Ja ik had net gezocht en toen kreeg ik ook die naam. Wat is Haiducci?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:36 schreef Jensk het volgende:
Ik ken de title van Haiducci.
Ja ik dacht ook Roemeens, las ik net ergens. Maar ze komen wel uit Hongarijequote:Op zondag 30 mei 2004 17:52 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Jullie kennen het waarschijnlijk allen van die Giel commercial?
Het is dus Roemeens.
Hmm Roemeens, ik dacht juist Hongaars hoor...heb het paar weken geleden ook opgezocht (kwam heel vaak op The Box)......quote:Op zondag 30 mei 2004 17:52 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Jullie kennen het waarschijnlijk allen van die Giel commercial?
Het is dus Roemeens.
quote:Hello, hi, it's me, a knight
and please, my love, receave the happiness
Hello, hello, it's me, Picasso
I made you a ring and I'm pretty
But you must know I'm asking you nothing
You want to go but you don't, you don't take me with you
You don't, you don't take me with you, you don't, you don't, you don't take me with you
You're face and the love under the lime-tree
remember me your eyes (x 2)
I call, to tell you, to tell you what I feel, now
Hello, my love, it's me, the happiness
Hello, hello, it's me again, Picasso,
I made you a ring and I'm pretty
But you must know I'm asking you nothing
You don't, you don't take me with you, you don't, you don't, you don't take me with you
Ma-ia-hii
Ma-ia-huu
Ma-ia-hoo
M a-ia-haa (x 4)
juist.. volume knop gaat weer omquote:Op zondag 30 mei 2004 20:52 schreef Zzyzx het volgende:
Ik vind het geweldig. Alles wat fout is komt hier samen, en dat is toch geweldig dan? Ik bedoel, een nummer mag toch gewoon voor de humor zijn?
DJ Ross RMX of Gabry Ponte RMX?quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:15 schreef Henry het volgende:
Precies, 1e keer vond ik het ook niks maar met veel bass erin roeleert het
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:55 schreef Duiveltja het volgende:
Dit nummer is echt gay
idd, ik dacht zelfs eerst dat het vrouwen waren. ze zien er werklijk niet uitquote:Op woensdag 23 juni 2004 16:55 schreef ASroma het volgende:
die gasten zijn zo GAY maar goed opzich wel lekkere hit. Zal in Italie ook wel super populair worden...daar houden ze wel van dat soort muziek.
En anderen luisteren gewoon veel naar buitenlandse muziekquote:Op donderdag 24 juni 2004 01:03 schreef GigaGiel het volgende:
Tja, het nummer is toch echt bekend geworden in Nederland door dat spotje voor de 3FM ochtendshow 'Giel'
is al populair geweest... maar niet de O-Zone versie maar Haiducci...quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:55 schreef ASroma het volgende:
die gasten zijn zo GAY maar goed opzich wel lekkere hit. Zal in Italie ook wel super populair worden...daar houden ze wel van dat soort muziek.
Dat had ik ook !!quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:08 schreef Nolius het volgende:
Nummer is zo fucking aanstekelijk...
In het begin denk je: BAH!
Dan denk je: hmmmm
Dan denk je: Goh, wel leuk...
Ja, enorm veel... De versie van Haiducii is echt een verademing wat dat betreft.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:08 schreef MaartenHG het volgende:
Hoor ik hier onwijs veel AutoTune over de vocalen?
Tuurlijk joh...quote:Op zondag 27 juni 2004 20:12 schreef MaartenHG het volgende:
...maar goed, alleen mensen met een laag IQ kunnen zulke troep waarderen, dus dit topic is niet aan mij besteed verder.
Je bedoelt het is niet besteed aan mensen met gebrek aan zelfspot?quote:Op zondag 27 juni 2004 20:12 schreef MaartenHG het volgende:
...maar goed, alleen mensen met een laag IQ kunnen zulke troep waarderen, dus dit topic is niet aan mij besteed verder.
Weerspiegeld precies het niveau van het publiek dat hiernaar luistert!quote:Op zondag 27 juni 2004 20:33 schreef pieter_pontiac het volgende:
hier is een nieuwe cover van het nummer
klik
Ik heb een vette remix van die versiequote:Op zondag 30 mei 2004 18:11 schreef Jerommeke.nl het volgende:
De Giel commercial: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)26-commercial-hi.asf
Wat een gelul! Als je eens weet hoeveel studenten bij mij op de faculteit dit de hele tijd fluiten, in hoeveel studentenkroegen dit nummer standaard gedraaid wordt, dan zou je er zonder meer anders over praten!quote:Op zondag 27 juni 2004 20:12 schreef MaartenHG het volgende:
maar goed, alleen mensen met een laag IQ kunnen zulke troep waarderen, dus dit topic is niet aan mij besteed verder.
kijk eens wie er nog meer bij staat....quote:Op zondag 27 juni 2004 20:33 schreef pieter_pontiac het volgende:
klik
Klopt, ik was vorig jaar juni in Roemenie..... je had die roemenen uit hun dak moeten zien gaan daar op dit nummer!quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:04 schreef Freeloader het volgende:
O-zone heeft het nummer een paar jaar geleden geschreven en komt uit roemenie, en dat is ook de taal van Dragostea din tei. Hier was het vorig jaar volgens mij een zomerhit.
HAIDUCII een italiaanse groep die een coverversie van het nummer heeft gemaakt en die vooral in italie populair is.
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:33 schreef pieter_pontiac het volgende:
klik
reageer dan niet ofzoquote:Op zondag 27 juni 2004 20:37 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Weerspiegeld precies het niveau van het publiek dat hiernaar luistert!![]()
Lol popiejopie krijg je daar nou een beter gevoel van als je het IQ van personen op de muziekkeuze gaat beoordelen? Ik vind het maar erg triest, en bovendien getuigd het vaak juist van niveau als men openstaat voor meerdere soorten muziek.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:37 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Weerspiegeld precies het niveau van het publiek dat hiernaar luistert!![]()
Het is ook Roemeens. Dragostea din tei betekent iets van De oude liefde.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:12 schreef Boeman het volgende:
Het is volgens mij gewoon Roemeens. Hongaars is het iig niet, dat lijkt nl veel meer op Fins. Kroaats is het ook nie, want dat is echt een ras-slavische taal...
Ik sta open voor alles, heb geen laag IQ en vind t toch maar kutmuziekquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:50 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Lol popiejopie krijg je daar nou een beter gevoel van als je het IQ van personen op de muziekkeuze gaat beoordelen? Ik vind het maar erg triest, en bovendien getuigd het vaak juist van niveau als men openstaat voor meerdere soorten muziek.
Mits je dit naar behoren kunt beargumenteren ben ik bereid dat te accepteren hoor...quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:00 schreef Morgion het volgende:
[..]
Ik sta open voor alles, heb geen laag IQ en vind t toch maar kutmuziek![]()
1) Dit is nou weer zo'n typisch voorbeeld van een goedkoop plaatje.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:10 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Mits je dit naar behoren kunt beargumenteren ben ik bereid dat te accepteren hoor...
Bij punt 1 had ik graag een toelichting, evenals de definitie van een 'goedkoop plaatje', die in mijn woordenboek niet te vinden is.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:20 schreef Morgion het volgende:
[..]
1) Dit is nou weer zo'n typisch voorbeeld van een goedkoop plaatje.
2) Het wordt uitgevoerd door 3 klupmongolen.
3) Die 3 klupmongolen kunnen voor geen meter zingen.
![]()
Ga jij lekker Bob luisteren. Of nog erger: Dragostea Din Teiquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:45 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Bij punt 1 had ik graag een toelichting, evenals de definitie van een 'goedkoop plaatje', die in mijn woordenboek niet te vinden is.
Punt 2 en 3 zijn beide subjectief, dus daar kun je je zonder enige onderbouwing ook niet op terug laten vallen.
Leg uit...quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:05 schreef Morgion het volgende:
[..]
Ga jij lekker Bob luisteren. Of nog erger: Dragostea Din Tei![]()
Ik denk dat hij bedoeld dat je een zielige mongool bent omdat je niet weet wat "een goedkoop plaatje" is.quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:33 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Leg uit...
Niet steeds triest gaan zitten doen als je eruit geluld wordt he...
Met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:46 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld dat je een zielige mongool bent omdat je niet weet wat "een goedkoop plaatje" is.
Dat is namelijk: slecht geproduceerde, ongeinspireerde troep die bedoeld is voor randdebielen die alleen met een verstand van nul mee kunnen brullen in een overvolle skihut op dit soort tyfusmuziek...
Naast het feit dat de melodie misschien wel catchy is, snap ik niet dat mensen dit kunnen waarderen. Ik bedoel, Lucas & Gea stralen nog meer intelligentie af dan dit.
Ik snap niet goed waarom je Dragostea din tei nu weer apres-ski muziek gaat noemen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:46 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld dat je een zielige mongool bent omdat je niet weet wat "een goedkoop plaatje" is.
Dat is namelijk: slecht geproduceerde, ongeinspireerde troep die bedoeld is voor randdebielen die alleen met een verstand van nul mee kunnen brullen in een overvolle skihut op dit soort tyfusmuziek...
Naast het feit dat de melodie misschien wel catchy is, snap ik niet dat mensen dit kunnen waarderen. Ik bedoel, Lucas & Gea stralen nog meer intelligentie af dan dit.
flikker toch gewoon op als je zelf niks nuttigs in te brengen hebt gast.quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:52 schreef Morgion het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Skihutmuziek dus.quote:Leuke opbouw, refrein blijft lekker hangen en het nummer kan bovendien perfect worden meegezongen (na enige oefening).
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:39 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Skihutmuziek dus.
Nou, ik heb toch zeker ook een heel brede muzieksmaak en inmiddels ook een flinke collectie.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:34 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Daarom noem mij geen zielige mongool met hget verstand van nul want dat is absoluut grote onzin, ik denk dat ik veel meer muziekkennis heb dan gemiddelde Muziek bezoeker, mede door mijn gevarieerde muzieksmaak en collectie.
Eindelijk, hij ziet het inquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:34 schreef AltamirA het volgende:
ik zie dat het topic over de O-zone versie gaat, en voor er misverstanden ontstaan, die is inderdaad wel flink verkloot ja
Ben jij dan nuttig bezig ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:34 schreef AltamirA het volgende:
[..]
flikker toch gewoon op als je zelf niks nuttigs in te brengen hebt gast.
Een heel brede muzieksmaak?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:56 schreef Morgion het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch zeker ook een heel brede muzieksmaak en inmiddels ook een flinke collectie.
Ik heb het nooit onkent, dus niet populair gaan lopen doen nou, ik had het alleen over het nummer 'Dragostea Din Tei'.quote:[..]
Eindelijk, hij ziet het in
Dat lijkt me vrij duidelijk aangezien ik geen anderen nodig heb om argumenten aan te dragenquote:[..]
Ben jij dan nuttig bezig ofzo![]()
Jammer dat er nu alweer niet om je Lucas & Gea grapje gelachen kan worden hequote:Op donderdag 1 juli 2004 22:46 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2004 13:14 schreef brotherlouie98 het volgende:
Degenen die nog 1 keer negatieve commentaar hierover hebben worden in hun reet genomen door Gerard J.
Het was ook geen grapje loser, ik ben bloedserieus.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:05 schreef Trancemaster het volgende:
Jammer dat er nu alweer niet om je Lucas & Gea grapje gelachen kan worden he
Ok en dank uquote:Op zondag 4 juli 2004 14:51 schreef SHE het volgende:
wat lullen de meeste hier onzin zeg;
1. Het is idd roemeens
2. Het zijn roemenen
3. Dragostea din tei, betekent NIET oude liefde..maar de liefde in je
4. Alle vertalingen hier gepubliceerd cq gelinked , kloppen voor geen meter!
was getekend,
Gina Stanciu![]()
De clip ziet er ook niet echt super uitquote:Op zondag 4 juli 2004 16:40 schreef SHE het volgende:
hoe vaker ik die tekst lees, hoe enger ik ze vind..
wat een stalker!![]()
Roemeense dames ookquote:Op zondag 4 juli 2004 16:46 schreef SHE het volgende:
en bovendien zijn echte roemenen veel knapper![]()
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:33 schreef pieter_pontiac het volgende:
klik
En je gaat ook schelden als je bloedserieus bent?quote:Op zondag 4 juli 2004 15:31 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Het was ook geen grapje loser, ik ben bloedserieus.
Als jij "loser" al een scheldwoord vind, ben ik in vergelijking met jou een behoorlijke bikkel idd...quote:Op zondag 4 juli 2004 18:27 schreef Trancemaster het volgende:
[..]
En je gaat ook schelden als je bloedserieus bent?
Stoere knul
Dat jij loser gebruikt omdat je simpelweg met geen goede argumenten op de proppen kan komen..quote:Op zondag 4 juli 2004 19:45 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
Als jij "loser" al een scheldwoord vind, ben ik in vergelijking met jou een behoorlijke bikkel idd...![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:52 schreef Trancemaster het volgende:
Dat jij loser gebruikt omdat je simpelweg met geen goede argumenten op de proppen kan komen..
Zucht, ga maar lekker verder met discussies aangaan hier, niet te boos worden anders beslaat je bril en komt er een te hoge druk op je puisten...
E-Fect was geweldigquote:Op zondag 4 juli 2004 19:59 schreef MaartenHG het volgende:
[..]
![]()
Bij dit soort nummers hoef je geen argumenten te geven (die overigens wel gegeven zijn), het spreekt voor zichzelf zoals je ziet.
Hoe was Sensation gisteren?
Stond 1 km van je af, ergens anders uit mijn dak te gaan...quote:Op zondag 4 juli 2004 20:01 schreef Trancemaster het volgende:
[..]
E-Fect was geweldig![]()
Jij ook nog wat leuks gedaan?
Jammer van dat laatste zinnetje, anders was je post geslaagd.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:52 schreef Trancemaster het volgende:
[..]
Dat jij loser gebruikt omdat je simpelweg met geen goede argumenten op de proppen kan komen..
Zucht, ga maar lekker verder met discussies aangaan hier, niet te boos worden anders beslaat je bril en komt er een te hoge druk op je puisten...
Niet zo happen please... Dat was juist daarom.. Het was alweer liev doenquote:Op maandag 5 juli 2004 11:55 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Jammer van dat laatste zinnetje, anders was je post geslaagd.
Nu verlaag je je tot zijn niveau van posten met op-de-man spelen en uit de lucht gegrepen argumenten als struikelpunt..![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Er zit een man in de clip maar de zangeres is gewoon een vrouw hoor![]()
Shit! Heb ik gemist!quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:48 schreef niksan het volgende:
[..]bij TOTP waren ze toch echt met drie jongens....of waren het vrouwen
vrijdagmiddag herhalingquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:09 schreef Zoet het volgende:
[..]
Shit! Heb ik gemist!
Ik wil die ogen zien van diegene met die bril
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:13 schreef niksan het volgende:
[..]
vrijdagmiddag herhaling![]()
Ja maar dat is O-Zone! Ik reageerde op iemand die t had over HAIDUCCI.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:48 schreef niksan het volgende:
[..]bij TOTP waren ze toch echt met drie jongens....of waren het vrouwen
Ja leuk hequote:Op donderdag 8 juli 2004 18:45 schreef Zapper het volgende:
Wat een geweldig nummer is dit zegZomerhit van het jaar, kan niet anders
Noemanoemanoemajeeeeeee
Haha ook net gehoort. Was wel lachen maar ik kan hem ook nog niet vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:31 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik hoorde net een parodie op dit nummer op radio 538. Met prins Bernhard, was wel lachen.
Maar ik kan hem nog niet op internet vinden, iemand enig idee???
same here!!! als iemand hem kan aabieden via link zou ik erg blij zijn!!!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Haha ook net gehoort. Was wel lachen maar ik kan hem ook nog niet vinden.
Weet iemand waarom er twee versies zijn?quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:26 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja maar dat is O-Zone! Ik reageerde op iemand die t had over HAIDUCCI.
Dus als je enkel van muziek van goede kwaliteit kunt genieten, ben je oppervlakkigquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:34 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Als je zo oppervlakkig bent dat je enkel van muziek kan genieten en uit je dak kan gaan die superieur geprodu- en gemusiceerd is, is het wel heel erg met je gesteld.
Weet je toevallig ook wanneer dat precies was?quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:16 schreef Falco het volgende:
RTL 4 nieuws had er een heel item over laatst trouwens en dat was wel leuk om te zien.
Niet per se, maar dit nummer is wat mij betreft in ieder geval niet van al te goede kwaliteitquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Maar wat is goede kwaliteit? Als je een nummer kunt maken, dat overal in Europa op #1 staat, maar een simpel en vrolijk liedje is, is dat dan ineens geen kwaliteit meer?
tekst is beter en leuker dan "moppie"quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:21 schreef Valar het volgende:
duitsers hier, duitsers daar![]()
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:31 schreef Nyluzzz het volgende:
parodie Met prins Bernhard
OOOOOOOOOOOOOOW echt stom. Die ome Henk is echt zwaar uit de tijd... zwaar NOTquote:
ik hoor het nr al niet meerquote:Op zondag 19 september 2004 03:21 schreef Borin het volgende:
Kan dit nummer absoluut NIET MEER HOREN!
Ik vraag me precies hetzelfde af. Ik hoor hele volksstammen steen en been klagen over dit doodsimpele Roemeense liefdesliedje, maar een plaat wordt niet in heel Europa een nummer 1-hit als mensen 'm niet kopen. En blijkbaar doen mensen in Nederland dat ook nog steeds massaal... - Juist dat gegeven vind ik wel weer grappig...quote:Op zondag 19 september 2004 09:26 schreef niksan het volgende:
ik hoor het nr al niet meer, maar waarom staat ie dan nog op nr1 van de charts?
Zeker weten GAY en het nummer vind ik ookal niet om aan te horen!quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:22 schreef Eveli het volgende:
Wat zijn die gasten gay zeg !! Echt niet om aan te zien....En dan die heliumstemmetjes....
Ze hebben al een nieuw nummer, en dat komt regelmatig voorbij op The Box... Het is even zo irritant als Dragostea.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:05 schreef Witchfynder het volgende:
Zullen die gasten met nog een nummer, denken jullie of is het een Roemeense eendagsvlieg?
Neerlands trots in bange tijdenquote:Op donderdag 23 september 2004 14:33 schreef Maggie het volgende:
Sorry, heel erg off topic maar wtf zijn Lucas en Gea?
OMGquote:Op donderdag 23 september 2004 16:42 schreef MrBadGuy het volgende:
Neerlands trots in bange tijden![]()
http://www.lucasengea.nl/
inderdaad als ik deze song weer hoor, voel ik me meteen weer in Lloret, alleen jammer dat ik er niet meer benquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:46 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik vind Dragostea Din Tei een megacool nummer, kan er nog steeds niet genoeg van krijgen![]()
Lekker onbezorgd vakantiesfeertje, even niks aan je hoofd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |