K zag je zaterdag, op Duivendrecht.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jan, Klaas, Piet, Willem, Henk, Ruud, Jan-Peter, Wim, Muhammed.
Je maakt me zo aan het lachen!quote:Op maandag 31 mei 2004 16:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Namen noemen is not done en naast het flamen en "trollen" ben ik een betrouwbaar mannetje, dus daar begin ik niet aan.
Heb geduld, lieve mensenquote:Op maandag 31 mei 2004 16:37 schreef Tiemie het volgende:
namen namen namen namen namen namen namen namen namen namen namen
ok.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jan, Klaas, Piet, Willem, Henk, Ruud, Jan-Peter, Wim, Muhammed.
Jengelen "ik weet iets wat jij niet weet! nah nah nah nahnahnaah" ook niet.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Namen noemen is not done
En jij bent?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:37 schreef whoops het volgende:
Blij toe dat je weggaat !
good luck verder in life
Nee hoor, dat is ook de reden dat ik niet in detail treed, sommige informatie kan namelijk zomaar naar enkele mensen leiden.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:37 schreef static het volgende:
Kortom: je lult gewoon.
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jengelen "ik weet iets wat jij niet weet! nah nah nah nahnahnaah" ook niet.
We zullen zien.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is ook de reden dat ik niet in detail treed, sommige informatie kan namelijk zomaar naar enkele mensen leiden.
Toch grappig dat er kennelijk zoveel buiten het zicht van anderen gebeurt.
Je haalt een aantal zaken door elkaar; ik heb namelijk wel verteld wat ik weet, maar ik noem mijn bronnen niet...quote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef Dagonet het volgende:
Jengelen "ik weet iets wat jij niet weet! nah nah nah nahnahnaah" ook niet.
Ja?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
K zag je zaterdag, op Duivendrecht.
en je vergeet de hoofdpersonenquote:Op maandag 31 mei 2004 16:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je haalt een aantal zaken door elkaar; ik heb namelijk wel verteld wat ik weet, maar ik noem mijn bronnen niet....
Ja ik ging naar Frogerquote:Op maandag 31 mei 2004 16:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja?
Ging jij naar Rene Froger?
Pathe Arena was een slecht idee trouwens..
Wil de grootste attention-whore dan nu opstaan?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:42 schreef kastanova het volgende:
Toch mooi dat een doodbloedend topic zo makkelijk weer leven ingeblazen kan worden.
dat doet er niet toe!!quote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En jij bent?
Nee, want je noemt ook de namen nietquote:Op maandag 31 mei 2004 16:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je haalt een aantal zaken door elkaar; ik heb namelijk wel verteld wat ik weet, maar ik noem mijn bronnen niet....
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, want je noemt ook de namen niet
Tot nu toe klonk Bush nog overtuigender in de aanloop naar Golfoorlog II
nee, je zegt alleen iets te weten wat wij en kennelijk sommige crew leden niet wetenquote:Op maandag 31 mei 2004 16:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Over attention-whores gesprokenquote:Op maandag 31 mei 2004 16:44 schreef Insomaniac het volgende:
Wil de grootste attention-whore dan nu opstaan?
Oh, daar was Kasta al..
Och Kasta, met die uitspraak toon je aan dat je óf over waardeloze bronnen beschikt, óf uit je nek kletst.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Over attention-whores gesproken.
Als ik nu die opmerking maak over te weinig aandacht krijgen thuis, ga je dan weer om een ban jengelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |