Okay!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee!

Die had ik allang mên.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:14 schreef Briefcase het volgende:
he Inso, heb je al een leven gevonden ?

Tjee, zie die newbie even wannabe crew zijn!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Forum@fok.nl

pimpquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die had ik allang mên.

quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die had ik allang mên.
ech nie!quote:Aantal posts: 16308 (gemiddeld 102 per dag)

Je moet je cookies weggooien en je offline content legen, probleem opgelost. Ik heb nergens last van iegquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:31 schreef Captain_Chaos het volgende:
* gebrekkig 'kek' topic onder de aandacht brengt.
Is ook al in RFD gemeld. Wellicht ten overvloede dus.
'kek' teaupique stuk ?

Done.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:02 schreef Xebrozius het volgende:
Komt deze ook in de TTT?
Rijmen voor beginners

WTF is TTTquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:02 schreef Xebrozius het volgende:
Komt deze ook in de TTT?
Rijmen voor beginners

De 0,1% aan topics die wel het lezen waard zijn voor iedereen krijgen een vermelding in het ONZIN TopTipTopic!quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
WTF is TTT

Een verzameling van "leuke" topics.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
WTF is TTT

Geef maar toe, je vindt ze wel leukquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Een verzameling van "leuke" topics. :')

sstquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Geef maar toe, je vindt ze wel leuk.

quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:44 schreef Conflict het volgende:

moeders houdt uw dochters binnen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:44 schreef Conflict het volgende:

Dat moet haast wel een vergissing geweest zijnquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
mensen, blijkbaar is Xebrozius per ongeluk geband, unban 'm ff!

Och, de meeste mods zijn ook maar mensen, 1 keer een foutje magquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:33 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat moet haast wel een vergissing geweest zijn!

quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:

Gelukkig zijn we ff van hem af. Wat een lul was dat.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:

't is dat ik m'n kleurtje kwijt ben!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we ff van hem af. Wat een lul was dat.

dus z'n permban duurt totdat jij weer blauw bentquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:37 schreef Insomaniac. het volgende:
[..]
't is dat ik m'n kleurtje kwijt ben!

Gebruik je lichaam in de crew! en doe het nou eens voor een goed doel in plaats van eigen belang.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:37 schreef Insomaniac. het volgende:
[..]

JIJ hebt nooit een kleurtje gehad !quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:37 schreef Insomaniac. het volgende:
[..]

hihihihihiquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
JIJ hebt nooit een kleurtje gehad !

idd en wel snel een beetjequote:Op woensdag 2 juni 2004 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:

Ben ik het geheel mee eens, het is ten eerste gewoon goede onzin waarmee men zich urenlang kan vermaken en ten tweede is het zo dat als je deze weghaalt er waarschijnlijk weer een nieuwe komt binnen enkele minuten / uren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:21 schreef realist_ik het volgende:
Doe niet zo matig knut...
haal dan gewoon die [badsloef] weg...

HTT-Thalan uitleg !quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
Mijn aller-aller-eerste #ONZ-Topic![]()
*subtiel schopt*

quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:39 schreef Jolan het volgende:
Knut is heel lief.
Meestal is Knut heel lief.
Maar nú, op dit moment, vindt ik Knut iets minder heel lief.
Verder vind ik Knut altijd heel lief.
quote:en ik ben god.
Kom terug naar boven en zeik niet.

wees nou maar blij, engeltjes zijn geslachtsloosquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:45 schreef Jolan het volgende:
[..]
Ja, lach maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |