quote:Op maandag 31 mei 2004 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
knip
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
"Over depressies gesproken, heeft u ze niet, dan komen ze wel naar u toe..Een depressie vanuit het oosten zorgt voor guur weer.."[/i]
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
"Vandaag zijn we te gast bij mevrouw de Braak. Zij doet vrijwilligerswerk en zorgt ervoor dat de arme hongerbuikjes in Afrika genoeg te eten hebben. Waarom doet u dit werk mevrouw?"
"Nou, ik zag deze poster hangen: [afbeelding]
En toen bedacht ik me dat al die arme kindjes honger lijden in de zinderende hitte.."
"Over hitte en honger gesproken, haal het BBQvlees alvast maar uit de koelkast, want morgen..
GMTA pur sang!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:01 schreef Croupouque het volgende:
Shit, Daggla!
Niet leuk!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:00 schreef Croupouque het volgende:
En dan nu het weer met Piet Paulusma.
[afbeelding]
Ik sta hier in Berghem, bij Oss, waar de dode lichamen van drie jongens van 5, 7 en 8 jaar zijn gevonden. Volgens een woordvoerder van de politie zijn ze vermoord, maar er wordt niet verder gezocht naar een dader.
Op een nabijgelegen spoorlijn is de 36-jarige moeder van de jongens levenloos aangetroffen. De vrouw leed al enkele jaren aan een zware depressie en heeft waarschijnlijk zelfmoord gepleegd.
[afbeelding]
Over depressies gesproken, kijk eens naar dat lagedrukgebied dat op dit moment op ons land afkomt....
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
"We zijn vandaag bij Martinuhhh, user op FOK! Vertel eens Martinuhhh, vind je het leuk daar?"
"Nou, Croupouque maakte een grap die ik niet leuk vond, dus moest ik weer off-topic doen en daar word ik somber van en nu moet ik huilen!"
"Ja, het sombere weer van de laatste tijd is ook huilen met de pet op, laten we even gaan kijken of dat snel beter wordt"
Martinuhhh vindt mijn post niet leuk.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:03 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Niet leuk!![]()
Over weer gesproken, morgen belooft een grijze dag te worden....quote:Op maandag 31 mei 2004 21:12 schreef martinuhhh het volgende:
nouhou nu ist wel weer genoeg!:'(
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:19 schreef Croupouque het volgende:
- "Ik sta hier naast Adolf Hitler. Mijnheer Hitler, wat zijn uw plannen voor vanavond?"
[afbeelding]
"Meinen Leger von Arische Supersoldaten zal als een grote verwoestende Storm over het Europese Continent trekken jaah!"
[afbeelding]
"Nounou beste Adolf, dát belooft wat. Maar ik denk niet dat je kan tippen aan de grote verwoestende storm El Nino die op dit moment over Zuid-Amerika raast".
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:50 schreef gfree het volgende:
M'n eerste TTT ...![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Ik ben hier vandaag bij gfree, die zijn eerste TTT viert. Gfree, hoe voel je je nu ?"
"Geweldig man. Ik voel me net een ster."
"Over sterren gesproken, vannacht blijft het helder...."
Wat is TTT ?
Ok... bedankt voor de uitlegquote:
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:34 schreef detulp050 het volgende:
[afbeelding]
Ik ben hier in revalidatiecentrum 'Het tonnetje' in Leeuwarden en naast mij zich jantje. Jantje, waarom zit jij in een rolstoel ?
"Nou, ik ben door klasgenootjes van de trap geduwd en ben sindsdiens helemaal verlamd. Ik kan niets meer, alleen nog mijn mond en ogen bewegen, ik voel helemaal niets meer".
[afbeelding]
"Nou dat komt goed uit, want morgen wordt het maar 2 graden, maar daar voel jij niets van, heerlijk !"
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok... bedankt voor de uitleg
Nog eentje om het af te leren dan:
"We staan hier vandaag bij de koepelgevangenis in Haarlem. Naast me staat Boris. Boris, waarom zit jij hier ?" "Ik heb mijn buurman gemolesteerd. En als je je kop niet houdt, dan sla ik je zo verrot dat je alle kleuren van de regenboog ziet..."
"En welke kleuren dat zijn, dat kunnen we morgen misschien wel zien. Het wordt een wisselvallige dag, waar zon en regen elkaar aflossen...."
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:43 schreef Golf het volgende:
[afbeelding]
Ik zit hier te chatten met Insomaniac, die we natuurlijk vooral kennen van Fok! en 'de soop'.
Nou Inso, wat een knaller die soop zeg, komen er nog nieuwe afleveringen van?
Nou nee, al mijn rechten zijn me ontnomen sinds ik zwart ben
en niemand wil me info geven van achter de schermen
Dat is niet zo mooi Inso.
Over zwart en schermen gesproken, in de kustgebieden toenemende wind (vrij) krachtig,
ook donkere luchten pakken zich samen boven ons land, dus zet de windschermen
maar naar binnen, wel blijft het nog even érg zwoel.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:19 schreef Dirkh het volgende:
Piet: U kunt overwegen om een vriendin te nemen en uw zaad daar over uit te storten.
En nu we het toch over storten hebben, pak u paraplu maar uit de kast, want morgen krijgen we stortbuien.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:32 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
WTF is dat? Een PLEE-MOBIEL?
En als we het toch over doorspoelen hebben, in het zuiden van het land zullen vanavond enkele stortbuien...quote:
En nu we het toch over mod hebben, in de loop van morgenochtend zullen over een groot deel van Nederland enkele motregenbuien trekken!...quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:34 schreef Me_Wesley het volgende:
Inderdaad.. beetje flauw dat modgedrag..
maargoed..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |