abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12802759
quote:
Op zondag 6 april 2003 14:34 schreef Passione het volgende:
Overigens, iemand die net wat vroeg over Nijmegen, je hebt daar Carolus Magnus. Dat iemand roept dat er ballen rond lopen klopt, maar dat betekent niet meteen dat het een shit vereniging is.

Nou, dat is t dus wel. Bij Carolus Magnus is echt 99% 'n bal. Zelfs m'n vader, die vroeger bij Carolus Magnus heeft gezeten, vindt 't nu 'n ballenzooi.Sowieso, als je in Nijmegen studeert is er geen enkele reden om bij 'n studentenvereniging te gaan. Het stelt allemaal weinig voor,bijna niemand is die in Nijmegen studeert is lid van 'n studentenvereniging, er heerst gewoon 'n heel andere cultuur hier...
pi_15950487
hmm.. zo te lezen zijn er nogal wat mensen negatief over een studenten vereniging.... zijn er nog mensen die er wel lol aan beleven??
pi_15950599
quote:
Op zondag 4 januari 2004 12:37 schreef lariekoek_ het volgende:
hmm.. zo te lezen zijn er nogal wat mensen negatief over een studenten vereniging.... zijn er nog mensen die er wel lol aan beleven??
*Meldt!
pi_15956378
Ben m'n hele studententijd lid geweest en had het absoluut niet willen missen. Het is vooral erg gezellig en veel feesten, en je houdt er een goede vriendenclub aan over. Gewoon doen.
pi_15956452
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:02 schreef Solitarias het volgende:

[..]
Je gaat zeker ook naar school, volgt lessen en je krijgt een diploma??

En in de pauzes rook je gewoon netjes een sigaretje op het schoolplein. Flikker toch op met dat elitaire gewauwel. Ik moet me hier eigenlijk niet zo druk om maken, aangezien er morgen een proefwerk op het programma staat.
Is it washable?
pi_15982568
Kan iemand mij vertellen wat de leuke verenigingen in Maastricht zijn?
El duffo o muerte
pi_15984200
Moet je ff zoeken op google voor maastricht dan vind je er zo een aantal.

Oh ja ik wil even de mensen verbeteren die zeggen dat in elke stad een corpora is. Dit is dus niet zo!! Corpora zijn er enkel in: Amsterdam, Leiden, Groningen, Rotterdam, Utrecht en Wageningen.
Wat ik ook zag was dat mensen zeiden dat er meerdere corpora in bepaalde steden aanwezig waren, dit is dus ook niet zo. De rest zijn gewoon knorren.
Iedereen die dus een ruzie maakt met zoals ik ook las "corpsballen" van een vereniging uit Nijmwegen die maakt dus ruzie met wannabe verschoning "wil graag lijken op" mensen.

Amsterdam: ASC
Leiden: Minerva
Groningen: Vindicat
Rotterdam: RSC
Utrecht: USC
Wageningen: aaha daar wil toch niemand lid worden...

donderdag 15 januari 2004 @ 02:12:09 #252
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_16274255
quote:
Op maandag 5 januari 2004 14:49 schreef EddyMR het volgende:
Ga naar de introductiedagen, dat is altijd een goed advies. Daar kan je ze allemaal zien

BTW zijn er mensen in R'dam lid hier?

If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  donderdag 15 januari 2004 @ 02:16:52 #253
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_16274315
quote:
Op maandag 5 januari 2004 16:01 schreef sonnie het volgende:

Oh ja ik wil even de mensen verbeteren die zeggen dat in elke stad een corpora is. Dit is dus niet zo!! Corpora zijn er enkel in: Amsterdam, Leiden, Groningen, Rotterdam, Utrecht en Wageningen.
Wat ik ook zag was dat mensen zeiden dat er meerdere corpora in bepaalde steden aanwezig waren, dit is dus ook niet zo. De rest zijn gewoon knorren.
Iedereen die dus een ruzie maakt met zoals ik ook las "corpsballen" van een vereniging uit Nijmwegen die maakt dus ruzie met wannabe verschoning "wil graag lijken op" mensen.

Delft: DSC
  donderdag 15 januari 2004 @ 02:21:02 #254
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_16274375
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 02:16 schreef Tweek het volgende:

[..]

Delft: DSC

En de vrouwen in R'dam en Utrecht
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  vrijdag 16 juli 2004 @ 18:00:13 #255
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_20669303
Studentenverenigingen blijven een interessant fenomeen: iedereen lijkt er wel een mening over te hebben, al dan niet gefundeerd. Op de middelbare school was ik zelf altijd fel tegen ontgroeningen, maar toen ik ging studeren hoorde ik van veel mensen dat een studentenvereniging echt wel de moeite waard is, dus ik heb me er wat in verdiept en besloot uiteindelijk ontgroening te gaan lopen bij een vereniging die mij wel aansprak. Ik dacht: als de vereniging leuk is, prima, en als dat niet zo is, dan heb ik in ieder geval een ontgroening meegemaakt en kan ik daar een echte mening over vormen. Ben inmiddels bijna zesdejaars bij deze vereniging en heb er totaal geen spijt van: hele goede vrienden gemaakt, prachtige feesten beleefd en diverse commissies gedaan waar ik erg veel plezier mee heb beleefd. Natuurlijk kun je al deze dingen ook zonder studentenvereniging doen (wat ik ook zeker gedaan heb); who cares, zolang je maar lol hebt. Ik heb voor een vereniging gekozen en heb daar zeker geen spijt van; het is toch een andere ervaring dan bijvoorbeeld wekelijkse stapavonden met je studievrienden o.i.d. Het verenigingsleven ligt je, of niet. Mij zal je niet horen zeiken over mensen die niet lid zijn geworden, maar ik heb ook geen behoefte aan gezeik van niet-leden die vinden dat ze hun ongefundeerde mening over leden over mij kunnen uitstorten. Prima als je tevreden bent met de keus die je hebt gemaakt, of dat nu wel of niet lid worden is, maar je hoeft die keus niet te verdedigen met kansloos gemekker.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_20670199
Mooie kick!
pi_24590457
ff een kick + vraagje:

Is 't nodig dat je studeert in dezelfde stad als waar de vereniging zit waar je je bij wil aansluiten? Ben n.m.l net begonnen aan een studie in Utrecht, maar woon in Den Haag.
pi_24591589
Tuurlijk niet Undertaker2. Als jij bereidt bent om doordeweeks voor een kroegavond heen en weer te reizen is er niks aan de hand
pi_24594851
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:55 schreef DaFan het volgende:
Tuurlijk niet Undertaker2. Als jij bereidt bent om doordeweeks voor een kroegavond heen en weer te reizen is er niks aan de hand
Ik heb me voor de gein eens aangemeld bij Cleopatra Groningen, maar woon zelf nog wel in Assen... echt bereid om heen en weer te reizen ben ik maar een paar keer per maand eigenlijk. Je *moet* wel overnachting hebben anders is er geen fuck aan.
  zondag 16 januari 2005 @ 13:23:35 #260
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_24596069
Hier in A'dam zijn er wel een aantal mensen die 's nachts met nachtbussen e.d. teruggaan, en als je het gewend bent valt het vast wel mee, maar het lijkt mij echt vreselijk om 's nachts niet nuchter in de kou op zo'n kutbus te wachten.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_24596967
quote:
Op zondag 16 januari 2005 11:56 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ik heb me voor de gein eens aangemeld bij Cleopatra Groningen, maar woon zelf nog wel in Assen... echt bereid om heen en weer te reizen ben ik maar een paar keer per maand eigenlijk. Je *moet* wel overnachting hebben anders is er geen fuck aan.
Ik kende ook zo'n iemand. Heet je toevallig Hans? En anders mag je me gerust negeren.
pi_24599120
Wat ik ervan ervaar is...

Het is leuk mits je vaak komt. Laat je even je gezicht niet zien ben je niet meer deel van de harde kern en je een beetje buiten de groep valt...

De feesten zijn leuk eten is ook wel handig maar je moet er veel tijd in steken om het leuk te maken.Ik ga er geen tentamens voor opzij zetten, zoals sommige leden doen...

[ Bericht 19% gewijzigd door Setambre op 16-01-2005 18:14:15 ]
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_24599447
quote:
Op zondag 16 januari 2005 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hier in A'dam zijn er wel een aantal mensen die 's nachts met nachtbussen e.d. teruggaan, en als je het gewend bent valt het vast wel mee, maar het lijkt mij echt vreselijk om 's nachts niet nuchter in de kou op zo'n kutbus te wachten.
Valt best mee hoor. Gewoon uitvinden wanneer de bus ongeveer vertrekt en op tijd uit de kroeg/club waar je je bevindt vertrekken.

En anders kan je altijd fietsen. Laatst nog met een aangeschoten kop in 20 minuten naar huis gefietst vanaf het Max Euweplein. Volgens mij is dat een record .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_24599505
Waar ik wel een beetje moe van wordt zijn die figuren die vaak rondhangen maar zo weinig diepte in hun leven hebben dat ze dat gat vullen door het over het wel en wee van anderen te hebben, met als gevolg dat niks langer dan een dag onbekend blijft, dingen uit hun verband worden getrokken, etc. Maar die frustratie komt wellicht voort uit persoonlijke ervaring en vindt ongetwijfeld plaats op elke plek waar grote groepen mensen geregeld samenkomen en is dus niet louter te vinden op studentenverenigingen.

Maar het is wel onwijs irritant .
  zondag 16 januari 2005 @ 18:45:02 #265
11923 I.R.Baboon
pi_24600395
Niet zo zeuren, keeper, part of the game. En ik ben ook ZEKER een ervaringsdeskundige op dit gebied.
pi_24601078
quote:
Op zondag 16 januari 2005 18:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet zo zeuren, keeper, part of the game. En ik ben ook ZEKER een ervaringsdeskundige op dit gebied.
Dat is waar, maar ik vind het meer sneu voor die mensen dat zij daar hun invulling van een vereniging vandaan moeten halen, te meer omdat ik zelf juist totaal niet zo ben. En nu is het op een roeivereniging sowieso wel anders dan bij normale verenigingen, want ik neem aan dat niet iedereen bijna dagelijks op z'n societeit te vinden is. Af en toe haalt dat dan wel een beetje het plezier weg. Maar goed, in een zekere zin heb ik het ook aan mezelf te danken natuurlijk.
pi_24601210
Ik ga a.s. weekend naar Amsterdam verhuizen en sta niet afwijzend tegenover een studentenvereniging door een goede indruk die ik heb van de studentenvereniging van m'n ex, cleopatra in Groningen.

Ik heb die verenigingswijzer van I.R. gedaan en kom uit bij DERM en als 2e en 3e Liber en Cyclades.
Ik ben overigens al 2e-jaars, maar dat maakt op zich niet zoveel uit.
  zondag 16 januari 2005 @ 21:17:05 #268
11923 I.R.Baboon
pi_24602459
quote:
Op zondag 16 januari 2005 19:34 schreef keeper het volgende:

[..]

Dat is waar, maar ik vind het meer sneu voor die mensen dat zij daar hun invulling van een vereniging vandaan moeten halen, te meer omdat ik zelf juist totaal niet zo ben. En nu is het op een roeivereniging sowieso wel anders dan bij normale verenigingen, want ik neem aan dat niet iedereen bijna dagelijks op z'n societeit te vinden is. Af en toe haalt dat dan wel een beetje het plezier weg. Maar goed, in een zekere zin heb ik het ook aan mezelf te danken natuurlijk.
Keepertje, keepertje, wat heb je nu weer uitgespookt?

Wij zijn een van de weinige verenigingen met een echt actief internetforum, dus alle misstappen/dronkenacties/roddels zijn binnen een paar uur daar terug te vinden. En dat kan ehm... wel eens kut zijn. Maar goed, ik krijg er ook heel veel roddels voor terug natuurlijk.

En bij ons zijn de mensen idd niet dagelijks op de sociëteit, maar we hebben wel een belachelijk hoog inteeltgehalte.
pi_24602469
Als ik dit zo lees, is het eigenlijk gewoon om mensen te leren kennen als je in een andere stad gaat wonen

Ik vind het nogal raar, ik bedoel hoelang doe je er over om vrienden te maken, 1 of 2 weken? Daar kan je toch ook bier mee gaan drinken of feesten? Of praten of dingen doen? Of mis ik iets?
  zondag 16 januari 2005 @ 21:21:50 #270
11923 I.R.Baboon
pi_24602519
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:17 schreef pimpin het volgende:
Als ik dit zo lees, is het eigenlijk gewoon om mensen te leren kennen als je in een andere stad gaat wonen

Ik vind het nogal raar, ik bedoel hoelang doe je er over om vrienden te maken, 1 of 2 weken? Daar kan je toch ook bier mee gaan drinken of feesten? Of praten of dingen doen? Of mis ik iets?
Ja. Kijk, ik ga met studiegenoten ook wel eens wat drinken, maar veel daarvan wonen niet in amsterdam, of zijn veel te hard met hun studie bezig, terwijl je bij een studentenvereniging allemaal wel min of meer hetzelfde wil. Bovendien is het bier veel goedkoper en doe je ook veel andere dingen dan alleen maar bier drinken (nou ja, de meeste mensen dan).
pi_24602618
I.R., is het leuk om eind januari naar die open avond voor de na-introductie te gaan, bij cyclades?

Ik heb je btw even toegevoegd op msn.
pi_24602749
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Keepertje, keepertje, wat heb je nu weer uitgespookt?
Dankzij mijn promiscue gedrag is mijn reputatie wat gedaald, so zu sagen.
  zondag 16 januari 2005 @ 21:40:27 #273
11923 I.R.Baboon
pi_24602798
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:37 schreef keeper het volgende:

[..]

Dankzij mijn promiscue gedrag is mijn reputatie wat gedaald, so zu sagen.
Tss. Ik heb vorige maand een woedende exvriendin gehad die mijn kamer binnen kwam rennen en zei dat ze me ging slaan vanwege mijn gedrag op cyclades, dus het valt vast wel mee bij jou.
pi_24602919
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tss. Ik heb vorige maand een woedende exvriendin gehad die mijn kamer binnen kwam rennen en zei dat ze me ging slaan vanwege mijn gedrag op cyclades, dus het valt vast wel mee bij jou.
Ok, jij wint. Maar mijn ex zat dan ook niet bij mij op de vereniging. Alleen nu wordt het beginnen met iemand op de vereniging weer wel moeilijk gemaakt door die vervelende reputatie. Ach ja.
pi_24608762
quote:
Op zondag 16 januari 2005 14:32 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik kende ook zo'n iemand. Heet je toevallig Hans? En anders mag je me gerust negeren.
Bijna, Frans. Wie ben jij dan?
  maandag 17 januari 2005 @ 09:51:28 #276
71115 Rnej
I walk the line
pi_24608978
ik schijt op studentenverenigingen en laat het ze ook allemaal duidelijk weten.. vervolgens proberen ze met een "redelijk" gesprek hun vereniging goed te praten.. lukt ze trouwens nooit want hoe dan ook hebben ze zelf ook wel door dat die ontgroeningen en van die crappy regels achterlijk zijn (bijv. alle eerstejaars mogen in bepaalde gangen van de societeit niet naar iets anders kijken dan de grond)

moet wel zeggen: tis een ideale manier om mensen te leren kennen als je net ergens komt studeren... maar vind het niet bepaald ideaal ofzo.....
  maandag 17 januari 2005 @ 13:19:09 #277
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_24611835
quote:
Op maandag 17 januari 2005 09:51 schreef Rnej het volgende:
ik schijt op studentenverenigingen en laat het ze ook allemaal duidelijk weten.. vervolgens proberen ze met een "redelijk" gesprek hun vereniging goed te praten.. lukt ze trouwens nooit want hoe dan ook hebben ze zelf ook wel door dat die ontgroeningen en van die crappy regels achterlijk zijn (bijv. alle eerstejaars mogen in bepaalde gangen van de societeit niet naar iets anders kijken dan de grond)
Klopt doen ze bij alle verenigingen, het liefst laten we ze kruipen natuurlijk, lopen is te goed voor ze, maar ja met al dat glas op de grond is dat ook weer zo lullig.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 11:20:30 #278
91986 brainiac11
the Maniac with Brains
pi_24622542
quote:
Op maandag 17 januari 2005 09:51 schreef Rnej het volgende:

moet wel zeggen: tis een ideale manier om mensen te leren kennen als je net ergens komt studeren... maar vind het niet bepaald ideaal ofzo.....
Yep, en toen kwam de grote boze wolf, en die blies het verhaaltje uit.
Er zijn ook verenigingen zonder (of met vrijwillige ) ontgroening. Verenigingen die gewoon leuk zijn. Maja, je hoort is wat van een corps en dan zijn alle verenigingen zo. Duitsers zonder bierbuik bestaan ook.
pi_24624578
quote:
Op maandag 17 januari 2005 09:26 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Bijna, Frans. Wie ben jij dan?
Mja, mn vriendin heeft een tijdje in Assen gewoont, bij dat kunstmuseum en dat parkje. En in dat huis woonde oa een Hans, die volgens mij connecties had met Cleo ( hij had er ooit es een Schotse kilt uitgeleend en nooit weer teruggekregen ofzo ) Lang haar, luisterde naar metal enzo. Maar die heette dus Hans, volgens mij. En geen Frans. Dus eigenlijk boeit dit hele verhaal niet.
pi_24627006
quote:
Op zondag 16 januari 2005 19:48 schreef Roellio het volgende:
Ik ga a.s. weekend naar Amsterdam verhuizen en sta niet afwijzend tegenover een studentenvereniging door een goede indruk die ik heb van de studentenvereniging van m'n ex, cleopatra in Groningen.

Ik heb die verenigingswijzer van I.R. gedaan en kom uit bij DERM en als 2e en 3e Liber en Cyclades.
Ik ben overigens al 2e-jaars, maar dat maakt op zich niet zoveel uit.
Grappig Roellio, me 2! En ik ben ook heel erg geinteresserd in DERM en Cyclades. Zal hun eens gaan bezoeken in februari!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 19:12:45 #281
11923 I.R.Baboon
pi_24627353
Nouk zou ook al langskomen bij een open avond van cyclades, dus het wordt echt een fokmeet daar.
pi_24630922
idd Ik werd net door Fulton (jou bekend? Lennart) uitgenodigd om de 25e januari langs te komen, maar dan kan ik niet. Wanneer is er daarna weer een open avond?

woensdag 19 januari 2005 @ 01:47:39 #283
24291 Biotje
Fuck me, I'm famous!
pi_24633637
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 02:12 schreef ScudRaket het volgende:

[..]
BTW zijn er mensen in R'dam lid hier?
Ja, ik.
pi_24639186
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 14:02 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Mja, mn vriendin heeft een tijdje in Assen gewoont, bij dat kunstmuseum en dat parkje. En in dat huis woonde oa een Hans, die volgens mij connecties had met Cleo ( hij had er ooit es een Schotse kilt uitgeleend en nooit weer teruggekregen ofzo ) Lang haar, luisterde naar metal enzo. Maar die heette dus Hans, volgens mij. En geen Frans. Dus eigenlijk boeit dit hele verhaal niet.
Haha, oh daar. Heb geen langhaar, luister geen metal, eerder punk hehe. Anyway, laat maar hangen.
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:40:22 #285
11923 I.R.Baboon
pi_24639391
Bah, als je op een dag waarop je heel veel moet doen na twaalven wakker wordt heb je spijt dat je ooit bij een studentenvereniging bent gegaan.
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 23:20 schreef anoukforza het volgende:
idd Ik werd net door Fulton (jou bekend? Lennart) uitgenodigd om de 25e januari langs te komen, maar dan kan ik niet. Wanneer is er daarna weer een open avond?

Ja, Lennart is mij zeker bekend.

En de andere open avonden zijn op 1,4, 8 en 11 februari.
pi_24656110
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat had niet met het forum te maken, maar met een ongelukkig gesprekje in real life.

Maar... ik ging weer leren
  donderdag 20 januari 2005 @ 21:09:27 #287
11923 I.R.Baboon
pi_24656619
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 20:41 schreef vaag-persoon het volgende:

[..]

Dat had niet met het forum te maken, maar met een ongelukkig gesprekje in real life.
De zaak waar de heer Keeper over sprak had -hoop ik voor hem- ook niks met het forum te maken.

En anders is het gewoon een nerd.
pi_24674958
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 21:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
De zaak waar de heer Keeper over sprak had -hoop ik voor hem- ook niks met het forum te maken.
Holy shit nee.
pi_24682211
Nou, dan zie ik jullie wel bij Cyclades dinsdag. . .

Zusjes de gekste.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_24682368
Leven en laten leven
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 13:41:17 #291
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_24687336
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 18:00 schreef Zhenar het volgende:
Studentenverenigingen blijven een interessant fenomeen: iedereen lijkt er wel een mening over te hebben, al dan niet gefundeerd. Op de middelbare school was ik zelf altijd fel tegen ontgroeningen, maar toen ik ging studeren hoorde ik van veel mensen dat een studentenvereniging echt wel de moeite waard is, dus ik heb me er wat in verdiept en besloot uiteindelijk ontgroening te gaan lopen bij een vereniging die mij wel aansprak. Ik dacht: als de vereniging leuk is, prima, en als dat niet zo is, dan heb ik in ieder geval een ontgroening meegemaakt en kan ik daar een echte mening over vormen. Ben inmiddels bijna zesdejaars bij deze vereniging en heb er totaal geen spijt van: hele goede vrienden gemaakt, prachtige feesten beleefd en diverse commissies gedaan waar ik erg veel plezier mee heb beleefd. Natuurlijk kun je al deze dingen ook zonder studentenvereniging doen (wat ik ook zeker gedaan heb); who cares, zolang je maar lol hebt. Ik heb voor een vereniging gekozen en heb daar zeker geen spijt van; het is toch een andere ervaring dan bijvoorbeeld wekelijkse stapavonden met je studievrienden o.i.d. Het verenigingsleven ligt je, of niet. Mij zal je niet horen zeiken over mensen die niet lid zijn geworden, maar ik heb ook geen behoefte aan gezeik van niet-leden die vinden dat ze hun ongefundeerde mening over leden over mij kunnen uitstorten. Prima als je tevreden bent met de keus die je hebt gemaakt, of dat nu wel of niet lid worden is, maar je hoeft die keus niet te verdedigen met kansloos gemekker.

Zhenar begrijpt het.
  zondag 23 januari 2005 @ 04:23:20 #292
11923 I.R.Baboon
pi_24701577
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 01:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, dan zie ik jullie wel bij Cyclades dinsdag. . .

Zusjes de gekste.
Bah, Audrey, wat was je degelijk vanavond.

En bah, wat waren Rogier en ik dronken.

Hoe dan ook, ik heb een bijzonder gezellige avond gehad (al heb ik je nauwelijks gesproken, en de rest van Biton al helemaal niet).

En welterusten.
  zondag 23 januari 2005 @ 04:24:32 #293
11923 I.R.Baboon
pi_24701586
Oh, die niet -met-je-handen-over-de-bar is een belachelijke kutregel, vooral toen die kutbarman zei dat als Rogier doorging hij een rondje kon geven.

Maar jullie hadden wel heel veel soorten bier. .

En Belle-Vue Geuze is wel heel lekker. En jullie hadden een happy hour.
pi_24713519
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 12:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, Lennart is mij zeker bekend.
Mij ook, coole gast is dat hè.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:32:37 #295
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_24714346
quote:
Op maandag 5 januari 2004 16:01 schreef sonnie het volgende:

Wageningen wél noemen en dan Delft vergeten!?
  zondag 23 januari 2005 @ 23:33:53 #296
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_24714377
quote:
Op maandag 5 januari 2004 14:49 schreef EddyMR het volgende:
Een vriendinnetje van me zit bij Tragos. Wat ze als "wel corporaal" beschouwde.
pi_24738187
Mochten ze willen... Tragos wordt echt nooit corporaal.
El duffo o muerte
pi_24738537
Beetje zoals Abortus Magnus uit Groningen? Zo'n nét-níet verhaal.
pi_24739108
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 11:12 schreef =HellFire= het volgende:
Beetje zoals Abortus Magnus uit Groningen? Zo'n nét-níet verhaal.
Zegt wie? HBO-scholier die in Assen woont?
en aan bakboord zwemmen haaien......
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:56:56 #300
11923 I.R.Baboon
pi_24739162
Beter helemaal niet dan wannabe.
pi_24739226
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 11:53 schreef TheHolyOne het volgende:

[..]

Zegt wie? HBO-scholier die in Assen woont?
Hahah, ja. Mooi dat je hapte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')