Het fenomeen BansheeBoy, de nieuwe messias?-door Silmarwen-BansheeBoy?Deze befaamde Fok! user is al actief bezig op fok sinds maandag 9 juli 2001 @ 10:57.
Zijn eerste post was in
Wie is de beste SPITS van nederland?Zijn eerste topic was
Bergkamp videoHij heeft sindsdien 5136 post met een gemiddelde van 5 per dag.
Doch hij niet veel post is hij eenbekend fenomeen geworden op fok en heeft zelfs een fantopic
BansheeBoy fanclub!Nu vragen wij ons natuurlijk af "Wie of wat is BansheeBoy nu eigenlijk?"Bansheeboy is een man van 23 jaar. Werkzaam als systeembeheerder en dwangmatig moslim.
Waarom dwangmatig? BansheeBoy kan geen gesprek houden zonder de Islam erbij te betrekken.
Zo is hij heilig overtuigt dat de Islam de verlossende godsdienst is. Dat een man voor een vrouw moet zorgen en overspel een doodzonde is.
Nu heeft BansheeBoy wat andere ideeen over overspel dan de gemiddelde Nederlander.
Wie denkt BansheeBoy wel dat hij is?quote:
[14:16] <Bansheeboy> Mijn visie over mezelf: eerlijk, relativerend, veel feitenkennis, visonair
[14:16] <Bansheeboy> O jah, ik ben absoluut geen kloon
[14:17] <Bansheeboy> Ik ben 1 van de weinigen op Fok! die Nederland daadwerkelijk wil verbeteren
[14:17] <Bansheeboy> ik zeg altijd wat ik denk zonder daarbij anderen te kwetsen
[14:18] <Bansheeboy> ofschoon ik zelf geen kloon ben
[14:18] <Bansheeboy> tevens vind ik mezelf ijzersterk in mijn discours, zowel taalkundig als inhoudelijk
[14:19] <Bansheeboy> en ben ik een meester in het schrijven van jinalte essay's
Wat denken andere wat BansheeBoy is?JohnnyKnoxville
quote:
[14:15] <JohnnyKnoxville> Ik vind hem een briljante kloon.
Knut
quote:
Knut... says:
Kloon. Vervelend. Obsessief. Grappig
Knut... says:
Ookal is hij geen kloon. Hij komt wel zo over
En wat ik vind van BansheeBoy?Ik ben groot fan van hem. Hij is geniaal in het schrijven van essays en heeft enorm veel zelfkennis. Bovendien maakt hij zulke gekke spelfouten dat mijn Nederlands perfect lijkt!
Hij is onze nieuwe messias die de Islam zal laten bloeien als nooit te voren!
Ik hoop dat wij nog lang mogen genieten van BansheeBoy.
En lieve lezers wat vinden jullie nu eigenlijk echt van onze geliefde user BansheeBoy?