Ja die zijn leuk. Veel beterquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
en ja de print loopt door op de kraag
[afbeelding]
*Bekend gezicht zie*quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou nog zonder overhemd of shirt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
dat wil je echt niet zienquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou nog zonder overhemd of shirt..
Nou ja, GE! Jij wilt ook gelijk alles zien!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou nog zonder overhemd of shirt..
Volgens mij wil je niets liever horen dan dat wij joelend roepen "jawel! zien! zien! zien!". En natuurlijk willen we dat wel, maar dat geven we liever niet toe, dus okee, laat maar niet zien. Jammer, maar helaas.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat wil je echt niet zien
Natuurlijk. Dat hoort bij mijn academisch geschoolde geest, ik wil alles zien en weten.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou ja, GE! Jij wilt ook gelijk alles zien!
nee ik meen het met ernst als ik zeg dat je DAT echt NIET wil zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij wil je niets liever horen dan dat wij joelend roepen "jawel! zien! zien! zien!". En natuurlijk willen we dat wel, maar dat geven we liever niet toe, dus okee, laat maar niet zien. Jammer, maar helaas.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
er zijn grenzen zelfs voor mij.
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:07 schreef Andyvie het volgende:
Wrom hebben wij ineens GPD voor onze HOMO staan?
Ik wil geen plakkerige GPDers in mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Goeie vraag..
Nee hoor. Hij is gewoon naar bed nu.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij is kugari toch stiekem foto's zonder shirt aan het maken, twijfelend of-ie ze niet toch maar zal posten of niet..
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is gewoon naar bed nu.
En de avond drukte is voorbij zo te merken he.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Navond
Yup. Ik ga ff voor de buis hangen en dan m'n bed opzoeken.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:39 schreef freek_mst het volgende:
[..]
En de avond drukte is voorbij zo te merken he.![]()
Als ik dat bed zo bekijk dat is daar helemaal geen plaats om te slapen, dus dat kan-ie nog niet aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij is gewoon naar bed nu.
Ja hoor laat me maar in de steekquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup. Ik ga ff voor de buis hangen en dan m'n bed opzoeken.
Trust me. Het kan wel hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als ik dat bed zo bekijk dat is daar helemaal geen plaats om te slapen, dus dat kan-ie nog niet aan het doen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |