abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21814621
Morgen treedt ze op in Nederland. Overmorgen ook. Dus ze moet ergens slapen. En zometeen gaat SBS6 Shownieuws onthullen in welk hotel ze slaapt.

Pak je slaapzakken maar vast, en stap op de trein richting Arnhem (lijkt me. .). .
pi_21814645
Gaat er nog geneukt worden denk je, Tom_Tom-?
pi_21814682
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:55 schreef veldmuis het volgende:
Gaat er nog geneukt worden denk je, Tom_Tom-?
Ik weet niet of Guy mee is. .
pi_21814702
Jij, met Madonna, bedoel ik!
pi_21814719
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Oh, nee. Ik moet morgen naar school, ik ga d'r niet stalken. .
pi_21814724
Ik heb zin in het concert
pi_21814756
Ze slaapt in Avegoor in Ellekom. .
  dinsdag 7 september 2004 @ 22:59:58 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_21814772
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Daar is hij nog veel te jong voor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_21814789
Het is een luxe kuuroord, en haar hele gezin slaapt er. De omgeving is er ook mooi. Winkelen heeft ze in Parijs al gedaan, dus dat hoeft hier waarschijnlijk niet.

Medewerkers kunnen er niets over zeggen.
pi_21814804
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:59 schreef static het volgende:
Daar is hij nog veel te jong voor.
Oude fiets, static. Oude fiets.

.
pi_21814877
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze slaapt in Avegoor in Ellekom. .
pi_21814956
Ah, het is Ellecom.

http://www.avegoor.nl/
quote:
Gelegen aan de Zuid Oost Veluwe, tussen Arnhem en Zutphen vindt u Landgoed Avegoor. Een bijzonder 4-sterren-plus hotel voor een heerlijk arrangement of zakelijke meeting. De combinatie van smaakvolle inrichting, exclusiviteit en hoge service, zijn belangrijke kenmerken van ons hotel. Het gebruik van klassieke elementen in samenspel met design laat zich het best omschrijven als stijlvol en exclusief, in een eigentijdse sfeer. Dit vindt u niet alleen terug in het interieur van onze restaurants en de lounge, maar ook in de 68 hotelkamers en 5 luxe suites. In deze ongedwongen sfeer voelt iedereen zich direct thuis.

HOTELFACILITEITEN
Ontbijtservice - roomservice - laundryservice - restaurant Intermezzo & ŕ la carte restaurant Giga´s - MAX's Bar & Grill - overdekt zwembad + zonneterras - sauna - solarium - café Royal - leestafel - lounge met 2 internet PC´s - beauty centre op 50 meter van het hotel - tennisbaan - fietsverhuur - jeu de boulesbaan - wandelpark - golfbaan, 9 course De Engelenburg.

HOTELKAMERS
De op 4-sterren geoutilleerde hotelkamers zijn onderverdeeld in de volgende types: 5 suites (meerprijs), 31 luxe kamers en 38 nieuwe designkamers (meerpijs). Alle kamers zijn 2-persoonskamers, desgewenst met 2 aparte bedden of een 2-persoonsbed. Daarnaast beschikken wij over 3 zg. connectingrooms: dit zijn 2 aparte hotelkamers die d.m.v. een afsluitbare tussendeur met elkaar verbonden zijn. Ook zijn er 3 mindervalide kamers, ingericht volgens de IHS-normering. Voor de suites en de designkamers geldt een toeslag. De hoogte van de toeslag is afhankelijk van de verblijfsduur.

OMGEVING
Landgoed Avegoor is zonder twijfel het meest ideale vertrekpunt voor een paar heerlijke dagen in eigen land. Geniet van de geweldige natuur die het hotel omringt. De Veluwe en de Posbank bevinden zich binnen handbereik. Maar dat geldt ook voor de pittoreske Hanzesteden, zoals Zutphen en Doesburg en niet te vergeten het Park de Hoge Veluwe met het Kröller Müllermuseum.

pi_21814960
Ja, ziet er mooi uit
pi_21814985
VIERRR sterren?!!?!?!?!?! :S
pi_21814995
Nou ja, het is een keer wat anders dan Amsterdam.
pi_21815000
quote:
Er zijn geen last minute aanbiedingen aanwezig
pi_21815035
quote:
De Veluwe en de Posbank bevinden zich binnen handbereik
Wat heeft de postbank ermee te maken?
pi_21815037
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 23:09 schreef veldmuis het volgende:
VIERRR sterren?!!?!?!?!?! :S
Ze is zo gewoon gebleven. .
  dinsdag 7 september 2004 @ 23:13:20 #19
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_21815086
toch raar dat dr band en dansers dan in Amsterdam zitten, je zou denken dat ze die dan ook in Arnhem dumpte
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 7 september 2004 @ 23:14:16 #20
44854 dr-snuggles
vlieg naar de regenboog toe
pi_21815110
Ze is kennelijk hier om de hoek geland. Welschap is op een steenworp afstand.

Wie weet heb ik hier vliegtuig dan wel gezien of gehoord.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, [br]and the Universe trying to produce bigger and better idiots. [br]So far, the Universe is winning.
pi_21815156
Voor eventuele Madonna-fans die niet naar het concert gaan morgen: Yorin zendt haar film In Bed With Madonna (of Madonna: Truth Or Dare) uit.
pi_21815241
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
toch raar dat dr band en dansers dan in Amsterdam zitten, je zou denken dat ze die dan ook in Arnhem dumpte
Hmmm... Ik zie op www.madonnalicious.com staan dat die ook al in Arnhem zijn gesignaleerd.

Misschien dat ze even een dagje zijn gaan blowen in A'dam ofzo
  dinsdag 7 september 2004 @ 23:20:44 #23
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_21815283
zoals daar staat heeft Boulevard dat gerapporteerd..die zijn altijd zoo betrouwbaar... dansers zijn btw pas vanmiddag aangekomen met de Thalys..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_21815392
David gaat zo maar eens bammetjes smeren voor morgen...

wordt nog een lánge dag!
How could it hurt you when it looks so good...
pi_21815398
Die webiste van Avegoor heeft waarschijnlijk nog nooit zoveel bezoekers gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')