Morgen verderquote:The band toured worldwide, and stood in as opening act for hot groups including the Bangles, Starship, and Huey Lewis & the News.
je kunt naarquote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:02 schreef Mark het volgende:
OK; AMG is dus niet meer veilig, maar hoe doen jullie het dan met plaatjes, waarvan de source de naam weggeeft? Ik gebruik daarom altijd plaatjes van AMG, maar een aantal van jullie gebruiken daar servers voor. Hoe werkt dat? Misschien moeten we dat dan maar allemaal gaan doen.
maar picserver plaatst na enkele minuten het plaatje op een mirror of zo, waardoor de link een tijdje (tussen de minuut en half uur) kan verdwijnen.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:07 schreef bartrid het volgende:
picserver bedoel je? Misschien wel handig inderdaad.
goede stijl, verkeerde band.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 02:59 schreef Berkery het volgende:
Then Jericho![]()
![]()
ah ok, dat wist ik niet. LIjkt me die andere een betere oplossing. Misschien handig om dit ook in de faq op te nemen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar picserver plaatst na enkele minuten het plaatje op een mirror of zo, waardoor de link een tijdje (tussen de minuut en half uur) kan verdwijnen.
quote:The pop/rock groupformed in England in 1985. The young group gained mixed reviews from music critics, but not when it came to the single
The romantic tune became a smash hit in the United States, reaching number one on the Billboard singles chart. It did nearly as well in the United Kingdom, stopping only three points lower. In Holland it reached number 9.
Inderdaad. Hit: I just died in your arms tonightquote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:41 schreef bartrid het volgende:
cutting crew??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |