relaties of nieuws of klaagbaak...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:40 schreef hardsilence het volgende:
Klaagbaak..![]()
Onzin, acties die in strijd met het recht zijn moeten hard worden aangepakt. Misbruik maken van iemands wanhopig situatie is heel erg vuil.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:35 schreef Xennia het volgende:
ach mensen betalen voor een illusie. Laat ze toch in hun wanhoop
Heb je soms aandelen in zo'n oplichtersbedrijfje ofzo...? Het gaat toch over relaties, en dan wel NEPrelaties.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:40 schreef hardsilence het volgende:
Klaagbaak..![]()
edit] Mijn inziens tenminste géén R&P onderwerp. [/edit]
en zo zullen mensen het nooit zelf leren om weldenkend te zijn. Neem ze maar in beschermingquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Onzin, acties die in strijd met het recht zijn moeten hard worden aangepakt. Misbruik maken van iemands wanhopig situatie is heel erg vuil.
We hebben met z'n allen in de wet afgesproken dat oplichting bestraft moet worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
en zo zullen mensen het nooit zelf leren om weldenkend te zijn. Neem ze maar in bescherming
Ik geloof mijn ogen niet...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
en zo zullen mensen het nooit zelf leren om weldenkend te zijn. Neem ze maar in bescherming
Ik ook niet, Xennia spoort niet helemaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:52 schreef fredDK het volgende:
[..]
Ik geloof mijn ogen niet...![]()
En dus moet men maar opgelicht worden. In de wet staat nog altijd geen straf voor onnozelheid, over oplichting, dat een zwaar economisch misdrijf is, staat er wel van alles in de wet.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:53 schreef Xennia het volgende:
kom op zeg! als je denkt dat je met je droomvrouw te maken hebt uitsluitend op grond van een hoop betaalde smsjes dan spoor je gewoon niet
Dus, die lui moeten keihard worden aangepakt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:56 schreef kastanova het volgende:
Als je denkt dat je droomvrouw je eerst 1,10 per smsje laat betalen, terwijl ze al toegezegd heeft de rekening te betalen, spoor je nog minder....
Op domheid staat geen straf op oplichting des te meer.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sorry, maar dan ben je echt DOM als je daar intrapt
Volgens mij is het geen oplichting als je zelf contact opneemt of toenadering zoekt hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:55 schreef Steijn het volgende:
En dus moet men maar opgelicht worden. In de wet staat nog altijd geen straf voor onnozelheid, over oplichting, dat een zwaar economisch misdrijf is, staat er wel van alles in de wet.
Het zijn wel die oplichters die niet sporen. Als ik je zou vertellen dat je een auto hebt gewonnen dan hang je ook aan de telefoon om deze te ontvangen. Ik zal anders met smoezen aankomen totdat je het opgeeft...Men belooft dus hetgeen die personen graag willen hebben, en dit totdat ze afhaken.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:53 schreef Xennia het volgende:
kom op zeg! als je denkt dat je met je droomvrouw te maken hebt uitsluitend op grond van een hoop betaalde smsjes dan spoor je gewoon niet
hoe zit het met de eigen verantwoordelijkheid van mensen? damnquote:Op zaterdag 8 mei 2004 03:57 schreef El_Nino het volgende:
Is dagt een reden om zulke mensen met een rekening van 4000 euro achter te laten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |