzi
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
19 april 2004: Junah Ileah, dochter van Tan
17 mei 2004: Faith Cathryn, dochter van Psyche2003 (papa)

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's

[ Bericht 0% gewijzigd door Karin op 26-05-2004 10:56:52 ]
pi_19094971
ha eska. hoe gaat 't met max? en ben je al helemaal gewend in 't nieuwe huis?

fijn dat saskia inmiddels toch een beetje drinkt uit de fles!

en dylan die zich al op de buik draait, wow!
  donderdag 13 mei 2004 @ 11:20:29 #3
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19095155
Heeft iemand nog tips voor een baby die niet teruggelegd wil worden in haar wieg na de nachtvoeding?
pi_19095692
O Tan, da's ellendig hè.
Je zou kunnen proberen of ze bij jou in bed wel wil slapen. Moet je wel tegen kunnen. Ik moet zeggen dat dat bij ons geen succes was.
Ik zat dus na zo'n nachtvoeding mínstens een uur op dat kamertje van Max. En de eerste weken viel hij dan na veel wiegen en neuriën uiteindelijk wel in slaap.
en dan duurde het nog wel een uur voor ik zelf weer sliep, want ik dacht steeds dat ik hem nog hoorde en zo

Bix, met Max eigenlijk nog steeds hetzelfde gekwakkel. Bobbeljes in hals, nek en liezen nemen nog steeds toe, zowel in omvang als in aantal. Er zit dus absoluut iets te broeien daarbinnen. Zijn temp zwabbert van laag in de 36°C naar hoog in de 37°C.
We hebben hem thuis gewogen (we hebben zo'n hele ouderwetse baby-weegschaal staan hier) en hij is weer iets afgevallen.
Verder is hij ontzettend moe. Vaak zelfs te moe om te spelen, dan legt hij zijn hoofdje neer en probeert nog wat verder te spelen. Of hij ligt gewoon op zijn rug een beetje rond te kijken.

Op zijn goeie momenten is hij wel vrolijk, gelukkig. Dan spelen we kiekeboe, is erg favoriet. En gekke geluiden maken doet het ook altijd goed.

O en het huis bevalt uitstekend! Zoveel meer ruimte, zo heerlijk.
moet nog wel steeds erg veel gedaan worden, dat wel
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:17:42 #5
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19096443
In bed is eigenlijk geen optie... Jessai heeft bijna 2 jaar bij ons gelegen en dat ging altijd goed, maar ik slaap nu veel vaster om de één of andere reden en ze ligt dus regelmatig onder de dekens of ergens tegen mijn rug aan geplakt. Doodeng Ik wil dat dus echt niet meer zou het mezelf nooit vergeven als ze daardoor stikte... Bah, word al niet goed bij de gedachte alleen al.

De afgelopen nachten heeft ze wel in ons bed gelegen maar in haar uppie op één helft, ik lag dus tegen vriendlief aan. Dat is misschien heel romantisch, maar om nu te zeggen dat het lekker slaapt... niet echt
pi_19096612
Nee, ik vond het ook niks hoor, bij ons in bed.

Heb je enig idee waarom ze niet wil gaan slapen na de voeding? (niet dat ik dat wel had hoor, toen met Max)

Muziekdoosje al geprobeerd? Of een door jou gedragen shirt bij haar leggen?
pi_19096972
he wat ellendig eska dat max nog steeds zo moe is en weer afgevallen... die bobbeltjes blijf ik ook maar eng vinden hoor. maar fijn dat je van de extra ruimte kunt genieten in ' t huis. dan vallen de dingen die nog gedaan moet worden wellicht ook makkelijker ergens weg te stoppen.

Tan, Piet was na de nachtvoeding ook vaak moeilijk weer in z'n wieg in slaap te krijgen. ik heb 'm inderdaad vaak de 2e helft v/d nacht bij ons in bed gehouden. soms hielp het wel om een warme kruik in z'n bedje te leggen tegelijk met het voeden, dan was het wiegje nog lekker warm als hij er weer in moest. een T-shirt van mij deed ik ook wel eens erbij ja. verder heb ik ook geen tips, sorry.
  donderdag 13 mei 2004 @ 13:26:52 #8
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19097888
oh ja dat shirt, hielp bij Cheyenne ook ... was ik al weer vergeten Zal het eens proberen, TNX
pi_19098912
Norah had een erge zuigbehoefte en met behulp van een tutter en een lekkere warme kruik in haar bed was mevrouw weer zo onder de wol

[offtopic] Check me user icon net gemaakt 8) [/offtopic]
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:42:50 #10
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_19108890
Eska, nog steeds veel sterkte gewenst met Max z'n gezondheid!

Sc0rPi0n, erg leuke usericon .

Judith is vandaag gewogen en 300 gram aangekomen in een week tijd! Ik was wel opgelucht toen ik dat zag.
(Nogmaals Judiths groeigrafiek . Ze is vandaag niet gemeten, maar ik moest een waarde invullen.)
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † donderdag 13 mei 2004 @ 22:51:27 #11
43556 miss_dynastie
pi_19110772
Fijn dat Judith zo goed is aangekomen Grijs!! Ik kan me voorstellen dat het een hele opluchting is!
pi_19111057
Bix, ik moet zeggen dat ik in principe de uitleg van de kinderartsen wel logisch vond klinken, wat de bobbeltjes betreft (afweer en zo). Maar nu ze alsmaar toenemen, weet ik ook niet zo goed wat ik er van moet denken.
Nou ja, bij de volgende afspraak wordt hij er in ieder geval goed op onderzocht.

Grijs, wat fijn dat Judith nu zo goed gegroeid is!

Sc0rPi0n, geweldig gezicht, Norah achter de computer!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 08:35:25 #13
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19115495
300 gram da's echt veel!! Goed hoor Ik ben ook erg benieuwd naar Junah's gewicht... Jessai zag ik gewoon groeien, maar Junah is nog steeds een klein popje...

Vannacht was weer een ramp... mevrouw wilde niet in d'r wieg, ook niet met een doek die naar mij geurde. Maar naast mij in het grote bed heeft ze eerst 4 uur en daarna 5 uur non stop liggen pitten. Hoe kunnen ze toch al zo eigenwijs zijn terwijl ze zo klein zijn... rare dingen, die baby's

Ik heb nu het dekbed ingestopt in de rand van het bed, en vannacht ging het goed, geen deken die over haar hoofd heen raakte en ze werd ook niet te warm. Dan maar zo
pi_19116444
Dat probleem had ik ook met Joshua, Tan. Dat hij niet wilde slapen. Ik heb hem toch maar vaak tussen ons in gelegd. Tussen 2 grote kussen en met zijn hoofd ten hoogte van ons hoofd zodat de dekens niet te ver over hem heen konden schuifen. Of ik lag hem gewikkeld in zijn eigen dekentje tussen ons in en dan zo hoog mogelijk. Dan kreeg hij helemaal ons dekbek niet over hem heen.
Ja je probeert wat he
  vrijdag 14 mei 2004 @ 09:59:10 #15
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19116681
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 09:48 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

Ja je probeert wat he
Inderdaad Maar vind het zo raar, rond 20 uur kan ik haar probleemloos in datzelfde bedje leggen, maar in de nacht is dat bekeken? Dacht eerst dat het kwam doordat het te donker was 's nachts, maar ook met licht aan wil ze niet in de wieg.
pi_19116718
wat je ook nog kunt doen om minder snel op haar te rollen is haar op het het wieg-matrasje tussen jullie in leggen. desnoods helemaal opgemaakt bovenop jullie dekbed. of het aankleedkussen opmaken als matrasje en dat tussen jullie in. dat laatste deden vrienden van mij de eerste tijd met hun oudste dochtertje.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:53:45 #17
30488 coolbabe
My little pwny
pi_19118036
Tom is vanmorgen faliekant gezakt voor zijn gehoortest. Eerst keek hij steeds de goede kant op maar toen hij ontdekte dat op één van die boxjes een lampje brandde, keek hij steeds naar die als er een geluidje kwam
25 Juni mogen we een nieuwe poging gaan wagen

Tan, wij legden Tom op het aankleedkussen tussen ons in, dat was de enige manier waarop hij sliep en wij ook nog aan wat rust toekwamen. Op een gegeven moment ging hij steeds langer slapen en toen was de tijd aangebroken om hem in zijn eigen bedje te parkeren voor de nacht.

Grijs, wat fijn dat Judith zo goed gegroeid is
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:15:46 #18
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19118690
Ja, van dat aankleedkussen kreeg ik ook als tip van de wijkverpleegkundige... maar wat ik dan zo krom vind... je doet je best om bij de babywinkel het beste matrasje uit te zoeken, niet te hard, niet te zacht, goed ademend enz. en dan leg je je kind uiteindelijk op een plastic aankleedkussen Als ze dan spuugt of zo stikt ze volgens mij alsnog makkelijk. Of als ze gaat draaien. Ze kan zichzelf nu al van rug naar zij rollen, dus door naar buik is niet geheel onwaarschijnlijk, dat deed Jessai ook toen hij 6 weken oud was.

Maar het wiegmatrasje is nog wel een optie ja
pi_19119327
ja ik vond dat plastic-erige ook geen prettig idee en heb het mede daarom ook niet gedaan.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 14:18:27 #20
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_19123753
Wat naar zeg dat Max zijn bultjes uitbreiden!!

Fijn Grijs dat Judith aangekomen is!

Janneke lag ook vaak bij ons in bed. Tussenin en dan op t dekbed in een slaapzak. En nu gewoon lekker onder ons dekbed. (nou ja lekker, ze draait bij ons meer dan in dr eigen bed. Bo sliep ook vanaf 1.5 pas echt lekker tussenin herinner ik me)
Janneke word door Bo (niet expres) steeds jankertje genoemd Moet hier toch altijd wel erg om lachen.
Maar Janneke is weer ziek. Koorts en flink verkouden. Weer volle neus, snelle ademhaling. Zielig hoor. We zijn dit zo niet gewend met Bo dat het allemaal erg nieuw is. We hebben de hele nacht opgelopen met dr. En ligt ze op pappa's buik beneden te slapen
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:12:55 #21
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_19125333
Beterschap voor Janneke!! Maar het is wel een heel lief gezicht als ze op hun papa's buik liggen te slapen Vind ik ook altijd erg vertederend
pi_19133660
Janneke beterschap

Wat fijn dat Judith lekker gegroeid is Grijs

En hier is het eindelijk zover........nadat Sven in december zijn eerste 2 tandjes kon verwelkomen is nu eindelijk de 3e echt helemaal definitief doorgebroken . Het is de tand naast zijn rechtervoortand die er nog niet is . De volgende 3 tanden staan ook al te dringen, maarja voor hetzelfde geld duurt dat nog wel even.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 14 mei 2004 @ 20:52:57 #23
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_19133799
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sven krijgt dus toch echt tanden
Wie weet gaat het nu ineens razendsnel!!
pi_19134898
Och arm janneke toch!!!! Verkouden zieke kindjes zijn niet leuk hoor!!!! De kindjes wel maar dat ze ziek zijn is niet leuk bedoel ik...
Beterschap hoor!!!!!!!!!!!
pi_19139159
He bah wat vervelend voor Janneke, Jessie. Maar eh ik loop ook al heel erg verkouden en Joshua ook. Echt vol zitten we beiden. Dus naast ons bed ligt nu een halve ui en ik heb onder Joshua's matras een kussentje gelegd om het wat hoger te maken voor hem.

Nou ja goed ik ga proberen te slapen.

Enne Sven je gaat goed joh met je tandjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')