mijn serie, wat doe je.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:34 schreef kees_zenuwpees het volgende:
OMG!
Will this shit ever end?![]()
Nee, even ontladen na een uur inspannend werken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:36 schreef StrayDog het volgende:
Zeg nerd volgens mij heb jij een paar steekjes los of niet?
Zijn die ook al dood?quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:37 schreef StrayDog het volgende:
Wel gezellig, zo samen met Frans Bauer en Bassie
Ik bedoelde ook onze Ts met zijn originele topicsquote:Op donderdag 27 mei 2004 03:37 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, even ontladen na een uur inspannend werken.
oke, dan is het goed.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:38 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook onze Ts met zijn originele topics
Ja, Bassie eergisteren en Fransje gisteren.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:37 schreef Steijn het volgende:
Nee, toch?
Over nerds gesprokenquote:Op donderdag 27 mei 2004 03:38 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ja, Bassie eergisteren en Fransje gisteren.
Burgeroorlog. De kogel kwam van links.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:39 schreef Babi-pangang het volgende:
Ja, momenteel is er crisisberaad in Hilversum, want de sterren vrezen dat er meer slachtoffers zullen vallen. Nu is die vreesch wel reeel, maar toch levert dit wel enig economisch verlies op.
Ik vind The Office een baggerserie. Onvoorstelbaar cynisch.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:38 schreef Caesu het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/93551
GA JIJ EENS STERVEN ! BABY- BAN BAN BAN BAN
Ik heb gehoord dat Babi-pangang de volgende is.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:39 schreef Babi-pangang het volgende:
Ja, momenteel is er crisisberaad in Hilversum, want de sterren vrezen dat er meer slachtoffers zullen vallen. Nu is die vreesch wel reeel, maar toch levert dit wel enig economisch verlies op.
...er was gedemoniseer van rechts...quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Burgeroorlog. De kogel kwam van links.
Okquote:Op donderdag 27 mei 2004 03:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vind The Office een baggerserie. Onvoorstelbaar cynisch.
Da's goed nieuws.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:42 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Babi-pangang de volgende is.
Uit betrouwbare bron.
Onzinquote:Op donderdag 27 mei 2004 03:42 schreef Babi-pangang het volgende:
[..]
...er was gedemoniseer van rechts...
Ik wist niet dat ze in die TBS instellingen ook internet haddenquote:Op donderdag 27 mei 2004 03:48 schreef Babi-pangang het volgende:
Fucking kuttekoppen, jullie weten niet half waarmee ik bezig ben! Nederland gaat branden man...
Vertel? Ik vind sprookjes voor het slapengaan best leuk.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:48 schreef Babi-pangang het volgende:
Fucking kuttekoppen, jullie weten niet half waarmee ik bezig ben! Nederland gaat branden man...
Hehe , dat is een goeie Caesu! Jammer voor jou dat ik alles ken en bestuur wat jou lief is...quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:49 schreef Caesu het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze in die TBS instellingen ook internet hadden
Nah... Bush spreekt geen Nederlands... give it up!quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:51 schreef Babi-pangang het volgende:
[..]
Hehe , dat is een goeie Caesu! Jammer voor jou dat ik alles ken en bestuur wat jou lief is...
ahahahahahahaaaa
Brand, vuur, smook, Aarde, water, kook!!!
Ja man, echt wel man, jij bent het helemaal man, wow man, helemaal tof cool wat je doet man!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:48 schreef Babi-pangang het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/93551quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
is ie nou dood of niet?![]()
Rob, dat weet alleen God!quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:55 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ja man, echt wel man, jij bent het helemaal man, wow man, helemaal tof cool wat je doet man!!!!
Volgens mij heb jij een bierbuik van Andre Hazes, en een clownskop als Bassie met een gecastreerd stemmetje van Frans Bauer. Wie is er morgen dood?
Gelukkig maar! Ik werd net toch even ongerust dat je op straat zou komen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:56 schreef Babi-pangang het volgende:
[..]
Rob, dat weet alleen God!
doe mij maar een bami met saté, die gaat er op het moment wel inquote:Op donderdag 27 mei 2004 03:54 schreef Babi-pangang het volgende:
Fulcrum, Andre Hazes uit de Pijp, is dood. Morsdood. En dat is uit de alwetende hand...
Voor jou ben ik MrObjectivequote:Op donderdag 27 mei 2004 03:56 schreef Babi-pangang het volgende:
[..]
En je bent nog heel erg dom ook nog, hahahahaquote:Op donderdag 27 mei 2004 03:56 schreef Babi-pangang het volgende:
[..]
Hej man, geef me mijn naam dan... WIE ben IK?quote:Op donderdag 27 mei 2004 04:11 schreef MrObjective het volgende:
[..]
En je bent nog heel erg dom ook nog, hahahaha
Ik weet al wie je bent.
"In smurfenland was alles veel beter" en je kent mijn naam, dat is een inkopper.
HAHAHAHAHAHA heeft het artikel in de revu je zoveel pijn gedaan en nu probeer je ook een reporter te spelen.
Ik wist dat je dom was, MAAR ZOOOOOOOOOOOOO DOM!!!!!!!!
Wil je trouwens smurfenland niet gebruiken???? Dat was MIJN idee, maar daar ben je goed in, over ruggen van een ander er beter van te worden. Maak jij je maar druk om je SMS-diensten, en laat mij hier met rust. VUILE PARASIET.quote:Op donderdag 27 mei 2004 04:12 schreef Babi-pangang het volgende:
[..]
Hej man, geef me mijn naam dan... WIE ben IK?
Gegarandeerd, man!quote:Op donderdag 27 mei 2004 03:35 schreef Steijn het volgende:
bier?
Was wel pijnlijk voor jou he? "Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten"quote:Op donderdag 27 mei 2004 04:19 schreef Babi-pangang het volgende:
Hey Robbie, jij hebt een paar dagjes vrij van FOK! gewonnen. Jij gaat nergens heen...
En weetje; ik blijf SMURFENLAND lekker gebruiken, vieze bastaard!
Niet in paniek raken he? het is Robbiequote:Op donderdag 27 mei 2004 04:31 schreef Babi-pangang het volgende:
Pijn? hahahahaaaa, vuile proleet! Hoe moet me dit pijn doen? Ik heb mijn zaken perfect in orde man!
Robby, zorg dat je kennis wel een beetje toereikend is he...
Hou je Nazi-kop dicht man!quote:Op donderdag 27 mei 2004 04:35 schreef StrayDog het volgende:
Kan iemand het ff uitleggen dan kan ik ook s lachen
Moet je even mijn berichtgeschiedenis doorlezen, en dan kijken wat over de sms-diensten gaatquote:Op donderdag 27 mei 2004 04:35 schreef StrayDog het volgende:
Kan iemand het ff uitleggen dan kan ik ook s lachen
JAWOHL Herr Übersturmbahnfürher von Schnitzel commandant!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 04:36 schreef Babi-pangang het volgende:
[..]
Hou je Nazi-kop dicht man!
Nog iemand overleden de laatste tijd?quote:Op donderdag 27 mei 2004 04:36 schreef Babi-pangang het volgende:
[..]
Hou je Nazi-kop dicht man!
haha, Robsel, ik heb je door! Een beetje de interessante sickhead uithangen he? Een beetje net doen alsof je een under-cover flik bent he? Zal ik je een zeggen wat je bent?; Welnu... je bent een zielig hoopje stront!!! Een te vroeg uit de baarmoeder gereten, ongewilde aardappel! Jij moet wel een foutje van je ouders zijn geweest... Een reageerbuisbevruchting had nog beter resultaat opgeleverd...quote:Op donderdag 27 mei 2004 04:36 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Niet in paniek raken he? het is Robbie
Maar het is je vergeven, want je maakt altijd van die fouten als je in paniek raakt, dat onderscheidt het verschil tussen jou en mij.![]()
Ga nu maar weer andere mensen pesten, want je maakt mijn nacht alleen maar beter.
Kreeg ik hier maar 1.10 euro p.o.b. voor, dan werd ik al rijk aan Babi-pangang
Ja eh, namen, rugnummers en linken a.u.b..quote:Op donderdag 27 mei 2004 04:37 schreef MrObjective het volgende:
Moet je even mijn berichtgeschiedenis doorlezen, en dan kijken wat over de sms-diensten gaat
Ja, Willen van der Meer, is overleden?quote:Op donderdag 27 mei 2004 04:40 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Nog iemand overleden de laatste tijd?
Ik zal jou eens voorstellen aan mijn grote vriend Pijn! Morgen gaat de eerste plaats in nederland de Pijn van mij voelen en beleven. Morgen vliegt de eerste plaats in brand die dat verdient. Het eerste Satanicum wordt morgen geboren en zal twee jaren duren!!! Hahahahahaaaaaaquote:Op donderdag 27 mei 2004 04:28 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Was wel pijnlijk voor jou he? "Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten"
BTW, er zitten nog meer undercover hoor
[afbeelding]
Deze deed pijn he?
Het lief en leed dat een SMS dienst heetquote:Op donderdag 27 mei 2004 04:42 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja eh, namen, rugnummers en linken a.u.b..
Zeg ff hoe laat ongeveer, want het is gemeen mijn parkietje daarvan een onschuldig slachtoffer van te maken. Dan kan ik die nog ff in veiligheid brengen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 04:48 schreef Babi-pangang het volgende:
[..]
Ik zal jou eens voorstellen aan mijn grote vriend Pijn! Morgen gaat de eerste plaats in nederland de Pijn van mij voelen en beleven. Morgen vliegt de eerste plaats in brand die dat verdient. Het eerste Satanicum wordt morgen geboren en zal twee jaren duren!!! Hahahahahaaaaaa
Want pijn is jouw vriend niet. Bij het minste of geringste raak jij in paniek. Jij bent als de dood voor pijn. Lees maar eens terug.... beetje kritiek en je gaat schelden, en onzin uitkramen. Of heb je last van Gilles de la Tourette???(is dit wel goed geschreven?) Dan vergeef ik het je en heb ik niets gezegd. Maar heb dan goed nieuws voor je , er was van de week een programma van op TV, een paar electroden in je schedel, en dan kan je dat ook onder controle houden.quote:Op donderdag 27 mei 2004 04:48 schreef Babi-pangang het volgende:
[..]
Ik zal jou eens voorstellen aan mijn grote vriend Pijnigen! Morgen gaat de eerste plaats in nederland de Pijn van mij voelen en beleven. Morgen vliegt de eerste plaats in brand die dat verdient. Het eerste Satanicum wordt morgen geboren en zal twee jaren duren!!! Hahahahahaaaaaa
Agossieeeee heeft je vrouwtje je verlaten, omdat ze je ook eindelijk door heeft?????quote:Op donderdag 27 mei 2004 04:55 schreef Babi-pangang het volgende:
hahahahahahahahahahaaaa, vuile mongool!!! Jij weet niks, bent zo paranoia als de pest en volslagen in de war!!! Jij bent de waere TBS-er... Jij bent degene die speelt dat ie een agent is. Jij bent diegene die in zichzelf praat. Jij bent diegene die nog geen vaste relatie heeft en zich daar voor schaamt (En terecht!!!!!!!!!!)!!! Jij bent degene met een extreme sexuele fantasie die nooit, maar dan ook nooit, werkelijkheid zal worden!!! Jij bent de ware zieke!!! Vuile frustraat...
Ik heb er ook voor gewerkt hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2004 04:51 schreef StrayDog het volgende:
Haha, en Babi is dus een van de grapjassen achter die gezellige sms-bende ofzo?
Ja had ik door, maar ik dacht dus dat Babi een van de bazen was ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2004 05:08 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik heb er ook voor gewerkt hoor.![]()
Ik wist het wel!quote:Op donderdag 27 mei 2004 05:08 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik werk er nog steeds voor! Hahahahaaa.![]()
Sorry, zit nu in de WW door dat kutbedrijf. Met valse beloftes.quote:Op donderdag 27 mei 2004 05:10 schreef Babi-pangang het volgende:
[..]
Ik wist het wel!
quote:Op donderdag 27 mei 2004 05:10 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ja had ik door, maar ik dacht dus dat Babi een van de bazen was ofzo.
Ex-collega dan van je? Heil!
Nee al die mensen die jou vertrouwden en nu je ware aard kennen, dat siert je. Je hebt je eigen graf gegraven, en moet je mij niet mee lastig vallen, ik heb je ook 100x gewaarschuwd. En nu dat die mensen dat ook inzien, moet je mij er niet op aanvallen. Koop eens een spiegel.quote:Op donderdag 27 mei 2004 05:11 schreef Babi-pangang het volgende:
Vertrouw die Robsel niet!!!
Volgens mij zoekt ie nu zijn scheldwoordenboekquote:Op donderdag 27 mei 2004 05:29 schreef Neutrino het volgende:
Bami-is-bang-bang... wazig figuur met zn vreemde topics..
Heb ik je toch nog iets goeds bijgebracht, dat je voor de rest een loser bent, ok, daar zal je mee moeten leren leven. Maar ik ben al blij met dit compliment.quote:Op donderdag 27 mei 2004 05:34 schreef Babi-pangang het volgende:
De wijze man zwijgt.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 05:45 schreef MrObjective het volgende:
(...)
Slotje?
Volgens mij ook, want ik heb die Babi-pangang geheel off-topic gekregen, en NIET één keer zei hij er iets van. (niemand trouwens)quote:Op donderdag 27 mei 2004 05:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als er een mod was geweest had ie allang op slot gezeten!
Je bent echt een man van je woord hé?quote:Op donderdag 27 mei 2004 05:34 schreef Babi-pangang het volgende:
De wijze man zwijgt.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 05:57 schreef Babi-pangang het volgende:
Nu zie je hoe slecht FOK! gedurende de nacht bezet wordt...; hou ze scherp!!!
Doe dat dan met andere topics ofzo, schrik me kapotquote:Op donderdag 27 mei 2004 06:00 schreef Babi-pangang het volgende:
Dames en heren, mijn taak op dit forummachientje bestaat slechts hieruit de heren en dames beheerders van dit forum er bewust van te maken, dat er vannacht, tijdens hun afwezigheid, dus van allerlei 'geheimen' kunnen worden uitgewisseld. 'S morgens wissen zij het welliswaar en 'bannen' zij desbetreffende, maar ondertussen is het toch maar gezegd!!!
Dames en heren, word wakker!!!
Van fouten leer je hé? En dan ga je er nu anderen op aanvallen. Waarom verbaast me dit niets???quote:Op donderdag 27 mei 2004 06:00 schreef Babi-pangang het volgende:
Dames en heren, mijn taak op dit forummachientje bestaat slechts hieruit de heren en dames beheerders van dit forum er bewust van te maken, dat er vannacht, tijdens hun afwezigheid, dus van allerlei 'geheimen' kunnen worden uitgewisseld. 'S morgens wissen zij het welliswaar en 'bannen' zij desbetreffende, maar ondertussen is het toch maar gezegd!!!
Dames en heren, word wakker!!!
Wat heb jij toch? Waarom denk jij voortdurend dat ik of iemand jou naaapt? Waarom? Ik denk dat jij DRINGEND in behandeling moet... Zo, en nu ga ik pitten! Ik ben K-A-P-O-T!!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 06:05 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Van fouten leer je hé? En dan ga je er nu anderen op aanvallen. Waarom verbaast me dit niets???
Verzin eens iets wat van jezelf is, en niet als een papagaai, anderen na zitten praten???
![]()
![]()
![]()
Je aapt mij niet na, je bent door mij opgeleid. Ik ben jouw MASTER. Maar jij denkt dat je je MASTER nu al aan kan, maar daarvoor moet je nog een beetje groter worden, en meer bambix eten. Van pindakaas word je ook wel een grote jongen hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2004 06:08 schreef Babi-pangang het volgende:
[..]
Wat heb jij toch? Waarom denk jij voortdurend dat ik of iemand jou naaapt? Waarom? Ik denk dat jij DRINGEND in behandeling moet... Zo, en nu ga ik pitten! Ik ben K-A-P-O-T!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |