Vast wel. Ik kreeg continu een deja vue uit de glorietijden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het niet begrepen.
Ik wil niet met jou concureren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij wilt Ype niet. Jij wilt mij![]()
Ze blijft maar doorjengelen terwijl de voorzitter het woord aan iemand anders geeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh?
W-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-w-winkeldiefstal!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:56 schreef X-Ray het volgende:
[..]
G-g-g-g-g-g-g-g-g-g-unit!
Wat, Weisglas?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze blijft maar doorjengelen terwijl de voorzitter het woord aan iemand anders geeft.
Ik ga weer aan de slag, fok gaat beretraag.
Jij kan het weten jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:55 schreef X-Ray het volgende:
Ach mensen, zo'n 30+ vrouw is ook niet alles hoor, ik spreek uit ervaring
Hij ziet er wel komisch uit, met z'n rooie neusquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:59 schreef Monidique het volgende:
Weisglas is in ieder geval een irritante vent.
Probeer je mij nu af te wijzen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij kan het weten jaOvertuig ze eens!
idd ..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het was slecht, heel slecht.
Je hebt gelijk. Ik wil ook niet met jou concureren. Bovendien zijn mijn 30+ ervaringen ookquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:58 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik wil niet met jou concureren.
Ik wil alleen maar het aller- allerbeste voor jequote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:01 schreef Ype het volgende:
[..]
Probeer je mij nu af te wijzen?![]()
WHAHAHAHAHA! Spoorknor.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:04 schreef Tuana het volgende:
Ik ga weer eens richting CS...mag weer gaan forenzen![]()
wordt hoog tijd dat ik een kamer vind
http://www.leidenuniv.nl/mare/2003/01/06.htmlquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHA! Spoorknor.
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:03 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik wil ook niet met jou concureren. Bovendien zijn mijn 30+ ervaringen ook
niet om over naar huis te schrijven. Hierbij heb ik besloten niet naar de hand van Maerycke te dingen.
30+
Bovendien heb ik al een jonge del
Dat is fijn. Hoelaat zal ik langskomen dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar het aller- allerbeste voor je![]()
Volwassen worden is niet zuipen en zooien en je STUFI opmaken voordat je het gekregen hebt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:07 schreef Tuana het volgende:
[..]
http://www.leidenuniv.nl/mare/2003/01/06.html
Ja, ontken het maar weer, leg er maar weer je antisemitisme/Holocaust dekentje over heen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:09 schreef Monidique het volgende:
En S&B en ergens Joods (uiteraard) en zo...
Ah MokroKees heeft een nieuwe account.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Raak je daar nou werkelijk geshockeerd van?
Tis al eeuwenlang bezig.. en niet alleen in de USA hoor.. Nee, wereldwijd.
Democratie is altijd al een grote leugen geweest. Het bestaat niet. De massa is zodanig gekneed en bewerkt dat het in de illusie leeft dat het inspraak heeft en `vrije keuze`. Beter kan je niet hebben als leiders. Een waterdicht systeem!
Geef de mensen de illusie dat ze vrij zijn en je hebt er als leider een hele makke kudde aan. Niemand zal ooit in opstand komen.
Dat de wereldleiders lid zijn van (duistere) genootschappen is al zo oud als de weg naar Rome.
de spoorstudent heeft juist een spannend dubbelleven, gaat uit in Leiden en in de thuisstad, heeft een dubbele vriendenkring, dubbele baantjes, en natuurlijk ook dubbele liefdesrelaties: in ieder stadje een ander schatjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Volwassen worden is niet zuipen en zooien en je STUFI opmaken voordat je het gekregen hebt.
Ik voel iets dat medelijden nadert.
G-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g- unit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:10 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Oppassen geblazen voor langharige ongeschoren werkeloze losers uit de Schilderswijk met strakke spijkerbroeken met een scheur erin dus..
Dubbele baantjes. Joechei.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:11 schreef Tuana het volgende:
[..]
de spoorstudent heeft juist een spannend dubbelleven, gaat uit in Leiden en in de thuisstad, heeft een dubbele vriendenkring, dubbele baantjes, en natuurlijk ook dubbele liefdesrelaties: in ieder stadje een ander schatje
snappie
Maar nu ga ik
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
G-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g-g- unit.
Gaat het een beetje?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:22 schreef Monidique het volgende:.
Walgelijkheid der Walgelijkheden. Alles is Walgelijkheid.
Kriebels in mijn buik!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Kijk eens wat ik vond terwijl ik naar Panthers aan het zoeken was:
[afbeelding]
Ik zoek altijd op cumsluts en amateursquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Kijk eens wat ik vond terwijl ik naar Panthers aan het zoeken was:
[afbeelding]
Het leven dat we leven is het leven van de straatquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Laßt brausen, was nur brausen kann,
In hellen, lichten Flammen!
Ihr Deutschen alle, Mann für Mann,
Fürs Vaterland zusammen!
Und hebt die Herzen himmelan
Und himmelan die Hände!
|: Und rufet alle, Mann für Mann:
Die Knechtschaft hat ein Ende.
.
ken je fusker wel zeker ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zoek altijd op cumsluts en amateurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |