ik ga vanavond lekker weer lekker sexenquote:Op zondag 30 mei 2004 16:59 schreef FuifDuif het volgende:
Ik wil seks.
liegen is stoutquote:Op zondag 30 mei 2004 17:00 schreef zoalshetis het volgende:
ik niet
als je wilt heb je een gebrek en dat heb ik niet vandaar.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
liegen is stout![]()
Doe 't dan! Er zo openlijk, hartstochtelijk naar verlangen en over fantaseren zonder het te proberen de kop in te drukken, is m.i. even zondig als daadwerkelijk seks hebben...quote:Op zondag 30 mei 2004 16:59 schreef FuifDuif het volgende:
Ik wil seks.
hoe zondig vind jij ut ?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:23 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Doe 't dan! Er zo openlijk, hartstochtelijk naar verlangen en over fantaseren zonder het te proberen de kop in te drukken, is m.i. even zondig als daadwerkelijke seks hebben...
Voor zover ik het zondig vind dan...
Ìn en ìn slecht! En ook een beetje lekker... of andersom..?quote:Op zondag 30 mei 2004 18:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hoe zondig vind jij ut ?
ik welquote:Op zondag 30 mei 2004 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je wilt heb je een gebrek en dat heb ik niet vandaar.
eerst maar eens met iemand gaan seksenquote:Op zondag 30 mei 2004 23:10 schreef FuifDuif het volgende:
He trouwens, het lijkt mij wel leuk om moderator van SEX te worden. Hoe kom ik daarvoor in aanmerking?
Leedvermaak...? meestal vraag je er zelf om afgebrand te worden door dafjedaf of door wie dan ook dus dan moet je t ook niet raar vinden als andere mensen dat grappig vinden...quote:Op zondag 30 mei 2004 23:01 schreef FuifDuif het volgende:theSummoner, jij doet aan leedvermaak.
Over dafjedaf gesproken, waar is ze? Of is ze met haar vriend, Tagnar, aan het neuken?En dat op Pinksteren.
Ja, we neuken op dit moment, ik kan alleen niet klaarkomen zonder fok! op mn beeldscherm naast mn bed. Tagnar baalt ook altijd flink als mn wifi weer eens uitvalt, staat ie weer een paar uur droog. Waarom denk je dat ik een nerd als vriend neem? Ik bedoel, wie wil daar nou serieus wat mee...quote:Op zondag 30 mei 2004 23:01 schreef FuifDuif het volgende:
Over dafjedaf gesproken, waar is ze? Of is ze met haar vriend, Tagnar, aan het neuken?En dat op Pinksteren.
ja en ik ook maar dan niet met tagnar uiteraardquote:Op zondag 30 mei 2004 23:01 schreef FuifDuif het volgende:theSummoner, jij doet aan leedvermaak.
je vergeet mijquote:Op zondag 30 mei 2004 22:22 schreef theSummoner het volgende:
Dit soort topics houden eigenlijk niet zo heel veel in zonder ruzie tussen dafjedaf en fuifduif![]()
![]()
![]()
waar kan ik tegen stemmen???quote:Op zondag 30 mei 2004 23:10 schreef FuifDuif het volgende:
He trouwens, het lijkt mij wel leuk om moderator van SEX te worden. Hoe kom ik daarvoor in aanmerking?
Jij neukt toch iedere man als die maar een grote lul heeft, met bril of zonder... Zo eentje ben jij wel dafjedaf.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:48 schreef dafjedaf het volgende:
Ik bedoel, wie wil daar nou serieus wat mee...
andersomquote:Op zondag 30 mei 2004 19:58 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ìn en ìn slecht! En ook een beetje lekker... of andersom..?
Tagnar heeft geen bril en geen grote lul. Punt is, FuifDuif, ik neuk gewoon iedereen behalve jou. Ik heb iedereen op dit forum al geneukt, alleen we doen alsof het niet zo is zodat je geen zelfmoord pleegt en je ziel onzalig in de hel zal branden.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:52 schreef FuifDuif het volgende:
Jij neukt toch iedere man als die maar een grote lul heeft, met bril of zonder... Zo eentje ben jij wel dafjedaf.
als mod lijkt het me juist belangrijk dat je niet (ver)oordeeltquote:Op zondag 30 mei 2004 23:23 schreef FuifDuif het volgende:
Caesu, nee dat zie je verkeerd. Mijn geest is nog niet vertroebeld door zaak en vaginale sappen. Ik kan nu veel meer helder oordelen, dus het is een ideale gaak voor mij.
duidelijkquote:Op zondag 30 mei 2004 23:55 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Tagnar heeft geen bril en geen grote lul. Punt is, FuifDuif, ik neuk gewoon iedereen behalve jou. Ik heb iedereen op dit forum al geneukt, alleen we doen alsof het niet zo is zodat je geen zelfmoord pleegt en je ziel onzalig in de hel zal branden.
Grappig hoe mensen waarvan je het het minst verwacht hun seksuele activiteiten als een gunst aan de mensheid beschouwen. Grappig.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:57 schreef FuifDuif het volgende:
Dafjedaf, je gaat je gang maar. Dat je je zelfrespect maar mag behouden... NOT. Alsof ik uberhaupt met jou zou willen... de arrogantie alleen al zeg.
haiquote:Op maandag 31 mei 2004 00:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat een gezellig topic
adres??quote:Op maandag 31 mei 2004 00:03 schreef FuifDuif het volgende:
Kijk eens aan, mevrouw heeft eens in de boeken gekeken. Heel goed van jou. En een kamer geregeld? Ook heel mooi, wat is het adres? En hoe was het met opa en oma?
Ja he, heb je zin in een lekkere bittere bal (of twee)?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat een gezellig topic
Stalker? Ik vraag gewoon haar adres, ben ik daarmee direct een stalker?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:04 schreef theSummoner het volgende:
[..]
adres??
Stalker?
nee bij nader inzien niet...dan ben je gewoon engquote:Op maandag 31 mei 2004 00:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Stalker? Ik vraag gewoon haar adres, ben ik daarmee direct een stalker?
nou nee dank je, ik zoek wel een topic waar niet infantiel gebashed wordtquote:Op maandag 31 mei 2004 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja he, heb je zin in een lekkere bittere bal (of twee)?
hm of dit was wel héél erg cynisch óf je moet nog een keer een toelichting geven op die gristelijke moraal van jequote:Op maandag 31 mei 2004 00:10 schreef FuifDuif het volgende:
Mensen ik ga slapen. Uiteraard eerst nog even een potje rukken om ontspannen dromenland te bezoeken alwaar ik de maagdelijke kutjes al voor mij zal zien.
Ik weet het niet precies, ze hebben het idee dat als je als meisje al studeert dat je dan zo'n bedeesd wezenloosje zonder sociaal leven moet zijn, en ze geven op mij af omdat ik niet 70 uur per week studeer om negens te halen, maar gewoon een uurtje of 15-20 en daarmee gemiddeld op een 7,5 sta. Ik haal voor de ondersteunende vakken zoals methodieken en statistiek enzo vaak 6-7 en voor de interessantste vakken 8-9. Zij vinden dat ik daarom niet op mn plek ben op de uni en maar gewoon een hbo moet gaan doen en/of trouwen en reproduceren.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:07 schreef theSummoner het volgende:
wrom vinden ze het nergens voor nodig dat je studeert??
tja...dan kan je alleen maar een beetje je hoofd schudden he??quote:Op maandag 31 mei 2004 00:11 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ze hebben het idee dat als je als meisje al studeert dat je dan zo'n bedeesd wezenloosje zonder sociaal leven moet zijn, en ze geven op mij af omdat ik niet 70 uur per week studeer om negens te halen, maar gewoon een uurtje of 15-20 en daarmee gemiddeld op een 7,5 sta. Ik haal voor de ondersteunende vakken zoals methodieken en statistiek enzo vaak 6-7 en voor de interessantste vakken 8-9. Zij vinden dat ik daarom niet op mn plek ben op de uni en maar gewoon een hbo moet gaan doen en/of trouwen en reproduceren.
Tja, ik probeer me maar niet te verweren, als ik eenmaal in discussie ga ben ik nogal fel en ik wil ze niet beledigen, hoe respectloos het ook is...quote:Op maandag 31 mei 2004 00:13 schreef theSummoner het volgende:
tja...dan kan je alleen maar een beetje je hoofd schudden he??
Overtuigd atheist, en geen timmerman ofzo.... Maar wel zo een die zn steentje heeft bijgedragen bij het verzet en de wederopbouw, en mijn oma is inderdaad zo'n jaknikker.... Ze zijn er ook van overtuigd dat ik enorme schulden heb, omdat ik een mobiele telefoon heb, omdat op nova was dat jongeren schulden hebben door mobieltjes (ik heb een prepaid waar ik eens per maand een opwaardeerkaart aan spendeer, en heb nog nooit een cent rood gestaan in mn leven, ook geen IBG schuld).quote:Op maandag 31 mei 2004 00:15 schreef theSummoner het volgende:
is je opa hele leven noeste christelijke arbeider geweest en je oma huisvrouw dat ze je nu zo beoordelen?
Jaquote:Op maandag 31 mei 2004 00:21 schreef theSummoner het volgende:
hm jammer dat ze het niet gewoon fijn kunnen vinden dat hun kleindochter een droom vervult (want ik neem aan dat dat is waar je mee bezig bent)
Je weet dat morgen een vrije dag is?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:42 schreef theSummoner het volgende:
(damn! t is al over fokking 12)![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:14 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Tja, ik probeer me maar niet te verweren, als ik eenmaal in discussie ga ben ik nogal fel en ik wil ze niet beledigen, hoe respectloos het ook is...
mag ik ook meedoen ???quote:Op maandag 31 mei 2004 00:49 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je weet dat morgen een vrije dag is?
* GewoneMan steekt nog een joint aan
en lekkerrrrrrrrr dat het wasquote:Op zondag 30 mei 2004 23:55 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Tagnar heeft geen bril en geen grote lul. Punt is, FuifDuif, ik neuk gewoon iedereen behalve jou. Ik heb iedereen op dit forum al geneukt, alleen we doen alsof het niet zo is zodat je geen zelfmoord pleegt en je ziel onzalig in de hel zal branden.
mag ik ookquote:Op maandag 31 mei 2004 01:06 schreef Escom2002 het volgende:
chill... een jointje.. ff sprokkelen.. dan steek ik er ook eentje op
Tsss waar slaat dit nu weer op? Christelijke arbeider en huisvrouw? Alsof dat redenen zijn. Mijn opa is ook altijd een harde boeren landarbeider geweest en mijn oma een huisvrouw en ja, ze waren heel christelijk. Maar ze hebben nog nooit geprobeerd om de dromen van hun kinderen en zeker niet hun kleinkinderen in de weg gestaan. Vooral mijn opa was zelfs zo dat hij een keer de pastoor het huis uit geschopt heeft omdat deze zo nodig aan moest dringen op het krijgen van een nieuw kind. Stigmatiseer niet altijd zo zeg.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:15 schreef theSummoner het volgende:
is je opa hele leven noeste christelijke arbeider geweest en je oma huisvrouw dat ze je nu zo beoordelen?
Dat hoef je toch niet te vragen zegquote:Op maandag 31 mei 2004 02:43 schreef GewoneMan het volgende:
gloeiende 2 die aan het blowen zijn en ik mag nie meedoen![]()
uuuuh ik??quote:Op maandag 31 mei 2004 11:59 schreef Lllaura het volgende:
Flauwerd, je hebt je reactie gewijzigd..!
Zie je daar komt t alquote:Op maandag 31 mei 2004 16:26 schreef Lllaura het volgende:
Nope, gisteravond wel...
Was alleen supermoe, dus heb me van de keer nogal passief opgesteld (lees: plank... O, nee, lappenpop: hij mocht me in elke houding frommelen die ie wilde...), maar was wel lekker! Lekker wegdoezelen en ondertussen genieten..!![]()
ik wil het niet weten...quote:Op maandag 31 mei 2004 16:29 schreef Lllaura het volgende:
Wat..?
Datquote:Wiens dag was beter?????? (vast allemaal mensen die de hele dag aan het sexen geweest zijn)
quote:Doe 't dan! Er zo openlijk, hartstochtelijk naar verlangen en over fantaseren zonder het te proberen de kop in te drukken, is m.i. even zondig als daadwerkelijk seks hebben...
Kwijl ik wil ook n stukquote:Op maandag 31 mei 2004 16:42 schreef Lllaura het volgende:
Maar ben nu eerst appeltaart aan 't eten. Zelfgemaakte!![]()
sorry zal het nooit meer vagen, maar ja goeie opvoeding gehad héquote:Op maandag 31 mei 2004 13:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet te vragen zeg
had ff andere zaken aan mn hoofdquote:Op maandag 31 mei 2004 21:11 schreef theSummoner het volgende:
gezellig t was al beetje leeg hier![]()
gloeiende zou ze niet door hebben dat haar aanwezigheid op prijs wordt gesteld ???quote:Op maandag 31 mei 2004 21:20 schreef theSummoner het volgende:
slowchat is juist leuk om na te lezenmaarre ik denk dat ze zich er niet ee bemoeit omdat er geen ruzie is en omdat we niet over sex aan het lullen zijn
![]()
beats me maar was welquote:Op maandag 31 mei 2004 21:19 schreef theSummoner het volgende:
lol wat zou dát nou weer zijn![]()
![]()
ach so be it, maar hoe was jouw weekend?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:24 schreef theSummoner het volgende:
uuuuuh jaah maar we zijn hier ook echt wel over koetjes&kalfjes aan het blaten he![]()
als je mijn eerdere reply had gelezen had je geweten dat ze dicht warenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:39 schreef theSummoner het volgende:
tja...rustigZaterdag gewerkt savonds lekker met vriend op een terrasje gezeten met koffie en lekker sigaartje (ja ik ben excentriek) uuuuh gister wilde ik naar Amsterdam maar toen bleken de winkels dicht (zie eerdere posts met commentaar vanFD
) dus benk maar kamer in gaan pakken voor verhuizing--»saai enne vandaag lekker naar Amsterdam geweest koffie gedronken met tante bij de Bijenkorf en mezelf ceedeetje en boek cadeau gedaan en nu nog ff restant van me kamer inpakken en beetje huiswerk maken (damn wat een hoop tekst) das mn weekend samengevat
![]()
wifi en umts heeft NIETS met elkaar te makenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:54 schreef theSummoner het volgende:
en fuifduif niet te vergetenik kan ook wel om die gast lachen maarre heeft dafjedaf wifi op campus twente?? das wel gaaf das toch van dat draadloze umts superinternet ofzo??
![]()
nee die router sluit ze aan op dr kabel of ADSL modem en dan zendt die router het internet signaal draadloos naar de PCquote:Op maandag 31 mei 2004 22:01 schreef theSummoner het volgende:
ok heeft heel Enschede dekking voor WiFi dan??
Mummy's homequote:Op maandag 31 mei 2004 22:10 schreef GewoneMan het volgende:
dafjedaf is terugdafjedaf mag ik zo brutaal zijn een blowtjuh te bietsen ?
![]()
IK!quote:Op maandag 31 mei 2004 22:12 schreef GewoneMan het volgende:
iemand mn homepage al gezien ??? hijs zoooooooo leuk![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:15 schreef theSummoner het volgende:
‘En wat wil jij nou worden?’ vroeg de ene.
Toen begon die ene met dat sluike haar er weer over dat joden zo goed wisten wat lijden was. God, het was niet om aan te horen. Ze hield maar niet op. Ze zocht de ware kern van het lijden, zei ze. Waarom kon er niet iemand een paar sigaretten op haar gezicht uitdrukken? Dan wist ze voor de rest van haar leven wat de kern van het lijden was, dan hoefde ze er niet meer over te praten. Voor honderd gulden wilde ik het wel doen.” (P. 75)
(C) Arnon Grunberg
Neej alleen op de campus, mijn router thuis haalt geloof ik zo'n 50 meter. Ik neem mn laptop wel mee naar de uni, kun je op het gazon msn'enquote:Op maandag 31 mei 2004 22:01 schreef theSummoner het volgende:
ok heeft heel Enschede dekking voor WiFi dan??
Ik ga er zo eentje bouwenquote:Op maandag 31 mei 2004 22:10 schreef GewoneMan het volgende:
dafjedaf is terugdafjedaf mag ik zo brutaal zijn een blowtjuh te bietsen ?
![]()
mag ik bouwen ????quote:Op maandag 31 mei 2004 22:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ga er zo eentje bouwenmag je meedoen...
hebben jullie de songtext van steek um op nog mee gekregen trouwens ?? (refrein weggelaten was alzoveel type werk) staat op page 5 of 6 van deel 2quote:Op maandag 31 mei 2004 22:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
mag ik bouwen ????
kun je t wel een beetje?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:22 schreef GewoneMan het volgende:
mag ik bouwen ????
ik kon best wel goeie maken alleen dat binnenstebuiten rollen nietquote:Op maandag 31 mei 2004 22:24 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
kun je t wel een beetje?
daar hebben ze de waterpijp voor uitgevonden, maare blowen moet niet hoor maar ja lekker is het wel heb zelf overigens al heel lang niet meer geblowd (op enkele uitzonderingen na) maar heb door meerdere posts wel weer zin gekregen zeg maarquote:Op maandag 31 mei 2004 22:27 schreef theSummoner het volgende:
hm ik moet toch echt eens een keertje gaan gaan blowen als ik mensen hier zo hoormaarja sigaretten inhaleren lukt nog steeds niet zonder verbrande keel
dus dan is t zo zonde van die tien euro wiet...
![]()
tja dat moet je voor jezelf weten, maar het een keer proberen zie ik zeker niet als geldverspillingquote:Op maandag 31 mei 2004 22:36 schreef theSummoner het volgende:
Ja kweet en ben ook niet zown BreEzAh gastje meer van het genieten/goede leven (zie post hierboven over me weekend) maar het lijkt me ook gewoon grappig paar vrienden doen het af en toe wel ene vindt het geldverspiling en meent dat je veel beter bier kan kopen en andere vindt het gewoon wel geinig als afwisseling maar als ik bv dafjedaf zo hoor steekt die gewoon af en toe ff een blowtje op das toch wel lekker??
![]()
![]()
Dat gelul over bier is zwaar onzin, ik zelf zorg er goed voor dat ik zo min mogelijk gewenning krijg (stop af en toe een maand of 6 weken), en ik blow zo'n 2-3x per week, rook je een keer 10 - 20 euro in een maand.... Ja ok, op een goed feest heb je dr ook zo 10 euro door als je met zn allen blowt, maar ach, tis altijd nopg stukken goedkoper dan breezers of bier denk ik zo.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:36 schreef theSummoner het volgende:
Ja kweet en ben ook niet zown BreEzAh gastje meer van het genieten/goede leven (zie post hierboven over me weekend) maar het lijkt me ook gewoon grappig paar vrienden doen het af en toe wel ene vindt het geldverspiling en meent dat je veel beter bier kan kopen en andere vindt het gewoon wel geinig als afwisseling maar als ik bv dafjedaf zo hoor steekt die gewoon af en toe ff een blowtje op das toch wel lekker??
![]()
![]()
als je niet tegen gewoon roken kan is het ideaal, ik gebruik zelf ook graag waterpijp maar dan om het effect...quote:Op maandag 31 mei 2004 22:40 schreef theSummoner het volgende:
nee als ik er ff achter kom hoe ik gewoon rustig een keer kan uitproberen zonder meteen over me nek te gaan van het hoesten---»waterpijp wel grappig idee regel wel ff met die gasten zullen ze ook wel geinig vinden![]()
Is niet zo moeilijk hoor, moet je gewoon een half uurtje gaan frotten met lange vloei en shag, en als je het dan kan kun je t met wiet er in proberen. Je moet gewoon je vloei binnenstebuiten draaien (duuh), dan shag en tip en wiet er op as usual, paar keer proefdraaien en dan likken en weer zo draaien. dan vouw je de rest van het papier een keertje in de tegengestelde richting, zodat het goed uitsteekt, en dan aansteker eronder, woesj weg vloei. Klaar!quote:Op maandag 31 mei 2004 22:25 schreef GewoneMan het volgende:
ik kon best wel goeie maken alleen dat binnenstebuiten rollen niet![]()
in dat geval kan ik wel goeie joint bouwen hoor (poos geleden maar gaat goed komen) weet nog niet zeker of ik naar de meeting ga maar als ik kom mag je het me wel lerenquote:Op maandag 31 mei 2004 22:45 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, moet je gewoon een half uurtje gaan frotten met lange vloei en shag, en als je het dan kan kun je t met wiet er in proberen. Je moet gewoon je vloei binnenstebuiten draaien (duuh), dan shag en tip en wiet er op as usual, paar keer proefdraaien en dan likken en weer zo draaien. dan vouw je de rest van het papier een keertje in de tegengestelde richting, zodat het goed uitsteekt, en dan aansteker eronder, woesj weg vloei. Klaar!
Ik moet zeggen, ik neem ook meestal de moeite er niet voor hoor
Uuuuuh thxquote:Op maandag 31 mei 2004 22:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je niet tegen gewoon roken kan is het ideaal, ik gebruik zelf ook graag waterpijp maar dan om het effect...
wat een waterpijp doet is vrij simpel je zuigt de rook van de wiet door een pijpje door het water voor het in je longen komt daardoor koelt het af en krimpt de rook, effect is dus sterker omdat je meer THC tegelijk binnenkrijgt (THC is de werkzame stof in wiet) je kan veel meer tegelijk inhaleren namelijk...
maar het voordeel voor jouw is dat het dan puur te roken is, het KAN met joint ook wel maar dat is lastig draaien en roken anyway dat is het principe zeg maar, mocht je (meer) vragen hebben wil ik die best beantwoorden voor je (als ik het antwoord weet)![]()
Waterpijpen zijn vet jah, ik denk dat ik er morgen ook maar weer s een ga aanschaffen (vorige gebroken). Ze zijn wel kut om schoon te maken trouwens, in de coffeeshop gebruikte ik er van die tabletten voor die je ook gebruikt om kunstgebitten mee te reinigen.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:45 schreef GewoneMan het volgende:
wat een waterpijp doet is vrij simpel je zuigt de rook van de wiet door een pijpje door het water voor het in je longen komt daardoor koelt het af en krimpt de rook, effect is dus sterker omdat je meer THC tegelijk binnenkrijgt (THC is de werkzame stof in wiet) je kan veel meer tegelijk inhaleren namelijk...
maar het voordeel voor jouw is dat het dan puur te roken is, het KAN met joint ook wel maar dat is lastig draaien en roken anyway dat is het principe zeg maar, mocht je (meer) vragen hebben wil ik die best beantwoorden voor je (als ik het antwoord weet)![]()
ok dan post je wel je ervaringen ???quote:Op maandag 31 mei 2004 22:47 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Uuuuuh thxeerst ff wachten tot de kans zich voordoet denk ik maar ik beloof je dat k geen rare dingen zal doen
![]()
Moet niet, maar is wel handig om in te slapen, je zou kunnen kijken of je bij iemand anders in mag, maar mijne is al gereserveerd voor mij & Tagnar.... Sorry!quote:Op maandag 31 mei 2004 22:47 schreef GewoneMan het volgende:
moet je eigen tent hebben ? of hoe zit dat want ik heb geen tent ofzo
Gheheheh, stom idd... Maar over seks lullen komt ook weer zo slutty over hier, en er is geen FD om mee te rellen...quote:Op maandag 31 mei 2004 22:48 schreef Caesu het volgende:
gaat bijna altijd over wiet hier
heb ik ook gehad was ERRUG kut hoe kwam het bij jou ???quote:Op maandag 31 mei 2004 22:48 schreef Caesu het volgende:
gaat bijna altijd over wiet hier
ik ben er allergisch voor geworden trouwens.
(na vage trip).
ik snap um was ook niet een directe aanvraag voor slaapplekkie maar voel er weinig voor om een tent aan te schaffen voor een meeting, helemaal gezien mijn financiele situatiequote:Op maandag 31 mei 2004 22:49 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Moet niet, maar is wel handig om in te slapen, je zou kunnen kijken of je bij iemand anders in mag, maar mijne is al gereserveerd voor mij & Tagnar.... Sorry!
idem bij mij maar kut was het welquote:Op maandag 31 mei 2004 22:54 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben ook wel eens gaan trippen, kwestie van comateus op de bank hangen en de volgende dag rustig aan gedaan, heeft geen invloed gehad op mn verdere ervaringen er mee.
Bij de aldi hebben ze nu tweepersoonstenten met voorflap voor 30 eurie, kweenie of ze al op zijn ik ga morgen even kijken.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:53 schreef GewoneMan het volgende:
ik snap um was ook niet een directe aanvraag voor slaapplekkie maar voel er weinig voor om een tent aan te schaffen voor een meeting, helemaal gezien mijn financiele situatie![]()
ow dat is interesant (H) heb eg zin om op de meeting te komen (URL net opgezocht en gebookmarked ff lezen)quote:Op maandag 31 mei 2004 22:55 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Bij de aldi hebben ze nu tweepersoonstenten met voorflap voor 30 eurie, kweenie of ze al op zijn ik ga morgen even kijken.
tuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2004 22:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ok dan post je wel je ervaringen ???![]()
ik kom gewoon mensen !!!!! dafjedaf leer jij mij binnenstebuiten draaien ??quote:Op maandag 31 mei 2004 23:00 schreef dafjedaf het volgende:
Het lijkt mij supercool, die meet![]()
* GewoneMan is kampeerfan
Bij windkracht 1 of lager heb je een dealquote:Op maandag 31 mei 2004 23:02 schreef GewoneMan het volgende:
ik kom gewoon mensen !!!!! dafjedaf leer jij mij binnenstebuiten draaien ??![]()
ben niet superbreed ofzo foto ruil ?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Bij windkracht 1 of lager heb je een deal
Bij meer wind ligt het eraan hoe breed je bent LOL
erg dom was ik toen bezig:quote:Op maandag 31 mei 2004 22:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
heb ik ook gehad was ERRUG kut hoe kwam het bij jou ???
bij mij zat het zo:
we waren aan het zuipen en aten teveel ongezond (was vakantie) enne op gegeven moment voor de verandering een spacecake gebakken afijn das allemaal leuk maar het duurde errug lang dus joint roken enne toen ging het ineens allemaal tegelijk werken![]()
was niet leuk zal jullie de rest van de details besparen![]()
ehhhh dat valt onder de catagorie: "je was een beetje dom" (leuke quote al heb ik het niet zo op het koningshuis)quote:Op maandag 31 mei 2004 23:08 schreef Caesu het volgende:
[..]
erg dom was ik toen bezig:
wiet+paddestoelen+hash+xtc+malariatabletten+alcohol+tropisch land
sindsdien ben ik na één trekje aan een joint superstoned, het zal wel een flashback zijn ofzo of ik denk me stoned ofzo - ik weet het niet, maar geen jointjes meer voor mij![]()
denk niet dat ik het mag posten hier... mail me of voeg me toe.. ik zal geen misbruik maken van je gegevens hoor (echt niet)quote:Op maandag 31 mei 2004 23:09 schreef dafjedaf het volgende:
hoe kom ik aan polypatch?
Domme bui tijdens een retourtje Thailand?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:08 schreef Caesu het volgende:
op zich was het wel ok de trip zelf. alleen 2 dagen erna was ik zo naar de kloten.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:10 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Domme bui tijdens een retourtje Thailand?
Damn jongen, wiet & hasj is al vliegen bij mij...
wat vreemd, ie allergie.... allergische klachten of gewoon superstoned na een hijs? Want dat laatste is wel ok, toch? Heb je het ook met alleen hasj?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:12 schreef Caesu het volgende:
op zich was het wel ok de trip zelf. alleen 2 dagen erna was ik zo naar de kloten.
en dus een allergie erbij kwam ik na een tijdje achter
je hebt al een reactiequote:Op maandag 31 mei 2004 23:16 schreef dafjedaf het volgende:
@gewoneman: ik heb je ff gemaild op je msn-adres.
een patch die MSN aanpast zodat je zoveel MSNs kan aanmelden als je wilt UITERAARD tegelijkquote:Op maandag 31 mei 2004 23:14 schreef theSummoner het volgende:
wat is polypatch als ik vragen mag?![]()
Ik Msn gewoon ben niet echt die-hard ofzoquote:Op maandag 31 mei 2004 23:22 schreef GewoneMan het volgende:
jeez had eigenlijk de indruk dat bijna alle die hards dat wel wisten :') ik gebruik hem al jaren![]()
ik vind het prettig omdat ik dan een extra MSN kan starten en die in profiel kan zetten in (b.v.) dit forum want dat zou ik met mn echte email en of MSN niet doen...quote:Op maandag 31 mei 2004 23:25 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik Msn gewoon ben niet echt die-hard ofzowist trouwens wel dat het bestond alleen niet dat het zo heette
![]()
truste hequote:Op maandag 31 mei 2004 23:41 schreef theSummoner het volgende:
ik heb er helemaal geen staanmaarre ik ga pitten t is morgen weer vroeg dag en anders slaap ik verder vanaf 's ochtends vroeg
en dat zouden we niet willen slaap lekker iedereen spreek jullie later weer
![]()
nee gewoon superstoned meteen.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:15 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
wat vreemd, ie allergie.... allergische klachten of gewoon superstoned na een hijs? Want dat laatste is wel ok, toch? Heb je het ook met alleen hasj?
(afhankelijk van de manier waarop je het bekijkt) gedoemd te falenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:10 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben er weer. Ik ben aan het broeden op een idee voor een geniaal topic.
heb je al een outline?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:10 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben er weer. Ik ben aan het broeden op een idee voor een geniaal topic.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:55 schreef dafjedaf het volgende:
Ach, zoals schoonheid in het oog van de aanschouwer ligt, ligt genialiteit in het IQ van de lezer
wowwwwwwwwwwwwwww vette sjitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:32 schreef dafjedaf het volgende:
heej kijk, ik heb een hoofd!!
<---- heheheh
Nee, ik dacht dat het leuker was dat irl te doen, dus ik heb geduld tot de meetingquote:Op maandag 31 mei 2004 02:49 schreef GewoneMan het volgende:
enne doompjuh is mijn straf nu verjaard aangezien dat al in het vorige topic stond ???![]()
Ik kwam gisteren nog wel even buurten idd, maar ik moest het lange weekend nog even afsluiten(en optijd naar bed) dus had niet veel tijd en tjeempig wat moet ik veel bijlezen, gisteren ging het lezen nog niet al te best eigenlijk, ik wordt te oud voor hele nachten opblijven achter elkaarquote:Op maandag 31 mei 2004 21:15 schreef GewoneMan het volgende:
kheb doompjuh ook al gespot maar ze post hier niet meerof ze ziet er tegenop om alle achterstand bij te lezen
![]()
Idd.....quote:Op maandag 31 mei 2004 22:42 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Dat gelul over bier is zwaar onzin, ik zelf zorg er goed voor dat ik zo min mogelijk gewenning krijg (stop af en toe een maand of 6 weken), en ik blow zo'n 2-3x per week, rook je een keer 10 - 20 euro in een maand.... Ja ok, op een goed feest heb je dr ook zo 10 euro door als je met zn allen blowt, maar ach, tis altijd nopg stukken goedkoper dan breezers of bier denk ik zo.
Ai ai ai ai ai, das idd niet slim, maarja ik ken dat soort gekkigheden wel....quote:Op maandag 31 mei 2004 23:08 schreef Caesu het volgende:
[..]
erg dom was ik toen bezig:
sindsdien ben ik na één trekje aan een joint superstoned, het zal wel een flashback zijn ofzo of ik denk me stoned ofzo - ik weet het niet, maar geen jointjes meer voor mij![]()
you are pure evilquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het leuker was dat irl te doen, dus ik heb geduld tot de meeting![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zet mental note, als de meeting er is de nare zweep meenemen
ik ben voor de echte Llauraquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:54 schreef Lllaura het volgende:
Ha ha, ben gewoon in m'n eentje!
Zal ik een kloon aanmaken en met mezelf in discussie gaan..?
Of een wedstrijdje doen wie het eerst een ban krijgt..?
![]()
Nou hoeft 't al niet meer!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ben voor de echte Llaura![]()
en heb je de keet al schoon ? want nu ben ik weer alleenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:16 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Nou hoeft 't al niet meer!
Ga maar 's wat nuttigs doen... Stofzuigen en zo...
Van stofzuigen wordt je moe........quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:16 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Nou hoeft 't al niet meer!
Ga maar 's wat nuttigs doen... Stofzuigen en zo...
ehhmmm doompjuh ??? dat zweepjuh he ? ehhhmmm wat voor 1 is ut?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Van stofzuigen wordt je moe........
waarom heb ik altijd z`n grote bekquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:05 schreef erodome het volgende:
Dat wil je niet weten lieverd, laten we het zo zeggen, ik wordt er niet graag mee geslagen en als ik goed geil ben kan ik een aardig beetje hebben
Dus neem dat kussen idd maar mee
anyway die meet wordt super!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:33 schreef erodome het volgende:
Daar heb je straks geen problemen meer mee, ik leer je dat wel even snel af
De grote vraag is, waarom heb ik zo'n grote bek, sta ik daar straks te meppen
tja helaas weet niet iedereen dat honden (en elk ander huisdier) ook een normaal leven behoort te hebben, maak je geen zorgen geen aandacht trekken dan zullen ze je niet zo snel verdenken...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:29 schreef Lllaura het volgende:
De politie is nu bij onze buren omdat ik melding heb gemaakt van geluidsoverlast van hun hond. Dat arme beest sluiten ze hele dagen op in de schuur, zonder kleedje of zo. Hij zit echt al de hele dag (en niet alleen vandaag) te blaffen. Net toen de politie kwam, kwamen ze thuis... Hoop niet dat ze weten dat 't van mij komt, 't zijn namelijk niet echt buren die met kritiek om kunnen gaan, zeg maar. Daarom ben ik ook niet eerst naar ze toe gegaan. Zit nu wel een beetje peuken te schijten hier, hoor!![]()
al gereageerd de laatste reactie had ik hier willen posten om off topic tegen te gaan maare klikte te snelquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:37 schreef Lllaura het volgende:
Dank je!![]()
Het hele verhaal staat in Flora en Fauna, trouwens...
zou ik ook doen, lekker biertjuhhhhquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:43 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Omdat Eva heeft gesnoept van de verboden vrucht..!![]()
ik zou het niet weten (maar gok wel 50% kans dat ik het goed hebquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:56 schreef Lllaura het volgende:
Zal 's een foto plaatsen van een plantje, misschien kan jij zien wat 't is?
Wacht ff, even foto maken...
probeer het eens opnieuw en dan de camera op macro zetten, tevens NIET tegen de zon in fotograveren...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:03 schreef Lllaura het volgende:
Hmm, beetje onscherp...
[afbeelding]
Edit: andere, óók onscherp...
solly was positief bedoeld :'( maare laat iig even staan tot dafjedaf en doompjuh hun visie hebben gegevenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:14 schreef Lllaura het volgende:
Ja zeg, ik ben niet achterlijk, hij staat op macro...
Probeer 't nog één keer, en anders haal ''k 'm weg, dan heeft 't toch geen zin...
Grootse FOK! 5 Jaar Meeting op komst!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:29 schreef Lllaura het volgende:
Wanneer issie ook alweer..?
toen was ik nog geen fokkerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:42 schreef Lllaura het volgende:
Ben je vorige keer ook geweest?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:38 schreef Lllaura het volgende:
Hm, weet ik nog niet, denk 't niet...
Lijkt me best gezellig hoor, daar niet van. Maar niet gezellig genoeg om helemaal voor naar Utrecht te komen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
jeetje in 1 min. boodschappen gedaan !?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:47 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Lijkt me best gezellig hoor, daar niet van. Maar niet gezellig genoeg om helemaal voor naar Utrecht te komen...![]()
en hoe was het met oma?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:37 schreef theSummoner het volgende:
laat boodschappen doenik heb net lekker bij oma gegeten aangezien de hele keuken hier eruit ligt vanwege verhuizing het is officieel verhuizen is K U T kga nu lekker wel tot het nieuwe huis af is in het centrum van een niet nader te noemen provinciehoofdstad in de buurt van Amsterdam wonen
![]()
neequote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
zo... hebben we allemaal lekker gewerkt vandaag?
m'n ome heerscht ze kan zooooooooo lekker koken echt super morgen weer bij haar etenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:43 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
en hoe was het met oma?
NLP? misschienquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee :'( zit nog steeds in de ZW... en dat duurt gewoon TE lang maar jah wat doe je eraan![]()
ZW=ziektewet??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
neezit nog steeds in de ZW... en dat duurt gewoon TE lang maar jah wat doe je eraan
![]()
NLPquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
NLP? misschien
jahquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:48 schreef theSummoner het volgende:
[..]
ZW=ziektewet??
schouder overbelast en na vele onderzoeken operatie gehad het probleem is nu (hopelijk) helemaal weg maar moet nog herstellen van 15 dagen niet kunnen bewegen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:50 schreef theSummoner het volgende:
waarvoor?
als iets TE lang duurt kan je het proces soms versnellen door Neuro Linguistisch Programeren (google). het lichaam is ook maar een chemische fabriek aangestuurd door emoties...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
NLP![]()
ach het is nu als het goed is bijna voorbij maar zit nu al iets langer als 9 maand in de ZW en geloof me dat ZUIGT !!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als iets TE lang duurt kan je het proces soms versnellen door Neuro Linguistisch Programeren (google). het lichaam is ook maar een chemische fabriek aangestuurd door emoties...
ik geloof jequote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ach het is nu als het goed is bijna voorbij maar zit nu al iets langer als 9 maand in de ZW en geloof me dat ZUIGT !!!!![]()
![]()
![]()
tja das lastig heb beperkingen nu aangezien ik tech. opleiding heb genoten en dat dus wel kan shaken.... mag niet te zwaar tillen, niet boven m`n macht werken en niet teveel repeterende bewegingen doen dus dan wordt het wel lastigquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:57 schreef theSummoner het volgende:
wat voor werk ga je zoeken als je weer goed bent??
ligt aan het "type" doosquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:08 schreef theSummoner het volgende:
k zoals je zegt uuuuuh
tja eig. een gewone dinsdagavond behlave dat het hele huis gevuld is met dozen
maaaaaaaan wat een takkezooi hier![]()
![]()
zelf ook eens meegemaakt?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ligt aan het "type" doos![]()
![]()
![]()
maare aangezien je in verhuizing zit weet ik genoeg![]()
yep, pas nog ik weet dus wat je voeltquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:47 schreef theSummoner het volgende:
[..]
zelf ook eens meegemaakt?
waarom een maand geen internet??? verhuizing ADSL neem ik aan ??? tip van mij vraag een proef abo aan voor chello try and buy (wel ff bellen of dat nog kan) gebruik die maand dan chello en zeg daarna bevalt me niet...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:15 schreef theSummoner het volgende:
hm ik geloof dat ik vanaf morgen een maand lang thuis gene inet heb maar ik zal wel proberen forum beteje in de gaten te houden op school maar das dan ook weer zo vreemd als je daar gezellig zit te chatten op sex forum![]()
wat is je vraag hierbij? of het een vrouwtje is? dan moet je even (in makro-stand) een foto maken van een oksel (tussen stengel en blad). daar zitten de geslachtskenmerken (bolletjes of draadjes).quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:25 schreef Lllaura het volgende:
[afbeelding]
lol bio student??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:54 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wat is je vraag hierbij? of het een vrouwtje is? dan moet je even (in makro-stand) een foto maken van een oksel (tussen stengel en blad). daar zitten de geslachtskenmerken (bolletjes of draadjes).
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:28 schreef theSummoner het volgende:
hm geen thuiskwekers hierik zit gewoneman z'n waterpijp idee nog te overdenken
![]()
dat wordt afkickenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:49 schreef theSummoner het volgende:
maarre ikke weer schlapen moet mn pc nog afbreken voor verhuizingecht een kutklus en dan geen inet meer
naja spreek jullie allemaal wel weer het was gezellig laterzzzzzzzz
![]()
trustequote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef Lllaura het volgende:
Hoi hoi!
Ik kom alleen maar even trusten zeggen!
Trusten!
![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef Lllaura het volgende:
Hoi hoi!
Ik kom alleen maar even trusten zeggen!
Trusten!
![]()
hey fuifduif, heb jij nog extra punten verdiendquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
Het leven staat in het teken van geweld en demoralisering.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:52 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hey fuifduif, heb jij nog extra punten verdiend![]()
festival seks en (het gebrek aan) persoonlijke hygiene
jij viespeukquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:24 schreef Byte_Me het volgende:
ik geef het toe, ik ben een smeerlap. alleen denk ik dat jij (minstens) net zo erg bent, alleen jij geeft het niet toe. ik bedoel, jij mag eigenlijk niet eens seks voor het huwelijk, maar toch hang je hier altijd in SEKS rond.
op verzoekquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:52 schreef Aventura het volgende:
Ik ben hier, iemand nog een dwerggrap
trustequote:Op woensdag 2 juni 2004 01:00 schreef Aventura het volgende:
![]()
Ik ga m'n nest maar in nu. Ben moe en morgen weer vroeg op, helaas...Trusten!
die lijkt wel verdacht veel op mijn post hierbovenquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:02 schreef Byte_Me het volgende:
een dwerggrap? zoiets?
2 dronken mannen staan 's nachts op de deur van een klooster te bonzen. Uiteindelijk komt er een wakker geworden non naar de deur en vraagt wat ze willen.
een van de 2 lispelt: "zijn er hier ook.. euh... dwergnonnen?"
de non antwoordt verbaasd: "Nee, die wonen hier niet."
"Weet je het zeker?"
"Ja." antwoordt de non.
Maar de dronkelappen zijn nog niet tevreden en willen de moeder overste spreken. Ze beginnen zo'n stennis te schoppen dat moeder overste uiteindelijk naar de deur komt.
Een van de dronken mannen vraagt weer: "Is er hier of in een ander klooster misschien een dwergnon?"
Moeder overste antwoordt: "Nee, hier wonen er geen, en ik weet zeker dat er in de andere kloosters in de buurt ook geen wonen, omdat ik alle nonnen daar ken. Mag ik weten waarom jullie dit vragen?"
De ene dronken man geeft de andere een duw en schreeuwt: " zie je wel, ik zei het toch! Je hebt gewoon een pinguin geneukt, zuipschuit!"
jaja, dan leer je de mensen een beetje kennen in je forumquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:04 schreef Aventura het volgende:![]()
Anyway, ik zal mijn leven beteren en me vaker in de slowchat begeven![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:04 schreef Aventura het volgende:![]()
Anyway, ik zal mijn leven beteren en me vaker in de slowchat begeven![]()
het mooiste komt nog ik heb ze niet getypt maar CTRL+C icm CTRL+Vquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:02 schreef Byte_Me het volgende:
crap, zit ik heel deze mop in te typen, heeft gewoneman bijna dezelfde
tja... ik heb een google & knip en plak diplomaquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:13 schreef Byte_Me het volgende:
ik vroeg me al af hoe je er 2 voor mij kon posten terwijl ik een typdiploma heb
jij moet slapenquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:13 schreef Aventura het volgende:
Daar gaat je primeur Byte_me!
ben jij dat zelf in je avatar? lijkt een beetje op gwen steffaniquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:13 schreef Aventura het volgende:
Daar gaat je primeur Byte_me!
neuh nooit geweest wil wel graag maar steeds te laat en dus uitverkocht of blut of andere verplichtingen....quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:13 schreef Byte_Me het volgende:
ik vroeg me al af hoe je er 2 voor mij kon posten terwijl ik een typdiploma heb
jij ging toch ook weleens naar een festival? toevallig ooit extra punten verdiend? er moet toch een fokker rondlopen die wel het lef heeft...
*checkt of aventura slaapt*quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:16 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ben jij dat zelf in je avatar? lijkt een beetje op gwen steffani![]()
Verrek, ik zou inderdaad naar bed gaan!quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jij moet slapen![]()
of moet ik je even instoppen![]()
nee ik heb geen plantjes meer hoor, al zit ik er wel over te denken om er gauw nog een paar op mn balkon te zetten. en de limiet is trouwens 5 planten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:38 schreef erodome het volgende:
Goedemorgen allen!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Fuifduif, noem je byte me een smeerlap???????????
Nou nou nou wat naar van je, hij zorgt zo goed voor zijn prachtige dames, je weet toch dat dat legaal is zolang je onder de 5?(of was het 4? ) planten blijft?
ja moet je je voorstellen dat iedereen dat doet, zou een mooie boel worden. gaat er niemand meer naar de optredens.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:14 schreef erodome het volgende:
Dat kan toch ook niet, sex op een festival zeg, bah viespeukje(ok ok ik ben gewoon jaloers)
de legale limiet is 4. maar je mag er wel 4 lampen boven hangen als je wil. ik heb ooit heel groot gekweekt maar nu ook braaf 4 plantjes met twee keer 600 watt. toch elke 2-3 maanden ruime pond.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:56 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee ik heb geen plantjes meer hoor, al zit ik er wel over te denken om er gauw nog een paar op mn balkon te zetten. en de limiet is trouwens 5 planten.
hij noemt me een smeerlap vanwege mijn moraal-ondermijnende en verderfelijke festivalseks topic.
of jij zit fout of de regels zijn verandert of ik heb het nooit goed geweten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de legale limiet is 4. maar je mag er wel 4 lampen boven hangen als je wil. ik heb ooit heel groot gekweekt maar nu ook braaf 4 plantjes met twee keer 600 watt. toch elke 2-3 maanden ruime pond.
oeps. bel de politie maar.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
of jij zit fout of de regels zijn verandert of ik heb het nooit goed geweten.
ik dacht dat de regels waren: max 5 platen pp, geen lampen e.d., gewoon de natuur zijn gang laten gaan.
heb je meer sex gezien dan ik in dagen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:33 schreef GewoneMan het volgende:
trouwens ik ben vandaag getuige geweest van animal sex![]()
2 leeuwen waren onbeschaamd in het openbaar aan het ketsen![]()
arme ziel, wil je erover praten ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je meer sex gezien dan ik in dagen...
Nou nee, eigenlijk niet, maar toch weer welquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:25 schreef GewoneMan het volgende:
ben ik weer![]()
wat lees ik nou doompjuh ??? moet mijn mail maar wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |