Jij was ook eerstquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
Het topic met de meeste post's maar houden dan.![]()
Weet ik niet .. maakte nog een fout door niets in dit veld te typen en alleen topic titel in te voeren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij was ook eerst
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:52 schreef Gerako het volgende:
OPM, ik blijf je richting 2 takt duwen omdat ik daar gewoon weg enorm veel lol mee heb beleefd en eigenlijk nog steeds heb.
Heb je weleens gekeken naar een KR1S, blijf je ruim binnen je budget en blijf je nog bij je merk ook.
[afbeelding]
Er staan er 3 op Marktplaats op dit moment. <knip>
Er zijn geloof ik nog wel wat andere chippies voor verschillende modellenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef Patrick281 het volgende:
@PatM .. ze doen ook aan tuning van andere modellen. http://www.bmw-r1100s.de/
quote:hier die Kurve einer serienmäßigen Maschine.
BMW hat es perfekt abgestimmt
für das Serienmodell sehe ich keine Möglichkeit der Verbesserung
Link gerepareerd, staat ook een chip voor de LT.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:25 schreef PatrickM het volgende:
er is overigens geen chip voor de K1100LT...
Duidelijk beter dan die eerste RSV.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:28 schreef Gerako het volgende:
Patrick281, de mijne zoals hij nu al is.
[afbeelding]
Hier mijn andere uitdraai.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Duidelijk beter dan die eerste RSV.
Ik wist niet dat ik zo dicht bij dat vermogen zat trouwens.
Maar ja RSV is een echte supersport.
Edit: Truste.
Ik slaapwandel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:34 schreef Gerako het volgende:
Kijk eens naar die dip in het vermogen bij 7500 rpm, die is bij die "getunde" juist erger geworden, terwijl die bij mij juist minder is geworden.
Bij 5000 heb ik 60pk, die andere 63 pkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik slaapwandel.
Inderdaad loopt die curve van jou veel geleidelijker.
Vanaf 7.500 is het verschil nihil, en op top is het praktisch gelijk.
Maar daaronder scheelt het een berg!![]()
Stalkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:49 schreef ondeugend het volgende:
volgens mij ook
* naar ook_gek zwaaitquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stalk
Ferrari
zodra ik weer een motor heb, heb ik ook weer een motoricoonquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:57 schreef Patrick281 het volgende:
Off topic: valt mij op dat ineens niemand meer een motoricoon heeft.
nav deze quote:quote:Op woensdag 03 maart 2004 19:08 schreef J.vm het volgende:
Onderhoud onderhoud onderhoud
Je bedoelt die zuigers eens in de 12000?
Als je dat veel onderhoud noemt.
Mischien nog even de powervalves checken,maar echt veel meer onderhoud dan een 4 takke ding heb ik er niet aan.
Vervolgens kan je alles makkelijk zelf doen
Laat staan dat de onderhouds kosten lager zijn dan een 4 takt
Het enige waar je op moet letten is dat je hem wel warm rijd voordat je echt toeren gaat draaien,dit houd niet in dat ie dik 10 km moet rijden voordat ie warm is!
Vervolgens heeft de RS250 een hoger koppel dan een zxr400alleen minder bruikbaar in lage toeren.
Ik zelf heb er ook een periode kort woon werk verkeer mee gedaan (15km) en vond dit niet onaangenaam.
We spreken hier nog altijd over een motor,dus er zit ook in lagere toeren wel degelijk gang in
Het is gewoon een hele leuke motor om te hebben,alleen mensen die er geen 1 hebben of gehad hebben zien dit niet in,en praten dus alleen maar onzin over onderhoud en niet goed rijdbaar bij lage toeren
Achja dit maakt deze motor hierdoor alleen maar unieker
En tuurlijk rijd een 4 takt relaxter,maar dit is juist waarom ik nou net een 2 takt rij voor de FUN
beterquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:14 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb gisteren een nagenoeg onbeschadigd rechter kuipdeel in mijn kleuren voor weinig op de kop weten te tikken!
Ik ben weer blij!
Nu alleen nog een kopkuipje en een kontje en hij ziet er weet als nieuw uit.
Dat verkoopt natuurlijk een stuk makkelijker!
ff gebeld voor wat info: hij heeft schade gehad en is helemaal overgespotenquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zo 1 bijv: http://www.marktplaats.nl(...)75.htm?av=a&zoek=250
[afbeelding]
Weet iemand (Gerako?) trouwens of dit originele kleuren zijn?
hmmmmm....quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ff gebeld voor wat info: hij heeft schade gehad en is helemaal overgespoten
vraagprijs is 3250 euro...hij was aan beide kanten beschadigd, vandaar dat ie is overgespoten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
hmmmmm....
Das minder!
Hoeveel moet ie er dan nog voor hebben?
Wat voor schade?
thx, ff kijkenquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:40 schreef ZX9R het volgende:
ps. die TL 1000 staat hier:
http://www.motorhandeltjeerdsma.nl/
Je moet daar eens kijken. lage prijzen voor leuke fietsen!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:28 schreef ZX9R het volgende:
Wat vinden jullie van deze brommer?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1997 (is dat MY op kenteken?)
Nieuwe BT020 achter
27 dkm
¤ 4950,- (= te duur naar mijn mening)
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:06 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat soort motorrijders. Die geven ons, de rustige rijders, ook een slechte naam.
dan weet ik nog wel een RGV voor ca 2000 euro, en die hoef ik niet te importerenquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:18 schreef ZX9R het volgende:
Hier OPM: ¤ 2.000,-
iddquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:06 schreef ZX9R het volgende:
Vanochtend toen ik thuis wegreed om naar kantoor te gaan,
reed ik zoals gewoonlijk naar de stoplichtrij met achte me een blade.
En precies zoals ik het verwachtte, kwam die blade mij voorbij zodra ik moest afremmen voor de rij.
OP HET ACHTERWIEL.
Wat een eikel.
Hij raakte daarbij ook nog eens bijna de achterkant van mijn auto en ging bijna de stoep op aan de andere kant van de weg.
Ik heb zo'n hekel aan dat soort motorrijders. Die geven ons, de rustige rijders, ook een slechte naam.
@OPMquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote van MF over ervaringen met de RS250:
[..]
nav deze quote:
Na hoeveel km is ie warm genoeg om echt toeren te draaien?
Klopt dat van dat hogere koppel dan de ZXR400?
‘ik wil wel maar ik kan niet’quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:50 schreef ZX9R het volgende:
Maar de stuntelige manier waarop. Dat zag er gewoon dom uit.
Ok, thx voor infoquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:51 schreef Gerako het volgende:
@OPM
Over de temperatuur. Je mag hem pas vol gelasten als hij 55 graden is geworden, ik hield dan altijd nog een marge aan, dus ik ging vol in de toeren bij ongeveer 5 km. Daarvoor staat hij wel stilstaand al warm te draaien tot 30 graden, bij deze temperatuur gaat het display pas werken en daarvoor mag je niet gaan rijden.
Dat koppel, dat klopt dus echt niet, een 250cc 2takt kan bijna niet meer koppel hebben dan een 400cc 4takt, het koppel van de 400cc is dan ook bijna 2 keer zo veel.
De kleuren van die paarse RS 250 zijn orgineel. Aprilia maakte in 1995 een replica van de machine van Loris Reggiani uit 1985.
Alleen aan deze kun je wel duidelijk zien dat de bestickering niet klopt en dus bijna zeker is overgespoten.
ja, ik houd hem in gedachtenquote:Vergeet niet die RGV in Sneek, ook voor ¤2000,-. Deze heeft pas nieuwe zuiger, big-end lagers, small-end lager, pistonpennen en de hele mikmak.
Hij is namelijk een keer vastgelopen, dit door het rijgedrag van de eigenaar, veel te sloom en te weinig toeren en daar kan hij gewoon echt niet tegen.
Het enige wat je nog zou moeten vervangen zijn de powervalves, maar dat zou ik bij elke gekochte RGV/RS doen, tenzij het aantoonbaar is dat het pas geleden gedaan is.
Ik heb een keer of 2 vette bougie's gehad door een te slome (woon-werk)rijstijl.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:51 schreef Gerako het volgende:
Vergeet niet die RGV in Sneek, ook voor ¤2000,-. Deze heeft pas nieuwe zuiger, big-end lagers, small-end lager, pistonpennen en de hele mikmak.
Hij is namelijk een keer vastgelopen, dit door het rijgedrag van de eigenaar, veel te sloom en te weinig toeren en daar kan hij gewoon echt niet tegen.
Wat is een nicasil wand? Wand ve cilinder ofzo? Dit is zeker niet te controleren of dat kapot is aan de buitenkant?quote:Op zondag 06 juli 2003 17:03 schreef Paul Aprilia RS250 het volgende:
ik zit met het zelfde probleem ,heb 2 maanden terug een '98 er zilvergrijze rs 250 gekocht met toen 14666 km op de teller .nadat ik hem gekocht had kwam ik er achter dat de zuigers vervangen moesten worden bij 16.000 km (heb ik uit een moto73 boekje van '96) dus ik een paar nieuwe zuigers besteld en zou ze zelf gaan vervangen blijkt de nicasil wand naar de kl*te te zijn, das lekker!!!heb na een tijdje knap flauw geweest te zijn mij er overheen gezet en 2 nieuwe cilinders besteld ,hopelijk komen ze snel zodat ik weer de weg op kan. :]
Spannend!quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:00 schreef ondeugend het volgende:
Nou ja ... ik dacht ik spem het even
Ik ben er vandoor.... ik heb een date-je
Zuigers zijn niet zo duur, arbeidsloon daar zal het meeste geld in gaan zitten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gebeld met http://www.marktplaats.nl(...)tm?av=a&fo=1&zoek=rs 250&oudei=30de zuigers zijn nog niet vervangen, dus dat zal ik dan moeten doen. Hij heeft geen schade gehad, er zitten wel wat krasjes maarja, dat is altijd wel.
Hoeveel kost het om die zuigers te vervangen?
Al die andere afspraken gaan niet door voor vrijdag, maar deze zeer zeker wel! In Waddinxveen, dus stel ik de vraag nog maar een keerwie wil?
Dit is een zeer harde laag aan de binnenkant van de cilinder. Mijn RS is een keer vastgelopen waarbij de hele zuiger aan puin was, maar de harde nicasil laag mankeerde helemaal niks.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Van MF:
[..]
Wat is een nicasil wand? Wand ve cilinder ofzo? Dit is zeker niet te controleren of dat kapot is aan de buitenkant?
wtf?? 600 euro ex arbeidsloon…en dat elke 10-12000 km??quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:02 schreef Gerako het volgende:
Zuigers zijn niet zo duur, arbeidsloon daar zal het meeste geld in gaan zitten.
Als de zuiger en de powervalves nog vervangen moeten worden komt er flink wat bij de prijs.
- Zuigers per stuk: ¤ 58,- (2 nodig)
- Powervalves per stuk: ¤ 104,- (4 nodig)
- Pakkingen, keerringen, etc. ¤ 91,-
Komt er op neer dat er dus nog ruik ¤ 600,- bij komt, alleen al aan onderdelen en dan nog het arbeidsloon. (Ik heb de bonnetjes van mijn eigen er even bijgepakt)
Om de 15000 ongeveer ja.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wtf?? 600 euro ex arbeidsloon?en dat elke 10-12000 km??
Klopt inderdaad, alleen een beetje versnellingsbak olie komt erbij, plus wat 2takt olie uiteraard.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
OPM je hebt dan weer geen kleppen stellen, olie verversen, filter e.d.
Normaal onderhoud bij de dealer kost nou eenmaal wat. 2-of viertakt.
En zeg nou zelf, voor je liefde moet je wel wat over hebben.
Want? (missch stomme vraag maar) kun je me dat eens uitleggen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
OPM je hebt dan weer geen kleppen stellen, olie verversen, filter e.d.
ja, ok maar stel ik dat ik vrijdag die rs zie zitten moet ik eerst 7-800 euro uitgeven aan onderhoud voordat ik kan rijdenquote:Normaal onderhoud bij de dealer kost nou eenmaal wat. 2-of viertakt.
En zeg nou zelf, voor je liefde moet je wel wat over hebben.
dat is wel een stuk goedkoper!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef Gerako het volgende:
Klopt inderdaad, alleen een beetje versnellingsbak olie komt erbij, plus wat 2takt olie uiteraard.
Kleppen stellen, motorolie en filter heb je niet meer.
2 takt heeft nou eenmaal geen kleppen, en geen carter waar de olie inzit, de olie gaat door de benzine heen. Mengsmering.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Want? (missch stomme vraag maar) kun je me dat eens uitleggen?
[..]
ja, ok maar stel ik dat ik vrijdag die rs zie zitten moet ik eerst 7-800 euro uitgeven aan onderhoud voordat ik kan rijden![]()
das ook wel weer zo…maarja, ik wil nu niet meer dan 2750 euro uitgeven. Dan is het missch niet reeel om naar een RS250 te kijken..? of die Waddinxvener moet 600 euro willen zakken met zijn prijs…quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:24 schreef Gerako het volgende:
Als je die 800 euro dan wel uitgeeft kun je zeker 15000 kilometer rijden zonder onderhoud, misschien een keer versnellingsbakolie verwisselen maar meer niet.
Dat kun je inderdaad proberen met het verhaal dat je nu eerst nog nieuwe zuiger en powervalves moet monteren.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das ook wel weer zo?maarja, ik wil nu niet meer dan 2750 euro uitgeven. Dan is het missch niet reeel om naar een RS250 te kijken..? of die Waddinxvener moet 600 euro willen zakken met zijn prijs?
Je had er toch zelf ook één?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Nog wat spannends gebeurd?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:00 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben er vandoor.... ik heb een date-je
Dat zijn echt rampestampersquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:28 schreef ZX9R het volgende:
Wat vinden jullie van deze brommer?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1997 (is dat MY op kenteken?)
Nieuwe BT020 achter
27 dkm
¤ 4950,- (= te duur naar mijn mening)
Ik snap het ook nog steeds niet maar okee.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:58 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM... ik vind het toch een beetje dom van je hoor, achteraf.
Je hebt nu max 2000 euro uit te geven voor een motor... daar heb je niet veel voor. Had slimmer geweest denk ik als je je ZXR400 had gehouden, daar was je tevreden over... alleen niet over het vermogen onderin, maar ja, een 2-takt heeft onderin helemaal geen vermogen....
Ik heb zowel op een RS125 als 250 menig rondje (illegaal) gereden. Vooral de 250 heeft een flink stuk venijn erin zitten, zeker met gasgeven in bochten. 125 is niet echt heel spannend, wel een motor die heel goed is om op te beginnen alhoewel het allemaal wel een beetje het "opgevoerde brommertje" gevoel heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:44 schreef Patrick281 het volgende:
Gerako en ik zijn echt 2 takt fanaten en de enige die er ooit op gereden hebben.![]()
Vandaar ik een bod gedaan heb op 1 van die Kawa's.
Ik denk dat Jesse een nog grotere miskoop doet dan bij de ZXR, niet zozeer technisch maar het is denk ik helemaal niet wat hij ervan verwacht.quote:Maar Rietvaerder en Hollander hebben beide 100% gelijk en betwijfel ik dus met jullie mee of OPM met deze fietsen gelukkig gaat worden.
Gewoon (*bijna)net als Gerako regelmatig een circuitdag nemen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja dat wel, maar hee, we wonen nog steeds in NL..
Hier heb je wel gelijk in inderdaad, vermogen onderin heb je niet, zuinig zijn ze ook niet echt en je moet er echt mee "kunnen" rijden. Je zal bijna altijd met de koppeling moeten spelen, hoog in de toeren houden en goed warm moeten rijden. Als je dat allemaal doet zul je er echt heel veel lol aan beleven.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:44 schreef Patrick281 het volgende:
Gerako en ik zijn echt 2 takt fanaten en de enige die er ooit op gereden hebben.![]()
Vandaar ik een bod gedaan heb op 1 van die Kawa's.
Maar Rietvaerder en Hollander hebben beide 100% gelijk en betwijfel ik dus met jullie mee of OPM met deze fietsen gelukkig gaat worden.
- bottompower.
- gebruiksgemak.
- zuinig.
- vergevingsgezind.
- eenvoudig "snel" rijdbaar/benutbaar.
Verder moet iemand die gewoon een probleemloze Japanner wil geen 2'takt kopen.
Eerste circuitdag zit er voor mij alweer aan te komen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon (*bijna)net als Gerako regelmatig een circuitdag nemen.
*excl. uitlaat incident dan.:'(
Overijssel.quote:bedankt voor je bod. kom eerst een proefritje maken op de motor, dan kunnen we het nog wel over de prijs hebben. groetjes andre
Daarom heb je juist meer aan een bochenmachine in Nederland, nergens in Nederland kan ik het vermogen van die Mille legaal gebruiken, daarmee zit je altijd binnen 5 sec aan de meest illegale snelheden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja dat wel, maar hee, we wonen nog steeds in NL..
TL?? heb je die dan voor 2500 euro??quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog steeds niet maar okee.
Maar nu ga je van een ZXR400 naar een RS250?Je wilde toch koppel onderin? Kijk dan eens naar andere 2 cilinders, TL'tje bijv. Laat die kleine "motortjes" lekker staan, dat vond je helemaal niks kan ik me herinneren
op toeren houden niet leuk? dat heb ik nooit gezegd, alleen wilde ik meer trekkracht onderin...quote:Vergeet niet dat je een RS nog veel meer op toeren moet houden dan een ZXR, dat was juist wat je niet leuk vond.
Je zult je goed moeten bedenken dat het tijd nodig heeft voordat je helemaal goed overweg kunt met de koppeling.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
TL?? heb je die dan voor 2500 euro??
[..]
op toeren houden niet leuk? dat heb ik nooit gezegd, alleen wilde ik meer trekkracht onderin...
en tja, als je met een beperkt budget moet gaan shoppen heb je daar rekening mee te houden. morgen ga ik naar nijkerk voor een proefrit op een RS250, dan zal ik eens kijken of zo'n motor wat voor mij is.
Daar ben ik eigenlijk ook bang voor, het is aan een niet technisch persoon heel makkelijk uit te leggen dat iets niet deugt terwijl dit wel goed is, en ik ben bang dat dat OPM is overkomen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, zonder lullig te willen doen hoor, maar hoe had die zaak je laten zien dat je ZXR niet deugt, zeg maar?
Straks heeft ie gewoon een lulverhaal opgehangen om je ZXR goedkoop in te kunnen kopen en weer met dikke winst kunnen verkopen.....
En deze is precies 2.500,00 .. net geen supersport maar wel 600cc.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:39 schreef hollander172 het volgende:
Laat die kleine "motortjes" lekker staan, dat vond je helemaal niks kan ik me herinneren
Nee sorry, zat nog met je eerdere budget in mijn hoofd.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
TL?? heb je die dan voor 2500 euro??
Maar dat is juist wat je mist Jesse, vermogen onderin. Je moet een RS extreem op toeren houden wil je uberhaubt een beetje vooruit komen. Dat is wat ik dacht dat je niet leuk vond. Je vond het spelen met de koppeling op de ZXR toch ook niet leuk? Dat is juist wat je met een RS altijd moet doen om de vaart erin te houden.quote:op toeren houden niet leuk? dat heb ik nooit gezegd, alleen wilde ik meer trekkracht onderin...
en tja, als je met een beperkt budget moet gaan shoppen heb je daar rekening mee te houden. morgen ga ik naar nijkerk voor een proefrit op een RS250, dan zal ik eens kijken of zo'n motor wat voor mij is.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:47 schreef Gerako het volgende:
[..]
Je zult je goed moeten bedenken dat het tijd nodig heeft voordat je helemaal goed overweg kunt met de koppeling.
Alle keren met vlot optrekken zul je gebruik moeten maken van de koppeling om de toeren boven de 8000 te houden.
Je zult heel anders moeten leren rijden als met een 4takt.
hoe? zo:quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, zonder lullig te willen doen hoor, maar hoe had die zaak je laten zien dat je ZXR niet deugt, zeg maar?
Straks heeft ie gewoon een lulverhaal opgehangen om je ZXR goedkoop in te kunnen kopen en weer met dikke winst kunnen verkopen.....
Valt best mee toch? Hij reed gewoon goed neem ik aan? Ik vraag me af hoe dat met het stuur zat van die ZXR, hij is toch niet ineens krom?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dan had ik niet lekker rond gereden met de wetenschap van al die gebreken
tja, dat zou je wel denken mar ik heb niks gemerkt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:37 schreef hollander172 het volgende:
Valt best mee toch? Hij reed gewoon goed neem ik aan? Ik vraag me af hoe dat met het stuur zat van die ZXR, hij is toch niet ineens krom?Dat merk je toch met rijden?
tuurlijk, kleine gebreken heb je altijd. maar met die dingen die mijn vorige had zou ik iig niet lekker rijden, wetende dat er olie lekt enzoquote:Onthoud trouwens dat geen enkele motor zonder gebreken is, zeker degene niet die je nu gaat kopen. Met dat budget is er altijd wel iets. (motoren zijn wat ouder) De verkoper van mijn motor prijsde dat ding ook helemaal de hemel in maar toen ik door vroeg waren er toch echt wel wat kleine puntjes.
daar heb ik eigenlijk weinig zin in, om eerst zoveel uren te hebben gestuurd voordat ik er met plezier mee kan rijden.quote:Maarre je gaat toch nog steeds kijken naar de RS? Dat wordt flink wat uurtjes sturen voor je er een beetje mee overweg kunt als je er eentje koopt.
tja, ze hebben het me laten zien dusquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik merkte ook niks toen je op ZXR reed. Een krom stuur merk ik zeker te weten wel... dus
nee ok, maar ik liet hem niet nakijken. ik wilde alleen weten of zij er minimaal 2500 euro voor wilden geven. wist ik veel dat zij hem op de brug gingen zetten...quote:Enne, als je hem niet had laten nakijken, dan wist je toch ook niks van die gebreken?
En Rietje ook niet dus...? Je merkt het echt wel hoor als ie echt scheef staat.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, dat zou je wel denken mar ik heb niks gemerkt.
Beter olie lekken dan olie te kort komen.quote:tuurlijk, kleine gebreken heb je altijd. maar met die dingen die mijn vorige had zou ik iig niet lekker rijden, wetende dat er olie lekt enzo
Maak maar een proefrit en je zal het snel merken, of het is het helemaal (zoals Gerako bedoelde) of je vindt het echt dubbel niks. Reken er maar op dat flink met je koppeling en gas moet spelen om hem enigzins goed te rijden. Het zal echt wel even duren voor je het een beetje onder de knie hebt. Laat staan voor je er echt hard mee kan.quote:daar heb ik eigenlijk weinig zin in, om eerst zoveel uren te hebben gestuurd voordat ik er met plezier mee kan rijden.
Ik snap je echt niet hoor, je wilde eerst meer koppel, doet dan je motor weg en wil nu weer eenzelfde motor terugkopen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx voor het meedenken/zoeken
waarom zijn ze niet erg gewild, want het zijn best mooie motoren hoor maar het doet toch niet met me wat het zou moeten doen, zoals een ZXR400 of een RS250 wel doet...
Daar heb ik bij deze een goed gevoel over, luchtgekoeld(snel op temp?), megagoede slijtvaste cylinders.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik dacht dat jij voor 15km de motor niet eens startte..
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
* scherm voor en rechtsvoor was goedkoop overgespoten, je zag als je hem in de zon zette de stof erin zitten, en bij het scherm voor was een hoekje lelijk opgeknapt (zag ik voor het eerst...)
Merk je met rijden niets van..en het was jou nog niet eerder opgevallen, en die mensen die voor de motor kwam kijken vorige week ook al niet. Ons ook niet trouwens op de meet.
* stuur was krom, hij liet zien dat hij aan de linkerkant minder ver naar links kon dan de rechter naar rechts. op de brug liet hij me het nog een keer zien, je kon zien dat de band recht stond en het stuur scheef (er was ook een klein gat gebarsten bij het kapje bij het voorwiel)
Het stuur is voor zover ik weet onafhankelijk verstelbaar..kan iets verschoven zijn..
* er lekte olie uit de carter (als ik het goed heb) door een veel te hoog oliepeil. wist ik veel, hij zat op minimum en ik maar bijvullen...er kwam bijna 5 (!) liter uit terwijl er maar 3 in kan...hierdoor moest hij een of andere keerring vervangen
Klinkt meer als een gebruikersfout dan een gebrek.
* bij het kleppendeksel lekte weer olie bij de dolle bout
Daar had je nog garantie op i.v.m. die reparatie.
* ketting en tandwielen moesten vervangen worden
Normale slijtagedelen.. en bij hoeveel kilometer moest het gebeuren..vaak rij je er nog een tijdje mee door.
Sorry dat ik het zeg, maar dit zou voor mij lang niet overtuigend genoeg klinken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoe? zo:
* scherm voor en rechtsvoor was goedkoop overgespoten, je zag als je hem in de zon zette de stof erin zitten, en bij het scherm voor was een hoekje lelijk opgeknapt (zag ik voor het eerst...)
* stuur was krom, hij liet zien dat hij aan de linkerkant minder ver naar links kon dan de rechter naar rechts. op de brug liet hij me het nog een keer zien, je kon zien dat de band recht stond en het stuur scheef (er was ook een klein gat gebarsten bij het kapje bij het voorwiel)
* er lekte olie uit de carter (als ik het goed heb) door een veel te hoog oliepeil. wist ik veel, hij zat op minimum en ik maar bijvullen...er kwam bijna 5 (!) liter uit terwijl er maar 3 in kan...hierdoor moest hij een of andere keerring vervangen
* bij het kleppendeksel lekte weer olie bij de dolle bout
* ketting en tandwielen moesten vervangen worden
ik geloof dat dit het was. dus missch hebben jullie wel gelijk en heeft ie idd een lul verhaal opgehangen om hem goedkoop te kunnen inkopen. maar dan heeft ie het verdomd overtuigend gedaan want ze hebben echt alles laten zien.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik moet zeggen dat ik nu heel erg aan twijfelen ben of een 2 takt wel iets voor mij is...als ie niet vooruit komt zonder de koppeling te laten slippen schiet het niet echt op, want op de zxr deed ik dat ook al niet graag...
dat wist ik dus niet, reden genoeg eigenlijk al om die RS te laten staan...meer iets voor later erbijquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Die koppeling moet ook niet zo'n beetje slippen.
![]()
Zonder kom je amper weg. Snel en sneller wegtrekken dan l-a-n-g-z-a-a-m moet je echt flink slippen.
En zonder oefening lukt dat in het begin ook niet. Later ook niet altijd trouwens.
(kijk maar naar de MotoGP's .. vooral vroeger .. de beste coureurs hadden soms een zeer matige start)
En daarom heb ik er juist veel plezier mee gehad, door die koppeling.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Die koppeling moet ook niet zo'n beetje slippen.
![]()
Zonder kom je amper weg. Snel en sneller wegtrekken dan l-a-n-g-z-a-a-m moet je echt flink slippen.
En zonder oefening lukt dat in het begin ook niet. Later ook niet altijd trouwens.
(kijk maar naar de MotoGP's .. vooral vroeger .. de beste coureurs hadden soms een zeer matige start)
dat waardeer ik want ik heb nog nooit zoveel zitten twijfelen als de afgelopen dagenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:06 schreef Gerako het volgende:
Dit is mijn mening in het hele verhaal, kijk maar wat je ermee doet.
Ik vind je een aardige gozer en ik bedoel het allemaal goed maar ik snap er nog niks van. Misschien heb je gewoon wat te weinig geduld?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, ik zal het proberen uit te leggen. er is een verschil in situatie ontstaan. toen ik mijn zxr had en vrolijk rond reed was er niks aan de hand, tot ik op een gegeven moment meer trekkracht wilde. dat je mag beschouwen als een luxe probleem.
ik besloot om hem in de verkoop te zetten om te kijken wat ik ervoor kon krijgen om met dat geld een zxr750 of een zx6r te kopen. dit was allemaal voordat ik wist dat het een wrak was. ik had hem inmiddels een maand te koop staan en heb begon te kriebelen, je loopt al meer dan een maand met een idee in je hoofd.
dus dacht ik, als ik 2500 euro ervoor terugkrijg kan ik iig een leuke zxr750 kopen, dus ging ik opkopers af om te kijken wat zij ervoor zouden geven en het hoogste bod wat ik had gekregen was 2750 euro.
toen kwam het verhaal van die opkoper die hem op de brug zette en dat veranderde de hele situatie, namelijk ik heb geen zxr400 te koop maar een opknap motor die veel minder waard is, ook als ik hem particulier zou verkopen dus meteen weg ermee, dan maar wat minder geld ervoor.
nu wil ik graag weer motorrijden maar vanwege mijn beperkte budget kan ik wel meer koppel willen maar looks tellen ook mee, en als je dan nagaat dat een zxr400 gewoon heerlijk rijdt en de looks heeft en daar een wat ouder ogende fzr600 bijv tegenover zet met meer koppel idd maar die het idd net niet heeft dan kies ik voor de zxr400.
dus doordat de situatie is veranderd ben ik genoodzaakt mijn eisen bij te stellen en als ik met dit geld weer een zxr400 kan rijden mag ik toch niet klagen, dacht ik!
ik jou ook hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:20 schreef hollander172 het volgende:
Ik vind je een aardige gozer en ik bedoel het allemaal goed maar ik snap er nog niks van. Misschien heb je gewoon wat te weinig geduld?
dan verschillen wij van mening wat dat betreft want in vergelijking met de zxr400 vind ik hem wel net iets ouder eruit zien.quote:De FZR vind ik er overigens niet "oud" uitzien, hoogstens heeft de ontwerper van de stickers wat teveel LSD trips genomenmaar wat erop geplakt zit kan er ook weer af. Daarnaast, who cares? Als je erop zit kan je het niet zien en het gaat om de fun van het rijden toch? Ik heb helaas nog nooit op een FZR 600 kunnen rijden maar degene waar ik ben wezen kijken gaf aan dat ie een tikje sneller was dan een CBR600 (veel jonger) en de eigenaar van de CBR beaamde dat ook.
nee nee, geen budget van 2000 euro maar van 2500-2750 en hooguit 3000 maar dat is wel het uiterste.quote:Ik kan je niet echt volgen in je denkwijze en ik probeer wel mee te zoeken maar je wil dus duidelijk onder de halve liter blijven met een budget van 2000,- en dan kom je alleen op een RS of een ZXR. (dat zijn blijkbaar de enige die je mooi vindt.) Ik hoop dat je voor dat geld wat kan vinden maar ze zullen ongetwijfeld flink wat ouder zijn dan de ZXR die je had.
ook hier ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:20 schreef hollander172 het volgende:
Daarnaast, who cares? Als je erop zit kan je het niet zien en het gaat om de fun van het rijden toch?
Hoe ziet je vriendin er dan uit als je zo kritsch bent.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook hier ben ik het niet mee eensik vind, zoals gezegd, looks ook belangrijk
qua rijden missch wel...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:31 schreef Patrick281 het volgende:
Die FZR 600 en ZZR600 vind ik zelf betere optie's, vooral omdat je al ervaring hebt met een ZXR400.
Het zal je qua rijden een stuk beter en langer bevallen. En wat merk je van dat minieme verschil als je erop zit.
knallen ok maar nee, toch te 'oud' uiterlijk...quote:Die GZP1000RX op de vorige pagina .. die zwarte .. is trouwens ook een beest van een machine.
En op die 999,00 hoef je nooit iets af te schrijven -als er niets in het blok in mekaar klapt.
Even nieuwe olie en filter erin, en knallen met die +120 pk's. Einde van de zomer verkoop je hem weer.
quote:Hoe ziet je vriendin er dan uit als je zo kritsch bent.![]()
![]()
thxquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:35 schreef Gerako het volgende:
Ben ook druk aan het zoeken maar als je geen 2takt wil, kom ik aldoor uit bij of deze 2 onderstaande FZR600`s
http://www.motormarkt.nl/(...)tail&ID=32439&what=1
http://www.motormarkt.nl/(...)tail&ID=31245&what=1
Of deze VFR400
http://www.motormarkt.nl/(...)tail&ID=31124&what=1
Dat is niet alleen een hele mooie machine, maar ook de beste 400cc.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:35 schreef Gerako het volgende:
Of deze VFR400
http://www.motormarkt.nl/(...)tail&ID=31124&what=1
Inderdaad, als ik voor een 400cc zou moeten gaan (en niks tegen Honda zou hebben) zou het de VFR worden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen een hele mooie machine, maar ook de beste 400cc.
Er zit een V'motorblok in. Apart uitlaatgeluid en meer koppel meen ik.
Ik heb hier een test liggen van alle 400cc machines, en daar is dit de beste van.
Hij schopt de FZR400, GSX-R400 en de ZXR400 heel simpel aan de kant.
Vooral de Suzuki is bereslecht als je de test leest, Yamaha is derde, en de Kawa tweede.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef Gerako het volgende:
en niks tegen Honda zou hebben
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef Gerako het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik voor een 400cc zou moeten gaan (en niks tegen Honda zou hebben) zou het de VFR worden.
Gerako komt ook bij de FZR's uit en dan had ik zelfs nog voor een mooie prijs het nieuwere type gevonden maar die vindt je niet mooi.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thxmaar die FZR's
die VFR mag er best wezen (vooral die uitlaat, zijn dat er 2?), ik heb ook nog gezocht naar een CBR 400 maar daar zijn er echt weining van.
Daar hebben we het al eens eerder over gehad, ik heb het gewoon niet op die Japanse massaproductie van motoren en Honda is daarin eigenlijk wel de koploper.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]vertel?
ja ok, dat van die jappaners wist ik maar dat honda daar de koploper van was wist ik weer niet...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef Gerako het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eens eerder over gehad, ik heb het gewoon niet op die Japanse massaproductie van motoren en Honda is daarin eigenlijk wel de koploper.
Dat is voor, samen met het [afbeelding] uiterlijk, de belangrijkste reden geweest om een Italiaanse motor te kopen.
maar die demper zit dus linksquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:35 schreef Gerako het volgende:
Of deze VFR400
http://www.motormarkt.nl/(...)tail&ID=31124&what=1
ergeren vind ik een groot woord hoor, ik zei al eerder dat dat een luxe probleem is. jij verveelt je toch ook niet op je zxr? het was alleen zo, dat als het even kon dat ik wat meerr koppel wilde hebben. maar nu kan het dus niet meer, toen wel.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gerako komt ook bij de FZR's uit en dan had ik zelfs nog voor een mooie prijs het nieuwere type gevonden maar die vindt je niet mooi.Voor looks betaal je gewoon, kijk maar naar de prijzen van ZXR's. Ik had toevallig het budget (en dus de luxe) om een ZXR te kopen maar als ik het niet had gehad dan had ik nu rondgereden op een FZR, dat weet ik zeker. Kwestie van een keuze maken tussen verstand en gevoel. Als looks echt zo belangrijk zijn zou ik dit seizoen overslaan en sparen om in 2005 op een fireblade rond te rijden. (ik vind ze niet zo mooi maar jij wel.)
Het is helemaal aan jou, ik kan je niet helemaal volgen maar je moet doen waar jij je lekker bij voelt. Als je persee een ZXR wil ga dan alsjeblieft voor een 750 want dat blijft toch lonken. Begin niet aan weer aan een 400 want zodra je hem hebt ga je je toch weer ergeren aan het gebrek aan vermogen. Nu wil je gewoon een motor en zodra je hem hebt wil je weer wat anders. Hou dit in je achterhoofd en maak verstandige keuzes, zowel qua gevoel en budget.
Inderdaad, is dat niet goed, zo kun je juist de enkelzijdige ophanging beter zien.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar die demper zit dus links
kan gebeurenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
Wat doen we nu .. dat worden zijnpittige tijden in huize OPM.
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel meer nieuws staat er niet in.. was in de war met de RVF .. die is nog een tikkie duurder.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:59 schreef Gerako het volgende:
Ik ga in bed en ben heel erg benieuwd in welke richting de neus van OPM morgen opstaat, misschien wordt het wel een chopper of ook een Beemer.
truste en thx voor alle tipsquote:Trusten allemaal en OPM, ga geen overhaastte beslissingen nemen nu je eigenlijk zo snel mogenlijk een motor wilt hebben.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:59 schreef Gerako het volgende:
Ik ga in bed en ben heel erg benieuwd in welke richting de neus van OPM morgen opstaat, misschien wordt het wel een chopper of ook een Beemer.
Trusten allemaal en OPM, ga geen overhaastte beslissingen nemen nu je eigenlijk zo snel mogenlijk een motor wilt hebben.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]kan gebeurenen weer terug naar zxr400
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
volgens mij bevalt ie wel?
Lekker slim als het bewolkt is.quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:04 schreef ondeugend het volgende:
Slaapkoppen
Ik ga wakker blijven om de zonsopgang of foto te zetten
zal je zien dat het zwaar bewolkt gaat zijn![]()
ik neem aan dat ze nu wel in bed ligt, de zon is al even op he?quote:Op donderdag 3 juni 2004 07:53 schreef ZX9R het volgende:
En, hoe was de zonsopgang?
Moeten we nog verder voor je zoeken? Of ben je zeker van de ZXR?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, ik heb ff gegoogeld en idd vind ik de achterkant wat te hoekig idd. beetje raar afgewerkt vind ik.
Technisch is het een hoogstandje en het ziet er gewoon enorm mooi vind ik.quote:wat is er toch zo mooi aan een eenzijdige achterwiel ophanging?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]Technisch is het een hoogstandje en het ziet er gewoon enorm mooi vind ik.
Wat er mooi aan is, weet ik eigenlijk ook niet, ziet er wel apart uit, een beetje onderscheid tussen de rest. Plus dat het makkelijker is met ketting spannen en wiel verwisselen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, ik heb ff gegoogeld en idd vind ik de achterkant wat te hoekig idd. beetje raar afgewerkt vind ik.
wat is er toch zo mooi aan een eenzijdige achterwiel ophanging?
Schoonmaken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:56 schreef Gerako het volgende:
[..]
Wat er mooi aan is, weet ik eigenlijk ook niet, ziet er wel apart uit, een beetje onderscheid tussen de rest. Plus dat het makkelijker is met ketting spannen en wiel verwisselen.
Ook ja, ik had het ook bij mijn brommer, en daar vond ik het ook altijd mooi uitzien en ook makkelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schoonmaken.![]()
daar moeten jullie toch uit weten te komen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:00 schreef ZX9R het volgende:
Bod binnen van ¤ 4500 via de mail.
Ik dacht het welquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar moeten jullie toch uit weten te komen?
Ketting en kettingwielen kun je controleren door aan de achterkant van het kettingwiel de ketting naar achteren proberen te trekken, hier mag een beetje speling in zitten (1mm) maar hoe minder hoe beter. Hiemee controleer je of de kettingwielen ruim zijn t.o.v. de ketting.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ga dus vanmiddag alleen kijken (want niemand kan helaas) naar die zxr, nog tips?
ik weet dat ik op de volgende punten moet letten:
* of het frame krom is door tijden het rijden mijn handen van het stuur af te halen
* hij is overgespoten dus kijken of er stofdeeltjes in de lak te zien is, ook ff met mijn handen er overheen gaan
* staat van de banden, ketting en tandwielen (voor zover ik dat kan)
* na de proefrit eens kijken of er lekkages zijn
* proberen te zien of de banden scheef tov elkaar staan
* ...?
hebben jullie nog dingen waar ik naar kan kijken?
Is dat een orginele kleur? Volgens mij niet, maar nou weet ik ook alleen maar de orginele kleuren van "mijn" merk.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze http://www.marktplaats.nl(...)m?av=a&fo=1&zoek=zxr 400
dus zo doe je dat, idd slijtage kan ik vervangen maar kan ik wel gebruiken bij het onderhandelenquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:52 schreef Gerako het volgende:
Ketting en kettingwielen kun je controleren door aan de achterkant van het kettingwiel de ketting naar achteren proberen te trekken, hier mag een beetje speling in zitten (1mm) maar hoe minder hoe beter. Hiemee controleer je of de kettingwielen ruim zijn t.o.v. de ketting.
Toch zou ik slijtage delen niet al te zwaar mee laten tellen in je overweging, meestal kun je dit later gemakkelijk en niet al te duur vervangen.
zal ik doen!quote:Let vooral op onbekende trillingen en rare geluiden die je bij de vorige niet had, of juist wel, dit heeft meestal een motorische oorzaak en is veel moeilijker en duurder te verhelpen dan een set ketting en kettingwielen bijvoorbeeld.
thxquote:Succes met de proefrit, waar moet je eigenlijk naartoe?
heb je niks te doen? kom ookquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:55 schreef ZX9R het volgende:
Tering. Da's in Roggel, Limbabwe!
nee volgens mij ook niet, het is een amerikaanse motor. ik kan de stepjes niet goed zien, hoe zie jij dat die niet origineel zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:52 schreef Gerako het volgende:
Is dat een orginele kleur? Volgens mij niet, maar nou weet ik ook alleen maar de orginele kleuren van "mijn" merk.
Stuurprop en de stepjes zijn ook niet orgineel, zijn wel de plekken waar een motor als eerste schade heeft bij een schuivertje.
Ik heb idd niks te doen maar ik ben dan ook zo ziek als een hond...quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je niks te doen? kom ookdan moet je wel nu vertrekken denk ik of niet
Ze zijn wat donkerder t.o.v. de rest van het aluminium.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee volgens mij ook niet, het is een amerikaanse motor. ik kan de stepjes niet goed zien, hoe zie jij dat die niet origineel zijn?
Zal toch ook niet helemaal krasvrij zijn, dus je kan net zo goed je eigen delen laten spuiten of niet?quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:08 schreef ZX9R het volgende:
Kreeg net een mailtje van een motorsloop uit België dat ze een kopdeel en een kontdeel voor me hebben.
Kopdeel: ¤ 275,-
Kontdeel: ¤ 165,-
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, wel 10% korting als ik het zelf kwam halen......
Dat zijn van die blauw/paars alluminium stepjes, zelfde als de stuurproppen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee volgens mij ook niet, het is een amerikaanse motor. ik kan de stepjes niet goed zien, hoe zie jij dat die niet origineel zijn?
dat je dat ziet!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:17 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dat zijn van die blauw/paars alluminium stepjes, zelfde als de stuurproppen.
over helmen gesproken, ik zag gisteren een zwarte Shark in de aanbieding voor 85 eurootjes...quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
Bij de BMW kon ik er zonder inruil in toaal 1.000 euro afpraten. Anders ging ik niet eens kijken.Dat is 9 %.
Jammer dat de kledingshop van een onderhuurder was anders had ik nog even lopen zemelen over een helm, pak, laarzen en handschoenen met korting.
Zo bijzonder is dat niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat je dat ziet!
V-Twinquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:16 schreef ZX9R het volgende:
Als ik mijn brommer kan verkopen binnenkort ga ik denk ik een proefritje maken op die TL 1000.
Daarna ga ik een proefritje maken op een VTR 1000.
Grapjas! Ik zou wel willen maar heb ik je al eens uitgelegd hou fuckin' ver Limbabwe is vanuit Grûnn?quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ ZX9R neem wat aspirines in en kom naar Limbabwe![]()
Ai. Italiaans...quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:00 schreef Gerako het volgende:
V-Twin [afbeelding]
Nou nog een Italiaanse V-Twin. [afbeelding]
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:02 schreef ZX9R het volgende:
Grapjas! Ik zou wel willen maar heb ik je al eens uitgelegd hou fuckin' ver Limbabwe is vanuit Grûnn?
Ben jij al een beetje opzoek naar een ZX7R of wacht je geduldig af.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:11 schreef ZX9R het volgende:
![]()
Hey TNX dat zijn tips waar ik ook wat aan heb, ( ga vanmiddag proefrit maken op andere motor)quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:52 schreef Gerako het volgende:
Ketting en kettingwielen kun je controleren door aan de achterkant van het kettingwiel de ketting naar achteren proberen te trekken, hier mag een beetje speling in zitten (1mm) maar hoe minder hoe beter. Hiemee controleer je of de kettingwielen ruim zijn t.o.v. de ketting.
Toch zou ik slijtage delen niet al te zwaar mee laten tellen in je overweging, meestal kun je dit later gemakkelijk en niet al te duur vervangen.
Let vooral op onbekende trillingen en rare geluiden die je bij de vorige niet had, of juist wel, dit heeft meestal een motorische oorzaak en is veel moeilijker en duurder te verhelpen dan een set ketting en kettingwielen bijvoorbeeld
Helaas, deze op 950 euro na wel trouwens.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:25 schreef ZX9R het volgende:
Als hij onder de ¤ 5.000,- blijft.......
Dit even downloaden Mercy!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey TNX dat zijn tips waar ik ook wat aan heb, ( ga vanmiddag proefrit maken op andere motor)
dus zal eens goed kritisch zijn,
Goedemorgenquote:Op donderdag 3 juni 2004 08:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker slim als het bewolkt is.Vrij vandaag dan? En was die date om wakker van te liggen.
![]()
Goedenavondmiddag.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Goedemorgen
Bewolkt ?vrij.... misschien was het wel met die date ?
[afbeelding]
Klinkt lichtelijk gestoord..quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:56 schreef ondeugend het volgende:
Ja ik ging er om 7 uur weer in.. dan krijg je dat
Tjee was je buiten aan het spelen dan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:58 schreef ondeugend het volgende:
Als je de kans hebt moet je hem pakken.
Twee enorme herten zien rennen .... en dus te laat met plaatje schieten
Dit was op een groot heide gebied hier in de buurt... dus ja ik heb me warm aangekleed en ben er naar toe geredenquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tjee was je buiten aan het spelen dan.![]()
Volgens mij is dit ergens bij een eng dierenbos.
Vorige week heb ik inderdaad met FS een hert zien oversteken toen we in een ander bos waren.
Gewoon op klaarlichte dag .. nou ja 21:00 s'avonds.
Het hert liep amper stapvoets en had ons helemaal niet in de gaten op 15 meter afstand.![]()
quote:Op donderdag 03-06-2004 schreef Free-Spirit:
Ben gevallen bij de les en nog een aantal ....
maar vond het om pionnetjes heen rijden erg leuk (al reed ik maar 20)
Langzaam rijden is moeilijker dan snel rijden he....quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:23 schreef Patrick281 het volgende:
Net mail:
[..]
Hangt er vanaf hoe snel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Langzaam rijden is moeilijker dan snel rijden he....
Nou beter nu dan straks... zet hem op FS
Ik ben benieuwdquote:Ik zag dat je een bod hebt gedaan op mijn motor.
Het bod dat je gedaan hebt is mij te laag.
Ik kan best nog een stukje zakken in de prijs. Laten we zeggen, ¤ 4900,-. Daarvoor mag hij weg.
Ik hoop nog wat van je te horen en een bezichtiging / proefrit is natuurlijk altijd mogelijk.
Met vriendelijke groet,
quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:49 schreef ZX9R het volgende:
Zo, net ff een mailtje gestuurd naar de anonieme bieder:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
het is bij een motorzaak dus dan gaan dit soort tips niet op, maar toch bedanktquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:01 schreef hollander172 het volgende:
In het algemeen, controleer ook even de vloeistofniveau's. Vraag ook aan de eigenaar waar wat zit en wanneer het het laatstbijgetankt is. Weet hij het niet dan is het slecht onderhoud, brengt ie de motor daarvoor weg? Bonnetjes zien. Was het Beun de Haas? Bon zien van aankoop van de motor en kmstand controleren met wat er nu op staat. (onderhoud is alles bij een motor.)
Je kan overigens ook met de motor even een willekeurige motorzaak afgaan en een monteur 10 minuten "lenen", die ziet met de eerste blik al meer dan jij de hele proefrit.
Controleer ook even motor- en framenummer.
Vaak hebben mensen ook foto's van de motor, altijd leerzaam om er even naar te vragen. (staat vaak een datum op) Indien ze motorvakanties hebben gedaan kan je even kijken naar de plekken waar tassen en koffers schuren tijdens het rijden.
thx! nee maar de rdw keuring wel, vandaaarquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:03 schreef ondeugend het volgende:
OPM gefeliciteerd !!
Kenteken op naam zetten kost toch geen tijd meer tegenwoordig ? Het zal de beurt zijn denk ik ?
Geen idee hoe dat er bij "jou" uitziet. Misschien iemand anders?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, weet jij wat die stang kan zijn van het stuur naar het frame?
'quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat er bij "jou" uitziet. Misschien iemand anders?
Strakker sturen en meer stabiliteit is een inkopper, maar ik heb geen idee.
Volgens mij heb ik ook een extra stang maar dat is voor de cockpit instrumenten.
thx!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Gefeliciteerd OPM.
quote:Veel power onderin zeker?
quote:Geachte heer de Ridder en heer van rooyen,
Naar aanleiding van uw schrijven inzake de Mini Goudberen delen wij u mede,
dat er waarschijnlijk een misverstand in het spel is: Haribo Nederland
levert namelijk geen Mini Goudberen in een verpakking van 50 gram.
Mocht u er van overtuigd zijn dat het hier gaat om een Haribo verpakking,
dan zouden wij het zeer op prijs stellen indien u ons deze verpakking zou
willen toesturen zodat wij e.e.a. kunnen onderzoeken. U kunt dit sturen naar
ons antwoordnummer: antwoordnummer 10067, 4800 VB te Breda.
Overigens willen wij u er op wijzen dat als het product wel een Haribo
product zou zijn geweest, de samenstelling van de kleuren niet altijd gelijk
kan zijn: de consumentenverpakkingen worden gevuld vanuit grote bakken
waarin wel dezelfde hoeveelheid van alle kleuren wordt gedaan, maar nooit in
dezelfde samenstelling in de consumentenverpakking terecht komt.
In afwachting van uw reactie verblijven wij,
met vriendelijke groeten,
Haribo Nederland B.V.
Bert Lambregts
Waar heb je nu eigenlijk op gereden?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx!
[..]was te verwachten maar ik merkte tijdens het rijden weer hoe heerlijk zo'n zxr400 rijdt dus niks te klagen hoor
je bedoelt welke?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar heb je nu eigenlijk op gereden?
quote:Geachte heer de Ridder en heer van rooyen,
Naar aanleiding van uw schrijven inzake de Mini Goudberen delen wij u mede,
dat er waarschijnlijk een misverstand in het spel is: Haribo Nederland
levert namelijk geen Mini Goudberen in een verpakking van 50 gram.
Mocht u er van overtuigd zijn dat het hier gaat om een Haribo verpakking,
dan zouden wij het zeer op prijs stellen indien u ons deze verpakking zou
willen toesturen zodat wij e.e.a. kunnen onderzoeken. U kunt dit sturen naar
ons antwoordnummer: antwoordnummer 10067, 4800 VB te Breda.
Overigens willen wij u er op wijzen dat als het product wel een Haribo
product zou zijn geweest, de samenstelling van de kleuren niet altijd gelijk
kan zijn: de consumentenverpakkingen worden gevuld vanuit grote bakken
waarin wel dezelfde hoeveelheid van alle kleuren wordt gedaan, maar nooit in
dezelfde samenstelling in de consumentenverpakking terecht komt.
In afwachting van uw reactie verblijven wij,
met vriendelijke groeten,
Haribo Nederland B.V.
Bert Lambregts
Nee. Waar heb je op gereden?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bedoelt welke?
Zwart !quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)6fo%3D1%26zoek%3Dzxr
Oh, weer een ZXR400? Ik dacht dat je had gereden op een RS of RGV250quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)6fo%3D1%26zoek%3Dzxr
Neequote:Op donderdag 3 juni 2004 17:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je geen gratis zakje gekregen?
wat kinderachtig van zequote:Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zwart !
Ja die groene velgen inderdaad even omkleuren Jesse !
Adiosquote:Hydiho mensen,
Weer een update van mijn avonturen (naja soort van dan).
Eigenlijk is er niet veel gebeurd de afgelopen dagen. We (kim en ik) zijn op dat huisje gaan passen van die collega. Het huisje is HEEL relaxed met een groot zwembad enzo. Alleen de deal was dat we ook op de honden zouden passen. Nou dat doe ik dus nooit meer. Die tering beesten maken een benden van ALLES. Ze zijn totaal NIET opgevoed, kakken overal springen elke keer tegen je aan wat dus resulteerd een een mega goor shirt en broek. Je wordt er gewoon serieus moe van. Dan heb je ook nog 2 papegaaien, die besluiten om elke dag om 6.15 te gaan gillen alsof de wereld vergaat. Dit betekend dus dat ik elke dag om 6.15 wakker ben en dat is ook niet relaxed
Wat weer wel relaxed is is dat we dus ook die auto hebben, veel van het eiland gezien. Verlate strandjes enzo je kent het wel (of niet)
Vanaf zaterdag gaan we zelf een auto huren, het is namelijk toch wel heel erg makkelijk en bovendien een stuk veiliger.
Verder werk ik nog steeds als Beacg boy en ondertussen sta ik ook wel een achter de bar. Wel relaxed werk en het is daar wel gezellig. Je leert de mensen ook beter kennen dus de gesprekken gaan de juiste kant op (simpel inderdaad)
Het weer is de laatste dagen echt KUT, best veel regen gehad en vee lbewolking. Het is niet koud ofzo maar door die regen best benauwd. Denk aan een graadje of 30 en dan best vochtig
Nu schijnt gelukkig de zon weer. Moet zo werken om 1600 uur. Mijn eerste feest bij Kontiki, oo kweer achter de bar staan enzo. Dan heb ik zaterdag nog een Antiliaanen feest, dat schijnt een hel te worden. Meot van 1900 uur tot 0700 uur werken maar dat is het probleem niet. Het probleem zijn die kut antiliaanen. Het blijkt dat echt de gaarste mensen op die feeste af komen, op elke hoek van de bar staat een security medewerker omdat de flessen achter de bar vandaag gejat worden. Als je die sjappen niet snel genoeg helpt gaan ze je ook bedreigen. Maar de security doet niks omdat die 5 gulden per uur krijgen en serieus op gewacht worden als ze iets doen. Al met al wordt het een leuk feesie dus. Wordt lastig om die mongolen geen klappen te geven
Hmmm....owja mijn telefoon is nog steeds verrot en sms duurt dus langen dan geplanned, verder heb ik niet veel meer te vertellen.
Als ik na zaterdag nog leef dan zal ik weer mailen.
Adios Makkie ( ee ee swa )
Ik snap precies wat je bedoelt maar Jesse doet het weer anders.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:56 schreef Gerako het volgende:
Gefeliciteerd OPM, ik zelf zou nog gaan kijken naar een aantal anderen en vooral een aantal zwaardere, maar goed jij blijkbaar niet.
Je mag door voor de wasmachine! Dat is inderdaad de stuurdemper. Zit aan de linkerkant vast aan het frame, vrij ver naar achteren.quote:Die verbinding, was dat geen stuurdemper? Waar zat het, tussen de kroonplaat en de tank, of vanaf het stuur langs de tank richting knie zeg maar?
yepquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:41 schreef hollander172 het volgende:
Ik snap precies wat je bedoelt maar Jesse doet het weer anders.
idd, zat aan de linkerkant. dus er zit een stuurdemper op, is dat de reden waarom hij niet zover naar voren duikt zodra ik het gas losliet?quote:Je mag door voor de wasmachine! Dat is inderdaad de stuurdemper. Zit aan de linkerkant vast aan het frame, vrij ver naar achteren.
tja, niet echt slim neequote:Ik snap ook niet waarom ie het niet aan mij vraagt maar aan een BMW rijder... Ik heb ook een ZXR Jesse, nooit opgevallen?
![]()
ach, die zwaardere motoren kunnen altijd nog komen. ik zit nu in deze situatie en ik vind het gewoon erg belangrijk hoe een motor eruit ziet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:56 schreef Gerako het volgende:
Gefeliciteerd OPM, ik zelf zou nog gaan kijken naar een aantal anderen en vooral een aantal zwaardere, maar goed jij blijkbaar niet.
Gaaf een wasmachine, ideaal voor mijn uitzet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt maar Jesse doet het weer anders.
[..]
Je mag door voor de wasmachine! Dat is inderdaad de stuurdemper. Zit aan de linkerkant vast aan het frame, vrij ver naar achteren.
Ik snap ook niet waarom ie het niet aan mij vraagt maar aan een BMW rijder... Ik heb ook een ZXR Jesse, nooit opgevallen?
![]()
Nee, het voorkomt hele snelle stuurbewegingen, hebben we het een paar pagina`s terug over gehad.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx allenik heb der weer zin in
[..]
yep
[..]
idd, zat aan de linkerkant. dus er zit een stuurdemper op, is dat de reden waarom hij niet zover naar voren duikt zodra ik het gas losliet?
[..]
tja, niet echt slim nee
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij bent echt a-technisch he OPM
Stuurdemper is alleen om snelle bewegingen van het stuur tegen te gaan... oftewel, tegen tankslappers
Woon je nog niet op jezelf?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:48 schreef Gerako het volgende:
Gaaf een wasmachine, ideaal voor mijn uitzet. [afbeelding]
Stuurdemper voor mijn RS zit ook links langs de tank. Ik heb trouwens een project voor ogen met de RS 250 van mij.
[afbeelding]
Een RS 500!!
150kg
120pk
250 km/h
Een RS 250 met het 500cc 2 takt blok van een Suzuki RG 500.
Ik heb een kennis die was framebouwer bij Nico Bakker, dus een nieuw subframe maken moet wel lukken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Woon je nog niet op jezelf?
Wel een gaaf project, moet te doen zijn. Er zijn toch ook van die ombouwkitjes te krijgen voor ik meen het blok van een RD350 in dat Appie frame? Het haalt het niet bij de 500 natuurlijk maar dan hoef je de ophanging tenminste niet zelf te bedenken. (meen me iets te herinneren van wat duitsers die hier vrij actief mee waren, zal de site vanavond wel even opzoeken.)
Roep maar wanneer je er aan wil beginnen, helpen wil ik altijd wel met dit soort projecten en daar wil ik wel voor schuiven in de agenda.
Hmmm, dat gaat inderdaad wel lukken. Zit je nog op school of werkte je fulltime?quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:09 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die was framebouwer bij Nico Bakker, dus een nieuw subframe maken moet wel lukken.
Wanneer ik ga beginnen? Nog geen idee eigenlijk, is zal eerst weer een baan moeten gaan zoeken, ben hard bezig, had net nog een gesprek bij een potentieele werkgever.
Als ik dan wat centjes heb moet ik nog aan een RG500 zien te komen, dat wordt flink zoeken denk ik.
Maar het lijkt me wel een onwijs leuk project, en best haalbaar ook nog.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:48 schreef Gerako het volgende:
[..]
Gaaf een wasmachine, ideaal voor mijn uitzet. [afbeelding]
Stuurdemper voor mijn RS zit ook links langs de tank. Ik heb trouwens een project voor ogen met de RS 250 van mij.
[afbeelding]
Een RS 500!!
150kg
120pk
250 km/h
Een RS 250 met het 500cc 2 takt blok van een Suzuki RG 500.
[..]
Nee, het voorkomt hele snelle stuurbewegingen, hebben we het een paar pagina`s terug over gehad.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:41 schreef hollander172 het volgende:
Ik snap ook niet waarom ie het niet aan mij vraagt maar aan een BMW rijder... Ik heb ook een ZXR Jesse, nooit opgevallen?
![]()
de mijne ziet er anders uitquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:16 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht we hebben van de week net van ook_gek foto's gepost gehad van een stuurdemper dus die herkent OPM wel.![]()
![]()
..zat er serieus aan te denken .. maar vond het zo lullig staan.
Ik ben benieuwd, zal alleen niet dit weekend zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
de mijne ziet er anders uit
Omdat ik beide wil gaan rijden, ( lekker rustig toeren & sportief scheurenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm jammer maar wel weer een ervaring rijker!
vraagje, waarom sport tour?
helaas niet neequote:Op donderdag 3 juni 2004 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, zal alleen niet dit weekend zijn.![]()
toeren kan ook op een SS hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Omdat ik beide wil gaan rijden, ( lekker rustig toeren & sportief scheuren![]()
Kan je er niet even een groene plaat op krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
helaas niet nee![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan je er niet even een groene plaat op krijgen.![]()
Of misschien heeft hij nog een inruiler staan voor 35 euro huur..
Vragen staat vrij.Eerste geval is kansloos.
![]()
vetquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Wowwwwwww........!!!!!!
Net wezen rijden, heb een weggetje vonden met 2 tunnels en heeeeeeeele mooie bochten! Het ''circuit'' is ongeveer 4 a 5km lang denk ik, ik heb het wel 5x geredenO_O_
Het is trouwens een Recreatie gebied![]()
![]()
Nou, zeker voor motorrijders.... is een heel afgelegen weggetje, dus wat ze nou bedoelen met recreatie gebied... je zou haast serieus denken dat ze dit voor motorrijders hebben gemaakt
Dit moet je gewoon een keer gezien hebben, je kan er ook heeeeeeele mooie foto's maken.
Het zijn, ff tellen, 4 verschillende bochten, 3 rechts en 2 links
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Warmerdam
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Wowwwwwww........!!!!!!
yepquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Werkendam bedoel je waarschijnlijk?
Ik zal het onthouden, zal nog wel even duren maar toch.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmmm, dat gaat inderdaad wel lukken. Zit je nog op school of werkte je fulltime?
Zodra je centjes hebt dan moet je even een gil geven, je hebt alleen een blok nodig toch? Die valt best wel te importeren voor veel minder dan je er in nederland voor kwijt bent. Hier kan ik je makkelijk bij helpen, mijn collega's zijn altijd wel in voor dit soort geintjes en qua import is de kennis ook ruimschoots aanwezig, of het nou uit Rusland. the States of donker Afrika moet komen.
Een collega is zelfs zo enthousiast over motoren e.d. dat ie op mijn aangeven een turbo aan het ombouwen is tot turbine.Heeft geen nut maar je hebt wel de bruutste bladblazer van de buurt.
![]()
Ik regel ff een foto van het weggetje van de sattelietquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep
PatM zou een video gaan schieten. Waar is hij trouwens. Hij ging eergisteren met de (trap)fiets naar het werk en daarna is er niets meer vernomen van hem.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben benieuwd! wel gaaf als we daar wat pics/video's gaan maken
waar kun je dat doen? zal ik mijn huis es doen...quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dat kan daar echt perfect!
Wanneer spreken we af ?
Trouwens, dit is mijn straat + huis
[afbeelding]
Moet je eerst ff de TerraExplorer installeren... http://www.skylinesoft.co(...)_manual-download.aspquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar kun je dat doen? zal ik mijn huis es doen...
Mwa... iets minder denk ik. Misschien 2km.... weet niet preciesquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ziet er leuk uit! is dat 5 km lang?
Het gebeurt wel erg vaak.. nabler effect en een knal. En dat met injectie??quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
De arme zieltjes, die niks van motoren weten
Vlammen niet goed? Waarom niet. Dat is normaal bij een twin
Toch een mooie foto !!quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:55 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
GSM plaatje uit het raam hier .. alleen was het blauw echt onnatuurlijk mooi.
Op de foto zie je er nog amper iets van terug .. zoals met alle toestellen bij dit soort dingen.
Tering dit is echt een gaaf programma. Zo gedetaileerd. Weet jij toevallig van wanneer de foto`s zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Moet je eerst ff de TerraExplorer installeren... http://www.skylinesoft.co(...)_manual-download.asp
en dan naar www.terradesk.nl gaan en dan Nederland in Vogelvlucht bekijken kiezen
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, heb jij weleens de havenroute met je nieuwe motor gereden? Moet je eens doen, kan je hem eens flink uittesten
Er zit best een hoop in met dat vliegtuig en die overgangen dacht ik.quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]Toch een mooie foto !!![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:31 schreef Gerako het volgende:
Tering dit is echt een gaaf programma. Zo gedetaileerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |