yup, ik ben in de ghetto's geweest. Maar ook in het superrijke deel van NY, ergens op een schiereiland, Rockaway ofzo geloof ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:13 schreef P4nic het volgende:
Niemand die hier al eens in de achterbuurten effe rondgesnuisterd heeft ? Doorgereden ofwat dan ook.?
De mensen in de Ghetto ? Of die rijke lui ?quote:Op zondag 6 juni 2004 11:48 schreef kepler het volgende:
[..]
yup, ik ben in de ghetto's geweest. Maar ook in het superrijke deel van NY, ergens op een schiereiland, Rockaway ofzo geloof ik.
In de Ghetto is echt cool, allemaal superaardige mensen. Dat was ook omdat ik bij iemand logeerde die veel mensen kende, en omdat ik Nederlands was vonden ze mij echt hip![]()
We hebben daar ge-bbq ergens midden in de ghetto, superleuk. Maar het is wel heel arm daar...
En in dat rijke gedeelte was het ook leuk, heel groot huis. Als logee had ik mijn eigen kamer en badkamer![]()
Maar al die mensen daaro zitten dus wel aan de drugs
inderdaad goede boekjes, maar als je alleen maar naar NY of NYC gaat hebben ze daar ook boeken voor, volgens mij nu 2 voor NewYorkCity , iets van 15 euro kan je ervoor verwachten...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:29 schreef Infinity123 het volgende:
Tip: heb het hier boven al gelezen, maar koop die lonley planet, staat echt onwijs veel, van iedere buurt een plaategrond + metroplattegrond en duizenden adresjes en algemene info.
Super boekje
die rijke lui juist, die hebben het geld om er makkelijk aan te komen. En daar in de USA zitten meer mensen aan de hard-drugs, omdat dit even makkelijk te krijgen is als softdrugsquote:Op zondag 6 juni 2004 13:25 schreef Wytze het volgende:
[..]
De mensen in de Ghetto ? Of die rijke lui ?
Hoorde wel dat het in Amerika nog erder is dan in Nederland. En ik vind het hier in Nederland al grof !
Ja ze lusten daar wel een lijntjequote:Op zondag 6 juni 2004 13:51 schreef kepler het volgende:
[..]
die rijke lui juist, die hebben het geld om er makkelijk aan te komen. En daar in de USA zitten meer mensen aan de hard-drugs, omdat dit even makkelijk te krijgen is als softdrugs
Omdat je Nederlands was, was vooral omdat ze dachten aan weedquote:Op zondag 6 juni 2004 11:48 schreef kepler het volgende:
[..]
yup, ik ben in de ghetto's geweest. Maar ook in het superrijke deel van NY, ergens op een schiereiland, Rockaway ofzo geloof ik.
In de Ghetto is echt cool, allemaal superaardige mensen. Dat was ook omdat ik bij iemand logeerde die veel mensen kende, en omdat ik Nederlands was vonden ze mij echt hip![]()
We hebben daar ge-bbq ergens midden in de ghetto, superleuk. Maar het is wel heel arm daar...
En in dat rijke gedeelte was het ook leuk, heel groot huis. Als logee had ik mijn eigen kamer en badkamer![]()
kheb wel een blowtje geraakt daaro, maar het is daar echt slapquote:Op zondag 6 juni 2004 14:50 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ja ze lusten daar wel een lijntjeToch zou ik daar echt geen risico willen lopen met drugs
tis opzich wel zoals je ziet op televisie, maar ik was in een nog redelijke ghettoquote:Op zondag 6 juni 2004 14:53 schreef P4nic het volgende:
[..]
Omdat je Nederlands was, was vooral omdat ze dachten aan weed
Zijn die ghetto's zoals je ziet op televisie ? Want documentaire's gaan meestal over het mooie gedeelte maar laten bijna nooit de achterbuurten zien, enja hetgene je in de films ziet zal ook wel niet altijd waar zijn.
Btw: logeerde je bij mensen die je al kende op voorhand, of hoe heb je dit gefixed ?
* Wytze kookt van jaloeziequote:Op zondag 6 juni 2004 15:12 schreef kepler het volgende:
[..]
tis opzich wel zoals je ziet op televisie, maar ik was in een nog redelijke ghetto
en ik kende die mensen van het kamp waar ik 3 maanden heb gewerkt (1,5 uur vanaf NYC), na dat kamp heb ik 2 weken lang bij allerlei vrienden gelogeerd in en nabij New YorkToen heb ik echt het Amerikaanse leven mogen meemaken, en dat leven heerscht
kheb ff gekeken op de site van mta, en zoals ik al dacht, the rockaways ligt onder jfk, lijkt me idd relaxt schiereiland aan de ocean.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:48 schreef kepler het volgende:
[..]
zekers, werk je ook op een kamp? Of op een andere manier?quote:Op zondag 6 juni 2004 15:35 schreef mechatronics het volgende:
zoiets doe ik nu in NZ , en that ROCKS!
die plattegrond van MTA heb ik aan mn muur hangenquote:Op zondag 6 juni 2004 16:08 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
kheb ff gekeken op de site van mta, en zoals ik al dacht, the rockaways ligt onder jfk, lijkt me idd relaxt schiereiland aan de ocean.
Heb je foto's van the rockaways??
Hier de map van queens: http://www.mta.nyc.ny.us/nyct/maps/busqns.pdf
gebruikt de mta map van nyc om een goede map te maken voor simcity 4quote:Op zondag 6 juni 2004 16:10 schreef kepler het volgende:
[..]
die plattegrond van MTA heb ik aan mn muur hangen
en ik heb helaas geen foto van the Rockaways, ik weet wel dat ze de op een na grootste mall van de USA daar hebben; Rockaway Mall. Ik heb zowieso weinig foto's van die vakantie helaas...
cool, wel plaatjes laten zien als het gelukt isquote:Op zondag 6 juni 2004 16:11 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
gebruikt de mta map van nyc om een goede map te maken voor simcity 4
ja ben niet meer verder gegaan, beetje druk met school...quote:Op zondag 6 juni 2004 16:14 schreef kepler het volgende:
[..]
cool, wel plaatjes laten zien als het gelukt is
Mmm site eens bekeken, en heb er zeker interesse voor, later zal dit ook goed staan op je CV.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]
zekers, werk je ook op een kamp? Of op een andere manier?
Voor mensen die geinteresseerd zijn om op een kamp te werken: www.ccusa.com
heb ik zelf goede ervaringen mee, goede manier om goedkoop Amerika te bezoeken!
gaat een beetje off-topic. Mocht je meer willen weten, voeg me maar toe via MSN: bierdop at hotmailquote:Op zondag 6 juni 2004 20:31 schreef P4nic het volgende:
[..]
Mmm site eens bekeken, en heb er zeker interesse voor, later zal dit ook goed staan op je CV.
Welke soort kamp heb jij gekozen ? http://www.ccusa.com/CCUSA/ccusa_types_of_camp.html
En mocht dan ook de locatie kiezen waar je wilde werken, en eventueel met een vriend samen ? En ben ik met mijn 20 tegen dan 21 niet beetje te oud ? En welke job heb je daar gedaan ? http://www.ccusa.com/CCUSA/ccusa_types_of_jobs.html
bedankt
welke school maakt het je nu nog moeilijk zo aan het einde van het jaarquote:Op zondag 6 juni 2004 16:22 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
ja ben niet meer verder gegaan, beetje druk met school...
de TU Delft maakt het mij nu heel moeilijk iigquote:Op zondag 6 juni 2004 21:20 schreef berc het volgende:
[..]
welke school maakt het je nu nog moeilijk zo aan het einde van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |