Nee, dat is die aflevering met Ot en de gabbers al. Dat Ot zijn schoenen door die gasten werden afgepakt en iedereen uit sypmathie met blote voeten liep.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:51 schreef mrcool het volgende:
De vetste aflevering is toch wel met die Winti-sjit!
[afbeelding]
Oh ja, Ot die toen werd gestoken in het fietsenhok. En over die aflevering met die spacecake nog maar te zwijgen!quote:Op zondag 14 januari 2007 20:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, dat is die aflevering met Ot en de gabbers al. Dat Ot zijn schoenen door die gasten werden afgepakt en iedereen uit sypmathie met blote voeten liep.
En Ploos met de opblaaspop...quote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
En over die aflevering met die spacecake nog maar te zwijgen!
DAt is niet echt veel. Dacht der er veel meer waren.quote:Op maandag 15 januari 2007 07:37 schreef detulp050 het volgende:
Twee seizoenen van 10 afleverigen volgens mij
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Maar jeugdsentiment is altijd leuk om terug te zien, heb 'm ook maar vast gereserveerdquote:Op maandag 15 januari 2007 21:58 schreef Lethe het volgende:
Ben ook heel benieuwd hoe het is als ik het weer zie. Volgens mij heb ik het gewoon te veel opgehemeld na al die jaren...
Maar goed, ben toch wel benieuwd natuurlijk!
ik goa metquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef 9christensen het volgende:
aha, binnenkort eens kijken bij de Mediamarkt.
zoooooooooooo tosti'squote:
joaaaaaaaaquote:
Nu al?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:06 schreef Zapper het volgende:
Hij is al bij een aantal winkels te koop!En ook de "making of" is als extra toegevoegd
![]()
hij ligt er wa. 15 euro'squote:
haha ik zag het ook net.. volgens mij komt er een dvd van uit.. dus zal het waarschijnlijk niet op de buis komen voorlopigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:26 schreef Soul79 het volgende:
Zodirect Fort Alpha bij de Wereld Draait Door ivm de dvd, o.a. Cas Jansen, Jennifer de Jong en ook Mads Wittermans volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Zapper het volgende:
Ik moest toen al een beetje lachen om iedereen die trots had gepre-ordered bij Bol
De laatste keer dat ik 'm zag was ie barman in Hotel Arena in Amsterdam.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:03 schreef Kiepkantel het volgende:
Iemand een idee waar Marco Goslinga gebleven is (Martin Ouwehand in de serie) ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Zapper het volgende:
Ik moest toen al een beetje lachen om iedereen die trots had gepre-ordered bij Bol
JA kut, ik heb hem ook nog steedsniet binnen van BOL.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:46 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
En nog steeds heb ik hem niet binnen, ik heb echt spijt dat ik hem besteld heb daar.
Voor zover ik op het hoesje kan zien zittten er geen subs bij... Sorry.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:26 schreef Viking84 het volgende:
zitten er eigenlijk ook (engelse of nederlandse) subs bij? ik ben slechthorend, dus ik kan het zonder subs niet volgen.
Waarom dan ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:13 schreef Zapper het volgende:
Er zitten inderdaad geen subtitels bij.
Kom er net, na jaaaren pas achter waarom dat nummer van Palmer gebruikt is![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:13 schreef Zapper het volgende:
Kom er net, na jaaaren pas achter waarom dat nummer van Palmer gebruikt is![]()
![]()
Gewoon even heel logisch nadenkenquote:
Leuke foto's in KPDquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik ookLuisterde vroeger nooit naar de tekst
'The best of both worlds', oftewel het beste van beide werelden. Het gaat over twee scholen die werden gefuseerd. Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen. En het is bijna weekend, tijd voor ene Fort Alphamarathon!quote:
Yeah, me too!!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:41 schreef Djeez het volgende:
En het is bijna weekend, tijd voor ene Fort Alphamarathon!
Jaja, en dan moet ik in m'n blote kont zitten kijken zekerquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:22 schreef Zapper het volgende:
Leuke foto's in KPDKom je een keer seizoen 2 kijken?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
M'n Steffie-haat komt weer helemaal terug
Jaja, en dan moet ik in m'n blote kont zitten kijken zeker
OK, dat was mij al duidelijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
'The best of both worlds', oftewel het beste van beide werelden. Het gaat over twee scholen die werden gefuseerd. Ik heb hem vandaag ook binnen gekregen. En het is bijna weekend, tijd voor ene Fort Alphamarathon!
Dat "babyvet" van Tygo Gernandt is zo schattigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 00:42 schreef Hopje123 het volgende:
Ik ben nu de 2e aflevering aan het kijken! Echt mooi om weer terug te zien.. al die acteurs die zo jong zijn en wat er van ze geworden is.
En sowieso is het leuk om weer te zien!
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:25 schreef Kiepkantel het volgende:
[..]
Dat "babyvet" van Tygo Gernandt is zo schattig![]()
Klein detailtje: Er is chaos in de klas, de directrice komt binnen, zegt: "Ophouden, zijn jullie nu helemaal Van God Los!"
En op dat moment is van de klas alleen Tygo in beeld te zien !.......toeval ?......
![]()
Idd, dat vrouwtje speelt wel vaker dat soort rollen, en sinds ik Van God Los heb gezien moet ik elke keer weer aan die scene denkenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:38 schreef Kiepkantel het volgende:
Ot wordt op dat moment buiten beeld met scheerschuim ingezeepd (zie "chaos in de klas"), maar hij zit ook in "Van God Los" en hij is inderdaad niet zo aardig.
Het wel aardige oude vrouwtje uit die film zit ook in de aflevering van de werkweek, maar ze komt haar gastoptreden dit keer zonder kleurscheuren door![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:38 schreef Kiepkantel het volgende:
Ot wordt op dat moment buiten beeld met scheerschuim ingezeepd (zie "chaos in de klas"), maar hij zit ook in "Van God Los" en hij is daar inderdaad niet zo aardig.
Het wel aardige oude vrouwtje uit die film zit ook in de aflevering van de werkweek, maar ze komt haar gastoptreden dit keer zonder kleurscheuren door![]()
Die zijn er niet, dat weet ik nog. En ook altijd die haren zo achterover!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:29 schreef Cybart het volgende:
zoek de scene's waarin Robin Rienstra (bas ploos) iets anders aan heeft dan een strak levi's shirtje met ronde hals....
En die veel te hoge spijkerbroekquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:29 schreef Cybart het volgende:
heb hem in 2 dagen helemaal gezien vorige week
detail: zoek de scene's waarin Robin Rienstra (bas ploos) iets anders aan heeft dan een strak levi's shirtje met ronde hals....
Bij Bol.com is ie twintig Euro, ik heb gehoord dat hij bij de FRS slechts vijftien kost.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef Stansfield het volgende:
Waar is die box eigenlijk te koop en hoe duur is die?
Net bij de FRS in Utrecht op de oude gracht gekeken maar daar hadden ze hem niet. Straks maar ff op het station kijken. Op de website van FRS kan ik hem ook niet vinden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:27 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bij Bol.com is ie twintig Euro, ik heb gehoord dat hij bij de FRS slechts vijftien kost.
Volgens mij is dat zn 'jas' trouwens..quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:31 schreef mrcool het volgende:
Dat geld ook voor die trui van Ot trouwens, of vest, wat het dan ook moge zijn...
Steffie was gewoon grote mond, klein hartje en stomme broekquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zn 'jas' trouwens..
En die sexloze broek van Steffi
Dat was ook het eerste wat mij op viel....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:05 schreef Zapper het volgende:
- De foto die is gebruikt op de hoes van de DVD is een foto uit seizoen twee, dikke blunder dus! Daan Schuurmans en Jop Joris zijn helemaal niet te zien in deze serie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |