Geen id, ik draag deze zomer alleen maar zwarte pantalons en heel af en toe een nette spijkerbroek.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:58 schreef George-Butters het volgende:
mode![]()
wat voor korte broeken zijn in deze zomer?
X-Ray zegt: kakimatten broeken met licht uitstekende knoopdraden onder de rechterzak. Daaronder horen uiteraard paarse sokken met semi-ronde voorlegmotiefjes.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:58 schreef George-Butters het volgende:
mode![]()
wat voor korte broeken zijn in deze zomer?
Ik ben geen Murk hoor.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
X-Ray zegt: kakimatten broeken met licht uitstekende knoopdraden onder de rechterzak. Daaronder horen uiteraard paarse sokken met semi-ronde voorlegmotiefjes.
Murk.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Murk
quote:Op maandag 31 mei 2004 12:07 schreef Sidekick het volgende:
Virginia, home of the rednecks.
Wildersquote:Op maandag 31 mei 2004 12:07 schreef Koos Voos het volgende:
,,Je moet de bronnen keihard aanpakken. Is er een theehuis waar voor de jihad wordt gerekruteerd, dan heel snel dat theehuis sluiten en de eigenaars het land uitzetten als ze niet de Nederlandse nationaliteit hebben. Een imam die de wet overtreedt moet je vervolgen en het land uitzetten. Een moskee waar dat gebeurt, moet je na een vervolging sluiten. Zo moet je voorbeelden stellen. Dat is opkomen voor onze rechtsstaat. Dat betekent ook dat je optreedt tegen de imam en de moskee waar een boek wordt aangeprezen waarin staat dat je homoseksuelen met hun hoofd naar beneden van het hoogste gebouw gooit. Die moet je juridisch en bestuurlijk aanpakken. Het zijn heus geen barbaarse maatregelen die ik bepleit, het is absoluut nodig. Als wij een wet moeten wijzigen dan moet dat gebeuren. Mensen zijn het spuugzat.''
bron : http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=39372
Wat voor kleren draag jij nou eigenlijk X-ray? Allemaal merk kleding?quote:Op maandag 31 mei 2004 11:59 schreef X-Ray het volgende:
Korte broeken.
Niet alles, maar het meeste toch vaak wel.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:16 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat voor kleren draag jij nou eigenlijk X-ray? Allemaal merk kleding?
Nu weet ik het zeker, je bent gewoon een Marokkaan.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:19 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Niet alles, maar het meeste toch vaak wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |