Ik weet niet of Guy mee is.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:55 schreef veldmuis het volgende:
Gaat er nog geneukt worden denk je, Tom_Tom-?
Oh, nee. Ik moet morgen naar school, ik ga d'r niet stalken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Jij, met Madonna, bedoel ik!
Daar is hij nog veel te jong voor.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Jij, met Madonna, bedoel ik!
Oude fiets, static. Oude fiets.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:59 schreef static het volgende:
Daar is hij nog veel te jong voor.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze slaapt in Avegoor in Ellekom..
quote:Gelegen aan de Zuid Oost Veluwe, tussen Arnhem en Zutphen vindt u Landgoed Avegoor. Een bijzonder 4-sterren-plus hotel voor een heerlijk arrangement of zakelijke meeting. De combinatie van smaakvolle inrichting, exclusiviteit en hoge service, zijn belangrijke kenmerken van ons hotel. Het gebruik van klassieke elementen in samenspel met design laat zich het best omschrijven als stijlvol en exclusief, in een eigentijdse sfeer. Dit vindt u niet alleen terug in het interieur van onze restaurants en de lounge, maar ook in de 68 hotelkamers en 5 luxe suites. In deze ongedwongen sfeer voelt iedereen zich direct thuis.
HOTELFACILITEITEN
Ontbijtservice - roomservice - laundryservice - restaurant Intermezzo & ŕ la carte restaurant Giga´s - MAX's Bar & Grill - overdekt zwembad + zonneterras - sauna - solarium - café Royal - leestafel - lounge met 2 internet PC´s - beauty centre op 50 meter van het hotel - tennisbaan - fietsverhuur - jeu de boulesbaan - wandelpark - golfbaan, 9 course De Engelenburg.
HOTELKAMERS
De op 4-sterren geoutilleerde hotelkamers zijn onderverdeeld in de volgende types: 5 suites (meerprijs), 31 luxe kamers en 38 nieuwe designkamers (meerpijs). Alle kamers zijn 2-persoonskamers, desgewenst met 2 aparte bedden of een 2-persoonsbed. Daarnaast beschikken wij over 3 zg. connectingrooms: dit zijn 2 aparte hotelkamers die d.m.v. een afsluitbare tussendeur met elkaar verbonden zijn. Ook zijn er 3 mindervalide kamers, ingericht volgens de IHS-normering. Voor de suites en de designkamers geldt een toeslag. De hoogte van de toeslag is afhankelijk van de verblijfsduur.
OMGEVING
Landgoed Avegoor is zonder twijfel het meest ideale vertrekpunt voor een paar heerlijke dagen in eigen land. Geniet van de geweldige natuur die het hotel omringt. De Veluwe en de Posbank bevinden zich binnen handbereik. Maar dat geldt ook voor de pittoreske Hanzesteden, zoals Zutphen en Doesburg en niet te vergeten het Park de Hoge Veluwe met het Kröller Müllermuseum.
Ze is zo gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:09 schreef veldmuis het volgende:
VIERRR sterren?!!?!?!?!?! :S
Hmmm... Ik zie op www.madonnalicious.com staan dat die ook al in Arnhem zijn gesignaleerd.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
toch raar dat dr band en dansers dan in Amsterdam zitten, je zou denken dat ze die dan ook in Arnhem dumpte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |