mazzelaarquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef schatje het volgende:
New York is leuk, heel erg leuk. Ik heb er een zus wonen.
En de opgepoetste appeltjesquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:33 schreef Copycat het volgende:
Dean & DeLuca is inderdaad een prachtige zaak die je niet mag missen. Al was het alleen al voor de heerlijke koffie.
Ach, hangt er vanaf wat je wensen zijn. Laatste keer in NYC overnacht in Bowery's White House Hotel. Je krijgt dan echt een hokje van 2 meter lang en 1,20 meter breed (echt waar), maar what the heck, overdag en 's avonds zit je in de stad en als je op je 'kamer' (lol) bent heb je je ogen dicht en slaap je (als de mensen om je heen niet teveel snurken). Kosten 30$ per nacht, met de huidige wisselkoers zo'n 25 euro.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:18 schreef DaBeetle het volgende:
[..]
mazzelaar![]()
de asociaal hoge hotelprijzen weerhouden me er van voorlopig weer n reisje erheen te boeken... Voor de prijs van de vlucht hoef je t niet te laten in elk geval.
thanxquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
New York deel II
Probeer de Bronx eens ...quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:14 schreef salvadio het volgende:
Daarom is mijn vraag. Weet een van jullie leuke, jeans-achtige, winkels in NY. Of een winkelbuurt van een prijsklasse die beter bij het budget van de gemiddelde nederlandse student past?
Chinese vrouwenquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:31 schreef schatje het volgende:
Een andere tip is de winkel "Shanghai Tang ", gevestigd aan de Madison Avenue. Ik heb daar beeldige zijde kussentjes gekocht. Het is wel een prijzige winkel, maar oh, wat een beeldig spul verkopen zij.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
OMG, dit is echt een vrouwentopic ... Ik ben wegquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:31 schreef schatje het volgende:
Een andere tip is de winkel "Shanghai Tang ", gevestigd aan de Madison Avenue. Ik heb daar beeldige zijde kussentjes gekocht. Het is wel een prijzige winkel, maar oh, wat een beeldig spul verkopen zij.
Ik ben er in de lente van 2002 geweest en het bestond nogquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:33 schreef Copycat het volgende:
Bestaat 21st Century nog of is dat na 9/11 ook verloren gegaan?
Als het nog bestaat, moet je zeker daar naartoe. Alle grote designers voor hele kleine prijsjes.
Dean & DeLuca is inderdaad een prachtige zaak die je niet mag missen. Al was het alleen al voor de heerlijke koffie.
In de omgeving van Prince street (vlak boven Canal street) vind je allerlei leuke, kleine zaakjes.
Is wel duur...quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:03 schreef Joran-Joran het volgende:
Ga gewoon naar websites van merken waar je graag kleding van wilt hebben, klik op store locator of iets dergelijks, want bijna elke winkel heeft wel een flagstore of een shop-in-the-shop in New York!![]()
Ah, kijk aan!quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben er in de lente van 2002 geweest en het bestond nog
Net naast Ground Zero i.i.g.
Ah dat zal m zijn. Na 9-11 was de winkel maanden dicht voor renovatie, en ze zaten met die grote voorraden, vandaar dat het toen daar zo goedkoop wasquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, kijk aan!
Is een ware must!
Edit: er zit trouwens een outlet in Secaucus, NJ
9 juli, heb trouwens hetzelfde plan als jij... lijkt me fantastisch!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:10 schreef Prox het volgende:
[off-topic]
wanneer ga je?
Hee wacht ff, ik ook! Ben alleen een man die winkelen houdt. Maarreh, ik ga ook zeker cultuur snuiven. Dat is nog altijd de voornaamste reden dat ik er heen ga.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:26 schreef Xternal het volgende:
[..]
Probeer de Bronx eens ...
Maar even iets anders: ga je in New York ook nog iets aan *cultuur* doen of ga je alleen maar winkelen? Disclaimer: Ik ben een man, misschien begrijp ik je daarom ook niet hoor!
Met welke maatschappij??quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:45 schreef salvadio het volgende:
Bedankt voor alle tips!
[..]
9 juli, heb trouwens hetzelfde plan als jij... lijkt me fantastisch!
Ik geloof met de KLM... M'n ouders regelen het allemaal. Daar ga ik dan voor de laatste keer nog maar eens goed van genieten. ;-)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Met welke maatschappij??
Ik zweer zelf bij Singapore Airlines (eigen tv scherm, Nintendo etc etc). Zij vliegen op Newark. Het voordeel daarvan is in tegenstelling tot JFK de snelle afhandeling.
Dan wordt het JFK denk ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:32 schreef salvadio het volgende:
[..]
Ik geloof met de KLM... M'n ouders regelen het allemaal. Daar ga ik dan voor de laatste keer nog maar eens goed van genieten. ;-)
Ik ook. In het verleden heb ik nooit nergens last van gehad.quote:Zie trouwens erg op tegen het lange wachten op het vliegveld... die douane schijnt echt een ramp te zijn in de VS. Zeker als je een donker uiterlijk hebt. Waar ik dus mee gezegend ben :-)
ik vlieg 7 augustus met Air France (overstappen op Charles de Gaulle). Air France vliegt ook op Newark. en gelukkig kan ik in NY bij iemand blijven pitten om zodoende de hotelkosten te vermijden. meer $$$ voor leuke dingenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Met welke maatschappij??
Ik zweer zelf bij Singapore Airlines (eigen tv scherm, Nintendo etc etc). Zij vliegen op Newark. Het voordeel daarvan is in tegenstelling tot JFK de snelle afhandeling.
Nee hoor, ze verkopen ook herenkleding. Zo ook het luxe warenhuis Saks Fifth Avenue.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:19 schreef Wytze het volgende:
Ook Wytze meld zich voor 4 augustus 6 daagjes New York
Was Bloomingdales niet alleen voor vrouwen ? Ik wil effe kijken voor wat nieuwe stijlvolle kleding, paar mooie blousen, pantalonnen, misschien een nieuwe suitwaar kan je dan het beste zijn ?
hoeft niet, ben zelf ook met klm geweest en landen op newark.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan wordt het JFK denk ik.
Ja, KLM vliegt ook op Newark. Alleen het voordelige van Singapore Airlines is dat je 's ochtend om een uur of 11:00 aankomt en 's avond om 22:15 weer vertrektquote:Op zondag 6 juni 2004 19:10 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hoeft niet, ben zelf ook met klm geweest en landen op newark.
Het is echt een zeer rustige airport...
Wij hebben geboekt bij Peter Langhout iemand enig idee met wie je dan vliegt?quote:Op zondag 6 juni 2004 19:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, KLM vliegt ook op Newark. Alleen het voordelige van Singapore Airlines is dat je 's ochtend om een uur of 11:00 aankomt en 's avond om 22:15 weer vertrekt.
En de service natuurlijk.
Hoe bedoel je Macy's is Ordinair, wat moet je je daar bij voorstellen ?quote:Op zondag 6 juni 2004 19:55 schreef Speth het volgende:
Ja, klopt, Macy's is ordinair, maar ik vond 't leuk omdat 't typisch Amerikaans is
Vond 't ook super om in Miami te gaan eten in de meest goedkope vreettent van Sunny Isles, je moest in de rij staan voor een tafel, en 't smaakte nergens naar, maar 't was wel lachenAl die rare (onwijs dikke, opgemaakte) mensen
Tja, wat zij moeten importeren is daar dus duurder. En dan bedoel ik dus Europse merkenquote:Op zondag 6 juni 2004 19:58 schreef Wytze het volgende:
[..]
Wij hebben geboekt bij Peter Langhout iemand enig idee met wie je dan vliegt?
Ligt de prijs van kleding gemiddelt trouwens niet veel hoger dan in New York? Als ik kijk bij die Boss Winkel op Fifth Avenue dan denk ik Jum Jumen tegelijkertijd zie ik de $$$$$
Ah, je hebt dus selectief gekeken. Geen wonderquote:Op zondag 6 juni 2004 20:39 schreef matthijst het volgende:
Vind het vooral handig dat ze daar zo'n Sean John en Hilfiger afdeling hebben, dat zijn eigenlijk de enige dingen waar ik naar keek daar![]()
Als je Nederland gewend bent qua aanbod dan ben je misschien snel tevreden...
Ook beperkt assortiment. Wat is vrouwen lingerie trouwens goedkoop in tegenstelling tot mannen boxersquote:Op zondag 6 juni 2004 22:32 schreef matthijst het volgende:
Barneys?
http://www.barneys.com/index_flash.html
klik hier eens.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:03 schreef Wytze het volgende:
Bloomingdales lijkt me erg vet
http://www.bloomingdales.com
Mooie kleding voor vrouwen iig Maar kon er niks voor mannen vinden, terwijl ze het wel hebben toch ?
quote:Men's clothing
There are hundreds of brands to browse through in this one-stop shop for guys who like to mix and match; there are clothes for any mood or moment, from chic Armani and Joseph Abboud suits to snazzy Sean John gear.
quote:Formalwear
There are hundreds of suits and sport jackets to browse through in this shop for guys who like to mix and match. For more formal moments, pick up a tux by Calvin Klein, Hugo Boss, or Armani (prices start at $695).
Dat klinkt erg goed! Bedankt voor de tip. Tot nu toe heb ik dat alleen op foto's gezien ;-)quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:49 schreef miracle2 het volgende:
South Street Seaport (vlak naast Brooklyn Bridge). Ga aan het eind van de dag, dan is er veel gezelligheid daar (straatartiesten e.d.). En dan natuurlijk voor zonsondergang de Brooklyn Bridge overlopen zodat je de sunset over New York ziet komen. Prachtig !!
Is dat die outlet met die huisjes?? soort dorpje?? zo ja dan moet je er zeker heen gaan... zo nee... er is er ergens nog 1tje in de buurtquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:35 schreef texelonia het volgende:
Kweenie of je een auto hebt daar? Maar stukje buiten New York heb je een hele grote outlet, met heleboel bekende (dure) merken. Kleding is aanzienlijk goedkoper en gewoon goede kleding enzow.
Weet alleen niet meer precies waar het was, en of je er eventueel met de trein ofzow kunt komen, dat zou ik aan mijn zus moeten vragen (die is een jaar au-pair geweest in NY). Volgens mij was het ergens bij White Planes ofzow, maar weet het niet zeker meer...
Als je geïnteresseerd bent kan ik het wel vragen voor je
Newark is inderdaad een fijn vliegveld. Binnen een half uurtje waren we daar klaar. De o zo gevreesde douane viel dus wel mee.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Met welke maatschappij??
En Wytze gaat over 1,5 weekquote:Op zondag 25 juli 2004 16:13 schreef Brennie het volgende:
Als ik dat zo lees krijg ik ook zin om erheen te gaan
*Jaloers*quote:Op zondag 25 juli 2004 22:27 schreef Wytze het volgende:
[..]
En Wytze gaat over 1,5 week
Hele mooie winkel ja! Al vond ik Bergdorff & Goodman leuker aangezien wat ze moderner collecties van de designers verkochten. De uitverkoop was daar bovendien top! Zwart Gucci overhemd voor 100 dollar... (!)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:06 schreef Wytze het volgende:
New York was zeker vet
Shoppen daarintegen gaat in Nederland net zo goed. Macy's vond ik echt totaalBloomingdales ging wel, daar hadden ze veel keus. Waar je echt even moet gaan kijken Saks Fifth Avenue !
Echt petje af voor die luiDe beste verkopers ooit daar Top zaak ! ..a bit pricy though
Haha, ik had ook een Boss overhemd super goedkoop. Op het kaartje stond 135,- Maar ik nam hem gewoon. Die kerel rekent mij af 54,-. OKquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:30 schreef salvadio het volgende:
[..]
Hele mooie winkel ja! Al vond ik Bergdorff & Goodman leuker aangezien wat ze moderner collecties van de designers verkochten. De uitverkoop was daar bovendien top! Zwart Gucci overhemd voor 100 dollar... (!)
Dat heb ik dan weer gemist!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:27 schreef Wytze het volgende:
[..]
Haha, ik had ook een Boss overhemd super goedkoop. Op het kaartje stond 135,- Maar ik nam hem gewoon. Die kerel rekent mij af 54,-. OK![]()
Vriend van mij stond achter me, kreeg die zijn blouse ook voor die prijs. Goeie shit daar
Bergdorff & Goodman ben ik niet geweest, waar zat die ? En congrats on the Gucci, die hebben ook mooie shirtjes
Go euro Go go !quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:27 schreef salvadio het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer gemist!![]()
We zijn zowiezo in een goede tijd geweest want de dollar stond op 80 eurocent. Dan wordt 100 dollar opeens 80 euro en 54 dollar wordt 43,80 euro.
Staat helemaal mooi! :-)
Absoluutquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:04 schreef salvadio het volgende:
Nou ja, weet ik dat voor de volgende keer, want NY is zeker voor herhaling vatbaar!
Ik heb het vermoeden dat jij daar ook zo over denkt :-)
Dat eerste klopt in ieder geval. Naast die gigantische speelgoedwinkel. Er is een mannen- en vrouwenvestiging. (naast Tiffany's)quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:21 schreef schatje het volgende:
Bergdorf & Goodman is volgens mij gevestigd aan Fifth Avenue.
Was dat ook niet het filiaal waar Winona Ryder zich aan het inleven was *kuch* voor een rol??
Kerst in NYC is uebergeilquote:Ik verblijf tijdens de kerstdagen in NY, en zoals wel bekend is er na de kerstdagen altijd mega uitverkoop, JOEPIE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |