Klopt. Het gaat over dat Fuck Porto.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:19 schreef Suijk het volgende:
Kut-titel.
Het ging hier toch niet over voetbal?
Nee, ik ook.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:20 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik ben de enige hier die blij is met FC Porto als winnaar??
Nee, Loekje vind het ook heel fijn. Dan weet je ongeveer in welk gezelsschap je je bevindquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:20 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik ben de enige hier die blij is met FC Porto als winnaar??
En Methodmich. Om het niveau van de groep maar even omhoog te halen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, Loekje vind het ook heel fijn. Dan weet je ongeveer in welk gezelsschap je je bevind
Doe toch maar een lekkere koude chocomel dan!quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, Loekje vind het ook heel fijn. Dan weet je ongeveer in welk gezelsschap je je bevind
Sporting Lisboã?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:27 schreef SCH het volgende:
Je bent toch wel een loser als je voor Monaco was zeg - ik heb de hele avond met een Sporting sjaal om gezeten
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:37 schreef SCH het volgende:
Inderdaad, zo'n frustititel is heerlijk - zeker als je zelf gelukkig bent met de uitslag
Dat snap ik toch niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is Monaco nou?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat snap ik toch niet.
Ook als Porto verloren had was de titel OK geweest. En wat mij betreft iedere andere dag ook.Heb een hekel aan die ploeg.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:37 schreef SCH het volgende:
Inderdaad, zo'n frustititel is heerlijk - zeker als je zelf gelukkig bent met de uitslag
Waarom draag je dan een sjaal van de vijand?quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is Monaco nou?
Iedereen zeikt Vitesse totaal af, omdat ze schulden hebben. Bij Monaco is het nog een graadje erger en die zijn opeens sympathiek? Een ploeg van een 'land' dat door rijke belasting ontduikers en een 'prins' in ere wordt gehouden? Belachelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat snap ik toch niet.
Een vriend van mij is Lissabon fan en had het sjaaltje bij zich en ik ben dol op hebbedingetjes....quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:45 schreef Doc het volgende:
[..]
Ook als Porto verloren had was de titel OK geweest. En wat mij betreft iedere andere dag ook.Heb een hekel aan die ploeg.
Wel grappig dat omdat je voor Porto bent een sjaal draagt van een tegenstander. Zoiets als wanneer H'veen een finale speelt je een Ajax-sjaaltje zit omdat je voor H'veen bent ...
klopt, maar het blijft een klote ploeg. Net zoals ALLE andere Portugese voetbalteams.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:50 schreef SCH het volgende:
Mij maakte het niet zoveel uit maar op de winst van Port valt niks af te dingen, lijkt me.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:54 schreef Doc het volgende:
[..]
klopt, maar het blijft een klote ploeg. Net zoals ALLE andere Portugese voetbalteams.
Op BBC 606 zijn ze niet mals, wat citaten:quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Klopt. Het gaat over dat Fuck Porto.
quote:- At least the Milan-Juve match had real quality
- Wow, this match was so much fun to watch wasn't it? Besides the 1% of the time for goals or "goal-mouth action" the rest was devoted to wayward passing and hopeful punts to no one in particular!
- The first half was a disappointing, sterile affair with barely an attacking threat of note until Porto took the lead after 38 minutes.
- Like a second divison match
- God Help us! If last night is anything to go by, Chelsea are in for some dour tactics next season.
Granted i won't deny it's effective but entertaining to watch-i don't think so!
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb dat nou met Italiaans voetbal - vind ik allemaal kut.
quote:BENZINEPRIJS OMLAAG? Dan doorsturen!!!!
> > >
> > >
> > >
> > > S.v.p. lezen en aan ZOVEEL MOGELIJK kennissen doorsturen
> > >
> > >
> > >
> > > ALS IEDEREEN MEEDOET DAN HELPT HET
> > >
> > > Controle over de benzineprijzen: Zoals het ernaar uit ziet,
>zullen
> > >voor de zomervakanties de benzineprijzen een recordhoogte bereiken.
>Experts
> > >verwachten enorm hoge benzineprijzen. Maar iedereen wil toch juist
> > >dat
>de
> > >benzineprijzen omlaag gaan?????> Daarom hebben we een gezamenlijke en
>goede
> > >aktie nodig. Niet zo'n idee dat we alleen maar op een bepaalde dag
> > >niet gaan tanken. De oliemaatschappijen lachen daarom. Ze weten toch
> > >dat men
>op
> > >een bepaald moment weer moet gaan tanken. Is het niet vandaag dan is
> > >het morgen, dus dit heeft geen zin.
> > >
> > > Philipp Holsworth had een betere idee, dat beduidend meer kans
> > >van slagen heeft:
> > >
> > > Wij moeten de oliemaatschappijen laten zien dat wij - de
> > >klanten - de macht hebben en niet omgekeerd. Met de regelmatig
> > >stijgende benzineprijzen moeten wij hierop als klant reageren. De
> > >enige
>mogelijkheid
> > >om de benzineprijzen naar beneden te krijgen is om enkele
> > >oliemaatschappijen financieel pijn te doen door HUN benzine niet te
>kopen.
> > >Dit kan een grote invloed hebben op de totale benzineprijs en kan tot
> > >een benzineprijs-oorlog leiden.
> > >
> > > HET IDEE:
> > >
> > > Voor de rest van 2004 geen benzine tanken bij twee van de
> > >grootste
> > >benzinemaatschappijen:
> > >
> > >
> > >
> > > Als beiden geen benzine meer verkopen, worden ze gedwongen om
> > > met
>de
> > >prijs naar beneden te gaan om het voor de klanten weer aanlokkelijk
> > >te maken om bij hen te tanken. Het werkt echt! Kijk maar hoe het
> > >uitwerkte toe boze klanten hun boodschappen niet meer bij Albert Heijn
>haalden!!
>Een
> > >ware prijzenslag werd ontketend, alles werd goedkoper en Albert Heijn
> > >zit weer op zijn oude omzetcijfers!
> > >
> > > We kiezen voor SHELL en ESSO!!!!!!! (Zij hebben immers de
> > >prijstouwtjes in handen.)
> > >
> > > Als deze beide maatschappijen met hun prijs naar beneden gaan
> > >dan moeten de overigen ook weer volgen. Als de prijzen weer omhoog
> > >gaan dan begint het spel weer opnieuw. Doe allemaal zelf mee, reken
> > >er dus niet
>op
> > >dat anderen dit effect voor jou bereiken. En vergeet dus een paar
> > >maanden je air-miles of andere spaarpunten!!
> > >
> > > Om met dit systeem succesvol te zijn moeten zoveel mogelijk
> > >mensen hiervan op de hoogte zijn. Stuur naar zoveel mogelijk mensen deze
>E-Mail.
> > >Als iedereen die deze mail krijgt dit echt doet en dit ook naar alle
> > >bekenden stuurt dan wordt Nederland binnen no-time overspoelt met
> > >deze mail en kunnen we iets doen aan de abnormaal hoge benzineprijzen.
> > >
> > > IEDEREEN MOET ER WEL VAN OVERTUIGD ZIJN EN VOLHOUDEN TOTDAT
> > > SHELL
>EN
> > >ESSO BEGINNEN MET HUN PRIJZEN TE VERLAGEN.
> > >
> > > DIT SYSTEEM WAS IN ANDERE LANDEN AL EFFECTIEF. (BIJVOORBEELD
>CANADA)
> > >HIER GING DE PRIJS NA DEZE AKTIE 12 CENT NAAR BENEDEN. VOORAL IN DE
> > >KOMENDE VAKANTIEPERIODE EN EXTRA FEESTDAGEN KAN HET EFFEKT AL GROOT
> > >ZIJN ALS ER BIJ SHELL EN ESSO NIET MEER GETANKT WORDT.
> > >
> > > Veel succes bij de aktie!
idd duitsland 5 min. hier vandaanquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:27 schreef zjroentje het volgende:
Tanken in Duitsland of Belgie is nog beter.
Ik zag hem vanmorgen zelfs bij het jeugdjournaal.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:33 schreef pfaf het volgende:
Hey Zjroentje, ik zag jullie brug in de Metro staan.
Is dat niet te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:36 schreef zjroentje het volgende:
Ik zag hem vanmorgen zelfs bij het jeugdjournaal.
Plaspauze?quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Heeft er iemand een pauze voor me?
Gelukkig stond er een gebarentolk naast.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat niet te moeilijk voor je?
Probeerde zeker achteruit in te parkeren tussen 2 bomen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:39 schreef pascalheister het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=329973&c=119
lekker zeg
Ik hou niet erg van de italiaanse competitie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:06 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Echt allemaal??
Jij kan er volgens mij ook geen fuck van zien, behoudens 10 minuutjes per week bij RTL 5quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hou niet erg van de italiaanse competitie.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:34 schreef Bluezz het volgende:
Heeft er iemand een pauze voor me?
speciaal voor alle monagasken ????quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:06 schreef pfaf het volgende:
Onze grote vriend Pfaf gooit toch maar ff Happy Traum in Hools-cd-player.
:'(
een laatste tributequote:Op donderdag 27 mei 2004 14:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
speciaal voor alle monagasken ????
Ik stem helemaal niets.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik stem uiteraard Groen Links!
En jij denkt dat Doc de Portugese competitie van begin tot eind volgt?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jij kan er volgens mij ook geen fuck van zien, behoudens 10 minuutjes per week bij RTL 5
"Stem nieuw rechts"quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik stem uiteraard Groen Links!
En gok maar wat ik zou stemmen als ik 18 of ouder was.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik stem helemaal niets.
Waar?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
"Stem nieuw rechts"
"Stem nieuw rechts"
"Stem nieuw rechts"
"Stem nieuw rechts"
"Stem nieuw rechts"
Geniaal spotje was dat van Smit!
lpfquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En gok maar wat ik zou stemmen als ik 18 of ouder was.
Degene die het het eerste zegt krijgt een biertje (of iets anders) op mijn kosten.(En 1 partij max noemen.)
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:50 schreef pfaf het volgende:
"Stem nieuw rechts"
"Stem nieuw rechts"
"Stem nieuw rechts"
"Stem nieuw rechts"
"Stem nieuw rechts"
Geniaal spotje was dat van Smit!
zendtijd politieke partijen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waar?
GLquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lpf
PvdDquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lijst 14 =?
uit het vorige topic... waar slaat dat nou weer op?quote:methodmich (Columnist) - woensdag 26 mei 2004 @ 19:56
[ Die zijn te duur voor Vom ]
Vom zit dus in de categorie tuindwergen?
quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:05 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
uit het vorige topic... waar slaat dat nou weer op?
'k Weet niet of onze dwerg wel zo van kettingen houdt..quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe dat ff lekker in de kelder
tot volgende weekquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:29 schreef pfaf het volgende:
Ik ga weer eens heel dronken wordenTot zaterdag
Zat meer aan respect.nu te denken voor SCHquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:19 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH is een typische Nieuw Rechts stemmer!
JIj rezpect voor mij hebben manquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:32 schreef DIGGER het volgende:
Zat meer aan respect.nu te denken voor SCH
Als het maar marginaal is bedoel je?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:38 schreef DIGGER het volgende:
Alhoewel de partij voor het noorden en de partij Europa transparant ook wel bij SCH zou passen
maar die is toch doodgeschoten op 6 mei 2002 ???quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
Ik stem gewoon op de beste
past hij met z'n getalletjes wel bij jaquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:03 schreef Suijk het volgende:
Lego wordt onderwijzer, hij stemt CDA.
cijfertjesquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:03 schreef Suijk het volgende:
Lego wordt onderwijzer, hij stemt CDA.
Anale sex achter de kerk.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
cijfertjes
debateren
anders
????
Het ging toch over Lego?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Anale sex achter de kerk.
is dat ook een kroeg ????????quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van mij!
Dus ben op dit moment in de 7de hemel..
Het 7e Hemeltje!?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:56 schreef Bjoro het volgende:
is dat ook een kroeg ????????
Mja.. weet het liever zeker. Maar nu heb ik er gewoon een relaxed gevoel over.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:02 schreef Suijk het volgende:
Je tentamens niet nakijken, je kunt er nu toch niets meer aan veranderen. Nu heb je dat goede gevoel nog!
altijd gezellig toch, daar ???quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het 7e Hemeltje!?
Economie? Ik sprak iemand die in de helft van de tijd klaar was.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van mij!
Net mijn examen gemaakt. Het ging echt lekker. Dus ben op dit moment in de 7de hemel.. Ga het alleen zo nakijken
"Klootzakkerig ex-vriendje? Wie is er nu sneu bezig? Nog ff en ik ga nog toegeven dat ik ben vreemdgegaan bij je..."quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:25 schreef Suijk het volgende:
Leg dan uit! Kunnen wij ook meelachen!
*Tapt biertje voor zjroentje*quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
GL
Is hij zo dom of lijkt het maar zo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:31 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
"Klootzakkerig ex-vriendje? Wie is er nu sneu bezig? Nog ff en ik ga nog toegeven dat ik ben vreemdgegaan bij je..."zo zielig dat het gewoon grappig is.
![]()
Ik had hem, toen ik op een ander forum mijn dag beschreef, "klootzakkerig ex-vriendje" genoemd. Hij liep daar ook al op me te zieken dat iedereen hém zielig vond, echt tof.
hey gefeliquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:52 schreef Thetallguy het volgende:
Rondje van mn moeder, die is jarig
was het maar zoquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:01 schreef Thetallguy het volgende:
aardige buren heb jij
quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*Tapt biertje voor zjroentje*
Nee, hij is echt zo dom.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Is hij zo dom of lijkt het maar zo.
Scarfacequote:Op donderdag 27 mei 2004 19:00 schreef pascalheister het volgende:
Schindler's List Gift Set
Seven S.E.
Scarface S.E.
Ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Leuk:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/ch.nannings/Touzani.wmv
quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.
Maar op het veld kan hij hiermee toch een veeg verwachten.
Die dubbel dvd van Scarfacequote:Op donderdag 27 mei 2004 19:00 schreef pascalheister het volgende:
* Tony_Montana67 heeft net een mooi pakketje bij de buren opgehaald
Schindler's List Gift Set
Seven S.E.
Scarface S.E.
Niks knipoog.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:29 schreef mitt het volgende:
[..]
scarface s.e is overal in nederland wel te koopquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Tony, weet je trouwens ergens waar je die Scarface SE in die speciale collectorsbox kunt bestellen?
ja de 2 discquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die dubbel dvd van Scarface
* pascalheister heeft de film 2x op Video en 1x op DVD
Overige 2 zijn uitsrekende films.
Die box is echt zwaar kicken!quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:40 schreef pascalheister het volgende:
die Regio 1 box is alleen op amerikaanse site's te koop, maar moet je met creditcard betalen
Ik geloof dat hij alleen in R1 te verkrijgen isquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Tony, weet je trouwens ergens waar je die Scarface SE in die speciale collectorsbox kunt bestellen?
Tijdje geledenquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Niks knipoog.
Dan is het goed mop.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Tijdje geleden
Moeten we in ere houden
onder het motto "toen kwam jaap stam langs en ondeed de jonge balgoochelaar van zijn benen"quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.
Maar op het veld kan hij hiermee toch een veeg verwachten.
Iets in die trant ja.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onder het motto "toen kwam jaap stam langs en ondeed de jonge balgoochelaar van zijn benen"
Moet ik direct aan Swansea denken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Cheer up, sleepy jean, oh what can it mean.
To a daydream believer, and a homecoming queen!
NUFC heeft er ook eentje op die melodie:quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:55 schreef zjroentje het volgende:
Moet ik direct aan Swansea denken.
Bijna elke Engelse club heeft wel een liedje op die melodie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
NUFC heeft er ook eentje op die melodie:
Fuck you Kevin Keagan............. (verder ken ik ´m nie!)
Ja hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan is het goed mop.
Is er nog bier hier?
Doet maar Hoegaarden. Heb ik wel verdiendquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:01 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ja hoor!
* BliksemSchigt tapt een biertje en brengt het naar zjroentje. Verder nog iemand?![]()
Hmmm.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat er iemand Duitsland - Malta kijken straks?
nee moet om om half 9 gaan vergaderen, voordeel is wel dat t in een café isquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doet maar Hoegaarden. Heb ik wel verdiend
+ nog wat DVD's die ik heb liggen en nog moet kijken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hmmm.
Shrek
Docu over Hooligans
Docu van Zembla over ontspoorde topsporters
Duitsland - Malta
Keuzes.
Rory Gallagher luisterenquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hmmm.
Shrek
Docu over Hooligans
Duitsland - Malta
Keuzes.
Hoegaarden komt eraan, ook eentje voor 't eendje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doet maar Hoegaarden. Heb ik wel verdiend
daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:02 schreef Suijk het volgende:
Je tentamens niet nakijken, je kunt er nu toch niets meer aan veranderen. Nu heb je dat goede gevoel nog!
Shrek, absoluut! Mijn lievelingsfilm (ok, samen met Amelie)... op welke zender komt hij? Dan kan ik hem eindelijk eens opnemen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hmmm.
Shrek
Docu over Hooligans
Duitsland - Malta
Keuzes.
heel fijnquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:13 schreef tuindwerg het volgende:
Ook maar een biertje voor Pogue.![]()
* PogueMahone is van de catering vanavond.
NET5quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:12 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Shrek, absoluut! Mijn lievelingsfilm (ok, samen met Amelie)... op welke zender komt hij? Dan kan ik hem eindelijk eens opnemen.![]()
Ik ook! Hij lijkt me geweldig...quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
NET5
Wil Shrek 2 trouwens graag zien!
moet nog een aantal mb'squote:Op donderdag 27 mei 2004 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
NET5
Wil Shrek 2 trouwens graag zien!
Heb ook een versie staan. Maar ik weet niet of ik die ga bekijken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet nog een aantal mb's
doeg meisiequote:Op donderdag 27 mei 2004 20:55 schreef tuindwerg het volgende:
Ik ga maar weer eens afsluiten Hools... Gisteravond tot 11 uur zitten bellen met iemand, wat ik beter niet had kunnen doen... bedacht ik me vanmorgen toen om half 6 de wekker weer ging.![]()
Tijd om dus te gaan slapen...![]()
Truste Hools!![]()
tot dinsdag danquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:04 schreef tuindwerg het volgende:
Oja, tot zondag ergens allemaal, ik vertrek morgenavond naar een vriend van me, blijf daar slapen en dan gaan we zaterdag met z'n vijven naar het Duitse pretpark Heidepark! Ik heb dr ontzettend veel zin in!![]()
Tot zondag ergens!![]()
Tuurlijk niet! Mijn afkeer van het Portugese voetbal is puur op vastgeroeste vooroordelen gebaseerd, waar ik iedere keer als ik een Portugees team bevestiging voor zoek (en vindquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij denkt dat Doc de Portugese competitie van begin tot eind volgt?
Idem voor het Italiaanse anti-voetbal - stelletje homo's is hetquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Mijn afkeer van het Portugese voetbal is puur op vastgeroeste vooroordelen gebaseerd, waar ik iedere keer als ik een Portugees team bevestiging voor zoek (en vind).
Precies en homo's mot ik ook al niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:17 schreef SCH het volgende:
Idem voor het Italiaanse anti-voetbal - stelletje homo's is het![]()
Waar had je hem gehad willen hebben?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:53 schreef tong80 het volgende:
golfer doe mij eens snel een vreselijk koud pilsje.
Waar had je hem gehad willen hebben?quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik lust wel een portje
tong wat plak je toch weer lekkerquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:20 schreef tong80 het volgende:
Waar had je hem gehad willen hebben?
Over je hoofd uitgegoten of ergens anders om af te koelen?
Beter overnemen, tong, die van golfer was met eenquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar had je hem gehad willen hebben?
Over je hoofd uitgegoten of ergens anders om af te koelen?
oja je gaat naar pp, welke bands wil je zien, ook al kun je dr vaak geen planning van maken want dat mislukt toch alleen maarquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:30 schreef pascalheister het volgende:
Morgen half dagje terugkomdag op school en smiddags een dinertje
s'avonds naar Nijmegen daar slapen en zaterdagochtend met de 1e trein riching Landgraaf
o.a. pixies, muse, him, lenny k., audio bullys, after forever, vive la fete, novastar, the thrills, the rasmus, jet, moloko,quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja je gaat naar pp, welke bands wil je zien, ook al kun je dr vaak geen planning van maken want dat mislukt toch alleen maar
van dat rijtje heb ik muse, lenny k maar daar zijn we hard bij weggerend audio bullys, after forever, novastar en moloko gezienquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
o.a. pixies, muse, him, lenny k., audio bullys, after forever, vive la fete, novastar, the thrills, the rasmus, jet, moloko,
quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:55 schreef tong80 het volgende:
Te moe om je MSN aan te zeten.
oke dank je, nu heb ik dus hongerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:03 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:04 schreef SCH het volgende:
Maar ik vind het wel lekker rustig zonder MSN
Tong ook. Geen gezeik over zwarte gaten enzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:04 schreef SCH het volgende:
Maar ik vind het wel lekker rustig zonder MSN
de afwasploeg wordt tegen middernacht verwachtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:07 schreef Bluezz het volgende:
hoelaat?
jij mag afdrogenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:10 schreef rubbereend het volgende:
wat moeten we afwassen dan?
k zal zorgen dat alle plekjes kurkdroog wordenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:11 schreef SCH het volgende:
[..]
jij mag afdrogen
Klinkt goed, wat voor wijn moeten we meebrengen erbij?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 00:06 schreef SCH het volgende:
Ik dacht trouwens aan het volgende menu
rosbief met radijs/rettich
komkommer-garnalensoep
zeewolf met spinazie
appeltaart met vanille-ijs
Dat is nog het grote nadeelquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:53 schreef rubbereend het volgende:
en heineken
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dat is nog het grote nadeel
Wordt tijd dat Grolsch er komt
Digger on Tour!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:18 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh vanuit een zonnig Brabant
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Digger on Tour!
Je bent gewoon te slim Lego!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat zijn die 'IQ testen' op het internet btw makkelijk.
hoeveel had je?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat zijn die 'IQ testen' op het internet btw makkelijk.
147 op een Engelse.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel had je?
De grote "Arbeit macht frei' tourquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Digger on Tour!
Ow dus je komt ook nog richting Limburg!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:49 schreef DIGGER het volgende:
De grote "Arbeit macht frei' tour
Ah, net onder het Hools gemiddelde dusquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
147 op een Engelse.
ik zou het niet weten, waarschijnlijk wel boven het gemiddelde van m'n klas.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Ah, net onder het Hools gemiddelde dus
da's eeeeehhhhh zeker netjes....quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
147 op een Engelse.
Sarcastisch of niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's eeeeehhhhh zeker netjes....
Heb je zin om straks een examen Engels te maken onder mijn naam? Het is van 13.30 tot 16.00.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
147 op een Engelse.
niet, dat is best heel wat. k neem mezelf al weken voor dr ook eentje te doen, maar blijf steeds op fok! hangenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Sarcastisch of niet?
Weert-Nieuwegein is een grote afstand.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heb je zin om straks een examen Engels te maken onder mijn naam? Het is van 13.30 tot 16.00.
![]()
Je hebt nog tijd zat om hier te komenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Weert-Nieuwegein is een grote afstand.
En ik zit pas in de 3e, ik zou m'n God niet weten hoe het gaat.
Geef me een linkje na het examen, wil je?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd zat om hier te komen.
Je krijgt wat teksten, plus wat vragen en dan ga je die beantwoorden. Simpel.. Hoop ik![]()
Na het examen staat het straks online, moet je voor de gein maar eens maken
Doe ikquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geef me een linkje na het examen, wil je?
Succes ermeequote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doe ik
Ik ga nog even wat oefenen
Jij vindt 5 hoog?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:10 schreef DIGGER het volgende:
M'n vrouw heeft nu een IQ van 2, ervanuitgaande dat ik een dochter krijg.
Als ze zwanger is van m'n zoon, stijgt haar IQ nu naar grote hoogten natuurlijk.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jij vindt 5 hoog?
Maar jij bent zjroentjequote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:43 schreef zjroentje het volgende:
Muse =
Maar dat is mijn mening.
ik ga vandaag alle pools invullen die ik deze week kreeg toegezonden - 4 stuksquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Muscle Museum was briljant.
Heren, denken jullie aan het invullen van de pool?
hmm hier nietquote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:56 schreef pascalheister het volgende:
mogguh vanuit het zonnige achterhoekseland
goed nieuwsquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:55 schreef Bluezz het volgende:
geen tijd voor jullie, sorry
Hier is een mand, en jij valt er door ----------> BOEMquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Persbureau van pillendraaiers geloof ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:49 schreef PogueMahone het volgende:
Goedemorgen
wtf is gpd nou weer
nou is de zon erook weerquote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
De Achterhoek roeleert!
* PogueMahone is er geboren...
Goed idee.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:08 schreef PogueMahone het volgende:
ik ga zo maar eens in de tuin zittenen leren
Dus jij hebt ook al zo'n kruis dat je levenslang zult mee zeulen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:01 schreef Dylan Dog het volgende:
De Achterhoek roeleert!
Dylan Dog is er geboren...
Fietstas!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook al zo'n kruis dat je levenslang zult mee zeulen.
[* Dylan Dog heeft 'Arnhem' of all places als geboorteplek in z'n paspoort staan]
[* DIGGER haat Vitesse]quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Fietstas!
Vluggertje?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Snelle binnenwip
Nee, water.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:21 schreef zjroentje het volgende:
Kater?
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:21 schreef zjroentje het volgende:
Kater?
Foto's & gedetailleerde beschrijving svp.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:28 schreef Vom het volgende:
Me ouders kwamen terug van 2 weken vakantie en het was me toch een zooi![]()
3 volle asbakken, 10 pakjes peuken, 2 lege bierkratten, 48 lege flesjes bier verspreidt over het hele huis, 1 pizzadoos met een stuk pizza shoarma van een week oud,10 frisdrankflessen op een hoop, 5 aanstekers, 6 dode planten (quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Foto's & gedetailleerde beschrijving svp.
Goed hequote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:29 schreef tong80 het volgende:Goeie planning Vom.
Je was getrouwd met Barabara Streisand?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:37 schreef golfer het volgende:
Ik ga mij alvast geestelijk voorbereiden op mijn etentje vanavond ter gelegenheid van het zoveelste huwelijk van mijn ex-vrouw.
blijft natuurlijk rare zaak dat ze mij en Bluezz daarvoor uitgenodigd heeft.
Misschien hebben ze weinig vrienden golfer.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:37 schreef golfer het volgende:
Ik ga mij alvast geestelijk voorbereiden op mijn etentje vanavond ter gelegenheid van het zoveelste huwelijk van mijn ex-vrouw.
blijft natuurlijk rare zaak dat ze mij en Bluezz daarvoor uitgenodigd heeft.
Zsa Zsa Gabor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je was getrouwd met Barabara Streisand?
Liz Taylor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:52 schreef DIGGER het volgende:
Je was getrouwd met Barabara Streisand?
Mooie uitspraak van Zsa Zsa Gabor:quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:54 schreef tong80 het volgende:
Zsa Zsa Gabor.
Leuk!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:57 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft vanochtend een nieuwe vloer gekocht.
Nu nog een huis.
Dan kan Tong wellicht daar z'n vloertje kwijt?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooie uitspraak van Zsa Zsa Gabor:
"Ik voelde mij bij al mijn mannen thuis. Na de scheidingen mocht ik daarom elke keer het huis behouden."
M'n ouwe vloer mag ze zo op komen halen.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan kan Tong wellicht daar z'n vloertje kwijt?
Novilon?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n ouwe vloer mag ze zo op komen halen.
Nee, stinkend tapijt.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:07 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Novilon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |