bronquote:Twee concerten Madonna uitverkocht
ARNHEM - Madonna geeft 9 september een tweede concert in stadion Gelredome in Arnhem. Het eerste optreden van de Amerikaanse popster, een dag eerder, raakte zaterdag binnen een kwartier uitverkocht. Vervolgens werd besloten tot het extra concert, meldde organisator Mojo. De kaartjes voor het tweede concert raakten eveneens snel uitverkocht.
Madonna's 'Re-Invention Tour' begon maandagavond in Los Angeles, waar ze haar eerste drie shows gaf. Daarna volgen steden als Las Vegas, New York, Londen en Parijs, en dus ook Arnhem. In 1990 trad Madonna voor het laatst in Nederland op tijdens haar 'Blond Ambition Tour' in De Kuip in Rotterdam.
De fans laten zich niet weerhouden door de gepeperde prijzen van de kaartjes. Van de vijftig concerten die op Madonna's website staan geafficheerd, zijn er al veertig uitverkocht. In Nederland betaalden ongeveer 60.000 fans bedragen van 77 euro voor een staanplaats op het veld. De duurste zitplaatsen kosten in Gelredome 86 euro.
Jaloezie? Neuh, ik heb gewoon twee kaartjes gekocht, had er ook simpel 12 kunnen kopen.quote:Want daar krijg je een gevoel van macht van..? Je kunt je jaloezie niet onder controle houden? Beetje zielig, zeker als jouw stuntbod gewoon lekker verwijderd wordt..
Ik ben het helemaal met je eens. Ik hoop dat die mensen die allemaal extra tickets hebben gekocht om ze daarna voor veel te verkopen ze niet kwijt raken. Als je een beetje fan bent verkoop je ze gewoon voor het bedrag wat jezelf betaald hebt.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jaloezie? Neuh, ik heb gewoon twee kaartjes gekocht, had er ook simpel 12 kunnen kopen.
Heb het niet op oplichters die over andermans rug geld willen verdienen.
Schijnbaar heb jij daar minder problemen mee. Beetje vreemd, als Madonna fan zijnde....
Prachtige redenatie.. Madonnafans horen daar problemen mee te hebben? Nu ja, dan klopt het inderdaad dat ik geen Madonnafan ben en dat ik er geen probleem mee heb.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jaloezie? Neuh, ik heb gewoon twee kaartjes gekocht, had er ook simpel 12 kunnen kopen.
Heb het niet op oplichters die over andermans rug geld willen verdienen.
Schijnbaar heb jij daar minder problemen mee. Beetje vreemd, als Madonna fan zijnde....
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:28 schreef fris het volgende:
ik heb 6 kaartjes teveel en ik ben geen fan
dus ik ben om half 5 opgestaan en in die rij gaan liggen puur voor het geld...
wat ben ik toch een eikel he!?
Zeker leuk voor jou. Ik snap het gezeur van sommige users ook niet over het aantal kaarten wat je mag kopen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:54 schreef dolfg het volgende:
Ik ben zeker fan en in het gelukkige bezit van 24 ICON kaarten.
En daar zijn heel veel vrienden, vriendinnen en familieleden van mij (waaronder mijn dochter van 11) heel heel heel erg blij mee!![]()
ik ben het er helemaal niet mee eens.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:02 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Ik hoop dat die mensen die allemaal extra tickets hebben gekocht om ze daarna voor veel te verkopen ze niet kwijt raken. Als je een beetje fan bent verkoop je ze gewoon voor het bedrag wat jezelf betaald hebt.
Als je dat niet doet, ook al ben je fan, vindt ik je echt in- en in triest.
Yep. Bovendien waren dit fanclubkaarten, dus die komen sowieso niet in de verkoop. Het is in ieder geval niet nadelig voor iemand die 5 uur in de rij heeft gelegen.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zeker leuk voor jou. Ik snap het gezeur van sommige users ook niet over het aantal kaarten wat je mag kopen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Ik vind die VIP kaarten één gorte sof. Een poster en een pasje en 400 dollar teveel betaald voor een eerste rangskaartje. Het enige voordeel wat je hebt is in feite de mogelijkheid om in alle rust een kaartje voor de eerste 20 rijen te bestellen...quote:Op maandag 31 mei 2004 11:02 schreef Hennie het volgende:
Ik heb ook nog kaarten gescoord voor de 9e. Op m'n dooie gemak..
En ik heb dus die. VIP
. kaart voor Londen! [afbeelding].
Alles van Madonna had altijd veel meer kunnen zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:07 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind die VIP kaarten één gorte sof. Een poster en een pasje en 400 dollar teveel betaald voor een eerste rangskaartje. Het enige voordeel wat je hebt is in feite de mogelijkheid om in alle rust een kaartje voor de eerste 20 rijen te bestellen...Ze hadden hier zoveel meer van kunnen maken, maar goed. IK ga niet zeuren, want ik ga ook naar Londen en Arnhem! YAY!
Haha ironie is je volkomen vreemd, LOL!quote:Op maandag 31 mei 2004 13:19 schreef Hennie het volgende:
[..]
Alles van Madonna had altijd veel meer kunnen zijn.
Ik vind het eigenlijk gewoon een arrogant rotwijf geworden..
.
Wat niet wil zegen dat ik het meeste van wat ze doet nog steeds erg goed vind, maar de charme van vroeger is er zeker vanaf. Ik ben erg blij met deze tour, want Drowned World Tour vond ik gewoon dik kut! "Fuck off, motherfuckers" dat roep je maar tegen je dienstmeisjes ofzo, trut.
quote:Op maandag 31 mei 2004 13:19 schreef Hennie het volgende:
[..]
Verder vind ik die VIP tickets dus prima. Ik ben nooit van plan geweest om vanaf midden in de nacht ergens voor een deur te gaan liggen. Ik heb er geld voor, dus why not?
In nog geen 700 jaar dat ik dat er voor zou betalen! Tenzij je een geldboom hebt ofzo!quote:Op maandag 31 mei 2004 15:31 schreef HuubTuub het volgende:
Verschilt per stad, maar ongeveer $700,-
Als ik er geld voor had dan zou ik er wel voor betalen. Vip-kaartjes zijn zo relatief. Bij ene concert/evenement krijg je een eigen kamer/garderobe met minibar, bij een ander gewoon iemand die naar je plek meeloopt +poster +pasje.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:31 schreef HuubTuub het volgende:
Verschilt per stad, maar ongeveer $700,-
leef je uitquote:Op maandag 31 mei 2004 16:18 schreef 303 het volgende:
Is het geen leuk idee om een overzicht te maken in de openingspost welke fokkers erheen gaan en welke rang/plek of weet ik veel wat men heeft kunnen bemachtigen?
Schatje heeft de openingspost gemaakt, die kan ik niet editten. Gezien de topictitel is een overzichtje wel leuk. Kan je ook nog Fokkers gaan spotten mocht het concert niet leuk zijnquote:Op maandag 31 mei 2004 17:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
leef je uit
En bedankt!quote:Op maandag 31 mei 2004 15:08 schreef 303 het volgende:
Honderden dollars voor 1 kaartje betalen omdat je dan een stom pasje krijgt? Sorry hoor, dan zit er toch echt een steekje bij je los.
Ging hier ook zo ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:24 schreef susiebel het volgende:
Ik heb 5 staanplaatsen voor 9 september! Ik kwam pas 9:20 aan bij het postkantoor. Ze deden daar goed hun werk, want ze vroegen vantevoren wat voor en hoeveel kaarten iedereen wilde. En meteen om 10 uur voerden ze alles in en bleven er maar kaarten komen. Toen ik eindelijk aan de beurt was, kon ik kiezen uit zitplaatsen 1e concert en 2e concert staanplaatsen. Dus sowieso kon ik kaarten krijgen terwijl 1e concert uitverkocht was. Ze hebben het daar echt goed gedaan!
Yup, same ticket. Alleen vak 222, rij 23, stoel 65.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:01 schreef tcr het volgende:
Net mijn kaartje van de telefoon op het postkantoor opgehaald en toen ik thuis kwam lag mijn 1e bestelde kaartje in de bus. Hopelijk valt binnen een week ook die andere in de bus dan is het compleet. Zelf zit ik donderdag 9 sept in vak 119, rij 2, stoel 162.
[afbeelding]
Als ik nu via ticketservice te bestellen lukt het me niet meer, zou het nu echt uitverkocht zijn.
Noordzijde lijkt me, gezien de seatingchart van www.gelredome.nl...quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:46 schreef schatje het volgende:
Waar staat het podium??
Ik heb er 8 in totaal (Londen, Parijs en Arnhem)quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb jij kaartjes, schatje?
Zozo, een hele wereldreis zit er voor je vast aan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:49 schreef schatje het volgende:
Ik heb er 8 in totaal (Londen, Parijs en Arnhem).
Nou ja, ik heb wel een bloedhekel aan Parijs. Misschien dat ik die kaartjes daarom op Ebay zet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zozo, een hele wereldreis zit er voor je vast aan..
Maar dat is wel tof natuurlijk. Zoiets maak je niet vaak mee.
Parijs is prachtig!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:56 schreef schatje het volgende:
Nou ja, ik heb wel een bloedhekel aan Parijs. Misschien dat ik die kaartjes daarom op Ebay zet..
Ook begin september.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Parijs is prachtig!.
Maar ja.. Wanneer is het concert van Madonna in Parijs? Ik heb misschien wel interesse.
.
Hmmm als Maddy op Noordzijde staat dan hebben de mensen die in vak 104-105-106 of 121-120-119 zitten de beste view van podium en Maddy, naar mijn mening dan (met uitzondering van de veldplaatsen natuurlijk).quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:41 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Noordzijde lijkt me, gezien de seatingchart van www.gelredome.nl...
Volgens mij kijk je dan tegen de zijkant van het podium aan. Dat is Bercy te Paris ook zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 04:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hmmm als Maddy op Noordzijde staat dan hebben de mensen die in vak 104-105-106 of 121-120-119 zitten de beste view van podium en Maddy, naar mijn mening dan (met uitzondering van de veldplaatsen natuurlijk).
Ow ja kwam net nog een rang 3 kaartje tegen op Ticketservice.
Mogguh iedereen...sorry kon ff niet slapen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:12 schreef schatje het volgende:
Uit de Telegraaf:
'Madonna is een sloerie'.
Ja, vastquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:02 schreef HuubTuub het volgende:
Ik kreeg ze vandaag ook, vak 118 (was ik vergeten)
De dag ervoor zit ik in vak 120.
Dan kunnen we gezellig naar erlkaar zwaaien trueblue. (ik zal een spijkerbroek aan doen, dan herken je me)
Ik zou het eerder omdraaien.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je dan tegen de zijkant van het podium aan. Dat is Bercy te Paris ook zo.
Uit de Telegraaf:
'Madonna is een sloerie'.
Buurvrouw !!! vak 119, rij 2, stoel 162.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:23 schreef trueblue het volgende:
Ik heb de kaarten vandaag binnen gekregen
9 september, rang 2, vak 119. (wist ik al)
De fanclub heeft vak 120 (op 8 sept), dus het lijkt mij ook een goede plekquote:Op de site van Gelredome gekeken, daar kun je precies zien wat je uitzicht op het podium is, ik zit prima daar![]()
Oeh, dat is wel heel vlak bij mijquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:40 schreef tcr het volgende:
[..]
Buurvrouw !!! vak 119, rij 2, stoel 162.
Volgens mij kwam ik jou ook tegen op het madonna forum van clubs.nl. Zou wel heel toevallig zijn als daar ook iemand zit met 24 kaartjes via de icon clubquote:Op zondag 30 mei 2004 23:54 schreef dolfg het volgende:
Ik ben zeker fan en in het gelukkige bezit van 24 ICON kaarten.
En daar zijn heel veel vrienden, vriendinnen en familieleden van mij (waaronder mijn dochter van 11) heel heel heel erg blij mee!![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 13:25 schreef marloes050 het volgende:
ik ga ook naar madonna!
ik heb bijna alle liedjes al gehoord, en ze zingt erg goed!
*deze Ester vind het wel leuk*quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:26 schreef OutKast het volgende:
Zo ik heb echt zin om naar het concert van ESTHER te gaan!!!!!!![]()
![]()
WTF is dat nou weer voor crap? Heet ze opeens EstherReviews van gisteravond:
"Whether you call her the Material Girl, the Mother of Re-Invention - or even Esther - one thing seems clear: Madonna still rules in New York"
"She may have adopted the new name Esther, but it was the same old Madonna electrifying Madison Square Garden last night. "
Mhhmmm, ik vindt Esther echt een lame-ass naam die totaal niet bij haar past. No-offense overigens naar mensen toe die wel Esther heten, maar dit kan natuurlijk niet.
Gedupeerd voelen waarvan? Op die site moet ik me aanmelden eerst...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:38 schreef schatje het volgende:
Er zijn idd mensen die zich gedupeerd voelen. Kijk maar op www.madonnavillage.it.
Ik heb ook nog niks ontvangen via de mail...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:33 schreef 303 het volgende:
Heeft iemand al bericht van de icon kaarten (betreffende zitplekken)? Bij mij staat nog steeds TBA.
Omdat:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:52 schreef 303 het volgende:
[..]
Gedupeerd voelen waarvan? Op die site moet ik me aanmelden eerst...
quote:I bought 2 VIP tickets for Ealrs Court (London, England) within 3 minutes of them going on sale. These tickets are supposed to be on first come first serve basis....so why the BLOODY HELL did I get 17th Row on the floor.
I am a member of the Madonna ICON Fanclub and I bought 3rd Row tickets for Manchester on Presale for face value. So, why do VIP's who pay an extra $444.00 PER TICKET get crap seats??? We don't even get anything worthwhile for the extra money...we get a crappy poster and a worthless "VIP" that only means we get to walk in through a spearate entrance and free pretzels in a litttle room with other "VIP" ticket holders.
The major issue here is the ticket value is only $296.00 each. Why have we been ROBBED of this extra $444.00??????????? I am so annoyed and I feel that we have been mislead and cheated. This IS NOT A VIP PAKCAGE. Check out other artists who offer "real VIP" packages and the differnce is atstounding...you get free parking, 4 course meal and free bar before the show, best seats and an after show party...some even do a meet and greet.
I am NOT going to stand for this and I am determined to contact Musictaday and my credit card company to get a refund. (or anything over ticket face value refunded).
Has anyone else been sent an e-mail today giving them their seat locations? Were yours just as bad? I LOVE Madonna.......BUT, this is daylight robbery and no way to treat loyal fans.
quote:I was ripped off too. At least you have floor seats, though. I was stashed on the side in the 13th row, paralel with the front video screens, I couldn't even see them! Yeah and the VIP room was pathetic... i don't know where all that extra money went to. Potato chips are not that expensive. VERY and UTTERLY disappointed with the whole Madonna VIP experience. But the concert rocked.
quote:i've just been back on the platinum package website and enquired out of curiosity about seats on 18th Aug for Earls Court and they're now selling block A1 !!!!! How the hell are these guys operating?? I bought the first morning of sale in March and was under the impression that these were going to be fantastic seats sold strictly on a first come first served basis. What a load of crap!! My seats are also in block 17. How pissed off am I right now?!?!?!?!?!?!
quote:Yesterday I got an e-mail announcing my VIP seat number for the concert in Earl's Court on August 19th: section 17, row H
I was furious, sent a reply immediately. But I was too impatient, couldn't wait for a reply, so I looked for a phone number on the web. Found one and I called instantly with my complaint. They checked the seat and said that it was correct. I asked if they could reallocate it to one of the A-sections, but that wasn't possible. They said all seats were on 'first-come, first-served basis' and I replied that I had bought the ticket on March 26th, the day they went on sale! And I also had seen better tickets (for block 18, still not superb) available just two days ago!!
I asked for a refund, not possible either ("all sales are final") and finally, after persisting on the fact that SOMETHING had to be done, they offered me a seat for block 18, row J. I immediately checked the TheatreMonkey.com website to see if it was really a prime seat and it seemed to be. So I accepted, even if it's still not what I had hoped for...
I still have to get the confirmation e-mail for the reallocation though, they had better be serious when offering me block 18 row J!!!
Wat voor een kaartjes heb je en wat vraag je ervoor?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:41 schreef Zoet het volgende:
Als iemand nog kaartjes wil kopen, mail mij dan maar
Mail mequote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:45 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat voor een kaartjes heb je en wat vraag je ervoor?
Nope.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:46 schreef Zoet het volgende:
Mail me![]()
Naja helemaal niet! Mail me (ik kon jouw mailadres niet vinden) en dan leg ik het wel uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nope.
Geen behoefte aan dit soort handel wat riekt naar oplichterij.
Ik werd inderdaad flink ongerust toen ik dergelijke berichten las. Ik voel me nu echter verre van gedupeerd!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:07 schreef 303 het volgende:
Thanks. Dat is niet best als je dat leest. Maar zo te zien heeft Hennie wel een goede plek gelukkig.
Ik zal de videorecorder alvast instellen om het op te nemen!quote:Exclusief interview Madonna
Vrijdag 2 juli om 19.35 uur in Shownieuws een voor Nederland exclusief interview met Madonna dat zij onlangs gaf aan ABC News. In dit interview praat Madonna over de opvoeding die ze haar kinderen geeft, haar huwelijk met Guy Ritchie en de drie kinderboeken die zij reeds schreef. Ook legt ze uit waarom ze sinds kort wil worden aangesproken met haar nieuwe naam Esther.
Madonna mag dan jaren bekend hebben gestaan als een provocerende rebelse vrouw die alleen wilde shockeren, sinds haar huwelijk met Guy Ritchie en de geboorte van haar zoon Rocco, is het voorbij met haar wilde levensstijl. De zorg voor haar 4-jarige zoon en inmiddels 7-jarige dochter Lourdes heeft haar zichtbaar veranderd. "Als het traditioneel is om een persoon te zijn met de juiste manieren die weet wat het is om dankbaar te zijn, dan ben ik traditioneel", aldus Madonna. "Ook mijn kinderen moeten gewoon hun kamer opruimen en hun vieze vaat naar de gootsteen brengen."
Madonna, of eigenlijk Esther, praat ook vrijuit over haar levensovertuiging Kabbala. Die nieuwe levensstijl heeft haar er ook toegebracht om voortaan door het leven te gaan als Esther. "Ik ben vernoemd naar mijn moeder die erg jong overleed als gevolg van kanker en ik wilde mijn levensenergie graag verbinden aan een nieuwe naam.
Dank je, maar ik zoek echt per se kaartjes voor de 18e augustus. Ticketzone heeft mijn bestelling totaal verknald zonder mij hiervan kennis te geven. Dus nu heb ik een hotel en vlucht, maar geen kaartjes.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:28 schreef HuubTuub het volgende:
ik ken wel iemand die z'n kaartjes voor 25 of 26 (weet niet meer) augustus verkoopt
dat betekend dat de tour dan in Nederland eindigdquote:Madonna schrapt concert in Portugal
LISSABON (ANP) - Superster Madonna heeft haar voorgenomen concert op 12 september in de Portugese hoofdstad Lissabon moeten schrappen. De organisatie van Madonna's Re-Invention-tour moet wijken voor een christelijke groep die de concertzaal al eerder had geboekt en nu niet wil wijken voor de Amerikaanse artiest.
De organisatie heeft het kerkgenootschap met 25.000 euro schadeloos willen stellen. Ook fans riepen de groepering op plaats te maken, maar de zelfverklaarde apostel en oprichter van de groep, Jorge Tadeu, zegt ,,Jezus niet voor Madonna te willen inruilen''. Madonna is begin september voor concerten in Nederland.
Wat hebben ze precies gedaan dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:30 schreef MadGuy het volgende:
Dank je, maar ik zoek echt per se kaartjes voor de 18e augustus. Ticketzone heeft mijn bestelling totaal verknald zonder mij hiervan kennis te geven. Dus nu heb ik een hotel en vlucht, maar geen kaartjes.![]()
Live registratie voor de Amerikaanse zender CBS die de rechten heeft zou ook worden uitgezonden vanuit Portugal. Grote kans dat het nu misschien Arnhem wordt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:10 schreef calvobbes het volgende:
Van het ANP:
[..]
dat betekend dat de tour dan in Nederland eindigd
Tenzij ze nog naar een ander land of locatie gaan zoeken
Tenzij ze op die dagen naar een andere locatie in Portugal of een ander land gaan.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:43 schreef schatje het volgende:
Live registratie voor de Amerikaanse zender CBS die de rechten heeft zou ook worden uitgezonden vanuit Portugal. Grote kans dat het nu misschien Arnhem wordt.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:56 schreef Elitefucker het volgende:
Ik had begrepen dat het concert in Ierland vastgelegd zou worden.
Oh, voor de duidelijk: ik ben ex-Hennie!.
Nieuwe namen zijn okay.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 08:07 schreef Elitefucker het volgende:
Wat hebben ze precies gedaan dan?
Niet geheel onverwacht natuurlijkquote:Lisbon Date Change
This just in from Madonna's management:
The Lisbon concert at the Atlantico Pavilion originally scheduled on September 12th has been moved to September 13th. On sale date to be announced soon.
Cool voor je. Je weet je plaatsen dus al?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:30 schreef Elitefucker het volgende:
Volgende maand om deze tijd lig ik lekker mijn roes uit te slapen, na eerste rang gezeten te hebben met het hele VIP gebeuren.. Ik zal de Beckham'pjes de groeten doen.
.
Jaja, ik ben dezelfde als Hennie (of Dirk/Gellarboy/kikkerlikkerfan/Geurt/Tightrope1811 etc. etc.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:18 schreef MadGuy het volgende:
Cool voor je. Je weet je plaatsen dus al?
Toppertje!quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:40 schreef MadGuy het volgende:
Dat zijn zeker leuke kaartjes. Niet te dicht op het podium, net wat overzicht. Ik heb nu dus block B1 kaartjes, row A.
Ha, da's okay.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:55 schreef MadGuy het volgende:
Jep, ook de 18e. Ik heb gelukkig vandaag de kaartjes binnen gehad. Weg spanning!!
Ah! Dat is exact wat het is. Zo noemen ze het zelf ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:34 schreef MadGuy het volgende:
Dus "will call" procedure zeg maar...
Ik ook nog niet tot nu.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:14 schreef Elitefucker het volgende:
[..]
Ah! Dat is exact wat het is. Zo noemen ze het zelf ook.
Ik had daar alleen nog nooit van gehoord.
Ik zou ook Sky radio maar in de gaten houden wat betreft Pit kaartjes...quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:39 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoorde vandaag diverse malen op 3FM een "binnekort Madonna" spotje.
Dus ik denk dat ze binnekort nog wat kaarten weg gaan geven
Morgen laatste show in Amerika, en dan op naar Europa
Gewone kaartjes of Dance pit kaartjes?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:34 schreef calvobbes het volgende:
Vanaf zaterdag kun je bij 3FM kaartjes winnen voor een concert van haar in Londen
geen idee, ik denk gewone:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:39 schreef MadGuy het volgende:
Gewone kaartjes of Dance pit kaartjes?
Niet slecht iigquote:Win kaarten voor het concert van Madonna in Londen!
Het is Madonna Week op 3FM. We kunnen deze week echte madonna fans blij maken met een trip voor twee personen naar Londen om daar het concert van Madonna in Webley Arena bij te wonen op 25 augustus a.s.
En mocht je niet in aanmerking komen voor de hoofdprijs, dan kun je nog kans maken op een exemplaar van Madonna's sprookjesboek 'Jacob en de zeven dieven'. Meer info op: www.vassallucci.nl
Madonna concert
Je vliegt op dinsdag 24 augustus a.s naar Heathrow Airport Londen en vandaar wordt je naar je hotel gebracht in het centrum van Londen. Je krijgt een 3 dagen ticket voor ongelimiteerd gebruik van trein en bus en tickets voor een aantal toeristische trekpleisters van deze geweldige stad.
Op woensdag bezoek je het concert van Madonna in Wembley Arena, het hoogtepunt van de trip! Donderdag 26 augustus a.s. wordt je weer van je hotel naar het vliegveld gebracht en vlieg je weer terug naar Nederland!
Beantwoord de volgende vraag en misschien ga jij wel naar het concert van Madonna in het Londense Webley Arena!
Wat is de eerste hit van Madonna in ons land?
Tnx. Ik begin het nu trouwens een beetje te kwaad te krijgen. Het is overmorgen al en ik zit nu wel ERG dichtbij. Wat een belevenis wordt dat. *angstzweet*quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:35 schreef MadGuy het volgende:
Voila! Congrats, Elitefucker en enjoy the show!
Ja! Die mail is toevallig pas binnen gekomen. Het Thistle Hotel Lancaster Gate.quote:Weet je nu al waar je ze op dient te halen?
Ik denk dat ik gewoon zo vroeg mogelijk ga. Ik heb (op de een of andere manier) ontzettend het gevoel dat ze me in zo'n podium pit gaan mikken. Whuuuuuuuuuu!quote:As you know, your package purchase entitles you to a restricted entrance. For your event, this will be the West Brompton Entrance. The doors will open at 6pm. We encourage you to arrive early and take advantage of the preshow hospitality area. This will be available until 8:15pm. Enjoy the show!
Dank je wel. Het was geweldig. Ik zal later vanavond een soort van review op mijn weblog mikken, zodat ik hier geen spoilers hoef te plaatsen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:05 schreef Elitefucker het volgende:
Madguy zal wel al in Londen zitten, maar alsnog HEEL veel plezier vanavond!.
guess notquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:32 schreef D.Rose het volgende:
Is er nog iemand die kaartjes nodig heeft?
Hoi, ik heb 1 kaartje, een zitplaats.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
guess not
Dat waren onze eigenlijke plaatsen. Goed dat we een upgrade te pakken kregen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:09 schreef Hapertje het volgende:
Fucking amazing... wat een show! Ik was er de 19e bij in London. Helaas wel in vak D1
Ik vroeg niet of iemand er over had, maar of iemand er nodig hadquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:21 schreef Rapid het volgende:
[..]
Hoi, ik heb 1 kaartje, een zitplaats.
Voor de donderdag.
Mail me anders even.
Als je goede zitplaatsen heb zou ik ze graag ruilen....let me know!quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:51 schreef MadGuy het volgende:
Oei, nu ik de show in Londen heb gezien bedenk ik me ineens dat ik ook wel erg graag staanplaats kaartjes wil voor de 8e september in Arnhem...
Ik ben zo tempted om te kijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:48 schreef Elitefucker het volgende:
Waar blijft jouw review, MadGuy?
De mijne staat hier, samen met foto's wat fotootjes die ik met m'n GSM genomen heb!
LET OP! BEVAT SPOILERS!
O fak, sorryquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of iemand er over had, maar of iemand er nodig had
Ik heb het op mijn weblog geplaatst. Block B1 bleek ook een mooie te zijn. Toen ze met de catwalk naar beneden kwam was ze nog geen 5 meter van me verwijderd. Wat een moordwijf!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:48 schreef Elitefucker het volgende:
De mijne staat hier, samen met foto's wat fotootjes die ik met m'n GSM genomen heb!
LET OP! BEVAT SPOILERS!
Wat een onwijs tof verslag man!! Echt helemaal geweldig, ik kan me voorstellen hoe blij je was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:48 schreef Elitefucker het volgende:
LET OP! BEVAT SPOILERS!
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:25 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ben zo tempted om te kijkenMaar ik doe het niet
Ik ook!quote:Ik heb er echt zin in![]()
http://www.gelredome.nl/publiek/waarzitik.asp?e=2 Ja een zitplaats ja, wel een goede.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:57 schreef MadGuy het volgende:
Ja maar 103 is dus bovenop een tribune toch?
Vette belevenis is dat hè? Ongelofelijk gewoon!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:35 schreef MadGuy het volgende:
Toen ze met de catwalk naar beneden kwam was ze nog geen 5 meter van me verwijderd.
Ik heb 2 goede zitplaatsen die ik probeer te verkopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:46 schreef OutKast het volgende:
Ik had het al eerder gevraagd, maar probeer het nog een keer. Is er iemand die kaartjes wil RUILEN. Ik heb 2 staanplaatsen (Arena) en wil deze graag ruilen voor goede zitplaatsen. Heeft iemand hier interesse in?
Ja goed plan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 2 goede zitplaatsen die ik probeer te verkopen.
Misschien dat je de staanplaatsen kunt verkopen?
Dan ga je toch alleen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:36 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik wil er graag heen maar ken niemand die er ook heen wil![]()
Nee. Dat is niet te voorspellen.quote:Op maandag 6 september 2004 12:27 schreef OutKast het volgende:
Iemand enige idee?
Hoe bedoel je die? ja, natuurlijk zijn er twee pits...quote:Op maandag 6 september 2004 12:27 schreef OutKast het volgende:
Hey, hebben jullie al een idee hoe laat je woensdag naar Arnhem gaat?
En is er ook een pit, waarin alleen uitgelote mensen staan? Zodat de echte fans gewoon nog steeds niets zien?
Hmja, ik zit ook te twijfelen... wij rijden er denk ik eind van de ochtend maar naar toe...quote:Op maandag 6 september 2004 12:27 schreef OutKast het volgende:
Hey, hebben jullie al een idee hoe laat je woensdag naar Arnhem gaat?
En is er ook een pit, waarin alleen uitgelote mensen staan? Zodat de echte fans gewoon nog steeds niets zien? Hoe druk is het bij andere concerten qua rij..? Hoe laat staan er al veel mensen????
Iemand enige idee?
Dat zal ze toch echt wel halen.quote:Op maandag 6 september 2004 22:38 schreef MadGuy het volgende:
Het concert is ongeveer om 23:00 uur afgelopen
toch best makkelijk als je gewoon in Arnhem zelf woont en desnoods nog gewoon naar huis kan lopenquote:Op maandag 6 september 2004 22:42 schreef trueblue het volgende:
Nou, ik hoop dat we nog naar huis kunnen dan !
Ik ook!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:38 schreef trueblue het volgende:
Ik verheug me op donderdag
In Parijs hadden ze ook duidelijke waarschuwingen buiten hangen én gingen bewakers tijdens het concert het veld in om toestellen in beslag te nemen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:22 schreef MadGuy het volgende:
Het blijft toch raar dat Mojo een extra waarschuwing heeft uitgegeven. Misschien om mensen af te schrikken. Als mensen voor het veld eenmaal in beweging komen is er weinig controle meer over voor de security...
Hahahahahaaa!!quote:Op maandag 6 september 2004 14:05 schreef calvobbes het volgende:
Daarnaast hangen er ook videoschermen waar alles goed op te zien is.
Nee je betaalt 86 euro om als je over een paar maanden die DVD met vrienden kijkt op te kunnen scheppen met "ik ben er live bijgeweest"quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:12 schreef Elitefucker het volgende:
Ja, ik betaal 86 Euro voor een ticket om te zien en horen wat ik over een paar maanden veel mooier en beter op DVD kan kijken.
Er was geen toegift en idd om 23.00 uur afgelopen.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:55 schreef wizarddragon het volgende:
Was het ook een beetje op tijd afgelopen (23:00) of was er een langere toegift(?)
En ook dat deed ze. Ze begon om 21.00 uur.quote:of liet ze de mensen vantevoren een 45min tot een uur wachten?
quote:De Re-Invention Tour van Madonna begon in mei in Los Angeles. Het gerucht dat Madonna de tour zou willen afsluiten met een of meer extra concerten in Amsterdam klopt niet, aldus een woordvoerster van concertorganisator Mojo woensdag. Donderdag geeft Madonna een tweede concert in de Gelredome in Arnhem.
ze is 46quote:ARNHEM - De Amerikaanse popster Madonna heeft woensdagavond in Arnhem een politiek en spiritueel getint concert gegeven. Zo zong ze het nummer Imagine van John Lennon, een lied over een denkbeeldige vreedzame wereld. Ook waren videobeelden te zien van kinderen in ontwikkelingslanden.
Madonna begon haar show in stadion Gelredome met een videoboodschap die de wedergeboorte moest voorstellen. Ook droeg ze een T-shirt met daarop de tekst Kabbalists do it better. De superster, die niet joods is, heeft zich in de afgelopen tijd veel beziggehouden met de kabbala, een eeuwenoude joodse mystieke traditie. Het T-shirt gooide ze later het publiek in.
Vogue was het eerste liedje uit haar enorme repertoire dat Madonna opvoerde. Ze ging afwisselend gekleed in een glitterrokje, zwarte hotpants en zwarte laarzen, een legerpakje en Schotse rokken. Met haar kraker Material Girl liet ze het publiek meezingen omdat ze haar tekst zou zijn vergeten. Op 47-jarige leeftijd bleek de moeder van twee kinderen nog steeds strakgebouwd en erg lenig.
Ongeveer 30.000 mensen woonden het uitverkochte concert bij. Hun reacties na afloop waren wisselend. De een vond het een strak geheel, de ander sprak van een gelikte show. Het was het eerste concert van Madonna in Nederland sinds 1990. Ze zong oude en nieuwe nummers. Donderdag geeft ze een tweede concert in het Gelredome.
Er werd eigenlijk best wel streng gecontroleerd op camera's. Maar wij kregen hem gelukkig toch mee gesmokkeldquote:Op woensdag 8 september 2004 21:21 schreef LeonH het volgende:
Heeft iemand nog strakke ideeen om camera's binnen te krijgen? Weet niet of ik echt de waarschuwing op de MoJo site zo serieus moet nemen.
Dan heb je zeker mazzel gehad! Ik moest mijn cam inleveren (kreeg em wel terug), wat jammer was want ik had graag fofo's gemaakt. Fantastisch concert, niet alleen een strakke en goed-draaiende show maar ook goed gezongen, met aandacht voor details, verrassing, stem en inhoud.quote:Op donderdag 9 september 2004 01:28 schreef SpaceAce het volgende:
Er werd eigenlijk best wel streng gecontroleerd op camera's. Maar wij kregen hem gelukkig toch mee gesmokkeld
Ik heb die borden eerlijk gezegd helemaal niet opgemerktquote:Op donderdag 9 september 2004 01:49 schreef theloyd het volgende:
Wat een puinhoop met het verkeer. Mocht je er morgen heengaan zet dan je auto zo dicht mogelijk bij het Gelredome.Volg niet de aangegeven p-route, maar rij gewoon door tot het gelredome.
Klopt, dacht ik ook al.quote:Ik had alleen ff het idee dat ze de eerste twee nummers playbackte
Dacht ik eerst ook, maar Ik sprak iemand van de geluidscrew en die verzekerde me dat ze alles live zong. Hij zei dat ze veel te veel een controlfreak is om afhankelijk te willen zijn van ingezongen tapes. Bovendien: Madonna heeft heel vaak in interviews toegegeven dat ze niet de beste zangeres ter wereld is. Wel zat er soms een stemvervormer op haar microfoon, zoals bij Die Another Day.quote:Op donderdag 9 september 2004 07:27 schreef matthijst het volgende:
Klopt, dacht ik ook al.
Desnoods playback van een opnieuw ingezongen versie, maar ik ben dan ook geen expert....
Als je vanaf het zuiden via de A 52 komt staan er langs de snelweg al borden parkeren Madonna. Als je die volgt kom je gewoon bij het Gelredome uit. Het concert begon idd om 21.00 uur en niet om 20.15 uur zoals op het ticket stond. Ik heb nog redelijk wat mensen met een camera gezien. De show duurt een krappe twee uur en Madonna wisselt maar weinig woorden met het publiek, maar de show was geweldig.quote:Op donderdag 9 september 2004 01:49 schreef theloyd het volgende:
Wat een puinhoop met het verkeer. Mocht je er morgen heengaan zet dan je auto zo dicht mogelijk bij het Gelredome.Volg niet de aangegeven p-route, maar rij gewoon door tot het gelredome. Wij hebben de auto na het volgen van de borden bij het openluchtmuseum neergezet, vervolgens waren er geen bussen om bij het stadion te komen, na lang wachten kwam er 1 bus, waar er minstens 5 nodig waren, dus dringen en proppen, en het ergste nog dat we te laat waren. Terug precies hetzelfde, dringen en proppen. Het concert was echter wel prima, maar de toegift ontbrak een beetje inderdaad.
Zin an!quote:Op donderdag 9 september 2004 09:53 schreef Here2Stay het volgende:
Wij gaan vanavond! Zin in! Parkeren dus gewoon bij Gelredome heb ik hier al geleerd. Ehm, staan er ook detectiepoortjes als je naar binnen gaat? Verwacht van wel, helaas, dan wordt de kans weer groter dat ik m'n camera gewoon thuislaat..
geen detectiepoortjes.. alleen fouilleren en tassencontrole.. En de laatste is dus niet echt streng.quote:Op donderdag 9 september 2004 09:53 schreef Here2Stay het volgende:
Wij gaan vanavond! Zin in! Parkeren dus gewoon bij Gelredome heb ik hier al geleerd. Ehm, staan er ook detectiepoortjes als je naar binnen gaat? Verwacht van wel, helaas, dan wordt de kans weer groter dat ik m'n camera gewoon thuislaat..
staan 2 foto's in het topic (van SpaceAce). We hebben er nog wel wat meer gemaakt maar scherpte is wat minder daarvan.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:38 schreef matthijst het volgende:
Niemand foto's gemaakt?
Plaats ze anders hier even
inderdaad niet zo heel geweldig... die showtjes terwijl ze zich was aan het omkleden haalden telkens weer de sfeer uit het optreden. (vond ik)quote:Op donderdag 9 september 2004 02:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo..dat was dus een lange reis terug. Vond het concert niet zo heel geweldig; leuk een keer Madonna gezien te hebben maar ik was zeker niet zo enthousiast als de meute die na 12 jaar wachten een geweldig fashion orgasme mochten beleven. De oude(re) nummer stonden daarentegen als een huis: hier had ik zeker op gewacht! Ik had alleen ff het idee dat ze de eerste twee nummers playbackte; wat dachten jullie? Jammer ook dat ze geen toegift gaf maar vanwaar ik zat kon je zie dat ze al een minuut na haar laatste woorden in de auto stapte en werd weggereden.
ik vond het ook zeker neit geweldig.. het geluid vond ik echt om te kotsen.. en ze mag dan wel mooi zuiver zingen.. maar damn..ze mag wel es ff op haar timing gaan letten zeg..quote:Op donderdag 9 september 2004 11:34 schreef warpozio het volgende:
[..]
inderdaad niet zo heel geweldig... die showtjes terwijl ze zich was aan het omkleden haalden telkens weer de sfeer uit het optreden. (vond ik)
Had de mazzel pal voor Madonna te staan en dacht eerst ook nog even dat ze playbackte. Maar al snel zag ik dat dat toch een vergissing was!quote:Op donderdag 9 september 2004 07:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Klopt, dacht ik ook al.
Desnoods playback van een opnieuw ingezongen versie, maar ik ben dan ook geen expert....
In het voorste vak (binnen in het stadion) was nog een extra controle van security mannen die het vak toch redelijk uitkamden op foto en videocamera's. Verstop 'm dus goed!quote:Op donderdag 9 september 2004 11:53 schreef LeonH het volgende:
Dan maar proberen met de camera in de zijvakjes... :-D
Idd, zoals het Algemeen Dagblad stelt: ,,bedankjes voor de mensen van het licht of geluid of het voorstellen van de achtergrondzangeressen en leden van de band is er bij haar niet bij. Het is niet haar stijl, omdat zij vindt dat mensen die voor haar werken háár dankbaar moeten zijn. En zo gaat zij ook om met het publiek."quote:Op donderdag 9 september 2004 11:54 schreef marloes050 het volgende:
madonna geeft nooit een toegift... fans weten dat!
en ik vond het echt helemaal geweldig!!!
Bovendien is het ook niet waar. Iedereen die 'In Bed With Madonna' gezien heeft weet dat weinig artiesten zo veel waarde hechten aan en respect hebben voor de 'achtergrondmensen' als Madonna.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:28 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Idd, zoals het Algemeen Dagblad stelt: ,,bedankjes voor de mensen van het licht of geluid of het voorstellen van de achtergrondzangeressen en leden van de band is er bij haar niet bij. Het is niet haar stijl, omdat zij vindt dat mensen die voor haar werken háár dankbaar moeten zijn. En zo gaat zij ook om met het publiek."
Van iedere andere artiest zou je dit pure arrogantie noemen. Bij Madonna niet, die kan dat maken.
Dat is volgens mij echt bullshit van het AD.quote:Het is niet haar stijl, omdat zij vindt dat mensen die voor haar werken háár dankbaar moeten zijn.
Eh...en die andere helft dan??quote:Op donderdag 9 september 2004 13:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt bullshit van het AD.
Ze bedankt niet iedereen nee, maar ze haalde voor een paar nummers wel de hele band naar voren en de afsluiting met Holiday was duidelijk met de hele groep dansers.
Het past gewoon niet in haar manier van concerten geven om 10 minuten te besteden aan het plichtmatig bedanken van iedereen.
En als ik me niet vergis heeft Madonna de halve crew al dure cadeau's gegeven tijdens de Amerikaanse tour.
Iets minder dure cadeau's ?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Eh...en die andere helft dan??
Ik bedoel (en het AD denk ik ook) het bedanken van de crew naar het publiek toe, al is het dan niet bij naam. Ik zou, denk ik, behoorlijk onder de indruk zijn, als aan het einde van een concert dertigduizend mensen klappen voor hetgeen jij die avond hebt gedaan, ook al ben je bijzaak.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:39 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is volgens mij echt bullshit van het AD.
Ze bedankt niet iedereen nee, maar ze haalde voor een paar nummers wel de hele band naar voren en de afsluiting met Holiday was duidelijk met de hele groep dansers.
Het past gewoon niet in haar manier van concerten geven om 10 minuten te besteden aan het plichtmatig bedanken van iedereen.
En als ik me niet vergis heeft Madonna de halve crew al dure cadeau's gegeven tijdens de Amerikaanse tour.
Sinds wanneer is dat iets waar je op let als je een recensie schrijft? Sinds wanneer is dat uberhaupt iets waar iemand op let?quote:Op donderdag 9 september 2004 13:58 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Ik bedoel (en het AD denk ik ook) het bedanken van de crew naar het publiek toe, al is het dan niet bij naam. Ik zou, denk ik, behoorlijk onder de indruk zijn, als aan het einde van een concert dertigduizend mensen klappen voor hetgeen jij die avond hebt gedaan, ook al ben je bijzaak.
Nou dat klappen doen die 30.000 mensen al de hele avond.quote:Op donderdag 9 september 2004 13:58 schreef marky_mark het volgende:
Ik zou, denk ik, behoorlijk onder de indruk zijn, als aan het einde van een concert dertigduizend mensen klappen voor hetgeen jij die avond hebt gedaan, ook al ben je bijzaak.
mooi zo. ik heb ook zitplaatsen dus dan hoop ik dat de camera geen probleem is!!quote:Op donderdag 9 september 2004 10:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zin an!
Ik heb geen detectiepoortje gezien (voor de zitplaatsjes dan iig). Mijn rugtas moest even open maar ik ben niet eens gefouilleerd. Dus leuke filmpjes gemaakt met de telefoon: alleen weinig te horen van de muziek vanwege de ruis van het publiek.
Juistem, en krijg je hem wel echt terug als ze hem afpakken?quote:Op donderdag 9 september 2004 14:43 schreef qu63 het volgende:
wat is nou dé plek om je cam te verstoppen????
Geen idee wat de beste plek is. Maar als ze hem bij binnekomst afpakken krijg je een nummertje en kun je hem na afloop afhalen. Zoals het bij een garderobe gaat.quote:Op donderdag 9 september 2004 15:12 schreef nO_On het volgende:
Juistem, en krijg je hem wel echt terug als ze hem afpakken?
O god, lopen er veel mensen rond ja?quote:Op donderdag 9 september 2004 15:15 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Geen idee wat de beste plek is. Maar als ze hem bij binnekomst afpakken krijg je een nummertje en kun je hem na afloop afhalen. Zoals het bij een garderobe gaat.
Wel op eigen risico natuurlijk! Dus als de security hem kwijtraakt ofzo, dan is het jouw probleem.
Wat ze doen als ze hem afpakken tijdens het concert, dat weet ik niet.
tribune 217 komt me vaag bekend voor...quote:Op donderdag 9 september 2004 15:17 schreef nO_On het volgende:
O god, lopen er veel mensen rond ja?
Naja, ik zit waarschijnlijk trouwens op tribune 217, dus als ik foto's maak zal dr toch niet veel op te zien zijn!
Nou een goede vriend van mij was er gisteren ook bij Madonna. Hij deed het zo:quote:Op donderdag 9 september 2004 14:43 schreef qu63 het volgende:
Wie neemt er met dit weer nou een vest met capuchon mee?quote:Op donderdag 9 september 2004 15:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou een goede vriend van mij was er gisteren ook bij Madonna. Hij deed het zo:
-men neemt een vest/sweater met capuchon.
-Digicam gaat in capuchon.
-vest/sweater gaat in tas.
-bovenop doe je een flesje water.
-Flesje water mocht dus niet. Bij de controle haal je vest/sweater uit tas. Hij hield vest bij capuchon(met de digicam daarin) vast, want die mensen controleerden toch alleen de ritszakken van vest.
Maar goed ik neem toch geen digicam mee, want ik zit volgens mij toch ergens bij 220.
Nou 's avonds wilt het best afkoelen hoor (we zitten niet meer in Juli en Augustus hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 15:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wie neemt er met dit weer nou een vest met capuchon mee?Of ben ik nou gek..
Ja. Heel veel. iig op en rond het veld. Hoe het op de tribunes is, daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op donderdag 9 september 2004 15:17 schreef nO_On het volgende:
O god, lopen er veel mensen rond ja?
hmz idd ja..quote:Op donderdag 9 september 2004 15:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou 's avonds wilt het best afkoelen hoor (we zitten niet meer in Juli en Augustus hoor). En als je daar staat na het concert buiten in het donker met een sleeveless shirt dan kan ik me best begrijpen dat je een vest meeneemt.
grappig hoe tegengesteld onze ervaringen zijn..quote:Op donderdag 9 september 2004 13:16 schreef Sammy3000 het volgende:
Ik ben ab-so-luut géén Madonna-fan. Mijn vriend daarentegen wel, en een hele grote ook. Ben altijd wat nuchter geweest over de hype die er om de dame heen hangt. Muziek vind ik ook niet echt zo geniaal als het wordt toegedicht. Aardige deuntjes (en vooral ook veel meuk), en soms een goed nummer. Die goede nummers zijn dan vooral geconcentreerd op de CD's vanaf "Ray Of Light".
Ik heb weleens een stuk gezien van de Drowned World Tour, als vriendlief de DVD bekeek. Vreselijk, wat een gepiep en overbodig slecht geacteerd geweld van de vrouw die zichzelf buiten het podium zo graag als een 'lady' manifesteerd...
Je snapt dat ik spijt had ooit geroepen te hebben dat ik mee zou gaan als Madonna weer een tour gaf. Gelukkig kwam ik er onderuit toen er kaarten in de verkoop gingen voor Londen. Die prijzen waren zó overdreven, dat was een goed excuus.
Dus het stralende gezicht na afloop van het concert in Earls Court vond ik prima (ik was allang blij dat ik onderwijl in West End in een bioscoop zat! Goed geluid en aardig vermaak...)
Maar tja, toen kwam De Lady naarArnhem. En de kaarten waren 'slechts' 80 euro. (een topic op zich; belachelijk hoe snel we dat soort bedragen voor concerten normaal vinden, maar goed!)
Ik ben een trouwe concertganger en zie graag en veel concerten. Dus Madonna in Arnhem, dat was een nieuwe regel in mijn agenda...
Omdat ik vind dat je een concert pas echt beleefd als je tamelijk vooraan bij het podium staat, tussen de die hards, ga ik graag vroeg in de rij. Het scheelt natuurlijk dat ik dit keer ook werkelijk met een die hard was.![]()
Goed, voreg in de rij, dus. Voordeel was dat er dit keer een apart vak was gecreeerd dat op slot ging zodra het goed gevuld was. Gevolg was dat het relaxed was om in het eerste stuk van de rij te zitten. Iedereen had ruimschoots de ruimte en er was verder weinig gedrang.
Uiteindelijk belandde ik midden voor het podium, op de vijfde rij ofzo. Tot het begin van de show was ik nog nuchterder dan ooit tevoren en keek ik ook niet echt uit naar hetgeen bijna van start ging.
Maar vanaf de start gebeurde er iets bijzonders met me. De inleiding (video en gesproken tekst) werkten prima als warming-up. Maar met het inzetten van "Vogue" sloeg er een vonk over. Omdat we zo vooraan stonden, kon ik elke gezichtsexpressie van Madonna zien en elk zweetdruppeltje zien vallen. Ik vond het ontzettend gaaf om die vrouw zó op te zien gaan in het nummer en hoe ze schijnbaar moeiteloos de choreografie uitvoerde.
Bij "American Life" kwam een catwalk boven het publiek te hangen, waardoor Madonna en de dansers werkelijk boven ons hoofd liepen, dansten en zong. Echt geweldig!
Ik ging echt helemaal op in het concert en vond het een fantastische ervaring. De jazzy "Hanky Panky" vond ik echt een feestje. "Nothing Fails", "Like A Prayer" en "Crazy For You" vond ik echt hoogtepunten (qua zang). Verder zijn er veel indrukwekkende prestaties geleverd door de dansers en acrobaten. Ongelooflijk om te zien.
Waar ik vooral ook van genoten heb, is het plezier dat iedereen op het podium uitstraalde. Madonna straalde bij aanvang van het concert, glunderde tijdens het oogcontact met de doedelzakspeler die haar begeleidde tijdens "Into The Groove" en had duidelijk plezier door het "oew eow" geroep en andere enthousiaste reacties van het pupliek.
Ik heb me geen moment verveeld, sterker nog de show overweldigde me en ik ben zowaar uit mijn dak gegaan!Hoewel niet alle nummers aan mij besteed waren, was de aankleiding en (choreografische, muzikale en visuele) begeleiding groots.
Met dit optreden ben ik heel anders tegen Madonna aan gaan kijken. Dit concert was zo grandioos, dat ik bijna baal dat ik vanavond niet nog een keer kan gaan...
Een fan heeft ze er niet bij, maar wel iemand die respect heeft gekregen voor haar gevoel voor show en perfectie. Dat heeft ze meer dan bewezen!
Een volgende tour overweeg ik in ieder geval zeker weer te gaan. Nu maar hopen dat ze dan niet weer vervalt in techno-gepiep en vreemde niet-op-zijn-plaats-zijnde kong-fu taferelen!
Vooralsnog geniet ik nog helemaal na van gisteravond en ben ik onder de indruk.
En vriendlief? Die heeft plots meer begrip gekregen voor zijn Madonna-hobby!
Koop een programma boek, wel duur maar dan heb je prachtige foto,s.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:43 schreef qu63 het volgende:
Nee hoor, ligt niet aan jouquote:En dan dat "oew" "oew" gepiep van het publiek.. wat is dat toch ontzettend triest!.. ik haat dat echt ontzettend... maar dat zal wel aan mij liggen
Inderdaad, had ik niet verwacht. Verwachtte eigenlijk dat ze nog wel een flink aantal "echte fans" zou hebben, maar de huppelkutten om me heen werden vooral wild van Holiday etc. en leken de latere nummers niet/nauwelijks meer te kennen....quote:Het gros van het publiek kwam naar mijn mening voor een Greatest Hits-show.
Haha, moet zeggen dat je daarin wel gelijk hebt, hoewel ik het zelf wel echt fantastisch vond. Maar wel sneu dat niemand bijv. 'Deeper and Deeper' en 'Burning Up' kon meezingen en/of herkennen.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:43 schreef matthijst het volgende:
Inderdaad, had ik niet verwacht. Verwachtte eigenlijk dat ze nog wel een flink aantal "echte fans" zou hebben, maar de huppelkutten om me heen werden vooral wild van Holiday etc. en leken de latere nummers niet/nauwelijks meer te kennen....
Dat zijn de lyrics die ze gebruikt hebben bij de GAP advertentie met Missy Elliot. Daarom zag je Missy ook op de beelden......quote:Op donderdag 9 september 2004 17:59 schreef tokkie het volgende:
[..]
Overigens zong Madonna zelf ook andere lyrics bij o.a. Into The Groove.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:36 schreef Here2Stay het volgende:
maar 2 of 3 keer een zin tegen je publiek uit te kramen.. that's guts..
Bij voorkeurquote:Op vrijdag 10 september 2004 00:42 schreef Moonah het volgende:
[..]Wat wil je dan? Een goed gesprek met haar voeren?
Expres vals bericht, het was de Bilderberg in Oosterbeekquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:03 schreef calvobbes het volgende:
Langoed avegoor in Ellekom
Fok! gaat Madonna stalken: Shownieuws onthult haar hotel!
Grote tieten of kleine camera?quote:Op vrijdag 10 september 2004 04:36 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Een vriendin had mijn camera (5.1 milj. Megapixels) gewoon tussen d'r tieten gedaan.
k zag dat er niemand gefouilleerd werd. Vrij slecht voor zo'n concert als dat van Madonna.
Morgen zal ik de clipjes en wat foto's online zetten.
Geinig dat jij ook was geweestquote:Op donderdag 9 september 2004 17:02 schreef Mark het volgende:
Ook maar mijn mening dan.
Het gros van het publiek kwam naar mijn mening voor een Greatest Hits-show. De lauwe reactie op de nieuwere/onbekendere nummers sprak wat dat betreft boekdelen. Maar bij die Klassiekers ging het dan ook goed los, en was het leuk om er bij te zijn. Jammer van die hoeveelheid pauzes, het breekt gewoon. Hoogtepunt was voor mij "Frozen", waar Madonna liet zien dat ze (staand achter een microfoon) ook zonder show een goed nummer kan brengen.
De intro duurde mij eerlijk gezegd veel te lang (5 minuten onverstaanbaar gebrabbel), dat kan ook wel beter.
Maar mevrouw Mark vond het fantastisch(bedankt bukgeit! )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |