het komt gewoon een beetje door het (soms)warme weer.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben al zo gevoelig heden ten dage :'(
so?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:12 schreef Vlarp het volgende:
Ik schrijf tegenwoordig veel "Ajuu" als ik wegga ofzo..
Nou, dan is 't raar om 't als nickname te zienquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
so?
Neh, Ajuuquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:14 schreef ajuu het volgende:
ik ga trouwens zo weg
vlarp ze! (of zo?)
waar komt vlarp vandaan? of wat is vlarp (een vlarp, de vlarp, vlarpen ofzo?)quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neh, Ajuuklinkt dan beter
heb je een beetje (gespierde?) armen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb nieuwe kleren!
mouwloze dingen!
Het is gewoon niks...quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
waar komt vlarp vandaan? of wat is vlarp (een vlarp, de vlarp, vlarpen ofzo?)
Ik ben ook totaal niet gespierd, maar ik loop deze zomer echt wel weer in mouwloos spul...quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
heb je een beetje (gespierde?) armen?
bij mij staat dat niet dus.
ajuu parapluquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is gewoon niks...
Een vriend van me gilde het ooit eens tegen me... (maffe gast dus)
Maar je loopt maar wel mooi in het Koninklijke Team!quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
ik heb echt een verlopen lelijke kop, ik mag echt eens 10 kilo afvallen. I look like a fucking fat crack-addict.
ik geef gewoon de schuld aan de flitser
you make me hot!quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
ik heb echt een verlopen lelijke kop, ik mag echt eens 10 kilo afvallen. I look like a fucking fat crack-addict.
sarcasm duly noted...quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
you make me hot!
![]()
Waar heb je t over?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:24 schreef Waxxer het volgende:
afknapper of niet (het was ook een blond sletje) je moet niet met billen gaan klierener zit een Ruud in mij verborgen op dit moment
you see, I like breast milk, but never in my teaquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
sarcasm duly noted...![]()
Ikkuh wel. Altijd heel laat. Vraag me niet waarom.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
en ik heb waxxer nog steeds niet online gezien op msn
Cool hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Thuis draag ik veel mouwloos spul. Op straat toch wel een t-shirt of iets met lange mouwen. Ik vind dat ik lelijke armen heb.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet gespierd, maar ik loop deze zomer echt wel weer in mouwloos spul...
Met dat felle licht heb je ook een kie kewle zonnebril nodigquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
* G_E is nog steeds trots op z'n mega kei kewle zonnebril..
kie?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met dat felle licht heb je ook een kie kewle zonnebril nodig
Die zonnebril is eigenlijk om anderen te beschermen tegen mijn intens verlichte geest.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met dat felle licht heb je ook een kie kewle zonnebril nodig
Ik denk dat het Limburgs dialect is ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
kie?
Nou, dan is 't KEI stom!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat het Limburgs dialect is ofzo..
Mag ik ook eens een typfout maken?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
kie?
het valt me gewoon kei tegen van je....quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag ik ook eens een typfout maken?.
Eigenlijk wel raar dat Mozilla geen ingebouwde spellingchecker heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag ik ook eens een typfout maken?.
Jerruh!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:38 schreef Jerruh het volgende:
zooo mark op de trein gezet!!.
buffy was cool.
n'avond!!!
Verbazend wat er allemaal uitkomt heh?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:40 schreef Cazman het volgende:
1,5 uur lang me keyboard schoongemaakt. Maar goed dat mag wel eens. Ik heb het nl. nooit gedaan sinds dat ik dit keyboard heb gekocht
Ja! en kei stom ook!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar dat Mozilla geen ingebouwde spellingchecker heeft..
Klinkt gezellig, wat hebben jullie allemaal gedaan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:38 schreef Jerruh het volgende:
zooo mark op de trein gezet!!.
buffy was cool.
n'avond!!!
Toverdingetje!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:43 schreef Timmah het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toverdingetje!
popcorn gegetenquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, wat hebben jullie allemaal gedaan?
Coolquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
popcorn gegeten.
en buffy gekeken!!!
the final episode.
vlarp!!!!.
De meest ranzige shit ooitquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Verbazend wat er allemaal uitkomt heh?
Getsie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
De meest ranzige shit ooit
Ik dus ook niet. Daarom was het zo ranzigquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:02 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb nog nooit mn toetsenbord schoongemaakt..
Maar je bedoelt dus gewoon openmaken enzo?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Daarom was het zo ranzig
yup, alle toetsen eruit halen enz. Hij typt zelfs nu andersquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar je bedoelt dus gewoon openmaken enzo?
Dan denk ik dat t tijd wordt dat ik dat ook maar eens ga doen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:04 schreef Cazman het volgende:
[..]
yup, alle toetsen eruit halen enz. Hij typt zelfs nu anders
Ik kan um ook menemen naar m'n werk en dan met luchtdruk schoonblazen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan denk ik dat t tijd wordt dat ik dat ook maar eens ga doen..
jammer dat cola opdroogt tot een plakkerige zooi en chocolade versmelt met de friemeltjes van je computerquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Eigenlijk is zo'n rijk gevuld toetsenbord best handig voor als je een keer honger hebt maar alle winkels al dicht zijn..
Krokante friemeltjes met een dikke laag caramel overgoten met heerlijke echte chocolade.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jammer dat cola opdroogt tot een plakkerige zooi en chocolade versmelt met de friemeltjes van je computer.
en af en toe een verloren wenkbrauwhaarquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Krokante friemeltjes met een dikke laag caramel overgoten met heerlijke echte chocolade..
Of andere soorten haar.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en af en toe een verloren wenkbrauwhaar.
borst?quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of andere soorten haar..
wat wil je... post ik m'n smoelwerk eens, zegt amper iemand er iets van.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is het hier trouwens stil. Is er iets op televisie ofzo?.
en ik maar denken hoe mijn steile haar gekruld tussen me toetsen kwamquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of andere soorten haar..
ik heb niks gezienquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wat wil je... post ik m'n smoelwerk eens, zegt amper iemand er iets van.
Hmmz... Ik durfde er niets over te zeggen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wat wil je... post ik m'n smoelwerk eens, zegt amper iemand er iets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |