Zo'n tafel zou evt nog zelf na te maken zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:32 schreef schatje het volgende:
En hier hou ik op zich ook wel van:
[afbeelding]
Nee dat klopt maar vaak is duur wel mooier... en misschien kan ik ipv duur beter design zeggen (wat vaak wel weer duur is)quote:Op maandag 31 mei 2004 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarom combineren met dure dingen? Vind ik niet nodig. Kwaliteit hoeft niet duur te zijn.
komt IKEA binnekort mee in haar assortimentquote:Op maandag 31 mei 2004 23:48 schreef carfreak het volgende:
Een tijdje geleden hadden ze ergens een huis van de toekomst. Daar hadden ze een rond bed in staan; ik kan alleen geen plaatje vinden, maar zoiets lijkt me wel heel gaaf!![]()
GAAF, heb je daar toevallig ook al plaatjes van gezien ergens (op internet toevalig....?)quote:Op maandag 31 mei 2004 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
komt IKEA binnekort mee in haar assortiment
nope is er nog niet, enige info is dat diameter ong/ 210 cm wordt...quote:Op maandag 31 mei 2004 23:52 schreef carfreak het volgende:
GAAF, heb je daar toevallig ook al plaatjes van gezien ergens (op internet toevalig....?)
![]()
Wordt dus nog ff wachten...quote:Op maandag 31 mei 2004 23:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
nope is er nog niet, enige info is dat diameter ong/ 210 cm wordt...
Hästens heeft wel een model online:
[afbeelding]
Zo creëer je wel je eigen stijl. Alles van de IKEA is ook weer niet leukquote:Op maandag 31 mei 2004 23:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarom combineren met dure dingen? Vind ik niet nodig. Kwaliteit hoeft niet duur te zijn.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Zo creëer je wel je eigen stijl. Alles van de IKEA is ook weer niet leuk.
Slijmbal.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:11 schreef carfreak het volgende:
[..]
, ik moet er niet aan denken (heb ik nog liever een Versace-servies
)
Die keuken is super mooiquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:00 schreef Kindred_Spirits het volgende:
dit word dan de badkamer
[afbeelding]
en de keuken:
[afbeelding]
en natuurlijk de slaapkamer:
[afbeelding]
Ik vind die paars/zwarte bank echt geweldig! Is me alleen toch iets te duur (1795 EUR). Maar hij zou hier zo mooi staan!quote:
de badkamer is gewoonweg prachtig maar die keuken.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:00 schreef Kindred_Spirits het volgende:
dit word dan de badkamer
[afbeelding]
en de keuken:
[afbeelding]
en natuurlijk de slaapkamer:
[afbeelding]
Ik vind juist die badkamer vreselijk tuttig maar die keuken helemaal te gek!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:27 schreef lily het volgende:
[..]
de badkamer is gewoonweg prachtig maar die keuken.....
verschrikkelijk!! zo onpersoonlijk en koud, brr
slaapkamer kan ik niet zien
gelukkig maar dat smaken verschillen anders werd het ook zo saaiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik vind juist die badkamer vreselijk tuttig maar die keuken helemaal te gek!
Had ik alquote:Op maandag 31 mei 2004 20:10 schreef Thermo het volgende:
[..]
http://homokaasu.org/rasterbator/
Maak er zelf 1
dat ding heeft m'n tante ook al echt 20/30 jaar ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:24 schreef Rio het volgende:
[afbeelding]
Van stoelen tot wc-borstels: Philippe Starckquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:07 schreef carfreak het volgende:
Phillipe Stark; is volgens mij al bijna een klassieker:
[afbeelding]
Mooie site trouwens.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:16 schreef MOBO666 het volgende:
[afbeelding]
is eens iets anders dan een rond bord
Stark is een meester in ontwerp... en helemaal self taught!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:07 schreef carfreak het volgende:
Phillipe Stark; is volgens mij al bijna een klassieker:
[afbeelding]
je geeft nu zelf al een gedeelte van de verklaring van het woord 'designklassieker'quote:dat ding heeft m'n tante ook al echt 20/30 jaar ofzo
Zo'n tante heb ik ook, ik kom er ook niet graagquote:Op zondag 6 juni 2004 14:27 schreef schatje het volgende:
Weet je wat pas erg is??
Het huis helemaal ingericht in Laura Ashley stijl. Een tante van mij heeft dat. Je weet niet wat je ziet.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:58 schreef moniek het volgende:
ik heb nu het hele topic doorgelezen en
Ik. Wil. Zo'n. Poster.
Apart hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 23:44 schreef thomas26 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maak zelf zo'n posters met rasterbator
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:09 schreef Rio het volgende:
In ieder geval beter dan een hele Laury Ashley-inrichting
Dit is zoooo lelijk ...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:17 schreef schatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een beetje...vindt je dat wel mooi??
Philippe Starck is idd. zeer stijvol. Strak duidelijk, geen gelul.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:49 schreef schatje het volgende:
Philippe Starck:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Thanksquote:Op maandag 12 juli 2004 23:32 schreef SjaakieV het volgende:
[..]
Ik vind dat je een goede smaak hebt. Maar dat is slechts mijn mening.
Ik vindt het wel mooi, maar het zou niet in mn woonkamer passen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:23 schreef Flippit het volgende:
nog een leuk behangetje tussendoor.
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |