Uhm tsja..leuk shirtjequote:Op donderdag 27 mei 2004 23:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik dacht dat deze in het teken van borsthaar zou staan?
En stiekem vis ik gewoon naar complimentjes
Ik wilde ook iets over harige dingetjes in de titel zetten, maar dat pastte niet meer.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik dacht dat deze in het teken van borsthaar zou staan?
Nou ben je wel verplicht om de foto's van anderen te analyseren, als tegenprestatie.quote:En stiekem vis ik gewoon naar complimentjes
hoe bedoel je onheilspellendquote:Hmmz... Ik durfde er niets over te zeggen. .
Je hebt een baby-face, maar dan ongeschoren, wat geen gezicht is. Maar wel gespierde bovenarmen, zo te zien, dat wel. .
Is G_E nou die linkse?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
En Kugari-Ken heeft Ron-lippen.
[afbeelding]
uitgedroogde afgekloven lippen zijn tegenwoordig "ron-lippen"?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
En Kugari-Ken heeft Ron-lippen.
Over die ene foto van hem.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:30 schreef Cazman het volgende:
complimenten voor wat? Heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is G_E nou die linkse?
het gaat over mij verdomme MIJ IK MOI ME!quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:30 schreef Cazman het volgende:
complimenten voor wat? Heb ik iets gemist?
Nie gezien denk ikquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het gaat over mij verdomme MIJ IK MOI ME!
en mijn verlopen kutkop en eigengeilerij
check vorige topic, laatste pagina via dit topic en pagina 10 via normale tellingquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nie gezien denk ik
Het ligt er dan een beetje te dik bovenop dat wij moeten zeggen dat dat best wel meevaltquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
en mijn verlopen kutkop en eigengeilerij
JE MOET JE SCHEREN................................. KIJK NIET ZO VERBAASDquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
check vorige topic, laatste pagina via dit topic en pagina 10 via normale telling
andere shirt is cooler...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
JE MOET JE SCHEREN................................. KIJK NIET ZO VERBAASD
Idd een vet shirt zoals WD zegt
Goeie shit. De foto is wat erg erm apart gemaakt. Ik zou een andere makenquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
andere shirt is cooler...
*gaat zich scheren
Ja die zijn leuk. Veel beterquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
en ja de print loopt door op de kraag
[afbeelding]
*Bekend gezicht zie*quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou nog zonder overhemd of shirt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat wil je echt niet zienquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou nog zonder overhemd of shirt..
Nou ja, GE! Jij wilt ook gelijk alles zien!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou nog zonder overhemd of shirt..
Volgens mij wil je niets liever horen dan dat wij joelend roepen "jawel! zien! zien! zien!". En natuurlijk willen we dat wel, maar dat geven we liever niet toe, dus okee, laat maar niet zien. Jammer, maar helaas.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat wil je echt niet zien
Natuurlijk. Dat hoort bij mijn academisch geschoolde geest, ik wil alles zien en weten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou ja, GE! Jij wilt ook gelijk alles zien!
nee ik meen het met ernst als ik zeg dat je DAT echt NIET wil zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij wil je niets liever horen dan dat wij joelend roepen "jawel! zien! zien! zien!". En natuurlijk willen we dat wel, maar dat geven we liever niet toe, dus okee, laat maar niet zien. Jammer, maar helaas.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
er zijn grenzen zelfs voor mij.
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:07 schreef Andyvie het volgende:
Wrom hebben wij ineens GPD voor onze HOMO staan?
Ik wil geen plakkerige GPDers in mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Goeie vraag..
Nee hoor. Hij is gewoon naar bed nu.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij is kugari toch stiekem foto's zonder shirt aan het maken, twijfelend of-ie ze niet toch maar zal posten of niet..
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is gewoon naar bed nu.
En de avond drukte is voorbij zo te merken he.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Navond
Yup. Ik ga ff voor de buis hangen en dan m'n bed opzoeken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:39 schreef freek_mst het volgende:
[..]
En de avond drukte is voorbij zo te merken he.![]()
Als ik dat bed zo bekijk dat is daar helemaal geen plaats om te slapen, dus dat kan-ie nog niet aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is gewoon naar bed nu.
Ja hoor laat me maar in de steekquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup. Ik ga ff voor de buis hangen en dan m'n bed opzoeken.
Trust me. Het kan wel hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als ik dat bed zo bekijk dat is daar helemaal geen plaats om te slapen, dus dat kan-ie nog niet aan het doen zijn..
een Gesjeesde Pillen Draaierquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
hihihi
Euhm...gaat het nog ergens over hier?
en wat is een GPD?
Owquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
een Gesjeesde Pillen Draaier
Ik probeerde Kugari uit de kleren te kwebbelen, maar dat is mislukt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
hihihi
Euhm...gaat het nog ergens over hier?
en wat is een GPD?
G_E!!! Je onschuld wat doe je?!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik probeerde Kugari uit de kleren te kwebbelen, maar dat is mislukt.. En ik moet eigenlijk gaan slapen.
.
Geloofde jij in mijn onschuld!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E!!! Je onschuld wat doe je?! [afbeelding]
"Hihihihihihi.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:55 schreef freek_mst het volgende:
Zeg beav. wat is met je msn loos?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Hihihihihihi.."
.
Ik zit nu even op m'n andere msnquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:55 schreef freek_mst het volgende:
Zeg beav. wat is met je msn loos?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geloofde jij in mijn onschuld!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zit nu even op m'n andere msn
Ik ontken alles wat ze zeggen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Hihihihihihi.."
.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:58 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof niks van die ontkenningenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ontken alles wat ze zeggen..
Moet niet alles ontkennen G_E dan geloven ze je niet meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ontken alles wat ze zeggen..
Da's al veel beterquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:25 schreef Cazman het volgende:
[..]
Da's al veel beter
Weet ik veel. Ik ga kwark met straciatella eten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:28 schreef Cazman het volgende:
en nu?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]....*wegren*
eet smakelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 02:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ga kwark met straciatella eten.
quote:This love has taken its toll on me
She said Goodbye too many times before
And her heart is breaking in front of me
I have no choice cause I won't say goodbye anymore
Eej Bartske!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
Moguh SJ.... nog slechts minder dan 8 uur te gaan!
dan duurt zo'n dag natuurlijk fok!king lang...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Eej Bartske!
Nou inderdaad... en ben hard aan weekend toe![]()
Hopelijk vrij weinigquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan duurt zo'n dag natuurlijk fok!king lang...
wat ga je dan allemaal van het weekend doen?
lol. da's wel een goed plan. dan kom je de dag wel doorquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hopelijk vrij weinig
En tja ach, als de dag te lang duurt ga ik gewoon ff een warm plekje opzoeken in de serverruimte en ff maffen
Oh maffen... wat lijkt me dat heerlijk nu ff...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
lol. da's wel een goed plan. dan kom je de dag wel door
waarom heb ik mijn junior jack album niet bij
het moet doen met de megamix van het album (16:42 duurt die)
mailtjes zijn leuk !!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh maffen... wat lijkt me dat heerlijk nu ff...
Oeh! Mailtje!![]()
Vooral als ze van eenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
mailtjes zijn leuk !!!
ja. die van stagebegeleiders zijn altijd minderquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vooral als ze van eeniemand zijn
Stagebegeleiders zijn een niet belangrijke ondersoort van de mensheid. Negeren dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja. die van stagebegeleiders zijn altijd minder
doden enzoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:19 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Stagebegeleiders zijn een niet belangrijke ondersoort van de mensheid. Negeren dus.
Ik heb 'm ook ff gehaald, maar goed... ik moet nog een half seizoen Babylon 5 kijken, LOTR...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
doden enzo
*gisteren LOTR - ROTK op dvd gekocht.... hoesje is kapot...
proberen om te ruilen morgen? (heb de stickers er al afgehaald meer het bonnetje nog wel)
tuurlijk komtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:22 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook ff gehaald, maar goed... ik moet nog een half seizoen Babylon 5 kijken, LOTR...
Ik weet al wat ik dus ga doen dit weekend! Nu ff kijken ofook ff komt
En je kunt het altijd proberen of ze 'm om willen ruilen.
Als ie niet moet werkenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk komtbij je langs!
da's een kleinigheidje natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Als ie niet moet werken
Nou ja... laten wequote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's een kleinigheidje natuurlijk
van het weekend dusquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou ja... laten weeerst maar eens in
zien om te turnen
Hmmm, interesting ideaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
van het weekend dus
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hmmm, interesting idea
Nou ik vandaag niet echt denk ik. Ben echt superbrak. Gisteren zo'n actieve personeelsdag, laat thuis, dan nog te lang op MSN rondgehangen, vanochtend weer vroeg m'n nest uit... Héérlijk dat pinksterenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:37 schreef Cybart het volgende:
[..]die heb ik nog wel een paar af en toe
*Atomic Kitten - Right Now 2004*
[Jeroen KidV modus]
Woooooooooooooooohoooooooooooooooooooooooooooooo
[/Jeroen KidV modus]
Was op zich wel lachen! Heb het gelukkig droog kunnen houden. We zijn naar de Boer-inn geweest in Kamerik. Daar hebben ze allerlei binnen en buitenactiviteiten, met véél water! Maar ik ben droog geblevenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:42 schreef Cybart het volgende:
ja hoe was dat actief zijn?
Heb die hindernisbaan wel als snelste gedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:48 schreef DennisMoore het volgende:
* Sunjammer stelt zich zo'n SJ/Rambo-combi voor.
.
Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:18 schreef DennisMoore het volgende:
Het Centrale Homo Topic.
Onze 'reeks' bestaat al langer dan 2 jaar... maar ging Fok roze?
Tjeuh, SJ... Jij komt écht niet meer in andere topics he?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:19 schreef Sunjammer het volgende:
Gelukkig niet zeg
Ik lurk veel in Muziek, Politiek, Wetenschap/Filosofie/Levensbeschouwing.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tjeuh, SJ... Jij komt écht niet meer in andere topics he?.
oeiquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik lurk veel in Muziek, Politiek, Wetenschap/Filosofie/Levensbeschouwing.
Post niet actief nee.
jah!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:14 schreef Markie-Mark het volgende:
Damn wat voel ik me brak zeg![]()
Maar buffy avondje bij Jerre was zeer geslaagd
En CyBart onverwachts tegen gekomen wat toch wel erg leuk was!!
en dat in een remix a-la safri duoquote:Je bent de liefde van mij leven
Voor altijd verbonden
Jij hebt me vrienden en vrijheid gegeven
Kan niet meer zonder
(refrein)
Ik bel en sms
Met heel hart en ziel
Ik ben volslagen mobiel
Volslagen, volslagen,
Ik ben volslagen mobiel
ja echt wel !quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!
ik vond het jammer da ik bart weer net gemist heb!.
ach dan neem ik m volgende week weer mee naar de stad!
EN IK HEB EEN 7 VOOR BOUWFYSISCH ONTWERPEN 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Haha jij herkende mij echt niet, maar ik jou al van verafquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:19 schreef Cybart het volgende:
JerhunkMarkie
volgende keer wel wat langer. maar goed jij moest mee met die trein waar ik net uitstapte...
en ik was redelijk overdonderd
nee, jij ziet er heel anders uit op je profiel fotoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:20 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Haha jij herkende mij echt niet, maar ik jou al van veraf
Maar idd volgende keer wat langer
Ja maar die profielfoto is al minstens 2 jaar oud, die moet ik toch echt eens gaan vervangen anders wordt ik nooit herkend op straatquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, jij ziet er heel anders uit op je profiel foto
had ook verwacht dat je groter was
en ben jij dan tommie?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:21 schreef Jerruh het volgende:
jullie zijn allebei gewoon ieniemienie.
.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:23 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja maar die profielfoto is al minstens 2 jaar oud, die moet ik toch echt eens gaan vervangen anders wordt ik nooit herkend op straat
Maar jij zag er precies uit zoals ik verwacht had, leuk dus
pinoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
en ben jij dan tommie?
Cool dat lijkt me echt leuk!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
en binnenkort komt er dan eindelijk die 3-meet
jij wel danquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Cool dat lijkt me echt leuk!!
Mn moeder is not amused dat mn fiets gejat![]()
HEY!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:34 schreef Cybart het volgende:
meneer aart
Ik ook niet, ik word alleen niet hysterischquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij wel dan?
of J's of M'squote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
HEY!!.
ik ben geen mauwdoos.
besides, pino is mooi blauw.
haha de 3-meet, klinkt charmed.
jammer da we niet the three B's zijn.
er staan er genoeg op het stationquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik word alleen niet hysterisch
En een andere fiets terugjatten vind mn moeder ook geen goed idee![]()
nietus....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:39 schreef DennisMoore het volgende:
Pienjo is een meisje.
hehequote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
of J's of M's
ach het valt wel mee, ze is al weer afgekoeldquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
er staan er genoeg op het station
het is dus nu erg gezellig bij jou thuis?
die moet nog ontworpen worden!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe
in plaats van BMW
BMJ.
kan ik me voorstellen inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
ach het valt wel mee, ze is al weer afgekoeld
Ik word overigens wel een beetje moe van het de hele week thuis zitten( eindwerkstuk werken) de hele week je moeder om je heen is niks voor mij![]()
Renée met extra e! Een meeeeiiisje!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:42 schreef Cybart het volgende:
Pino: Renée Menschaar (kop, stem en linkerhand).
Mja en bovendien kan mijn moeder niet tegen harde muziek en ik niet tegen zachte muziekquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen inderdaad
wordt je panisch van...
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Renée met extra e! Een meeeeiiisje!
quote:Waarom is Pino in Amerika geel?
A: Dat is Pino niet, maar zijn neef Jan (in het Amerikaans: Big Bird). Sesamstraat wordt in plusminus 160 landen over de hele wereld uitgezonden. Heel veel landen maken hun eigen versie van 'Sesame Street'. Tommie, Ieniemienie, Pino, Meneer Aart en alle andere Nederlandse acteurs spelen alleen in de Nederlandse versie. In elk land wonen er weer andere dieren in Sesamstraat. Omdat Pino ook een grote vogel is wordt hij vaak ten onrechte verward met zijn Amerikaanse neef.
het compromis is The Best Of BZN op volume 10?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:47 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Mja en bovendien kan mijn moeder niet tegen harde muziek en ik niet tegen zachte muziek![]()
Nog erger... een vrouw die een mannetje speelt...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
[..]
vast een tuinbroek-potquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nog erger... een vrouw die een mannetje speelt....
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:56 schreef Cybart het volgende:
of zoals de amerikanen het noemen:
[afbeelding]
De GPD reeks bestaat 2 jaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:28 schreef blublub het volgende:
euhm, GPD?
waarom staat er overal GPD voor? is elk topic nou een reeks?
Jer!!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:29 schreef Jerruh het volgende:
cazman!!! ik zag gister een look alike van jou in de Mac.
ehm jawel, alleen hij had minder piercings ofzoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jer!!!!
Da kan nie!!!!
Beav!!!
Wizz!!!!
Caz!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
Jer!!!!
Da kan nie!!!!
Beav!!!
Wizz!!!!
Mark!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo ontbijt/lunch achter mn kiezen
It's time for some action![]()
ohwquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De GPD reeks bestaat 2 jaar..
Me & Myquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:55 schreef wizarddragon het volgende:
Dub-i-dub-i-dub-i-dub-dub-dub
Dub-i-dub-i-dub-i-yeah-yeah
I don't need your love
Dub-i-dub-i-dub-i-yeah-yeah
I don't need your love anymore*Cheesy*
Lion Eddie vond ik nog wel te doenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Me & My
Daar heb ik nog een hele cd van, die nog leuk is ook
Kheb geen flauw idee wat een GPD is. Klinkt als een illegale telefoonverbinding.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:13 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai!
Kan iemand mij uitleggen wat GPD is?
gesjeesde pillendraaiers (geloof ik)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:13 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai!
Ja een persbureau in de voormalig DDR.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:15 schreef Waxxer het volgende:
Ja of een persbureau
Naja, hoe gaat'ie hier?
[HOMO] 920 - Plakkerige GPDers in je toetsenbordquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:13 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:18 schreef Markie-Mark het volgende:
*Maroon 5 erin gooi*
Nu toch echt iets aan school ga doen
En ik heb vandaag een maand verkering bedenk ik me net pas![]()
![]()
quote:This love has taken its toll on me
She said Goodbye too many times before
And her heart is breaking in front of me
I have no choice cause I won't say goodbye anymore
nouja ik heb het vanmorgen maar even opgezochtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:18 schreef Waxxer het volgende:
Oh..... het niveau daalt dan wel heel erg opeens
Maar watgoed
Cybart dat jij dat weer gevolgd hebt en weet!
ik heb hem vanmorgen voor ik hier naar toe ging aangezet thuisquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Je moet echt de hele cd gaan "kopen" Bart hij is echt enorm leuk
Wat cutequote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:18 schreef Markie-Mark het volgende:
*Maroon 5 erin gooi*
Nu toch echt iets aan school ga doen
En ik heb vandaag een maand verkering bedenk ik me net pas![]()
![]()
Haha nou vandaag dus precies een maandquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:24 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
Marqui-Marque???
Verkering???Wat leuk! en wat loop ik achter de feiten aan
Hoe lang al???![]()
Hmmmmm...... dat klinkt wel heeeellll erg lekker!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja ik heb het vanmorgen maar even opgezocht![]()
ik had gisteren trouwens heerlijk gegeten:
voor:
Salade met in kalfsjus en port gegaarde stukjes kip, gebakken spekjes, geschaafde eendenlever en een balsamicovinaigrette
hoofd:
Gebakken zalmfilet met een laagje basilicumpesto, tomatencoulis en Italiaanse kruiden
na:
Crème brûlée
Werkstukken op computers maken is voor mij ook een ramp. Uitprinten gaat nog wel. Ik wil gewoon iets creatiefs doen en niet teksten achter een computer uittypen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb het ook een beetje gehad met mn studie, thuis werken aan een eindwerkstuk is gewoon niks voor mij. Ik wil gewoon werkcolleges en in groepjes werken enzo. Ik haat alleen achter je computer zitten typen
wat lief!! En wat goed!! Dat heeft dus ook je coming out in sneltreinvaart gezet zekerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Haha nou vandaag dus precies een maand
En echt achter de feiten loop je niet aan hoor, ik heb het hier volgens mij pas 1 of 2 keer genoemd
Ja dat was idd wel de reden van m'n coming out! Het ging in het begin wel erg snel allemaal maar nu kan ik er wel van genieten hoor. En vanavond niks speciaals doen maar ik zie m'n vriendje vanavond welquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wat lief!! En wat goed!! Dat heeft dus ook je coming out in sneltreinvaart gezet zekerMaar wat leuk! Gefelici
teerd!!!
Ga je nog wat leuks doen vanavond ofzo?
nee, ik ga ook wel eens uit eten om inspiratie op te doenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmmmmm...... dat klinkt wel heeeellll erg lekker!!!
Heb je dat zelf gemaakt???![]()
Je houdt iig van vlees zo te zien
hoef je niet irritante kinderen in bedwang te houden bij de stinkpoppetjes?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:31 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja dat was idd wel de reden van m'n coming out! Het ging in het begin wel erg snel allemaal maar nu kan ik er wel van genieten hoor. En vanavond niks speciaals doen maar ik zie m'n vriendje vanavond wel
Ja dat moet eerst gaan gebeuren jaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoef je niet irritante kinderen in bedwang te houden bij de stinkpoppetjes?
in groepjes werken is zooo kut, geloof me. altijd gezeik met afspreken, mensen die niet komen opdagen, mensen die niets doen. of dat je net zelf zin hebt een dagje niks te doen maar dat je dan wel gedwongen wordt omdat je samen moet werkenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb het ook een beetje gehad met mn studie, thuis werken aan een eindwerkstuk is gewoon niks voor mij. Ik wil gewoon werkcolleges en in groepjes werken enzo. Ik haat alleen achter je computer zitten typen
Een jaarquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:36 schreef Jerruh het volgende:
wieeeej
nu we toch over verkeringen enzo hebben: over twee weekjes heb ik een jaar met tim!!!!!!.!!
en dan gaan we naar norah jones!!!!!!!!!!!!!!!!!!*zwijmel*
.
Ik vind in groepjes werken altijd wel leuk, en je wordt tenminste gemotiveerd om dingen op tijd af te maken!! Ik had pas 1 slechte ervaring met een werkgroepje achter de rug in drie jaar studie!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:36 schreef blublub het volgende:
[..]
in groepjes werken is zooo kut, geloof me. altijd gezeik met afspreken, mensen die niet komen opdagen, mensen die niets doen. of dat je net zelf zin hebt een dagje niks te doen maar dat je dan wel gedwongen wordt omdat je samen moet werken
kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja dat moet eerst gaan gebeuren jaMaar ik kijk alleen maar vooruit naar de leuke dingen
Ik heb echt geen zin om te werken
da wist je toch alquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:37 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Een jaar
Wat goed!!!
En wat een leuke manier om jullie jubileum te vieren
om tim of norahquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:36 schreef Jerruh het volgende:
wieeeej
nu we toch over verkeringen enzo hebben: over twee weekjes heb ik een jaar met tim!!!!!!.!!
en dan gaan we naar norah jones!!!!!!!!!!!!!!!!!!*zwijmel*
.
Ja maar jij hebt natuurlijk wel een heel toffe baan he!! Dat van mij is opzich ook wel oke maar ik moet er nu nog even niet aandenken wat betreft vanavond!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan ik me iets bij voorstellen
ik mag vanavond wel werken... heb ik wel zin in...
Phats & Small - Sun Comes Out hierbij uitroep tot ultieme Pre-Zomer plaat van dit jaar!
Gelukkig zat ik in een groepje met mensen die ik al voor m'n studentenleven ken. Dus iedereen weet wat ze aan elkaar hadden. Scheelt een hoop tijd en ellende.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:36 schreef blublub het volgende:
[..]
in groepjes werken is zooo kut, geloof me. altijd gezeik met afspreken, mensen die niet komen opdagen, mensen die niets doen. of dat je net zelf zin hebt een dagje niks te doen maar dat je dan wel gedwongen wordt omdat je samen moet werken
om tim!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
om tim of norah
Nee ik wist niet dat jullie jubileum samenviel met Norah Jones, wel dat jullie gingen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
da wist je toch al.
en tim moetes instemmen met de double date!
jij scipt liever een aantal uren van vanavondquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt natuurlijk wel een heel toffe baan he!! Dat van mij is opzich ook wel oke maar ik moet er nu nog even niet aandenken wat betreft vanavond!
cool!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
om tim!
hij komt volgende woensdag naar eindhoven!!! gaan al mijn vriendne m in een keer zien!
en 1 juli nelly!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee ik wist niet dat jullie jubileum samenviel met Norah Jones, wel dat jullie gingen natuurlijk
Ja we gaan double daten, ik zal Sjoerd vast geestelijk voorbereiden![]()
jah!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
cool!
woensdag of donderdag ... 1 van die 2quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!
en jij komt volgende week ook langs!
hahaha ga jij maar lekker met mijn vriendje daten dan , apartquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en 1 juli nelly!!!!!!!.
bereid sjoerd dan ook vast voor op 3 juni muwhahaaaaaaaah, want hij wil langskomen
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
hahaha ga jij maar lekker met mijn vriendje daten dan , apart
Oke dan mag hetquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
hij kwam alleen maar bouwkunde kijken hoor
das alles behalve daterig.
goedzo!!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:54 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oke dan mag het
Bwuh ik heb nog niks zinnigs gedaan vandaag
Straks maar ff boodschappen doen voor "moedermens" en daarna fitnessen![]()
Da's laaang geledenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Caz!!!
kheb weleens Caz op het station van Breda gezien.![]()
Jaja, maar ik heb je weleens gezien.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:03 schreef Cazman het volgende:
[..]
Da's laaang geleden
ik heb joost alleen een paar jaar geleden heeeeeel ff gezien, toen ik naar sjeord wasquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:03 schreef Cazman het volgende:
[..]
Da's laaang geleden
Dat zou wel kunnen. Ik zie Sjoerd nooooooitquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb joost alleen een paar jaar geleden heeeeeel ff gezien, toen ik naar sjeord was.
Nog getrakteerd, die laatste dag?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
de zon schijnt, het ging goed op stage en nu ben ik vrij.
Is 't morgen ook weer terrasweer trouwens?quote:iemand zin om morgen iets te gaan doen?
A'dam?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
de zon schijnt, het ging goed op stage en nu ben ik vrij.
iemand zin om morgen iets te gaan doen?
in het weekend? Das erg prijzigquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
A'dam?
Naar Eindhoven?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
in het weekend? Das erg prijzig
Smeer er een leuk motiefje in.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:36 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm ik moet m'n broer helpen met het verven van zijn haar, dus cya
combinaties van Star Trek, Star Wars en andere films. Ziet er grappig uit maar wel duitsquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
Star Trek voor flikkers?
http://www.periode1.de/fi(...)ml/trailer_large.php
jah!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:56 schreef Waxxer het volgende:
nah!
Zoooo, op 't Vrijthof gezeten??quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
jah!
Nee, OLV-plein. Veel gezelligerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zoooo, op 't Vrijthof gezeten??
ah das zeg maar zonnen met een katholieke inslag?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, OLV-plein. Veel gezelliger
Het is in de schaduw van de kerk ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ah das zeg maar zonnen met een katholieke inslag?
Aaaaawwwwwquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:41 schreef Andyvie het volgende:
Toch raar om naar de laatste ruuddewild.nl op 3FM te luisteren
Eigenlijk ben ik ook een sentimentele zak
hihihiquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:46 schreef Andyvie het volgende:
[..]
![]()
Ga je daar al van blozen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hihihi
euhm...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ga je daar al van blozen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:28 schreef WAik het volgende:
ik zie het al voor me, voor elk topic [homo] en roze kleurtjes voor de homoreeksmensen
1e bericht in 1e homoreeks: maandag 25 februari 2002 @ 18:07
*pompoms aangeef*quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Heaumeau!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:39 schreef Vlarp het volgende:
Jo stelletje mietjes!
Hoe is 't bief?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heaumeau!
Veel plezier Andy!
Eej wizquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]Hoi Vlarp
goed, heel goedquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe is 't bief?
Moe, erg moe.. maar ik ga vanvond nog wel even dit extra lange weekend inluiden in de kroeg denk ikquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
goed, heel goed![]()
Hoest met Vlarpske?
Ja erg goed. Ben nu erg in een zomerstemming.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej wiz
Alles goed?
En toen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:23 schreef Waxxer het volgende:
Waxxer's Blamage van de Dag
Ik bel een vriendin van mij. Iemand anders neemt op. Dus ik raden wie het is.
Merel?
Chantal?
Tamara?
Bleek het een andere vriend van haar te zijn die ook homo is![]()
![]()
![]()
![]()
,,Nou, klink ik zooo vrouwelijk??"quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En toen?![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
,,Nou, klink ik zooo vrouwelijk??"
Dus ik maar gauw over een heeelllll ander onderwerp beginnen en aardig doenja had ik sowieso gedaan want ik ken hem wel, maar ik kreeg het wel ff wat warm
Hoe kwam jij aan die site??quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://test.actnow.breedbandportal.kpn.com/index.php
Tsss iedere gozer die daar te vinden is... is zo gay als de neten, showbiz trekt nichten aan als stront vliegen aantrekt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://test.actnow.breedbandportal.kpn.com/index.php
Tsss iedere gozer die daar te vinden is... is zo gay als de neten, showbiz trekt nichten aan als stront vliegen aantrekt.
Het zijn wel type bacoboys jaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:14 schreef Vlarp het volgende:
http://test.actnow.breedbandportal.kpn.com/show.php?id=204#
Kheb niks vernomen hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:15 schreef Timmah het volgende:
Ligt het aan mij of zag ik zojuist toch echt een Waxxje online verschijnen op MSN?Het zal wel een hallucinatie geweest zijn...
Niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb niks vernomen hoor.
phantom Waxjequote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:15 schreef Timmah het volgende:
Ligt het aan mij of zag ik zojuist toch echt een Waxxje online verschijnen op MSN?Het zal wel een hallucinatie geweest zijn...
Ja, zo opereerd Waxje op MSN.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Niet?Ik heb het 2 keer gezien.. Heel kort.. heel heftig, en hij was zo weer weg.
Arme jongquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:18 schreef Waxxer het volgende:
ja mijn msn deed raarik blijf het proberen (als ik van alles tegelijk opstart of ververs gebeurt er al te veel op dit antieke ding van mij
Ow jee, en het typen gaat nu al moeilijkquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:18 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga vanavond naar dse kroeg
...heeft een ouwe stem.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:19 schreef Jerruh het volgende:jamie cullum
!!!!!!!!
Ohw..Okquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, zo opereerd Waxje op MSN.
Jaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:18 schreef wizarddragon het volgende:
Heeft die gast niet aan Idols deelgenomen
http://test.actnow.breedbandportal.kpn.com/show.php?id=93
Ik ben moe...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow jee, en het typen gaat nu al moeilijk
Dat belooft wat
Ja ik herken ze de laatste tijd ook en ik ben pas een beginneling.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja
en er staan zoveel (voor mij) bekende gezichten tussen..
Heb je als je al 6 jaar tussen de homo's zit op internet en je bijna overal in Nederland hebt gestapt
ik was es blij da ik in ONM een homo zag die het helemaal nie slecht deed als heteroquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:14 schreef Vlarp het volgende:
http://test.actnow.breedbandportal.kpn.com/show.php?id=204#
Zag thijs er ook al tussen staan...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik herken ze de laatste tijd ook en ik ben pas een beginneling.
Ja ik zag opeens z'n vrolijke webcampic.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:21 schreef Vlarp het volgende:
Daar is Wax weer op msn!!
Ik denk dat de televisie daar ook niet om zit te springen.. in Nederland zijn we daar wel op uitgekeken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik was es blij da ik in ONM een homo zag die het helemaal nie slecht deed als hetero.
en trouwens, wa is die gozer eng.. ik zit nie echt te springen om een gillende pekinees die constant rainbowdivagayboypowerrrrr roept
.
Troetelbeertjesquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
Rainbowpower
![]()
Die vraagt ook op 'm te stemmen in z'n msn-naam geloof ik...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:21 schreef Vlarp het volgende:
Zag thijs er ook al tussen staan...
Ik heb um niet (meer) in m'n MSN.. zie hem alleen nog in de Orangeriequote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die vraagt ook op 'm te stemmen in z'n msn-naam geloof ik....
Whahahahquote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
die chicks kunnen trouwens net zo goed op hun voorhoofd tatoeren "ik slik!"
Die is best aardig.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://test.actnow.breedbandportal.kpn.com/show.php?id=72#
niet onaardig, zo zou ik er echt wel uit willen zien... behalve die tattoo dan...
jah!!!! maar hij klinkt zooooo lekker!!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
...heeft een ouwe stem..
Met een half oog nog wel ....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:38 schreef Waxxer het volgende:
is dat 'een ster in 40 dgn' waar ik met een half oog naar kijk??
Bij de Tros toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:38 schreef Waxxer het volgende:
is dat 'een ster in 40 dgn' waar ik met een half oog naar kijk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |