Klopt, ze haat alles wat haar tegenstaat of niet in haar straatje past. Ze haat ook mannen die niet betalen na de sex, mannen die niet over onderwerpen praten die haar interesseren, en mensen die in haar ogen niet grappig zijn. Hoe ze ooit een mod heeft kunnen worden is mij een raadsel. Maar je weet hoe het spreekwoord gaat:quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:26 schreef martinuhhh het volgende:
HTT, je bent niet de enige waar Inso een teringhekel heeft
Is dat hier een issue dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:33 schreef BossFight het volgende:
[..]
nee maar wel 500 andere![]()
Op zich.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Is dat hier een issue dan?
Hond is ziek.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:14 schreef HTT-Thalan het volgende:
Heuy Inso! zijn we al uitgereld? Of heb je geen beledigingen meer over
Ik vind je de laatste tijd wel zwakker worden hoor
Is je vriend nu alweer met nat haar naar het park gegaanquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hond is ziek.. Misschien dat ik later wat meer tijd en zin heb om je uit te schelden.
.
Volgens mij was Inso dat ookquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:19 schreef cerror het volgende:
Die rel rond DeEsiE was leuker
Nee, die andere hond. Die Dobermann die met alle liefde jouw strot door zal bijten als ik een seintje geef.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Is je vriend nu alweer met nat haar naar het park gegaan![]()
Kleed je vriendje warm aan voor je gaat wandelen, dan hoeft ie niet zo vaak onder de wol![]()
Jij FoKt ze zeker? 3x raden wie de teef in huis isquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, die andere hond. Die Dobermann die met alle liefde jouw strot door zal bijten als ik een seintje geef.
Ik hoop dat jouw bier doodslaatquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:24 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Goed topic. Ik hoop dat hij dood gaat.
En dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:27 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw bier doodslaat [afbeelding]
En dat is dan waar jouw leven uit bestaat. Arme jongenquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Dan pak ik een nieuwe. DAT doe ik dan. Lul.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En dat is dan waar jouw leven uit bestaat. Arme jongen![]()
Als jij oud genoeg bent om te drinken zal je leven er niet veel rooskleuriger uitzien. Het enige verschil is dat jij je blikjes waarschijnlijk moet stelen. Ik weet nog wel een Dirk v/d Broek waar dit erg makkelijk schijnt te zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En dat is dan waar jouw leven uit bestaat. Arme jongen![]()
Met stemmetjes, en vrolijke kleuren als je gaat slapen, en 's morgens je mama die een bordje warme brinta voor je neerzet voor je naar de sociale werkplaats gaatquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:31 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]. Er zit een hele mooie wereld achter, allemaal in mijn hoofd.
.
Ja, jouw leven is er idd een stuk beter op geworden sinds die oude vrouw van het leger des heils je adopteerde, je hebt nu zelfs je eigen fiets :') maar die tip van die blikjes kende ik niet, daar heb je vast jaren over gedaan, om dat te lerenquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als jij oud genoeg bent om te drinken zal je leven er niet veel rooskleuriger uitzien. Het enige verschil is dat jij je blikjes waarschijnlijk moet stelen. Ik weet nog wel een Dirk v/d Broek waar dit erg makkelijk schijnt te zijn.
Tot aan de ^ klopt het.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Met stemmetjes, en vrolijke kleuren als je gaat slapen, en 's morgens je mama die een bordje warme brinta voor je neerzet ^ voor je naar de sociale werkplaats gaat
Jij doet me denken aan die Langharige kerel met die baard die altijd naast de AH tegen de muur ligt, met een tas vol Euroshopper halve litersquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:34 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Tot aan de ^ klopt het.
Ik de niet mee aan de maatschappij. Ik haat de maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |