Foto's zeggen zoveel meer ...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:05 schreef Manono het volgende:
Ook mooi: PK22 chair van Poul Kjaerholm
Ari Chair van Norell (zit heerlijk!)
Delaunay chair van Rodolfo Dordoni, (Brasiliaanse lichtvoetigheid)
Alstu.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:26 schreef thomas26 het volgende:
Foto's zeggen zoveel meer ...
Wow, het ziet er allemaal zeer mooi uit ... maar ook erg duur ...quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:02 schreef Manono het volgende:
[..]
Alstu.
Btw, de leverancier was Cassina en de naam van de bank Friandra van Magistretti (1975?) zoals hieronder maar dan wit linnen. De ligstoel die ik zou willen is de zwartleren van Le Corbusier. De bank is inmiddels uit de handel en helaas de stoffen van al deze bankhoezen waren mooi maar niet erg slijtvast. Het kost een vermogen om de hoezen opnieuw te laten maken, ik geloof 300-500 euro per element. Jammer, want het was echt een schitterende bank.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:00 schreef Manono het volgende:
Een ooit hele mooie maar nu gare witte Cassina bank waar ik geen plaatje van kan vinden en waar ik ook de ligstoel van zou willen
Op de plaatjes is alles nieuw. Je spaart eens wat, je familie zit in de biz en tikt eens wat 2e hands op de kop. Je raakt er aan gewend, maar (op den) duur ziet het er niet meer uit. Toch, dan maar een versleten mooie bank. De meeste mensen hebben iets van flikker dat ding gewoon weg. Maar goed, het zit toch anders op de Klippan bank van Ikeaquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:18 schreef thomas26 het volgende:
Wow, het ziet er allemaal zeer mooi uit ... maar ook erg duur ...
Ja, dat ronde bed van de IKEA heb ik gezien. Het ziet er hartstikke leuk uit.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
komt IKEA binnekort mee in haar assortiment
OK...ik ben er achter gekomen dat ze excact dezelfde bank (zelfde kleur ook..terwijl ik uit 30 kleuren kon kiezen..) bij het BLOK hebben..sjongejonge..denk je es wat leuks in huis te hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:55 schreef nein het volgende:
Ik heb de Mango-bank van Sur Plus besteld (3 maanden levertijd..zucht..)..maar ik kan nergens een plaatje vinden..Zelfs niet van iets anders dat Sur Plus gemaakt heeft, terwijl het zooo'n gave bank is! grr
wat kosten die speakers?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:48 schreef hartje het volgende:
jeetje, wat een leuk topic!
heb al veel voorbij zien schuiven wat er in ons huisje staat:
corbusier chaise longue-in zwart/wit ponywel zielig, maar zoooo mooi
fatboy-in zilvergrijs (is in het echt heel mooi hoor: afwasbare stevige stof; kan je niet zo op de markt kopen. dus had ik er wel voor over & is zo groot dat ik samen met mijn vriend erop kan loungen op ons dakterras)
starck krukje-in het zwart & gebruiken wij als wasmand![]()
we hebben ook de Arne jacobson mier-stoelen in het zwart:
[afbeelding]
gispen 201 in zwart:
[afbeelding]
en volgende week gaan we de mini-pods kopenin het wit:
[afbeelding]
lijkt wel alsof we bulken van het geldmaar we hebben ook veel IKEA hoor.
meestal kijk ik het een jaar of 5 à 10 aan (ligt aan het bedrag) & als ik het dan nog steeds heeeeel mooi vind, dan koop ik heten ik probeer altijd wel om via via voor een leuk prijsje ergens aan te komen. & wanneer je echt een mooi ontwerp koopt blijft het altijd mooi vind ik, ook als het er een beetje oud & gebruikt uit ziet, heeft wel wat.
Die openhaard hebben mijn oudersquote:Op zondag 6 maart 2005 16:45 schreef Mastroianni het volgende:
Open Haarden van Harry Boley:
[afbeelding]
oooh die openhaard is zoooo mooi. Zeker in zo een witte muurquote:Op zondag 6 maart 2005 22:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die openhaard hebben mijn ouders.
Erg mooi.
Alleen vond ik de gewone open haard in het oude huis gezelliger. Een gashaard is best mooi enzo, maar de sfeer en geur van knapperend hout is toch meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |