Maar natuurlijk heeft JK een Enzo. Die kerel heeft een eigen circuit notabene, op zn landgoedquote:Op maandag 31 mei 2004 15:27 schreef Steve-O het volgende:
Heb Jay Kay een Enzo
die kerel heb echt geld teveel.
Niet JK van top gear he. Maar die zangerquote:Op maandag 31 mei 2004 15:27 schreef Steve-O het volgende:
Heb Jay Kay een Enzo
die kerel heb echt geld teveel.
Er staat anders wel dodge op de achterkantquote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef Pringlemaster het volgende:
die dodge stealth is volgens mij tzelfde als mitsubishi 3000 gt als ik het goed heb
Ja ik was op de fiets manquote:Op maandag 31 mei 2004 16:56 schreef -Eddow- het volgende:
Ook_Gek leer es foto's maken..
kan ik dus beter mn video mee nemen hoef ik niet iedere keer te klikkenquote:Op maandag 31 mei 2004 16:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik was op de fiets man
Ik hing er achter
MAar uhm ga jij eens een dagje zoals vandaag naar scheveningen. Dan kom je heel
wat moois tegen
maybe heb je hier wat aanquote:Op maandag 31 mei 2004 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er staat anders wel dodge op de achterkant
MAar iemand die specs heeft?
Appart want in het pers bericht van Ferrari staat dat hij er alleen zou komen in rood geel en zwart.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:11 schreef Argento het volgende:
De Enzo is in alle denkbare kleuren leverbaar. Feit is dat de meesten hem in rood of geel hebben en een minderheid in het zwart. Een Amerikaanse klant heeft zijn Enzo echter in donkerblauw (met bruin interieur) geleverd gekregen. Kan allemaal hoor.
Ach, wat zegt zon persbericht nu helemaal? Ferrari heeft de Enzo eerst en vooral willen verkopen aan kapitaalkrachten 'oude vrienden' van het merk. Denk je echt dat ze zouden weigeren als een van die speciale klanten een blauwe Enzo zou willen hebben? Natuurlijk niet.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Appart want in het pers bericht van Ferrari staat dat hij er alleen zou komen in rood geel en zwart.
En dit werd ook bevestigt door top gear.
wie weet heb je mij wel gespotquote:Op maandag 31 mei 2004 21:18 schreef -Eddow- het volgende:
OP aanraden van ook_gek vanaaf ff naar scheveningen geweestAardig wat gespot!
Ik zal zo de foto's ff uppen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |