quote:OP ZOEK...
wil je mij leren kennen,
dan moet je opzoek naar mij,
heb je me gevonden,
dan is er een begin,
ken je mij,
dan ben je halverwege,
begrijp je mij,
dan hoef je niet meer veder te zoeke...
Eet smakelijk snol.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:40 schreef Monidique het volgende:
Biatches, ik ga even eten
Ogen als dode beesten. Een piercing als een aangeboren afwijking.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:37 schreef Ype het volgende:
[afbeelding]
Luvzzz Christina 4-Evaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!1111
Zich over de mentale drempel kunnen heenzetten.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:43 schreef Ype het volgende:
Skype --> de nieuwe hype?
Echt een topic waar ik niet meer zal gaan ctrl-fen op mijn naam.
Het was een uitdaging.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zich over de mentale drempel kunnen heenzetten.
Ik denk dat ik het doorheb, jij spoelt je mond met lysterine he?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:48 schreef Sidekick het volgende:
Meldt.
Nee. Jij bestaat alleen voorzover ik aan je denk.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:47 schreef Ype het volgende:
[..]
Ach komop, jij bent ook vaak zat op jezelf gefocust. Laat me!
Het zit er dik in dat jij niet eens bestaat, maar gewoon een bedenksel van mijn gedachten bent.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee. Jij bestaat alleen voorzover ik aan je denk.
Dus ik laat je niet, of ik denk nu dat je gedwongen wordt te worstelen met mijn afkeer.
*PING*
Ja hoor, conflict.
En waar komen die gedachten dan vandaan? Hmmm?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:50 schreef Ype het volgende:
[..]
Het zit er dik in dat jij niet eens bestaat, maar gewoon een bedenksel van mijn gedachten bent.
Olifanten, één schildpad, ken je Hindoeïstische klassiekers.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En waar komen die gedachten dan vandaan? Hmmm?
Niet van de schildpadden, die dragen de aarde.
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:52 schreef Ype het volgende:
[..]
Olifanten, één schildpad, ken je Hindoeïstische klassiekers.
Neen, jij bent gedachtuoos uitgeluld.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Ik doel op die schildpadden die de schildpad dragen.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |