abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:21:10 #101
39581 Salvad0R
universal
pi_19417163
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik denk dat ze snel moeten zijn, of zijn er misschien wat technische haperingen, dat dit plan nog niet is doorgevoerd?
(lastig al die planningen van de vrijmetselarij-bureaucratie, als je niet het passende meetpasser-olijftak-stempeltje onder het juiste document hebt, moet je weer helemaal vooraan bij het loket 'aanvraag werelddominatie' beginnen )
*Laughing Out Loud.
pi_19417228
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:20 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei het al AL LEG JE DE WAARHEID RECHT VOOR UWEN NEUS , GIJ ZULT HET ONTKENNEN
Leuke one liner, jammer dat het geen inhoud heeft.
quote:
omdat het jullie BESEF TE BOVEN GAAT , jullie begrijpen de verhoudingen niet , de technische waarheid niet
en al helemaal niet , dat dit allang geaccepteerd is in de wetenschap
maar NIET OPENBAAR GEMAAKT!!!
Maar natuurlijk.... En jij begrijpt het natuurlijk wel....
quote:
en General... jullie vragen zelf om bewijzen , ik heb geen zin om een MAAND lang hier te zitten typen tot jullie wat geloven , dus VOILA , zeur dan niet dat ik iets copy paste...
als ik links zou zetten , dan leest niemand de tekst die er toe doet....
er is tevens ook een groter publiek dan wat er nu present is
en dat leest eerder de text hier onder de neus , dan dat het op een onbekende link klikt.
Het probleem is dat ook deze teksten nergens een onderbouwing bevatten. Deze teksten staan vol met aannames die niet te verifieren zijn. De teksten zijn dan ook gewoon fictie, zoals Isaac Asimov of Margaret Weis ze zouden kunnen schrijven.
quote:
ik zal jullie nog eens de waarheid aanrijken , Bird zei het al , ze zijn er niet klaar voor , ik geef hem gelijk , de mensheid is het blijkbaar inderdaad nogsteeds niet waard om de waarheid te kennen
waar ik ook kom , met alle goede bedoeling , ongeloof....
algoed....
dan niet.
op naar het de volgende topic , of site , of connectie.....
Succes joh..... Maar als jij zo'n belangrijke speler bent, zou je je dan niet bezig moeten houden met het domineren van de wereld? Of het reizen naar andere dimensies? Of.... of... of.....
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:23:43 #103
39581 Salvad0R
universal
pi_19417237
quote:
ik zei het al AL LEG JE DE WAARHEID RECHT VOOR UWEN NEUS , GIJ ZULT HET ONTKENNEN

omdat het jullie BESEF TE BOVEN GAAT , jullie begrijpen de verhoudingen niet , de technische waarheid niet
en al helemaal niet , dat dit allang geaccepteerd is in de wetenschap
maar NIET OPENBAAR GEMAAKT!!!

en General... jullie vragen zelf om bewijzen , ik heb geen zin om een MAAND lang hier te zitten typen tot jullie wat geloven , dus VOILA , zeur dan niet dat ik iets copy paste...
als ik links zou zetten , dan leest niemand de tekst die er toe doet....
er is tevens ook een groter publiek dan wat er nu present is
en dat leest eerder de text hier onder de neus , dan dat het op een onbekende link klikt.

ik zal jullie nog eens de waarheid aanrijken , Bird zei het al , ze zijn er niet klaar voor , ik geef hem gelijk , de mensheid is het blijkbaar inderdaad nogsteeds niet waard om de waarheid te kennen
waar ik ook kom , met alle goede bedoeling , ongeloof....
algoed....
dan niet.

op naar het de volgende topic , of site , of connectie.....
Joh, ik ben voor elke waarheid klaar, maar als een of andere user gaat verkondigen dat hij overal "middenin" zit, dan is t logisch dat ik alles wat diegene zegt bij voorbaat in twijfel trek.
Onzin praten, kritiek krijgen en dan roepen "men is niet klaar voor deze informatie", is een goed voorbeeld van rondlopen met een bord voor je hoofd.
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:25:53 #104
33189 RM-rf
1/998001
pi_19417294
quote:
het gaat niet om hoeveel je tiept, en hoeveel plaatsjes of gecopy-paste teksten je wel niet plaatst.

het gaat erom of je kunt antwoorden op vragen van mensen hier, ingaan op de twijfels en je beweringen onderbouwen.

ik zie van jouw kant veel FUD komen, maar je ontwijkt direkte antwoorden en komt enkel aan met meer losse en weinig relevante andere beweringen.

je OA is niets anders dan een naam geven welke invloed de inlichtingendiensten hebben op de amerikaanse politiek, die is idd groot.
maar dat bewijst nog niet dat deze ook de politiek aansturen qua plannen, als je kijkt naar bv het handelen van Hoover was het voornamelijk manipulatie om zijn eigen positie te versterken en die van het Bureau, het is niet zo dat er werkelijk een sociaal-betrokken plan achterstond dat Hoover poogde te bereiken.
Hij was gewoon een slimme carriere-bureaucraat, niets meer en niets minder, ik vermoed dat in de regionen die jij noemt als 'complot-leiders' je verdomd veel van dat soort carriere-bureaucraten tegenkomt (Bush, Nixon) zonder nu echt een eigen 'masterplan' dat ze wilden bereiken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19417308
* Croga belt met de kliniek...

"Geen onbegeleid verlof meer voor die Baajdude meer hoor! Hij probeert zijn waanideëen nu ook al buiten de kliniek aan de man te brengen!"
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:34:29 #106
39581 Salvad0R
universal
pi_19417504
Pas als de bron objectief is, zal ik dingen als waarheid aannemen.
Feit is dat geen enkele bron objectief is, er is altijd wel iemand die aan de touwtjes trekt.
We know what we need to.
Kennis, die gedeeld wordt door de massa, is een absolute waarheid voor die massa.
Waarheden worden gecreeerd, nix meer, nix minder.
pi_19417543
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:54 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

klik
quote:
Welcome to Majestic Twelve! As you know, we are a super-above-top secret organization and information about the Group is highly restricted.
!

Deze site heeft een originele marketingsstrategie, petje af hoor

Bij een boek aangeboden op de site (Amazon)

Above Top Secret
Timothy Good
Buy New $14.95!
quote:
Fortunately, this was marketed as fiction, or the game would be up for Majestic Twelve! John Oliver Banion is (apparently) abducted by aliens and becomes a virtual messiah for UFO movement. But was he really abducted, or was it a screwed-up misinformation campaign by the super-secret group, Majestic Twelve?
MJ-1 says: "Screwed up?!? We never screw up!"

MJ-2 says: "This is the worst thing to happen to Majestic Twelve since that book about the real Roswell cover-up! Uh, that microphone isn't live, is it? Never mind."
kopen jongens, $$$
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:38:27 #108
39581 Salvad0R
universal
pi_19417607
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:36 schreef The_Shining het volgende:

[..]

[..]

!

Deze site heeft een originele marketingsstrategie, petje af hoor

Bij een boek aangeboden op de site (Amazon)

Above Top Secret
Timothy Good
Buy New $14.95!
[..]

kopen jongens, $$$
ja, wat een grapjassen he
op dat forum zitten alleen maar conspiracy freaks
had gegoogled naar die zin: "wij creeeren de heldere waarheid" oid, in t Latijn en ik kreeg die site.
pi_19417621
Baaj ik moet de andere posters gelijk geven dat je het op een andere moet brengen. Je moet iedereen in zijn/haar waarde laten.

Veel mensen staan best open voor de dit verhaal.. Jouw methode werkt tot nu toe averechts please change your style.

[ Bericht 5% gewijzigd door ramzes op 26-05-2004 13:04:35 ]
pi_19417656
Wat me overigens erg opvalt is dat:

- Baaje niets in zijn profiel heeft ingevuld terwijl de meest felle vragenstellers het gehele profiel hebben gevuld.
- Baaje in het geheel niet buiten TRUTH post......

Vooral dat eerste punt valt me vaker op: degenen die niet in staat zijn hun ideeen met verifieerbare feiten te onderbouwen, laten ook nooit weten wie ze nou eigenlijk zijn......
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:50:07 #111
39581 Salvad0R
universal
pi_19417907
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:40 schreef Croga het volgende:
Wat me overigens erg opvalt is dat:

- Baaje niets in zijn profiel heeft ingevuld terwijl de meest felle vragenstellers het gehele profiel hebben gevuld.
- Baaje in het geheel niet buiten TRUTH post......

Vooral dat eerste punt valt me vaker op: degenen die niet in staat zijn hun ideeen met verifieerbare feiten te onderbouwen, laten ook nooit weten wie ze nou eigenlijk zijn......
ik denk dat baaj zijn beoordelend vermogen niet moet overschatten.
wat voor hem waarheid is, is niet automatisch voor iedereen waarheid.
Als we samen de informatie objectief kunnen doorspitten, dan komen we uiteindelijk bij waarheden die dichter liggen bij de "echte" waarheid, dan een individuele kijk op zaken.
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:50:47 #112
39581 Salvad0R
universal
pi_19417925
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:50 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

ik denk dat baaj zijn beoordelend vermogen niet moet overschatten.
wat voor hem waarheid is, is niet automatisch voor iedereen waarheid.
Als we samen de informatie objectief kunnen doorspitten, dan komen we uiteindelijk bij waarheden die dichter liggen bij de "echte" waarheid, dan een individuele kijk op zaken.
en Dat is interessant, vind ik.
pi_19418320
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:05 schreef displission het volgende:

Jim Morrison(vergeef me Jim als ik je achternaam verkeerd schrijf)had ook een droom. Hij wilde ook grote groepen achter zich verzamelen om de wereld te veranderen. Zijn biografie heb ik ook gelezen(Doors of Perception)
Doors of Perception is geschreven door Aldous Huxley na een goede mescaline trip, het is niet bepaald de biografie van Morrison.

Dit topic leest wel lekker weg moet ik zeggen.
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:13:43 #114
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19418508
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:38 schreef ramzes het volgende:
Baaj ik moet de andere posters gelijk geven dat je het op een andere moet brengen. Je moet iedereen in zijn/haar waarde laten en jezelf niet teveel op de borst kloppen.

Veel mensen staan best open voor de dit verhaal. Het is aan jou om hen te overtuigen met steekhoudend bewijs. Jouw methode werkt tot nu toe averechts.Please change your style.
het si altijd mijn intentie geweest om een collectieve waarheid te openbaren
ik heb jaren mij verdiept , en allerlei organisaties bevraagd...
ook verschillende orgs gejoined
nu heb ik zelf een organisatie vol van Top members , dus ELITE defectors.
ze zijn mij allen gejoined , en tezamen vormen wij nu een groep die de waarheid aan het volk wil terug geven , de technologien in die posts die nu als kolder bestempeld worden zijn WAAR
ze bestaan.

sommige dingen zijn niet te bewijzen , daar zit tijd tussen

de boodschap blijft , pas op voor NWO , het komt eraan , neem nu acht en vorm een Unie
alle mensen tezamen , alle Minds op waarheid.

ik heb het alleen gehad door het eeuwige gezeur om onderbouwing
er valt weinig te onderbouwen verder dan dat ik heb gedaan
ik heb nu eenmaal geen miljoenen dus kan niet even interviews gaan plegen met hoge militairen
degenen in mijn org. zijn daar ook niet om hun eigen status bloot te stellen...
dus daar kan ik ook niet mee naar buiten komen
het is een constante afweging wat je wel en niet kan doen
er is wel waarheid die iedereen meteen zou overtuigen maar dat zou me letterlijk in een zeer onprettig klimaat stellen om het nog wat afgezwakt te formuleren

wie mij niet gelooft moet dat maar zelf weten , maar wie de waarheid wegtrapt en er nieteens naar wil kijken...
daar ga ik geen naderre moeite aan besteden

voor mij is de boot af.

totdat de genen die liever in een Politie staat willen leven weer naar bed zijn.
dan zal ik wel weer even online komen

enig idee hoe deprimerend het is om echt met goede wil de tijd te nemen alles wat neer te typen
en dan als antwoord krijgen , het sloeg nergens op...
en dat is het?
en dan moet ik maar weer iets anders bedenken om het te onderbouwen?
van de zotten...
ik ben hier niet op truth gekomen om mesjogge te worden van het nadenken...
wie info wil , kan het krijgen , wie het niet wil , mag vanaf nu zn smoel houden tegenover mij...
ik ga er niet meer op in , nog snachts.
al zal de maan op de aarde vallen , dan antwoord ik nog niet.

trouwens , iemand zei dat ik nergens anders op fok was...
zeker nog nooit van de Front page gehoord...
en in mijn ID staat niks omdat ik dus naast het mensen bewust maken op forums
ook een UNDERCOVER LEVEN HEB.
zoals aangegeven. (mijn org????)
is wel erg logisch dat ik dan niet mijn complete identiteit prijsgeef wel?

algoed...

voor degenen die willen luisterren , tot vannacht.
groet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:18:33 #115
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19418635
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:

ik heb het alleen gehad door het eeuwige gezeur om onderbouwing
er valt weinig te onderbouwen verder dan dat ik heb gedaan
mooi, dan zijn wij daar in ieder geval uit
quote:
wie mij niet gelooft moet dat maar zelf weten , maar wie de waarheid wegtrapt en er nieteens naar wil kijken...
ik wil kijken naar de waarheid, dat is een reden dat ik een onderbouwing leuk vind
quote:
enig idee hoe deprimerend het is om echt met goede wil de tijd te nemen alles wat neer te typen
en dan als antwoord krijgen , het sloeg nergens op...
en dat is het?
als iemand mij vraagt waarom ik werk, en ik vertel het hele verhaal van moby dick.. wat denk je dan dat de reacties zullen zijn?
quote:
en in mijn ID staat niks omdat ik dus naast het mensen bewust maken op forums
ook een UNDERCOVER LEVEN HEB.
haha. en juist jij, die alles hebt onderzocht, gelooft anoniem te zijn op internet?
pi_19418646
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:36:00 #117
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19419058
ik ben niet annoniem voor echelon , en niet voor nsa ...
so what?
iedereen heeft ADVAPI32.DDL

ik heb het over het simelle , dat ik niet al mijn gegevens op een forum ga zetten , snap je dat al niet?

ach , laat ook maar , je snapt het indd niet.

ik kom hier avond wel weer.
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:39:31 #118
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19419140
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
so what?
ik toch echt niet hoor
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:45:07 #119
39581 Salvad0R
universal
pi_19419265
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

voor degenen die willen luisterren , tot vannacht.
groet.
Spreek je dan
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:53:36 #120
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_19419464
Het begint steeds meer op een slechte SF film te lijken
Vraag me toch af...het doel is toch om een unie te vormen van mensen die zich verzetten tegen die NWO??
Hoe denk je dat ooit te bereiken als je het allemaal op deze manier brengt? Want de manier waarop je het brengt is, zoals je zelf wel ziet, niet erg geloofwaardig.
En daarbij vraag ik mij af waarom je daar pas zolaat mee komt dan. Ik bedoel, uit die stukken maak ik op dat we nog maar een paar jaar (op zijn hoogst) hebben voordat gaat gebeuren wat jij ons hier wijs probeert te maken.

Begrijp me niet verkeerd, ik geloof best wel dat er iets is dat ons allemaal 'stuurt' maar zoals jij het nu brengt is het echt ver van mijn bed. Komt bij dat er best een aantal dingen zijn (zie vragen van andere posters) die je gewoon niet kunt onderbouwen en daarom niet geloofwaardig kunt maken.
Plus dat ik me afvraag, als alles wat je zegt waar is, waarom er niet al veel meer mensen zoals jij zijn opgestaan om te doen wat jij nu probeert te doen.
Carpe Diem, Memento Mori
  FOK!fotograaf woensdag 26 mei 2004 @ 13:55:27 #121
18921 freud
Who's John Galt?
pi_19419499
quote:
so what?
advapi32 - advapi32.dll - DLL Information
DLL File: advapi32 or advapi32.dll
DLL Name: Advanced Windows 32 Base API DLL
Description: Advanced API services library supporting numerous APIs including many security and registry calls.
Part Of: Windows NT 4.0
System DLL: Yes
Common Errors: File Not Found, Missing File, Exception Errors
quote:
ik heb het over het simelle , dat ik niet al mijn gegevens op een forum ga zetten , snap je dat al niet?
Vind je het vreemd dat met de verhalen die je post, men benieuwd is naar wie het post? De echte waarde van informatie is sterk afhankelijk van degene waar het vanaf komt. Je kan dus zoveel beweren, maar zolang uit je posts niet te verifieren valt, blijft men wantrouwig. Misschien is dat iets waar je eerst aan moet werken. Het lijkt me redelijk logisch dat als je mensen wil waarschuwen, je eerst een boel credibility opbouwt, maar dit feit ontgaat je.
quote:
ach , laat ook maar , je snapt het indd niet.

Ik denk dat jij het punt mist wat sommigen waaronder croga hier probeert over te brengen. Je posts zijn mooie verhalen, totdat je ze met zaken kan onderbouwen. Samenzweringen zijn per definitie slecht te bewijzen, maar als je kijkt hoe Moore bijvoorbeeld zaken onder de aandacht brengt, dan is het niet onmogelijk.

Lange verhalen hebben geen zin. Focus je op een klein onderdeel en ga daar op in. Dat is constructiever voor iedereen en houdt de discussie gefocust.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:06:51 #122
33189 RM-rf
1/998001
pi_19419704
quote:

voor vanavoind, mocht je willen zou ik je graag willen vragen om twee dingen verder uit te leggen, liefst zo feitelijk mogelijk:

1. heb je een soort van tijdslijn van het ontstaan van organisaties als de OA en de vrijmetselaars algemeen, welke punten zijn essentieel bij het tot stand komen van deze organisaties?

2. Wat is een duidelijke feitelijke methode om de illuminatie en NWO te bestrijden? welke punten moet je dan vermijden? wat kan het doen stoppen? (en niet antwoorden met algemeenheden dat 'de wereldbevolking zich moeten verzamelen en gezamelijk dit bestrijden, dat is juist het creeeren van een NWO', wat kan een individueel mens doen tegen de NWO?)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19419825
Oeh, de TS heeft hiermee bewezen dat logo's overal ter wereld gebruikt worden, erg fascinerend

Maar natuurlijk zit hier een wereldwijde boe-man organisatie achter die de hele wereld wil overnemen

BaajGuardian heeft duidelijk één of andere conspiracy website-je in zijn bookmarks en rent als een mak lammetje achter elk fantastisch verhaal aan wat ie vind, zonder zelf na te denken of kritische noten te plaatsen. Dit soort mensen zie je ook vaak in een cult of achter één of andere goeroe aanlopen, maar het zal waarschijnlijker dat ie gewoon in een fase in zijn leven zijn zit waarin geheimzinnig doen en doen alsof je beschikt overal informatie over geheime organisaties die de wereld gaan overnemen als 'stoer' wordt ervaren
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:21:28 #124
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19419995
quote:
Toshitsugu...
care to join my org?
kan iemand als jou wel plaatsen...
mijn org. ROTG heeft al een aantal mensen van hogerre status...
en ook van meer kennis van zaken dus...
zeg maar ja of nee.
Nee, want je komt bij mij over als een labiele profeet en je "organisatie" klinkt als een vage sekte. En als ik kennis genoeg heb om in organisatie te passen is er iets mis.
quote:
TS, nog een mooie voor je van eigen camera. Deze foto is genomen recht boven het hoofdaltaar in de kathedraal in Den Bosch, wat ingewijd is door de huidige paus. Je mocht geen foto's maken daar, maar goed, als die hard TRU idioot toch ff plaatje schieten he .
Thx Freud, hier hebben we tenminste wat aan. Erg handig dat je de plek erbij zet. Ik heb veel foto's niet opgenomen in die rij, puur omdat ik geen idee had waar en/wanneer ze zijn gemaakt.

--------------

Iemand die eyes wide shut heeft gezien herkent dit wel. Komt uit de freemason plaats Milton Engeland (schijnt een zwaar onaangename plek te zijn). Stanley kubrick stierf aan een hartaanval tijdens de laatste montages van zijn film.

nieuw Zelf gevonden - Hier nog een ingescande 17th eeuwse versiering van een kaart. Een hoop van dezelfde symbolen als nu door bijvoorbeeld de PKK worden gebruikt. (zie eerste post)

Zon (the illuminated), ladingen sterren (pentagrammen), de rode rozen, passers, fakkel/barbeque, uilen, minstens 1 Phoenix. (*mag het ietsje meer zijn?)

Ik heb geen nazoek gedaan over Galileo maar heb al enkele keren horen noemen dat hij een "ingewijde" was. Zijn kennis over Atlantis is erg indrukwekkend. (een wereldwijd fenomeen aan het einde van de laatste ijstijd...De bewijzen zijn al lang gevonden. zie werk van Graham Hancock, Jonathan Gray, William Henry, en anderen)

Tycho Brahe zocht ik even 3 sec na. Direct popten de termen als: Deense adel, invloedrijke astronoom, freemason op. Weer wat om na te zoeken.

Zo grappig. Je zoekt 1 van de symbolen en als vanzelf beginnen de anderen ook omhoog te komen. En de mensen die met die symbolen te maken hebbben zijn stuk voor stuk Adel of waren lid van een vage organisatie.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:21:51 #125
909 Num
Núm dus!
pi_19420005
RM-rf waar staat OA voor?
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:24:29 #126
Nothing as it seems
pi_19420070
quote:
so what?
quote:
ik toch echt niet hoor
Ik ook niet.
quote:
Maar natuurlijk zit hier een wereldwijde boe-man organisatie achter die de hele wereld wil overnemen
Inderdaad. Mooie vlag trouwens.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:24:37 #127
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_19420076
val niet iemand persoonlijk aan bewijs maar dat ie ongelijk heeft
The more debt, the better
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:35:39 #128
33189 RM-rf
1/998001
pi_19420350
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:21 schreef Num het volgende:
RM-rf waar staat OA voor?
Baaj gebruikt die term hier: Freemasonry (vrijmetselarij) symbolisme wereldwijd
als aanduiding van de Omega Agency, het is volgens hem de leiding van de vrijmetselarij en heeft een direkte invloed op de amerikaanse politiek.
(ik hoop dat ik dit juist uitleg, corrigeer me gerust als ik dit fout zeg)

Zelf ben ik van mening dat de Omega Agency een soort van complot-denkers-beeld is van het functioneren van een 'old-boys-netwerk' door carriere bureaucraten, mensen die zich opwerken tot hoofd van organisaties en hun macht steeds verder uitbreiden door een netwerk, mensen als Bush sr., Nixon of Hoover zijn perfecte voorbeelden ervan.

Ik zie zelf niet echt een bewijs ervoor dat deze mensen een vooropgezet plan zouden hebben voor 'wereld-controle', hun voornaamste doel is gewoon hun eigen persoonlijke macht uitbreiden, soms, zoals bij Bush is het misschien ook een doel een 'familie-hierarchie' te grondvesten zoals eerder Joseph Kennedy.
Een netwerk-club als de vrijmetselaars en andere conservatief-verlichtte traditionele 'herenclubs' (waarin je vaak de gemeldde symboliek terugvind, genootschappen) zijn een perfect middel hiervoor, maar naar mijn idee geen doel op zich.

Die hele NWO is een ietwat ongelukkige uitspraak van Bush sr. geweest toen hij direkt na de eerste golfoorlog een enorme geloof in het goede en maakbare van de internationale politiek was, de oorlog tegen het communisme was gewonnen en het westers-imperialisme zou een gemoedelijke, vrije en open internationale samenleving garanderen, dat eindigde al in Somalie, later in joegolsavie en Bush sr. verloor duidelijk de verkiezingen omdat hij zich teveel met het buitenland bezighield, terwijl de amerikanen liever een binnenlandse president wilden, geen visionair met grootheidswaanzin.
pi_19421991
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:24 schreef flyguy het volgende:
Hij wilt ons overtuigen, dan moet hij met bewijzen komen natuurlijk,
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:37:21 #130
Nothing as it seems
pi_19422006
quote:
Die hele NWO is een ietwat ongelukkige uitspraak van Bush sr. geweest

Als ik me niet vergis heeft Bush minstens 2x publiekelijk naar de NWO gerefereerd en minstens 1 andere president heeft dat ook gedaan.

Alex Jones video's hebben er de opnames van.

En geld een uitspraak als dit ook?:
quote:
"We will have a world government whether you like it or not. The only question is whether that government will be achieved by conquest or consent."
- February 17, 1950, Jewish Banker Paul Warburg, as he testified before the US Senate

En een uitspraak als dit kan denk ik ook wel onder NWO worden gerekend:
quote:
"The interests behind the Bush Administration, such as the CFR, the Bilderberger Group, and the Trilateral Commission—founded by Brzezinski for David Rockefeller—have prepared for and are now moving to implement open world dictatorship within the next five years. They are not fighting against terrorists. They are fighting against citizens."
—Dr. Johannes B. Koeppl, PhD, former German defense ministry official and advisor to former NATO Secretary-General Manfred Werner

Maar jouw kijk op de wereldpolitiek heb ik ook lange tijd gehad als ik zo je laatste stuk lees. Sinds kort ben ik pas een stuk verder gegaan wat de conspiracies betreft. We merken het vanzelf wel of ik te ver ben gegaan.
pi_19422168
Als ik nu ter plekken de naam van een groepering bedenk, dan kan ik met een beetje nadenken een google binnen een half uur daarbij tig symbolen fabriseren die "bewijzen" dat die groepering bestaat....
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:45:28 #132
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19422272
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 14:24 schreef flyguy het volgende:
dat is inderdaad vele malen effectiever dan zeggen .. dat kan gewoon niet
.. heb vergelijkbaar gevoel in de discussie over ufo's
hele mexico verhaal

maar een stelling onderbouwen zodat mensen niet hoeven te zeggen ... dat kan gewoon niet
is ook handig ..

* coz koopt vrachtwagen perrier en begint alvast te mediteren
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:49:06 #133
90061 coz
pi_19422387
quote:
/me
trouwens beetje aardig zijn tegen baaj mag ook wel .. hij zet er tenminste nog wel een paar "rare" verhalen bij

* coz weet ook wel dat iemand afbranden makkelijker is dan hem gelijk geven
  woensdag 26 mei 2004 @ 15:53:01 #134
33189 RM-rf
1/998001
pi_19422536
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:37 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:

Als ik me niet vergis heeft Bush minstens 2x publiekelijk naar de NWO gerefereerd en minstens 1 andere president heeft dat ook gedaan.
ja, en dat kostte hem ook veel aanzien, in het licht van de veranderingen tegen het einde van de 80'er jaren is het normaal, de toenadering tussen Gorbatsjov en het westen (en ook Gorby was snel weg) was gewoon een gedateerd geloof uit die tijd, een positivistische blik dat nu alle conflicten uit de weg geruimd waren en het westen overwonnen had.

sinds die tijd zie je echter politiek een sterke terugkeer naar bepaalde natiestaten, gebaseerd op culturele identiteiten, de opkomst van de Islam, simpelweg omdat er altijd wel een voedingsbodem voor conflicten is, binnen een tijd van een overkoepelend conflict, zoals de koude oorlog, overschaduwde dat zelf de kleinere conflicten, als vietnam, korea en cuba, dat werden automatisch conflicten tussen 'communisten' en 'westers imperialisten'.

nu onstaat gewoon een nieuwe tegensander, omdat de mens an sich behoefte heeft aan een vijand, niet omdat deze gestuurd wordt aangemaakt door een centrale organisatie

en Eisenhower heeft ook gewaarschuwed voor de lobby-invloed van zowel de universitair-wetenschappelijke wereld en het militair-industrieel complex:
Hierin had hij ook gelijk, zo was er inderdaad een grote druk in 1945 om de atoombom toch vooral af te werpen, hiervoor is bv gelogen tegenover Truman omtrend de doelen.
natuurlijk kan je gaan zoeken naar overdreven complotten, maar het is domweg een economische waarheid, met legerproducten werd in de tweede wereldoorlog veel verdiend en het leger kreeg toen heel veel macht, geen enkele macht geeft deze vrijwillig op, ieder macht zal pogen zijn eigen positie te verdedigen of deze waar mogelijk te versterken.
quote:
- February 17, 1950, Jewish Banker Paul Warburg, as he testified before the US Senate
dat was voor de McCarthy hearing van het 'commitee for non-american activities', de beroemde heksenjacht op communisten in de 50'er jaren, dat enorm suggestief onderzoek deed om 'complotten' te ontmaskeren die ondergravend werkten voor amerika.

natuurlijk kan je beweren dat mcCarthy daar uiteindelijk op een NWO-complot stuitte en toen dit wilde onthullen waarna zijn poging gekilled werd;
punt was wel dat zijn commitee een zeker doel had, om de angst tegen de communisten te versterken, amerikanen aan te sporen nationalistisch te zijn, inderdaad ging hij gewoonweg te ver toen hij zelf politici begon te vervolgen voor 'communistisch gedachtengoed', op dat moment was hij gewoon een politicus die een gevaar vormde voor andere politici
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:14:59 #135
47102 Elvi
miemkwien
pi_19423288
tvp
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:59:32 #136
Nothing as it seems
pi_19424627
quote:
Als ik nu ter plekken de naam van een groepering bedenk, dan kan ik met een beetje nadenken een google binnen een half uur daarbij tig symbolen fabriseren die "bewijzen" dat die groepering bestaat....
Doe aub....als jij nog een paar groepen kan vinden met een zonsymbool, een pentagram, een roos en een duif op 1 plek ben ik je dankbaar. In de bankierswereld en terrorisme wereld heb je de grootste kans.

Eigen compilatie. - Omega teken en overal bogen. (royal arches of freemasonry). Misschien betekenen de vingerafdrukken ook nog wat. (staan hier niet op)

In dit freemason teken kan de omega (en A van alpha) teruggevonden worden die ook op de euro staat. (geen idee wat het betekent)

En hier een voorbeeld van een freemason royal arch:

Duitse (beschadigde)munten:

Zowel de 1 euro als de 2 euro hebben een arend. De strepen lijken overduidelijk de zonnestralen te symboliseren wat het een Phoenix maakt.

Zelfde basissymbolen. Wat creatief weer gegeven elke keer.
pi_19424818
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 16:59 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
Wat creatief weer gegeven uitgelegd elke keer.
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:15:25 #138
39581 Salvad0R
universal
pi_19425049
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:42 schreef _The_General_ het volgende:
Doe dat eens ?
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:18:40 #139
39581 Salvad0R
universal
pi_19425115
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Doe dat eens ?
het zijn geen symbolen die bewijzen dat zo'n groepering als de OA of Illuminati bestaat, het is een Feit.
Als je eenmaal van meer informatie die via "objectieve" media naar buiten is gebracht op de hoogte bent, zul je zien dat je sceptisme ongegrond is .
pi_19425445
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:15 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Doe dat eens ?
Waarom zouden we? Alhoewel de reacties van BaajGuardian soms bijzonder komisch zijn is dit gefantaseer compleet nutteloos. Kun je nog beter je tijd besteden aan het schrijven van een spannend SF boek ofzo.
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:35:29 #141
39581 Salvad0R
universal
pi_19425533
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:31 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Waarom zouden we? Alhoewel de reacties van BaajGuardian soms bijzonder komisch zijn is dit gefantaseer compleet nutteloos. Kun je nog beter je tijd besteden aan het schrijven van een spannend SF boek ofzo.
omdat the general stelt dat "schaduwregeringen" een verzinsel zijn, gebaseerd op een paar symbolen.
ik ben er gewoon zeker van dat hem zoiets niet zou lukken, simpelweg omdat de symboliek in dit topic lostaat van t feit of de illuminatie / NWO / OA / enz. bestaat of niet.
pi_19425592
Zo, eindelijk thuis.

Ik heb nergens gezegt dat schaduw regeringen een verzinsel zijn, maar ik weet genoeg van symboliek, en de geschiedenis van symboliek om je te kunnen zeggen dat er niet een omschrijving in dit topic van een symbool klopt..
pi_19425633
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:35 schreef Salvad0R het volgende:

ik ben er gewoon zeker van dat hem zoiets niet zou lukken, simpelweg omdat de symboliek in dit topic lostaat van t feit of de illuminatie / NWO / OA / enz. bestaat of niet.
Jullie proberen al een heel topic lang het verband aan te tonen tussen de symbolen en de organisaties.

En nu draai je 360% om en zeg je:
quote:
simpelweg omdat de symboliek in dit topic lostaat van t feit of de illuminatie / NWO / OA / enz. bestaat of niet.
Ergo er is geen verband, iets wat ik al vanaf mijn eerste post roep!
  woensdag 26 mei 2004 @ 17:44:52 #144
39581 Salvad0R
universal
pi_19425737
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:40 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Jullie proberen al een heel topic lang het verband aan te tonen tussen de symbolen en de organisaties.

[..]

Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat jij beweerde te zeggen dat die organisaties niet bestaan, dat t een verzinsel was aan de hand van symboliek.
m.a.w. ik zeg niet dat die symbolen nix met die organisaties te maken hebben, maar dat die symboliek losstaat van t feit of die organisaties bestaan of niet.
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:07:38 #145
39581 Salvad0R
universal
pi_19426233
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 17:40 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

[..]

er is wel degelijk een verband.
Anders ga je ff andere Illuminati topics lezen
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:33:24 #146
Nothing as it seems
pi_19426760
quote:
Ik heb nergens gezegt dat schaduw regeringen een verzinsel zijn, maar ik weet genoeg van symboliek, en de geschiedenis van symboliek om je te kunnen zeggen dat er niet een omschrijving in dit topic van een symbool klopt..
"Ik weet genoeg van, maar ik zeg het". Dat is een zelfde antwoord als van BaajGuardian.
pi_19427133
mss een domme vraag
maar ik vraag me echt af wat NWO/Illuminati/Freemasonry allemaal is, ik had ergens nog gelezen dat het een soort groep is die de wereld over wilt nemen (?) maar ik moest toen gaan werken dus had ik geen tijd om het allemaal af te lezen en ben de link vergeten op te slaan (dom)
maar HOE willen ze de wereld overnemen, en moet hoeveel zijn ze? en wat voor doel hebben ze (de wereld overnemen ofzo of meer? ) ?
Zo vaag allemaal... (en wie kwam erop dat er een "NWO" groep was en die de wereld wou overnemen?)
.mwep
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:03:01 #148
Nothing as it seems
pi_19427384
got.rice

Dat is onmogelijk om kort te beantwoorden. Als je geinteresseerd bent kun je hier een hoop vinden:
http://www.prisonplanet.com/
http://www.rense.com/
http://www.thedossier.ukonline.co.uk/
Ben je wel een paar weken mee zoet.

Een mogelijk verslag van iemand die met freemasonry in de weer is geweest staat hier(onderop):
http://www.coasttocoastam.com/shows/2004/05/17.html
pi_19427460
Ok bedankt, allemaal in een txt opgeslagen!
.mwep
  woensdag 26 mei 2004 @ 19:42:14 #150
90061 coz
pi_19428334
* coz denkt van sommigen hier "ah die zitten ook in het complot?"
pi_19428836
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:17 schreef Alicey het volgende:

de rest van je antwoord was off-topic, en derhalve ga ik er niet op in
Jammer. Het was juist zo ontopic als maar kan. Er klopt iets niet. Wat dat dan is en of het bewezen moet worden, terwijl de ongelijkheid in de wereld overduidelijk is De hele reden dat jullie nu een persoon zitten te bashen is omdat jullie via een omweg willen bewijzen dat er niets hoeft te veranderen. Of niet dan? Jullie vragen om bewijzen terwijl je enkel naar binnen hoeft te kijken. Er zijn belangrijkere dingen waar we ons mee bezig kunnen houden. Stop met vragen, maar luister eens naar de antwoorden vanuit je hart.

PS @ mods, jammer dat bijdragen geheel gedelete worden. Maakt het toch een beetje creepy, dit gebeuren op dit forum. Erg jammer.
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:30:21 #152
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19429724
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Jammer. Het was juist zo ontopic als maar kan.
in ieder geval (voor de zoveelste keer) geen antwoord op mijn post
quote:
Er klopt iets niet. Wat dat dan is en of het bewezen moet worden, terwijl de ongelijkheid in de wereld overduidelijk is
die ongelijkheid was er altijd, en is niet iets van de laatste jaren. dat heeft niets met een nwo te maken
quote:
De hele reden dat jullie nu een persoon zitten te bashen is omdat jullie via een omweg willen bewijzen dat er niets hoeft te veranderen. Of niet dan? Jullie vragen om bewijzen terwijl je enkel naar binnen hoeft te kijken. Er zijn belangrijkere dingen waar we ons mee bezig kunnen houden. Stop met vragen, maar luister eens naar de antwoorden vanuit je hart.

PS @ mods, jammer dat bijdragen geheel gedelete worden. Maakt het toch een beetje creepy, dit gebeuren op dit forum. Erg jammer.
ja, die mods horen ook bij het complot. ik hoor er ook bij
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:51:58 #153
90061 coz
pi_19430415
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef Croga het volgende:
En het allermooiste is nog.....
[snip]
"What do I care?"......
hier nog meer bewijs gevonden
kijk ... nog een passer .......verstopt in de K
en een fallus
waarom denk je dat ie op Fok! is dan

wat hij deed was imo nog niet blaten
als jij het onbewezen acht...is je recht
maar beetje kinderachtig om iemand die met een verhaal aan komt zetten een blater noemen
of zie ik dat verkeerd

--edit .. neemt eea terug ---
* coz valt nu pas de tijd tussen die posts op
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:26:35 #154
33189 RM-rf
1/998001
pi_19431359
het doet me een beetje denken aan die hype net na 11 september,
toen circuleerden tientallen mailtjes dat je vooral de tekst NY33 moest intiepen en in Word in het font Windings moest zetten dan verscheen een davidster, een doodskop en twee torenahtige dingen, een duidelijke verwijzing naar 11 september.
het nummer zou het vluchtnummer zijn van een van de vliegtuigen.

feit was echter dat het nummer compleet random gekozen was en wingdings gewoon een dingbat font is, wat een verzameling van symbool-achtige tekens is, vast zal er ook wel een duifachtig teken in ziten, een zon en een roos.

Punt is, die symboliek, vaak verwijzend naar ofwel de romeinen (de triomfboog, de adelaar) grieken (de omega is gewoon de letter O in het griekse schrift, daarom staat hij ook op de EURO) of de egyptenaren (de pyramide, de obelisk) is integraal onderdeel van de westerse beeldencultuur, en bepaalde gemeenschappen zullen hier vaak leentjebuur uit spelen, daarom zie je vaak gelijkvormige symbolen gebruikt worden, dat en daarnaast je wel overal in dingen kan gaan ontdekken, mooi geillustreerd door coz die probleemloos aantoonde dat ook Fok! opgezet is door vrijmetselende desinformanten, immers er is duidelijk een passer te herkennen in het fok-logo...
pi_19433625
Ik zie de TS wel heel erg hard roepen dat we ons klaar moeten maken voor de NWO en dat de Illuminati op onze zielen en vrijheid zitten te azen maar waar hij geen antwoord op geeft, en waar ik heel benieuwd naar ben is:

- wat is het motief van de illuminati? Gaat het ze om macht, geld, energie om hun ufo's van brandstof te voorzien, of is het een spelletje?
- al die dingen die je noemt, is daar niet een veel eenvoudiger verklaring voor te zoeken, zoals gewoon persoonlijke belangen, machtswellust, geld? Wel eens gehoord van Occam's razor? Die lijkt me hier zeer goed toe te passen
- Hoe kom je aan al die info? Je zegt er middenin te zitten, maar waarom doe je zo fucking geheimzinnig over je bronnen? Je kent "mensen uit de top" je hebt in "verschillende organisaties" gezeten, je kent mensen die "met illuminati hebben gesproken" en al dat soort vage ontwijkende claims. Kom uit de kast en kom met details waar we wat mee kunnen!
- En de vraag die ook al gesteld is: hoe onderscheid je informatie van disinfomatie? Er zijn duizenden websites met vaak de meest belachelijke informatie, vaak info die aantoonbaar niet klopt. Misschien zit er waarheid tussen, maar hoe filter je die uit de crap???

Ik ben bereid om alles open en onbevooroordeeld te benaderen, maar wil dan wel antwoord op deze vragen.
Unox, the worst operating system.
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:24:16 #156
Nothing as it seems
pi_19434705
quote:
wat is het motief van de illuminati? Gaat het ze om macht, geld, energie om hun ufo's van brandstof te voorzien, of is het een spelletje?
Ik praat hier voornamelijk over globalisatie en sinds kort over het occulte tintje aangezien Bohemian Grove daarvoor keihard bewijs is. Over de rest houd ik fijn me mond dicht. Is niet relevant. Je hebt de links, zoek zelf maar naar je eigen mening.
quote:
al die dingen die je noemt, is daar niet een veel eenvoudiger verklaring voor te zoeken, zoals gewoon persoonlijke belangen, machtswellust, geld? Wel eens gehoord van Occam's razor? Die lijkt me hier zeer goed toe te passen
Dat is ook waar het uiteindelijk omgaat. Occulte business of niet. Occam's razor had ik nooit van gehoord. Kijk het wel eens na.
quote:
Hoe kom je aan al die info? Je zegt er middenin te zitten, maar waarom doe je zo fucking geheimzinnig over je bronnen? Je kent "mensen uit de top" je hebt in "verschillende organisaties" gezeten, je kent mensen die "met illuminati hebben gesproken" en al dat soort vage ontwijkende claims. Kom uit de kast en kom met details waar we wat mee kunnen!
sorry hoor, maar ga gvd lezen. Ik maak die comments niet. Dat is BaajGuardian, onze labiele fok-priester. Je bent de zoveelste al die mij verward met hem. Ik zit nergens middenin, dit onderdeel heeft gewoon me interesse gewekt.
quote:
En de vraag die ook al gesteld is: hoe onderscheid je informatie van disinfomatie? Er zijn duizenden websites met vaak de meest belachelijke informatie, vaak info die aantoonbaar niet klopt. Misschien zit er waarheid tussen, maar hoe filter je die uit de crap???
Ik kijk nu nog maar op enkele sites en luister voornamelijk naar mensen die ik vertrouw. Alle andere info vergelijk ik met elkaar. De rest haal ik uit interviews van mensen bij C2C, rense en Alex Jones. Via daar weet ik welke boeken/films ik moet halen. 90% van de mensen die daar komen zijn in mijn ogen betrouwbaar.

En hoe meer je weet hoe beter je bullshit kan filteren omdat je je kan cross-checken. Neemt niet weg dat ik over dit topic naar verhouding weinig weet.
pi_19435041
Mooie symbolen in deze topic. Ze behoren uiteindelijk van de "cult van de zon"

Cult van de zon staat voor het perfecte branden oftewel "het schijnen" (shining) het geen illumineren betekend en zo heb je dan de "illuminatie"

Het is de elite van die "Wiese Gotter" zoals de Arryannen ze zo graag noemen.
Ze worden de "oorspronkelijke" genoemd je mag ze van mij ook de "elders" noemen. Of "the genuine" Maar ook annunaki,nefelim,seraphim of chitauri.

In het latijn heet "oorspronkelijk" Germani, hievan is natuurlijk German en Germaan van afgeleid.
Ze hebben bloedlijnen en om maar gelijk met de deur in het huis te vallen ons konings huis behoort daar ook toe.Ik ga het nog gekker maken Willem Alexander en Maxima hebben de zelfde stam vader nl. Bernhard.

We zingen het toch "bin ich von Dietse (gemani) bloed.

Wil veel zonne cult wil zien kijk dan even naar de TV aub. We beginnen met het son (nos) journaal om daarna onderbroken te worden met Loeki de leeuw(leeuw=zon) onze perfecte brander we noemen dat de STER ja, godbeterhet de ster is een zon! En dan doen we het nog effe opnieuw met Nova en nova is een perfectbrandende ster maak je maar geen zorgen en die gasten zitten aan een tafel die rond is en in het midden een stip heeft een cirkel met punt is het symbool van de zon niets aan de hand hoor maak je maar geen zorgen!!

Maar wacht wat is een Zwastika? Wel een zonnewiel en we hebben het sybool voor de zon die ook wel SIGRUNE teken heet sig is nl. zon en wat zeiden die Arryannen?

Precies: Heil aan de zon!! Sigheil is niets anders dan ode aan de perfecte brander Illuminatie dus.

Zwastika betekend letterlijk SU Atsi KA waarvan Su= Zon Atsi=kruis Ka= ziel of slang
Zo hebben we ons allereerste beschavining naar de cult van de zon genoemd nl .Sumerië ziet u wel er zit het woord SU in! En mer is vortex of kolk en die heeft met de Pentagon te maken!!

Mer; is de kolk die zo belangrijk is en wee die gene die daar macht over heeft die mag zich echt Merlijn noemen!!!!

Dus aub lul niet met je romeinen of grieken die gasten die met die assholes aankomen hebben te veel op school gezeten en zijn helemaal suf geluld.Aan al die gasten die veel ,heel veel geleerd hebben doe me een lol en vergeet al die kut zooi die ze in je lege brein hebben gestampt dat is om je rond de TUIN te leiden. De Tuin wordt ook wel EDIN oftewel EDEN genoemd en dat ligt precies waar die yanken nu bezig zijn.Edin daar woonde Enlil en is broertje van Enki en deze gast is da mann.Enki is waar het grotendeels om draait hij is de god van het water wordt ook wel EA genoemd oftewel een priester, hetgeen een oannes is in het Egyptisch dus EA werd Eaoannes dus noemden die romeinen (ja lulloo gestudeerden nu mag je effe om de hoek kijken) hem Janus later dus Johannes oftewel Jan vandaar veel heilige Jan,toeval hoor maak je geen zorgen.

Wist u dat Jan een bijzondere helm had? Nl. zo'n een als kaizer Willhelm met zo'n punt dat hebben die paarden uit het oude Phoenicie ook de zogenaamde Eenhorns!Het paard is oh zo machtig. Dus werden alle afstammelingen ook wel wilhelms genoemd oftewel willenpies.
Onze willempie is ook watermanager.Toeval hoor maak je maar geen zorgen.

Maar wacht deze goden hadden nog meer kenmerken.Behalve dat ze horentjes hadden hadden ze ook een hele grote kin zoals de Daltons of Chin Chen of Mister Chin en daar om hadden de faraos zo'n hokey kin! Toeval hoor!

Nu blijkt Kerryook zo'n kin te hebben, een Haburgse kin noemt men zo iets.Hij heb (kerry) vier jaar geleden zijn kin in gekort ken je nagaan wat voor een plannen die toen al had!

Enki woonde 450000 jaar geleden in Zuid Afrika daar waar het nu JohannesBurg heet en dat is just fucking toeval hoor gestudeerde apen dat heel veel van hullie zijn.
Godbeterhet beginnen ze zo weer te lullen over romeinen fuck een eind op zeg, assholes!

De meeste van jullie snappen dus letterlijk geen reet van "sacred geometry"
De basis is de passer, wat dus een cirkel is en de haak wat het vierkant voorstelt.

Nederland 1 2 en 3 heeft als symbool cirkeltje (passer) en vierkant (haak).Toeval hoor.

Dit zijn zijn hele belangrijke basics voor da Illuminati en zij doen alles in drieen dus de "trinity" is belangrijk hiermee heb u gelijk de god van het water EA dus, later bij die grieken en romeinen Neptunus met zijn DRIETAND he,he zijn we ook weer uit de drietand staat voor de"trinity"
En,en,en waar ontplofte de eerste Zon ,halo zijn we er nog? Zon ,ook wel Sig genoemd op aarde? sure Trinity site! Toeval hoor maak je maar geen zorgen.

Tuurlijk gaan ze weer lullen van, he dodeca dat is wel weer van de hak ok de tak hey?

Ja sure man dat kompt omdat hullie te veel vol gestampt zijn met die romeinse en griekse kutzooi!!! Die mannen rulez helemaal niet hoor het zijn echte neppers ze hebben alles gejat van die "GERMANI" Bin ich von dietse bloed! Klootzakken dat zingen hullie toch!

Even terug bij de gewone mens die dit leest want aan die gestudeerde hebt je niks meer vandaag de dag.Die blijven alleen maar kutkammen over wanneer hun kut pensioen ingaat! Rot op gestudeerde, ik wordt stront ziek van u ga een eind fistfucken wil u? Wist u dat Balkenende een wedstrijd tafel van Bush heb gekrege?

Ok hier even da bloedlijn en dan kap ik ermee.

We beginnen met Ramses de Tweede die Farao met die enorme HAAKNEUS ook zo'n kenmerk van Illuminati.Prins Charles heb er ook zo een.
Gaan we door met al die HokeySticks naar Cleopatra dan naar Ptolemeus Alexander de Grote via Italie (Astor familie is Asterix naar genoemd) naar Koning Charlemagne die had vijf vrouwen en vandaar uit onstonden de 33 koningshuisen.Zo what the fuck zeggen al die volgestampte gestudeerden.Wel volkop van de laatse 42 amerikaanse presidenten zijn er 39 volbloedlijn van Charlemagne en bitte bitte bitte lul nou niet van we zijn allemaal familie vanelkaar want dat is weer zo'n lul verhaal wat ze je hebben laten leren in je lege brein, capice!
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:39:28 #158
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19435064
"Out of chaos shall come the New World Order." - George Bush
pi_19435310
Bedankt dodeca, ik heb een minuut lang harstikke moeten lachen om je post,,,,

Ik heb hem opgeslagen in word, kan ik hem af en toe lezen als ik me verveel, maar ik mail hem eerst naar the x files, die maken er wel een leuk script van...
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:54:26 #160
33189 RM-rf
1/998001
pi_19435365
ah, dus de publieke omroep is zo eigenlijk het centrum van de macht van de illuminatie ...

kijk, dat wil ik best ook wel geloven,
zal ik nog de geheimzinnige passer-gebaren die Erwin Krol maakt tijdens het uitleggen van het weer eraan toevoegen?

* RM-rf roept hard om Yvon Jaspers: "Yvon, wil je hier even komen bekennen dat het klokhuis enkel bedoeld is om kinderen te laten wennen aan de vrijmetselarij-symboliek, indoctrinatie, dat is wat ik je brom..."
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:59:55 #161
Nothing as it seems
pi_19435490
quote:
Dodeca - Geregistreerd op: woensdag 26 mei 2004 @ 22:02
Dodeca, ik voel me geëerd man. Je hebt je speciaal ingeschreven om een hoop bullshit neer te zetten. Zoveel moeite voor mij, ik word er helemaal warm van.

Alleen jammer dat een scheldpartij niet bijzonder grappig is.
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:15:01 #162
90061 coz
pi_19435824
ach hij heeft wel een paar voorbeelden gegeven van {mogelijke} tekens waar TS om vroeg toch ?
maar @ 22:02 .. hmmm

[ Bericht 5% gewijzigd door coz op 27-05-2004 00:18:20 (mss) ]
pi_19435841
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 23:51 schreef _The_General_ het volgende:
Bedankt dodeca, ik heb een minuut lang harstikke moeten lachen om je post,,,,

Ik heb hem opgeslagen in word, kan ik hem af en toe lezen als ik me verveel, maar ik mail hem eerst naar the x files, die maken er wel een leuk script van...
Mijn mond viel werkelijk open van verbazing en mijn bullshit-o-meter komt vanavond ook niet meer uit het rode. Naast dat het bijna onleesbaar geschreven is, is het inderdaad wel vrij komisch
quote:
Ja sure man dat kompt omdat hullie te veel vol gestampt zijn met die romeinse en griekse kutzooi!!! Die mannen rulez helemaal niet hoor het zijn echte neppers ze hebben alles gejat van die "GERMANI" Bin ich von dietse bloed! Klootzakken dat zingen hullie toch!
Vanwaar toch die frustratie tegen mensen die gestudeerd hebben Al heb ik wel zo'n vermoeden
pi_19435858
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 23:38 schreef dodeca het volgende:
Mooie symbolen in deze topic. Ze behoren uiteindelijk van de "cult van de zon"
Cult van de zon staat voor het perfecte branden oftewel "het schijnen" (shining) het geen illumineren betekend en zo heb je dan de "illuminatie"
illumineren betekend verlichten, niet schijnen.
quote:
Het is de elite van die "Wiese Gotter" zoals de Arryannen ze zo graag noemen.
Ze worden de "oorspronkelijke" genoemd je mag ze van mij ook de "elders" noemen. Of "the genuine" Maar ook annunaki,nefelim,seraphim of chitauri.
Smufen? Dat jullie nog buiten jullie kamertje durven te komen zeg, met al die groeperingen
quote:
In het latijn heet "oorspronkelijk" Germani, hievan is natuurlijk German en Germaan van afgeleid.
Klopt, je punt?
quote:
Ze hebben bloedlijnen en om maar gelijk met de deur in het huis te vallen ons konings huis behoort daar ook toe.Ik ga het nog gekker maken Willem Alexander en Maxima hebben de zelfde stam vader nl. Bernhard.
Bron?
quote:
Ow, dat is je bron, Bestudeer de geschiedenis van de Nederlandse taal en je ziet waarom...
Maar die regel bewijst niets over Maxima en haar stamvader.
quote:
Maar wacht wat is een Zwastika? Wel een zonnewiel en we hebben het sybool voor de zon die ook wel SIGRUNE teken heet sig is nl. zon en wat zeiden die Arryannen?
Sigrune symbool voor de zon het zijn twee bliksemflitsen, direct afgeleid van de letters ss, schutzstaffel. Ontworpen in opdracht van de nsdap door een grafisch vormgeven. Staat volkomen los van welke vreemde organisatie dan ook, maar in jullie wereld hoort de nsdap waarschijnlijk ook erbij....
quote:
Dus aub lul niet met je romeinen of grieken die gasten die met die assholes aankomen hebben te veel op school gezeten en zijn helemaal suf geluld.Aan al die gasten die veel ,heel veel geleerd hebben doe me een lol en vergeet al die kut zooi die ze in je lege brein hebben gestampt dat is om je rond de TUIN te leiden. De Tuin wordt ook wel EDIN oftewel EDEN genoemd en dat ligt precies waar die yanken nu bezig zijn.Edin daar woonde Enlil en is broertje van Enki en deze gast is da mann.Enki is waar het grotendeels om draait hij is de god van het water wordt ook wel EA genoemd oftewel een priester, hetgeen een oannes is in het Egyptisch dus EA werd Eaoannes dus noemden die romeinen (ja lulloo gestudeerden nu mag je effe om de hoek kijken) hem Janus later dus Johannes oftewel Jan vandaar veel heilige Jan,toeval hoor maak je geen zorgen.
Als jij ontevreden bent met de naam jan die je ouders je gegeven hebben, dan wilt dat nog niet zeggen dat je er sprookjes omheen hoeft te verzinnen om het spannender te maken hoor...
quote:
Wist u dat Jan een bijzondere helm had? Nl. zo'n een als kaizer Willhelm met zo'n punt dat hebben die paarden uit het oude Phoenicie ook de zogenaamde Eenhorns!Het paard is oh zo machtig. Dus werden alle afstammelingen ook wel wilhelms genoemd oftewel willenpies.
Onze willempie is ook watermanager.Toeval hoor maak je maar geen zorgen.
Welke Jan? Kaiser Wilhelm II van Hohenzohlern droeg die helm omdat dat al meer dan 100 jaar traditie was, meer niet. Over de naam:

Afgeleid van het Germaanse wil en helm, De naam betekent de beschermer met de sterke wil
quote:
Maar wacht deze goden hadden nog meer kenmerken.Behalve dat ze horentjes hadden hadden ze ook een hele grote kin zoals de Daltons of Chin Chen of Mister Chin en daar om hadden de faraos zo'n hokey kin! Toeval hoor!

Nu blijkt Kerryook zo'n kin te hebben, een Haburgse kin noemt men zo iets.Hij heb (kerry) vier jaar geleden zijn kin in gekort ken je nagaan wat voor een plannen die toen al had!
quote:
We beginnen met Ramses de Tweede die Farao met die enorme HAAKNEUS ook zo'n kenmerk van Illuminati.Prins Charles heb er ook zo een.
Hoe kan een uiterlijk kenmerk dat niet beinvloedbaar is staan voor een bepaalde groepering?

De gedeeltes die ik heb weg gelaten waren te lachwekkend om op in te gaan.
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:24:19 #165
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19435978
het hele gedeelte over de Omega Agency was een hoax

die kun je dus vergeten.

het komt van een Stundentengrap , om een zo realistisch mogelijk Conspiracy document te maken.
pi_19436229
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:

die kun je dus vergeten.

het komt van een Stundentengrap , om een zo realistisch mogelijk Conspiracy document te maken.
Goh, als je een enigszins kritische opstelling had gehad tegenver al die fantastische verhalen had je dat zelf ook wel kunnen bedenken. Anders denken hoeft niet. Denken is voldoende.
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:48:08 #167
90061 coz
pi_19436381
hoe je het wend of keert
er zullen altijd dingen zijn die men wilt achterhouden
en dan kan men nog beter "bullshit" vertellen dat men beseft dat er meer kan zijn dan ze zien
dan het blind ontkennen ...

of zijn de mensen die het hardst roepen ...dat kan nooit .. al bijna pionnen van een schaakspel
pi_19436701
Verwarring zaaien is het doel. Het lukt aardig zie ik zo Nu over tot de orde van de dag... Zijn er echt geen dingen, verantwoordelijkheden ten opzichte van onze gastplaneet die we kunnen vervullen?
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:19:32 #169
33189 RM-rf
1/998001
pi_19436900
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:16 schreef _The_General_ het volgende:

illumineren betekend verlichten, niet schijnen.
misschien is dat een interessante vraag?
ik zie enige gelijkenis met het hebreeuwse woord Helel, wat staat voor licht dragen, of misschien ook licht reflecteren, en kan ook schijnen betekenen:
het is een naam die gegeven werd aan de maan of de morgenster, en het is ook de naam die Lucifer gegeven word in de Joodse schriften.

Het is een tegenbeeld van Eloah, de enige machtige God (Eloah staat voor macht), de bron van licht, Eloah is de eerste naam van een monotheistische god, de zon. (de joden gebruiken dit voor Elohim, de moslims voor Allah).

Het 'verlichten' was ook een werk van Lucifer (Helel ben Shahar, uit jesaja), de gevallen engel, die voornamelijk poogde de macht van de zon-God te evenaren, door zijn licht te reflecteren.

De grieken namen helel over van de joden, de romeinen maakten daarvan lumini (warvandaan de naam lucifer komt)

Ik denk niet dat dit een werkelijk bewust verband is, eerder een teken van dat de manier waarop mensen taal gebruiken om over religie en "macht' te praten kennelijk duizenden jaren al gelijk is gebleven
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:20:02 #170
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19436907
jawel ealanor

dat heet opstaan tegen de maatschappijen die vervuilen , masaal

met een nieuwsbrief of politieke partij kom je niet ver
pi_19436935
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:55 schreef _The_General_ het volgende:
Jullie zijn oftwel doorgeschoten xfiles fans, of een gevaar voor deze maatschappij....

deze maatschappij is een gevaar voor zichzelf (en zie dat eens te ontkennen) en de doorgeschoten xfiles fans zoals je ze noemt,.. zijn mensen die meer durven nadenken dan jij, lijkt het.
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:40:36 #172
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19437124
heete deze ch. niet TRUTH?

en is deze topic niet iets over MASONIC PROOF?

waarom zegt meneer general dan dat wij doorgeschoten zijn , of een gevaar voor de (verzonnen) maatschappij (is al zon domme uitspraak , een gevaar voor de maatschappij , zucht)

het gaat hier over een onderwerp en dan word er over dat onderwerp gepraat.
moet je dan als critici iedereen lopen bashen?
general?
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:48:35 #173
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19437219
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

misschien is dat een interessante vraag?
ik zie enige gelijkenis met het hebreeuwse woord Helel, wat staat voor licht dragen, of misschien ook licht reflecteren, en kan ook schijnen betekenen:
het is een naam die gegeven werd aan de maan of de morgenster, en het is ook de naam die Lucifer gegeven word in de Joodse schriften.

Het is een tegenbeeld van Eloah, de enige machtige God (Eloah staat voor macht), de bron van licht, Eloah is de eerste naam van een monotheistische god, de zon. (de joden gebruiken dit voor Elohim, de moslims voor Allah).

Het 'verlichten' was ook een werk van Lucifer (Helel ben Shahar, uit jesaja), de gevallen engel, die voornamelijk poogde de macht van de zon-God te evenaren, door zijn licht te reflecteren.

De grieken namen helel over van de joden, de romeinen maakten daarvan lumini (warvandaan de naam lucifer komt)

Ik denk niet dat dit een werkelijk bewust verband is, eerder een teken van dat de manier waarop mensen taal gebruiken om over religie en "macht' te praten kennelijk duizenden jaren al gelijk is gebleven
interresant ...
maar er is een ding dat niet klopte...
de moslims hebben hun god van ALALU
niet van ElOAH

je zou de sumerische teksten een moeten bestuderen.
(vooral de kleitabletten)

ik heb er hele documenten van op mijn pc.

in totaal : 457 Txt Files.

dus nee die kan ik niet laten zien

wel kan ik dus zeggen de sumerische documenten op te zoeken op google

en nu niet allemaal weer zeiken dat ik steeds met google kom
ik kan moeilijk 457 txt files in mijn eigen schrift gaan lopen tiepen wel?

groet.
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:53:57 #174
90061 coz
pi_19437284
quote:
eerder een teken van dat de manier waarop mensen taal gebruiken om over religie en "macht' te praten kennelijk duizenden jaren al gelijk is
ik had laatst bijna het omgekeerde
babylonische spraakverwarring als oorzaak van eea
pi_19438278
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:40 schreef BaajGuardian het volgende:

het gaat hier over een onderwerp en dan word er over dat onderwerp gepraat.
moet je dan als critici iedereen lopen bashen?
general?
Ik Bash niemand, zolang die gene normaal post, en zijn verhaal met bronnen onderbouwt, iets wat nog niemand van de pro's in dit topic is gelukt. De persoon waar ik zojuist op reageerde deed niets anders dan schelden en vloeken tussendoor, waardoor ik zijn verhaal niet serieus vind,

Maar het maakt toch niet uit wat iemand zegt want:

a/Jullie zijn er heilig van overtuigd
b/Iedereen die het niet met jullie eens is is automatisch van de partijen die jullie willen bestrijden

Dus jullie hebben altijd gelijk...
pi_19438295
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:22 schreef new_moon het volgende:

[..]

deze maatschappij is een gevaar voor zichzelf (en zie dat eens te ontkennen) en de doorgeschoten xfiles fans zoals je ze noemt,.. zijn mensen die meer durven nadenken dan jij, lijkt het.
Nee, ze durven alleen te denken in het door hun zelf al vastgestelde spectrum, ze zijn niet objectief want ze zijn heilig overtuigt van hun gelijk, daardoor is iedere discussie onmogelijk want zodra je tegen ze bent zaai je twijfel en des informatie namens de door hun bestreden tegen partijen.
  donderdag 27 mei 2004 @ 08:33:30 #177
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19438502
general , andersom is het precies hetzelfde

de critici , moeten altijd bewijzen blijven zien , er is nooit genoeg
en *heilig* overtuigd ben ik niet , ik WEET wat er gaande is
dat ik bepaalde dingen niet KAN bewijzen is al feit
maargoed , het is opzich je recht om het niet te geloven
maar om meteen te roepen dat *wij* een gevaar voor de maatschappij zijn...

kijk ook maar eens naar de *fijne* instelling die je zelf tegenover mensen die wel durven spitten hebt

jij vraagt om bewijzen tot er mensen met iets komen aanzetten , en vervolgens zijn wij de gevaren hier

ik heb al een aantal keer gezegd , dat je zelf ook kan zoeken...
maar dan is het weer niet onderbouwd omdat de sites allemaal zogenaamd nep zijn...

het houd een keer op,.

eindigend als een 1e partij is er zat van maar met bewijzen te komen en houd zich wel stil , geen info meer prijsgevend
2e partij gaat verder met hun leven , dat niks voorstelt , ik zeg het maar even,....
omdat het niks anders doet dan ELK ANDER WEZEN OP DE HELE WERELD......

denk eens na , ga eens serieus op alles letten , kijk eens naar het nieuws op cnn , en rtl4 en Al Yazheera , en let goed op...
hoe komt dit?
omdat Osama amerika aanviel?
omdat Saddam WMD had?
omdat Saddam Slecht was?

en denk aan hoe de relaties eerder stonden
is USA niet NET zo SLECHT als Saddam?
en Osama?

waarom dan een algehele aanval op het midden oosten?

denk na man , hoe creeer je een NWO
het is al letterlijk keren gezecht , zelfs door GWBush zelf...
FOR A NEW WORLD ORDER...

en dan nog , moet daar niet ontzettend veel planning aan vooraf gaan?
om een NWO te doen slagen?
om de publieke opinie te mislijden?
zodat iedereen instemd...

het IS inelkaar gezet.
er IS een complot

dit heet niet Politieke Toeval
het is niet een zomaar opgekomen Moslim die amerika aan valt voor de lol
en Saddam was ook niet doorzichtig door de jaren heen
alles valt samen als je het bekijkt ...
er is een punt waar het HEEN LEID...
een reden voor dit alles
en deze rede is echt niet een groepje gekken die bommen hebben dus moet onze fantastische democracy beschermd worden....met geweld.

kan je ECHT niet zien...dat we allemaal Gemanipuleerd worden?
pi_19438743
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 23:38 schreef dodeca het volgende:
heel leuk, maar het woord illuminatie heeft in het geheel niets te maken met het hele verhaal waar het hier over gaat. Het gaat hier namelijk over de illuminati zonder die laatste e.....
quote:
Nee, we zingen "Ben ik van dietschen bloed". Dietschen, als in "Dutch", als in Nederlands.... Dat heeft niets, maar dan ook niets met duitsland of germani te maken.
quote:
hoop blabla over de zon geknipt
Ja, als je gewoon alles vertaald naar "is een symbool voor de zon" dan zie je inderdaad overal zonnen.... Wist je dat de 2 chevrons van Citroën eigenlijk symbool staan voor de stralen van de zon? En Peugeot gebruikt een leeuw = ook zon, en Renault een trapezoïde, is eigenlijk ook een symbool voor de zon. Wat dacht je van Mitsubishi? allemaal sterren dus ook zonnen! Alle automerken zijn eigenlijk één merk joh! [/sarcasme]
quote:
Sigheil is niets anders dan ode aan de perfecte brander Illuminatie dus.
Ja joh! natuurlijk! Het is "Sieg heil" wat zoveel betekend als "Heil de overwinning"....

Je ideeen geven weinig blijk van een brede wereldvisie, noch van enig verstand van de zaken waar je het over hebt.....
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:12:35 #179
90061 coz
pi_19438809
quote:
kan je ECHT niet zien...dat we allemaal Gemanipuleerd worden?
* coz heeft 1000 keer liever een bs verhaal dan de reactie dat het bs is
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 07:58 schreef _The_General_ het volgende:
Nee, ze durven alleen te denken in het door hun zelf al vastgestelde spectrum, ze zijn niet objectief want ze zijn heilig overtuigt van hun gelijk, daardoor is iedere discussie onmogelijk want zodra je tegen ze bent zaai je twijfel en des informatie namens de door hun bestreden tegen partijen.
zoals ik al zei ... door de informatie en de desinformatie op tafel te gooien kan de lezer zelf uitmaken wat hem "leuk" lijkt ...
en dan kunnen we met ze allen er nog meer informatie of desinformatie bijgooien
(dreigt van topic af te gaan)

informatie is door een kijker geinterpreteerde verzameling gegevens

m.a.w. zeggen "het is onzin" is net zo hard een poging tot desinformatie als heel wat andere voorbeelden
pi_19438844
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 08:33 schreef BaajGuardian het volgende:
dit heet niet Politieke Toeval
het is niet een zomaar opgekomen Moslim die amerika aan valt voor de lol
en Saddam was ook niet doorzichtig door de jaren heen
alles valt samen als je het bekijkt ...
er is een punt waar het HEEN LEID...
een reden voor dit alles
en deze rede is echt niet een groepje gekken die bommen hebben dus moet onze fantastische democracy beschermd worden....met geweld.
Maar wat de reden dan wel is (rede is overigens een toespraak.... reden is het juiste woord hier) kun je ons ook niet duidelijk maken...... Net zo min als alle andere "voorstanders" die in dit topic gepost hebben.

En zoals al een aantal keer eerder aangegeven: zonder motief geen moord. Als de Illuminati geen motief hebben, kunnen ze ook niet bestaan. Wat is dat punt, waar je het over hebt, waar het allemaal heen zou moeten gaan?
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:22:04 #181
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19438939
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 08:33 schreef BaajGuardian het volgende:

dat ik bepaalde dingen niet KAN bewijzen is al feit
quote:
jij vraagt om bewijzen tot er mensen met iets komen aanzetten , en vervolgens zijn wij de gevaren hier
het eerste in je zin moet nog gebeuren, derhalve kan het 2e geen gevolg zijn hiervan
quote:
denk na man , hoe creeer je een NWO
- NWO for dummies
- NWO howto
- NWO in 21 days

zeg maar welk boek ik moet lezen
quote:
om de publieke opinie te mislijden?
zodat iedereen instemd...
zo kan ik het ook. ik weet dat paarse olifanten met gele stippen slechte plannen met ons hebben. het feit dat iedereen zegt dat die olifanten niet bestaan, is bewijs dat de publieke opinie misleid is, voila een complot, kan niet anders! juist de afwezigheid van bewijs bewijst dat dit een feit is!
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:29:46 #182
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19439064
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:15 schreef Croga het volgende:

[..]

Maar wat de reden dan wel is (rede is overigens een toespraak.... reden is het juiste woord hier) kun je ons ook niet duidelijk maken...... Net zo min als alle andere "voorstanders" die in dit topic gepost hebben.

En zoals al een aantal keer eerder aangegeven: zonder motief geen moord. Als de Illuminati geen motief hebben, kunnen ze ook niet bestaan. Wat is dat punt, waar je het over hebt, waar het allemaal heen zou moeten gaan?
ik heb het al tig keer gezegd zelfs...

de reden is N-W-O

nieuwe wereld orde.

dat is dan wel het probleem niet , want er zijn er 2 van...
het probleem is dat de mensen de verkeerde NWO aan het krijgen zijn.

(voor de verduidelijking , 1:NWO goed , een vrije nieuwe orde , corruptie =uitgeband , en ieder kan eindelijk eens echt doen wat hij\zij zou willen.
2: NWO slecht , politie staat , iedereen is slaaf van de ecnomie. (hetgeen wat er aankomt dus)
(+chip)
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:32:41 #183
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19439115
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:29 schreef BaajGuardian het volgende:

2: NWO slecht , politie staat , iedereen is slaaf van de ecnomie. (hetgeen wat er aankomt dus)
(+chip)
een economie heeft leiding nodig, en nog een aantal factoren die niet kunnen bestaan als er sprake is van volledige slavernij. wie gaan die leiding verzorgen?
pi_19439331
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:29 schreef BaajGuardian het volgende:
(+chip)
En wat zou dit dan opleveren voor de mensen die hier naar streven?

Daarnaast beschrijf je dat de VS op dit moment neergezet wordt als "de grote schurk" omdat men anders de komst van een globale regering niet zou accepteren. Deze aanpassing in het imago van de VS wordt echter grotendeels bewerkstelligd door alle vrijheden in de VS weg te nemen. Als dat zorgt voor een ommekeer in het imago van de VS, dan wordt de door jouw beschreven NWO al helemaal nooit geaccepteerd... beetje kromme redenering dus?
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:59:57 #185
33189 RM-rf
1/998001
pi_19439596
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:48 schreef BaajGuardian het volgende:

interresant ...
maar er is een ding dat niet klopte...
de moslims hebben hun god van ALALU
niet van ElOAH
de sumerische godsdienst was echter geen monotheistische en kende heel veel verschillende goden, belangrijk hierin is Anu, de 'koning der Goden',
de scheiding der hemel en aarde is in het sumerische scheppingsverhaal via de Babyloniers (dat inderdaad veel kruisverbanden kent met het Joodse boek van Moshe of Genesis) is gedaan door Enlil, waarna Anu de hemel kreeg en Enlil de aarde.
verder is een belangrijke god Ea, god van het water, zijn zoon was Marduk, die de chaos overwon en hierdoor leider van alle goden werd, hij is ook bekend als Bel en werd vereerd in de vorm van een kalf, Marduk is ook als Beelzebub of Bäal in de bijbel te vinden

Allalu is slechts een half-god hierin, een vogelman die verliefd is op Ishtar (vrouwelijke God van de vruchtbaarheid, een soort venus, dochter van Anu)

Ik vind het ongeloofwaardig dat een volk voor een monotheistische godsdienst als hoofdgod slechts een bijfiguur uit een bestaande mythologie zou nemen.
natuurlijk zijn er veel crosslinks en ook interpretatie te vinden in de Joodse overlevering, het boek van Genesis is regelmatig vergeleken met het scheppingsverhaal van de Sumeriers (wat overigens niks van doen heeft met de mythe die jij beschrijft).

De Anunnaki is gewoon de verzameling Goden, typisch voor een polytheistische godsdienst, vergelijkbaar met het pantheon bij de Grieken, een verzameling uitlopende karakters, goden, half-goden demonen en helden die onderling vochten

Het is makkelijk om een scheppingsverhaal om te vormen naar een modernere verklaring: vooral als je dit kunt doen door een oude taal te vertalen naar 'nieuwe' beoordingen, dan maak je van vogelman astronaut, hemelpaard wordt ruimteschip ... tja je kent ze wel, de standaard von Däniken-trukjes.
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:01:24 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19439624
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]

het eerste in je zin moet nog gebeuren, derhalve kan het 2e geen gevolg zijn hiervan
[..]

- NWO for dummies
- NWO howto
- NWO in 21 days

zeg maar welk boek ik moet lezen
[..]

zo kan ik het ook. ik weet dat paarse olifanten met gele stippen slechte plannen met ons hebben. het feit dat iedereen zegt dat die olifanten niet bestaan, is bewijs dat de publieke opinie misleid is, voila een complot, kan niet anders! juist de afwezigheid van bewijs bewijst dat dit een feit is!
neem de NWO voor dummies maar.

en het vergelijken met paarse olifanten is nog dommer dan dat je me zou uitschelden uit frustratie...
aangezien je blond bent , zal ik het op een DISNEY manier uitleggen.

midden oosten is rijk land , ze hebben daar zwart water , en dat is veel centjes waard
de rijken van de wereld wilden dit zwarte water dus deden en doen nogsteeds heel veel moeite om dat van de krullenbol haar mensjes af te stelen door aan geen kant kloppende afspraken te maken
die als ze niet nagekomen werden , een oorlog zouden ontketenen
de rijken maakten steeds meer landen arm en armer en armer
eten wat verbouwd werd mocht niet worden gegeten door de mensen zelf , nee dat diende als eten voor de westerse wereld , en de leider van het betreffende arme land , kreeg er dan een paar stuivers of pennys voor terug...

de frustratie groeide behoorlijk in de krullenbol mensjes hun landen
en al snel waren al die mensjes boos op de westerse rijken
ze doorzagen het plan dat de westerse rijken bedacht hadden...
om het midden oosten uit te melken en in te nemen.

maar opeens kwam er nog een land , een die van de anderre kant de krullenkopje mensjes aanviel
door over de grens posten te bouwen en de krullenkopjes het recht op leven te ontzeggen
(leven zonder rechten is *niet fijn*)
omdat er een PAAR IDIOTEN waren die hun kwaadheid voor de onderdrukking
(ja Israel is opgericht door de rijke Westenaars) van de rijken wilden uiten door burgers te doden...

(lekker normaal , als ik een figuur in frankrijk doodmaak , dan komt het franse leger toch ook niet alle nederlanders hun rechten ontnemen , nee )

en trouwens , de palestijnen zijn toevallig helemaal geen beesten volk , ze zijn nog menselijker dan alle regeringsleiders opgetelt.
maar wat ultieme frustratie en economische Onderdrukking wel niet met een INDIVIDU kan doen...
algoed , we gaan verder...

het was dus de bedoeling om palestina in te nemen en dan daarmee een NWO te creeeren....
de slechte versie dus.

wat zou er nu gebeuren , als Palestina in totaal was ingenomen...(na irak , het gebied rond israel ..)
(en ze zitten ook al in israel.)
dan zouden Rusland China en Zeker weten Syrie en Egypte
zich bedreigd voelen en actie ondernemen..
een 3e wereld oorlog dus...

met als gevolg dat de winaar , een nieuwe orde vormt die geheid een politie staat tot gevolg heeft...

het enige wat er dan tegen te doen is...
zou zijn dat tijdens al dit , er een 3E PARTIJ zou opstaan.
(zoals ook gaat gebeuren)
(meer zeg ik daar niet over)

waarom het zo zeker is dat er een derde wereld oorlog zou komen?
omdat één Reich nu eenmaal EEN leider kan hebben.

het is al bekend dat de Cia heel graag de wereld controleert.
vreemd?
de nation under god van Bush...is dat ook niet wat vreemd?
strijden onder de bless amerika..?
terwijl er occulte symbolen met amerika verbonden zijn , en Bush zlefs (KERRY OOK) een S&B is
een groep die niet GOD aanbid , maar DE DOOD.
het is allemaal schots en scheef.

dat er een conspiracy tegen het volk is , is geen vraag , maar een feit.
het enige wat overblijft is het overtuigen van jullie.
(+de rest van de wereld , maar goed, ik ben natuurlijk niet alleen , en ook niet alleen op DIT forum)

waarom overtuigen? , DAN KOMT DE KLAP NIET ZO HARD AAN STRAKS.

groeten.
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:04:30 #187
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19439691
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:59 schreef RM-rf het volgende:

[..]

de sumerische godsdienst was echter geen monotheistische en kende heel veel verschillende goden, belangrijk hierin is Anu, de 'koning der Goden',
de scheiding der hemel en aarde is in het sumerische scheppingsverhaal via de Babyloniers (dat inderdaad veel kruisverbanden kent met het Joodse boek van Moshe of Genesis) is gedaan door Enlil, waarna Anu de hemel kreeg en Enlil de aarde.
verder is een belangrijke god Ea, god van het water, zijn zoon was Marduk, die de chaos overwon en hierdoor leider van alle goden werd, hij is ook bekend als Bel en werd vereerd in de vorm van een kalf, Marduk is ook als Beelzebub of Bäal in de bijbel te vinden

Allalu is slechts een half-god hierin, een vogelman die verliefd is op Ishtar (vrouwelijke God van de vruchtbaarheid, een soort venus, dochter van Anu)

Ik vind het ongeloofwaardig dat een volk voor een monotheistische godsdienst als hoofdgod slechts een bijfiguur uit een bestaande mythologie zou nemen.
natuurlijk zijn er veel crosslinks en ook interpretatie te vinden in de Joodse overlevering, het boek van Genesis is regelmatig vergeleken met het scheppingsverhaal van de Sumeriers (wat overigens niks van doen heeft met de mythe die jij beschrijft).

De Anunnaki is gewoon de verzameling Goden, typisch voor een polytheistische godsdienst, vergelijkbaar met het pantheon bij de Grieken, een verzameling uitlopende karakters, goden, half-goden demonen en helden die onderling vochten

Het is makkelijk om een scheppingsverhaal om te vormen naar een modernere verklaring: vooral als je dit kunt doen door een oude taal te vertalen naar 'nieuwe' beoordingen, dan maak je van vogelman astronaut, hemelpaard wordt ruimteschip ... tja je kent ze wel, de standaard von Däniken-trukjes.
von daniken trucjes? , het is de enige manier OM het te verklaren terwijl het nog realistisch blijft
ipv roepen : Het is een onzichtbaar wezen waar je maar in moet geloven....
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:12:50 #188
33189 RM-rf
1/998001
pi_19439863
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:
midden oosten is rijk land , ze hebben daar zwart water , en dat is veel centjes waard
de rijken van de wereld wilden dit zwarte water dus deden en doen nogsteeds heel veel moeite om dat van de krullenbol haar mensjes af te stelen door aan geen kant kloppende afspraken te maken
maar de organisatie die jij beschrijft is veel ouder dan dat olie van belang is, tot de jaren dertig van de vorige eeuw was olie helemaal niet van belang...
natuurlijk was er altijd een bepaalde hang naar kolonisatie, maar dat werd niet door één organisatie geregeld (hooguit de nederlanders, met hun VOC kwamen verdomd dicht in de buurt)

Natuurlijk denk ik dat je gelijk hebt als je beweert dat sinds begin jaren negentig Amerika een ongestopt imperialistische kolonisatie-drang kent, Bush sr. is een duidelijk teken ervan, hoe de amerikaanse economische belangen zijn buitenlandse agenda bepaalden:

iemand die dacht dat de amerikanen de internationale politiek centraal konden aansturen, en alle conflicten de kop konden indrukken (waarbij het amerikaanse bedrijfsleven prettig in de voetstappen van hun soldaten konden volgen):
maar het is ook duidelijk dat Bush sr. politiek hier zelf in vastliep, makkelijk weggestemd werden omdat de winst niet opwoog tegend e kosten (de mislukking van Somalie).

Het is juist ongeloofwaardig om te beweren dat internationale politiek centraal gestuurd kan worden, vermoedelijk ben jij en wat havikken in de huidige amerikaanse regering de laatste der Mohikanen die dat denken.
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:

von daniken trucjes? , het is de enige manier OM het te verklaren terwijl het nog realistisch blijft
ipv roepen : Het is een onzichtbaar wezen waar je maar in moet geloven....
kennelijk is voor jou religie een verhaal dat je orthodox moet zien, en dus een letterlijke waarheid _moet_ bevatten.

persoonlijk ben ik wel religieus, maar zie religie ook als een verzamelingen normen en waarden, verzameld in verhalen die juist de eenheid van een gemeenschap benadrukken, wetten en omgangsvormen vastleggen.

Voor mij is minder van belang of een bijbeltekst letterlijk zo gebeurd is, eerder vraag ik me af en poog te leven met de boodschap die deze teksten me vertellen omtrend mijn eigen gedrag, mijn rol in een gemeenschap.
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:16:59 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19439940
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

neem de NWO voor dummies maar.

en het vergelijken met paarse olifanten is nog dommer dan dat je me zou uitschelden uit frustratie...
ik gebruikte dezelfde logica als jij gebruikt, blijkbaar voelt dat aan als een klap in je gezicht?
quote:
aangezien je blond bent , zal ik het op een DISNEY manier uitleggen.
hopelijk beantwoord je hiermee ook eens enkele vragen, kom op; we gaan het gewoon lezen
quote:
of jij weet niet waar het midden-oosten ligt, of je weet niet waar de krullenbol haar mensjes wonen. het komt de geloofwaardigheid van je relaas tot dusver niet ten goede, maar we lezen vrolijk verder
quote:
die als ze niet nagekomen werden , een oorlog zouden ontketenen
de rijken maakten steeds meer landen arm en armer en armer
eten wat verbouwd werd mocht niet worden gegeten door de mensen zelf , nee dat diende als eten voor de westerse wereld , en de leider van het betreffende arme land , kreeg er dan een paar stuivers of pennys voor terug...
tot zover - althans grotendeels - mee eens
quote:
de frustratie groeide behoorlijk in de krullenbol mensjes hun landen
en al snel waren al die mensjes boos op de westerse rijken
ze doorzagen het plan dat de westerse rijken bedacht hadden...
om het midden oosten uit te melken en in te nemen.

maar opeens kwam er nog een land , een die van de anderre kant de krullenkopje mensjes aanviel
door over de grens posten te bouwen en de krullenkopjes het recht op leven te ontzeggen
(leven zonder rechten is *niet fijn*)
omdat er een PAAR IDIOTEN waren die hun kwaadheid voor de onderdrukking
(ja Israel is opgericht door de rijke Westenaars) van de rijken wilden uiten door burgers te doden...
de motivatie lijkt mij niet correct hier
quote:
(lekker normaal , als ik een figuur in frankrijk doodmaak , dan komt het franse leger toch ook niet alle nederlanders hun rechten ontnemen , nee )

en trouwens , de palestijnen zijn toevallig helemaal geen beesten volk , ze zijn nog menselijker dan alle regeringsleiders opgetelt.
de palestijnen bestaan niet. althans, diegenen die zich nu palestijnen noemen zijn verdwaalde egyptenaren en libanezen
quote:
maar wat ultieme frustratie en economische Onderdrukking wel niet met een INDIVIDU kan doen...
algoed , we gaan verder...
je bent zelf een levend voorbeeld, maar laten we verder gaan
quote:
het was dus de bedoeling om palestina in te nemen en dan daarmee een NWO te creeeren....
de slechte versie dus.

wat zou er nu gebeuren , als Palestina in totaal was ingenomen...(na irak , het gebied rond israel ..)
(en ze zitten ook al in israel.)
dan zouden Rusland China en Zeker weten Syrie en Egypte
zich bedreigd voelen en actie ondernemen..
een 3e wereld oorlog dus...
egypte heeft oorlog gevoerd, en verloren. rusland en china zal het weinig kunnen schelen wat daar gebeurt lijkt me zo
quote:
met als gevolg dat de winaar , een nieuwe orde vormt die geheid een politie staat tot gevolg heeft...
gevolgtrekking volg ik niet
quote:
het enige wat er dan tegen te doen is...
zou zijn dat tijdens al dit , er een 3E PARTIJ zou opstaan.
(zoals ook gaat gebeuren)
(meer zeg ik daar niet over)
vooral niet te veel zeggen inderdaad
quote:
waarom het zo zeker is dat er een derde wereld oorlog zou komen?
omdat één Reich nu eenmaal EEN leider kan hebben.
eerder omdat oorlog voeren in de genen zit. na de eerste wereldoorlog zei men "dit nooit meer", na de tweede wereldoorlog zei men "dit nooit meer", na de derde wereldoorlog zal men zeggen "dit nooit meer"
quote:
het is al bekend dat de Cia heel graag de wereld controleert.
vreemd?
neehoor, elke geheime dienst heeft die trekjes
quote:
de nation under god van Bush...is dat ook niet wat vreemd?
strijden onder de bless amerika..?
ach, dat is al jaren zo. diezelfde god strijdt ook voor hun vijanden. altijd leuk, een neutrale god
quote:
terwijl er occulte symbolen met amerika verbonden zijn , en Bush zlefs (KERRY OOK) een S&B is
een groep die niet GOD aanbid , maar DE DOOD.
het is allemaal schots en scheef.
ah, ze aanbidden de dood. mooi, toch nog verschil. naar mijn weet laat de dood zich echter niet inspireren door volgelingen, dus het probleem vat ik dan ook niet
quote:
dat er een conspiracy tegen het volk is , is geen vraag , maar een feit.
het is pas een feit als het bewezen is, die bewijzen zijn er niet
quote:
het enige wat overblijft is het overtuigen van jullie.
met bewijzen ben ik eenvoudig te overtuigen
quote:
(+de rest van de wereld , maar goed, ik ben natuurlijk niet alleen , en ook niet alleen op DIT forum)

waarom overtuigen? , DAN KOMT DE KLAP NIET ZO HARD AAN STRAKS.

groeten.
mja
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:53:26 #190
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19440830
inderdaad , mja
pi_19440858
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:53 schreef BaajGuardian het volgende:
inderdaad , mja
Mja stond in deze context symbool voor
pi_19441551
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:

die kun je dus vergeten.

donderdag 27 mei 2004 @ 11:21:36 #193
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19441658
wat is er jojoja?
pi_19441796
paar tijd lopen zoeken en nu ineens gehoort dat het een hoax was tevens naar vriend geweest vragen hoe en of hij het kende nee en dus hij ook aan het zoeken, het vervelenste vond ik dat ik het gewoon niet wist dat het zelfs maar bestond hoax of niet ik had het vermoeden dat ik vrij veel wist over dit soort dingen en dan komt er ineens iets waarvan ik nog nooit gehoort had en die de dominatie in handen zou hebben. was even boos op mezelf.
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:37:36 #195
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19442190
JOJOJA...

x9o8a7h
s99i
n3e4e5g6

e9i8t7a6m4r3i2f1n4i
s99i

geef me je anders even een email van je.
dan heb ik een link voor je
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:48:26 #196
90061 coz
pi_19442540
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef BaajGuardian het volgende:
JOJOJA...

x9o8a7h
s99i
n3e4e5g6

e9i8t7a6m4r3i2f1n4i
s99i

geef me je anders even een email van je.
dan heb ik een link voor je
zoals ik al opmerkte
door een hoax kan ook het lampje gaan branden dat niet alles voorgekauwd moet worden
en zelfs niet al het voorgekauwde waar moet zijn

1n4e6v7e8
7t5s2e1o6m7
http://www.google.com/sea(...)e=UTF-8&hl=xx-hacker
* coz zegt sorry voor link
tis informatie toch niet infirmatie ... ach boei

/me_752@hotmail toont belangstelling
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:55:00 #197
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19442715
grappig coz...

achja wie kan tegenwoordig niet d1e2d3o4c5n6e8n2u3m4e5r6i7c8 lezen he?

hotmail? Msn?

kan ik jou inderdaad die link ook wel sturen...
pi_19442726
hoe dan !
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:58:17 #199
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19442804
heb je een Email Jojoja?

plaats dan even je email , dan stuur ik je een link
pi_19443005
net nieuw aangemaakt jojoja100@hotmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')