Ach ja die wonen zelf allemaal toch in koop woningen met hun 9500 euro per maand.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:35 schreef Meh7 het volgende:
Leuk kabinet dit
ik denk dat dit kabinet het niet lang gaat volhouden..quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:35 schreef Meh7 het volgende:
Leuk kabinet dit
Ik vind dat ze het anders al heel lang volhouden. Veel te lang!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:27 schreef GiSH het volgende:
[..]
ik denk dat dit kabinet het niet lang gaat volhouden..
Le-zen, dropkikker:quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:35 schreef supercreep het volgende:
Hahahah die topictitel "Forse huurstijging"van tussen de 0,4 en 1,2 % per jaar Poeh hé.
M.a.w.: In 2008 mag er wat dit Kabinet betreft 12% PER JAAR bij.quote:In 2006 is dat 0,8 procent plus inflatie, en in het jaar daarop komt er 1,2 procent bij. Dat plafond kan in 2008 vervallen "bij voldoende nieuw aanbod van woonruimte", staat in de uitgelekte tekst.
In Nederland gaat dat vast weer andersom werken, meer huizen nog hogere huren. Ik ken dat ondertussen wel zo'n beetje hier.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:28 schreef HiZ het volgende:
In Belgie heb je ook een grote vrije sector, en dus meer huizen en lagere huren.
Tja, als de geloofstemmers onder deze kiezers nu eens inzagen dat het CDA niets meer met geloof te maken heeft, maar het slechts als lokkertje gebruikt...quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:44 schreef kingmob het volgende:
M'n huur is anders nu al met 7.2% gestegen
Ik wil graag deze gelegenheid aangrijpen om alle CDA-stemmers te bedanken omdat "het een grote middenpartij is" (drie huisgenoten dus).
Heb ik gedaan, het staat er toch echt. Na die periode wordt het wellicht een vrije sector. Dat jij dan denkt dat dat betekent dat de prijzen verder omhoog gaan, is jouw eigen onwetendheid. Sla eens een paar economie-boeken open en er gaat een wereld voor je open.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:41 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Le-zen, dropkikker:
Vind je het erg als ik de gok liever niet neem?quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:56 schreef supercreep het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, het staat er toch echt. Na die periode wordt het wellicht een vrije sector. Dat jij dan denkt dat dat betekent dat de prijzen verder omhoog gaan, is jouw eigen onwetendheid. Sla eens een paar economie-boeken open en er gaat een wereld voor je open.
succes
En sinds wanneer houden woningcorporaties zich aan de wetten van vraag en aanbod? Om maar eens iets te noemen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:56 schreef supercreep het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, het staat er toch echt. Na die periode wordt het wellicht een vrije sector. Dat jij dan denkt dat dat betekent dat de prijzen verder omhoog gaan, is jouw eigen onwetendheid. Sla eens een paar economie-boeken open en er gaat een wereld voor je open.
succes
Bovenop de infaltie cijfers dan wel te verstaan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:35 schreef supercreep het volgende:
Hahahah die topictitel "Forse huurstijging"van tussen de 0,4 en 1,2 % per jaar Poeh hé.
Kopen wordt ook steeds onaantrekkelijker gemaakt btw (voorstel verval belastingvoordeel)quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bovenop de infaltie cijfers dan wel te verstaan.
Damn wat een ###voostel weer, wil de overheid nu elke malloot een huis laten kopen.
Laat de overheid eerst maar eens zorgen dat er voldoende aanbod op de markt is zowel qua huren als kopen, zodat we reeele prijzen in de huizen markt gaan krijgen ipv al die woeker prijzen.
Als ze de huurders dan toch een oor aan willen naaien, pleuren ze wat mij betreft die hele hypotheekrente aftrek ook maar overboord.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:42 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Kopen wordt ook steeds onaantrekkelijker gemaakt btw (voorstel verval belastingvoordeel)
quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ze de huurders dan toch een oor aan willen naaien, pleuren ze wat mij betreft die hele hypotheekrente aftrek ook maar overboord.
klopt laatst nog wat over gelezen, ze verhogen alleen maar omdat het MAG, het kabinet zou ZEKER in deze barre tijden de huren moeten bevriezen, nee hoor ze bevriezen de lonen wel zodat we niet meer geld kunnen vragen maar wel de lasten verhogen waardoor jan met de pet helemaal geen cent meer heeft om zn reet te krabbenquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:26 schreef AchJa het volgende:
Verhuurders de vrij hand geven... Dan wordt het gvd 1 grote vrije sector. Ik wil een huis huren, hier heb je een kippenhok a 1500 euro per maand. De plannen worden steeds triester. Alsof die coorperaties al niet genoeg geld hebben.
Naast de vuilnisbelt! Ik vind het altijd zo verdacht dat de huurders gewoon weer de lul zijn, laat die lui die een huis gekocht hebben maar eens extra inleveren ipv al die interesante belastingvoordeeltjes op te strijken. Zeker toen er nog geen jaar geleden alles uit de kast werd gehaald met reclame-campagnes "Huren best makkelijk" enz.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:49 schreef DuchessX het volgende:
[..]En dan met zijn alleen een krotten- of sloppenwijk bouwen zeker ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |