abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9448859
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 13:27 schreef citizenerased het volgende:
We hebben hier inderdaad expliciet te maken met een arrogant, zichzelf intellectueel noemende, onzeker koorballetje die kunstmatige contacten onderhoud en niet verder komt dan zijn pctje.
Over wie hebben we het nu?

Maar goed, laat eens zien.

In Leiden heb je de grote 5: Minerva, Augustinus, Quintus, SSR en Catena. Zij hebben allen minimaal 450 leden.
Als we uitgaan van een conservatieve schatting, dan kom je op 2250 leden.
Mijn eigen vereniging: 350 erbij, 2600.
En, met de hausse aan andere verenigingen, kom je al gauw aan 3500, 4000 leden. (Of ze al dan niet actief zijn, doet niet ter zake).

4000 stumperds zonder social life! Gelukkig dartelen de niet-leden door dit universum der autisten heen zoals flarden van een Brandenburgs Concert zich door een wijk vol betonkolossen voort bewegen.

[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 29-03-2003 16:43]

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 18:11:25 #202
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9452714
Studenten bij een vereniging zijn gewoon sukkels met een sociaal leven.
Zo tevreden Sportsillustrated..??
pi_9452816
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 21:48 schreef thetruth het volgende:

[..]

Ik heb liever een glas jonge jenever, maar anyway, je voelt je duidelijk gekrenkt. Anders zou je niet zo oververhit reageren Enjoy your social life

Nee hoor, van een plebejer als jij raak ik niet onder de indruk. Ik zou de geste willen riposteren, en je ook een heel gelukkig social life willen wensen, temidden van BrEeZaH-sletjes zwetend in je Nelly en Kelly-draaiende discotheekje, met je zijden bloesje en je instapschoentjes. Geeft niks .
It is much easier to be critical than to be correct.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 19:29:34 #204
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9454071
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 18:18 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Nee hoor, van een plebejer als jij raak ik niet onder de indruk. Ik zou de geste willen riposteren, en je ook een heel gelukkig social life willen wensen, temidden van BrEeZaH-sletjes zwetend in je Nelly en Kelly-draaiende discotheekje, met je zijden bloesje en je instapschoentjes. Geeft niks .

Dus jij prefereert de van hun sjaaltjes ontdane, naar witte wijn riekende doosjes...??
Die meisjes die in hun eerste jaar misbruikt worden door feutenneukers en de jaren er op almaar uitdijen. Die de teksten van Marco en Andre uit volle borst kunnen meezingen??
  zaterdag 29 maart 2003 @ 21:57:47 #205
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_9456028
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 18:18 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Kun je je replies niet simpeler formuleren? Of maak je er een sport van om je vocabulaire ten toon te stellen aan de fokkers? Dan ben ik liever een 'plebejer' met echte vrienden en BrEeZaH girls dan een lelijke korpsbal met naar bier stinkende schorre studentes geschiedenis En zijden bloesjes, instapschoentjes, Nelly en Kelly zijn aan mij niet besteed
pi_9457712
Wat een vooroordelen weer..
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
  zondag 30 maart 2003 @ 12:57:42 #207
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_9461958
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 18:11 schreef Frenkie het volgende:
Studenten bij een vereniging zijn gewoon sukkels met een sociaal leven.
Zo tevreden Sportsillustrated..??
Ja, beter kun je mij inderdaad niet omschrijven.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zondag 30 maart 2003 @ 13:06:35 #208
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_9462061
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 23:30 schreef Perzikje het volgende:
Wat een vooroordelen weer..
Ja, heerlijk he?
  zondag 30 maart 2003 @ 19:02:34 #209
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_9468431
Ik twijfel nog of ik lid zal worden van de vereniging van mijn school.

Momenteel heeft mijn Hbo-opleiding geen meerwaarde in mijn leven. De stof ken ik al, het rooster stelt amper wat voor. Het is altijd wel gezellig in het instituut, maar daar houdt het dan ook bij op. De meeste studenten gaan na de les z.s.m. naar huis. Is dit nu het roemruchte studeren?
Ik zou dus graag naast school met leuke dingen bezig zijn. Dat kan volgens mij prima bij de lokale vereniging.
Dat kan ik ook thuis doen, met vrienden in een vertrouwde stad, maar waarom studeer ik dan nog?

Overigens stimuleert dit topic het lidworden niet bepaald, wat een quasi-intellectuelen hangen hier rond.

maandag 31 maart 2003 @ 10:05:55 #210
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_9478721
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 21:57 schreef thetruth het volgende:

[..]

Kun je je replies niet simpeler formuleren? Of maak je er een sport van om je vocabulaire ten toon te stellen aan de fokkers? Dan ben ik liever een 'plebejer' met echte vrienden en BrEeZaH girls dan een lelijke korpsbal met naar bier stinkende schorre studentes geschiedenis En zijden bloesjes, instapschoentjes, Nelly en Kelly zijn aan mij niet besteed

Studentes geschiedenis bij een studentenvereniging?
*kuch*
Waar dan?
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_9571972
quote:
Op zondag 30 maart 2003 19:02 schreef Robino het volgende:
Ik twijfel nog of ik lid zal worden van de vereniging van mijn school.

Momenteel heeft mijn Hbo-opleiding geen meerwaarde in mijn leven. De stof ken ik al, het rooster stelt amper wat voor. Het is altijd wel gezellig in het instituut, maar daar houdt het dan ook bij op. De meeste studenten gaan na de les z.s.m. naar huis. Is dit nu het roemruchte studeren?
Ik zou dus graag naast school met leuke dingen bezig zijn. Dat kan volgens mij prima bij de lokale vereniging.
Dat kan ik ook thuis doen, met vrienden in een vertrouwde stad, maar waarom studeer ik dan nog?

Overigens stimuleert dit topic het lidworden niet bepaald, wat een quasi-intellectuelen hangen hier rond.

van de reacties hier moet je niets aan trekken, ik vind alleen wel dat mensen die geen lid zijn absoluut geen idee hebben waar ze over praten. Je hoeft echt geen kakker, kansloos figuur, wanna be of weet ik veel te zijn om lid te worden. Ikzelf ben lid geworden omdat ik gewoon mijn studententijd zo leuk mogelijk wilde doorbrengen en juist wilde voorkomen wat jij nu zelf hebt. Me ouders vonden het eerst wel leuk voor me, maar waren niet echt enthiousiast erover. Vorige week was er echter een ouderdag en vinden het nu wel te gek. Zij zijn blij dat ik lid ben geworden, ook al vinden ze ontgroening nog steeds maf
Ik weet niet in welke stad je studeert, maar je bent altijd welkom mocht je eens willen kijken hoe zo'n vereniging in elkaar zit, welke mensen lid zijn, hoe die mensen zijn en wat je nu eigenlijk hebt aan een vereniging.
Een jaarclub is gewoon ontzettend gezellig, ik eet echt nooit een avond alleen, kijk gewoon relaxed 2x in de week een filmpje met een paar man, ga paar keer stappen in de week, reis het hele land door, gaan samen op vakantie etc. En echt niet met nep vrienden of bral apen, nee, gewoon met me vrienden die ik gewoon daar heb leren kennen. Hoe dan ook, je bent welkom om eens te kijken.
  vrijdag 4 april 2003 @ 00:46:32 #212
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_9572552
Waarvoor denken veel mensen dat als je lid bent van een vereniging dat je dan bij het corps zit? Iedere stad heeft wel een corps ja, maar meestal nog een dozijn andere ook. Met allemaal een eigen karakter en andere uitstraling, de een heel groot de ander klein.
De een corporaal, de andere heel vrij.

Tuurlijk ook ik vind het niet iedere vereniging leuk, het corps is niks voor en vele andere ook niet. Maar bij de vereniging waar ik zit voel ik me thuis.
Ik vermaak me er iedere keer weer en heb er nu al vele goeie herineringen aan, ook aan mijn ontgroening.

Daarbij ben ik niet lid geworden om vrienden te vinden, maar om mijn studenten tijd ten volle te benutten. Vrienden had ik al en nog steeds, ik heb ze in alle soorten en nu heb ik er nog meer.

Je kan zeggen dat alles wat je zoekt je ook gewoon kan vinden, sporten kan ook bij een vereniging, studeren doe je bij je studenten vereniging, bier drinken doe je in de kroeg en eten bij vrienden thuis. Maar waarom is het dan zo fout als je die dingen in 1 vereniging stopt?

Mijn advies is dus, doe wat je zelf wilt, kijk wat er bij je past, wordt er lid en vermaak jezelf. Past er niks bij je, so be it. Bedenk wel dat een studenten vereniging is wat je er zelf van maakt.

pi_9572642
goed gezegd. Er zijn zoveel verschillende verenigingen, van traditioneel tot aan alternatief. Bij je studententijd hoort gewoon een vereniging, sommigen bestaan al zo lang, het hoort gewoon bij het geheel vind ik.

Plus, erg belangrijk, je krijgt meer spijt van dingen die je niet doet dan van dingen die je hebt gedaan. Kortom, als je studententijd eenmaal voorbij is (en dat gaat echt enorm snel) kun je nooit meer die ervaring meemaken. Ben je eenmaal lid kun je zo weer lid af worden, andersom niet.

vrijdag 4 april 2003 @ 01:05:44 #214
30593 Lex_de_OD-OK-Man
Hoezo klote user-name?
pi_9572740
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 00:54 schreef Passione het volgende:
goed gezegd. Er zijn zoveel verschillende verenigingen, van traditioneel tot aan alternatief. Bij je studententijd hoort gewoon een vereniging, sommigen bestaan al zo lang, het hoort gewoon bij het geheel vind ik.

Plus, erg belangrijk, je krijgt meer spijt van dingen die je niet doet dan van dingen die je hebt gedaan. Kortom, als je studententijd eenmaal voorbij is (en dat gaat echt enorm snel) kun je nooit meer die ervaring meemaken. Ben je eenmaal lid kun je zo weer lid af worden, andersom niet.

Even tussendoor hoppend, sluit ik geheel bij de vorige twee meningen aan. Er zijn ondertussen zoveel verenigingen, van corperaal tot alternatief en in ieder geval levert een studentenvereniging een behoorlijke meerwaarde aan je studententijd. Ik heb het gedaan en ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad. Er zijn jaargenoten die ik nog steeds spreek, terwijl ik mijn oude klasgenoten zo goed als nooit meer zie. Mijn advies is ook, kijk goed rond en kies er een die je leuk vind.

=edit= vorige drie meningen....

pi_9581836
Passione
Dik een half jaar geleden schreef je op een ander forum:

"Een studentenvereniging is gewoon iets voor de zwakkeren van de maatschappij.
Mensen die te naief zijn, geen eigen mening hebben.
Ze hebben misschien dan wel het brein, maar eigen respect totaal niet."

Nu zag ik eerder al dat je van mening bent veranderd en dat je in Groningen voor Albertus hebt gekozen. Maar wat heeft je doen veranderen van mening? En waarom is je mening over bijvoorbeeld ontgroeningen 180 graden gedraaid? Ik ben daar wel benieuwd naar...je bent nu dik een half jaar lid bij Albertus...ben je daar zo gebrainwashed dat je het nu ineens helemaal ok vind of heb je bewust ingezien dat je puberale gewouwel van dik een half jaar geleden toch niet helemaal waar was?
Ik ben benieuwd!

pi_9582735
Nou, mijn motivatie is iets anders geweest, maar dat doet er niet veel aan toe. Zoals je hebt kunnen zien is mijn mening inderdaad veranderd, maar ontgroening is nog steeds wel iets raars. Je moet er niet teveel over nadenken, het heeft nut, maar tegelijkertijd botst het ook hard met je trots.
Gebrainwashed ben ik zeker niet, ik ben overigens ook niet een fanatiek lid. Ik ga liever stappen in de stad zelf met m'n jaarclub dan naar de societeit te gaan. Kom daar dan ook maar 2 a 3x per maand. Ik moet echter wel bekennen dat ik nog steeds hetzelfde denk over de mensen die ik voor mijn lidmaatschap daar verwachte, de prominente kakkers die ik zelf slecht trek. Mijn mening destijds was te generaliserend, maar niet compleet onzin. Het belangrijkste is dat je niet met die mensen hoeft om te gaan, je komt toch in een jaarclub met mensen die bij je passen, de prominente bralgasten ontwijk ik gewoon. Wat zij over mij denken boeit mij echt niets, hetzelfde geldt voor hen, wat ik over hen denk boeit hen niets. Er is gewoon genoeg plek om je te ontplooien in een vereniging, je hebt dus nergens last van.
pi_9591607
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 00:12 schreef Passione het volgende:
Een jaarclub is gewoon ontzettend gezellig, ik eet echt nooit een avond alleen, kijk gewoon relaxed 2x in de week een filmpje met een paar man, ga paar keer stappen in de week, reis het hele land door, gaan samen op vakantie etc. En echt niet met nep vrienden of bral apen, nee, gewoon met me vrienden die ik gewoon daar heb leren kennen. Hoe dan ook, je bent welkom om eens te kijken.
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 16:03 schreef Passione het volgende:
Ik ga liever stappen in de stad zelf met m'n jaarclub dan naar de societeit te gaan. Kom daar dan ook maar 2 a 3x per maand. Ik moet echter wel bekennen dat ik nog steeds hetzelfde denk over de mensen die ik voor mijn lidmaatschap daar verwachte, de prominente kakkers die ik zelf slecht trek. Mijn mening destijds was te generaliserend, maar niet compleet onzin. Het belangrijkste is dat je niet met die mensen hoeft om te gaan, je komt toch in een jaarclub met mensen die bij je passen, de prominente bralgasten ontwijk ik gewoon. Wat zij over mij denken boeit mij echt niets, hetzelfde geldt voor hen, wat ik over hen denk boeit hen niets. Er is gewoon genoeg plek om je te ontplooien in een vereniging, je hebt dus nergens last van.
Helemaal met je eens. Met dat prominente gedoe heb ik ook niks, maar m'n jaarclub is echt ontzettend leuk en dat zijn ook echt goede vrienden. En ik ga ook liever de stad in of naar een of ander feest met m'n jaarclub dan altijd naar de sociëteit, waar het lang niet altijd gezellig is. Voor sommige mensen is een vereniging zaligmakend, ik vind het leuk om mee te maken en niet meer dan dat. Echter de jaarclub is geweldig. Elke week eten, stappen, op vakantie, weekenden, en je hebt het zelf min of meer samen kunnen stellen dus je zit met de mensen waar je het best mee op kunt schieten. Dan hoeft zo'n figuur als thetruth niet komen te vertellen dat een vereniging voor losers zonder social life is, hij weet niet waar hij het over heeft (overigens, zulke figuren heb je er wel bij lopen, maar dat is dus niet de meerderheid, net zomin als de prominente gasten met de grote bek in de meerderheid zijn).
pi_9592115
Een studenten vereniging hoef je niet per definitie af te schrijven, er zijn ook studenten verenigingen zonder ontgroeningen (tenminste hier in Enschede) en het kan er best gezellig zijn zonder dat je het gevoel hebt tussen allerlei kansloze figuren te staan. Loop maar eens binnen op een open feest, je zult je best vermaken denk ik.
Ik ben zelf een korte tijd lid geweest van een vereniging echter had er geen tijd meer voor ivm sport dus ben er weer mee gestopt.
Maar al die vooroordelen die hier staan zijn overtrokken, en tuurlijk voor sommige verenigingen zullen ze opgaan maar er zijn altijd wel verenigingen te vinden die meer bij jouw persoonlijke smaak aansluiten.
pi_9594204
quote:
Ik ben zelf een korte tijd lid geweest van een vereniging echter had er geen tijd meer voor ivm sport dus ben er weer mee gestopt.
Algemeen verschijnsel bij vereningen zonder ontgroening. Het aantal afhakers is enorm groot bij die verenigingen, vaak blijven mensen maar een jaar tot 2 jaar lid ervan. De meeste jaarclubs vallen ook uiteen, iets wat niet voorkomt bij de traditionelere verenigingen met ontgroening. De band met elkaar blijft en de meeste mensen zijn toch al gauw 4 tot 6 jaar lid. Veel mensen stappen ook over van een vereniging zonder ontgroening naar 1 met ontgroening.
  zaterdag 5 april 2003 @ 18:06:12 #220
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_9603641
Overigens kun je maar beter geen ruzie zoeken met bepaalde guitigaards:
quote:
Op vrijdag 6 september 2002 22:55 schreef thetruth het volgende:
Ik was een keer met mijn kameraden op stap en toen kwamen we in een café waar allemaal korpsballen waren. Omdat we leren jassen aan hadden en een paar van ons sportschoenen droegen zeiden ze meteen of wij 'asociale kutkampers niet even heel gauw weg wilden gaan' anders zouden zij de politie wel even bellen. Met hun keurige boordpin met verenigingslogo er op en biertje in de hand. Ik heb die gozer toen een enorme hengst in het gezicht gegeven en toen zijn we maar gegaan.
pi_9603713
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 18:06 schreef SportsIllustrated het volgende:
[..]
Leren jas dragend= uitlokking
Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
pi_9606217
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 18:06 schreef SportsIllustrated het volgende:
[..]
Die asociale kutkampers ook altijd.
pi_9614479
Waar zijn de mensen hier lid van dan? En wat voor soort vereniging is het?
  zondag 6 april 2003 @ 13:09:21 #224
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9614559
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 18:10 schreef dax het volgende:

[..]

Leren jas dragend= uitlokking

wat een bullshit, ik heb ook een zwarte leren jas...
maar dat staat me gewoon iets beter dan die andere jassen.
maw ik lijk wat breder

Maar enniewees, kan iemand me wat vertellen over de studentenverenigingen in nijmegen?
Ik ben nu heel hard op zoek naar een kamer, en ik ben toch wel benieuwd. Ik ben zelfs langzamerhand blind aan het worden van de belachelijk idiote dingen zoals een ontgroening, die leuke dingen spreken me gewoon heel erg aan

pi_9615357
quote:
Op zondag 6 april 2003 13:09 schreef Fliepke het volgende:

[..]

wat een bullshit, ik heb ook een zwarte leren jas...
maar dat staat me gewoon iets beter dan die andere jassen.
maw ik lijk wat breder

Maar enniewees, kan iemand me wat vertellen over de studentenverenigingen in nijmegen?
Ik ben nu heel hard op zoek naar een kamer, en ik ben toch wel benieuwd. Ik ben zelfs langzamerhand blind aan het worden van de belachelijk idiote dingen zoals een ontgroening, die leuke dingen spreken me gewoon heel erg aan

Nouja, je hebt er maar twee dus weinig keuze. Carolus= ballen, Ovum= normaal.
  zondag 6 april 2003 @ 14:13:50 #226
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_9615647
quote:
Op zondag 6 april 2003 13:03 schreef Passione het volgende:
Waar zijn de mensen hier lid van dan? En wat voor soort vereniging is het?
Ik ben lid van S.I.B.-Leiden (die I.B. staat voor internationale betrekkingen).
Het is niet direct de meest studentikoze aller verenigingen- dwz. geen societeit: en we kennen geen jaarclubs of cordialen, je wordt lid van een groep die zich bezighoudt met gebieden waarnaar je interesse uitgaat (Midden-Oosten, Groot-Brittanie, Azie). Er is welgeteld één dispuut. Ik ken al behoorlijk veel mensen, vooral dankzij het introductieweekend, de borrelavonden, en de New York-reis. Velen zijn naast de S.I.B., ook nog actief bij wat meer traditionele verenigingen (Minerva, Augustinus, SSR, Quintus- vooral bij Augustinus, eigenlijk).
De relatieve kleinschaligheid vind ik fantastisch. Zo'n 350 leden, en het bestuur leer je snel goed kennen. Bovendien een schier oneindge lijst aan contacten bij ambassades. Ieder jaar organiseren we in de lustrumweek een speciaal forum, waarvoor dan zo'n 30 ambassadeurs op komen dagen.

Deze prachtige vereniging heeft in vrijwel alle studentensteden wel zijtakken. Mocht je er één zien, aarzel dan niet!

pi_9615992
Ah, me huisgenoot is lid van SIB in Groningen, ik ga er denk ik zelf ook bij, maar puur voor de politieke inlichtingenavonden.
Verder ben ik lid bij Albertus Magnus, een traditionele vereniging met wel jaarclubs en disputen en allerei commisies.

Overigens, iemand die net wat vroeg over Nijmegen, je hebt daar Carolus Magnus. Dat iemand roept dat er ballen rond lopen klopt, maar dat betekent niet meteen dat het een shit vereniging is. Het is een vrij oude vereniging met supermooie activiteiten zoals gala's enzo. Tevens kun je als hier lid bent bij veel dingen ook aanwezig zijn van andere verenigingen, zoals Virgiel in Delft of iets dergelijks. Je kunt mixen met meidenjaarclubs van andere steden en al dat soort activiteiten, iets wat ik wel zou afwegen bij het lid worden. En dan neem ik de ballen voor lief, zijn ook niet mijn favoriete mensen.

zondag 6 april 2003 @ 15:24:31 #228
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_9616981
Carolus, Albertus, Virgiel.... is dat niet allemaal AHC?
Met Quintus en Veritas erbij, natuurlijk.
pi_9649652
quote:
Op zondag 6 april 2003 15:24 schreef SportsIllustrated het volgende:
Carolus, Albertus, Virgiel.... is dat niet allemaal AHC?
Met Quintus en Veritas erbij, natuurlijk.
Yep! -->http://ahc.studenten.net/

Als ik in Nijmegen zou gaan studeren, zou ik voor Carolus Magnus kiezen. De KMT kan ietwat zuur zijn, maar het lijkt mij de moeite waard.

Het leuke is inderdaad dat je dan bij andere verenigingen op bezoek gaat van het AHC. Zoals gala's, blind-date diners etc.

donderdag 19 juni 2003 @ 17:50:45 #230
7286 mickael
All I want...
pi_11224665
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:32 schreef Passione het volgende:

[..]

Algemeen verschijnsel bij vereningen zonder ontgroening. Het aantal afhakers is enorm groot bij die verenigingen, vaak blijven mensen maar een jaar tot 2 jaar lid ervan. De meeste jaarclubs vallen ook uiteen, iets wat niet voorkomt bij de traditionelere verenigingen met ontgroening. De band met elkaar blijft en de meeste mensen zijn toch al gauw 4 tot 6 jaar lid. Veel mensen stappen ook over van een vereniging zonder ontgroening naar 1 met ontgroening.

Ben ik het wel degelijk mee eens, een ontgroening bindt de mensen aan de vereniging. Je merkt binnen mijn vereniging dat de jaarclubs behoorlijk hecht zijn. Als ik het hoor van verenigingen waar men geen binding met elkaar heeft is er een kleine harde kern en een hoop zwevers eromheen...
Studentikoos Nederland! Utrecht is dé studentenstad!
  zondag 29 juni 2003 @ 11:38:03 #231
34622 Synapse
Wie bang is krijgt ook klappen
pi_11442441
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 11:43 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ik toren met plezier in elk menselijk aspect boven je uit, zowel intellectueel, fysiek, emotioneel, ja, zelfs spiritueel. Ik neuk met meer en knappere meisjes dan jij, ik ben aantrekkelijker, gevoeliger en prettiger in de omgang. Daarnaast heb ik onnavolgbaar geniale humor en iedereen vindt mij geweldig. En het kost me allemaal geen enkele moeite, ik laat me afzuigen door een supermodel van 22 terwijl ik Dostojewski's 'Idioot' lees, ik vinger een gewillige vrouw terwijl ik sidder bij een gedicht van Rilke, ja ik neem een vrouw van achter terwijl ik Cantate 102 van Bach op heb staan. Ja, ik ben een arrogante superintellectueel and I'm lovin' it.

Jij bent inderdaad iets lager, ietsje minder en heel wat vervelender dan mij. Ga dus nu maar in de ballenbak van het plebs spelen.

Het is lonely at the top

[Dit bericht is gewijzigd door Synapse op 29-06-2003 18:25]

Wijsheid is kennis van de theorie, gekoppeld aan de ervaring van de mislukking
pi_11442669
Is er eigenlijk iemand die wat meer weet over de 'Nieuwe Compagnie van Verre' ? Dit is de studentenvereniging van Nyenrode.

Hebben ze ook een ontgroening en wat voor types lopen er rond? Die website van ze is echt bar slecht dus er valt totaal geen info vandaan te halen.

pi_12028205
Ik zit zelf te twijfelen of ik naar de Intro zal gaan. Ik kan naar de intro gaan van studentenvereniging Nervositas in Heerlen. Ik zie er alleen totaal het nut niet van in om daar lid van te worden aangezien ik voorlopig nog thuis blijf, en niet in Heerlen op kamers ga ofzo. Ik heb ook helemaal geen zin in zo'n kamp. Het is misschien wel handig om mensen te leren kennen enzo...maar verder.. Zijn er misschien mensen die daar lid van zijn ofzo?
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_12030565
Ik ben overigens aardig bekomen van mijn verenigingsenthousiasme, zo dat al erg aanwezig was.
  FOK!fossiel zaterdag 26 juli 2003 @ 17:45:32 #235
1455 Keroppi
kool kikker
pi_12033235
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 14:50 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik ben overigens aardig bekomen van mijn verenigingsenthousiasme, zo dat al erg aanwezig was.
Oja, op welke punten dan zoal?
Chick on a mission
pi_12775372
zit op RSK (3e jaar), www.RSKEnschede.nl

leuke vereniging, altijd gezellig en geen balletjes...

pi_12780695
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 07:58 schreef JoopK het volgende:

en geen balletjes...

Maar wél gristenen
  donderdag 28 augustus 2003 @ 15:12:03 #238
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_12783810
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 13:06 schreef dax het volgende:

[..]

Maar wél gristenen

die hebbe hier momenteel een KMT (andere christenfundamentalisten vereniging). Hebben ook serieus KMT in een kerk, lopen allemaal in pak rond (zelfs de feuten). Wel leuk om te zien, gister moesten ze op gospelmanier de klinkers uit t alfabet zingen
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_12785045
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 07:58 schreef JoopK het volgende:

leuke vereniging, altijd gezellig en geen balletjes...

Meneer is uberknor, hij "zit op" een studentenvereniging. Ben je wel lid? Je gaat zeker ook naar school, volgt lessen en je krijgt een diploma??
  donderdag 28 augustus 2003 @ 16:04:54 #240
54034 CoReTeX
Per Undas Adversas
pi_12785103
Iemand bekend met ksv woord en daad uit heerlen?
[url=http://213.200.64.229/freestream/download/sunshine-live/#]German dance stream![/url] [url=http://www.discoradio.it/]Italian danc stream![/url] [br] Skype me callto://vortexz
  donderdag 28 augustus 2003 @ 16:05:58 #241
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_12785131
Zijn net zo hinderlijk als hun leden
Jawohl Herr Kaloin!
  donderdag 28 augustus 2003 @ 16:57:18 #242
8369 speknek
Another day another slay
pi_12786546
Die binding door de ontgroening komt meer omdat het zo fucking zonde is al die shit voor niets doorstaan te hebben i.m.o.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_12799992
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:57 schreef speknek het volgende:
Die binding door de ontgroening komt meer omdat het zo fucking zonde is al die shit voor niets doorstaan te hebben i.m.o.
Het hele id achter ontgroeningen is volgens mij nog steeds 1 grote sterke lichting te bouwen. Dus dat iedereen elkaar goed kent, en elkaar steunt.
Tenminste, zo gaat het bij ons.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 07:38:33 #244
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_12800258
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 04:16 schreef DaFan het volgende:

[..]

Het hele id achter ontgroeningen is volgens mij nog steeds 1 grote sterke lichting te bouwen. Dus dat iedereen elkaar goed kent, en elkaar steunt.
Tenminste, zo gaat het bij ons.

Ja, maar de versie van speknek lijkt me plausibeler.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_12802759
quote:
Op zondag 6 april 2003 14:34 schreef Passione het volgende:
Overigens, iemand die net wat vroeg over Nijmegen, je hebt daar Carolus Magnus. Dat iemand roept dat er ballen rond lopen klopt, maar dat betekent niet meteen dat het een shit vereniging is.

Nou, dat is t dus wel. Bij Carolus Magnus is echt 99% 'n bal. Zelfs m'n vader, die vroeger bij Carolus Magnus heeft gezeten, vindt 't nu 'n ballenzooi.Sowieso, als je in Nijmegen studeert is er geen enkele reden om bij 'n studentenvereniging te gaan. Het stelt allemaal weinig voor,bijna niemand is die in Nijmegen studeert is lid van 'n studentenvereniging, er heerst gewoon 'n heel andere cultuur hier...
pi_15950487
hmm.. zo te lezen zijn er nogal wat mensen negatief over een studenten vereniging.... zijn er nog mensen die er wel lol aan beleven??
pi_15950599
quote:
Op zondag 4 januari 2004 12:37 schreef lariekoek_ het volgende:
hmm.. zo te lezen zijn er nogal wat mensen negatief over een studenten vereniging.... zijn er nog mensen die er wel lol aan beleven??
*Meldt!
pi_15956378
Ben m'n hele studententijd lid geweest en had het absoluut niet willen missen. Het is vooral erg gezellig en veel feesten, en je houdt er een goede vriendenclub aan over. Gewoon doen.
pi_15956452
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:02 schreef Solitarias het volgende:

[..]
Je gaat zeker ook naar school, volgt lessen en je krijgt een diploma??

En in de pauzes rook je gewoon netjes een sigaretje op het schoolplein. Flikker toch op met dat elitaire gewauwel. Ik moet me hier eigenlijk niet zo druk om maken, aangezien er morgen een proefwerk op het programma staat.
Is it washable?
pi_15982568
Kan iemand mij vertellen wat de leuke verenigingen in Maastricht zijn?
El duffo o muerte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')