Nee, dat is die aflevering met Ot en de gabbers al. Dat Ot zijn schoenen door die gasten werden afgepakt en iedereen uit sypmathie met blote voeten liep.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef mrcool het volgende:
De vetste aflevering is toch wel met die Winti-sjit!
[afbeelding]
Oh ja, Ot die toen werd gestoken in het fietsenhok. En over die aflevering met die spacecake nog maar te zwijgen!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, dat is die aflevering met Ot en de gabbers al. Dat Ot zijn schoenen door die gasten werden afgepakt en iedereen uit sypmathie met blote voeten liep.
En Ploos met de opblaaspop...quote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
En over die aflevering met die spacecake nog maar te zwijgen!
DAt is niet echt veel. Dacht der er veel meer waren.quote:Op maandag 15 januari 2007 07:37 schreef detulp050 het volgende:
Twee seizoenen van 10 afleverigen volgens mij
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Maar jeugdsentiment is altijd leuk om terug te zien, heb 'm ook maar vast gereserveerdquote:Op maandag 15 januari 2007 21:58 schreef Lethe het volgende:
Ben ook heel benieuwd hoe het is als ik het weer zie. Volgens mij heb ik het gewoon te veel opgehemeld na al die jaren...
Maar goed, ben toch wel benieuwd natuurlijk!
ik goa metquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef 9christensen het volgende:
aha, binnenkort eens kijken bij de Mediamarkt.
zoooooooooooo tosti'squote:
joaaaaaaaaquote:
Nu al?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:06 schreef Zapper het volgende:
Hij is al bij een aantal winkels te koop!En ook de "making of" is als extra toegevoegd
![]()
hij ligt er wa. 15 euro'squote:
haha ik zag het ook net.. volgens mij komt er een dvd van uit.. dus zal het waarschijnlijk niet op de buis komen voorlopigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:26 schreef Soul79 het volgende:
Zodirect Fort Alpha bij de Wereld Draait Door ivm de dvd, o.a. Cas Jansen, Jennifer de Jong en ook Mads Wittermans volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Zapper het volgende:
Ik moest toen al een beetje lachen om iedereen die trots had gepre-ordered bij Bol
De laatste keer dat ik 'm zag was ie barman in Hotel Arena in Amsterdam.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:03 schreef Kiepkantel het volgende:
Iemand een idee waar Marco Goslinga gebleven is (Martin Ouwehand in de serie) ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Zapper het volgende:
Ik moest toen al een beetje lachen om iedereen die trots had gepre-ordered bij Bol
JA kut, ik heb hem ook nog steedsniet binnen van BOL.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:46 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
En nog steeds heb ik hem niet binnen, ik heb echt spijt dat ik hem besteld heb daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |