Arme koningin dan..quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:31 schreef MOD het volgende:
ik zou naaktfoto's van hem naar de koningin sturen..
Aan die chatlogs zitten wel getuigen vast.... En wellicht heeft de server ook wel een log ervan dat er even een profiel gestaan heeft en dat er een X aantal hits op geweest zijn van bepaalde IP-adressen en natuurlijk het IP-adres van degene die het erop gezet heeft...quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:44 schreef Kindred_Spirits het volgende:
wauw een screenshot...
dat kan je ook fabriceren dus is niet echt betrouwbaar en chatlogs kun je ook makkelijk veranderen...
you ain't got shit
jaja en dat wordt vrijgegevenquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:47 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Aan die chatlogs zitten wel getuigen vast.... En wellicht heeft de server ook wel een log ervan dat er even een profiel gestaan heeft en dat er een X aantal hits op geweest zijn van bepaalde IP-adressen en natuurlijk het IP-adres van degene die het erop gezet heeft...
Dat zijn wel getuigen hequote:Op woensdag 2 juni 2004 00:44 schreef Kindred_Spirits het volgende:
en chatlogs kun je ook makkelijk veranderen...
maar die waren onder invloed van alc.... uhmz breezahquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:49 schreef Anoniem84 het volgende:
[..]
Dat zijn wel getuigen he
Hij heeft die foto niet eens gemaakt, was nog voor zijn tijd zelfs, de foto stond op een backup cd van mij die ik dus niet mee heb kunnen nemen (het was verstandig om zo snel mogelijk weg te gaan toen) we liggen op dit moment dus nog in scheiding en voordat alles rond is mag ik dus niets meenemen maar hij heeft er dus helemaal niet eens aan te komen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:48 schreef FortunaHome het volgende:
maar of jij hier nou wat mee kunt doen betwijfel ik, aangezien de foto met jouw toestemming gemaakt is?
Sterkte ermee iig.
Haha wat grappig...quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:58 schreef Kindred_Spirits het volgende:
hier, geniet ervan.. ik heb er jarenlang op moeten pompen
dat is echt ernstig wat ie doet joh!quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:46 schreef Kore het volgende:
Hij kan het voornamelijk niet verkroppen (verlatingsangst) dat ik ben weggegaan en probeerd mij nu op alle manieren te pakken, hij heeft nog andere dingen geflikt die ook niet door de beugel kunnen maar dat ga ik hier nu niet neerzetten, hij komt ook nog wel eens op fok! en voordat hij mij aan gaat klagen wegens laster
jij weet dus net nix van mij.. maar ff ontopic, ik ben je een beetje belachelijk aant maken omdat je jezelf nou eenmaal in deze situatie hebt geplaats.quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:00 schreef Kore het volgende:
Weet je, ik denk dat jij ook heeeel goed met hem op zou kunnen schieten, beetje hetzelfde karakter merk ik al.....
jij maakt alleen jezelf belachelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:04 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
jij weet dus net nix van mij.. maar ff ontopic, ik ben je een beetje belachelijk aant maken omdat je jezelf nou eenmaal in deze situatie hebt geplaats.
Niet zo kinderachtig, jij hebt het er ook mee gedaan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:33 schreef Kore het volgende:
Arme koningin dan..
Klinkt alsof jij he-le-maal op de hoogte bent van de situatie!quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:04 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
jij weet dus net nix van mij.. maar ff ontopic, ik ben je een beetje belachelijk aant maken omdat je jezelf nou eenmaal in deze situatie hebt geplaats.
ja, waar doe ik het anders voor, i'm mr belachelijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:09 schreef giscard het volgende:
[..]
jij maakt alleen jezelf belachelijk.
Als z'n karakter je niet aanstaat, waarom ben je dan met 'em getrouwd in the first place...quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:00 schreef Kore het volgende:
Weet je, ik denk dat jij ook heeeel goed met hem op zou kunnen schieten, beetje hetzelfde karakter merk ik al.....
Iddquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:09 schreef giscard het volgende:
[..]
jij maakt alleen jezelf belachelijk.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:10 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Als z'n karakter je niet aanstaat, waarom ben je dan met 'em getrouwd in the first place...
thnx, zal ik doen....quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:13 schreef Ludwig het volgende:
Bel morgen gelijk met een lokaal politiebureau. Zij verwijzen je door naar de zedenpolitie. Het eerste wat je moet doen is aangifte doen. Zij weten hoe ze je verder kunnen helpen. Succes iig!
Op het lachen na is het écht gieren en brullen met jou.quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:44 schreef Kindred_Spirits het volgende:
mja je hebt je ratten toch...
oh ik zie dat er een naakt foto van je rat in je avatar staat.. dalijk klaagt ie je aan
jij kan hem keihard terug pakken, hij heeft nl de privacywet overtreden en vooral de laatste jaren zijn ze met ongewilde foto's op het internet erg streng in hun aanpak, dus ga lekker aangifte doen en schakel een advocaat in!quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:28 schreef Kore het volgende:
Ik kwam er vandaag achter doordat iemand me aansprak op msn dat mijn ex man een naaktfoto (die nog op een cdrom staat die ik nog niet kan ophalen daar) van mij op een internet site gezet had en mijn email adres, ook bleek uit het verhaal van die persoon op msn dat hij mijn telefoonnummer daar heeft rond lopen strooien. Ik heb eerst maar even een screen ervan gemaakt en toen mijn ex man een smsje gestuurd dat hij dat er heeeel snel van af moest halen, het profiel was daarna dan ook binnen 2 minuten weg. Ik heb gelukkig de screen dan en 2 chatlogs van mensen die het kunnen beamen en ik hoop dan ook dat hier wettelijk wat aan te doen valt?
Ik zit hier in elk geval nog na te trillen van kwaadheid, waar haalt hij het gore lef vandaan om zoiets persoonlijks ergens neer te zetten, ik mag daar niet meer naar binnen toe om mijn spullen te halen (teminste niet todat alles rond is) dus wie weet wat hij daar nog meer mee doet![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Niet zo kinderachtig, jij hebt het er ook mee gedaan.
(lullige zaak, dat wel)
Nee, maar wel als je ze na het beeindigen van je relatie op suffe sites gaat zetten met haar telefoonnumer erbijquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:12 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb ook nudiepix van mijn vriendin, dat is toch niet zo vreemd?
als ze dat zelf al niet doetquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je ze na het beeindigen van je relatie op suffe sites gaat zetten met haar telefoonnumer erbij
En dan zou dat dus haar beslissing zijnquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als ze dat zelf al niet doet
true truequote:Op woensdag 2 juni 2004 08:25 schreef milagro het volgende:
[..]
En dan zou dat dus haar beslissing zijn
Niet de jouwe,
Ik vind het behoorlijk eng als een ex dergelijke dingen gaat uithalen.
Je kan er lacherig over doen, hier, maar het is gewoon vervelend, treurig en eng als een ex zo met je bezig is nog, zo verbitterd en zo pissig dat hij dit soort zaken gaat uithalen.
Het gaat niet eens om die foto, ans ich wmb.
en hoe zou iemand anders aan die foto's gekomen zijn?quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:51 schreef KingCold het volgende:
Wat een oen, die ex...
Hij had categorisch moeten ontkennen er iets mee te maken te hebben, en de foto en het profiel vanuit de pc in de bibliotheek aan moeten maken.
daar is een forum juist op gebaseerdquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:20 schreef spekje het volgende:
En wie zegt dat de TS het verhaaltje niet uit haar duim zuigt om een beetje in de belangstelling testaan hier.
Ik kan ook wel zeggen mijn EX heeft naakt foto's van mij op internet gezet en ook mijn telefoon nummer.
Heb een beetje het vermoede dat er op fok wel erg goed gelovige mensen komen die alles maar geloven wat een topicstarter schrijft.
Oeps heb ik het toch verkeerd begrepen waar een forum voor dientquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
daar is een forum juist op gebaseerd
Daar heb je idd gelijk in, dat is een andere kant eraan en wrs wel een positieve.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:45 schreef thaleia het volgende:
Misschien denk ik te simpel of schaam ik me te weinig voor mijn lichaam ofzo, maar dit is toch juist helemaal niet erg voor het 'slachtoffer'? Dit is zo'n zielige actie van die gast dat het nu voor de hele wereld (of in elk geval de hele vriendenkring) duidelijk is wat een loser het is, als er al een strijd was heeft hij die nu voorgoed verloren.
Ach we lezen de postings van jou toch ook ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:20 schreef spekje het volgende:
En wie zegt dat de TS het verhaaltje niet uit haar duim zuigt om een beetje in de belangstelling testaan hier.
Ik kan ook wel zeggen mijn EX heeft naakt foto's van mij op internet gezet en ook mijn telefoon nummer.
Heb een beetje het vermoede dat er op fok wel erg goed gelovige mensen komen die alles maar geloven wat een topicstarter schrijft.
Je heb wel iets gelijk ben een beetje wantrouwigquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ach we lezen de postings van jou toch ook ?
En van wat jij schrijft daar denk ik òòk zo het mijne van.....![]()
houd op zeg, je staat vrij sterk met een printscreen en alles...tenminste, als het duidelijk is dat de content door jou ex geplaatst is...quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:08 schreef Pharrell het volgende:
hej..kom ik met mn ervaring (not) maar ik heb t er laatst nog uitgebreid over gehad op school en als jij duidelijk kan bewijzen dat je er schade aan over hebt gehouden dan kan je een zaak aanspannen maar het is wel moeilijk om zo'n zaak te winnen. Maarreh je kan het altijd proberen ja is wel goed voor m.
In het kader 'beter laat dan nooit':quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:10 schreef milagro het volgende:
Dus omdat je ooit tijdens leukere tijden een sexy foto hebt gemaakt is het je eigen schuld als een verbitterde ex dat ding in handen krijgt /heeft en op internet pleurt
tijd voor een ban ? Als je niet in staat bent om normaal te reageren reageer dan niet. Kindje.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:58 schreef Kindred_Spirits het volgende:
guttegut wat grappig
Dat hij het er neer gezet heeft is dus voornamelijk te bewijzen met een IP nummer, dus hopelijk kunnen ze dat nog achterhalen, dan had zijn beste vriend daar ook een profiel (met gewone echte foto) dus het is wat makkelijker aan te nemen dat het van die kant af komt... het zou helemaal mooi zijn als die 2 profielen dezelfde dag aangemaakt blijken te zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:50 schreef Stevie_ het volgende:
houd op zeg, je staat vrij sterk met een printscreen en alles...tenminste, als het duidelijk is dat de content door jou ex geplaatst is...
Wat betreft het achterhalen van een ip-adres....dat gaat ze naar mijn idee niet lukken....
Geen idee maar maakt me nog niet eens uit wat íe krijgt, het gaat mij om gerechtigheid....hij heeft al vaker met dingen weg kunnen komen doordat het een hele gladde prater is... zelfs nu nog...quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:04 schreef Onderbroek het volgende:
*topic volgt*
Als die ex van TS bekend enz....en hij krijgt een straf dan zal dat hooguit een boete zijn lijkt me. Voor zoiets ga je toch niet de bak in?
nee je toon was niet al te normaal vond ik.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:43 schreef EmPulSe het volgende:
Wat is er zo raar aan Darkelf? Laat jij ook naaktfoto's door je vriend maken? Ik doe dat niet van mijn vriendin, maar jij vindt mijn gedachte vreemd.
Ja, dat vraag ik me ook af....ik betwijfel ook of hij zomaar aan mijn persoonlijke spullen mag komen nuquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:49 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
Waarom zit hij überhaupt aan jouw spullen?
Dat mag hij sowieso niet. Schending van privacy.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:15 schreef Kore het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af....ik betwijfel ook of hij zomaar aan mijn persoonlijke spullen mag komen nu
Precies even ver als de domheid van je redenering je werkelijk aan te rekenen is vermoed ik.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:14 schreef Argento het volgende:
Tja... Wat prive is bedoeld moet prive blijven, maar in hoeverre is het jou aan te rekenen dat het niet prive is gebleven?
Even een opmerking omdat ik die van jou totaal onzin vind:quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:58 schreef Argento het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat de rechtspraktijk hiervoor oplossingen biedt. Of hij strafrechtelijk vervolgd moet worden is een beslissing die de Officier van Justitie neemt, en ik vraag me af of de samenleving in het geweer moet komen omdat iemand zo slim is om de naaktfoto's van zijn ex op internet te zetten. Daar is het openbaar ministerie nu eenmaal niet voor en een beetje OvJ vindt het dan ook niet opportuun om hier een strafzaak van te maken.
In civielrechtelijke zin lijdt je voorts geen schade. Psychische schade is geen schade in de zin der wet, tenminste, niet zondermeer. Ligt voor kosten van therapie weer anders, want dan gaat het de facto om materiele schade, maar zover zijn we (nog) niet.
Het lijkt mij dat je fanatiek op zoek bent naar genoegdoening. Hoe begrijpelijk dat ook moge zijn, daar is de rechtspraktijk -zoals gezegd- niet voor. Het strafrecht is ervoor om normoverschrijdend gedrag te straffen, liefst als dat normoverschrijdend gedrag in strijd is met het maatschappelijk belang. Het civielrecht is er in dit geval voor om eventueel geleden schade te vergoeden. Zonder schade is je hele vordering een lege huls.
Hij heeft het op eerste verzoek verwijderd, dus je kan stoppen met janken, het was niet netjes, maar meer zit er niet in voor je, en een aanklacht indienen heeft dus geen zin.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:28 schreef Kore het volgende:
mijn ex man een smsje gestuurd dat hij dat er heeeel snel van af moest halen, het profiel was daarna dan ook binnen 2 minuten weg.
Betekent dit nou dat de fotograaf eigenaar is de van naaktfoto en dat de naakte persoon daar helemaal niks tegen kan doen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:21 schreef extreme het volgende:
[..]
....
bovendien, als hij zelf degene is die de foto gemaakt heeft, dan is het zijn eigendom, jij als niet bekendheid zijnde kan je dan niet beroepen op het beeldrecht, en verder is er wettelijk heel weinig aan te doen. Als hij besluit om de foto op een site van een buitenlandse provider te zetten hang je helemaal, daar is zowiso niks tegen te doen.
je klopt in 1 ding, als hij het op een buitenlands provider zet, zonder toevoeging van de herkomst!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:21 schreef extreme het volgende:
[..]
Hij heeft het op eerste verzoek verwijderd, dus je kan stoppen met janken, het was niet netjes, maar meer zit er niet in voor je, en een aanklacht indienen heeft dus geen zin.
bovendien, als hij zelf degene is die de foto gemaakt heeft, dan is het zijn eigendom, jij als niet bekendheid zijnde kan je dan niet beroepen op het beeldrecht, en verder is er wettelijk heel weinig aan te doen. Als hij besluit om de foto op een site van een buitenlandse provider te zetten hang je helemaal, daar is zowiso niks tegen te doen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Even een opmerking omdat ik die van jou totaal onzin vind:
Toen Maxima en Willem Alexander de prive aanklaagden, was dat toen ook voor hun genoegdoening? Nee, dit was omdat het een geval van schending van portretrecht was. Een situatie welke vergeleikbaar is aan deze. Hij heeft foto's gepubliseert welke niet zijn eigendom waren, en waar er niet een overeenkomt was om deze te publiseren.
De effecten op lange termijn zijn niet duidelijk, wat wel bekend is is dat er op internet veel van dit soort plaatjes worden opgeslagen om vervolgens nog eens verspreid te worden.
De essentie van deze zaak blijft dat er geen overeenkomst is getroffen om beeldmateriaal die in een relatiesfeer zijn genomen te verspreiden over een media, het verspreiden van het beeldmateriaal met de intentie om haar schade toe te brengen.
Daar ging ff iets mis, maar goed.....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:34 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De essentie van deze zaak blijft dat er geen overeenkomst is getroffen om beeldmateriaal die in een relatiesfeer zijn genomen te verspreiden over een media, het verspreiden van het beeldmateriaal met de intentie om haar schade toe te brengen.
Het voorbeeld van de postzegel was voor diegene bedoeld die meent ermee te kunnen volstaan een 'casus' op te lossen enkel en alleen op grond van de kwalificatie van de gedraging (schending van privacy c.q. portretrecht) zonder de omstandigheden en feiten van het geval erbij te betrekken. Dan kom je algauw met een vergelijking met W.A. en Maxima ja, en dat gaat dus nergens over.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:17 schreef Kore het volgende:
Er zit nogal wat verschil tussen een postzegel van 40 cent en een naaktfoto met persoonlijke gegevens, daarbij denk ik niet dat jij mij goed kunt inschatten aangezien ik totaal niet materalistisch aangesteld ben, ik heb ooit zo goed als al mijn persoonlijke emotionele spullen ooit verloren bij een brand waaronder de sierarden van mijn (overleden) moeder en die zijn toen door een schoonmaakbedrijf gestolen en zelfs daar heb ik een schikking mee getroffen aangezien een zaak toen totaal geen nut gehad zou hebben. Dus kom asjeblieft niet bij mij aanzetten over kleine lullige dingetjes als postzegels o.i.d, ik kan heel goed de waarde van spullen inschatten, dank je. Ik geloof dat jij het verschil niet duidelijk kan zien tussen een gewone foto, spullen en een naaktfoto die wel degelijk schade op kan leveren vooral als je persoonlijke gegevens er nog eens bijgezet zijn.
Gerechtigheid, genoegdoening, geef er maar een draai aan, maar het is niet aan de rechtspraktijk om voorzieningen te bieden voor dit soort priveaangelegenheden. Hoe erg en vervelend het allemaal ook moge zijn, dit gaat om emoties en bij de rechter dien je aan te komen met een zakelijke vordering waaruit helder blijkt welke (materiele!) schade jij lijdt en waarom die ex van je voor vergoeding van die schade zou moeten opdraven. Dat je ex een verschrikkelijk monster is, is niet iets waar de rechter mee uit de voeten kan als jij niet kan aantonen dat hij onrechtmatig jegens jou gehandeld heeft EN dat je daardoor schade lijdt.quote:En is het zo gek om gerechtigheid te willen als iemand al je huisdier geterroriseerd heeft (ze is dan ook overleden aan een gebroken ruggewervel en een klaplong, ze kwam nooit buiten en durfte al niet meer naar beneden, ik mag alleen niet zeggen dat hij dat gedaan heeft aangezien ik er geen bewijzen voor neer kan leggen) geprobeerd heeft om mij bij mijn beste vriend zwart te maken en behoorlijke lasterpraatjes had (gelukkig is onze vriendschap zo sterk dat ik het meteen van hem hoorde)
Kennelijk is het bij een poging gebleven.quote:en ook geprobeerd heeft om je pinpas (die nooit en/of geweest is)in handen te krijgen door een nieuwe op te vragen terwijl jezelf al daar weg bent? Dat laaste valt misschien ook nog wel te bewijzen aangezien ik van de postbank de 5 euro voor het aanvragen van het pasje onlangs teruggekregen heb.
Je hele opsomming is niets anders dan een opsomming van de rottigheden die mensen in de relationele sfeer elkaar kunnen aandoen. Er is echter geen rechter (of OvJ) in dit land die zich ambtshalve gaat bezighouden met de prive-sores van wie dan ook. Jij vindt dat genoeg genoeg is, maar dat op zich is geen houdbare (rechts)vordering. Het is heel simpel: bij de burgerlijke rechter stel je dat hij onrechtmatig jegens jou gehandeld heeft en dat je daardoor schade lijdt. Daarbij laat je natuurlijk een specificatie van die schade zien en bewijs je dat er een (causaal) verband bestaat tussen die onrechtmatige daad en de schade. Schade is NIET alle vervelende emoties die komen kijken bij de nasleep van een vervelende relatie.quote:Daarbij heeft hij voor de relatie verbroken is mij meerdere malen verteld (gedreigd) dat als ik hem ooit zou verlaten dat hij en zijn moeder mij wel stuk en klein zouden krijgen. Vandaar dus dat ik hem nu goed op het matje wil laten roepen voordat hij nog meer rare en pijnlijke dingen uit gaat halen dus er zit echt nog wel veel meer achter dan alleen mijn gelijk willen halen, er moet nu een stop op komen voordat er nog meer rare dingen gaan gebeuren.
Doet niets af aan het feit dat je in beginsel ZELF verantwoordelijk bent voor je EIGEN spullen.quote:Wat betreft zorgen dat hij niet aan mijn spullen kan komen, tja dat gaat nogal moeilijk als je daar snel weggaat omdat je het niet meer vertrouwd. Hij kon namelijk aardig agressief zijn en vooral nadat gebeuren met mijn huisdier vertrouwde ik het niet langer om er nog in huis te zitten.
Is ook geen valide argument.quote:Aangezien de scheiding nog vollop aan de gang is mag en kan ik het huis niet in om mijn persoonlijke spullen te halen. Het was ook dom van mij om die cd daar te laten liggen maar als je hoofd vol zit met verdriet, angst, woede is het niet altijd even makkelijk om aan alles te moeten denken wat hij evt. niet in handen mag krijgen.
Dat is mooi. Voor het uitspreken van de echtscheiding heb je dan eindelijk een fatsoenlijke vordering, want dat dient inderdaad door een rechter uitgesproken te worden, doch ook hier zal de omstandigheid dat je slecht behandeld werd in juridische zin geen waarde hebben zonder dat jij daardoor schade lijdt. Net zo min als het plaatsen van een naaktfoto op internet aan onrechtmatig karakter wint naarmate er meer aan vooraf is gegaan.quote:Wat betreft het ex-vriendje zoals jij het zo mooi zegt, het is mijn ex-man, inmiddels zijn we gescheiden van tafel en bed. Onderling uitvechten lijkt me dan ook niet verstandig, mijn advocaat weet hier inmiddels ook van, heb alleen nog geen afspraak kunnen maken.
Was dat dan geen reden om het voorlopig gebruik van de echtelijke woning aan te vragen toen de eerste schikkingen getroffen werden ? Ik neem aan dat het gebruik nu aan je ex is toegewezen ?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:55 schreef Kore het volgende:
Wat te denken van een ander telefoonnummer aan moeten vragen, er zijn nu mensen die mijn nummer hebben waar ik totaal niets mee te maken wil hebben en buiten dat om worden mijn pleinvrees, sociale fobieen (wat o.a. inhoud dat ik amper durf te bellen), hier niet bepaald beter door.
Ik ken iemand die ze wel mee kreeg maar die had niet zo'n rottige ex want die protesteerde niet die van jou waarschinlijk wèlquote:En nogmaals... ik MOCHT niets meenemen vanwege de inboedelscheiding wat nog moet gebeuren. Ik ben er nog 1 keer geweest omdat ik mijn fotoalbums EN die backup cd's wilde hebben maar ik mocht (politie was aanwezig) alleen maar mijn albums meenemen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:53 schreef Kamphuys het volgende:
Snap niet waar je je druk om maakt. Naakt is maar naakt. Als het nou harde porno geweest was, sjaaa, das anders. Kan jou het nou schelen als vreemden 1 fotootje van je zien. Daar sta je toch wel boven zeker?
Sufferd het gaat erom dat ze zich * ge (mis)bruikt * voelt nat.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:48 schreef EmPulSe het volgende:
en je vond het zelf mooi, wees blij dat mensen van je genieten
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Sufferd het gaat erom dat ze zich * ge (mis)bruikt * voelt nat.
( en die domme opmerkingen maken het er niet beter op )
Hahaha kom er nu pas achter..!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:14 schreef deedeetee het volgende:
eeeeehhh wat was Jezus
LOL
Zo zie je maar wat voor lol je door een typfout kan hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:19 schreef deedeetee het volgende:
Goed issie hè![]()
idd juridische weg is de enige zinvolle lijkt me....quote:Op woensdag 2 juni 2004 03:19 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
jij kan hem keihard terug pakken, hij heeft nl de privacywet overtreden en vooral de laatste jaren zijn ze met ongewilde foto's op het internet erg streng in hun aanpak, dus ga lekker aangifte doen en schakel een advocaat in!
succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |