¤ 159 maar.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:44 schreef Redux het volgende:
[..]
Wat kost zo 1 en waar haal je die?
Het is een heel groot ding hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:22 schreef Redux het volgende:
300+ gulden voor een zitzak?
Deze vind ik leuk!!!quote:Op zondag 30 mei 2004 19:42 schreef schatje het volgende:
Plaats in dit topic wat jij nu beeldig design voor in huis vindt of gewoon wat je apart vindt om te melden.
T.S begint:
Knip in een rits leuke foto's
Plaatje? Google ligt er momenteel bij mij uit.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:32 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik heb de tivoli radio in huis, maar mijn grootste aanwinst is wel de Gispen stoel!!!
Met natuurlijk de grote vraag, waar kun je die kopen en wat mag het kosten?quote:Op zondag 30 mei 2004 21:05 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Deze vind ik leuk!!!
Jammer dat het snoer net te dik is in verhouding, maar hij is echt leuk!
Gaaf!! Echt leuk!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:26 schreef innepin het volgende:
Mademoiselle Filou is mijn lieve bedlampje:
[afbeelding]
Het is niet allemaal mijn smaak hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:35 schreef _The_General_ het volgende:
Schatje, zullen we samen gaan wonen,
Je hebt smaak
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:36 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Gaaf!! Echt leuk!
nog veel meerquote:Op zondag 30 mei 2004 23:39 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
@ Schatje: wat een enorm leuke dingen allemaal. die oranje stoel vind ik dus echt ontzettend leuk (ja, als student in saaie studentenwoning kijk je al gauw positiever tegen felle kleuren aan).
Na Mademoiselle Filou denk ik echt dat er een lampentopic moet komen.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Met natuurlijk de grote vraag, waar kun je die kopen en wat mag het kosten?
Nee, dat is orgineel designquote:Op zondag 30 mei 2004 23:44 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Na Mademoiselle Filou denk ik echt dat er een lampentopic moet komen.
Schatje dwaalt nu echt teveel af naar mijn jeugd, heeft niets te maken met design maar met teruggrijpen naar iets wat voor mij iig niet meer origineel is.
Heel mooi, strakke vormgeving. Daar hou ik wel vanquote:Op zondag 30 mei 2004 23:47 schreef Brennie het volgende:
[afbeelding]
Extra dimensie aan de woonkamer.
Tis niet klein, of wat je even koopt, maar naast dat ik gewoon ouderwets tv kijk, geeft het naar mijn idee ook dus een soort van design.
Je opening vond ik leuker dan je tweede post. Je kan toch niet ontkennen dat het al te heftig teruggrijpen is? Ik bedoel dat eiermandje, ik at eieren in de jaren zeventig in een vakantiehuis uit soortgelijke geribbelde eierdopjes maar dan roodwit.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, dat is orgnieel design.
Maar ik ben nog iets anders aan het zoeken, uit het archief.
Dank jequote:Op zondag 30 mei 2004 23:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Heel mooi, strakke vormgeving. Daar hou ik wel van
Ik wil helemaal niet teruggrijpen. En de Flair lees ik al hemaal niet. Brutaliteit zegquote:Op zondag 30 mei 2004 23:52 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Je opening vond ik leuker dan je tweede post. Je kan toch niet ontkennen dat het al te heftig teruggrijpen is? Ik bedoel dat eiermandje, ik at eieren in de jaren zeventig in een vakantiehuis uit soortgelijke geribbelde eierdopjes maar dan roodwit.
Ik vind dit "flair-magazine" achtig en dus niet origineel.
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:53 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dank je
Ben er erg blij mee ( al heb ik hem pas over 10 dagen, wel al gezien en bewonderd)
Leuke ideeen post je btw![]()
Ik heb alleen geen tuinquote:
Prachtig...! De Vuurkorf
De brandende vuurkorf van de Gebroeders Knip laat 24 eenwoordsgedichten zien die ieder voor zich een relatie aangaan met het vuur. Wanneer het vuur in de korf gloeit of brandt, vlammen de woorden steeds op en verdwijnen weer. De woorden zijn te lezen als fragmenten van een wisselend oplichtend poezie die eeuwigdurend verandert. De vuurkorf is gesneden uit 4 mm dik onbehandelde stalen plaat. de vuurkorf zal na verloop van tijd volledig verroest zijn. De vuurkorf wordt geleverd in een houten krat die tevens dient als eerste aanmaakhout. Met de twee speciaal ontworpen steeksleuteltjes, in de taal van de korf, is de montage erg eenvoudig. Afm. H. 65 cm Diam. 45 cm.
materiaal: Staal
ontwerper: Gebroeders Knip
antiek kan ook mooi zijnquote:Op zondag 30 mei 2004 23:52 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Je opening vond ik leuker dan je tweede post. Je kan toch niet ontkennen dat het al te heftig teruggrijpen is? Ik bedoel dat eiermandje, ik at eieren in de jaren zeventig in een vakantiehuis uit soortgelijke geribbelde eierdopjes maar dan roodwit.
Ik vind dit "flair-magazine" achtig en dus niet origineel.
die vuurkorf vind ik mooi , maar die kastje nietquote:Op maandag 31 mei 2004 00:00 schreef schatje het volgende:
[..].
Nog iets aparts:
[..]
Ik heb alleen geen tuin.
En dit vind ik een beeldig meubel:
[afbeelding]
Ik wil m'n slaapkamer behangen met bruin jaren 70 behang. Lijkt me kickenquote:Op maandag 31 mei 2004 00:00 schreef MOBO666 het volgende:
OMG, dat is echt heel mooiquote:Op maandag 31 mei 2004 00:20 schreef MOBO666 het volgende:
Die zijn ook van de Bijenkorf, heel mooiquote:Op maandag 31 mei 2004 00:29 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
die is ook heel erg mooi , maar wel een beetje heel erg duurquote:Op maandag 31 mei 2004 13:39 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
En dit voor aan de buitenmuur. Een slordige 2000 euro.
Voor dat geld kun je een cursus kleien volgen, en het zelf na-boetseren.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:54 schreef MOBO666 het volgende:
die is ook heel erg mooi , maar wel een beetje heel erg duur
Ja, heel mooi. Alleen zo vreselijk duur. Maar ja, het gaat wel om echte kwaliteit hč??quote:Op maandag 31 mei 2004 15:21 schreef salvadio het volgende:
Bang & Olufsen hebben prachtige hi-fi systemen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry maar dat is geen mooi toestelquote:Op zondag 30 mei 2004 23:47 schreef Brennie het volgende:
[afbeelding]
Extra dimensie aan de woonkamer.
Tis niet klein, of wat je even koopt, maar naast dat ik gewoon ouderwets tv kijk, geeft het naar mijn idee ook dus een soort van design.
geluidskwaliteit is heel goed idd. Maar t'is niet hun specialiteit. Er zijn vast betere systemen te vinden. Maarja, die zien d'r weer niet zo gelikt uit.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:42 schreef miki het volgende:
Ze zijn allemaal handgemaakt..de geluidskwaliteit is heel goed, maar of ie echt top is weet ik niet (tegenover andere merken) Een Bang en Olofsen is echt design, daar koop je 'm voor, en niet de geluidskwaliteit (denk ik). Ze zijn wel supermooi en met allemaal leuke snufjes
kaal?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:27 schreef MOBO666 het volgende:
ik vind em niet mooi , veel ste plat ... dat is toch geen tv meer , en je huis lijtk er dan zo kaal uit te zien
Zelfs al kreeg ik geld toe..quote:Op maandag 31 mei 2004 00:29 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
http://homokaasu.org/rasterbator/quote:Op maandag 31 mei 2004 20:03 schreef r00d het volgende:
Ik zag vorig jaar bij samenwonen, een huis waar ze een supercoole retro-poster ophingen van 3 bij 4 meter ofzo. Iemand enig idee waar ze zulk soort dingen verkopen???
ik vind dat versace net te veel opvallen. Het is te veel aan wezig en dat vind ik storent.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:59 schreef schatje het volgende:
Versace servies:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien is dit ook wat voor je:quote:Op maandag 31 mei 2004 20:03 schreef r00d het volgende:
Ik zag vorig jaar bij samenwonen, een huis waar ze een supercoole retro-poster ophingen van 3 bij 4 meter ofzo. Iemand enig idee waar ze zulk soort dingen verkopen???
Ik vind Versace met alles een beetje over de top: ook met kleding, hotelinrichting enzoquote:Op maandag 31 mei 2004 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind dat versace net te veel opvallen. Het is te veel aan wezig en dat vind ik storent.
Versace is imho ook redelijk foutquote:Op maandag 31 mei 2004 20:18 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ik vind Versace met alles een beetje over de top: ook met kleding, hotelinrichting enzo
Ja, je moet er echt van houden. Het meeste vind ik wel beeldig.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:18 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ik vind Versace met alles een beetje over de top: ook met kleding, hotelinrichting enzo
-->quote:Op maandag 31 mei 2004 19:59 schreef schatje het volgende:
Versace servies:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die lopen met nep Versacequote:Op maandag 31 mei 2004 20:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Versace is imho ook redelijk fout.
Het neigt een beetje naar de smaak van de gemiddelde woonwagenbewoner
Idd, in hun nepversace in hun Merc 180 met bling bling velgenquote:Op maandag 31 mei 2004 20:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Die lopen met nep Versace.
Dat zie je meteen.
Ja, dat zeg ik toch, slome duikelaarquote:Op maandag 31 mei 2004 20:24 schreef carfreak het volgende:
[..]
Maar schatje houdt dus wel van Versace...
Geloofde het bijna niet, nadat je ook gezegd had wel van die strakke interieurs te houden...quote:Op maandag 31 mei 2004 20:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch, slome duikelaar.
SUPER dingquote:
Scrolling LED message board and clock mounted behind a glass mirror. £300
Time, date, program and save personalised messages, special scrolling effects and fonts - all from the remote control or via your PC.
Ik heb gewoon een brede smaakquote:Op maandag 31 mei 2004 20:27 schreef carfreak het volgende:
[..]
Geloofde het bijna niet, nadat je ook gezegd had wel van die strakke interieurs te houden...![]()
dit iets?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:03 schreef r00d het volgende:
Superplat. En erg mooi. Het is net alsof hij zweeft.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n plat ding?? En wat kost ie??
Zo'n poot is eigenlijk best wel prijzig dan.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:32 schreef static het volgende:
[..]
Superplat. En erg mooi. Het is net alsof hij zweeft.
Televisie: ¤ 12499
Poot: ¤ 3999.
Het is niet zo goed te zien op die foto's, maar dat ding is dus echt belachelijk groot.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Zo'n poot is eigenlijk best wel prijzig dan.
Jupz, is een gashaard dus de ?koolmonoxide? dampen moeten wel afgevoerd worden. Er staat ook een ventilator op het dak omdat anders niet alles afgezogen wordt ivm. de breedte van het ding. De openhaard is 2 meter breedquote:Op maandag 31 mei 2004 20:36 schreef ook_gek het volgende:
Die openhaart is mooi man.
Maar heeft zo ding ook een warmte afvoer kanaal nodig?
En ik heb toen foto,s van je ouders huis gezien. En dat moet eigelijk wel heel strak worden ingericht vind ik dan personelijk.
weet jij hoe dat zit met gel haarden? Moet je dat dan ook afzuigen?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jupz, is een gashaard dus de ?koolmonoxide? dampen moeten wel afgevoerd worden. Er staat ook een ventilator op het dak omdat anders niet alles afgezogen wordt ivm. de breedte van het ding. De openhaard is 2 meter breed.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet jij hoe dat zit met gel haarden? Moet je dat dan ook afzuigen?
Geweldig!quote:Op maandag 31 mei 2004 20:44 schreef MOBO666 het volgende:
[afbeelding]
Die borden heb ik van villeroy & boch, tevens heb ik er mokken etc vanquote:Op maandag 31 mei 2004 22:16 schreef MOBO666 het volgende:
[afbeelding]
is eens iets anders dan een rond bord
Massief, uit één stuk. Je loopt 'm dus in ieder geval niet zomaar omver!quote:Op maandag 31 mei 2004 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Dit vind ik een heel mooi bijzettafeltje. Van Staatsbosbeheer. 75 Euro
[afbeelding]
Wil hem wel heel erg graag hebben.
Ik heb ook een servies van Villeroy & Boch. Ook nog niet helemaal compleet.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:26 schreef Thermo het volgende:
[..]
Die borden heb ik van villeroy & boch, tevens heb ik er mokken etc van
VInd het zelf erg mooi. Duurt nog wel even voor ik heel de set compleet heb.
Het valt gewoon niet in 1 x te kopen helaas.. maar okee het past ook niet totaal in me studentenkot dus ik heb nog tijd.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb ook een servies van Villeroy & Boch. Ook nog niet helemaal compleet.
Onlangs kreeg ik nog een uitnodiging van V&D voor speciale koopavond, zoveel procent korting op het assoriment zou je krijgen, alleen niet op Villeroy & Boch
.
altijd de afweging tussen design en kwaliteitquote:Op maandag 31 mei 2004 23:12 schreef ook_gek het volgende:
Die plasma van B&O valt heel erg tegen. Hij is veel te log voor een plasma.
Ik heb er een tijdje mee mogen spelen. En ik kon er niet warm van worden.
leuk foto topic wel!quote:En dat rooie kastje foto komt van tweakers uit het home theator topic
lijkt me voor geen meter zitten de stoel dusquote:Op maandag 31 mei 2004 23:15 schreef carfreak het volgende:
Deze hebben we ook, alleen dan zonder dat vrouwtje![]()
[afbeelding]
die hebben mn paps en mams ook, inmiddels nie meer in de woonkamer, maar pastoe blijft idd mooi en tijdloosquote:Op maandag 31 mei 2004 23:11 schreef carfreak het volgende:
Deze hebben wij thuis: is al wat ouder, maar blijft een tijdloze design-klassieker:
[afbeelding]
Vergis je je in; zit echt superlekker.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
lijkt me voor geen meter zitten de stoel dus
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:21 schreef Thermo het volgende:
ah leolux, daar heeft mijn moeder ook net wat dingen van gehaald
zitten werkelijk zalig >
Gelijk de site ff gechecktquote:Op maandag 31 mei 2004 23:21 schreef Thermo het volgende:
ah leolux, daar heeft mijn moeder ook net wat dingen van gehaald
2 van deze zetels, gelukkig in het wit, zitten werkelijk zalig >
afbeelding
Die tafel is mooi!quote:Op maandag 31 mei 2004 23:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Gelijk de site ff gecheckt.
Dit is wel het ultieme comfort:
[afbeelding]
En deze bank vind ik ook mooi:
[afbeelding]
En hier hou ik op zich ook wel van:
[afbeelding]
De bank die me ma erbij besteld heeft staat er niet op ( levertijd 12 wekenquote:Op maandag 31 mei 2004 23:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Gelijk de site ff gecheckt.
Dit is wel het ultieme comfort:
[afbeelding]
En deze bank vind ik ook mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
tuurlijk, ikea heeft soms best leuke spullen hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 23:33 schreef Shirley het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik volgend weekend aan de slag ga! Maar dit is wel beetje design toch?
Lekker goedkoop ookquote:Op maandag 31 mei 2004 23:37 schreef carfreak het volgende:
[..]
tuurlijk, ikea heeft soms best leuke spullen hoor![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:37 schreef carfreak het volgende:
tuurlijk, ikea heeft soms best leuke spullen hoor![]()
Ach als je het combineert met dure dingen, vind ik het heel goed kunnen.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lekker goedkoop ook
Waarom combineren met dure dingen? Vind ik niet nodig. Kwaliteit hoeft niet duur te zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:43 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ach als je het combineert met dure dingen, vind ik het heel goed kunnen.
Ik heb op mijn kamer deze bank; ook van ikea:
[afbeelding]
Zo'n tafel zou evt nog zelf na te maken zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:32 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Nee dat klopt maar vaak is duur wel mooier... en misschien kan ik ipv duur beter design zeggen (wat vaak wel weer duur is)quote:Op maandag 31 mei 2004 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarom combineren met dure dingen? Vind ik niet nodig. Kwaliteit hoeft niet duur te zijn.
komt IKEA binnekort mee in haar assortimentquote:Op maandag 31 mei 2004 23:48 schreef carfreak het volgende:
Een tijdje geleden hadden ze ergens een huis van de toekomst. Daar hadden ze een rond bed in staan; ik kan alleen geen plaatje vinden, maar zoiets lijkt me wel heel gaaf!![]()
GAAF, heb je daar toevallig ook al plaatjes van gezien ergens (op internet toevalig....?)quote:Op maandag 31 mei 2004 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
komt IKEA binnekort mee in haar assortiment
nope is er nog niet, enige info is dat diameter ong/ 210 cm wordt...quote:Op maandag 31 mei 2004 23:52 schreef carfreak het volgende:
GAAF, heb je daar toevallig ook al plaatjes van gezien ergens (op internet toevalig....?)
![]()
Wordt dus nog ff wachten...quote:Op maandag 31 mei 2004 23:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
nope is er nog niet, enige info is dat diameter ong/ 210 cm wordt...
Hästens heeft wel een model online:
[afbeelding]
Zo creėer je wel je eigen stijl. Alles van de IKEA is ook weer niet leukquote:Op maandag 31 mei 2004 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarom combineren met dure dingen? Vind ik niet nodig. Kwaliteit hoeft niet duur te zijn.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Zo creėer je wel je eigen stijl. Alles van de IKEA is ook weer niet leuk.
Slijmbal.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:11 schreef carfreak het volgende:
[..]
, ik moet er niet aan denken (heb ik nog liever een Versace-servies
)
Die keuken is super mooiquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:00 schreef Kindred_Spirits het volgende:
dit word dan de badkamer
[afbeelding]
en de keuken:
[afbeelding]
en natuurlijk de slaapkamer:
[afbeelding]
Ik vind die paars/zwarte bank echt geweldig! Is me alleen toch iets te duur (1795 EUR). Maar hij zou hier zo mooi staan!quote:
de badkamer is gewoonweg prachtig maar die keuken.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:00 schreef Kindred_Spirits het volgende:
dit word dan de badkamer
[afbeelding]
en de keuken:
[afbeelding]
en natuurlijk de slaapkamer:
[afbeelding]
Ik vind juist die badkamer vreselijk tuttig maar die keuken helemaal te gek!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:27 schreef lily het volgende:
[..]
de badkamer is gewoonweg prachtig maar die keuken.....
verschrikkelijk!! zo onpersoonlijk en koud, brr
slaapkamer kan ik niet zien
gelukkig maar dat smaken verschillen anders werd het ook zo saaiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik vind juist die badkamer vreselijk tuttig maar die keuken helemaal te gek!
Had ik alquote:Op maandag 31 mei 2004 20:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
http://homokaasu.org/rasterbator/
Maak er zelf 1
dat ding heeft m'n tante ook al echt 20/30 jaar ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:24 schreef Rio het volgende:
[afbeelding]
Van stoelen tot wc-borstels: Philippe Starckquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:07 schreef carfreak het volgende:
Phillipe Stark; is volgens mij al bijna een klassieker:
[afbeelding]
Mooie site trouwens.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:16 schreef MOBO666 het volgende:
[afbeelding]
is eens iets anders dan een rond bord
Stark is een meester in ontwerp... en helemaal self taught!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:07 schreef carfreak het volgende:
Phillipe Stark; is volgens mij al bijna een klassieker:
[afbeelding]
je geeft nu zelf al een gedeelte van de verklaring van het woord 'designklassieker'quote:dat ding heeft m'n tante ook al echt 20/30 jaar ofzo
Zo'n tante heb ik ook, ik kom er ook niet graagquote:Op zondag 6 juni 2004 14:27 schreef schatje het volgende:
Weet je wat pas erg is??
Het huis helemaal ingericht in Laura Ashley stijl. Een tante van mij heeft dat. Je weet niet wat je ziet.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:58 schreef moniek het volgende:
ik heb nu het hele topic doorgelezen en
Ik. Wil. Zo'n. Poster.
Apart hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 23:44 schreef thomas26 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maak zelf zo'n posters met rasterbator
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:09 schreef Rio het volgende:
In ieder geval beter dan een hele Laury Ashley-inrichting
Dit is zoooo lelijk ...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:17 schreef schatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een beetje...vindt je dat wel mooi??
Philippe Starck is idd. zeer stijvol. Strak duidelijk, geen gelul.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:49 schreef schatje het volgende:
Philippe Starck:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Thanksquote:Op maandag 12 juli 2004 23:32 schreef SjaakieV het volgende:
[..]
Ik vind dat je een goede smaak hebt. Maar dat is slechts mijn mening.
Ik vindt het wel mooi, maar het zou niet in mn woonkamer passen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:23 schreef Flippit het volgende:
nog een leuk behangetje tussendoor.
[afbeelding]
Foto's zeggen zoveel meer ...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:05 schreef Manono het volgende:
Ook mooi: PK22 chair van Poul Kjaerholm
Ari Chair van Norell (zit heerlijk!)
Delaunay chair van Rodolfo Dordoni, (Brasiliaanse lichtvoetigheid)
Alstu.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:26 schreef thomas26 het volgende:
Foto's zeggen zoveel meer ...
Wow, het ziet er allemaal zeer mooi uit ... maar ook erg duur ...quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:02 schreef Manono het volgende:
[..]
Alstu.
Btw, de leverancier was Cassina en de naam van de bank Friandra van Magistretti (1975?) zoals hieronder maar dan wit linnen. De ligstoel die ik zou willen is de zwartleren van Le Corbusier. De bank is inmiddels uit de handel en helaas de stoffen van al deze bankhoezen waren mooi maar niet erg slijtvast. Het kost een vermogen om de hoezen opnieuw te laten maken, ik geloof 300-500 euro per element. Jammer, want het was echt een schitterende bank.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:00 schreef Manono het volgende:
Een ooit hele mooie maar nu gare witte Cassina bank waar ik geen plaatje van kan vinden en waar ik ook de ligstoel van zou willen
Op de plaatjes is alles nieuw. Je spaart eens wat, je familie zit in de biz en tikt eens wat 2e hands op de kop. Je raakt er aan gewend, maar (op den) duur ziet het er niet meer uit. Toch, dan maar een versleten mooie bank. De meeste mensen hebben iets van flikker dat ding gewoon weg. Maar goed, het zit toch anders op de Klippan bank van Ikeaquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:18 schreef thomas26 het volgende:
Wow, het ziet er allemaal zeer mooi uit ... maar ook erg duur ...
Ja, dat ronde bed van de IKEA heb ik gezien. Het ziet er hartstikke leuk uit.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
komt IKEA binnekort mee in haar assortiment
OK...ik ben er achter gekomen dat ze excact dezelfde bank (zelfde kleur ook..terwijl ik uit 30 kleuren kon kiezen..) bij het BLOK hebben..sjongejonge..denk je es wat leuks in huis te hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:55 schreef nein het volgende:
Ik heb de Mango-bank van Sur Plus besteld (3 maanden levertijd..zucht..)..maar ik kan nergens een plaatje vinden..Zelfs niet van iets anders dat Sur Plus gemaakt heeft, terwijl het zooo'n gave bank is! grr
wat kosten die speakers?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:48 schreef hartje het volgende:
jeetje, wat een leuk topic!
heb al veel voorbij zien schuiven wat er in ons huisje staat:
corbusier chaise longue-in zwart/wit ponywel zielig, maar zoooo mooi
fatboy-in zilvergrijs (is in het echt heel mooi hoor: afwasbare stevige stof; kan je niet zo op de markt kopen. dus had ik er wel voor over & is zo groot dat ik samen met mijn vriend erop kan loungen op ons dakterras)
starck krukje-in het zwart & gebruiken wij als wasmand![]()
we hebben ook de Arne jacobson mier-stoelen in het zwart:
[afbeelding]
gispen 201 in zwart:
[afbeelding]
en volgende week gaan we de mini-pods kopenin het wit:
[afbeelding]
lijkt wel alsof we bulken van het geldmaar we hebben ook veel IKEA hoor.
meestal kijk ik het een jaar of 5 ą 10 aan (ligt aan het bedrag) & als ik het dan nog steeds heeeeel mooi vind, dan koop ik heten ik probeer altijd wel om via via voor een leuk prijsje ergens aan te komen. & wanneer je echt een mooi ontwerp koopt blijft het altijd mooi vind ik, ook als het er een beetje oud & gebruikt uit ziet, heeft wel wat.
Die openhaard hebben mijn oudersquote:Op zondag 6 maart 2005 16:45 schreef Mastroianni het volgende:
Open Haarden van Harry Boley:
[afbeelding]
oooh die openhaard is zoooo mooi. Zeker in zo een witte muurquote:Op zondag 6 maart 2005 22:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die openhaard hebben mijn ouders.
Erg mooi.
Alleen vond ik de gewone open haard in het oude huis gezelliger. Een gashaard is best mooi enzo, maar de sfeer en geur van knapperend hout is toch meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |