Juist! De Wittermansen komen van Roden toch ?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:12 schreef Barca het volgende:
Ja, Mads en Joop (o.a. bekend van gtst) zijn vader en zoon. Hebben samen een theatervoorstelling gedaan. Echte noorderlingen.
Voor een redelijke vergoeding welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:04 schreef Barca het volgende:
Herhalen en/of uitbrengen op dvd.
Is er nog iemand die de eerste aflevering van seizoen 1 op dvd of svcd heeft? Meer afleveringen zijn natuurlijk welkom.
Ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:34 schreef Djeez het volgende:
[..]
Juist! De Wittermansen komen van Roden toch ?
Wat vind jij een redelijke prijs en hoeveel afleveringen passen er op 1 dvd?quote:
Goed nieuws dat ze in ieder geval al bezig zijn met de onderhandelingen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:24 schreef eurohamster het volgende:
ik heb zojuist met de tros gebeld ...
ze zijn bezig met dvd onderhandelingen .. , maar dan kan vast nog wel even duren...
het is mogelijk om oude afleveringen op band te bestellen maar da's 27 euro per aflevering
vrij duur dus vind ik ... maar als je de tros (gratis) wil stalken om fort alpha weer uit te zenden:
bij deze het telnummer : 0800-0876
Tering 27 euro per aflevering gaat me te ver.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:24 schreef eurohamster het volgende:
ik heb zojuist met de tros gebeld ...
ze zijn bezig met dvd onderhandelingen .. , maar dan kan vast nog wel even duren...
het is mogelijk om oude afleveringen op band te bestellen maar da's 27 euro per aflevering
vrij duur dus vind ik ... maar als je de tros (gratis) wil stalken om fort alpha weer uit te zenden:
bij deze het telnummer : 0800-0876
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |