quote:Op zondag 30 mei 2004 20:49 schreef TheFrankey het volgende:
je wil dus eigenlijk gewoon en topic openen die lang wordt zeker
Kan wel maar daar begin ik toch echt niet aan: dan ben ik wel n paar dagenquote:Op zondag 30 mei 2004 22:17 schreef kultivate het volgende:
je kan je dvd's er toch ook gewoon neerzetten of heeft iedereen er zoveel dan?
mijn collectie is:
Heat
Traffic
Black hawk down
Go
Starwars: attack of the clones
The ring
MTV: the trip
Band of Brothers
Foto van je dvd collectie!quote:Op zondag 30 mei 2004 @ 20:38 schreef Mister-Me het volgende:
[..]
Mooie kast RCL-2000 ... en natuurlijk een mooie verzameling.......
ja zeer zeker gaafquote:Op zondag 30 mei 2004 22:26 schreef frizzel het volgende:
Ik heb een grote Uma Thurma Kill Bill Pop van karton uit de bios van 2 meter is dat ook gaaf? =P
gekoch van een forum van iemand die hem bij koreandvds.com heeft weggehaald.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:10 schreef kultivate het volgende:
is dat de director's cut van leon? Waar heb je die gekocht als ik vragen mag
Voel jij je ook zo bekocht met die Alien-box?quote:Op maandag 12 juli 2004 00:18 schreef furanku het volgende:
[..]
gekoch van een forum van iemand die hem bij koreandvds.com heeft weggehaald.
Niemand iets te melden over mijn collectie?![]()
![]()
nope.. geruild voor gbagames die mij niet boeiden en die ik toch gratis had gekregenquote:Op maandag 12 juli 2004 12:52 schreef engessa het volgende:
[..]
Voel jij je ook zo bekocht met die Alien-box?
Heb nog even wat gewijzigdquote:Op maandag 12 juli 2004 09:49 schreef DinoPK het volgende:
ja je moet je band of brothers box niet zo wegstoppen
arm zul je bedoelenquote:Op maandag 12 juli 2004 14:48 schreef _Supreme het volgende:ik wil ook zoveel DVD'S
jullie zijn best wel rijk -_-
Die Will & Grace DVD naast je Resident Evil poster...quote:Op maandag 12 juli 2004 13:04 schreef furanku het volgende:
[..]
nope.. geruild voor gbagames die mij niet boeiden en die ik toch gratis had gekregen![]()
[..]
Heb nog even wat gewijzigd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog een origineel filmbord uit de bioscoop op zolder staan. (uit 1993!) wat geef je ervoor?quote:Op zondag 11 juli 2004 15:48 schreef furanku het volgende:
Ik ben een Jurassic Park fan, nog steeds sinds 1993, vandaar ook die figuren
Filmbord.. ik weet niet eens meer hoe die eruit zagen van Jurassic Park.. misschien een foto voor me?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb nog een origineel filmbord uit de bioscoop op zolder staan. (uit 1993!) wat geef je ervoor?
Ben benieuwdquote:Op maandag 12 juli 2004 22:14 schreef kinky_queen het volgende:
Mijn collectie komt ook te bezichtigen eerdaags
![]()
bring it onquote:Op maandag 12 juli 2004 22:14 schreef kinky_queen het volgende:
Mijn collectie komt ook te bezichtigen eerdaags
![]()
Ik zal vanavond eens kijken of het lukt...quote:Op maandag 12 juli 2004 23:13 schreef furanku het volgende:
[..]
Filmbord.. ik weet niet eens meer hoe die eruit zagen van Jurassic Park.. misschien een foto voor me?![]()
woon je in een videotheek ofzo?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:55 schreef kinky_queen het volgende:
de foto's zijn niet geweldig, maar voor een amateurtje...
veel schijfjes
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:19 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
woon je in een videotheek ofzo?
ja, de kamer waar onze pc's staan staat vol met die rommel.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:30 schreef Hare het volgende:
Maar idd zeg, impressive grote collectie, echt niet normaal. Waar heb je het precies staan als ik vragen mag? Aparte kamer voor ingericht?
Cda boxen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:08 schreef Hare het volgende:
Rechtsonderin, op die laatste foto, zijn dat allemaal van die cda boxen?
* mighty_myte is lotgenoot.quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:05 schreef Zeitgeist het volgende:
@Kinky_queen *bows* respect... wou dat ik de ruimte had. Maar helaas en ben te slordig.
durf geen foto te maken. zit allemaal in dozen gezien ik geen ruimte heb om het allemaal uit te stallen.
*need own house* hehe
hehe ik de meeste van de 500+ ook welquote:Op zondag 1 augustus 2004 02:10 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
* Zeitgeist is lotgenoot.
gelukkig kan ik mijn 3 dvd's nog wel vinden tussen alle zooi.
Dat weet ik niet, maar cda boxen zijn dit soort boxen:quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:38 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Cda boxen?
Het zijn mappen over 'de fascinerende dierenwereld'
bedoel je die?
O die boxenquote:Op zondag 1 augustus 2004 02:26 schreef Hare het volgende:
Dat weet ik niet, maar cda boxen zijn dit soort boxen:
Met leuke inhoud, heb je vast wel eens gezien
Maar die staan niet rechtsonder op de onderste fotoquote:Op zondag 1 augustus 2004 02:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
O die boxen
ja daar heb ik THE MATRIX en BLADE RUNNER van
![]()
een fotootje van die MATRIX en BLADE RUNNER?quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:45 schreef Hare het volgende:
Maar die staan niet rechtsonder op de onderste foto
Maareh, nu je toch geen amateurfotograafje meer bent, kun je eens een foto maken van hoe de box er zelf uit ziet, de inhoud weet ik, maar hoe ziet het er van binnen uit? Mooi vilt waar alles precies in past, of wat?
Ben benieuwd
Beetje late reactie, maar ja, ff de box opendoen en een fototje maken, wil eens weten hoe ze er vanbinnen uit zienquote:Op zondag 1 augustus 2004 02:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
een fotootje van die MATRIX en BLADE RUNNER?
quote:
klopt ja, de dvd piest precas in de inkeping, die 'belegd' is met een soort stofquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:00 schreef Hare het volgende:
Maar als ik het goed zie is er dus een uitkeping in de box gemaakt waar de dvd precies inpast? En wat is dat precies? Soort stof ofzo waar het allemaal in ligt?
Thanksquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
klopt ja, de dvd piest precas in de inkeping, die 'belegd' is met een soort stof
![]()
Fraai, hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:55 schreef kinky_queen het volgende:
ps collectie is niet compleet, ik leen nog wel eens wat uit
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
mijn voorkeur gaat uit naarquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:44 schreef Sai het volgende:
K_Q, wat is nou de beste manier om de Evil Dead trilogie te kopen? De 4-disc box en de AoD R3?
Hoezo schamen? Dit is mijn dvd-collectie:quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:29 schreef dyonvbaal het volgende:
ik schaam me echt diep met mijn mini verzamelingetje...maar ja voor een half jaar vind ik het er al aardig wat
schamen is nergens voor nodig, ieder begint een keerquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:29 schreef dyonvbaal het volgende:
ik schaam me echt diep met mijn mini verzamelingetje...maar ja voor een half jaar vind ik het er al aardig wat
[afbeelding]
En wat is die onderste plank?quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:18 schreef pascalheister het volgende:
hier weer even een update van mij
[afbeelding]
http://www.pascalheister.nl/dvd/Collectie/kast.jpg
[afbeelding]
http://www.pascalheister.nl/dvd/Collectie/schap1.jpg
[afbeelding]
http://www.pascalheister.nl/dvd/Collectie/schap2.jpg
[afbeelding]
http://www.pascalheister.nl/dvd/Collectie/schap3.jpg
[afbeelding]
http://www.pascalheister.nl/dvd/Collectie/schap4.jpg
Lijken mij cd'squote:Op maandag 16 augustus 2004 13:54 schreef Sai het volgende:
[..]
En wat is die onderste plank?
Ik dank u namens de feestcommissiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:37 schreef pascalheister het volgende:
upje
Ja hij is helaas niet zo goedkoop. Op de DVD.nl forum staat die voor 25 euro. Hoe wel ik het waarschijnlijk wel zal gaan uitgeven ervoor volgende maand, maar ok.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:47 schreef Molletje het volgende:
die donnie darko SE (??) box is echt megacool.. soort tinnen doos oid?
leuke collectie jammer van die juwelenkist ertussenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik dank u namens de feestcommissie
hier dan n update van me collectie. was al te vinden op het dvd.nl forum, maar voor de volledigheid post ik het hier nog ff
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow, is 't een juwelenkist? Ik dacht dat het een poederdoos was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
leuke collectie jammer van die juwelenkist ertussen
aargghhh er gaan ook miljoenen mensen naar dezelfde films origineel he??? geezzz....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:06 schreef SEX het volgende:
Het valt mij op in dit topic dat veel mensen dezelfde dvd's kopen. lekker origineel mensen!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:03 schreef RAM_ het volgende:
[..]
HEY family guy dvd boxset die heb ik ook!
ja tin idd. maar is de Duitse versiequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:47 schreef Molletje het volgende:
die donnie darko SE (??) box is echt megacool.. soort tinnen doos oid?
viel mee, heb er 21,50 voor betaald op de duitse amazonquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:49 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja hij is helaas niet zo goedkoop. Op de DVD.nl forum staat die voor 25 euro. Hoe wel ik het waarschijnlijk wel zal gaan uitgeven ervoor volgende maand, maar ok.
hehequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
leuke collectie jammer van die juwelenkist ertussen
Ach jah een beetje dom gelul van mij.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
viel mee, heb er 21,50 voor betaald op de duitse amazon
Is dat niet onhandig als je een DVDtje van de achterste rij af wilt pakken?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:22 schreef Blauwoogje het volgende:
de onderste kast is inmiddels al verdeeld drie rijen naast elkaar en 2 rijen naar voren
heb nog 1 rij te gaan en dan is hij vol
is het ook zeker, maar heb gewoonweg ruimte gebrek. binnen nu en een maand of 8 ga ik (wij) een huisje kopen en krijg ik een kamer helemaal apart voor mijn hobby. de dvd's en komt er een mooie thuisbioscoopquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:02 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Is dat niet onhandig als je een DVDtje van de achterste rij af wilt pakken?
fucking bastard heb jij ook die alien head!!!! pfff niet dat je het even zegtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:29 schreef Ash het volgende:
Eindelijk een keer een digi te leen, en dus hierbij me collectie:
[afbeelding]
Als er interesse in foto's van de diverse planken dichterbij, dan hoor ik het wel.
de Billy van de Ikeaquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:39 schreef Sai het volgende:
Heeft er iemand een tip voor een kast waar je een stuk of driehonderd DVD's in kunt opbergen, zonder dat er heel veel ruimte overblijft (vakjes van meer dan dertig centimeter hoogte enzo), en ruimte voor 'dikke' DVD's en giftsets?.
lol, ik dacht juist je te verassen als je langskwam voor Uzumaki, vooral nadat ik zo tegen je tekeer ging over dat jij hem al had.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
fucking bastard heb jij ook die alien head!!!! pfff niet dat je het even zegtnou ja... gelukkig heb ik hem ook
mooie verhuis doos btw
hehe bastard!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:45 schreef Ash het volgende:
[..]
lol, ik dacht juist je te verassen als je langskwam voor Uzumaki, vooral nadat ik zo tegen je tekeer ging over dat jij hem al had.![]()
wow dude je heb de alien box van het hoofd van de motheralien... RESPECT!!! heb die maar ooit ergens op 1 wazige japanse site gezien voor een belagelijk hoog bedrag! waar heb jij hem vandaan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:29 schreef Ash het volgende:
Eindelijk een keer een digi te leen, en dus hierbij me collectie:
[afbeelding]
Als er interesse in foto's van de diverse planken dichterbij, dan hoor ik het wel.
netjesquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:01 schreef AntiChrist het volgende:
okay hier wat foto's van mijn huidige situatie
wat tins + giftsets LOTR
[afbeelding]
handtekeningen verzameling
[afbeelding]
nog wat giftsets
[afbeelding]
mn horror collectie + mijn boxsets
[afbeelding]
mn verzameling "normale" films en andere dvd's
[afbeelding]
een close up van mijn prachtige evil dead collectie
[afbeelding]
en dan mijn verzameling nog te kijken...............
[afbeelding]
Doe je goedquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:01 schreef AntiChrist het volgende:
okay hier wat foto's van mijn huidige situatie
of hij stuurt ze nog naar mijquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Doe je goed
Vooral die met die handtekeningen vind ik errug cool. Maakt het object toch wel erg bijzonder, zeker aangezien ie naar jouw naam zijn uitgeschreven zijn!
neem tenminste aan dat je pascal heet![]()
Moet je trouwens ook op dvd.nl/forum ff laten zien. Zijn ze vast onder de indruk
THXquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Doe je goed
Vooral die met die handtekeningen vind ik errug cool. Maakt het object toch wel erg bijzonder, zeker aangezien ie naar jouw naam zijn uitgeschreven zijn!
neem tenminste aan dat je pascal heet![]()
Moet je trouwens ook op dvd.nl/forum ff laten zien. Zijn ze vast onder de indruk
Ikkuh wel toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:46 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
THX
ja ik heet pascal, en nee pascalheister je krijgt ze niet
ruilen tegen roman holiday??quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Ikkuh wel toch?
Anders open ik straks weer een topic met een prachtige titel!
Maar voor een Alien head valt er altijd wat te bespreken
Zie je wel, die vind je wel mooi, vuile faggotquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:22 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ruilen tegen roman holiday??
al kreeg ik geld toe.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Zie je wel, die vind je wel mooi, vuile faggot
![]()
Moet je Matrix Reloaded dan niet heel gauw uit je collectie flikkeren?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:16 schreef slindenau het volgende:
Mijnes steekt nogal schriel af tegen al die ernome collecties hier, maar ik verzamel dan ook pas sinds 2 maanden "echt" (goede)films op DVD...
[afbeelding]
Die was één cent bij bol.comquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Moet je Matrix Reloaded dan niet heel gauw uit je collectie flikkeren?
en ik blijf echt niet snappen wat mensen moeten met die cheap ass uitvoering van American History X uit Nl![]()
Dan nog. Verpats je hem voor 1 euro, heb je iig nog iets goeds ermee gedaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:07 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Die was één cent bij bol.com![]()
Ik denk dat je de deluxe box bedoelt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:37 schreef RedruM_ het volgende:
waar hebben jullie die scarface special edition "box" vandaan??
Nee, want The Matrix is een gave film, en ik wil de hele triology (los) hebben...die andere 2 delen komen er ooit nog bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Moet je Matrix Reloaded dan niet heel gauw uit je collectie flikkeren?
en ik blijf echt niet snappen wat mensen moeten met die cheap ass uitvoering van American History X uit Nl![]()
ja..hij bedoelt ook de film..de nederlandse cheapo versie heeft een beeldverhouding van 1:1.33 terwijl de film geschoten is in 1:1.85. En zo staat hij ook op b.v. de uk uitgave. zo mis je gewoon een redelijk gedeelte van de film en een heel stuk beeldkwaliteit op een breedbeeld tv.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:28 schreef slindenau het volgende:
En wat de uitvoering van AHX betreft, het gaat mij om de film en niet om de verpakking.
Nou, ik merk er niks van, maar ik heb ook geen breedbeeld tvquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:42 schreef mooiegek het volgende:
[..]
ja..hij bedoelt ook de film..de nederlandse cheapo versie heeft een beeldverhouding van 1:1.33 terwijl de film geschoten is in 1:1.85. En zo staat hij ook op b.v. de uk uitgave. zo mis je gewoon een redelijk gedeelte van de film en een heel stuk beeldkwaliteit op een breedbeeld tv.
Je zult het wel merken als je eenmaal de andere versie hebt gezienquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:01 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nou, ik merk er niks van, maar ik heb ook geen breedbeeld tv.
Juist, en weet je wat die 10 box gaat kosten...ik wacht inderdaad tot die uitkomt, en dan verwacht ik dat de losse delen goedkoper wordenquote:Op woensdag 1 september 2004 02:38 schreef Hare het volgende:
[..]
Je zult het wel merken als je eenmaal de andere versie hebt gezien
Maar blijf maar lekker onwetend, hoef je geen nieuwe versie aan te schaffen
En als je de Matrix trilogy zo goed vind zou ik ff wachten op de 10 dvd box die binnenkort uitkomt
60 pondjes, adviesprijs.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:36 schreef slindenau het volgende:
[..]
Juist, en weet je wat die 10 box gaat kosten...ik wacht inderdaad tot die uitkomt, en dan verwacht ik dat de losse delen goedkoper worden.
Wel voor mij, ik zit nogal krap altijdquote:Op woensdag 1 september 2004 12:03 schreef Hare het volgende:
[..]
60 pondjes, adviesprijs.
Is toch niks joh!
mooie collectie harequote:Op woensdag 1 september 2004 19:37 schreef Hare het volgende:
Ik moet hem hier toch ook ff laten zien
Ondanks het feit dat ik mijn JP Deluxe Box en FoTR Argonath nog niet binnen heb, en ondanks het feit dat ik alles veel te veel op elkaar gestapeld vind door ruimtegebrek (hier ga ik wat aan doen zodra ik op kamers zit), toch maar ff wat foto's van mijn collectie.
Ik heb er maar wat meer genomen, dan lijkt het lekker veel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg netjes zonde van roman holiday thoughquote:Op woensdag 1 september 2004 19:37 schreef Hare het volgende:
Ik moet hem hier toch ook ff laten zien
Ondanks het feit dat ik mijn JP Deluxe Box en FoTR Argonath nog niet binnen heb, en ondanks het feit dat ik alles veel te veel op elkaar gestapeld vind door ruimtegebrek (hier ga ik wat aan doen zodra ik op kamers zit), toch maar ff wat foto's van mijn collectie.
Kosten toch ook niksquote:Op woensdag 1 september 2004 21:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Erg netjes zonde van roman holiday though![]()
als er nog meer alien heads worden gekocht hiero dan gaat men nog denken dat die dingen niks kosten
waar heb je fucking amal vandaan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:16 schreef slindenau het volgende:
Mijnes steekt nogal schriel af tegen al die ernome collecties hier, maar ik verzamel dan ook pas sinds 2 maanden "echt" (goede)films op DVD...
[afbeelding]
Kun je gewoon overal kopen hoor.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:11 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
waar heb je fucking amal vandaan?
hmm, bij ons in de FRS niet (Deventer). Maarja gelukkig hebben ze dat geweldige bestelsysteem dus daar ga ik maar even een kijkje nemen.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Kun je gewoon overal kopen hoor.
Bij frs met prijsjerijk voor 9.99 bv
Was het niet andersomquote:Op woensdag 1 september 2004 23:13 schreef pascalheister het volgende:
Langzaam komen de bekende dvd.nl lui hier ook
Dat laatstequote:Op donderdag 2 september 2004 00:53 schreef Adelante het volgende:
zit er ook daadwerkelijk verschil in de diverse "reservoir dogs" uitvoeringen of gaat het
alleen om alle kleuren in je verzameling compleet te maken?![]()
Ook zonder prijsjerijk voor 9.99 hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 22:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Kun je gewoon overal kopen hoor.
Bij frs met prijsjerijk voor 9.99 bv
hij staat bij mij nu in bestellingquote:Op donderdag 2 september 2004 01:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ook zonder prijsjerijk voor 9.99 hoor.
En ik heb em inderdaad bij de FRS gekocht.
Mooie collectie man! Zitten een paar hele mooie edities tussen waar menig verzamelaar jaloers op wordt!quote:Op donderdag 2 september 2004 16:46 schreef dapluiz het volgende:
www.dapluiz.nl/collectie/
Ben te lui om de pics te posten
Ziet er goed uit, niet super veel, maar leuke figures erbij, en drank.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:46 schreef dapluiz het volgende:
www.dapluiz.nl/collectie/
Ben te lui om de pics te posten
Haha thanx, ja tis pas sinds kort zo netjes, had eerst alles in me hele kamer verspreid staan, dan zijn die kastjes wel ineens een uitkomstquote:Op donderdag 2 september 2004 19:31 schreef Daklem het volgende:
[..]
Mooie collectie man! Zitten een paar hele mooie edities tussen waar menig verzamelaar jaloers op wordt!![]()
was even handig voor een groepsfotoquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:16 schreef TFM het volgende:
De keuken is een leuke setting om je dvd's te bewaren
Jep, zit boek bij, en filmcell en pakje kaarten en gelimiteerd tot 5000 stuks. En dan heb je dus ook nog de dvd en dat schitterend mooie boek met illustraties.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:56 schreef DinoPK het volgende:
Zeg Hare, wat heb jij eigenlijk voor die lim edition van Spirited Away betaald?
Ik liep vandaag in de american bookstore in A'dam en zag toevallig dat artwork boek staan, en ik schrok me rot van de prijs hiervan (40 euro en een beetje). Volgens mij kan je dan beter de hele set kopen, zit het boek toch bij, of valt dat toch wel tegen?...
waarom zijn die verzendkosten nou zo hoog danquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep, zit boek bij, en filmcell en pakje kaarten en gelimiteerd tot 5000 stuks. En dan heb je dus ook nog de dvd en dat schitterend mooie boek met illustraties.
En dan heb ik het nog niet over de box zelf waar alles inzit, echt
Hier nog te koop, voor een zeer mooie prijs, was er zelf veel meer voor kwijt.
55 e-tjes voor alles![]()
Zware box he, kan niet door de brievenbus en ja, vragen gewoon wat meer.quote:Op zondag 5 september 2004 14:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waarom zijn die verzendkosten nou zo hoog dan
ligt er een beetje aan of ik woensdag goed door de sollicitatie kom, en werk krijgquote:Op zondag 5 september 2004 14:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Zware box he, kan niet door de brievenbus en ja, vragen gewoon wat meer.
Ik had hem trouwens voor 67 euro ofzo
Box was duurder, maar verzendkosten iets goedkoper.
Zou er echt voor gaan hoor als ik jou was, zul je echt geen spijt van hebben. Een van m'n mooiste
Succes!!quote:Op zondag 5 september 2004 14:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan of ik woensdag goed door de sollicitatie kom, en werk krijg
Vertel?quote:Op zondag 5 september 2004 14:08 schreef RiDo78 het volgende:
Jurassic park boxed set + extra's De echte JP-freak kan vast wel vertellen waarom die CD en single op de uiteinden van de onderste plank erbij staan.
zij speelt toch in deel 1quote:Op zondag 5 september 2004 16:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Vertel?
Klopt. (in het boek heet ze overigens Alexis)quote:Op zondag 5 september 2004 17:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
zij speelt toch in deel 1Lex heette ze volgens mij... wizzkid...
spoken like a true fan... or a true obsessed guy... which will it be??quote:Op zondag 5 september 2004 18:29 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Klopt. (in het boek heet ze overigens Alexis)
Het blijkt dus dat actrice (Ariana Richards) in japan een CDtje opgenomen had. Dat CD'tje is in japan niet aangeslagen (begrijpelijk) en is dus maar zeer beperkt gemaakt. En vooral de single (waar bij mij ook nog 'sample' op gedrukt staat) is erg zeldzaam.
Ariana is momenteel niet meer aan het acteren, maar is nu aan het schilderen (http://www.galleryariana.com/). Nu is in het booklet van de CD een tekening opgenomen van een Jurassic Park scene.
Dus jah, vanwege het zeldzame karakter van deze CD's en de tekening in het booklet vind ik dat ze er bij horen.
Eigenlijk geen van beide. Het heeft te maken met een schoolopdracht waarin we een website moesten bouwen over iets of iemand. En ik was op dat moment al gek van Jurassic Park (had het boek gelezen en de film gezien) dus jah... waar maak je dan een website van.quote:Op zondag 5 september 2004 22:17 schreef Retarded het volgende:
spoken like a true fan... or a true obsessed guy... which will it be??
leuke collectie, alleen jammer dat ze op de grond staanquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:29 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
Blokker voor 1,30 per stuk..quote:Op woensdag 8 september 2004 01:19 schreef the.big.ticket het volgende:
Waar haalt iedereen toch die gekke dvd-standaardjes vandaan?
Ik ben sinds begin mei bezig.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:18 schreef seto het volgende:
even een vraagje;
hoe lang doen jullie er nou over om zo`n gigantische collectie te verzamelen?
sommigen hebben echt kasten vol, en ik heb er na 4 maanden pas 13
eind november vorig jaar zat ik op 15 en toen is het echt begonnen en nu zit ik op de 115quote:Op woensdag 8 september 2004 09:18 schreef seto het volgende:
even een vraagje;
quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:31 schreef FremantleDockers het volgende:
Waar heb je die gevonden?
Boudisque, DVD valley?quote:Op woensdag 8 september 2004 09:40 schreef RedruM_ het volgende:
[..]
Dvd zaak in Utrecht.. ben ff de naam kwijt, maar die heeft erg veel import.. ook anime enzo.
regel een credit card en verdiep je in de verschillende mogelijkhenden om nog meer korting te krijgen..bestel bijna nooit dvd's boven de 8 euro..ook bijna alleen nog maar bij cd-wow trouwens.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:18 schreef seto het volgende:
even een vraagje;
zou het echt niet weten.. boudisque zou kunnen.. de dvd winkel hoort iig bij ook een aantal cd winkels die allemaal in de zelfde steeg zitten die aan de markt grenst..quote:Op woensdag 8 september 2004 12:29 schreef Shogo het volgende:
[..]
Boudisque, DVD valley?
Ik heb na ongeveer 15 maanden 175 films in de kast staan. En ik ben er erg blij mee.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:18 schreef seto het volgende:
even een vraagje;
dat zal mijn probleem zijn inderdaadquote:Op woensdag 8 september 2004 20:30 schreef DragonFire het volgende:
Regel drie, zoek een vaste baan
Dat doe je goed ik na 18 maanden zo'n 121...quote:Op woensdag 8 september 2004 23:14 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik heb na ongeveer 15 maanden 175 films in de kast staan. En ik ben er erg blij mee..
Ik snap niet hoe ik hem kan bekijken.quote:Op zondag 19 september 2004 17:27 schreef kinky_queen het volgende:
Ik ben dan wel geen Jan de Bont maar...
Filmpje van KQ's dvd collectie
boudisque kan ik niet aanraden, hun prijzen zijn over het algemeen absurd hoog, ook wat betrefd anime. Hun collectie is leuk maar ook allemaal online te krijgen, dus halen die CCquote:Op woensdag 8 september 2004 23:03 schreef Shogo het volgende:
Dat is Boudisque.
Azureus installerenquote:Op zondag 19 september 2004 23:26 schreef Sai het volgende:
Ik snap niet hoe ik hem kan bekijken..
Kheb er zelfs speciaal zo'n account voor aangemaakt..
Die heb ik al sinds tijden, alleen snap hier ook een beetje weinig vanquote:Op maandag 20 september 2004 06:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Azureus installeren
![]()
Ook niet van de Indies DVD van"Donnie Brasco"?quote:Op woensdag 8 september 2004 22:31 schreef IM_Barney het volgende:
Tot nu toe geen spijt van de aankoop van een bepaalde dvd.
Da's niet de enige dvd in zijn verzameling met een minpuntje....quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Ook niet van de Indies DVD van"Donnie Brasco"?
Laatste 20 minuten loopt namelijk het geluid & beeld niet synchroon....
Helemaal geen last van gehad? Vreemd.quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:28 schreef Patch het volgende:
[..]
Ook niet van de Indies DVD van"Donnie Brasco"?
Laatste 20 minuten loopt namelijk het geluid & beeld niet synchroon....
Ziet er idd heftig uitquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:24 schreef Shogo het volgende:
Briljant gesorteerd.
Ik zit hier een beetje half-dronken naar te kijken, en kwam er na een minuut achter dat ik mijn hoofd een kwartslag moest draaien.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:56 schreef Cheiron het volgende:
Ow, en even snel met de telefoon gemaakt:
http://home.planet.nl/~boog0036/stuff/dvds.jpg
Zijn deze allemaal origineel?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ja, de kamer waar onze pc's staan staat vol met die rommel.
ps nu ik amateur af ben (), hier wat logischere foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
nee dat zijn allemaal kopieenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Zijn deze allemaal origineel?
Nou dat zou toch kunnen....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:55 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
nee dat zijn allemaal kopieen![]()
![]()
Heb jij Deliverance niet op DVD?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:55 schreef kinky_queen het volgende:
ps collectie is niet compleet, ik leen nog wel eens wat uit
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
dat kan zeker ja....er zijn genoeg mensen die ze gewoon van internet afplukkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou dat zou toch kunnen....
En dan wel bij alle dingen de oorspronkelijke hoesjes uitprinten en bij boxen zelf de doosjes vouwen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou dat zou toch kunnen....
Gewoon lege hoesjes kopen, die toch goedkoop zijn, ff cover uitpinten en klaar.... 3 minuten werk...quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:50 schreef Sai het volgende:
[..]
En dan wel bij alle dingen de oorspronkelijke hoesjes uitprinten en bij boxen zelf de doosjes vouwen..
En al die tinnen doosjes soldeer je even in de achtertuin.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gewoon lege hoesjes kopen, die toch goedkoop zijn, ff cover uitpinten en klaar.... 3 minuten werk...
Nee, die tinnen doosjes heb je gewoon niet... simpelquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:10 schreef Sai het volgende:
[..]
En al die tinnen doosjes soldeer je even in de achtertuin..
maak voor mij ook even een boxset danquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gewoon lege hoesjes kopen, die toch goedkoop zijn, ff cover uitpinten en klaar.... 3 minuten werk...
nee, die las je in je werkplaats in de kelderquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:10 schreef Sai het volgende:
[..]
En al die tinnen doosjes soldeer je even in de achtertuin..
Aber naturlich...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
Zijn deze allemaal origineel?
Kan nou niet zeggen dat die uitgaves zo geweldig zijnquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:07 schreef Sai het volgende:
Heb jij Deliverance niet op DVD?.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:11 schreef divX_Xvid het volgende:
De Japanse tekenfilm remake van Babe
iemand enig idee waar ik die steuntjes kan kopen? waar de dvd's van Leon en Once Upon A Time In The West op staan?quote:
Bij de blokkerquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:51 schreef Motoko het volgende:
[..]
iemand enig idee waat ik die steuntjes kan kopen? waar de dvd's van Leon en Once Upon A Time In The West op staan?
wel vragen naar die steuntjes voor eetborden enzoquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:34 schreef Motoko het volgende:
ok dan thx
Waarom heb je Léon eigenlijk uitgestald? Da's toch geen giftstet ofzo?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:51 schreef Motoko het volgende:
[..]
iemand enig idee waar ik die steuntjes kan kopen? waar de dvd's van Leon en Once Upon A Time In The West op staan?
Once upon a time in the West wel?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:10 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Waarom heb je Léon eigenlijk uitgestald? Da's toch geen giftstet ofzo?
(is inderdaad niet mijn zaak, maar ik vroeg me meer af of ik die uitgave onderschat... No offence.)
Maar de film is dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:25 schreef kinky_queen het volgende:
Kan nou niet zeggen dat die uitgaves zo geweldig zijn
[afbeelding]
jij ook nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:12 schreef TheGeneral het volgende:
jij heb er ook niet veel zeg...
Hmmm, daar zeg je me wat.quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:01 schreef Smots het volgende:
Ik heb over een week of zo mijn eigen kamer af waarin ik al mijn dvd's en zooi kwijt kan. Waarschijnlijk moet ik er nog wel een derde Billy® bij kopen, maar dan kan ik ook echt de hele sodemieterse teringbende in één keer fotograferen. (ook wel zo fijn voor de lieve verzekeringsmensen)
Dat noemen we sar-cas-me....quote:Op maandag 18 oktober 2004 03:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jij ook niet
Ik heb een speciale kostbaarhedenverzekering voor mijn DVD's en PC's !quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Hmmm, daar zeg je me wat.
Ben je dan echt 100% verzekerd tegen diefstal, brand en whatever?
Hoeveel kost dat dan? Of zit dat automatisch inbegrepen bij de verzekering?
Leuke collectie trouwens Pascal!!
Ik betaal nu 5,70 per maand, maar eigenlijk moet ik mijn hele zooi nog een keer opnieuw laten taxeren. (ook IVM mijn recentelijke TV-aanschaf en mijn comic-collectie)quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Hmmm, daar zeg je me wat.
Ben je dan echt 100% verzekerd tegen diefstal, brand en whatever?
Hoeveel kost dat dan? Of zit dat automatisch inbegrepen bij de verzekering?
Hmm, dat ga ik ook maar eens laten doen dan. Hoe werkt dat verder allemaal dan?quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:41 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb een speciale kostbaarhedenverzekering voor mijn DVD's en PC's !
Kost me iets van 25 a 30 euro per jaar extra en je krijgt ze vergoed tegen een standaardprijs van iets van 20 a 25 euro per stuk bij inbraak, brand etc
Ik heb als lijst de DVDprofiler en dus de foto's
En is dat dus ook via de verzekeraar, de taxatie enzo? Da sturen ze iemand langs?quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:16 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik betaal nu 5,70 per maand, maar eigenlijk moet ik mijn hele zooi nog een keer opnieuw laten taxeren. (ook IVM mijn recentelijke TV-aanschaf en mijn comic-collectie)
Ik ben nu tot 19.500 Euro verzekerd, dus dat dekt bij lange na niet alles. Maar goed, het is tenminste IETS
Dat moet ik nog uitzoeken. Het lijkt me sowieso een enorme klus om mijn comics een beetje goed te taxerenquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:32 schreef Hare het volgende:
[..]
En is dat dus ook via de verzekeraar, de taxatie enzo? Da sturen ze iemand langs?
Ja, maar niet als 'ie duurder is dan een bepaald bedragquote:En je kan er dus ook je tv bij doen? Is die niet sowieso al verzekerd?
Ik ga ook maar eens ff op onderzoek uitquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:48 schreef Smots het volgende:
[..]
Dat moet ik nog uitzoeken. Het lijkt me sowieso een enorme klus om mijn comics een beetje goed te taxeren
[..]
Ja, maar niet als 'ie duurder is dan een bepaald bedrag
Ik zei toch ravezone boppe of niet soms.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:57 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, idd ook ff keer naar laten kijken, ook al heb ik er nog niet zoveel.
www.beetje-jammer.nl/collectie
Beide kastjes zitten nu vol, kan ik weer iets erbij gaan verzinnen in me veels te kleine kamertje
quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:02 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
Ik zei toch ravezone boppe of niet soms.
![]()
Ontopic: ik heb geen dvd's![]()
niet zo veel?? damn dat zijn er nogal wat! erg mooi hoorquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:57 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, idd ook ff keer naar laten kijken, ook al heb ik er nog niet zoveel.
www.beetje-jammer.nl/collectie
Beide kastjes zitten nu vol, kan ik weer iets erbij gaan verzinnen in me veels te kleine kamertje
hehequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Geyl!!!!
mooie collectie maar ga eens een fatsoenlijke uitvoering van american history x aanschaffen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:17 schreef Timo20 het volgende:
*kickje*
gisteren nieuwe foto`s van me collectie gemaakt:
En van dichtbij:
[afbeelding]
Inderdaad, ik heb echt geen last van die uitvoering hoor...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:10 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
altijd weer dezelfde shit over die american history x dvd (of pulp fiction/jackie brown)
Dat is dan omdat je misschien niet beter weetquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb echt geen last van die uitvoering hoor...
ach ja kan voorlopig wel ff vooruit met die Amercan History X versie. er zijn t eerste andere dvd`s die ik liever wil hebben dan n betere versie van AHX.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:10 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
altijd weer dezelfde shit over die american history x dvd (of pulp fiction/jackie brown)
Geweldig zeg, maar dit gaat dus alleen op als je een breedbeeld tv hebtquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat is dan omdat je misschien niet beter weet
Check dit maar eens:
http://www.widescreen.org/examples/lord_rings_towers/index.shtml
Is een vergelijking tussen de widescreen en 4:3 versie van The Two Towers. Ff als voorbeeldje he.
Als je dan nog steeds vind dat het niks uitmaakt moet je het me maar ff vertellen
dan ga je maar es snel schamen en n nieuwe tv halenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Geweldig zeg, maar dit gaat dus alleen op als je een breedbeeld tv hebt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:18 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
wat een baggercollectie dvd's zeg, maar ja... ieder zijn smaak zal ik maar zeggen
Niet waarquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:10 schreef slindenau het volgende:
dat valt wel mee, je woordkeuze is gewoon niet super understatementquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:29 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
zoals ik zei: ieder zijn smaak..... hoef je je niet beledigd te voelen ofzo![]()
Juistquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:31 schreef California het volgende:
[..]
Niet waar.
Zie Waarom kijken mensen 4:3 TV-programma's op 16:9 ? Boycot *hier* de tv zenders die nog op 4:3 uitzenden Ook met een gewone televisie kun je kiezen om alles te willen zien.
Dan zullen de titels uit mijn collectie wel helemaal niet amusant zijn he? Omdat een ander wel of geen mainstream smaak heeft is het nog geen baggercollectie anders had diegene ze niet gekochtquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:18 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
wat een baggercollectie dvd's zeg, maar ja... ieder zijn smaak zal ik maar zeggen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:31 schreef Timo20 het volgende:
waar blijven jouw foto`s dan??
dvd's kijken op een 4:3 tvquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
dank je wel, hoef ik tenminste niets meer te zeggenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dan zullen de titels uit mijn collectie wel helemaal niet amusant zijn he? Omdat een ander wel of geen mainstream smaak heeft is het nog geen baggercollectie anders had diegene ze niet gekocht
druiloor
[..]
Nou en, het is best te doen, en ik kan ze later altijd nog op breedbeeld bekijkenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:59 schreef mooiegek het volgende:
[..]
dvd's kijken op een 4:3 tv![]()
pfff kopietjes en videobanden bah!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:12 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Mijn kast! Wat doe je?
[[url=http://img87.exs.cx/img87/1084/IMAG42.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img87.exs.cx/img87/4351/IMAG43.th.jpg]afbeelding][/URL]
Kopietjes heb ik niet... BoB doosjes zijn wel geprint, maar dat komt omdat ik ze gekocht heb op een rommelmarkt. Originele doosjes waren er niet meer bij. Alleen legen. :Squote:Op zondag 24 oktober 2004 01:04 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfff kopietjes en videobanden bah!!!
IKKE, IKKE, IKKE!!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:28 schreef releaze het volgende:
Wie wilt er vrienden met mij worden?
Levert dat iets op?quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:28 schreef releaze het volgende:
Wie wilt er vrienden met mij worden?
je blijft ook bezigquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:13 schreef Daklem het volgende:
* Daklem gaat binnenkort wat nieuwe fotootjes maken van zijn collectie'tje.
Lol... had ik toen ik een jaar of 8 was ofzo (helemaal gek van star wars toen)... Dat ding schiet van die schijven die je dan weer moet wegkaatsen met een lightsaber :p... gebruik het nu maar als merchandise...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:40 schreef dapluiz het volgende:
http://img37.exs.cx/img37/4614/dvd16.jpg en dan rechtsboven, wat is dat ?
Ik zag het pas weer in de schuur liggenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:19 schreef komrad het volgende:
is dat nu een classic of zo dan? toe je 8 wasben niet zo op de hoogte van de spul namelijk
Das hoop ik niet je gehele collectiequote:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:36 schreef Avalanche.. het volgende:
Dat heeft aardig wat duiten gekost!
Uitsloverquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Als je sommige collecties hier ziet....
Zoietsquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Uitslover
Maar inderdaad, voorlopig geen 400 Euro Alien hoofden hier
gelukkig zit er in dvd meer dan vhsquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:55 schreef Cheiron het volgende:
Dat gaat inderdaad hard. In een ander topic werd over verzekering gesproken, en dat heb ik toch ook maar even nagevraagdJe weet toch nooit. Meteen even een fotootje gemaakt mocht er iets gebeuren.
Het enige waar ik bang voor ben is de opvolger van dvd.. het zal je gebeuren. Zo zit mijn neef nu meet 300+ videobanden...
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:13 schreef Retarded het volgende:
nieuwe planken, nieuwe foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |