quote:
Op zondag 6 april 2003 14:34 schreef Passione het volgende:
Overigens, iemand die net wat vroeg over Nijmegen, je hebt daar Carolus Magnus. Dat iemand roept dat er ballen rond lopen klopt, maar dat betekent niet meteen dat het een shit vereniging is.
quote:*Meldt!
Op zondag 4 januari 2004 12:37 schreef lariekoek_ het volgende:
hmm.. zo te lezen zijn er nogal wat mensen negatief over een studenten vereniging.... zijn er nog mensen die er wel lol aan beleven??
quote:En in de pauzes rook je gewoon netjes een sigaretje op het schoolplein. Flikker toch op met dat elitaire gewauwel. Ik moet me hier eigenlijk niet zo druk om maken, aangezien er morgen een proefwerk op het programma staat.
Op donderdag 28 augustus 2003 16:02 schreef Solitarias het volgende:[..]
Je gaat zeker ook naar school, volgt lessen en je krijgt een diploma??
Oh ja ik wil even de mensen verbeteren die zeggen dat in elke stad een corpora is. Dit is dus niet zo!! Corpora zijn er enkel in: Amsterdam, Leiden, Groningen, Rotterdam, Utrecht en Wageningen.
Wat ik ook zag was dat mensen zeiden dat er meerdere corpora in bepaalde steden aanwezig waren, dit is dus ook niet zo. De rest zijn gewoon knorren.
Iedereen die dus een ruzie maakt met zoals ik ook las "corpsballen" van een vereniging uit Nijmwegen die maakt dus ruzie met wannabe verschoning "wil graag lijken op" mensen.
Amsterdam: ASC
Leiden: Minerva
Groningen: Vindicat
Rotterdam: RSC
Utrecht: USC
Wageningen: aaha daar wil toch niemand lid worden...
quote:Ga naar de introductiedagen, dat is altijd een goed advies. Daar kan je ze allemaal zien
Op maandag 5 januari 2004 14:49 schreef EddyMR het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de leuke verenigingen in Maastricht zijn?
BTW zijn er mensen in R'dam lid hier?
quote:Delft: DSC
Op maandag 5 januari 2004 16:01 schreef sonnie het volgende:
Moet je ff zoeken op google voor maastricht dan vind je er zo een aantal.Oh ja ik wil even de mensen verbeteren die zeggen dat in elke stad een corpora is. Dit is dus niet zo!! Corpora zijn er enkel in: Amsterdam, Leiden, Groningen, Rotterdam, Utrecht en Wageningen.
Wat ik ook zag was dat mensen zeiden dat er meerdere corpora in bepaalde steden aanwezig waren, dit is dus ook niet zo. De rest zijn gewoon knorren.
Iedereen die dus een ruzie maakt met zoals ik ook las "corpsballen" van een vereniging uit Nijmwegen die maakt dus ruzie met wannabe verschoning "wil graag lijken op" mensen.Amsterdam: ASC
quote:En de vrouwen in R'dam en Utrecht
Op donderdag 15 januari 2004 02:16 schreef Tweek het volgende:[..]
Delft: DSC
Ik heb me voor de gein eens aangemeld bij Cleopatra Groningen, maar woon zelf nog wel in Assen... echt bereid om heen en weer te reizen ben ik maar een paar keer per maand eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:55 schreef DaFan het volgende:
Tuurlijk niet Undertaker2. Als jij bereidt bent om doordeweeks voor een kroegavond heen en weer te reizen is er niks aan de hand
Ik kende ook zo'n iemand. Heet je toevallig Hans?quote:Op zondag 16 januari 2005 11:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik heb me voor de gein eens aangemeld bij Cleopatra Groningen, maar woon zelf nog wel in Assen... echt bereid om heen en weer te reizen ben ik maar een paar keer per maand eigenlijk.Je *moet* wel overnachting hebben anders is er geen fuck aan.
Valt best mee hoor. Gewoon uitvinden wanneer de bus ongeveer vertrekt en op tijd uit de kroeg/club waar je je bevindt vertrekken.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hier in A'dam zijn er wel een aantal mensen die 's nachts met nachtbussen e.d. teruggaan, en als je het gewend bent valt het vast wel mee, maar het lijkt mij echt vreselijk om 's nachts niet nuchter in de kou op zo'n kutbus te wachten.
Dat is waar, maar ik vind het meer sneu voor die mensen dat zij daar hun invulling van een vereniging vandaan moeten halen, te meer omdat ik zelf juist totaal niet zo ben. En nu is het op een roeivereniging sowieso wel anders dan bij normale verenigingen, want ik neem aan dat niet iedereen bijna dagelijks op z'n societeit te vinden is. Af en toe haalt dat dan wel een beetje het plezier weg. Maar goed, in een zekere zin heb ik het ook aan mezelf te danken natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet zo zeuren, keeper, part of the game. En ik ben ook ZEKER een ervaringsdeskundige op dit gebied.
Keepertje, keepertje, wat heb je nu weer uitgespookt?quote:Op zondag 16 januari 2005 19:34 schreef keeper het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik vind het meer sneu voor die mensen dat zij daar hun invulling van een vereniging vandaan moeten halen, te meer omdat ik zelf juist totaal niet zo ben. En nu is het op een roeivereniging sowieso wel anders dan bij normale verenigingen, want ik neem aan dat niet iedereen bijna dagelijks op z'n societeit te vinden is. Af en toe haalt dat dan wel een beetje het plezier weg. Maar goed, in een zekere zin heb ik het ook aan mezelf te danken natuurlijk.
Ja. Kijk, ik ga met studiegenoten ook wel eens wat drinken, maar veel daarvan wonen niet in amsterdam, of zijn veel te hard met hun studie bezig, terwijl je bij een studentenvereniging allemaal wel min of meer hetzelfde wil. Bovendien is het bier veel goedkoper en doe je ook veel andere dingen dan alleen maar bier drinken (nou ja, de meeste mensen dan).quote:Op zondag 16 januari 2005 21:17 schreef pimpin het volgende:
Als ik dit zo lees, is het eigenlijk gewoon om mensen te leren kennen als je in een andere stad gaat wonen![]()
Ik vind het nogal raar, ik bedoel hoelang doe je er over om vrienden te maken, 1 of 2 weken? Daar kan je toch ook bier mee gaan drinken of feesten? Of praten of dingen doen? Of mis ik iets?
Dankzij mijn promiscue gedrag is mijn reputatie wat gedaald, so zu sagen.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Keepertje, keepertje, wat heb je nu weer uitgespookt?
Tss. Ik heb vorige maand een woedende exvriendin gehad die mijn kamer binnen kwam rennen en zei dat ze me ging slaan vanwege mijn gedrag op cyclades, dus het valt vast wel mee bij jou.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:37 schreef keeper het volgende:
[..]
Dankzij mijn promiscue gedrag is mijn reputatie wat gedaald, so zu sagen.
Ok, jij wint. Maar mijn ex zat dan ook niet bij mij op de vereniging. Alleen nu wordt het beginnen met iemand op de vereniging weer wel moeilijk gemaakt door die vervelende reputatie. Ach ja.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tss. Ik heb vorige maand een woedende exvriendin gehad die mijn kamer binnen kwam rennen en zei dat ze me ging slaan vanwege mijn gedrag op cyclades, dus het valt vast wel mee bij jou.
Bijna, Frans. Wie ben jij dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 14:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik kende ook zo'n iemand. Heet je toevallig Hans?En anders mag je me gerust negeren.
Klopt doen ze bij alle verenigingen, het liefst laten we ze kruipen natuurlijk, lopen is te goed voor ze, maar ja met al dat glas op de grond is dat ook weer zo lullig.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:51 schreef Rnej het volgende:
ik schijt op studentenverenigingen en laat het ze ook allemaal duidelijk weten.. vervolgens proberen ze met een "redelijk" gesprek hun vereniging goed te praten.. lukt ze trouwens nooit want hoe dan ook hebben ze zelf ook wel door dat die ontgroeningen en van die crappy regels achterlijk zijn (bijv. alle eerstejaars mogen in bepaalde gangen van de societeit niet naar iets anders kijken dan de grond)
Yep, en toen kwam de grote boze wolf, en die blies het verhaaltje uit.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:51 schreef Rnej het volgende:
ik schijt op studentenverenigingen en laat het ze ook allemaal duidelijk weten.. vervolgens proberen ze met een "redelijk" gesprek hun vereniging goed te praten.. lukt ze trouwens nooit want hoe dan ook hebben ze zelf ook wel door dat die ontgroeningen en van die crappy regels achterlijk zijn (bijv. alle eerstejaars mogen in bepaalde gangen van de societeit niet naar iets anders kijken dan de grond)
moet wel zeggen: tis een ideale manier om mensen te leren kennen als je net ergens komt studeren... maar vind het niet bepaald ideaal ofzo.....
Mja, mn vriendin heeft een tijdje in Assen gewoont, bij dat kunstmuseum en dat parkje. En in dat huis woonde oa een Hans, die volgens mij connecties had met Cleo ( hij had er ooit es een Schotse kilt uitgeleend en nooit weer teruggekregen ofzo ) Lang haar, luisterde naar metal enzo. Maar die heette dus Hans, volgens mij. En geen Frans. Dus eigenlijk boeit dit hele verhaal niet.quote:
Grappig Roellio, me 2! En ik ben ook heel erg geinteresserd in DERM en Cyclades. Zal hun eens gaan bezoeken in februari!quote:Op zondag 16 januari 2005 19:48 schreef Roellio het volgende:
Ik ga a.s. weekend naar Amsterdam verhuizen en sta niet afwijzend tegenover een studentenvereniging door een goede indruk die ik heb van de studentenvereniging van m'n ex, cleopatra in Groningen.
Ik heb die verenigingswijzer van I.R. gedaan en kom uit bij DERM en als 2e en 3e Liber en Cyclades.
Ik ben overigens al 2e-jaars, maar dat maakt op zich niet zoveel uit.
Ja, ik.quote:Op donderdag 15 januari 2004 02:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
BTW zijn er mensen in R'dam lid hier?
Haha, oh daar. Heb geen langhaar, luister geen metal, eerder punk hehe. Anyway, laat maar hangen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, mn vriendin heeft een tijdje in Assen gewoont, bij dat kunstmuseum en dat parkje. En in dat huis woonde oa een Hans, die volgens mij connecties had met Cleo ( hij had er ooit es een Schotse kilt uitgeleend en nooit weer teruggekregen ofzo ) Lang haar, luisterde naar metal enzo. Maar die heette dus Hans, volgens mij. En geen Frans. Dus eigenlijk boeit dit hele verhaal niet.
Ja, Lennart is mij zeker bekend.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:20 schreef anoukforza het volgende:
iddIk werd net door Fulton (jou bekend? Lennart) uitgenodigd om de 25e januari langs te komen, maar dan kan ik niet. Wanneer is er daarna weer een open avond?
![]()
Dat had niet met het forum te maken, maar met een ongelukkig gesprekje in real life.quote:Op zondag 16 januari 2005 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tss. Ik heb vorige maand een woedende exvriendin gehad die mijn kamer binnen kwam rennen en zei dat ze me ging slaan vanwege mijn gedrag op cyclades, dus het valt vast wel mee bij jou.
De zaak waar de heer Keeper over sprak had -hoop ik voor hem- ook niks met het forum te maken.quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:41 schreef vaag-persoon het volgende:
[..]
Dat had niet met het forum te maken, maar met een ongelukkig gesprekje in real life.
Holy shit nee.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
De zaak waar de heer Keeper over sprak had -hoop ik voor hem- ook niks met het forum te maken.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:00 schreef Zhenar het volgende:
Studentenverenigingen blijven een interessant fenomeen: iedereen lijkt er wel een mening over te hebben, al dan niet gefundeerd. Op de middelbare school was ik zelf altijd fel tegen ontgroeningen, maar toen ik ging studeren hoorde ik van veel mensen dat een studentenvereniging echt wel de moeite waard is, dus ik heb me er wat in verdiept en besloot uiteindelijk ontgroening te gaan lopen bij een vereniging die mij wel aansprak. Ik dacht: als de vereniging leuk is, prima, en als dat niet zo is, dan heb ik in ieder geval een ontgroening meegemaakt en kan ik daar een echte mening over vormen. Ben inmiddels bijna zesdejaars bij deze vereniging en heb er totaal geen spijt van: hele goede vrienden gemaakt, prachtige feesten beleefd en diverse commissies gedaan waar ik erg veel plezier mee heb beleefd. Natuurlijk kun je al deze dingen ook zonder studentenvereniging doen (wat ik ook zeker gedaan heb); who cares, zolang je maar lol hebt. Ik heb voor een vereniging gekozen en heb daar zeker geen spijt van; het is toch een andere ervaring dan bijvoorbeeld wekelijkse stapavonden met je studievrienden o.i.d. Het verenigingsleven ligt je, of niet. Mij zal je niet horen zeiken over mensen die niet lid zijn geworden, maar ik heb ook geen behoefte aan gezeik van niet-leden die vinden dat ze hun ongefundeerde mening over leden over mij kunnen uitstorten. Prima als je tevreden bent met de keus die je hebt gemaakt, of dat nu wel of niet lid worden is, maar je hoeft die keus niet te verdedigen met kansloos gemekker.
Bah, Audrey, wat was je degelijk vanavond.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou, dan zie ik jullie wel bij Cyclades dinsdag..
.
Zusjes de gekste.
Mij ook, coole gast is dat hè.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, Lennart is mij zeker bekend.
Wageningen wél noemen en dan Delft vergeten!?quote:Op maandag 5 januari 2004 16:01 schreef sonnie het volgende:
Moet je ff zoeken op google voor maastricht dan vind je er zo een aantal.
Oh ja ik wil even de mensen verbeteren die zeggen dat in elke stad een corpora is. Dit is dus niet zo!! Corpora zijn er enkel in: Amsterdam, Leiden, Groningen, Rotterdam, Utrecht en Wageningen.
Iedereen die dus een ruzie maakt met zoals ik ook las "corpsballen" van een vereniging uit Nijmwegen die maakt dus ruzie met wannabe verschoning "wil graag lijken op" mensen.
Amsterdam: ASC
Een vriendinnetje van me zit bij Tragos. Wat ze als "wel corporaal" beschouwde.quote:Op maandag 5 januari 2004 14:49 schreef EddyMR het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de leuke verenigingen in Maastricht zijn?
Zegt wie? HBO-scholier die in Assen woont?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:12 schreef =HellFire= het volgende:
Beetje zoals Abortus Magnus uit Groningen? Zo'n nét-níet verhaal.
Hahah, ja. Mooi dat je hapte.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:53 schreef TheHolyOne het volgende:
[..]
Zegt wie? HBO-scholier die in Assen woont?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |