in Loosdrechtquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:49 schreef Juzam_Djinn het volgende:
waar heb je die enzo gespot?
Jah, ik ook, lijkt beetje op zo'n Escelade ofzo waar al die negers die dub doozers ofzo onder flikkeren die ugly zijn :Rquote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:04 schreef Steve-O het volgende:
een enzo![]()
Zag laats een Cadillac SRX
Dit is denk ik de enigste Enzo in Nederland ofniet?quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:40 schreef Alfisti het volgende:
* DeFlip reed net lekker in de V6 rond en zag ineens iets rood en laag rijden
* DeFlip wreef eens goed in ogen en had gelukkig een digicam bij zich
* DeFlip ging uit zijn dak toen de meneer even het gas intrapte
[afbeelding]
[afbeelding]
trouwens, zo'n Enzo is best snel![]()
krooymans heeft zelf een donkerblauwe Enzoquote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:18 schreef ook_gek het volgende:
TERING die enzo
Ik heb hem nog niet mogen spotten
Wie weet ooit in scheveningen
Zou die van krooimans zijn
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
krooymans heeft zelf een donkerblauwe Enzo
Pfff, ga ff ergens anders foto's posten van opgedirkte pauperwagens, dank u.quote:Op zondag 30 mei 2004 04:09 schreef Remon het volgende:
Aangezien ik zo snel geen forum kon vinden voor eigengemaakte foto's en filmpjes (idee?)
pleur ik het maar even hier.
Filmpje: Klik klik!
Voertuig:Peugeot 106
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 mei 2004 04:09 schreef Remon het volgende:
Aangezien ik zo snel geen forum kon vinden voor eigengemaakte foto's en filmpjes (idee?)
pleur ik het maar even hier.
Filmpje: Klik klik!
Voertuig:Peugeot 106
[afbeelding]
Cool - dat kentekennummer!quote:
Dit is dus dezelfde Enzo als die ene op de SPA ferrari daysquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:40 schreef Alfisti het volgende:
* admin reed net lekker in de V6 rond en zag ineens iets rood en laag rijden
* admin wreef eens goed in ogen en had gelukkig een digicam bij zich
* admin ging uit zijn dak toen de meneer even het gas intrapte
[afbeelding]
[afbeelding]
trouwens, zo'n Enzo is best snel![]()
Dat vind ik knap, de Enzo is in 2 kleuren geleverd, Rood en Geel, Kroymans heeft toch wel een speciale Enzo, hij heeft nl de enigste Rode Enzo met Gele wijzerplaten. En ik heb er in mogen zittenquote:Op zondag 30 mei 2004 13:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
krooymans heeft zelf een donkerblauwe Enzo
En volgens mij nog van een dealer ook wegens groen kenteken of heb ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:19 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Dit is denk ik de enigste Enzo in Nederland ofniet?
Je vergeet zwart.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, de Enzo is in 2 kleuren geleverd, Rood en Geel, Kroymans heeft toch wel een speciale Enzo, hij heeft nl de enigste Rode Enzo met Gele wijzerplaten. En ik heb er in mogen zitten
JE vergeet de kleur zwart. JK die zanger uit The UK heeft een zwarte weet je nog welquote:Op maandag 31 mei 2004 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, de Enzo is in 2 kleuren geleverd, Rood en Geel, Kroymans heeft toch wel een speciale Enzo, hij heeft nl de enigste Rode Enzo met Gele wijzerplaten. En ik heb er in mogen zitten
Rood met gele wijzer platenquote:Op zondag 30 mei 2004 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]hoe kom je daar bij dan
ik heb zelf met met hem gesproken. En hier een foto van krooimans z,n enzo
[afbeelding]
hij heeft de enige rooie enzo met gele wijzer platen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |