Ik lust ook wel een stukkie taart, maar niet van die uit de OP.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:51 schreef rubbereend het volgende:
staat de bakker met de taart al klaar?
Yups, gezien.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:52 schreef Suijk het volgende:
overigens was bij Studio Sportzomer net wel een 'leuk' stukje over penalties.
de jarigejob zelf ja.... da's een niet onbelangrijk detailquote:Op maandag 31 mei 2004 23:57 schreef Suijk het volgende:
Nou, genoeg taartkeuze zie ik wel. Even wachten op de jarige job zelf maar.
Die mag zo weer achter de PC, als ik haar even lekker heb afgelebberd om te feliciteren.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:57 schreef Suijk het volgende:
Nou, genoeg taartkeuze zie ik wel. Even wachten op de jarige job zelf maar.
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die mag zo weer achter de PC, als ik haar even lekker heb afgelebberd om te feliciteren.
Hope soquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:02 schreef Suijk het volgende:'Die mag zo weer achter de PC'
Proficiat Bluezz. Je bent ongeveer op de helft van je leven.
gefelli bluezz.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:10 schreef rubbereend het volgende:
heb je al cadeaus gekregen bluezz?????
Ja!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:10 schreef rubbereend het volgende:
heb je al cadeaus gekregen bluezz?????
Dag kind, tot straksquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:15 schreef vegeta het volgende:
gefelli bluezz.
Tis dat je jarig bent anders had ik wel wat lulligs gezegt.![]()
en truste iedereen.
jij hebt op google op slingers afbeeldingen gezocht, deze kwam ik ook tegenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:16 schreef ErikT het volgende:
Ik kan niet achter blijven natuurlijk: gefeliciteerd Bluezz!!!
* Da_Sandman hangt slingers op
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
jij hebt op google op slingers afbeeldingen gezocht, deze kwam ik ook tegen
Ik ook..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:18 schreef rubbereend het volgende:weltrusten hools en bluezz nog een fijne verjaardagsnacht.........
k ga nog ff genieten van moloko op tv
ahhhhhhhhhh, lief, k zal geen gemene dingen zeggenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook..
en BTW dit is mijn kadootje van golfer
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:25 schreef rubbereend het volgende:
ahhhhhhhhhh, lief, k zal geen gemene dingen zeggen
heeft ze al een naam?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xenaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:28 schreef rubbereend het volgende:
heeft ze al een naam?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Xena
The warrior princess
Mooi kruisje.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:53 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
rode kruisjes ???quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:34 schreef SCH het volgende:
Bluezz houdt wel van kruisjes
Leuk, bjoro, erg leuk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
rode kruisjes ???
post herstelt !!! kijk nog maar eens naar het resultaat !!!!!
Vanaf nu een verbod op taart anders past ze niet meer in Hoolsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
rode kruisjes ???
post herstelt !!! kijk nog maar eens naar het resultaat !!!!!
Ja, ik kan m'n e-card niet meer terughalen hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Vanaf nu een verbod op taart anders past ze niet meer in Hools
Hangt er van af wat je wil zuipen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:18 schreef DIGGER het volgende:
Leuk hoor, al die taarten, maar is er ook nog wat te zuipen om die boel weg te spoelen?
je boft!! het is net koffiepaue hier op schoolquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:18 schreef DIGGER het volgende:
Leuk hoor, al die taarten, maar is er ook nog wat te zuipen om die boel weg te spoelen?
koffiewattes?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
je boft!! het is net koffiepaue hier op school
Espresso met een Sambucca Molinariquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je wil zuipen.
toen moest je ff aan hans teeuwen denken....He majesteit ga eens ff bier halen !!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:54 schreef FrankyMcG het volgende:
* Bjoro heeft trouwens zijn droomvrouw gevonden!
"Zal ik je een biertje aangeven?" vroeg ze gisteren na de sex!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:58 schreef Bjoro het volgende:
toen moest je ff aan hans teeuwen denken....He majesteit ga eens ff bier halen !!!!
En toen je je biertje op had? Wat vroeg ze toen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:54 schreef FrankyMcG het volgende:
* ErikT heeft trouwens zijn droomvrouw gevonden!
"Zal ik je een biertje aangeven?" vroeg ze gisteren na de sex!
Wat vond je nou van Tunesie - Italie? kun je je vinden in m'n analyse? (zie Italie topic)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo...
Toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:55 schreef pascalheister het volgende:
Pinkpop was weer zeer geslaagd![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Toch?
Ik heb niks van de wedstrijd gezien, maar zal zo je analyse even bekijken...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat vond je nou van Tunesie - Italie? kun je je vinden in m'n analyse? (zie Italie topic)
leuke ondertitel trouwens PH !!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:30 schreef pascalheister het volgende:
gefeli bluezz
welke van de 2quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
leuke ondertitel trouwens PH !!!
Kaiser Orchestra was heel vet om te zien echt een aanraderquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:47 schreef pfaf het volgende:
Hey PH!
Hoe waren Kaisers Orchestra, The Pixies en Novastar?
'k heb nog maar weinig pinkpop gehoord dit jaar
die ene die je net hebt verwijdert !!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke van de 2
PH Muse nog gezien?!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Kaiser Orchestra was heel vet om te zien echt een aanrader![]()
Pixies viel wat tegen, muziek was goed maar ze hadden totaal geen contact met het publiek zeg maar, was bij HIM ook hetzelfde wel jammer
Novastar was ook goed, klinkt goed live
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Hier wat foto's van de 'Heineken brug' bij ons op school.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer foto's via http://www.ps.tudelft.nl/gallery/album57
zekers was een zeer geslaagd optredenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:20 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
PH Muse nog gezien?!
Zag er inderdaad zeer gaaf uitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zekers was een zeer geslaagd optreden
Lenny kravitz, Vive la Fête, T.Raumschmiere, After Forever,Franz Ferdinand, Jet, Kaizers Orchestra, Less Than Jake, Novastar, waren o.a. goedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:30 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Zag er inderdaad zeer gaaf uit. Waren er verder nog goede?
Lenny Kravitz werd op internet en op TV maar 1 nummer fvan uitgezonden. Franz Ferdinand was inderdaad geweldg. Kaizer Nova en Jet waren inderdaad goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Lenny kravitz, Vive la Fête, T.Raumschmiere, After Forever,Franz Ferdinand, Jet, Kaizers Orchestra, Less Than Jake, Novastar, Vive La Fete waren o.a. goed![]()
tegenvallers Pixies, HIM
Daar moet je ook_niets_van verwachtenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:36 schreef pascalheister het volgende:
tegenvallers HIM
franz ferdinand gezien (optreden viel gelijk met the thrills)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:42 schreef DIGGER het volgende:
Hoe waren the Thrills, want dat vond ik nou echt nog de enige band die de moeite waar was van het hele rijtje
Van wat ik op het internet heb gezien klonk het best aardigquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:42 schreef DIGGER het volgende:
Hoe waren the Thrills, want dat vond ik nou echt nog de enige band die de moeite waar was van het hele rijtje
Kruisjes.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Hier wat foto's van de 'Heineken brug' bij ons op school.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer foto's via http://www.ps.tudelft.nl/gallery/album57
Volg de link en gij zult vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kruisjes.
http://pages.vpro.nl/3voo(...)96+17856347+17857222quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:42 schreef DIGGER het volgende:
Been there, done that.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volg de link en gij zult vinden.
is er iemand die nog iets leuks/interessants/grappigs te melden heeft ???quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik geloof het ook, rubbereend.
ronalde moet afvallen van de bondscoachquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is er iemand die nog iets leuks/interessants/grappigs te melden heeft ???
heb je versierde boom nog gezien op camping b?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:20 schreef pascalheister het volgende:
camping B
trouwens dit was ook dikke lol
Met Less Than Jake kloksgewijs rondjes lopen, zit er ook nog ergens tussen![]()
![]()
![]()
http://pages.vpro.nl/3voo(...)96+17851883+17854695
nee, geen versierde boom gezienquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je versierde boom nog gezien op camping b?
ja dat rondjes rennen zag er erg gaaf uit
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:32 schreef Suijk het volgende:
Een filmpje dan maar:
http://media.ebaumsworld.com/negligence.mpg
Vrouwen bij de politie....
Omg die gast wordt al geboeid en nog richtenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:32 schreef Suijk het volgende:
Een filmpje dan maar:
http://media.ebaumsworld.com/negligence.mpg
Vrouwen bij de politie....
Geweldig.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:44 schreef rubbereend het volgende:dag tuindwerg, hoe staat t met de "verkering"
Hahaha!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:51 schreef Suijk het volgende:
Slet!
forum player, dat houdt dus wel in je blijkbaar meerdere mannen van het forum tot je exen mag rekenen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:49 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Geweldig.![]()
Het halve forum (ander forum dus, waar we beide op zitten, daar kent echt iedereen elkaar persoonlijk) valt over ons heen. Mijn hele verleden is al opgehaald, ik ben al benoemd tot "Forum-playster", en er is nog bijna niemand die doorheeft dat het allemaal nep is. Vanavond of morgen zullen we eens bekend gaan maken dat het allemaal onzin is, maar tot die tijd geniet ik ook van alle msn-gesprekken.![]()
jep... Laatste 2 vriendjes heb ik op die manier leren kennen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
forum player, dat houdt dus wel in je blijkbaar meerdere mannen van het forum tot je exen mag rekenen?
oooohhh en je zit sinds 2003 op fok! dus dr staat ons hier nog heel wat te wachten......quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:54 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
jep... Laatste 2 vriendjes heb ik op die manier leren kennen...
Plus nog een relatie van 2 dagen, en een foute relatie waar ik niet meer aan herinnerd wil worden.
Klinkt als heel veel, maar is wel vanaf 2001.![]()
Je bent zo slet als je je zelf voelt! Goed zo!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:53 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
maar ik voel me nu eigenlijk best wel een slet.![]()
Die heb ik op een andere manier eerst gehoord.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je bent zo slet als je je zelf voelt! Goed zo!
Hahaha, nee hoor! Wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oooohhh en je zit sinds 2003 op fok! dus dr staat ons hier nog heel wat te wachten......
Maar ik wil geen slet zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je bent zo slet als je je zelf voelt! Goed zo!
De praktijk wil nog wel eens anders zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:02 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Maar ik wil geen slet zijn.Oh, maar eigenlijk voel ik me geen slet... En dús ben ik geen slet!
Goede theorie
Check gelukkig geen Drentquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:00 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
En zolang er in Hools af en toe 1 verdwaalde Drent rondhangt komt dat wel goed!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leuk testje:
www.liquidgeneration.com/quiz/villain_quiz.swf
Welke slechterik ben jij?
Utrechter hier. (Als in, bewoner van de provincie Utrecht)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:04 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Check gelukkig geen Drent.
Moet een 5.1 hebben.. Wordt spannend. Al kunnen er nog een paar puntjes bij komen.quote:Cijfer : tussen de 4.3 en de 5.8
Conclusie : alleen bij een hoge normering zal je een voldoende halen
Niveau : VWO
Vak : wiskunde A1,2
Goed gescoorde punten : 37 punten
Maximaal te behalen punten : 87 punten
Bandbreedte : 0.5 tot 2.0
Succesquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfff.. Wiskunde nog redelijk gemaakt ten opzichte dat ik gedacht had dat ik het had gemaakt
[..]
Moet een 5.1 hebben.. Wordt spannend. Al kunnen er nog een paar puntjes bij komen.
Toch maar een rondje van mij tegen de stressNog 1 examen en dan ben ik klaar!
Jack torrencequote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leuk testje:
www.liquidgeneration.com/quiz/villain_quiz.swf
Welke slechterik ben jij?
Dit was de mijne btw:quote:
Leuke omschrijving.quote:
Jeetje, wat spannend! Als je lager dan een 5.1 haalt, zak je dan of sta je alleen onvoldoende dan op Wiskunde?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pfff.. Wiskunde nog redelijk gemaakt ten opzichte dat ik gedacht had dat ik het had gemaakt
[..]
Moet een 5.1 hebben.. Wordt spannend. Al kunnen er nog een paar puntjes bij komen.
Toch maar een rondje van mij tegen de stressNog 1 examen en dan ben ik klaar!
Na-aapster.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:11 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Jeetje, wat spannend! Als je lager dan een 5.1 haalt, zak je dan of sta je alleen onvoldoende dan op Wiskunde?
Enne... doe maar een cassis.![]()
Als ik AK morgen goed maak dan haal ik het met een onvoldoende voor Wiskunde, wat ik eventueel kan herkansen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:11 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Jeetje, wat spannend! Als je lager dan een 5.1 haalt, zak je dan of sta je alleen onvoldoende dan op Wiskunde?
Enne... doe maar een cassis.![]()
Gezellige gast aan tafel dan.quote:
inderdaad.. ga eens wat meer naar buitenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Leuke omschrijving.
[ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 3 ?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:59 schreef MaxPower het volgende:
hey hools, ik wil ook ff meedoen aan de "ik heb nu ook een EK-usericon" maar ik kan nergens die thread vinden waarin je verzoekjes voor icons kan doen...
iemand die wel met de lite-search overweg kan?
Het is bluezz hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:00 schreef methodmich het volgende:
Is Bluezzje jarig? Van harte dan!
En anders JM, er was iemand jarig.
Ik kijk na het eten.
En tuindwerg, wat een liefdesperikelen joh!
Hij heeft nog mazzel, ik ben een vrouw volgens die testquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:44 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Geld, klein, kleine penis
T zit je niet mee.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:01 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
[ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 3 ?
Blame liquidgeneration.comquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik mis trouwens de ultieme schurk
Als Joe Pesci erin staat, hoe kan Tony Montana dan ontbreken
Tony heeft een hart van goud!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik mis trouwens de ultieme schurk
Als Joe Pesci erin staat, hoe kan Tony Montana dan ontbreken
Ik ook!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Hij heeft nog mazzel, ik ben een vrouw volgens die test![]()
Ik was dezelfde als jijquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:28 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik ook!Wie was jij dan? Misschien is het wel de waarheid die op deze manier naar boven komt, en ben jij stiekem diep van binnen heel vrouwelijk... ofzo.
Wit Goud!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:25 schreef MaxPower het volgende:
Tony heeft een hart van goud!![]()
heb je eigenlijk goldfrapp gezien?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:01 schreef pascalheister het volgende:
* rubbereend zet ff Kaizers Orchestra op
Die werd mij vandaag ook toegestuurd, ge-wel-dig!!!quote:
en een rondje snacks erbij van ronaldo want hij mag ze zelf niet meer omdat hij moet afvallenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
Zozo, dus Bluezz is idd jarig. Van harte hoor!!
Rondje op kosten van Jakub A Borg, die misschien wel tegen Oranje mag voetballen.
nee, Jet gezienquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je eigenlijk goldfrapp gezien?
Pirates of the ~quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Waar zit Eilanden momenteel?
* Legolas_Greenleaf heeft weer Whiskeytown op. Daar kunnen die Pinkpop-bandjes nog een dikke punt aan zuigen, op Pixies en Kaizers Orchestra na.
Of Carribean, of hoe je het ook moge spellen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
De Caribbiën dus.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:18 schreef Eilanden het volgende:
Eilanden zit in Puerto Rico
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:21 schreef Eilanden het volgende:
Ik zit hier nog tot 11 juni, dus voorlopig kan ik nog genieten van zon, zee en strand
(en terwijl ik dit typ, regent het momenteel ongelooflijk hard)
Maar normaal gesproken is het hier erg lekker weer, alleen nu effe niet
quote:
Ik kijk altijd op foksuk.nlquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
Hij is echt Fokke & Sukke-fan!
Kennersonderzoek. Wat zou de cupmaat van Sylvie Meis zijn? Oftewel, krijgt Rafael thuis keeperstraining of niet?
mmmmmmm ff denken, twijfel, -> k denk dat t nog een c cup isquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
Hij is echt Fokke & Sukke-fan!
Kennersonderzoek. Wat zou de cupmaat van Sylvie Meis zijn? Oftewel, krijgt Rafael thuis keeperstraining of niet?
Ik ben bekend met 75 C en op tv lijkt alles groter, dus vandaarquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
Nee, toch echt niet.. Ik ben bekend met 80 C en Sylvie lijkt me toch iets ruimer bedeeld, al lijkt alles op tv groter.
toen hoorde je die schelle lach van dr en toen kreeg je antwoord?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:49 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Raffie zit in Zwitserland. Kreeg Sylvie zelf aan de lijn.
Datzelfde geldt voor San Marco natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
Jammer genoeg ontbreekt Riquelme op het EK.
nu dus even de livera in amsterdam bellenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
Jammer genoeg ontbreekt Riquelme op het EK.
Ik had een goed gesprek met Sylvie, maar ze wist het zelf niet. Ze laat de verkoper altijd even voelen, die hebben er kijk op.
Ja, ik blijf bellen... Moet straks Andy ook nog bellen in Zwitserland.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu dus even de livera in amsterdam bellen
dat is toch van die keeper met die muts?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Dat is waar.
Ik ga zo maar eens kijken of we de amateurs van een bij Denemarken horende eilandengroep kunnen kloppen!
Succes met je laatste AK examen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:Hools.
Heb het gehad met het leren, sta morgen wel wat eerder op.
Hebben we zin in NL tegen Fardinges ?
Dit zal Advocaat niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:27 schreef SCH het volgende:
Is het erg als ik de oefenwedstrijden even oversla? Ik ga voor het echte werk
Que?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:09 schreef pascalheister het volgende:
zo ff douchen en dan naar bed
pinkpop achter de rug, en vanmorgen er vroeg uit voor terug reis en nu ben ik moequote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:14 schreef Vom het volgende:
[..]
Que?
Dan mis je mijn verjaardagquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:21 schreef Eilanden het volgende:
Ik zit hier nog tot 11 juni, dus voorlopig kan ik nog genieten van zon, zee en strand
(en terwijl ik dit typ, regent het momenteel ongelooflijk hard)
Maar normaal gesproken is het hier erg lekker weer, alleen nu effe niet
Op jouw verjaardag heb ik een SO'tje Engels.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:33 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dan mis je mijn verjaardag
Mijn dag is weer goedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Op jouw verjaardag heb ik een SO'tje Engels.
Heb je m'n cijfer voor het proef SO ook gezien?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:36 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed
Patsertjequote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heb je m'n cijfer voor het proef SO ook gezien?
Engels is makkelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:43 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Patsertje
Nee, niveau van VWO is de laatste jaren erg achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Engels is makkelijk.(No shit, Sherlock)
Kan ook, maar ik zit boven normaal VWO niveau.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, niveau van VWO is de laatste jaren erg achteruit gegaan.
Dat niveau is nog steeds laag in vergelijking met wat hiervoor was. Kijk de oude boekjes is door. Die hele 2e fase is een lachertjequote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik zit boven normaal VWO niveau.
Als ik ze zou hebben, ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:21 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dat niveau is nog steeds laag in vergelijking met wat hiervoor was. Kijk de oude boekjes is door. Die hele 2e fase is een lachertje
Maakt dat profiel nou uit? Alleen C&M is wat minder dan de rest. E&M is veeel. N&T is alleen snappenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die overigens vrolijk E&M gaan doen
De nadruk ligt daar op het laatste gedeelte van de zin.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:26 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Maakt dat profiel nou uit? Alleen C&M is wat minder dan de rest. E&M is veeel. N&T is alleen snappen
Niks mis met een 6,5. Ik heb E&M maar ik vind eco helemaal niks aan en ik wil er ook niets mee doen (toen ik moest kiezen voor je profiel nog wel)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
6.5 staat.
Onzin natuurlijk, een 6,5 is toch voldoende?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Serieus, als je voor een hoofdonderdeel van je profiel al een 3.7 haalt, en net een 6.5 staat.
Ik ben ook misschien een tikkie té, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:35 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Niks mis met een 6,5. Ik heb E&M maar ik vind eco helemaal niks aan en ik wil er ook niets mee doen (toen ik moest kiezen voor je profiel nog wel)
Doe het maar in een kopje, lekkerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
een tikkie té
Beetje achtergrondinformatie: Diegene staat voor eco relatief goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, een 6,5 is toch voldoende?
Ik heb ook E&M gedaan op HAVO niveau, haalde net een 6je voor economie en haalde ook geregeld onvoldoendes... Maar het is toch genoeg?
Thee moet je om 15:00 drinken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doe het maar in een kopje, lekker
Dus kan je het maken om eens een slippertje te maken, zo zou ik ook denken...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Beetje achtergrondinformatie: Diegene staat voor eco relatief goed.
Thee moet je drinken als je om 5 uur 's nachts thuis komt met een lamme kop. Voel je je een stuk beterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Thee moet je om 15:00 drinken.
Mind the relatief hier.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus kan je het maken om eens een slippertje te maken, zo zou ik ook denken...
5 uur?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:40 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Thee moet je drinken als je om 5 uur 's nachts thuis komt met een lamme kop. Voel je je een stuk beter.
Don't tuck?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Don't tuck with E&M![]()
Het niveau in mijn klas was vorig jaar echt bedroevend laag.
Van de 28 mensen op 5VWO gingen er 19 naar 6VWO, 3 deden opnieuw 5VWO en de rest naar 5HAVO. Er werd ook echt helemaal niets uitgevoerd. De tweede fase ligt de een wel, de ander niet. Ik vind het een stuk fijner, omdat je zelfstandiger wordt en je echt zelf kan beslissen wat je doet en wat niet.
Ach ja, hopelijk ben ik er na morgen vanaf en kan ik in de grote mensen wereld studeren
Het gat tussen middelbare school en de hogere scholen is imo alleen maar gegroeid door de tweede fase. Je denkt dat je zelfstandig bezig bent maar dat is absoluut niet zo. Het is te makkelijk op de middelbare en daardoor faalt een heel zwik mensen op de vervolg studies...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het een stuk fijner, omdat je zelfstandiger wordt en je echt zelf kan beslissen wat je doet en wat niet.
Mja.. Heb net mijn lenzen uitgedaan. Dan zie ik dat verschil niet echt meer goedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Don't tuck?
Tuck in is instoppen, maar dat zal je wel niet bedoelen.
Moet die t een f zijn?
T en F zitten dicht bij elkaar op het toetsenbord, dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mja.. Heb net mijn lenzen uitgedaan. Dan zie ik dat verschil niet echt meer goed
Krijg het idee dat je een beetje egocentrisch bent, dan vind ik het niet gek dat je niet ligt in je klas... Ik had een negen voor Duits, niet omdat ik zo goed Duits kan hoor... (wel redelijk, maar geen negen waardig)...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maar dat zelfstandig-gedeelte ligt mij wel, hoop ik.![]()
* Da_Sandman haat meelifters qua cijfers
Ze hebben het er ook redelijk naar gemaakt hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Krijg het idee dat je een beetje egocentrisch bent, dan vind ik het niet gek dat je niet ligt in je klas... Ik had een negen voor Duits, niet omdat ik zo goed Duits kan hoor... (wel redelijk, maar geen negen waardig)...
Wij hielpen elkaar altijd, de een deed wat meer dan de ander maar dat hief elkaar altijd wel weer op. Dat zal je in je vervolgopleiding wel nodig hebben tijdens het vele groepswerk.
Succes met je AK examen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga slapen.. Morgenochtend om 7.00 nog even AK doornemen, examen maken en dan om 12.00 3 maanden vakantie! Wiehoe!
en hopelijk zo goed als zeker geslaagd
Tja, ik kan er natuurlijk ook nie over oordelenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ze hebben het er ook redelijk naar gemaakt hoor.(Vind ik dan.)
Ik ben bereid om te helpen bij dingen, maar ook dat houdt een keer op.
Succes he!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga slapen.. Morgenochtend om 7.00 nog even AK doornemen, examen maken en dan om 12.00 3 maanden vakantie! Wiehoe!
en hopelijk zo goed als zeker geslaagd
Hehe, komt ze ook nog even op haar eigen feestje kijken hier hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Visite is weg
Dankjewel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst golfer! Er is voor jou ook ergens een kado'tje!
Nu weer werken?quote:Op woensdag 2 juni 2004 07:34 schreef Bluezz het volgende:
Hee Hools.
Werkdag
quote:Op woensdag 2 juni 2004 07:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nu weer werken?
Was dat dan grijs-wit?quote:Op woensdag 2 juni 2004 07:41 schreef DIGGER het volgende:
De kleur lucht is gelijk aan die van de lelijkste SCUM uit-shirts ooit
Succes met je laatste (AK) examen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 07:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goedemorgen Hools
Grijs.quote:Op woensdag 2 juni 2004 07:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Was dat dan grijs-wit?
Ik dank uquote:Op woensdag 2 juni 2004 07:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Succes met je laatste (AK) examen.
Mooi.quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik dank u
Moet wel gaan lukken. Beetje logisch nadenken etc. Komt helemaal goed
Eigenlijk was het dus best een mooi shirtquote:Op woensdag 2 juni 2004 07:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Grijs.
En het bracht ze geen geluk, ze verloren alle potjes in de lelijke shirts, die al na een paar wedstrijden vervangen werden.
Hier nog eenquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:16 schreef pascalheister het volgende:
gvd wat ben ik moe zeg, ziet hier te gapen op me werk
Altijd goed.quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:34 schreef Againzender het volgende:
Rondje koffie dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |