mooie avatarquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:21 schreef splendor het volgende:
mooie plaatjes
Nu moet ik nog meer lachen, verdiep je eens in de symbolisme van het derde rijk.quote:Een soldaat van Nazi-duitsland. Skull & bones, swastica, twijgjes, phoenix/adelaar, malteser kruis.
dat kan iedereen zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:46 schreef BaajGuardian het volgende:
ik weet hoe freemason in elkaar zit ik heb het uitgebreid bestudeerd.
Nee, er zijn duizenden zaken die je zou kunnen aanvoeren als bewijs, en die net zo goed iets totaal anders kunnen betekenen..... net als de OP laat zien.....quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:46 schreef BaajGuardian het volgende:
er zijn duizenden bewijzen.
waar denk je dat *het occulte* op gebaseerd is dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:41 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nu moet ik nog meer lachen, verdiep je eens in de symbolisme van het derde rijk.
De "skull and bones" worden al sinds de keizertijd gebruikt, het was het teken van elite eenheden waarmee werd aangegeven dat ze willde sterven voor hun Keizer,
De swastika is door de nsdap gekozen omdat het er krachtig uit zag, dat was de enigste redenatie erachter.
Die twijgjes zijn rangonderscheidingstekens die al eeuwen in de europese militaire historie terug komen,
Er is helemaal geen Phoenix te zien, alleen een adelaar die ook al eeuwen het symbool van Duitsland is..
En welk maltezer kruisHet kruis wat je laat zien is een Ritterkreuz, een onderscheiding die al sinds de tijd van de oorlogen tegen napoleon uitgereikt word. Ontworpen door een grafisch vormgever.
Helemaal 0,0 verband met vrijmetselaars, reptilians etc etc
sinds wanneer bouwen regeringen gebouwen, maken zij plattegronden en chips?quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:59 schreef BaajGuardian het volgende:
waarom duiken er op gebouwen , als plattegrond en op vlaggen en geld , de chip zelfs
en meer en meer locaties de Occulte symbolen uit de oudheid op?
waarom zouden de regeringen dat doen?
nee , zoals ik zei , zijn er 1000 den BEWIJZENquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:53 schreef Croga het volgende:
[..]
Nee, er zijn duizenden zaken die je zou kunnen aanvoeren als bewijs, en die net zo goed iets totaal anders kunnen betekenen..... net als de OP laat zien.....
als ik in nederland willekeurig een aantal grote gebouwen kies, kan ik ook elk symbool er van maken wat ik wilquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee , zoals ik zei , zijn er 1000 den BEWIJZEN
ik heb het niet over vermoedens , maar FEITEN die aantonen dat er wel DEGELIJK een ILLUMINATI
achter zit.
ik doel dus niet direct op de bovenstaande foto's maar ga jij maar eens met een zweefvliegtuigje boven washington hangen.
en let goed op de manier waarop het patroon ligt tussen het pentagon , het witte huis , de memorials
en het stadion. (+het beruchte hotel)
inderdaad , in een gigantische Pentagram met ingebouwde piramide inclusief all seeing eye.
nu jij weer.
Hoe maak jij die stap toch? er is symbolisme dus illuminatiequote:Op woensdag 26 mei 2004 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik heb het niet over vermoedens , maar FEITEN die aantonen dat er wel DEGELIJK een ILLUMINATI
achter zit.
ik doel dus niet direct op de bovenstaande foto's maar ga jij maar eens met een zweefvliegtuigje boven washington hangen.
en let goed op de manier waarop het patroon ligt tussen het pentagon , het witte huis , de memorials
inderdaad , in een gigantische Pentagram met ingebouwde piramide inclusief all seeing eye.
nu jij weer.
snap je het echt niet , of sluit je jezelf af?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
sinds wanneer bouwen regeringen gebouwen, maken zij plattegronden en chips?
hardstikke knap van je maar het gaat hier niet om WILLEKEURIGE gebouwenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
als ik in nederland willekeurig een aantal grote gebouwen kies, kan ik ook elk symbool er van maken wat ik wil
nee, maar ondanks dat heb ik jp nog nooit een chip zien bakken, of een gebouw zien ontwerpenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
snap je het echt niet , of sluit je jezelf af?
de regering werkt daar niet zoals hier in nederland
dan bestaat de oa al heel erg lang dus? (denk aan tienduizenden jaren)quote:er is geen democratie geen vrije orders...
alles werkt vanuit het belang van de OA
die betreffende symbolen zijn beslist door de OA
waarom zetten ze hun symbolen er dan in/op? dat is toch juist opvallend! veel beter is het om gewoon zonder symbolen te werken, dan valt het ook niet op...quote:en gebouwd\geprint door de OA (op order van de OA dus)
(OA=Omega Agency , hetgeen aan de top van de top van de elite der elite)
OA beslist alles.
weet alles.
is alles.
op deze aarde wat te maken heeft met waar normale mensen nooit zullen komen
de waarheid.
omdat men verdomt verantwoordelijkheid te nemenquote:nu het nog kan , zou ik maar eens goed gaan nadenken , over deze wereld
waarom de ene kant arm is
je doelt nu op die demente bejaarde in het vaticaan?quote:waarom het condoom in afrika niet mag
de chip is er al ongeveer sinds de jaren 50, en daarom kun jij nu met je pc'tje op internet zitten. waarom stel je de vragen niet waarom er computers zijn gekomen, waarom er internet is gekomen etc.?quote:waarom de chip komt
onschendbaarheidquote:waarom politieke leiders altijd blijven zitten , no matter the critics
(kijk naar rumsfeld , en bush)
amerika is echt niet de enige die niet met geld kan omgaan, kijk maar op de wekelijkse insolventie-lijstenquote:en denk na , hoe het kan dat de Amerikaanse economie in de duizendmiljarden in schulden zit
en NOG een oorlog betaald
er is veel aan de hand, alleen snap ik niet waarom je de link legt naar illuminati/ao/schaduwregeringen. ook zonder die elementen is alles te verklarenquote:drugs wars?
er is veel meer aan de hand dan je zou denken.
ik mis het vrijheidsbeeld anders nog, verder vind ik dat hotel helemaal niet zo belangrijk...quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hardstikke knap van je maar het gaat hier niet om WILLEKEURIGE gebouwen
maar om de paar belangrijkste gebouwen.
en dat zijn er dus niet meer dan 6
het vrijheidsbeeld dtaat toevallig niet in washington maar newyork.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik mis het vrijheidsbeeld anders nog, verder vind ik dat hotel helemaal niet zo belangrijk...
cool, heb je (of iemand anders) daar toevallig een hi-res foto van?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
achter zit.
nu jij weer.
oja? er zijn anders wel meer mensen met dezelfde nicknamequote:Op woensdag 26 mei 2004 10:27 schreef Alicey het volgende:
met google is te vinden dat baajguadian van computerspelletjes houdt. maar dat verklaart dus alles! zie je wel, hij is bezig met de promotie van een nieuw computerspel, dat de macht van de hele wereld zal overnemen. het is wel erg toevallig dat dit precies nu naar voren komt
ok ik had idd niet opgelet dat het washington was ipv hele vs. dan nog acht ik dat hotel geen belangrijk gebouw, en is er dus sprake van willekeurquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:28 schreef a_friendju het volgende:
vrijheidsbeeld, is dat niet NEW YORK ipv WASHINGTON
(DAT IK DAT NOG WEET HEB NET 10 JAAR IN EEN GROT GELEEFD)
google?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:29 schreef kooba het volgende:
[..]
cool, heb je (of iemand anders) daar toevallig een hi-res foto van?
ja, maar dat doen ze om te misleiden. het is tenslotte wel heel toevallig dat het anders juist die nickname is. ik heb het bestudeerd, en zal als de tijd er is met bewijzen komenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oja? er zijn anders wel meer mensen met dezelfde nickname
ik dacht dat jij deelnam aan deze topic, en niet googlequote:Op woensdag 26 mei 2004 10:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
google?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:27 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben verlichter dan je ooit zult begijpen
Ik kan niks vinden, welke zoektermen moet ik gebruiken, of wil je zelf even helpen zoeken dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
google?
uiteindelijk is het mijn doel mensen bewust te makenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:29 schreef Julynell het volgende:
Vraag ik me toch even 1 ding af....stel dat (en ik zeg stel, want ik vind het erg ver gezocht allemaal) dat je gelijk hebt. Je zegt: "we doen er allemaal aan mee"...wat moeten we dan met deze info? Wat denk je dat we eraan zouden kunnen doen dan??
Lijkt mij dat er weinig, erg weinig, tegen te doen zou zijn. Dan runnen de illuminati de wereld....en dan? Worden we daar noodzakelijkerwijs slechter van dan? Snap eigenlijk niet zo goed waar je nou naartoe wil met deze info...mensen bewust maken van iets? Mensen bang maken? (alhoewel de fokker zo te zien niet snel gelooft in wat je zegt)
Dat moet je me toch echt eens uitleggen...
ik had een link maar die link is dood (trunkerton)quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:34 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden, welke zoektermen moet ik gebruiken, of wil je zelf even helpen zoeken dan?
veel religieuze partijen kennen een soortgelijke statement, waarvan de wachttoren een van de meest "agressieve" is. in welk licht moet ik die genootschappen zien?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
uiteindelijk is het mijn doel mensen bewust te maken
en daarbij hun angst te ontnemen
want er komt een moment dat de aardbol aan mensen een en al angst zal zijn
dat is juist het moment om de angst te verwerpen
de mens moet weten wie er achter deze angst zit
want het is georganiseerd.
wanneer men weet dat het een valse en geplande taktiek was , om angst te installeren
zal de mensheid makkelijker het geweld gevolgd op de angst doen stoppen.
bang maken is mijn doel niet , dat doen de inlichtingendiensten al
ik stel gerust.
dat de vijand geen de nu strijdenden groepen is
we zijn simpelweg bedrogen.
alles bedrogen door hetgeen wat niemand zag tewijl het recht voor onze neus lag...
ons eigen systeem , is de zelfoplossende puzzel van OA die eindigt in NWO
het is occult besloten
maar kan gebroken worden door een collectief.
een wil der mensheid ipv één volk tegen één volk zoals alles altijd is geweest
we kunnen MAKKELIJK *ECHT* vrij zijn , *ECHT* een utopie creeeren
er is maar één obstakel , de Wel degelijk bestaande plannen van OA
Wij tezamen zijn de Weg.
zij zeggen toch hetzelfde als jij, al 2000 jaar lang - waarom zou jij het wel bij het rechte eind hebben?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
je moet niet luisterren naar genootschappen
mijn org is ook geen genootschap maar een instelling die informatie beschikbaar stelt
dat is het verschil
dat doe ik dan ook. en op de plaatsen waar bewijs afwezig blijft, creeert mijn gezond boerenverstand een placeholderquote:je moet niks anders dan de bewijzen bekijken , en dan pas beoordelen
Het is namelijk zo dat die OA als enige doel heeft ons allemaal dood te maken.... of zo....quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:37 schreef BaajGuardian het volgende:
we kunnen MAKKELIJK *ECHT* vrij zijn , *ECHT* een utopie creeeren
er is maar één obstakel , de Wel degelijk bestaande plannen van OA
wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:13 schreef a_friendju het volgende:
[..]
mischien omdat baajguardian niet ondertussen iedereen op oorlopgspad stuurt..
dat is pas later. in eerste instantie hebben zij het ook over een samenzwering die de wereld overneemtquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:14 schreef BaajGuardian het volgende:
de *zij* waar je het over hebt , hebben het 2000 jaar lang over een GOD gehad die alles even kwam regelen
vrijheid is subjectief. ik acht mij hier voldoende vrij, dus ben ik vrijquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:17 schreef a_friendju het volgende:
als je op deze wereld denkt dat je vrij bent, dan heb je een grote fantasie
ah die zitten ook in het complot?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:16 schreef a_friendju het volgende:
[..]
feit is dat die religieuze groeperingen al jarenlang de macht hebben en ondertussen doen alsof van niet
dan ben jij inderdaad niet vrijquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:22 schreef a_friendju het volgende:
ik negen mij pas vrij wanneer ik ergens woon waar niet compleet nutteloos bomen worden gekapt
dus je wilt de reden weten?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:12 schreef Croga het volgende:
[..]
Het is namelijk zo dat die OA als enige doel heeft ons allemaal dood te maken.... of zo....
Het mooie van je hele verhaal is dat de OA die je noemt, of de Illuminati, geen enkel doel kennen. Geen motief hebben en geen reden.
Als je dit soort "analyses" (tussen quotes aangezien ik nog geen enkel argument gezien heb, alleen aaneenschakelingen van waarschijnlijkheden zonder bewijs) wilt maken, moet je eens proberen in de huid van de samenzwering te kruipen. Als je dat in dit geval doet, vindt je niets. En daarom bestaat het niet......
knipquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dus je wilt de reden weten?
denk je werkelijk dat je daar klaar voor bent?
zoals ik eerder al zei , zou niemand dat kunnen plaatsen in het huideige algemeen besef
het zou meteen afgedaan worden als onmogelijk , preposterous of es kann nicht
Je bent 100% vrij binnen de door de maatschappij gestelde regels,quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:17 schreef a_friendju het volgende:
als je op deze wereld denkt dat je vrij bent, dan heb je een grote fantasie
hoeveel tijd heb jij besteed aan geschiedenis?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
dat is pas later. in eerste instantie hebben zij het ook over een samenzwering die de wereld overneemt
de rest van je antwoord was off-topic, en derhalve ga ik er niet op in
weer een hele hoop bla, maar geen antwoord op de vraagquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dit komt trouwens van de website van majestic 12.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:46 schreef Salvad0R het volgende:
What does "Creamus Veritatem Proprium!" mean?
It is the motto of the Group. As such, its meaning is one of our most closely guarded secrets. Some believe they know what it means, but we will never say.
je bent echt een meester in veel onzin kletsen zonder antwoorden te geven op eenvoudige vragen waarop een duidelijk antwoord gegeven kan wordenquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
algoed dan...
de reden van dit alles is :
omdat wij er altijd zijn.
elk wezen , betekend dat dus
het bestaan is oneindig.
Daar kan ik me wel in vinden BaajGuardian. We zijn er altijd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
algoed dan...
de reden van dit alles is :
omdat wij er altijd zijn.
elk wezen , betekend dat dus
het bestaan is oneindig.
en dan nu de clue :
CREAMUS VERITATEM PROPRIUM
zoek dat maar eens op..
jazeker , zoiets heet een CAMOquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:51 schreef _The_General_ het volgende:
Alsof een organisatie als mj12, als die al bestond een website zou hebben
klikquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:51 schreef _The_General_ het volgende:
Alsof een organisatie als mj12, als die al bestond een website zou hebben
het verhaal gaat veranderren , dat is wat nodig is.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:51 schreef displission het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden BaajGuardian. We zijn er altijd.
Neemt niet weg dat het een keuze is die is gemaakt. We kiezen immers. De keuze staat dus al vast. Grenzen zijn er wel, maar kunnen niet doorbroken worden.
En in mijn achterhoofd houd ik: "drie keer is scheepsrecht" maar is dit de tweede, eerste of derde keer?
BaajGuardian kun je je er niet beter gewoon bij neerleggen? Het is gewoon zo, je weet het..Dan geeft dat toch totale vrijheid???
Dat heb ik immers ervaren..
hou je oogkleppen maar opquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:55 schreef _The_General_ het volgende:
Jullie zijn oftwel doorgeschoten xfiles fans, of een gevaar voor deze maatschappij....
nou en?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:55 schreef _The_General_ het volgende:
[..]Iedereen kan een website in elkaar flansen, niet zo naief jongens
ik zit er midden in.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:56 schreef Alicey het volgende:
dat snap ik ook nooit. jullie weten feilloos welke organisaties echt zijn en welke niet. stel nou dat je je hebt vergist, wat dan?
ah, jij staat buiten de wereld.. nu snap ik hetquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zit er midden in.
en voor je anderre antwoord , dat jij het niet begrijpt betekend niet dat het onzin is.
ik zei al duidelijk dat het besef te boven gaat.
het is moeilijk door de wereld heen te kijken als je er midden in zit.
Van welke genoodschappen ben jij lid danquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zit er midden in.
en voor je anderre antwoord , dat jij het niet begrijpt betekend niet dat het onzin is.
ik zei al duidelijk dat het besef te boven gaat.
het is moeilijk door de wereld heen te kijken als je er midden in zit.
Voor mij hoeft dat niet zo nodig hoor dat veranderen. Dat zei Bush ook voordat hij een hele legermacht naar Irak stuurde. Het veranderde inderdaad. Er zijn nu +-18.000 Al Qaida leden en dat aantal stijgt gestaag..quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het verhaal gaat veranderren , dat is wat nodig is.
dat is een doel (met velen , met allen eigenlijk)
dat is de keuze , maar OA wil iets anders , slaven maken...
dat kan niet toegestaan worden.
het moment is er ....
nog even en wanneer de VN de stap gaat zetten is het zover
NWO
en dan alle info....we hopen dat het lukt.
overal waar informatie is, is ook disinformatie. hoe ga je daarmee om? zeker gezien jouw claim, dat datgene wat doorgaans als informatie wordt beschouwd disinformatie is, maakt dit een belangrijk punt voor een eventuele geloofwaardigheidquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zit midden in de kennis , midden in de locaties , overal op het inet.
daarom weet ik wat er komt.
daarom weet ik waar de clue ligt
omdat ik me heb vertoefd
waar men leeft , waar men leert
kennis , echte kennis verkrijg je niet op school , echte kennis ervaar je.
Jullie hebben juist de oogkleppen op, ik bekijk alle info die tot me komt objectief en weeg die af, Daarbij kom ik tot de conclussie dat er voor alles wat jullie aandragen 0,0 % bewijs is..quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hou je oogkleppen maar op
Nou, komop: Namen, Data, Plaatsen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zit midden in de kennis , midden in de locaties , overal op het inet.
daarom weet ik wat er komt.
daarom weet ik waar de clue ligt
omdat ik me heb vertoefd
waar men leeft , waar men leert
kennis , echte kennis verkrijg je niet op school , echte kennis ervaar je.
het is niet letterlijk tijdreizen , zoals terug of vooruit , maar een dimensional portalquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef Croga het volgende:
En het allermooiste is nog.....
Als Baajblater écht iets te maken zou hebben met Majestics denk je dan dat ie niet iets beters te doen zou hebben dan zijn kostbare tijd te verdoen op een forumpje als fok!?
En leuke latijnse zinnetjes jatten van "organisaties" kan iedereen wel. Websites vinden met "bewijzen" voor Illuminati kan iedereen. Nog sterker: Iedereen kan die bewijzen zelf "vinden" zoals in de OP te lezen, en er vervolgens een website van maken....
Zelfs als het hele verhaal over een "portal" waar zou zijn (wat niet zo is aangezien ik met logica kan bewijzen dat tijdrijzen onmogelijk is) dan rijst de vraag "What do I care?"......
Ik denk dat ze snel moeten zijn, of zijn er misschien wat technische haperingen, dat dit plan nog niet is doorgevoerd?quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef BaajGuardian het volgende:
By Spring 2004, an invasive mind control technology known as a "Frequency Fence" is slated for implementation onto global society.
Nee dank je.... Lord Of The Rings heeft dezelfde werkelijkheids waarde, en is veel leuker om te lezen......quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:10 schreef BaajGuardian het volgende:
zo , have fun reading
BaajGuardian, jij zit nergens Middenin, jij hebt een schijnrealiteit gecreeerd met subjectieve informatie, aldanniet naar buiten gebracht door geillumineerden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:10 schreef BaajGuardian het volgende:
zo , have fun reading
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |