mazzelaarquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef schatje het volgende:
New York is leuk, heel erg leuk. Ik heb er een zus wonen.
En de opgepoetste appeltjesquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:33 schreef Copycat het volgende:
Dean & DeLuca is inderdaad een prachtige zaak die je niet mag missen. Al was het alleen al voor de heerlijke koffie.
Ach, hangt er vanaf wat je wensen zijn. Laatste keer in NYC overnacht in Bowery's White House Hotel. Je krijgt dan echt een hokje van 2 meter lang en 1,20 meter breed (echt waar), maar what the heck, overdag en 's avonds zit je in de stad en als je op je 'kamer' (lol) bent heb je je ogen dicht en slaap je (als de mensen om je heen niet teveel snurken). Kosten 30$ per nacht, met de huidige wisselkoers zo'n 25 euro.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:18 schreef DaBeetle het volgende:
[..]
mazzelaar![]()
de asociaal hoge hotelprijzen weerhouden me er van voorlopig weer n reisje erheen te boeken... Voor de prijs van de vlucht hoef je t niet te laten in elk geval.
thanxquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
New York deel II
Probeer de Bronx eens ...quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:14 schreef salvadio het volgende:
Daarom is mijn vraag. Weet een van jullie leuke, jeans-achtige, winkels in NY. Of een winkelbuurt van een prijsklasse die beter bij het budget van de gemiddelde nederlandse student past?
Chinese vrouwenquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:31 schreef schatje het volgende:
Een andere tip is de winkel "Shanghai Tang ", gevestigd aan de Madison Avenue. Ik heb daar beeldige zijde kussentjes gekocht. Het is wel een prijzige winkel, maar oh, wat een beeldig spul verkopen zij.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
OMG, dit is echt een vrouwentopic ... Ik ben wegquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:31 schreef schatje het volgende:
Een andere tip is de winkel "Shanghai Tang ", gevestigd aan de Madison Avenue. Ik heb daar beeldige zijde kussentjes gekocht. Het is wel een prijzige winkel, maar oh, wat een beeldig spul verkopen zij.
Ik ben er in de lente van 2002 geweest en het bestond nogquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:33 schreef Copycat het volgende:
Bestaat 21st Century nog of is dat na 9/11 ook verloren gegaan?
Als het nog bestaat, moet je zeker daar naartoe. Alle grote designers voor hele kleine prijsjes.
Dean & DeLuca is inderdaad een prachtige zaak die je niet mag missen. Al was het alleen al voor de heerlijke koffie.
In de omgeving van Prince street (vlak boven Canal street) vind je allerlei leuke, kleine zaakjes.
Is wel duur...quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:03 schreef Joran-Joran het volgende:
Ga gewoon naar websites van merken waar je graag kleding van wilt hebben, klik op store locator of iets dergelijks, want bijna elke winkel heeft wel een flagstore of een shop-in-the-shop in New York!![]()
Ah, kijk aan!quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben er in de lente van 2002 geweest en het bestond nog
Net naast Ground Zero i.i.g.
Ah dat zal m zijn. Na 9-11 was de winkel maanden dicht voor renovatie, en ze zaten met die grote voorraden, vandaar dat het toen daar zo goedkoop wasquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, kijk aan!
Is een ware must!
Edit: er zit trouwens een outlet in Secaucus, NJ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |