mooie avatarquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:21 schreef splendor het volgende:
mooie plaatjes
Nu moet ik nog meer lachen, verdiep je eens in de symbolisme van het derde rijk.quote:Een soldaat van Nazi-duitsland. Skull & bones, swastica, twijgjes, phoenix/adelaar, malteser kruis.
dat kan iedereen zeggenquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:46 schreef BaajGuardian het volgende:
ik weet hoe freemason in elkaar zit ik heb het uitgebreid bestudeerd.
Nee, er zijn duizenden zaken die je zou kunnen aanvoeren als bewijs, en die net zo goed iets totaal anders kunnen betekenen..... net als de OP laat zien.....quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:46 schreef BaajGuardian het volgende:
er zijn duizenden bewijzen.
waar denk je dat *het occulte* op gebaseerd is dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:41 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nu moet ik nog meer lachen, verdiep je eens in de symbolisme van het derde rijk.
De "skull and bones" worden al sinds de keizertijd gebruikt, het was het teken van elite eenheden waarmee werd aangegeven dat ze willde sterven voor hun Keizer,
De swastika is door de nsdap gekozen omdat het er krachtig uit zag, dat was de enigste redenatie erachter.
Die twijgjes zijn rangonderscheidingstekens die al eeuwen in de europese militaire historie terug komen,
Er is helemaal geen Phoenix te zien, alleen een adelaar die ook al eeuwen het symbool van Duitsland is..
En welk maltezer kruisHet kruis wat je laat zien is een Ritterkreuz, een onderscheiding die al sinds de tijd van de oorlogen tegen napoleon uitgereikt word. Ontworpen door een grafisch vormgever.
Helemaal 0,0 verband met vrijmetselaars, reptilians etc etc
sinds wanneer bouwen regeringen gebouwen, maken zij plattegronden en chips?quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:59 schreef BaajGuardian het volgende:
waarom duiken er op gebouwen , als plattegrond en op vlaggen en geld , de chip zelfs
en meer en meer locaties de Occulte symbolen uit de oudheid op?
waarom zouden de regeringen dat doen?
nee , zoals ik zei , zijn er 1000 den BEWIJZENquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:53 schreef Croga het volgende:
[..]
Nee, er zijn duizenden zaken die je zou kunnen aanvoeren als bewijs, en die net zo goed iets totaal anders kunnen betekenen..... net als de OP laat zien.....
als ik in nederland willekeurig een aantal grote gebouwen kies, kan ik ook elk symbool er van maken wat ik wilquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee , zoals ik zei , zijn er 1000 den BEWIJZEN
ik heb het niet over vermoedens , maar FEITEN die aantonen dat er wel DEGELIJK een ILLUMINATI
achter zit.
ik doel dus niet direct op de bovenstaande foto's maar ga jij maar eens met een zweefvliegtuigje boven washington hangen.
en let goed op de manier waarop het patroon ligt tussen het pentagon , het witte huis , de memorials
en het stadion. (+het beruchte hotel)
inderdaad , in een gigantische Pentagram met ingebouwde piramide inclusief all seeing eye.
nu jij weer.
Hoe maak jij die stap toch? er is symbolisme dus illuminatiequote:Op woensdag 26 mei 2004 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik heb het niet over vermoedens , maar FEITEN die aantonen dat er wel DEGELIJK een ILLUMINATI
achter zit.
ik doel dus niet direct op de bovenstaande foto's maar ga jij maar eens met een zweefvliegtuigje boven washington hangen.
en let goed op de manier waarop het patroon ligt tussen het pentagon , het witte huis , de memorials
inderdaad , in een gigantische Pentagram met ingebouwde piramide inclusief all seeing eye.
nu jij weer.
snap je het echt niet , of sluit je jezelf af?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
sinds wanneer bouwen regeringen gebouwen, maken zij plattegronden en chips?
hardstikke knap van je maar het gaat hier niet om WILLEKEURIGE gebouwenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
als ik in nederland willekeurig een aantal grote gebouwen kies, kan ik ook elk symbool er van maken wat ik wil
nee, maar ondanks dat heb ik jp nog nooit een chip zien bakken, of een gebouw zien ontwerpenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
snap je het echt niet , of sluit je jezelf af?
de regering werkt daar niet zoals hier in nederland
dan bestaat de oa al heel erg lang dus? (denk aan tienduizenden jaren)quote:er is geen democratie geen vrije orders...
alles werkt vanuit het belang van de OA
die betreffende symbolen zijn beslist door de OA
waarom zetten ze hun symbolen er dan in/op? dat is toch juist opvallend! veel beter is het om gewoon zonder symbolen te werken, dan valt het ook niet op...quote:en gebouwd\geprint door de OA (op order van de OA dus)
(OA=Omega Agency , hetgeen aan de top van de top van de elite der elite)
OA beslist alles.
weet alles.
is alles.
op deze aarde wat te maken heeft met waar normale mensen nooit zullen komen
de waarheid.
omdat men verdomt verantwoordelijkheid te nemenquote:nu het nog kan , zou ik maar eens goed gaan nadenken , over deze wereld
waarom de ene kant arm is
je doelt nu op die demente bejaarde in het vaticaan?quote:waarom het condoom in afrika niet mag
de chip is er al ongeveer sinds de jaren 50, en daarom kun jij nu met je pc'tje op internet zitten. waarom stel je de vragen niet waarom er computers zijn gekomen, waarom er internet is gekomen etc.?quote:waarom de chip komt
onschendbaarheidquote:waarom politieke leiders altijd blijven zitten , no matter the critics
(kijk naar rumsfeld , en bush)
amerika is echt niet de enige die niet met geld kan omgaan, kijk maar op de wekelijkse insolventie-lijstenquote:en denk na , hoe het kan dat de Amerikaanse economie in de duizendmiljarden in schulden zit
en NOG een oorlog betaald
er is veel aan de hand, alleen snap ik niet waarom je de link legt naar illuminati/ao/schaduwregeringen. ook zonder die elementen is alles te verklarenquote:drugs wars?
er is veel meer aan de hand dan je zou denken.
ik mis het vrijheidsbeeld anders nog, verder vind ik dat hotel helemaal niet zo belangrijk...quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hardstikke knap van je maar het gaat hier niet om WILLEKEURIGE gebouwen
maar om de paar belangrijkste gebouwen.
en dat zijn er dus niet meer dan 6
het vrijheidsbeeld dtaat toevallig niet in washington maar newyork.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik mis het vrijheidsbeeld anders nog, verder vind ik dat hotel helemaal niet zo belangrijk...
cool, heb je (of iemand anders) daar toevallig een hi-res foto van?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
achter zit.
nu jij weer.
oja? er zijn anders wel meer mensen met dezelfde nicknamequote:Op woensdag 26 mei 2004 10:27 schreef Alicey het volgende:
met google is te vinden dat baajguadian van computerspelletjes houdt. maar dat verklaart dus alles! zie je wel, hij is bezig met de promotie van een nieuw computerspel, dat de macht van de hele wereld zal overnemen. het is wel erg toevallig dat dit precies nu naar voren komt
ok ik had idd niet opgelet dat het washington was ipv hele vs. dan nog acht ik dat hotel geen belangrijk gebouw, en is er dus sprake van willekeurquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:28 schreef a_friendju het volgende:
vrijheidsbeeld, is dat niet NEW YORK ipv WASHINGTON
(DAT IK DAT NOG WEET HEB NET 10 JAAR IN EEN GROT GELEEFD)
google?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:29 schreef kooba het volgende:
[..]
cool, heb je (of iemand anders) daar toevallig een hi-res foto van?
ja, maar dat doen ze om te misleiden. het is tenslotte wel heel toevallig dat het anders juist die nickname is. ik heb het bestudeerd, en zal als de tijd er is met bewijzen komenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oja? er zijn anders wel meer mensen met dezelfde nickname
ik dacht dat jij deelnam aan deze topic, en niet googlequote:Op woensdag 26 mei 2004 10:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
google?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:27 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben verlichter dan je ooit zult begijpen
Ik kan niks vinden, welke zoektermen moet ik gebruiken, of wil je zelf even helpen zoeken dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
google?
uiteindelijk is het mijn doel mensen bewust te makenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:29 schreef Julynell het volgende:
Vraag ik me toch even 1 ding af....stel dat (en ik zeg stel, want ik vind het erg ver gezocht allemaal) dat je gelijk hebt. Je zegt: "we doen er allemaal aan mee"...wat moeten we dan met deze info? Wat denk je dat we eraan zouden kunnen doen dan??
Lijkt mij dat er weinig, erg weinig, tegen te doen zou zijn. Dan runnen de illuminati de wereld....en dan? Worden we daar noodzakelijkerwijs slechter van dan? Snap eigenlijk niet zo goed waar je nou naartoe wil met deze info...mensen bewust maken van iets? Mensen bang maken? (alhoewel de fokker zo te zien niet snel gelooft in wat je zegt)
Dat moet je me toch echt eens uitleggen...
ik had een link maar die link is dood (trunkerton)quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:34 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden, welke zoektermen moet ik gebruiken, of wil je zelf even helpen zoeken dan?
veel religieuze partijen kennen een soortgelijke statement, waarvan de wachttoren een van de meest "agressieve" is. in welk licht moet ik die genootschappen zien?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
uiteindelijk is het mijn doel mensen bewust te maken
en daarbij hun angst te ontnemen
want er komt een moment dat de aardbol aan mensen een en al angst zal zijn
dat is juist het moment om de angst te verwerpen
de mens moet weten wie er achter deze angst zit
want het is georganiseerd.
wanneer men weet dat het een valse en geplande taktiek was , om angst te installeren
zal de mensheid makkelijker het geweld gevolgd op de angst doen stoppen.
bang maken is mijn doel niet , dat doen de inlichtingendiensten al
ik stel gerust.
dat de vijand geen de nu strijdenden groepen is
we zijn simpelweg bedrogen.
alles bedrogen door hetgeen wat niemand zag tewijl het recht voor onze neus lag...
ons eigen systeem , is de zelfoplossende puzzel van OA die eindigt in NWO
het is occult besloten
maar kan gebroken worden door een collectief.
een wil der mensheid ipv één volk tegen één volk zoals alles altijd is geweest
we kunnen MAKKELIJK *ECHT* vrij zijn , *ECHT* een utopie creeeren
er is maar één obstakel , de Wel degelijk bestaande plannen van OA
Wij tezamen zijn de Weg.
zij zeggen toch hetzelfde als jij, al 2000 jaar lang - waarom zou jij het wel bij het rechte eind hebben?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:00 schreef BaajGuardian het volgende:
je moet niet luisterren naar genootschappen
mijn org is ook geen genootschap maar een instelling die informatie beschikbaar stelt
dat is het verschil
dat doe ik dan ook. en op de plaatsen waar bewijs afwezig blijft, creeert mijn gezond boerenverstand een placeholderquote:je moet niks anders dan de bewijzen bekijken , en dan pas beoordelen
Het is namelijk zo dat die OA als enige doel heeft ons allemaal dood te maken.... of zo....quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:37 schreef BaajGuardian het volgende:
we kunnen MAKKELIJK *ECHT* vrij zijn , *ECHT* een utopie creeeren
er is maar één obstakel , de Wel degelijk bestaande plannen van OA
wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:13 schreef a_friendju het volgende:
[..]
mischien omdat baajguardian niet ondertussen iedereen op oorlopgspad stuurt..
dat is pas later. in eerste instantie hebben zij het ook over een samenzwering die de wereld overneemtquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:14 schreef BaajGuardian het volgende:
de *zij* waar je het over hebt , hebben het 2000 jaar lang over een GOD gehad die alles even kwam regelen
vrijheid is subjectief. ik acht mij hier voldoende vrij, dus ben ik vrijquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:17 schreef a_friendju het volgende:
als je op deze wereld denkt dat je vrij bent, dan heb je een grote fantasie
ah die zitten ook in het complot?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:16 schreef a_friendju het volgende:
[..]
feit is dat die religieuze groeperingen al jarenlang de macht hebben en ondertussen doen alsof van niet
dan ben jij inderdaad niet vrijquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:22 schreef a_friendju het volgende:
ik negen mij pas vrij wanneer ik ergens woon waar niet compleet nutteloos bomen worden gekapt
dus je wilt de reden weten?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:12 schreef Croga het volgende:
[..]
Het is namelijk zo dat die OA als enige doel heeft ons allemaal dood te maken.... of zo....
Het mooie van je hele verhaal is dat de OA die je noemt, of de Illuminati, geen enkel doel kennen. Geen motief hebben en geen reden.
Als je dit soort "analyses" (tussen quotes aangezien ik nog geen enkel argument gezien heb, alleen aaneenschakelingen van waarschijnlijkheden zonder bewijs) wilt maken, moet je eens proberen in de huid van de samenzwering te kruipen. Als je dat in dit geval doet, vindt je niets. En daarom bestaat het niet......
knipquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dus je wilt de reden weten?
denk je werkelijk dat je daar klaar voor bent?
zoals ik eerder al zei , zou niemand dat kunnen plaatsen in het huideige algemeen besef
het zou meteen afgedaan worden als onmogelijk , preposterous of es kann nicht
Je bent 100% vrij binnen de door de maatschappij gestelde regels,quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:17 schreef a_friendju het volgende:
als je op deze wereld denkt dat je vrij bent, dan heb je een grote fantasie
hoeveel tijd heb jij besteed aan geschiedenis?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
dat is pas later. in eerste instantie hebben zij het ook over een samenzwering die de wereld overneemt
de rest van je antwoord was off-topic, en derhalve ga ik er niet op in
weer een hele hoop bla, maar geen antwoord op de vraagquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dit komt trouwens van de website van majestic 12.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:46 schreef Salvad0R het volgende:
What does "Creamus Veritatem Proprium!" mean?
It is the motto of the Group. As such, its meaning is one of our most closely guarded secrets. Some believe they know what it means, but we will never say.
je bent echt een meester in veel onzin kletsen zonder antwoorden te geven op eenvoudige vragen waarop een duidelijk antwoord gegeven kan wordenquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
algoed dan...
de reden van dit alles is :
omdat wij er altijd zijn.
elk wezen , betekend dat dus
het bestaan is oneindig.
Daar kan ik me wel in vinden BaajGuardian. We zijn er altijd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
algoed dan...
de reden van dit alles is :
omdat wij er altijd zijn.
elk wezen , betekend dat dus
het bestaan is oneindig.
en dan nu de clue :
CREAMUS VERITATEM PROPRIUM
zoek dat maar eens op..
jazeker , zoiets heet een CAMOquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:51 schreef _The_General_ het volgende:
Alsof een organisatie als mj12, als die al bestond een website zou hebben
klikquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:51 schreef _The_General_ het volgende:
Alsof een organisatie als mj12, als die al bestond een website zou hebben
het verhaal gaat veranderren , dat is wat nodig is.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:51 schreef displission het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel in vinden BaajGuardian. We zijn er altijd.
Neemt niet weg dat het een keuze is die is gemaakt. We kiezen immers. De keuze staat dus al vast. Grenzen zijn er wel, maar kunnen niet doorbroken worden.
En in mijn achterhoofd houd ik: "drie keer is scheepsrecht" maar is dit de tweede, eerste of derde keer?
BaajGuardian kun je je er niet beter gewoon bij neerleggen? Het is gewoon zo, je weet het..Dan geeft dat toch totale vrijheid???
Dat heb ik immers ervaren..
hou je oogkleppen maar opquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:55 schreef _The_General_ het volgende:
Jullie zijn oftwel doorgeschoten xfiles fans, of een gevaar voor deze maatschappij....
nou en?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:55 schreef _The_General_ het volgende:
[..]Iedereen kan een website in elkaar flansen, niet zo naief jongens
ik zit er midden in.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:56 schreef Alicey het volgende:
dat snap ik ook nooit. jullie weten feilloos welke organisaties echt zijn en welke niet. stel nou dat je je hebt vergist, wat dan?
ah, jij staat buiten de wereld.. nu snap ik hetquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zit er midden in.
en voor je anderre antwoord , dat jij het niet begrijpt betekend niet dat het onzin is.
ik zei al duidelijk dat het besef te boven gaat.
het is moeilijk door de wereld heen te kijken als je er midden in zit.
Van welke genoodschappen ben jij lid danquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zit er midden in.
en voor je anderre antwoord , dat jij het niet begrijpt betekend niet dat het onzin is.
ik zei al duidelijk dat het besef te boven gaat.
het is moeilijk door de wereld heen te kijken als je er midden in zit.
Voor mij hoeft dat niet zo nodig hoor dat veranderen. Dat zei Bush ook voordat hij een hele legermacht naar Irak stuurde. Het veranderde inderdaad. Er zijn nu +-18.000 Al Qaida leden en dat aantal stijgt gestaag..quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het verhaal gaat veranderren , dat is wat nodig is.
dat is een doel (met velen , met allen eigenlijk)
dat is de keuze , maar OA wil iets anders , slaven maken...
dat kan niet toegestaan worden.
het moment is er ....
nog even en wanneer de VN de stap gaat zetten is het zover
NWO
en dan alle info....we hopen dat het lukt.
overal waar informatie is, is ook disinformatie. hoe ga je daarmee om? zeker gezien jouw claim, dat datgene wat doorgaans als informatie wordt beschouwd disinformatie is, maakt dit een belangrijk punt voor een eventuele geloofwaardigheidquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zit midden in de kennis , midden in de locaties , overal op het inet.
daarom weet ik wat er komt.
daarom weet ik waar de clue ligt
omdat ik me heb vertoefd
waar men leeft , waar men leert
kennis , echte kennis verkrijg je niet op school , echte kennis ervaar je.
Jullie hebben juist de oogkleppen op, ik bekijk alle info die tot me komt objectief en weeg die af, Daarbij kom ik tot de conclussie dat er voor alles wat jullie aandragen 0,0 % bewijs is..quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hou je oogkleppen maar op
Nou, komop: Namen, Data, Plaatsen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zit midden in de kennis , midden in de locaties , overal op het inet.
daarom weet ik wat er komt.
daarom weet ik waar de clue ligt
omdat ik me heb vertoefd
waar men leeft , waar men leert
kennis , echte kennis verkrijg je niet op school , echte kennis ervaar je.
het is niet letterlijk tijdreizen , zoals terug of vooruit , maar een dimensional portalquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef Croga het volgende:
En het allermooiste is nog.....
Als Baajblater écht iets te maken zou hebben met Majestics denk je dan dat ie niet iets beters te doen zou hebben dan zijn kostbare tijd te verdoen op een forumpje als fok!?
En leuke latijnse zinnetjes jatten van "organisaties" kan iedereen wel. Websites vinden met "bewijzen" voor Illuminati kan iedereen. Nog sterker: Iedereen kan die bewijzen zelf "vinden" zoals in de OP te lezen, en er vervolgens een website van maken....
Zelfs als het hele verhaal over een "portal" waar zou zijn (wat niet zo is aangezien ik met logica kan bewijzen dat tijdrijzen onmogelijk is) dan rijst de vraag "What do I care?"......
Ik denk dat ze snel moeten zijn, of zijn er misschien wat technische haperingen, dat dit plan nog niet is doorgevoerd?quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef BaajGuardian het volgende:
By Spring 2004, an invasive mind control technology known as a "Frequency Fence" is slated for implementation onto global society.
Nee dank je.... Lord Of The Rings heeft dezelfde werkelijkheids waarde, en is veel leuker om te lezen......quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:10 schreef BaajGuardian het volgende:
zo , have fun reading
BaajGuardian, jij zit nergens Middenin, jij hebt een schijnrealiteit gecreeerd met subjectieve informatie, aldanniet naar buiten gebracht door geillumineerden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:10 schreef BaajGuardian het volgende:
zo , have fun reading
*Laughing Out Loud.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze snel moeten zijn, of zijn er misschien wat technische haperingen, dat dit plan nog niet is doorgevoerd?
(lastig al die planningen van de vrijmetselarij-bureaucratie, als je niet het passende meetpasser-olijftak-stempeltje onder het juiste document hebt, moet je weer helemaal vooraan bij het loket 'aanvraag werelddominatie' beginnen)
Leuke one liner, jammer dat het geen inhoud heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:20 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei het al AL LEG JE DE WAARHEID RECHT VOOR UWEN NEUS , GIJ ZULT HET ONTKENNEN
Maar natuurlijk.... En jij begrijpt het natuurlijk wel....quote:omdat het jullie BESEF TE BOVEN GAAT , jullie begrijpen de verhoudingen niet , de technische waarheid niet
en al helemaal niet , dat dit allang geaccepteerd is in de wetenschap
maar NIET OPENBAAR GEMAAKT!!!
Het probleem is dat ook deze teksten nergens een onderbouwing bevatten. Deze teksten staan vol met aannames die niet te verifieren zijn. De teksten zijn dan ook gewoon fictie, zoals Isaac Asimov of Margaret Weis ze zouden kunnen schrijven.quote:en General... jullie vragen zelf om bewijzen , ik heb geen zin om een MAAND lang hier te zitten typen tot jullie wat geloven , dus VOILA , zeur dan niet dat ik iets copy paste...
als ik links zou zetten , dan leest niemand de tekst die er toe doet....
er is tevens ook een groter publiek dan wat er nu present is
en dat leest eerder de text hier onder de neus , dan dat het op een onbekende link klikt.
Succes joh..... Maar als jij zo'n belangrijke speler bent, zou je je dan niet bezig moeten houden met het domineren van de wereld? Of het reizen naar andere dimensies? Of.... of... of.....quote:ik zal jullie nog eens de waarheid aanrijken , Bird zei het al , ze zijn er niet klaar voor , ik geef hem gelijk , de mensheid is het blijkbaar inderdaad nogsteeds niet waard om de waarheid te kennen
waar ik ook kom , met alle goede bedoeling , ongeloof....
algoed....
dan niet.
op naar het de volgende topic , of site , of connectie.....
Joh, ik ben voor elke waarheid klaar, maar als een of andere user gaat verkondigen dat hij overal "middenin" zit, dan is t logisch dat ik alles wat diegene zegt bij voorbaat in twijfel trek.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:20 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei het al AL LEG JE DE WAARHEID RECHT VOOR UWEN NEUS , GIJ ZULT HET ONTKENNEN
omdat het jullie BESEF TE BOVEN GAAT , jullie begrijpen de verhoudingen niet , de technische waarheid niet
en al helemaal niet , dat dit allang geaccepteerd is in de wetenschap
maar NIET OPENBAAR GEMAAKT!!!
en General... jullie vragen zelf om bewijzen , ik heb geen zin om een MAAND lang hier te zitten typen tot jullie wat geloven , dus VOILA , zeur dan niet dat ik iets copy paste...
als ik links zou zetten , dan leest niemand de tekst die er toe doet....
er is tevens ook een groter publiek dan wat er nu present is
en dat leest eerder de text hier onder de neus , dan dat het op een onbekende link klikt.
ik zal jullie nog eens de waarheid aanrijken , Bird zei het al , ze zijn er niet klaar voor , ik geef hem gelijk , de mensheid is het blijkbaar inderdaad nogsteeds niet waard om de waarheid te kennen
waar ik ook kom , met alle goede bedoeling , ongeloof....
algoed....
dan niet.
op naar het de volgende topic , of site , of connectie.....
het gaat niet om hoeveel je tiept, en hoeveel plaatsjes of gecopy-paste teksten je wel niet plaatst.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:20 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:
quote:Welcome to Majestic Twelve! As you know, we are a super-above-top secret organization and information about the Group is highly restricted.
kopen jongens, $$$quote:Fortunately, this was marketed as fiction, or the game would be up for Majestic Twelve! John Oliver Banion is (apparently) abducted by aliens and becomes a virtual messiah for UFO movement. But was he really abducted, or was it a screwed-up misinformation campaign by the super-secret group, Majestic Twelve?
MJ-1 says: "Screwed up?!? We never screw up!"
MJ-2 says: "This is the worst thing to happen to Majestic Twelve since that book about the real Roswell cover-up! Uh, that microphone isn't live, is it? Never mind."
ja, wat een grapjassen hequote:Op woensdag 26 mei 2004 12:36 schreef The_Shining het volgende:
[..]
[..]!
Deze site heeft een originele marketingsstrategie, petje af hoor
Bij een boek aangeboden op de site (Amazon)
Above Top Secret
Timothy Good
Buy New $14.95!
[..]
kopen jongens, $$$
ik denk dat baaj zijn beoordelend vermogen niet moet overschatten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:40 schreef Croga het volgende:
Wat me overigens erg opvalt is dat:
- Baaje niets in zijn profiel heeft ingevuld terwijl de meest felle vragenstellers het gehele profiel hebben gevuld.
- Baaje in het geheel niet buiten TRUTH post......
Vooral dat eerste punt valt me vaker op: degenen die niet in staat zijn hun ideeen met verifieerbare feiten te onderbouwen, laten ook nooit weten wie ze nou eigenlijk zijn......
en Dat is interessant, vind ik.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik denk dat baaj zijn beoordelend vermogen niet moet overschatten.
wat voor hem waarheid is, is niet automatisch voor iedereen waarheid.
Als we samen de informatie objectief kunnen doorspitten, dan komen we uiteindelijk bij waarheden die dichter liggen bij de "echte" waarheid, dan een individuele kijk op zaken.
Doors of Perception is geschreven door Aldous Huxley na een goede mescaline trip, het is niet bepaald de biografie van Morrison.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:05 schreef displission het volgende:
Jim Morrison(vergeef me Jim als ik je achternaam verkeerd schrijf)had ook een droom. Hij wilde ook grote groepen achter zich verzamelen om de wereld te veranderen. Zijn biografie heb ik ook gelezen(Doors of Perception)
het si altijd mijn intentie geweest om een collectieve waarheid te openbarenquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:38 schreef ramzes het volgende:
Baaj ik moet de andere posters gelijk geven dat je het op een andere moet brengen. Je moet iedereen in zijn/haar waarde laten en jezelf niet teveel op de borst kloppen.
Veel mensen staan best open voor de dit verhaal. Het is aan jou om hen te overtuigen met steekhoudend bewijs. Jouw methode werkt tot nu toe averechts.Please change your style.
mooi, dan zijn wij daar in ieder geval uitquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb het alleen gehad door het eeuwige gezeur om onderbouwing
er valt weinig te onderbouwen verder dan dat ik heb gedaan
ik wil kijken naar de waarheid, dat is een reden dat ik een onderbouwing leuk vindquote:wie mij niet gelooft moet dat maar zelf weten , maar wie de waarheid wegtrapt en er nieteens naar wil kijken...
als iemand mij vraagt waarom ik werk, en ik vertel het hele verhaal van moby dick.. wat denk je dan dat de reacties zullen zijn?quote:enig idee hoe deprimerend het is om echt met goede wil de tijd te nemen alles wat neer te typen
en dan als antwoord krijgen , het sloeg nergens op...
en dat is het?
haha. en juist jij, die alles hebt onderzocht, gelooft anoniem te zijn op internet?quote:en in mijn ID staat niks omdat ik dus naast het mensen bewust maken op forums
ook een UNDERCOVER LEVEN HEB.
ik toch echt niet hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben niet annoniem voor echelon , en niet voor nsa ...
so what?
iedereen heeft ADVAPI32.DDL
Spreek je danquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
voor degenen die willen luisterren , tot vannacht.
groet.
advapi32 - advapi32.dll - DLL Informationquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
so what?
Vind je het vreemd dat met de verhalen die je post, men benieuwd is naar wie het post? De echte waarde van informatie is sterk afhankelijk van degene waar het vanaf komt. Je kan dus zoveel beweren, maar zolang uit je posts niet te verifieren valt, blijft men wantrouwig. Misschien is dat iets waar je eerst aan moet werken. Het lijkt me redelijk logisch dat als je mensen wil waarschuwen, je eerst een boel credibility opbouwt, maar dit feit ontgaat je.quote:ik heb het over het simelle , dat ik niet al mijn gegevens op een forum ga zetten , snap je dat al niet?
quote:ach , laat ook maar , je snapt het indd niet.
ik kom hier avond wel weer.
voor vanavoind, mocht je willen zou ik je graag willen vragen om twee dingen verder uit te leggen, liefst zo feitelijk mogelijk:quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ik kom hier avond wel weer.
Nee, want je komt bij mij over als een labiele profeet en je "organisatie" klinkt als een vage sekte. En als ik kennis genoeg heb om in organisatie te passen is er iets mis.quote:Toshitsugu...
care to join my org?
kan iemand als jou wel plaatsen...
mijn org. ROTG heeft al een aantal mensen van hogerre status...
en ook van meer kennis van zaken dus...
zeg maar ja of nee.
Thx Freud, hier hebben we tenminste wat aan. Erg handig dat je de plek erbij zet. Ik heb veel foto's niet opgenomen in die rij, puur omdat ik geen idee had waar en/wanneer ze zijn gemaakt.quote:TS, nog een mooie voor je van eigen camera. Deze foto is genomen recht boven het hoofdaltaar in de kathedraal in Den Bosch, wat ingewijd is door de huidige paus. Je mocht geen foto's maken daar, maar goed, als die hard TRU idioot toch ff plaatje schieten he .
quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
so what?
Ik ook niet.quote:ik toch echt niet hoor
Inderdaad. Mooie vlag trouwens.quote:Maar natuurlijk zit hier een wereldwijde boe-man organisatie achter die de hele wereld wil overnemen
Baaj gebruikt die term hier: Freemasonry (vrijmetselarij) symbolisme wereldwijdquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:21 schreef Num het volgende:
RM-rf waar staat OA voor?
Hij wilt ons overtuigen, dan moet hij met bewijzen komen natuurlijk,quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:24 schreef flyguy het volgende:
val niet iemand persoonlijk aan bewijs maar dat ie ongelijk heeft
quote:Die hele NWO is een ietwat ongelukkige uitspraak van Bush sr. geweest
- February 17, 1950, Jewish Banker Paul Warburg, as he testified before the US Senatequote:"We will have a world government whether you like it or not. The only question is whether that government will be achieved by conquest or consent."
—Dr. Johannes B. Koeppl, PhD, former German defense ministry official and advisor to former NATO Secretary-General Manfred Wernerquote:"The interests behind the Bush Administration, such as the CFR, the Bilderberger Group, and the Trilateral Commission—founded by Brzezinski for David Rockefeller—have prepared for and are now moving to implement open world dictatorship within the next five years. They are not fighting against terrorists. They are fighting against citizens."
dat is inderdaad vele malen effectiever dan zeggen .. dat kan gewoon nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:24 schreef flyguy het volgende:
val niet iemand persoonlijk aan bewijs maar dat ie ongelijk heeft
trouwens beetje aardig zijn tegen baaj mag ook wel .. hij zet er tenminste nog wel een paar "rare" verhalen bijquote:/me
ja, en dat kostte hem ook veel aanzien, in het licht van de veranderingen tegen het einde van de 80'er jaren is het normaal, de toenadering tussen Gorbatsjov en het westen (en ook Gorby was snel weg) was gewoon een gedateerd geloof uit die tijd, een positivistische blik dat nu alle conflicten uit de weg geruimd waren en het westen overwonnen had.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:37 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
Als ik me niet vergis heeft Bush minstens 2x publiekelijk naar de NWO gerefereerd en minstens 1 andere president heeft dat ook gedaan.
dat was voor de McCarthy hearing van het 'commitee for non-american activities', de beroemde heksenjacht op communisten in de 50'er jaren, dat enorm suggestief onderzoek deed om 'complotten' te ontmaskeren die ondergravend werkten voor amerika.quote:- February 17, 1950, Jewish Banker Paul Warburg, as he testified before the US Senate
Doe aub....als jij nog een paar groepen kan vinden met een zonsymbool, een pentagram, een roos en een duif op 1 plek ben ik je dankbaar. In de bankierswereld en terrorisme wereld heb je de grootste kans.quote:Als ik nu ter plekken de naam van een groepering bedenk, dan kan ik met een beetje nadenken een google binnen een half uur daarbij tig symbolen fabriseren die "bewijzen" dat die groepering bestaat....
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:59 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
Wat creatief weer gegeven uitgelegd elke keer.
Doe dat eens ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:42 schreef _The_General_ het volgende:
Als ik nu ter plekken de naam van een groepering bedenk, dan kan ik met een beetje nadenken een google binnen een half uur daarbij tig symbolen fabriseren die "bewijzen" dat die groepering bestaat....
het zijn geen symbolen die bewijzen dat zo'n groepering als de OA of Illuminati bestaat, het is een Feit.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doe dat eens ?
Waarom zouden we? Alhoewel de reacties van BaajGuardian soms bijzonder komisch zijn is dit gefantaseer compleet nutteloos. Kun je nog beter je tijd besteden aan het schrijven van een spannend SF boek ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doe dat eens ?
omdat the general stelt dat "schaduwregeringen" een verzinsel zijn, gebaseerd op een paar symbolen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:31 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Waarom zouden we? Alhoewel de reacties van BaajGuardian soms bijzonder komisch zijn is dit gefantaseer compleet nutteloos. Kun je nog beter je tijd besteden aan het schrijven van een spannend SF boek ofzo.
Jullie proberen al een heel topic lang het verband aan te tonen tussen de symbolen en de organisaties.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:35 schreef Salvad0R het volgende:
ik ben er gewoon zeker van dat hem zoiets niet zou lukken, simpelweg omdat de symboliek in dit topic lostaat van t feit of de illuminatie / NWO / OA / enz. bestaat of niet.
Ergo er is geen verband, iets wat ik al vanaf mijn eerste post roep!quote:simpelweg omdat de symboliek in dit topic lostaat van t feit of de illuminatie / NWO / OA / enz. bestaat of niet.
Ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat jij beweerde te zeggen dat die organisaties niet bestaan, dat t een verzinsel was aan de hand van symboliek.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:40 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jullie proberen al een heel topic lang het verband aan te tonen tussen de symbolen en de organisaties.
En nu draai je 360% om en zeg je:
[..]
Ergo er is geen verband, iets wat ik al vanaf mijn eerste post roep!
er is wel degelijk een verband.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:40 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Jullie proberen al een heel topic lang het verband aan te tonen tussen de symbolen en de organisaties.
En nu draai je 360% om en zeg je:
[..]
Ergo er is geen verband, iets wat ik al vanaf mijn eerste post roep!
"Ik weet genoeg van, maar ik zeg het". Dat is een zelfde antwoord als van BaajGuardian.quote:Ik heb nergens gezegt dat schaduw regeringen een verzinsel zijn, maar ik weet genoeg van symboliek, en de geschiedenis van symboliek om je te kunnen zeggen dat er niet een omschrijving in dit topic van een symbool klopt..
Jammer. Het was juist zo ontopic als maar kan. Er klopt iets niet. Wat dat dan is en of het bewezen moet worden, terwijl de ongelijkheid in de wereld overduidelijk isquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:17 schreef Alicey het volgende:
de rest van je antwoord was off-topic, en derhalve ga ik er niet op in
in ieder geval (voor de zoveelste keer) geen antwoord op mijn postquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Jammer. Het was juist zo ontopic als maar kan.
die ongelijkheid was er altijd, en is niet iets van de laatste jaren. dat heeft niets met een nwo te makenquote:Er klopt iets niet. Wat dat dan is en of het bewezen moet worden, terwijl de ongelijkheid in de wereld overduidelijk is
ja, die mods horen ook bij het complot. ik hoor er ook bijquote:De hele reden dat jullie nu een persoon zitten te bashen is omdat jullie via een omweg willen bewijzen dat er niets hoeft te veranderen. Of niet dan? Jullie vragen om bewijzen terwijl je enkel naar binnen hoeft te kijken. Er zijn belangrijkere dingen waar we ons mee bezig kunnen houden. Stop met vragen, maar luister eens naar de antwoorden vanuit je hart.
PS @ mods, jammer dat bijdragen geheel gedelete worden. Maakt het toch een beetje creepy, dit gebeuren op dit forum. Erg jammer.
hier nog meer bewijs gevondenquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef Croga het volgende:
En het allermooiste is nog.....
[snip]
"What do I care?"......
Ik praat hier voornamelijk over globalisatie en sinds kort over het occulte tintje aangezien Bohemian Grove daarvoor keihard bewijs is. Over de rest houd ik fijn me mond dicht. Is niet relevant. Je hebt de links, zoek zelf maar naar je eigen mening.quote:wat is het motief van de illuminati? Gaat het ze om macht, geld, energie om hun ufo's van brandstof te voorzien, of is het een spelletje?
Dat is ook waar het uiteindelijk omgaat. Occulte business of niet. Occam's razor had ik nooit van gehoord. Kijk het wel eens na.quote:al die dingen die je noemt, is daar niet een veel eenvoudiger verklaring voor te zoeken, zoals gewoon persoonlijke belangen, machtswellust, geld? Wel eens gehoord van Occam's razor? Die lijkt me hier zeer goed toe te passen
sorry hoor, maar ga gvd lezen. Ik maak die comments niet. Dat is BaajGuardian, onze labiele fok-priester. Je bent de zoveelste al die mij verward met hem. Ik zit nergens middenin, dit onderdeel heeft gewoon me interesse gewekt.quote:Hoe kom je aan al die info? Je zegt er middenin te zitten, maar waarom doe je zo fucking geheimzinnig over je bronnen? Je kent "mensen uit de top" je hebt in "verschillende organisaties" gezeten, je kent mensen die "met illuminati hebben gesproken" en al dat soort vage ontwijkende claims. Kom uit de kast en kom met details waar we wat mee kunnen!
Ik kijk nu nog maar op enkele sites en luister voornamelijk naar mensen die ik vertrouw. Alle andere info vergelijk ik met elkaar. De rest haal ik uit interviews van mensen bij C2C, rense en Alex Jones. Via daar weet ik welke boeken/films ik moet halen. 90% van de mensen die daar komen zijn in mijn ogen betrouwbaar.quote:En de vraag die ook al gesteld is: hoe onderscheid je informatie van disinfomatie? Er zijn duizenden websites met vaak de meest belachelijke informatie, vaak info die aantoonbaar niet klopt. Misschien zit er waarheid tussen, maar hoe filter je die uit de crap???
Dodeca, ik voel me geëerd man. Je hebt je speciaal ingeschreven om een hoop bullshit neer te zetten. Zoveel moeite voor mij, ik word er helemaal warm van.quote:Dodeca - Geregistreerd op: woensdag 26 mei 2004 @ 22:02
Mijn mond viel werkelijk open van verbazing en mijn bullshit-o-meter komt vanavond ook niet meer uit het rode. Naast dat het bijna onleesbaar geschreven is, is het inderdaad wel vrij komischquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:51 schreef _The_General_ het volgende:
Bedankt dodeca, ik heb een minuut lang harstikke moeten lachen om je post,,,,
Ik heb hem opgeslagen in word, kan ik hem af en toe lezen als ik me verveel, maar ik mail hem eerst naar the x files, die maken er wel een leuk script van...
Vanwaar toch die frustratie tegen mensen die gestudeerd hebbenquote:Ja sure man dat kompt omdat hullie te veel vol gestampt zijn met die romeinse en griekse kutzooi!!! Die mannen rulez helemaal niet hoor het zijn echte neppers ze hebben alles gejat van die "GERMANI" Bin ich von dietse bloed! Klootzakken dat zingen hullie toch!
illumineren betekend verlichten, niet schijnen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:38 schreef dodeca het volgende:
Mooie symbolen in deze topic. Ze behoren uiteindelijk van de "cult van de zon"
Cult van de zon staat voor het perfecte branden oftewel "het schijnen" (shining) het geen illumineren betekend en zo heb je dan de "illuminatie"
Smufen? Dat jullie nog buiten jullie kamertje durven te komen zeg, met al die groeperingenquote:Het is de elite van die "Wiese Gotter" zoals de Arryannen ze zo graag noemen.
Ze worden de "oorspronkelijke" genoemd je mag ze van mij ook de "elders" noemen. Of "the genuine" Maar ook annunaki,nefelim,seraphim of chitauri.
Klopt, je punt?quote:In het latijn heet "oorspronkelijk" Germani, hievan is natuurlijk German en Germaan van afgeleid.
Bron?quote:Ze hebben bloedlijnen en om maar gelijk met de deur in het huis te vallen ons konings huis behoort daar ook toe.Ik ga het nog gekker maken Willem Alexander en Maxima hebben de zelfde stam vader nl. Bernhard.
Ow, dat is je bron, Bestudeer de geschiedenis van de Nederlandse taal en je ziet waarom...quote:We zingen het toch "bin ich von Dietse (gemani) bloed.
Sigrune symbool voor de zonquote:Maar wacht wat is een Zwastika? Wel een zonnewiel en we hebben het sybool voor de zon die ook wel SIGRUNE teken heet sig is nl. zon en wat zeiden die Arryannen?
Als jij ontevreden bent met de naam jan die je ouders je gegeven hebben, dan wilt dat nog niet zeggen dat je er sprookjes omheen hoeft te verzinnen om het spannender te maken hoor...quote:Dus aub lul niet met je romeinen of grieken die gasten die met die assholes aankomen hebben te veel op school gezeten en zijn helemaal suf geluld.Aan al die gasten die veel ,heel veel geleerd hebben doe me een lol en vergeet al die kut zooi die ze in je lege brein hebben gestampt dat is om je rond de TUIN te leiden. De Tuin wordt ook wel EDIN oftewel EDEN genoemd en dat ligt precies waar die yanken nu bezig zijn.Edin daar woonde Enlil en is broertje van Enki en deze gast is da mann.Enki is waar het grotendeels om draait hij is de god van het water wordt ook wel EA genoemd oftewel een priester, hetgeen een oannes is in het Egyptisch dus EA werd Eaoannes dus noemden die romeinen (ja lulloo gestudeerden nu mag je effe om de hoek kijken) hem Janus later dus Johannes oftewel Jan vandaar veel heilige Jan,toeval hoor maak je geen zorgen.
Welke Jan? Kaiser Wilhelm II van Hohenzohlern droeg die helm omdat dat al meer dan 100 jaar traditie was, meer niet. Over de naam:quote:Wist u dat Jan een bijzondere helm had? Nl. zo'n een als kaizer Willhelm met zo'n punt dat hebben die paarden uit het oude Phoenicie ook de zogenaamde Eenhorns!Het paard is oh zo machtig. Dus werden alle afstammelingen ook wel wilhelms genoemd oftewel willenpies.
Onze willempie is ook watermanager.Toeval hoor maak je maar geen zorgen.
quote:Maar wacht deze goden hadden nog meer kenmerken.Behalve dat ze horentjes hadden hadden ze ook een hele grote kin zoals de Daltons of Chin Chen of Mister Chin en daar om hadden de faraos zo'n hokey kin! Toeval hoor!
Nu blijkt Kerryook zo'n kin te hebben, een Haburgse kin noemt men zo iets.Hij heb (kerry) vier jaar geleden zijn kin in gekort ken je nagaan wat voor een plannen die toen al had!
Hoe kan een uiterlijk kenmerk dat niet beinvloedbaar is staan voor een bepaalde groepering?quote:We beginnen met Ramses de Tweede die Farao met die enorme HAAKNEUS ook zo'n kenmerk van Illuminati.Prins Charles heb er ook zo een.
Goh, als je een enigszins kritische opstelling had gehad tegenver al die fantastische verhalen had je dat zelf ook wel kunnen bedenken. Anders denken hoeft niet. Denken is voldoende.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:
het hele gedeelte over de Omega Agency was een hoax
die kun je dus vergeten.
het komt van een Stundentengrap , om een zo realistisch mogelijk Conspiracy document te maken.
misschien is dat een interessante vraag?quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:16 schreef _The_General_ het volgende:
illumineren betekend verlichten, niet schijnen.
deze maatschappij is een gevaar voor zichzelf (en zie dat eens te ontkennen) en de doorgeschoten xfiles fans zoals je ze noemt,.. zijn mensen die meer durven nadenken dan jij, lijkt het.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:55 schreef _The_General_ het volgende:
Jullie zijn oftwel doorgeschoten xfiles fans, of een gevaar voor deze maatschappij....
interresant ...quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:19 schreef RM-rf het volgende:
[..]
misschien is dat een interessante vraag?
ik zie enige gelijkenis met het hebreeuwse woord Helel, wat staat voor licht dragen, of misschien ook licht reflecteren, en kan ook schijnen betekenen:
het is een naam die gegeven werd aan de maan of de morgenster, en het is ook de naam die Lucifer gegeven word in de Joodse schriften.
Het is een tegenbeeld van Eloah, de enige machtige God (Eloah staat voor macht), de bron van licht, Eloah is de eerste naam van een monotheistische god, de zon. (de joden gebruiken dit voor Elohim, de moslims voor Allah).
Het 'verlichten' was ook een werk van Lucifer (Helel ben Shahar, uit jesaja), de gevallen engel, die voornamelijk poogde de macht van de zon-God te evenaren, door zijn licht te reflecteren.
De grieken namen helel over van de joden, de romeinen maakten daarvan lumini (warvandaan de naam lucifer komt)
Ik denk niet dat dit een werkelijk bewust verband is, eerder een teken van dat de manier waarop mensen taal gebruiken om over religie en "macht' te praten kennelijk duizenden jaren al gelijk is gebleven
ik had laatst bijna het omgekeerdequote:eerder een teken van dat de manier waarop mensen taal gebruiken om over religie en "macht' te praten kennelijk duizenden jaren al gelijk is
Ik Bash niemand, zolang die gene normaal post, en zijn verhaal met bronnen onderbouwt, iets wat nog niemand van de pro's in dit topic is gelukt. De persoon waar ik zojuist op reageerde deed niets anders dan schelden en vloeken tussendoor, waardoor ik zijn verhaal niet serieus vind,quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:40 schreef BaajGuardian het volgende:
het gaat hier over een onderwerp en dan word er over dat onderwerp gepraat.
moet je dan als critici iedereen lopen bashen?
general?
Nee, ze durven alleen te denken in het door hun zelf al vastgestelde spectrum, ze zijn niet objectief want ze zijn heilig overtuigt van hun gelijk, daardoor is iedere discussie onmogelijk want zodra je tegen ze bent zaai je twijfel en des informatie namens de door hun bestreden tegen partijen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:22 schreef new_moon het volgende:
[..]
deze maatschappij is een gevaar voor zichzelf (en zie dat eens te ontkennen) en de doorgeschoten xfiles fans zoals je ze noemt,.. zijn mensen die meer durven nadenken dan jij, lijkt het.
heel leuk, maar het woord illuminatie heeft in het geheel niets te maken met het hele verhaal waar het hier over gaat. Het gaat hier namelijk over de illuminati zonder die laatste e.....quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:38 schreef dodeca het volgende:
Cult van de zon staat voor het perfecte branden oftewel "het schijnen" (shining) het geen illumineren betekend en zo heb je dan de "illuminatie"
Nee, we zingen "Ben ik van dietschen bloed". Dietschen, als in "Dutch", als in Nederlands.... Dat heeft niets, maar dan ook niets met duitsland of germani te maken.quote:We zingen het toch "bin ich von Dietse (gemani) bloed.
Ja, als je gewoon alles vertaald naar "is een symbool voor de zon" dan zie je inderdaad overal zonnen.... Wist je dat de 2 chevrons van Citroën eigenlijk symbool staan voor de stralen van de zon? En Peugeot gebruikt een leeuw = ook zon, en Renault een trapezoïde, is eigenlijk ook een symbool voor de zon. Wat dacht je van Mitsubishi? allemaal sterren dus ook zonnen! Alle automerken zijn eigenlijk één merk joh! [/sarcasme]quote:hoop blabla over de zon geknipt
Ja joh! natuurlijk! Het is "Sieg heil" wat zoveel betekend als "Heil de overwinning"....quote:Sigheil is niets anders dan ode aan de perfecte brander Illuminatie dus.
* coz heeft 1000 keer liever een bs verhaal dan de reactie dat het bs isquote:kan je ECHT niet zien...dat we allemaal Gemanipuleerd worden?
zoals ik al zei ... door de informatie en de desinformatie op tafel te gooien kan de lezer zelf uitmaken wat hem "leuk" lijkt ...quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:58 schreef _The_General_ het volgende:
Nee, ze durven alleen te denken in het door hun zelf al vastgestelde spectrum, ze zijn niet objectief want ze zijn heilig overtuigt van hun gelijk, daardoor is iedere discussie onmogelijk want zodra je tegen ze bent zaai je twijfel en des informatie namens de door hun bestreden tegen partijen.
Maar wat de reden dan wel is (rede is overigens een toespraak.... reden is het juiste woord hier) kun je ons ook niet duidelijk maken...... Net zo min als alle andere "voorstanders" die in dit topic gepost hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:33 schreef BaajGuardian het volgende:
dit heet niet Politieke Toeval
het is niet een zomaar opgekomen Moslim die amerika aan valt voor de lol
en Saddam was ook niet doorzichtig door de jaren heen
alles valt samen als je het bekijkt ...
er is een punt waar het HEEN LEID...
een reden voor dit alles
en deze rede is echt niet een groepje gekken die bommen hebben dus moet onze fantastische democracy beschermd worden....met geweld.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:33 schreef BaajGuardian het volgende:
dat ik bepaalde dingen niet KAN bewijzen is al feit
het eerste in je zin moet nog gebeuren, derhalve kan het 2e geen gevolg zijn hiervanquote:jij vraagt om bewijzen tot er mensen met iets komen aanzetten , en vervolgens zijn wij de gevaren hier
- NWO for dummiesquote:denk na man , hoe creeer je een NWO
zo kan ik het ook. ik weet dat paarse olifanten met gele stippen slechte plannen met ons hebben. het feit dat iedereen zegt dat die olifanten niet bestaan, is bewijs dat de publieke opinie misleid is, voila een complot, kan niet anders! juist de afwezigheid van bewijs bewijst dat dit een feit is!quote:om de publieke opinie te mislijden?
zodat iedereen instemd...
ik heb het al tig keer gezegd zelfs...quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:15 schreef Croga het volgende:
[..]
Maar wat de reden dan wel is (rede is overigens een toespraak.... reden is het juiste woord hier) kun je ons ook niet duidelijk maken...... Net zo min als alle andere "voorstanders" die in dit topic gepost hebben.
En zoals al een aantal keer eerder aangegeven: zonder motief geen moord. Als de Illuminati geen motief hebben, kunnen ze ook niet bestaan. Wat is dat punt, waar je het over hebt, waar het allemaal heen zou moeten gaan?
een economie heeft leiding nodig, en nog een aantal factoren die niet kunnen bestaan als er sprake is van volledige slavernij. wie gaan die leiding verzorgen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:29 schreef BaajGuardian het volgende:
2: NWO slecht , politie staat , iedereen is slaaf van de ecnomie. (hetgeen wat er aankomt dus)
(+chip)
En wat zou dit dan opleveren voor de mensen die hier naar streven?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:29 schreef BaajGuardian het volgende:
2: NWO slecht , politie staat , iedereen is slaaf van de ecnomie. (hetgeen wat er aankomt dus)
(+chip)
de sumerische godsdienst was echter geen monotheistische en kende heel veel verschillende goden, belangrijk hierin is Anu, de 'koning der Goden',quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:48 schreef BaajGuardian het volgende:
interresant ...
maar er is een ding dat niet klopte...
de moslims hebben hun god van ALALU
niet van ElOAH
neem de NWO voor dummies maar.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:22 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
het eerste in je zin moet nog gebeuren, derhalve kan het 2e geen gevolg zijn hiervan
[..]
- NWO for dummies
- NWO howto
- NWO in 21 days
zeg maar welk boek ik moet lezen
[..]
zo kan ik het ook. ik weet dat paarse olifanten met gele stippen slechte plannen met ons hebben. het feit dat iedereen zegt dat die olifanten niet bestaan, is bewijs dat de publieke opinie misleid is, voila een complot, kan niet anders! juist de afwezigheid van bewijs bewijst dat dit een feit is!
von daniken trucjes? , het is de enige manier OM het te verklaren terwijl het nog realistisch blijftquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
de sumerische godsdienst was echter geen monotheistische en kende heel veel verschillende goden, belangrijk hierin is Anu, de 'koning der Goden',
de scheiding der hemel en aarde is in het sumerische scheppingsverhaal via de Babyloniers (dat inderdaad veel kruisverbanden kent met het Joodse boek van Moshe of Genesis) is gedaan door Enlil, waarna Anu de hemel kreeg en Enlil de aarde.
verder is een belangrijke god Ea, god van het water, zijn zoon was Marduk, die de chaos overwon en hierdoor leider van alle goden werd, hij is ook bekend als Bel en werd vereerd in de vorm van een kalf, Marduk is ook als Beelzebub of Bäal in de bijbel te vinden
Allalu is slechts een half-god hierin, een vogelman die verliefd is op Ishtar (vrouwelijke God van de vruchtbaarheid, een soort venus, dochter van Anu)
Ik vind het ongeloofwaardig dat een volk voor een monotheistische godsdienst als hoofdgod slechts een bijfiguur uit een bestaande mythologie zou nemen.
natuurlijk zijn er veel crosslinks en ook interpretatie te vinden in de Joodse overlevering, het boek van Genesis is regelmatig vergeleken met het scheppingsverhaal van de Sumeriers (wat overigens niks van doen heeft met de mythe die jij beschrijft).
De Anunnaki is gewoon de verzameling Goden, typisch voor een polytheistische godsdienst, vergelijkbaar met het pantheon bij de Grieken, een verzameling uitlopende karakters, goden, half-goden demonen en helden die onderling vochten
Het is makkelijk om een scheppingsverhaal om te vormen naar een modernere verklaring: vooral als je dit kunt doen door een oude taal te vertalen naar 'nieuwe' beoordingen, dan maak je van vogelman astronaut, hemelpaard wordt ruimteschip ... tja je kent ze wel, de standaard von Däniken-trukjes.
maar de organisatie die jij beschrijft is veel ouder dan dat olie van belang is, tot de jaren dertig van de vorige eeuw was olie helemaal niet van belang...quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:
midden oosten is rijk land , ze hebben daar zwart water , en dat is veel centjes waard
de rijken van de wereld wilden dit zwarte water dus deden en doen nogsteeds heel veel moeite om dat van de krullenbol haar mensjes af te stelen door aan geen kant kloppende afspraken te maken
kennelijk is voor jou religie een verhaal dat je orthodox moet zien, en dus een letterlijke waarheid _moet_ bevatten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:
von daniken trucjes? , het is de enige manier OM het te verklaren terwijl het nog realistisch blijft
ipv roepen : Het is een onzichtbaar wezen waar je maar in moet geloven....
ik gebruikte dezelfde logica als jij gebruikt, blijkbaar voelt dat aan als een klap in je gezicht?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
neem de NWO voor dummies maar.
en het vergelijken met paarse olifanten is nog dommer dan dat je me zou uitschelden uit frustratie...
hopelijk beantwoord je hiermee ook eens enkele vragen, kom op; we gaan het gewoon lezenquote:aangezien je blond bent , zal ik het op een DISNEY manier uitleggen.
of jij weet niet waar het midden-oosten ligt, of je weet niet waar de krullenbol haar mensjes wonen. het komt de geloofwaardigheid van je relaas tot dusver niet ten goede, maar we lezen vrolijk verderquote:midden oosten is rijk land , ze hebben daar zwart water , en dat is veel centjes waard
de rijken van de wereld wilden dit zwarte water dus deden en doen nogsteeds heel veel moeite om dat van de krullenbol haar mensjes af te stelen door aan geen kant kloppende afspraken te maken
tot zover - althans grotendeels - mee eensquote:die als ze niet nagekomen werden , een oorlog zouden ontketenen
de rijken maakten steeds meer landen arm en armer en armer
eten wat verbouwd werd mocht niet worden gegeten door de mensen zelf , nee dat diende als eten voor de westerse wereld , en de leider van het betreffende arme land , kreeg er dan een paar stuivers of pennys voor terug...
de motivatie lijkt mij niet correct hierquote:de frustratie groeide behoorlijk in de krullenbol mensjes hun landen
en al snel waren al die mensjes boos op de westerse rijken
ze doorzagen het plan dat de westerse rijken bedacht hadden...
om het midden oosten uit te melken en in te nemen.
maar opeens kwam er nog een land , een die van de anderre kant de krullenkopje mensjes aanviel
door over de grens posten te bouwen en de krullenkopjes het recht op leven te ontzeggen
(leven zonder rechten is *niet fijn*)
omdat er een PAAR IDIOTEN waren die hun kwaadheid voor de onderdrukking
(ja Israel is opgericht door de rijke Westenaars) van de rijken wilden uiten door burgers te doden...
de palestijnen bestaan niet. althans, diegenen die zich nu palestijnen noemen zijn verdwaalde egyptenaren en libanezenquote:(lekker normaal , als ik een figuur in frankrijk doodmaak , dan komt het franse leger toch ook niet alle nederlanders hun rechten ontnemen , nee )
en trouwens , de palestijnen zijn toevallig helemaal geen beesten volk , ze zijn nog menselijker dan alle regeringsleiders opgetelt.
je bent zelf een levend voorbeeld, maar laten we verder gaanquote:maar wat ultieme frustratie en economische Onderdrukking wel niet met een INDIVIDU kan doen...
algoed , we gaan verder...
egypte heeft oorlog gevoerd, en verloren. rusland en china zal het weinig kunnen schelen wat daar gebeurt lijkt me zoquote:het was dus de bedoeling om palestina in te nemen en dan daarmee een NWO te creeeren....
de slechte versie dus.
wat zou er nu gebeuren , als Palestina in totaal was ingenomen...(na irak , het gebied rond israel ..)
(en ze zitten ook al in israel.)
dan zouden Rusland China en Zeker weten Syrie en Egypte
zich bedreigd voelen en actie ondernemen..
een 3e wereld oorlog dus...
gevolgtrekking volg ik nietquote:met als gevolg dat de winaar , een nieuwe orde vormt die geheid een politie staat tot gevolg heeft...
vooral niet te veel zeggen inderdaadquote:het enige wat er dan tegen te doen is...
zou zijn dat tijdens al dit , er een 3E PARTIJ zou opstaan.
(zoals ook gaat gebeuren)
(meer zeg ik daar niet over)
eerder omdat oorlog voeren in de genen zit. na de eerste wereldoorlog zei men "dit nooit meer", na de tweede wereldoorlog zei men "dit nooit meer", na de derde wereldoorlog zal men zeggen "dit nooit meer"quote:waarom het zo zeker is dat er een derde wereld oorlog zou komen?
omdat één Reich nu eenmaal EEN leider kan hebben.
neehoor, elke geheime dienst heeft die trekjesquote:het is al bekend dat de Cia heel graag de wereld controleert.
vreemd?
ach, dat is al jaren zo. diezelfde god strijdt ook voor hun vijanden. altijd leuk, een neutrale godquote:de nation under god van Bush...is dat ook niet wat vreemd?
strijden onder de bless amerika..?
ah, ze aanbidden de dood. mooi, toch nog verschil. naar mijn weet laat de dood zich echter niet inspireren door volgelingen, dus het probleem vat ik dan ook nietquote:terwijl er occulte symbolen met amerika verbonden zijn , en Bush zlefs (KERRY OOK) een S&B is
een groep die niet GOD aanbid , maar DE DOOD.
het is allemaal schots en scheef.
het is pas een feit als het bewezen is, die bewijzen zijn er nietquote:dat er een conspiracy tegen het volk is , is geen vraag , maar een feit.
met bewijzen ben ik eenvoudig te overtuigenquote:het enige wat overblijft is het overtuigen van jullie.
mjaquote:(+de rest van de wereld , maar goed, ik ben natuurlijk niet alleen , en ook niet alleen op DIT forum)
waarom overtuigen? , DAN KOMT DE KLAP NIET ZO HARD AAN STRAKS.
groeten.
Mja stond in deze context symbool voorquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:53 schreef BaajGuardian het volgende:
inderdaad , mja
quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:
het hele gedeelte over de Omega Agency was een hoax
die kun je dus vergeten.
het komt van een Stundentengrap , om een zo realistisch mogelijk Conspiracy document te maken.
zoals ik al opmerktequote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef BaajGuardian het volgende:
JOJOJA...
x9o8a7h
s99i
n3e4e5g6
e9i8t7a6m4r3i2f1n4i
s99i
geef me je anders even een email van je.
dan heb ik een link voor je
nee , ik ben niet ene Zoroastrian , hoewel ik die naam wel eerder gehoord heb...quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:28 schreef The_Shining het volgende:
offtopic vraagje voor Baajguardian; ben jij Zoroastrian?
Van Mazdayasni Zarathushtri, een vrij onbekende geloofsstroming (Zoroastri) van +/-3000 jaar oud. Omdat het gebed Baaj hierin voorkomt,quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee , ik ben niet ene Zoroastrian , hoewel ik die naam wel eerder gehoord heb...
wie is dat?
vroeg het me af omdat je vrijwel nooit iemand tegenkomt die dit geloof aanhangt.quote:43)What is Baaj?
Baaj is a religious prayer recited in honour of the divine spirits (Amesh Spentas and Yazatas) or the guardian spirits (Fravashis)
.....speachlessquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:55 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Van Mazdayasni Zarathushtri, een vrij onbekende geloofsstroming (Zoroastri) van +/-3000 jaar oud. Omdat het gebed Baaj hierin voorkomt,
[..]
vroeg het me af omdat je vrijwel nooit iemand tegenkomt die dit geloof aanhangt.
ik hang ook geen geloof aan, alhoewel het boeddhisme mijn voorkeur heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:06 schreef BaajGuardian het volgende:
.....speachless
dat er nog iemand op een forum HIER weet van heeft.......
ik hang geen geloof aan...
maar...mijn naam is wel gebaseert op iets anders dan een doorsnee Kust (baai)
indd boeddhisme is voor mij ook de voorkeurquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:12 schreef The_Shining het volgende:
[..]
ik hang ook geen geloof aan, alhoewel het boeddhisme mijn voorkeur heeft.
Heb je trouwens al eens naar Rosslyn kapel in Schotland gekeken? Is een heel bekend en bijzonder 'vrijmetselaars' kapelletje. Niet dat ik de hedendaagse conspiracy theorieen aanhang overigens, de oude mystieke scholen hebben mijn interesse
het was vroeger een familie-kapel een lid van die familie heeft de vrijmetselaars-loge in Scholtland opgericht:quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:46 schreef The_Shining het volgende:
Die kennis is trouwens zo'n archeologisch schatgravertje en hij vermoed dat de mythische heilige Graal zich daar zou bevinden. De tempel word ook in verband gebracht met de bekende Tempeliers en de stichter zou een Illuminati zijn.
ach fuck it , ik smijt em hier wel neer :quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:53 schreef coz het volgende:
coz_752@1h2o3t4m5a6i7l8.com (anti spam in @ht.com in numericalencrypted ..)
* BaajGuardian zal posts meestal wel luchtig houden
* BaajGuardian voegt Zoroastrianisme toe aan he 2do lijstje van leesvoer
http://www.avesta.org/avesta.html
{ 500573.com is lief }
die pic.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
het was vroeger een familie-kapel een lid van die familie heeft de vrijmetselaars-loge in Scholtland opgericht:
overigens niet zo gek, rond eind 17e eeuw, 18e eeuw waren de herenloges in engeland erg sterk, de whigs tegen de Hats, politiek werd geregeld via deze loges, onderlinge samenwerkingen afgesloten of opstanden uitgedacht (de Jacobieten).
Er waren twee overkoepelende verbanden, de tempeliers-loge en de vrijmetselaars-loge, waar de machtige elite elkaar trof.
dit is inderdaad waarschijnlijk een pilaar die sterke vrijmetselaar symboliek kent:
[afbeelding]
de gevallen engel, een engel ondersteboven met twee slangen
ik vermoed echter sterk dat deze er later aan is toegevoegd, de kapel is oorspronkelijk in 1440 gebouwd, maar is een aantal maal ook beschadigd (vooral door boerenopstanden, die binnendrongen en het interieur wilden stukslaan)
ik denk niet dat deze pilaar werkelijk uit die tijd stamt, eerder van misschien 400 jaar later.
* coz beschouwd zichzelf open-minded .. onbevooroordeeld tegen "ras" [wat niet bestaat bij de mensheid] en cultuur ...quote:They are targetting the approximately 1% of the population that are open-minded, non-judgemental of other races and cultures, do not waste time arguing over trivial God images, have respect for the health of the world's environment, and are generally willing to explore all possibilities. The other 99%, according to Omega, are basically "sheep" and will follow where they are led.
quote:The Mind Has No Firewall
Kijk en dit is dus een heel stuk interessanter dan het grootste deel van de rest van dit topicquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:46 schreef The_Shining het volgende:
De Rosslyn kapel zit boordevol met vrijmetselaars symboliek. Deze is gebouwd in 1446 door Sir William St Clair.
Wat opvallend is aan de kapel is de architectuur (met google vind je legio verhalen). De kapel heeft elementen van zowel Gnostisch christendom alsook Keltische en oud-Scandinavische geloofsstromingen. Het grote mysterie gaat voornamelijk om dit dak:
tja, interpretatie:quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die pic.
je zou bijna zeggen dat de graal in dat ding verstopt zit , kijk die vorm eens......
transcript staat op http://www.enterprisemission.com/. Interview op emule. (c2c hoagland)quote:AB: Do you recall, as the year 2000 came about, you two, as we were coming up to the “Big Change,” Zahi said that there was going to be a capstone put back on the Great Pyramid?
DW: I remember that.
AB: That was a big deal. I talked to Zahi about that and his eyes got bright and he was so excited…
...........................................
RH........We started doing it at the 2000 crossing point, because we noticed, among other things, that Zahi was very, very eager to have this high level celebration.
............................................
RH The biggest party ever thrown. But it was the wrong date! The Millennium, as we know, was 2000 to 2001. Not “1999 to 2000.” And no wiggling the figures can make a fact “wrong” or “right” -- the numbers are “the numbers.” So I kept asking myself, “Why do they want to have this huge planetary party on the wrong night? A year ahead of when it should be taken care of …?”
So, what I did was, I set up a calculation and I looked out as if I was standing in the King’s chamber [of the Great Pyramid], and the Pyramid was transparent. I was looking towards the south, at midnight, on that “magic night” [December 31, 1999] -- when Zahi wanted to do his Big Ceremony…
It turned out very simply that that was the night for the only time -- get this David -- in galactic history, when Sirius crossed the Meridian, the ancient Giza Meridian -- precisely at midnight.
RH: From then on, it is to the East of the Meridian (and it was to the West before). So that was like a dividing line...
If you look at that line -- where it is in the sky -- and you extend that line (like a celestial Meridian) out into space … so it goes through, you know, where Sirius is in the sky, if you track twelve degrees to the East -- one degree per year (which is how Sirius will move, in relation to the Earth, and in relation to the Galactic Center) -- when that alignment occurs at midnight at 2012 -- that will be the Winter Solstice, and “D-Day” will have arrived!
In other words, that [planned Giza 2000] Ceremony marked the beginning of a 12-year [countdown] “clock”
Ik vertrouw er 100% op dat deze mensen hun conclusies vertellen zonder bijbedoeling. Dat betekent niet dat ze uiteindelijk fout zitten. Maar de laatste paar jaar beginnen een hoop puzzelstukken samen te vallen.quote:RH By the way, with one homage to David, the Galaxy is important -- but only in terms of the center of mass, the Center of the Galaxy. The solar system is slowly moving into an alignment on the Winter Solstice in the Northern Hemisphere, on December 21, 2012, with the center of the Milky Way – the biggest spinning mass of our neighborhood--
DW: Yep, he’s right.
RH: --so to speak. Only 26,000 light years away.
It’s these spinning masses that trigger the shifts and the ducting of energy. And if the system is not capable of handling it -- if the energy is dissonant, if the music is off key… then think of “running fingernails over a blackboard.”
.............................................................
DWWell, most of the Russians who have been looking at this stuff have simply concluded that there are separated zones of energy in the [Milky Way] Galaxy. This is an energy that Western science is not aware of................
........................
There’s one guy by the name of Dr. Sergei Smelyakov, and what he’s done is to show that 2012 is sort of like an implosion period..........[technical blabla].........
.........................
DW And it’s a lot more technical than I’d really want to try to go into, but basically if you throw a little stone into a pond you get ripples, and you can see these ripples. Well, there are ripples coming off of this “water line,” and they’re all partitioned based on what many people already know about, the golden mean ratio. And every time we punch through one of these walls, we get huge earthquakes, we get the fall of major civilizations, we get the arising of new spiritual teachings. And we get the arising of new forms of measuring time.
AB: And this is a cycle that repeats…
DW: It implodes into 2012. Meaning that the closer we get to 2012, the more frequently we’re gonna hit these walls.
Ja, en wie is hier degene die dit soort vage rituele feesten voor onze wereldleiders organiseert bij de piramide? Wie is degene die iedere alternatieve onderzoekers probeert weg te houden bij de piramide en sinds 1996 voornamelijk privé gesponserde opgravingen toelaat waarin de leden een geheimhoudingsverklaring moeten tekenen en mensen als Graham Hancock publiekelijk moeten tegenstaan?quote:AB: And I stood in the desert next to one of the-- next to the Great Pyramid, actually. And Dr Zahi said [Art speaks in mock Egyptian accent:] “If you thinks these are machines, then you are cra-zee, as all of the other conspiratorial people on the globe in the Earth right now. They are crazy! This is not a machine…” I couldn’t even imitate his voice, “…it was built by Egyptians. It’s not even this and that. But it’s not a machine, it’s a joke!”
Meer updates over dit werden aangekondigd btw. Ik was vroeger nooit geinteresseerd in geschiedenis, astromie of ook maar iets wat met wetenschap te maken had. Das behoorlijk veranderd...quote:Here are some highlights:
Sun: More activity since 1940 than in previous 1150 years, combined
Mercury: Unexpected polar ice discovered, along with a surprisingly strong intrinsic magnetic field … for a supposedly “dead” planet
Venus: Between 1975 and 1999 2500% increase in auroral brightness. This is de green light (oxygen). In 1975 it was hardly seen at all. Officially there is no oxygen on Venus at all.
Between 1978 and 1983 sulpher values have gone down tremendously. So major global changes in just a few few years.
Earth: Substantial and obvious world-wide weather and geophysical changes
Mars: “Global Warming,” huge storms, disappearance of polar icecaps
Jupiter: Over 200% increase in brightness of surrounding plasma clouds. These clouds didn’t show up in 1974. In 1979 these clouds were first seen and between 1979 – 1995 there was the 200% increase in brightness.
Io, a moon of Jupiter has an ionosfeer increase of 1000% in just 25 year. Io has heated up over 200% between 1979 – 1998 and is now over 3 times hotter then Mercury, who is next to the sun.
Saturn: Major decrease in equatorial jet stream velocities in only ~20 years, accompanied by surprising surge of X-rays from equator. Very simular changes as with Jupiter, an aurora around the poles has shown up in the ninethies that has become a 1000% brighter.
Uranus: “Really big, big changes” in brightness, increased global cloud activity
Neptune: 40% increase in atmospheric brightness
Pluto: 300% increase in atmospheric pressure, even as Pluto recedes farther from the Sun
None of these statistics are from “fringe” scientists; they are all very, very real, and what you have just read is only the proverbial “tip of the iceberg.”
This Report’s scientific data, from a variety of highly credible institutions (including NASA itself), reveals that startling “climate change” phenomena are occurring, not just here on Earth, but, in fact -- throughout the entire solar system. This material has been publicly available for nearly a decade in some cases, but it was simply never assembled into a coherent picture of “a System in significant transition” … until this writing.
Even een hele kleine verbetering: Winter Solstice is niet hetzelfde als Kerstmis. De Solstice is de Zonnewende, wanneer de zon zijn meest noordelijke of zuidelijke stand richting aarde heeft en dan weer de andere kant op gaat bewegen. "Officieel" is dit op 21 December in de winter.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:29 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
Winter solstice (kerstmis), summer solstice, de zodiac en astronomie in zijn geheel zijn allemaal heel belangrijk bij de rituelen van deze occulte groepen. Tijdens de bijeenkomst op bohemian grove is dat ook weer heel duidelijk te zien.
allemaal ff tellen of die uit 666 ruiten bestaat.quote:genomen op en field trip die ik met de newseditors/moderators van Graham hancock heb gemaakt
Ow....ja, dat zijn mijn worden. Ik tikte ff vanuit de losse pols. midsummer, midwinter, solstices, equinoxes, ik kan het allemaal niet uit elkaar houden op het moment. ;quote:Even een hele kleine verbetering: Winter Solstice is niet hetzelfde als Kerstmis
Niet echt raar heh.... Ik bedoel: Als je nou je eigen stad meer aanzien wilt geven, stop je er opmerkelijke dingen in... De eerste twee die je beschrijft zijn door Napoleon aan laten leggen als begin en einde van de hoofdstraat in Parijs. De andere zaken zijn er later bij gebouwd.... op die hoofdstraat.... die één lange rechte lijn is....quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:54 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
Belangrijk is ook de plaats waar die staat, als het goed is in een rechte lijn met:
- de ark the triomf
- de L'Arc de Triomphe du Carrousel
- de ark la defense
- nog een ding
- en dan piramide
sow .. Respect!quote:[snip]
Dat boek gaan wij gelijk ff checken. Wilde net "rule by secrecy" van Jim Marrs bij Amazon bestellen. thank you.quote:TT het nieuwe boek van Graham en Robert is uit , is genaamd "Talisman" en gaat over deze symboliek in stedenbouw...een aanrader voor jouw denk ik !
ok....quote:Availability: This title will be released on October 12, 2004. You may order it now and we will ship it to you when it arrives.
Daar mis je dus al 100 jaar tussen Gaspar en Matilde. Dat zijn dus minimaal 4 generaties, waarschijnlijk 5. Als al deze generaties 4 kinderen produceerden praat je vanaf Pieter tot Matilde (Pieter is de link tussen Bernhard en de Zorregietas) over zo'n 64'000 mensen. Als we voor het gemak door rekenen tot de generatie van Wimlex en Maxi praten we dus over meer dan een miljoen mensen. En de meesten daarvan zullen zich bevinden in het selecte groepje wereldburgers waar Wimlex uit mag kiezen. Dus de kans dat hij iemand uitkiest die op één of andere manier familie is, is niet zo raar......quote:Uit het huwelijk van Pieter Halbach met Isabel von Clemenshammer kwamen vier kinderen voort. Een van hen, Gaspar Halbach (1673-1723), is een rechtstreekse voorvader van prins Bernhard von Lippe-Biesterfeld, wiens overgrootmoeder Matilde Halbach (1823-1848) was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |