mooie collectie maar ga eens een fatsoenlijke uitvoering van american history x aanschaffen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:17 schreef Timo20 het volgende:
*kickje*
gisteren nieuwe foto`s van me collectie gemaakt:
En van dichtbij:
[afbeelding]
Inderdaad, ik heb echt geen last van die uitvoering hoor...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:10 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
altijd weer dezelfde shit over die american history x dvd (of pulp fiction/jackie brown)
Dat is dan omdat je misschien niet beter weetquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb echt geen last van die uitvoering hoor...
ach ja kan voorlopig wel ff vooruit met die Amercan History X versie. er zijn t eerste andere dvd`s die ik liever wil hebben dan n betere versie van AHX.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:10 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
altijd weer dezelfde shit over die american history x dvd (of pulp fiction/jackie brown)
Geweldig zeg, maar dit gaat dus alleen op als je een breedbeeld tv hebtquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat is dan omdat je misschien niet beter weet
Check dit maar eens:
http://www.widescreen.org/examples/lord_rings_towers/index.shtml
Is een vergelijking tussen de widescreen en 4:3 versie van The Two Towers. Ff als voorbeeldje he.
Als je dan nog steeds vind dat het niks uitmaakt moet je het me maar ff vertellen
dan ga je maar es snel schamen en n nieuwe tv halenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Geweldig zeg, maar dit gaat dus alleen op als je een breedbeeld tv hebt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:18 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
wat een baggercollectie dvd's zeg, maar ja... ieder zijn smaak zal ik maar zeggen
Niet waarquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:10 schreef slindenau het volgende:
dat valt wel mee, je woordkeuze is gewoon niet super understatementquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:29 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
zoals ik zei: ieder zijn smaak..... hoef je je niet beledigd te voelen ofzo![]()
Juistquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:31 schreef California het volgende:
[..]
Niet waar.
Zie Waarom kijken mensen 4:3 TV-programma's op 16:9 ? Boycot *hier* de tv zenders die nog op 4:3 uitzenden Ook met een gewone televisie kun je kiezen om alles te willen zien.
Dan zullen de titels uit mijn collectie wel helemaal niet amusant zijn he? Omdat een ander wel of geen mainstream smaak heeft is het nog geen baggercollectie anders had diegene ze niet gekochtquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:18 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
wat een baggercollectie dvd's zeg, maar ja... ieder zijn smaak zal ik maar zeggen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:31 schreef Timo20 het volgende:
waar blijven jouw foto`s dan??
dvd's kijken op een 4:3 tvquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
dank je wel, hoef ik tenminste niets meer te zeggenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dan zullen de titels uit mijn collectie wel helemaal niet amusant zijn he? Omdat een ander wel of geen mainstream smaak heeft is het nog geen baggercollectie anders had diegene ze niet gekocht
druiloor
[..]
Nou en, het is best te doen, en ik kan ze later altijd nog op breedbeeld bekijkenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:59 schreef mooiegek het volgende:
[..]
dvd's kijken op een 4:3 tv![]()
pfff kopietjes en videobanden bah!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:12 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Mijn kast! Wat doe je?
[[url=http://img87.exs.cx/img87/1084/IMAG42.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img87.exs.cx/img87/4351/IMAG43.th.jpg]afbeelding][/URL]
Kopietjes heb ik niet... BoB doosjes zijn wel geprint, maar dat komt omdat ik ze gekocht heb op een rommelmarkt. Originele doosjes waren er niet meer bij. Alleen legen. :Squote:Op zondag 24 oktober 2004 01:04 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfff kopietjes en videobanden bah!!!
IKKE, IKKE, IKKE!!!!quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:28 schreef releaze het volgende:
Wie wilt er vrienden met mij worden?
Levert dat iets op?quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:28 schreef releaze het volgende:
Wie wilt er vrienden met mij worden?
je blijft ook bezigquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:13 schreef Daklem het volgende:
* Daklem gaat binnenkort wat nieuwe fotootjes maken van zijn collectie'tje.
Lol... had ik toen ik een jaar of 8 was ofzo (helemaal gek van star wars toen)... Dat ding schiet van die schijven die je dan weer moet wegkaatsen met een lightsaber :p... gebruik het nu maar als merchandise...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:40 schreef dapluiz het volgende:
http://img37.exs.cx/img37/4614/dvd16.jpg en dan rechtsboven, wat is dat ?
Ik zag het pas weer in de schuur liggenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:19 schreef komrad het volgende:
is dat nu een classic of zo dan? toe je 8 wasben niet zo op de hoogte van de spul namelijk
Das hoop ik niet je gehele collectiequote:
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:36 schreef Avalanche.. het volgende:
Dat heeft aardig wat duiten gekost!
Uitsloverquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Als je sommige collecties hier ziet....
Zoietsquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Uitslover
Maar inderdaad, voorlopig geen 400 Euro Alien hoofden hier
gelukkig zit er in dvd meer dan vhsquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:55 schreef Cheiron het volgende:
Dat gaat inderdaad hard. In een ander topic werd over verzekering gesproken, en dat heb ik toch ook maar even nagevraagdJe weet toch nooit. Meteen even een fotootje gemaakt mocht er iets gebeuren.
Het enige waar ik bang voor ben is de opvolger van dvd.. het zal je gebeuren. Zo zit mijn neef nu meet 300+ videobanden...
quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:13 schreef Retarded het volgende:
nieuwe planken, nieuwe foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |