quote:Designed and developed at the Alfa Romeo Style Centre, this prototype will become a true brand icon, evoking a great sports car tradition of which the name is part. In the Thirties and Forties, the '8c' signature that returns here, identified the racing and road cars that were equipped with the new eight cylinder engine developed by the famous engineer Vittorio Jano. The term 'Competizione' on the other hand, is a tribute to the 6C 2500 Competizione, the sports coupe driven by Fangio and Zanardi in the famous Mille Miglia race in 1950.
So '8c Competizione' is not an invented name, but a clear reference to Alfa's racing history. And of course the Alfa Romeo legend was created to a great extent by the victories its cars achieved on race courses all around the world. There were so many of them that alone they represent a long, fascinating chapter, made of men and competitive spirit, engines and cutting edge technical ideas. The protagonists of the inestimable human and technological heritage that is responsible for today's beautiful cars, full of character and, above all, capable of combining the beauty of the styling with the pleasure of driving them.
Let us admire then the captivating, original lines of this carbon fibre 2-seater, and its extremely generous measurements: 1900 mm wide, 4278 mm
long and 1250 mm high, with a wheelbase of 2595 mm. The body is given extra dynamism by the horizontal furrow cut into the side above the front wheelarch.
In addition to this, the large tyres (245/40 - R20 at the front and 275/35 - R20 at the rear) and the powerful, muscular rear wings accentuate the impression the model gives of a strong, forceful personality. This does not detract in any way from the elegance of the lines that run smoothly from front to back, to the light clusters set into the integral bumpers. A stylistic balance that has its maximum expression in the daring design of the rear window that covers the rear and partially envelops the rear pillars.
The front elements have been repositioned as they were on the most important Alfa racing cars of the past - the whiskers and shield are aligned at the same height - a decision of historical and evolutionary significance. But a rapid glance will reveal that the styling of the whole exterior is full of classical references, an ideal opportunity for a modern interpretation of traditional Alfa stylistic cues. For example, the front end recalls the former 33 Coupe Stradale, while the rear sports the characteristic round light clusters of the Giulia TZ.
It is difficult to be indifferent to the 8C Competizione concept car, because it is the pure expression of Alfa Romeo's concept of the car. And with this new model, Alfa's stylistic language takes a further step forward. Compared to another concept car, the 'Nuvola', which also featured the shapes and surface treatment of the new Alfa Romeo aesthetics, the styling approach of the Alfa 8c Competizione enhances the brand's DNA with a modern hi-tech interpretation of the most famous designs in Alfa Romeo history.
Nor can we forget that the Alfa Romeo sports cars of past and present all share a particular feature: the ability to thrill even the most experienced drivers when they take the wheel. And the Alfa 8c Competizione is no exception. Suffice it to say that under the bonnet lurks a 4.2 litre V8 (90) turbo engine with a volumetric compressor. This powerful unit delivers over 400 bhp at 7000 rpm and together with a 6-speed manual rear transmission, takes the prototype to a top speed above 186 mph, accelerating from 0 to 60 mph in just 4.4 seconds. This engine commands not only absolute performance and outstanding peaks of power and torque (over 325 lb-ft at 4500 rpm), but also smooth, effortless delivery even at low speeds. The result is a car capable of exciting performance, that is perfectly at home on everyday roads and not only on the racetrack.
The 8C Competizione combines this brilliant performance with extraordinary roadholding and the handling of a true thoroughbred. The merit goes to the dual wishbone suspension at front and rear, which ensures extremely enjoyable handling, combining the control you would expect of front-wheel drive with an exceptionally sporty drive and pinpoint response, which are particularly important on mixed routes. We must underline that Alfa Romeo chose rear-wheel drive on the 8c Competizione to support the exuberant engine and to deliver truly unbeatable emotions.
Kweet het... topspeed is een beetje flauw... maar kon niets anders vinden... en alfa isquote:Price: Concept Car
Miles Per Gallon: --/-- mpg
Curb Weight: 3307 lbs
Layout: Front-Engine/RWD
Transmission: 6-Speed Manual
Engine
Type: Turbocharged V8
Displacement: 4244 cc
Horsepower: 400 bhp @ 7000 rpm
Torque: 325 lb-ft @ 4500 rpm
Redline: ---- rpm
Performance
0-60 mph: 4.4 sec
0-100 mph: --.- sec
Quarter Mile: --.- sec @ --- mph
Skidpad: .--g
Top Speed: 186 mph
Braking, 60-0 mph: --- ft
Slalom Speed: --.- mph
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:15 schreef BoJo het volgende:
Alfa![]()
We gaan de boel overnemen op de SC![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
hoi!! ben je er weer?? Gezellig!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:27 schreef MutZ het volgende:
Hoi
wat voor feest???quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:32 schreef BazzoS het volgende:
ik ga vandaag naar harlingen, k heb feest
En morgen hebben we met de hele familie een toertocht op de motor(ik bij mn pa achterop)
kennissen zijn 25jaar getrouwdquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat voor feest???
En leuk zo'n toertocht....![]()
Ik heb het hele weekend feest.....![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:40 schreef BoJo het volgende:
Volgens mij gaat echt bijna iedereen BBQen dit weekend![]()
lekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:40 schreef BoJo het volgende:
Volgens mij gaat echt bijna iedereen BBQen dit weekend![]()
autoweek van 2 weken geleden stond dat hij weer een jaar was uitgesteld, maar dat hij wel zou komen ja.... dus...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zag heel deel 185 niet
Maar komt de Veyron nou nog uit of niet ?
Ik vandaag met vrienden, morgen kan ik kiezen tussen een goeie kennis om te gaan BBQen of andere vrienden om te gaan BBQen. pfff luxe-probleemquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 keer zelfs...
morgen bij mijn ouders, en maandag bij mijn vriendin....![]()
veel speklappenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik vandaag met vrienden, morgen kan ik kiezen tussen een goeie kennis om te gaan BBQen of andere vrienden om te gaan BBQen. pfff luxe-probleem![]()
Denk dat ik maar uit ga vinden wat ze op de bbq pleuren en dan een keuze maak
ik welquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:48 schreef BoJo het volgende:
Zijn we nou maandag allemaal vrij ?![]()
![]()
Ik hou toch meer van worstquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
veel speklappen
Ben er heel beperkt... Heb het vrij druk...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoi!! ben je er weer?? Gezellig!!!![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:48 schreef BoJo het volgende:
Zijn we nou maandag allemaal vrij ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
veel speklappen
heb je nog veel examens??quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben er heel beperkt... Heb het vrij druk...
Mooi , dan zal ik ook wel vrij zijn denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
't is gewoon een zondag....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mooi , dan zal ik ook wel vrij zijn denk ik![]()
![]()
he! gezellig!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:54 schreef Xtreem het volgende:
* hermandeperman is ook weer 'ns hier
hey concullegaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:54 schreef Xtreem het volgende:
* BoJo is ook weer 'ns hier
blijft leuk hè... hehequote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:59 schreef BoJo het volgende:
Leuk die quote bug![]()
![]()
wat doe je dan voor werk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:03 schreef Xtreem het volgende:
collega... concurrent ... details
Feit blijft dat ik in mijn regio zelfs wat aan acquisitie moet gaan doen wil ik werk hebben![]()
BoJo en ik zijn allebei student/prive chauffeur...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat doe je dan voor werk als ik vragen mag?
bier is okquote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
SATE!!!!
(en bier)
Het is hier ook wat magertjes, gisteravond een ritje Naarden-Haarlem.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:03 schreef Xtreem het volgende:
collega... concurrent ... details
Feit blijft dat ik in mijn regio zelfs wat aan acquisitie moet gaan doen wil ik werk hebben![]()
in wat?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het is hier ook wat magertjes, gisteravond een ritje Naarden-Haarlem.![]()
Saab 93 , ouwe model. Niet voorruit te branden. Het enige leuke was dat die vent naast me zo dronken was. Hij vroeg hoe het met m'n vrouw was en dat z'n moeder het leuk vond dat ik haar gebelt had enzo.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
in wat?
lijkt me erg leuke baan!!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
BoJo en ik zijn allebei student/prive chauffeur...
hij voor b:russaard (www.brussaard.nl) en ik voorAB-AZ
(www.abaz.nl)
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:08 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Hier is me bella....
Nog in het plastic en helemaal vuil van het vervoer... volgende week pas rijklaar...
Maar wat is ze moooooooooooooooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:08 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Hier is me bella....
Nog in het plastic en helemaal vuil van het vervoer... volgende week pas rijklaar...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat restaurant van die bekende kok (die ik tevens de hand heb geschud) , Het Arsenaal naast dat gebouw van Jan de Bouvrie. Naarder vesting dus.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
in wat?
en vanaf waar in Naarden? ik heb ooit vanaf een restaurant in naarden naar deventer gereden (in een vorig model V70)
een BBQ zonder bier is geen BBQ!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
bier is ok![]()
Saté daarentegen is echt niet leuk voor mij, ben er allergisch voor..![]()
V70quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
in wat?
en vanaf waar in Naarden? ik heb ooit vanaf een restaurant in naarden naar deventer gereden (in een vorig model V70)
MOOOOOOOOOOOOOOIIIIquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:08 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Hier is me bella....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan is dit de baan voor jou, die kom je het meeste tegen. Ben ze nu wel een beetje zatquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
V70![]()
hehe. zal wel ja... mijn pa heeft er ook 1 nl.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nou dan is dit de baan voor jou, die kom je het meeste tegen. Ben ze nu wel een beetje zat
Nieuwe wel.. .oude lijkt nogal op de 850, en is als zakenbak nu wat gedateerdquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
V70![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:18 schreef BoJo het volgende:
Ja aan dat wachten wen je nooit aan![]()
Grootste fout die je kan maken is verwachten dat het een snel ritje zal worden. Viel het gisteravond nog wel mee maar ik moest er 22:50 (10 min. eerder) zijn en we gingen om 00:30 weg. En geloof me dat viel echt mee!! Ik heb weleens van 16:30 tot 22:00 zitten wachten om vervolgens ergens anders nog door te gaan zuipen waardoor ik pas om 04:00 in m'n bed lag. Terwijl ik een ritje van een half uur had verwacht.![]()
Is mooi, maar als zakelijke auto is ie nu wat oud....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
Die 850 hebben wij ook gehad ja.....
maar ik vind hem nog steeds een van de mooiste volvo's hor....
V70 moest ik in het begin erg aan wennen... maar nu![]()
Ja, maar als je ' alleen maar' van de kroeg naar huis hoeft te rijden, is dat meestal de moeite niet.... ik zit/zat regelmatig van 10 tot 5 op kantoor te wachten, omdat het de moeite niet was om naar huis te gaan...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
dat wachten lijkt me idd wel jammer ja....
mar jah... je krijgt vast wel uitbetaald... dus neem je studieboeken mee ofzo![]()
Ja je krijgt wel doorbetaald natuurlijk, ben niet gekquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
dat wachten lijkt me idd wel jammer ja....
mar jah... je krijgt vast wel uitbetaald... dus neem je studieboeken mee ofzo![]()
tja.... hyundai hè.....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Is mooi, maar als zakelijke auto is ie nu wat oud....
En ff wat anders:
Jullie hebben mij altijd uitgelachen omdat ik vond dat de Excel niet eens heel slecht reed....
Het spijt me. Ik zal het NOOIT meer zeggen.... De afgelopen week die passat onder m'n kont gehad (180 is comfortabel) en gisteren weer inde Excel gestapt....
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een klein, blikkerig, slecht afgewerkt, niet afgeveerde, hoogzittende KUTBAK!
Dat is dus zo kut....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tja.... hyundai hè.....
maarre... V70: 210 comfortabel (teller)
Honda Civic Type R 260 (teller) comfortabel![]()
![]()
![]()
Die 210 in die volvo reed ik met mijn vriendin ernaast in mijn pa's auto.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat is dus zo kut....
De hyundai haalt 180 op de teller, maar boven de 165 a 170 durf ik echt niet..
Met andermans auto durf ik (inbeslagname enzo) ook niet harder dan 170 a 180 op de teller, en als een klant zegt rij 'ns door wat mij nog nooit gebeurd isdan mag je ook niet harder dan 170
Conclusie:
ik heb nog nooit harder dan 180 a 185 op de teller gereden
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:34 schreef Fugie het volgende:
ben bbq'enVeel plezier nog allemala vanavond met uw activiteiten
BBQ zequote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:34 schreef Fugie het volgende:
ben bbq'enVeel plezier nog allemala vanavond met uw activiteiten
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:37 schreef Thermo het volgende:
We hebben trouwens onze volvo 850 ingeruild voor een C70 cabrio, daar kan ik ook nog wel foto's van maken als dat gewenst is
Maar me bella he... zo mooi![]()
nee, alleen voor de sate sausquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een BBQ zonder bier is geen BBQ!!!
en kut dat je allergisch bent voor sate... zowel kip als varkens??
nee, als student een 155 rijden is normaal zekerquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
met jullie dure autos![]()
da's ruk.... sate-saus isquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:43 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nee, alleen voor de sate saus
Pinda's, noten, e.d.
1 druppel pindasaus, en ik lig ziek in bed, binnen 5 minuten![]()
wat voor motor ligt erin???quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:44 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Kontje
Wanneer ik hem heb komt er een heeeeeeeeeeel grote foto sessie enzo
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee, als student een 155 rijden is normaal zeker![]()
aanschaf niet nee... maar dan......quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo duur is ie niet.
Ben nu 25.000 km verder.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
aanschaf niet nee... maar dan......![]()
alfa ismaar het blijft toch gevoelig voor onderhoud... en ik geloof ook niet dat je hem geheel standaard laat of wel
![]()
Eigenlijk wil ik niet over die uitlaat pratenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
valt idd nog wel mee ja!!!!
en niet duur die velgen....
alleen de uitlaat is een beetje duur... maarja... dat weet je van tevoren hè.....
Achja... iedereen maakt wel eens een foutje toch...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik niet over die uitlaat pratenIk heb namelijk daar echt mee gesukkelt.
![]()
Ik had m'n Alfa alleen voor de vakantie gekocht, dus ik zou hem erna weer verkopen.
Op vakantie reed ik mijn uitlaat lek, dus ik dacht ik haal gewoon een nieuwe bij kwikfit.![]()
Dat koste me dus 300 euro, terwijl die sebring soundpipe psies dat deel is wat lek ging, grrr dus
eigenlijk had ik die 300 euro voor een mooie einddemper kunnen gebruiken.dombo die ik ben.
Ja, het is al een jaar geleden en nog baal ik ervanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja... iedereen maakt wel eens een foutje toch...![]()
Achja... op de foto zien ze er goed uit iigquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja, het is al een jaar geleden en nog baal ik ervan![]()
Ohja die velgen was een echt mazzeltje, ze zijn niet helemaal netjes langs de randen maar ik heb niks te klagen voor dat geld.![]()
Psiesquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja... op de foto zien ze er goed uit iig
En voor dat geld mag je idd niet klagen nee.....
Kun je je uitlaat mee compenseren![]()
hehehe.... met een lancia dedra....??quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Psies
Dus wanneer kunnen we je verwelkomen bij de ARTC155 ?![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hehehe.... met een lancia dedra....??![]()
nog niet... maar binnenkort wel...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik wist nieteens dat je die had
![]()
Waarom geen 155?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nog niet... maar binnenkort wel...
Kan hem kopen van de broer van mijn vriendin....
En als dat niet doorgaat wordt het denk ik een 33...
omdat ik die lancia rete-goedkoop kan krijgen, en omdat ik een 33 gewoon heel mooi vind en rijdt als een kart...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Waarom geen 155?
Duidelijkquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
omdat ik die lancia rete-goedkoop kan krijgen, en omdat ik een 33 gewoon heel mooi vind en rijdt als een kart...
ja hè...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Duidelijk
Alfaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja hè...
rustig hier hè... alleen wij zijn er nog...
alfa![]()
ik ga zo grasmaaienquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alfa
Ik ga ook zo, straks barbeknoeien.
![]()
Ik ken hetquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ga zo grasmaaien![]()
(altijd fijn, ff weekendje bij je ouders... 1,5 u grasmaaien)
Daarna de corsa 1.0 op zijn staart trappen![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:45 schreef BazzoS het volgende:
ik ben ook weer weg, tot maandag waarschijnlijk
hehe... ik ga nu dus!! altijd fijn!!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:59 schreef Thermo het volgende:
Ik heb daarnet de heg geknipt + gras gemaaid
leuk is dat altijd ja int weekeind
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:12 schreef Mugen_Honda het volgende:
http://www.quotenet.nl/2004/05/25/163208.html#reacties
Misschien ging het hem meer omdat het een Toyota is. Duurzaam, maar of je plezier van hebt?
Vind je van me bella?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gewoon een status probleem lijkt me.
en als je denkt dat je geen plezier aan een Toyota beleeft, moet je voor de grap eens in een celica, corolla t-sport of supra stappen
status speelt misschien wel een rol, maar de hoofdreden is toch echt de ruimte.... In zo'n prius zit je achterin nou niet bepaald riant... en als je dat als kantoor kunt/wilt gebruiken (zodat je thuis wat minder hoeft te doen.. sowiezo de reden dat ze een chauffeur hebben) kan ik me best voor stellen dat een Prius te klein is....quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gewoon een status probleem lijkt me.
en als je denkt dat je geen plezier aan een Toyota beleeft, moet je voor de grap eens in een celica, corolla t-sport of supra stappen
33quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:31 schreef hermandeperman het volgende:]
[..]
omdat ik die lancia rete-goedkoop kan krijgen, en omdat ik een 33 gewoon heel mooi vind en rijdt als een kart...
Nee nee bepaakt persoon heeft NOG niet die DVD opgestuurdquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:10 schreef PeuRac het volgende:
Hoi ook_gek,
heb je al iets van een dvd![]()
ik heb lekker de hele dag in de tuin gelegen
Oh zo, dat is balen. Je hebt zeker niet toevallig een linkje he?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee bepaakt persoon heeft NOG niet die DVD opgestuurd
Ik heb hem maar gedownload
Ja mooie auto kerel!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:43 schreef Thermo het volgende:
[..]
Vind je van me bella?![]()
Dankje, dat is handig, die vraag ik dinsdag op school wel ffquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:21 schreef ook_gek het volgende:
je mag dat niet vragen boef.
*kuck*ultimora*kuck*
je wilt hem niet meer?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee bepaakt persoon heeft NOG niet die DVD opgestuurd
Ik heb hem maar gedownload
Je mag em wel naar mij sturen danquote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je wilt hem niet meer?
maar ook_gek gaat voor. als hij hem wil, kan hij hem krijgen. heb ik beloofd.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga pleitte
@ Tjabbo, mail me maar, of via msn als ik er weer ben.
Dat zal me aan me reet roestenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:23 schreef Sjoewe het volgende:
T blijft wel een beetje een secretaresse cabrio als je het mij vraagt...
Ik vind ze wel geinig als ze grotere velgen hebben, spoilerkitje enzo.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:23 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:23 schreef Sjoewe het volgende:
de jouwe vind ik wel strak, ik vind de kleur rood toch al wat minder bij die auto als ie nog helemaal standaard is. Ik zag laatste een fel blauwe standaard, die was ook mooi.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:53 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:56 schreef ook_gek het volgende:
Echte mannen hebben een cabrio
En de mercedes doet ook geen bliep meer
Echte mannen hebben een Triumph TR6, Spyker C8 Spyder, of zoiets dergelijks.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:56 schreef ook_gek het volgende:
Echte mannen hebben een cabrio
En de mercedes doet ook geen bliep meer
M'n pa heeft goede ervaringen met e-bay, maar licht jezelf goed voor over het product via andere web-sites (bijv via die van de fabrikant). En laat dat blieb-blieb weg, dat staat zo goedkoop.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:59 schreef BoJo het volgende:
maar goed , weet iemand of ik het kan wagen op zo'n cheap ass ding van ebay met al die mooie functies?
ze hebben allemaal bliep bliep, behalve die pratende die zegt iets van "alarm armed" "alarm disarmed"quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n pa heeft goede ervaringen met e-bay, maar licht jezelf goed voor over het product via andere web-sites (bijv via die van de fabrikant). En laat dat blieb-blieb weg, dat staat zo goedkoop.
Onze volgende auto krijgt een volledig glazen dak (als het aan mij ligtquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:57 schreef LWaS het volgende:
ik wil ok een cabrio
ik heb nu alleen een schuif kanteldak
pratend auto alarm ebayquote:There are voices which say:
" IN ARM NOW "
" DISARM NOW "
" DON'T TOUCH! "
" TAKE CARE! "
" DOOR CLOSE NOT DONE "
Dat is nog ergerquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze hebben allemaal bliep bliep, behalve die pratende die zegt iets van "alarm armed" "alarm disarmed"
uiteindelijk gaat het me om de centrale deurvegrendeling op afstand.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nog ergerer moet toch wel wat te vinden zijn zonder dat cheap-ass gedoe? Anders is blieb-blieb beter als dat andere gedoe.
mag jij me uitleggen waarom een gloed nieuwe 600SL dit niet meer doet dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen de goedkope niet, die met supervergrendeling wel
![]()
![]()
(en ik kan het weten, want heb ze zelf verkocht)
Dat is dan op wens van de klant, standaard doen ze het wel nl (erg makkelijk als je op een giga parkeer terrein met 300+ auto's die ene zoekt)quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mag jij me uitleggen waarom een gloed nieuwe 600SL dit niet meer doet dan?
Een gloed nieuwe S serie. Nieuwe ML AMG
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan op wens van de klant, standaard doen ze het wel nl (erg makkelijk als je op een giga parkeer terrein met 300+ auto's die ene zoekt)
Zoiets heb ik dus ook gehad, ik wist niet wat voor een auto ik had, ik had alleen een sleutel, maar wist verder niets van kleur/type. Ik de hele tijd op dat knopje van die AB drukken en rond lopenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:13 schreef BoJo het volgende:
[..]schoot me net te binnen die keer dat ik met een dronken client de halve parkeergarage afgelopen heb opzoek naar z'n auto
![]()
dus?quote:Op zondag 30 mei 2004 00:14 schreef ook_gek het volgende:
ik ben nog wakker
ben je nouw alweer trug uit harlingenquote:Op zondag 30 mei 2004 09:13 schreef BazzoS het volgende:
goeiemorgen
jaquote:Op zondag 30 mei 2004 10:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
al zin in morgen?![]()
Zeikerd, tis bijna middag hoorquote:Op zondag 30 mei 2004 11:48 schreef Xtreem het volgende:
kolere.... vroeg enzo
ik moet al bijna werkenquote:Op zondag 30 mei 2004 11:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zeikerd, tis bijna middag hoor
have funquote:Op zondag 30 mei 2004 12:23 schreef BoJo het volgende:
ik ga naar Apeldoorn, weer BBQen, doeiiiii
ik heb nu nog geen hanger hoorquote:Op zondag 30 mei 2004 12:23 schreef BoJo het volgende:
Lekker weer ookquote:Op zondag 30 mei 2004 12:23 schreef BoJo het volgende:
leger des heilsquote:Op zondag 30 mei 2004 12:31 schreef Xtreem het volgende:
bojo, WAAR in apeldoorn?* ook_gek heeft honger
quote:Op zondag 30 mei 2004 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
leger des heils
hihihihihihihiquote:Op zondag 30 mei 2004 12:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
M'n vader, moeder en ik gebruiken die auto, en we vinden allemaal dat iemand anders em moet schoonmakenquote:Op zondag 30 mei 2004 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
hoi!!!!
Maak je hem zo slecht schoon dan
Dus de formule 1 niet gezien???
Weet iemand wanneer die Schumi ermee stopt...
Wordt het weer leuk...
Regen heb ik nog niet gezien, ooh wacht, wel, in de wasstraatquote:Op zondag 30 mei 2004 15:51 schreef ook_gek het volgende:
het regend hier al de hele dag
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
hoi!!!!
Maak je hem zo slecht schoon dan
Dus de formule 1 niet gezien???
Weet iemand wanneer die Schumi ermee stopt...
Wordt het weer leuk...
Nee, jij bent geen Schumacherfan....quote:Op zondag 30 mei 2004 17:02 schreef ook_gek het volgende:
Schumie gaat alle records breken die er zijn
En hij zegt zelf. Waarom stoppen als je iets doet waar je het geweldig naar je zin hebt.
Hij geeft zelf ook aan dat hij liever wil dat er teams zijn die sterker worden. Zo dat hij weer eens echt een duel kan gaan rijden.
In het begin met montoya was dat er wel. En dan komt toch het geweldige in schumi naar boven.
Als hij op plekje 2 ligt gaat hij achter de NR1 rijden en elke keer z,n neus iets voor bij het achterwiel laten zien. Links rechts links rechts. Op de achterkant gaan plakken. Net niet uit remmen. Dan een stukje weg laten lopen om hem vervolgens dan NET niet uit te remmen. VOL die druk er op houden.
Dat is schumi op z,n best
Nee niet echt. Ik was altijd eddy fan. Dat zijn de mensen die ik in de F1 wil zien. SCHIJT aan de hele tering zooiquote:Op zondag 30 mei 2004 17:05 schreef carfreak het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen Schumacherfan....![]()
Irvine was idd geweldig!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik was altijd eddy fan. Dat zijn de mensen die ik in de F1 wil zien. SCHIJT aan de hele tering zooi
En dan nog maar niet te spreken overHoe hete die blonde nouKan niet op z,n naam komen
Maar dat was ook zo een gast. Geweldig. Yo ik kom naar binnen. Team zegt NEE NEE JE BLIJFT RIJDEN. Je team genoot komt naar binnen. Rijder, Nou dat dacht ik niet. IK KOM NAAR BINNEN EN WEL NU. Neee zegt team dat doe je niet. rijder Yo hier ben ik dan. Met als gevolg dat z,n team genoot achter hem staat te wachten
Hij is wel eens wereld kampioen geweest. JEZUS ik kom niet op z,n naam.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:16 schreef Xtreem het volgende:
blond? Als in: Magnussen?
Jaques Villeneuve <----quote:Op zondag 30 mei 2004 17:25 schreef Xtreem het volgende:
Jaques Villeneuve?
Damon Hill?
Ja het moest gezegt worden hoor vond ikquote:Op zondag 30 mei 2004 17:27 schreef carfreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
net als Sato nuquote:Op zondag 30 mei 2004 17:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jaques Villeneuve <----
Die bedoelde ik dus. Die had gewoon schijt aan alles. Ook maan schumi
Zelfde als montoia in het begin van z,n F1 leven. Hop knalde hem er zo naast bij Schumi
dan ben ik maar geen manquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:50 schreef PeuRac het volgende:
MX-5(sorry, maar vind cabrio's niet voor mannen, op enkele uitzonderingen na).
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
de jouwe vind ik wel strak, ik vind de kleur rood toch al wat minder bij die auto als ie nog helemaal standaard is. Ik zag laatste een fel blauwe standaard, die was ook mooi.
Het probleem is dat ze daar (zoals vandaag) niet bij komen. Kunnen ze dat wel dan zijn er idd maar weinig (Montoya misschien) die hem er tussen gooien. Ook omdat ze dan kans hebben dat Schumi dan de deur dichtgooit want zo is ie dan ook wel weer (Hill, Villeneuve bijvoorbeeld) , met als gevolg dat ze der beide afliggen.... (wat van mij best mag hoor!!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:33 schreef ook_gek het volgende:
De meeste zijn ook bang voor schumi heb ik het idee. Bang dat ze een fout maken.
Laat ze er maar eens naast kruipen in een bocht. Laat ze hem maar eens FLINK uitremmen. En al haalt hij je de volgende bocht weer in. Wie niet waagt wie niet wint.
Ja, ben ik wel met je eens. Ze zouden best eens met heel weinig benzine kunnen gaan rijden en dan maar kijken of je pole kunt halen en vooruit kunt komen!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:48 schreef ook_gek het volgende:
Veel teams gaan ook op save heb ik het idee. Ze moeten meer lef hebben om Ferrari te bestreiden.
tja ze zijn natuurlijk niet voor niets zo lang, zo goed...quote:Op zondag 30 mei 2004 17:57 schreef ook_gek het volgende:
Ferrari wint ook vaak op tactiek. Dat is iets waar de andere teams ook nog wat van kan leren
Ferrari zit als maar door en door te rekenen. Wat nou als. Of wat doen we als dit gebeurd. Of wat als schumi een fout maakt en spint en plaatsen verliest. Wat nou als schumi een stop and go krijgt. Wat doen de andere teams ondertussen met pits strategie.
en ze spelen geweldig goed met de regels natuurlijk!!!
die heb ik gister "gekocht"quote:Op zondag 30 mei 2004 19:37 schreef Fugie het volgende:
vandaag niet naar de dag na morgen, vandaag naar starsky en hutch
doet het bij mij niet, maar das wel vaker zo, ook met filmpjes enzo...quote:Op zondag 30 mei 2004 20:37 schreef Xtreem het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.mosselvocht.nl/img/patser/Jan%20Diederik-Kansloos.mp3
quote:Op zondag 30 mei 2004 21:30 schreef MutZ het volgende:Ik ben vlievt
(op de luchtballon van Lexus)
wat de neuk heb jij wel commerciele britse zenders??? ik wil ook fith gearquote:Op zondag 30 mei 2004 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
hoi mensen ben ik weer
Heb geen Top Gear gekeken, ben bij mijn ouders en daar hebben we geen BBC (schotel)
Wel the fifth gear gekeken, was superkicken, gingen ze ipv defensief rijden, offensief rijden...
landrover discovery naar de klote gereden![]()
was op sbs oid....quote:Op zondag 30 mei 2004 22:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat de neuk heb jij wel commerciele britse zenders??? ik wil ook fith gear
filmpjes?![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
was op sbs oid....![]()
ik kwam er ook bij toeval achter....quote:Op zondag 30 mei 2004 22:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
waarom heb ik het idee dat ik dan weer een van de weinigen ben die niet weet dat 5th gear in NL wordt uitgezonden?
ik wist het ook nietquote:Op zondag 30 mei 2004 22:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
waarom heb ik het idee dat ik dan weer een van de weinigen ben die niet weet dat 5th gear in NL wordt uitgezonden?
Dat valt weer meequote:Op zondag 30 mei 2004 22:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik wist het ook niet![]()
ikke, beetje druk de laatste paar dagen en internet/pc willen ook wel eens spontaan ophoudenquote:Op zondag 30 mei 2004 22:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat valt weer mee
Maar, ben ik hier nou zo weinig of jij? Ik zie/spreek/post je nooit meer
lul, doe daar wat aan.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ikke, beetje druk de laatste paar dagen en internet/pc willen ook wel eens spontaan ophouden![]()
ahhh... vandaar de nieuwequote:Op zondag 30 mei 2004 22:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ikke, beetje druk de laatste paar dagen en internet/pc willen ook wel eens spontaan ophouden![]()
nieuwe pc is al besteld en een nieuwe modem wordt volgende week geinstalleerd.....quote:Op zondag 30 mei 2004 22:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
lul, doe daar wat aan.
druk met wat trouwens?
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ahhh... vandaar de nieuwe![]()
Wat voor 'n werk doe jij ook alweer dan?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nieuwe pc is al besteld en een nieuwe modem wordt volgende week geinstalleerd.....
druk met werkenmaar dat wordt alweer minder
[..]
yupz, en deze vond ik al een tijdje te traag......
voorraad beheer bij vw, en nu ook een stukje administratiequote:Op zondag 30 mei 2004 23:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat voor 'n werk doe jij ook alweer dan?
![]()
n00b vraagje, hoe quote je 2x in 1 post?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nieuwe pc is al besteld en een nieuwe modem wordt volgende week geinstalleerd.....
druk met werkenmaar dat wordt alweer minder
[..]
yupz, en deze vond ik al een tijdje te traag......
[quote ]quote:Op zondag 30 mei 2004 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
n00b vraagje, hoe quote je 2x in 1 post?
Had het bij het vorige forum wel ingesteld... maar bij dees weet ik niet hoe het moet...![]()
de eerste tekst die je wil quoten kopieer je en die plak je vervolgens bij de tweede tekst die je wil quotenquote:Op zondag 30 mei 2004 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had het bij het vorige forum wel ingesteld... maar bij dees weet ik niet hoe het moet...![]()
adminquote:Op zondag 30 mei 2004 23:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voorraad beheer bij vw, en nu ook een stukje administratieerbij......(vandaar wat drukker dan normaal)
Ik quote - kopieer de tekst - ga terug - quote de andere post - plak die vorige quote erboven , e voilaquote:Op zondag 30 mei 2004 23:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
moest geopereerd worden aan de knie, al een half jaar lang en nu is het dan eindelijk gebeurd en zal die wel weer snel terugkomen.....en anders kan die vanuit huis achter het pctje ook aan het werkquote:Op zondag 30 mei 2004 23:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
admin [afbeelding]
maar dat wordt minder, als in: de gene die op vakantie is/ziek is, is weer (bijna) terug?
hmm... bij het vorige forum ging het makkelijkerquote:Op zondag 30 mei 2004 23:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de eerste tekst die je wil quoten kopieer je en die plak je vervolgens bij de tweede tekst die je wil quoten
tsskquote:Op zondag 30 mei 2004 23:09 schreef BoJo het volgende:
Ik zit vol , vol=vol mensen
Ja sjowwyquote:Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
tssk
volgende keer dat je naar apeldoorn gaat: ff iets eerder zeggen
TF:
dus jij blij dat je dat niet meer hoeft te doen?
yupz liever kwijt dan rijkquote:Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
tssk
volgende keer dat je naar apeldoorn gaat: ff iets eerder zeggen
TF:
dus jij blij dat je dat niet meer hoeft te doen?
geen extra loon dus?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz liever kwijt dan rijk
harder werken ja, extra loon neequote:Op zondag 30 mei 2004 23:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
geen extra loon dus?
niet echt hequote:Op zondag 30 mei 2004 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
man man man.... dat heb je niet zo mooi geregeld.....
paar daagjes, gok tot donderdagquote:Op zondag 30 mei 2004 23:30 schreef hermandeperman het volgende:
![]()
Maar hoe lang gaat het nog duren denk je dan???
Dus vanaf donderdag ben je er weer vaker??quote:Op zondag 30 mei 2004 23:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
paar daagjes, gok tot donderdag
kan gelukkig wel vaak lezen dus misdragen kunnen jullie je toch niet
ik hoop het wel, anders neem ik gelijk vakantiequote:Op zondag 30 mei 2004 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus vanaf donderdag ben je er weer vaker??
enne...... dat denk je![]()
viva italiaquote:Op zondag 30 mei 2004 23:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik hoop het wel, anders neem ik gelijk vakantie
maar doe je veel thuiswerken dan ofzo?? of zat je altijd te FOK!ken tijdens je werk??quote:Op zondag 30 mei 2004 23:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik hoop het wel, anders neem ik gelijk vakantie
merendeel kan ik lekker via de pc thuis....quote:Op zondag 30 mei 2004 23:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
maar doe je veel thuiswerken dan ofzo?? of zat je altijd te FOK!ken tijdens je werk??
he.... ik klikte net op je fotoboek... zie dat je op het Bonifatius zit...quote:Op maandag 31 mei 2004 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
Top Gear was super!
midden juni ergens is hetquote:Op maandag 31 mei 2004 00:05 schreef ook_gek het volgende:
Geen idee wanneer het is maar ik ga
wat voor alfa heb je???quote:Op maandag 31 mei 2004 00:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
midden juni ergens is het
Ik weet ook niet wanneer het isquote:Op maandag 31 mei 2004 00:05 schreef ook_gek het volgende:
BoJo ga jij nog naar italia zandvoort
Ik ga dit jaar weer als het goed is. Geen idee wanneer het is maar ik ga
Zal wel leuk zijn als je met je alfa komt
ik ga er wezenquote:Zondag 20 Juni
Pirelli Italia a Zandvoort
Dit evenement staat bol van de schitterende vierwielers, zowel op als naast de baan. Het Italiaanse autosportfestival wordt opgeluisterd met races in de Europese Ferrari Challenge, de Pearle Alfa 147 Challenge, terwijl ook de Trofeo Alfa Romeo aan bod komt. Fraaie demonstraties en een Concours d'Elegance completeren het programma.
ikke en een roestigequote:Op maandag 31 mei 2004 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat voor alfa heb je???
lees het jaquote:Op maandag 31 mei 2004 00:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ikke en een roestigealfa
hij had het tegen bojo
Niet van naam. Klas? Jaar? Havo? VWO? Fotoboek?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
he.... ik klikte net op je fotoboek... zie dat je op het Bonifatius zit...
ken je Dorith????![]()
krijg jij geen korting bij dequote:Op maandag 31 mei 2004 00:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ikke en een roestigealfa
hij had het tegen bojo
Dorith Kruftquote:Op maandag 31 mei 2004 00:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet van naam. Klas? Jaar? Havo? VWO? Fotoboek?
op nieuwe vrijwel niets, tweedehands kan voor inkoopprijs.....quote:Op maandag 31 mei 2004 00:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
krijg jij geen korting bij deVW
?
wat let je?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
op nieuwe vrijwel niets, tweedehands kan voor inkoopprijs.....
2e hands touaregquote:Op maandag 31 mei 2004 00:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
op nieuwe vrijwel niets, tweedehands kan voor inkoopprijs.....
was jij laatst niet enthousiast over een Vectra?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:26 schreef ook_gek het volgende:
al zou ik een VW voor niks krijgen stap ik er nog niet in![]()
k... vroeg het me gewoon af...quote:Op maandag 31 mei 2004 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
Hmm, naam doet wel belletje rinkelen. Naja geen gezicht erbij. Ben pas vanaf de vierde daar op schoolEn nu nog 2 examens verwijderd van het weer verlaten ervan
stronzoquote:Op maandag 31 mei 2004 00:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ikke en een roestigealfa
hij had het tegen bojo
standaard saaie auto's..... tijdje achter een lupo gti aangeweest maar dat ding zat vol gebreken, meer dan ze zeidenquote:Op maandag 31 mei 2004 00:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wat let je?
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:26 schreef ook_gek het volgende:
jouw eerste auto is zeker een Enzo of niet?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:26 schreef ook_gek het volgende:
trakke bak wa dat jha. En hij rijd echt voor geen meterquote:Op maandag 31 mei 2004 00:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
was jij laatst niet enthousiast over een Vectra?
heb het ook gemist.....quote:Op maandag 31 mei 2004 00:29 schreef PeuRac het volgende:
Hey![]()
zo, het TG gemist, maar wel opgenomen![]()
dus morgen vanuit m'n bedje lekker wakker worden met JK
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb het ook gemist.....
Kun je hem digitaal zetten ??![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik de video recorder ingesteld kreeg
Nee, maar dat klote ding is volkomen onlogisch (juist voor vrouwen dusquote:Op maandag 31 mei 2004 00:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Stiekem wat vrouwelijke hormonen geslikt![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar dat klote ding is volkomen onlogisch (juist voor vrouwen dus)
Zit er op, maar wist niet of dat ook met BBC2 werkte, dus niet eens geprobeert.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Showvieuw???
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
trakke bak wa dat jha. En hij rijd echt voor geen meter
Ik moet nog ergen een foto hebben. Zat maar 191KM op
En het rijd gewoon niet![]()
Trekt wel lekker op. Maar als je een beetje leuk bochten in gaat word het ENG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |