abonnement Unibet Coolblue
pi_19392661
Dit is de FoK! Safari. Ik heet u van harte welkom in de bossen en steppes van FoK!.

Hier zult u vele inheemse dieren en insecten tegenkomen, waarvan sommige gevaarlijk kunnen zijn. Wij vragen u dan ook ten alle tijde uw handen en voeten binnen het voertuig te houden.

Voor vragen en of opmerkingen richt u zich tot uw tourleider. Ik dus.


*start motor*




Nou, wat een geluk! Er kruist juist een wild beest ons pad. Niet teveel lawaai maken, anders kan hij zich aan ons storen!


Wij rijden verder.



Wederom een wild beest, deze keer een prachtige olifant. Het zijn van nature vrij rustige vredelievende beesten, en kennen een uitgekiend communicatiesysteem door middel van lage tonen. Ze koelen hun bloed met de grote oren, in de hitte van deze landschappen.


We gaan nu iets verder het bos in.

Links van ons ziet u nu een stelletjes verliefde Badsloefers. Dit inheemse Ras heeft zich duizenden jaren geleden afgesplitst van de Orang-Oetangs, en lijdt nu een gesloten bestaan in deze bossen. Dit is de enige plek waar ze nog voorkomen, ze staan op de beschermde diersoorten-lijst.


Deze bossen kennen ook veel kleurrijke dieren. Vele bontgekleurde vogels:

Maar ook Paashazen:


Als we wat verder door de bossen heengereden zijn, komen we bij de waterkant.

Aan de waterkant zien we een zogenaamde Jogy. Deze bijna uitgestorven diersoort is zich tegoed aan het doen aan de wateren in dit riviertje.



Wij stoppen de wagens hier even bij dit beekje om uit te rusten en de benen te strekken. U krijgt een seintje als we weer verder rijden.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_19392705
Hehe
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:37:58 #3
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19392724
quote:
Links van ons ziet u nu een stelletjes verliefde Badsloefers. Dit inheemse Ras heeft zich duizenden jaren geleden afgesplitst van de Orang-Oetangs, en lijdt nu een gesloten bestaan in deze bossen. Dit is de enige plek waar ze nog voorkomen, ze staan op de beschermde diersoorten-lijst.
Fotoboek
Hoewel mijn nick anders doet vermoeden, roel ik eigenlijk niet zo...
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:38:21 #4
71048 Tokay
makes your day!
pi_19392732
Ga ik toch nog een beetje op safari dit jaar!
Ben benieuwd of we nog een Knut of Insomaniac in het wild te zien krijgen.

Hee pssst, het is orang oetan...
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_19392734
tjo, kom maar met het seintje
pi_19392755
mag je die badsloefen voeren?
en is zo'n jogy gevaarlijk of niet?
pi_19392782
Ik mis eiland ook !
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:41:26 #8
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_19392821
Jezus, die Jogy zit nu al een halfuur te schijten.

Kunnen we niet doorrijden?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:42:15 #9
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19392858
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:41 schreef Posdnous het volgende:
Jezus, die Jogy zit nu al een halfuur te schijten.

Kunnen we niet doorrijden?
Fotoboek
Hoewel mijn nick anders doet vermoeden, roel ik eigenlijk niet zo...
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:43:59 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_19392911
* Megumi gaat mee. En pakt kapmes, takana zwaard. En de olifanten jachtgeweer mee.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_19392937
We steken de rivier over bij dit houten bruggetje.


We rijden verder een stuk bos in, alwaar we een groepje hyena's zien lopen:



Deze dieren kenmerken zich als zijnde Aaseters. Ze zijn niet sterk genoeg om zelf te jagen tenzij in grote groepen, want dan voelen ze zich heel wat. Wanneer alleen leven ze op de resten van dood wild.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_19393015



psst: enige kans dat er nog 'woud-kevers' langs komen? die vind ik gaaf.
pi_19393119
Rechts voor ons ziet u een open plek, met een stroompje water. Als u goed door die takken kijkt, zie u een verliefd kikkerstelletje:



Dit zijn de befaamde Oost-Afrikaanse Gifkikkers. Ze staan bekend om hun drang naar Alcohol, waaraan hun lever het gif ontrekt. Ze worden door sommige inheemse volkeren genuttigd om in een staat van roes te verkeren, als bij een soort drugs.


*rijd verder*

Kijk! Daar links van ons! Een inheemse bewoner! En zo te zien precies in zijn gifkikkerroes, te zien aan de glazige en duffe blik op zijn gezicht!

Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:53:41 #14
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_19393200
goed bedacht, ik ga de safari volgen
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_19393203
Liever 8 uur op kantoor dan helemaal niet slapen
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:55:41 #16
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19393262
Dit is toch wel heel goed gemaakt!

Mogen we foto's maken onderweg!?
Fotoboek
Hoewel mijn nick anders doet vermoeden, roel ik eigenlijk niet zo...
  dinsdag 25 mei 2004 @ 14:57:02 #17
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_19393301


Kijk daar, een groep loslopende homofiele bosjosti's!!!!!
pi_19393353
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 14:57 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Kijk daar, een groep loslopende homofiele bosjosti's!!!!!
!
Scheren is voor schapen!
pi_19393398
Waar 1 inheemse bewonder is, zijn er meer. Vlak achter hem loopt wat waarschijnlijk een vrouwelijk exemplaar is, en aan de leeftijd te zien waarschijnlijk de leidster van de stam:



Deze "ouden" verlenen de stadleden toestemming voor bepaalde zaken, zoals jacht, executie of huwelijk. Het is bekend dat vrouwen al zo jong als 13 jaar worden uitgehuwelijkt.



*Pakt verrekijker*

Als u heel goed kijkt, ziet u in de boom boven de eerste hut een lijk hangen:



Als ik het goed heb is het een Bosjosti. Deze beesten zijn volop aanwezig in deze dichte wouden, en worden als een plaag gezien door de stammen. Gelukkig zijn ze er in overvloed en goed te eten, zodat ze een perfecte bron van voedsel vormen.


[ Bericht 0% gewijzigd door HTT-Thalan op 25-05-2004 15:06:45 ]
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_19393446
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:00 schreef HTT-Thalan het volgende:


Deze "ouden" verlenen de stadleden toestemming voor bepaalde zaken, zoals jacht, executie of huwelijk. Het is bekend dat vrouwen al zo jong als 13 jaar worden uitgehuwelijkt.[/b]
  dinsdag 25 mei 2004 @ 15:48:14 #21
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19394845
Heeee, worden wij hier nou aan ons lot over gelaten tussen al die homofiele bosjosti's?

Ik wil weg uit dit bos!
Fotoboek
Hoewel mijn nick anders doet vermoeden, roel ik eigenlijk niet zo...
pi_19394872
Help
pi_19394912
onze gids is opgegeten door de badsloefen

pi_19395115
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:48 schreef AiRulez het volgende:
Heeee, worden wij hier nou aan ons lot over gelaten tussen al die homofiele bosjosti's?

Ik wil weg uit dit bos!
Voor de mensen die de Safari voortijdig willen afbreken hebben wij een getrainde Aap bij.



Deze aap is volleerd gids en zal u aan het handje meenemen naar de dichtstbijzijnde bosrand, alwaar hij vervoer voor u regelt naar het basiskamp.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:04:13 #25
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19395380
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 15:56 schreef HTT-Thalan het volgende:

Deze aap is volleerd gids en zal u aan het handje meenemen naar de dichtstbijzijnde bosrand, alwaar hij vervoer voor u regelt naar het basiskamp.
Ik heb niet veel vertrouwen in die getrainde aap. Bovendien is hij veel te lelijk. Ik wacht rustig totdat we weer verder gaan, nu ik weet dat we verder gaan!
Fotoboek
Hoewel mijn nick anders doet vermoeden, roel ik eigenlijk niet zo...
pi_19395594
We zullen hier kamp opslaan, om wat insecten te bestuderen, eten klaar te maken en straks de nacht door te brengen. U word allen uitgenodigd een handje te helpen bij het inrichten van de tent.



Voor de hoge nood, rechts van u:

Deze latrines zijn gebouwd door de inheemse bewoners, maar doen nog steeds dienst.

Na het opzetten van het kampvuur zal de kok beginnen met het klaarmaken van enkele plaatselijke delicatessen, en word u uitgenodigd allen plaats te nemen rond het vuur.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:31:55 #27
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_19396187
mag je er ook jagen?

*klik klik*
pi_19396313
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:31 schreef luciferist het volgende:
mag je er ook jagen?

*klik klik*


Het is niet toegestaan op de dieren te jagen, vissen, of hun rust te verstoren door al te dichtbij te komen. Twijfelt u, vraag de gids wat te doen, ook voor demonstraties of eerste hulp.

Foto's maken mag alleen zonder flitser, en zal dus 's avond en 's nachts niet mogelijk zijn. Mits mogelijk zullen wij een dezer dagen voorzien in een infraroodcamera om u ook 's nachts beelden te kunnen verschaffen.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:36:02 #29
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19396329
Goed topic.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:36:41 #30
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19396354
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:36 schreef ShaoliN het volgende:
Goed topic.
Jammer dat ie van HTT-Thallan is.
pi_19396517
Het menu voor vanavond:

De Kok heeft zijn best gedaan en een grote voorraad inheemse vis verzorgd. Het betreft hier de Shaolin-Vis.



De Kok is reeds bezig met het maken van een kookvuur. Zoals u ziet, gebruikt hij uit veiligheidsoogpunt veel steen. Daar word later ook op gegrild.



De Shaolin-Vis is uitbundig aanwezig in deze wateren. Hij kenmerkt zich door een dikke, vette kop, en glazige ogen. De vis is vaak prooi van kleinere dieren, omdat bijna geen tanden heeft en alleen op planten leeft. Vooral piranha's lusten hem maar wat graag.

De vis word geserveerd met gebakken Gabana-Wortels, Erwten en een Sausje van gemalen pepers aangemaakt met olie.


[ Bericht 2% gewijzigd door HTT-Thalan op 25-05-2004 17:47:52 ]
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:44:14 #32
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19396572
Om de een of andere vage reden voelde ik deze aankomen.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:44:57 #33
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19396589
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:42 schreef HTT-Thalan het volgende:

De Shaolin-Vis is uitbundig aanwezig in deze wateren. Hij kenmerkt zich door een dikke, vette kop, en glazige ogen. De vis is vaak prooi van kleinere dieren, omdat bijna geen tanden heeft en alleen op planten leeft. Vooral piranha's lusten hem maar wat graag.
Fotoboek
Hoewel mijn nick anders doet vermoeden, roel ik eigenlijk niet zo...
pi_19397931
Whehe
pi_19398041
Wat wordt er geserveerd bij de vis? Anders is het ook zo kaal .
  dinsdag 25 mei 2004 @ 18:22:16 #36
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_19399000
''Een Safari vol gevari.''

Dat klinkt pas kewl!
pi_19413017
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 18:22 schreef FlyingFox het volgende:
''Een Safari vol gevari.''

Dat klinkt pas kewl!
Voor vragen en suggesties: safari@fok.nl
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:19:12 #38
71048 Tokay
makes your day!
pi_19413341
Tourleider, wat zijn de plannen voor vandaag?
Gaan we nog meer endangered species ontdekken, of is de safari al ten einde?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_19413375
De planning voor vandaag:

- We gaan insecten bestuderen
- Een eerder geziene Gifkikker ontleden
- Langs de rotswanden wandelen

En als klap op de vuurpijl, zullen we op zoek gaan naar de legendarische Vlees-etende kale Waki-Waki Aap. Deze aap word verhaald in vele mythes maar is de laatste honderd jaar niet meer gesignaleerd.

wij houden u op de hoogte, op dit moment is er tijd voor opstaan, ontspanning en ontbijt, verzorgd door onze kok. Er zijn nog enkele Shaolin-visjes over van gisteren, voor de liefhebbers.


Voorts is er voor u ook de mogelijkheid suggesties te doen voor de activiteiten van vandaag. Heeft er iemand iets wat hij vandaag graag zou doen/zien?

Wij staan open voor ideeen!
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:25:12 #40
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19413409
Die shaolin visjes smaken nogal zuur

Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:26:35 #41
53359 PeterRabbit
moraalridster
pi_19413429
Insecten
Mag je dat gedeelte ook overslaan?
Op maandag 28 februari 2005 22:35 schreef MUUS het volgende:
Incrowd is slecht.
pi_19413441
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 09:26 schreef PeterRabbit het volgende:
Insecten
Mag je dat gedeelte ook overslaan?
quote:
Voorts is er voor u ook de mogelijkheid suggesties te doen voor de activiteiten van vandaag. Heeft er iemand iets wat hij vandaag graag zou doen/zien?

Wij staan open voor ideeen!
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:32:44 #43
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_19413504
Komen we ook vliegende vossen tegen?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_19413556
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 09:32 schreef stinkie het volgende:
Komen we ook vliegende vossen tegen?
De vliegende vos, alias Canus Lupus Vliegus, is een vrij schuw diertje:



De beestjes leven hoog in de bomen, anders dan zijn familie op de grond, en ontwijkt mensen. Hij is reeds enkele malen over ons kamp gevlogen vannacht, maar te snel om met de camera te volgen.

De beestjes zijn zoals gezegd erg schuw, maar het zijn echte ratten, als het om eten gaat. Ze eten alles, en jatten stiekem uit voorraden als ze de kans krijgen.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_19413600

Krijgen we nog woudkevers te zien?
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:41:56 #46
53359 PeterRabbit
moraalridster
pi_19413641
Of een beetje winkelen in een ander inheems dorpje, ik wilde graag wat souvenirtjes voor thuis meenemen
Op maandag 28 februari 2005 22:35 schreef MUUS het volgende:
Incrowd is slecht.
pi_19413645
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 09:38 schreef The_Langolier het volgende:

Krijgen we nog woudkevers te zien?
Op uw verzoek gisteren hebben wij vannacht enkele vallen uitgezet voor de woudkever, deze beestjes zijn namelijk schaars hier en dus moeilijk te zien. Wij hebben 1 exemplaar gevangen:



Zoals u ziet zijn het geen mooie beestjes, en erg nuttig ook al niet. Gelukkig hebben ze veel natuurlijke vijanden, daar ze veel schade aanrichten onder de vrouwelijke bevolking van dit woud.
Ze hebben daardoor enkele bijnamen gekregen, waaronder Woudplayer.

De grootstse vijand van deze kever is de Waki-Waki aap, waar we zoals eerder vermeld vandaag naar op zoek gaan. Deze eet woudkevers als delicatesse.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_19413913
kay dan! wat een beesten zeg!
pi_19414039
Vanwege het feit dat het nu nog niet al te warm is, hebben we besloten de excursie naar de Waki-Waki-Aap te verplaatsen naar nu. De rest van de activiteiten kunnen in de beschutting van het kamp gedaan worden wanneer het te warm word.

Zoals eerder vermeld gaat het om een legendarisch beest, 1 die niet veel gezien word. U word gevraagd uiterst rustig te begaan in het bos en vooral geen harde geluiden te maken. U kunt dieren wegjagen, of, nog erger, kwaad maken.

U word allen uitgenodigd plaats te nemen in de jeeps.


*start motor*

We zullen door zeer dichtbeboste gebieden rijden, waarbij de begroeing vaak te dik is om niet klem te zitten. Er zullen enkele machettes beschikbaar gesteld worden, zodat enkele kunnen helpen de trucks los te halen bij problemen.



We rijden verder.

Als u nu rechts van ons richting het watertje kijkt, ziet u enkele sponsvisjes opspringen.



Deze visjes zijn altijd zeer vrolijk en speels, en komen veel voor in deze wateren.


STOP !!!! iedereen even stilhouden! Sssssst!


Er beweegt iets voor ons in het struikgewas. Iets groots!


Ik moet u vragen allen te fluisteren, we weten niet wat voor potentieel gevaar er hier schuilt.

Nee! Het zal toch niet! Na al die jaren


Het is de Legendarische Kale Waki-Waki-Aap!



Dit beest is jarenlang uitgestorven gewaand! Mensen, we zijn hier getuige van een historisch moment. De herontdekking van een zeer zeldzaam inheems dier van deze bossen!
Sommigen noemen hem hier Keizer van de jungle, omdat hij heerst over alle dieren, hij heeft hier geen natuurlijke vijanden.

Laten we stil achteruit gaan, en een andere richting kiezen, we willen hem niet storen!


We rijden de jeeps iets terug, en verder het bos in.

We zullen hier bij dit stroompje even halthouden, voor wat te drinken, en om even na te praten over dit zelfzame dier, u kunt uw vragen bij mij kwijt.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_19414047
Weet je nog een leuk liedje voor onderweg?
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:06:40 #51
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19414049
Dat wordt weer een hele mooie tocht vandaag.
Fotoboek
Hoewel mijn nick anders doet vermoeden, roel ik eigenlijk niet zo...
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:15:01 #52
71048 Tokay
makes your day!
pi_19414241
Zag ik het nu goed, tourleider, en is het vrouwtje van de uiterst zeldzame Kale Waki-Waki-aap in verwachting?
In dat geval is het uitsterven van deze endagered species voorlopig even van de baan.
Oef, gelukkig maar!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_19414300
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:15 schreef Tokay het volgende:
Zag ik het nu goed, tourleider, en is het vrouwtje van de uiterst zeldzame Kale Waki-Waki-aap in verwachting?
In dat geval is het uitsterven van deze endagered species voorlopig even van de baan.
Oef, gelukkig maar!
Dat zou je denken ja. Maar de Waki-Waki is een homogene soort, in de breedste zin van het woord. De mannetjes verwekken de kinderen, maar dragen ze ook, zij het bij hun partner. Het "vrouwtje" dat u zag, iets niets meer dan zijn partner, inderdaad zwanger van een kleine.



Deze dragende exemplaren gedragen zich vaak vrij verwijfd, maar dat is alleen vanwege de hormonen die door zijn lijf gieren bij het voeden van de vrucht in zich, en vanwege de vaak dominerende gevechten van het verwekkende mannetje met zijn rivalen.

Het dragende mannetje voelt zich bedreigd, probeer de vrucht te beschermen en is daarom vrij schuw. Hij kan echter wel flink van zich afbijten wanneer hij in het nauw gedreven word.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:38:04 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19414684
We stoppen hier even om een prachtexemplaar te bekijken van de Hyperus Tenarus Tampeloeris, ook wel bekend als het Afrikaanse kamikaze aapje. Dit uiterst zeldzame beestje heeft de onbedwinbare neiging om voor aanstormende jeeps te springen als ze het licht aan hebben, ik doe dan ook even de lichten uit want voor je het weet zit het beestje de voorbumper, het voorraam en de motorkap te knuffelen met zijn ingewanden.



Gebruik niet je flitser als je een foto maakt trouwens want dit schattige beestje is berucht om zijn achtervolgingsdrang en zijn misplaatste gevoel voor gerechtigheid, hoe hij door de natuurlijke selectie is geglipt is ons nog niet bekend.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_19414735
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:38 schreef jogy het volgende:
-Bla-



-Klets-
Er is een Jogy de truck binnengeglipt!
En ik ben nog wel zo vriendelijk geweest je niet als een gevaarlijk of vies beest af te schilderen
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:43:02 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19414819
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:40 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Er is een Jogy de truck binnengeglipt!

En ik ben nog wel zo vriendelijk geweest je niet als een gevaarlijk of vies beest af te schilderen
*verder schijt*

Ik kom op voor mijn collegae .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:57:09 #57
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19415007
*schopt de Jogy uit de truck*

Optiefen!

Zo, en nu weer verder!
Fotoboek
Hoewel mijn nick anders doet vermoeden, roel ik eigenlijk niet zo...
pi_19415046
Nu we terug zijn in het kamp, en bekomen van de ontmoeting met de Waki-Waki, zullen we overgaan tot het ontleden van de gifkikker die we gevangen hebben.



Hier is een kaart, om het een en ander makkelijk te maken:



Leg de kikker in het stalen bakje:



En gebruik een scherpe scalpel:



Probeer de onderdelen in de gifkikker te benamen met behulp van de kaarten die ik uitgedeeld heb. Voor vragen kunt u bij mij terecht.

Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:00:49 #59
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19415081
Wat heeft die gifkikker een klein geslachtsdeel! Bijna niet te vinden!
Fotoboek
Hoewel mijn nick anders doet vermoeden, roel ik eigenlijk niet zo...
pi_19415190
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:00 schreef AiRulez het volgende:
Wat heeft die gifkikker een klein geslachtsdeel! Bijna niet te vinden!
De inheemse Gifkikkers ontrekken stoffen en bacterien uit de natuur die in staat zijn kleine hoeveelheden alcohol te produceren, wat ze weer gebruiken om gif van te maken. De hoge mate waarin de gifkikkers gif produceren zorgt daarbij ook voor de slinking van het geslachtsdeel, wat copulatie bij deze soort zeer pijnlijk maakt.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:22:24 #61
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_19415581
Dude get a life
ik ben de jager met de pet.
pi_19415648
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:22 schreef Houzer het volgende:
Dude get a life
Ziehier, een van de Badsloefers uit het verliefde stelletje van gisteren heeft ons kamp gevonden! Hij is blijkbaar niet zo mensenschuw. U mag foto's maken! Probeer het dier echter niet te voederen, dat kan zijn eetpatroon ernstig verstoren.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:26:41 #63
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_19415685
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:24 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ziehier, een van de Badsloefers uit het verliefde stelletje van gisteren heeft ons kamp gevonden! Hij is blijkbaar niet zo mensenschuw. U mag foto's maken! Probeer het dier echter niet te voederen, dat kan zijn eetpatroon ernstig verstoren.
Kijk ik schiet je hele safari dood...jammer joh
ik ben de jager met de pet.
pi_19415754
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:26 schreef Houzer het volgende:

[..]

Kijk ik schiet je hele safari dood...jammer joh
pi_19415764
We kunnen het arme beestje nu beter terug het bos insturen. Van teveel invloed van buiten kan het arme dier getraumatiseerd raken.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:37:37 #66
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_19415973
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:29 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

Kutnewbie
ik ben de jager met de pet.
  woensdag 26 mei 2004 @ 11:38:10 #67
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_19415992
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
We kunnen het arme beestje nu beter terug het bos insturen. Van teveel invloed van buiten kan het arme dier getraumatiseerd raken.
Ik word paranoia
ik ben de jager met de pet.
pi_19416085
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:37 schreef Houzer het volgende:

[..]

Kutnewbie
Originaliteitsprijs
pi_19416980
* instapt in de safari
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:18:44 #70
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_19417083
Eindelijk zien we, waar de safari gangers al zo lang naar uitkeken de brul aap.

Deze aap leeft gelukkig alleen, dit door een evolutie proces van 10.000 jaren.
Hun gevoel voor humor binnen de groep schijnt zo slecht te zijn dat deze apen bijna uitstierven omdat ze massaal zelfmoord pleegden vanwege het aanhoren van slechte grappen.

Naast brul aap wordt het dier ook wel het intolerant aapje genoemd, vanwege het feit dat deze aap beschikt over een voor hemzelf zeer gewaardeerd en gerechtvaardig gevoel voor alles om hen heen.
Dat deze aap dus veel natuurlijke vijanden heeft is dan ook meer dan logisch.
pi_19417151
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:18 schreef Xebrozius het volgende:
Eindelijk zien we, waar de safari gangers al zo lang naar uitkeken de brul aap.
[afbeelding]
Blaaaaaaaat.
Lees je in, we zitten allang terug in het kamp.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:26:40 #72
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_19417318
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:20 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Lees je in, we zitten allang terug in het kamp.

Daarom zoekt de brulaap ook contact met de mensen in het kamp, vanwege zijn eenzame bestaan.
Zodra een brulaap in het kamp komt, zou je de gezelligheid het beste in temperatuur kunnen uitdrukken.
In het kamp is het aangenaam met 23 graden, maar zodra de brulaap langskomt is de temperatuur gevoelsmatig -35.
pi_19417393
leuk topic ;')

zag ik daar nouw een reetkever lopen of niet?
pi_19417399

kijk, daar komt de vrouwtjes brulaap aan, hoewel machtiger, wordt dit vrouwtje sterk gemanipuleerd naar de mannetjes brul aap zijn wensen!
Scheren is voor schapen!
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:31:31 #75
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_19417419
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding]
kijk, daar komt de vrouwtjes brulaap aan, hoewel machtiger, wordt dit vrouwtje sterk gemanipuleerd naar de mannetjes brul aap zijn wensen!
pi_19417776
*roept Kok erbij*

Kok, maak onze getrainde gids

Maar klaar voor het avondeten. Hij bemoeit zich teveel met onze uitleg en planning.

En geef door aan de leiding dat we een nieuwe aannemen.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:55:16 #77
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_19418029
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:44 schreef HTT-Thalan het volgende:
*roept Kok erbij*

Kok, maak onze getrainde gids [afbeelding]

Maar klaar voor het avondeten. Hij bemoeit zich teveel met onze uitleg en planning.

En geef door aan de leiding dat we een nieuwe aannemen.

De gedresseerde aap is slim genoeg om zijn lugubere lot in te zien, en snel verdwijnt hij in een boom alwaar hij niet te pakken is en dus niet verorberd wordt door de aanwezige gast in het kamp.
Deze aap neemt zich voor de rest van de tijd te besteden aan het bekogelen van de Tour-gids met allerhande rot fruit en zijn eigen uitwerpselen
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:59:15 #78
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_19418278
Meneer de gids????

mogen we vandaag ook Tarzan en Jane spelen???

ah mag dat..... ??
pi_19418292
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:55 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

[afbeelding]
De gedresseerde aap is slim genoeg om zijn lugubere lot in te zien, en snel verdwijnt hij in een boom alwaar hij niet te pakken is en dus niet verorberd wordt door de aanwezige gast in het kamp.
Deze aap neemt zich voor de rest van de tijd te besteden aan het bekogelen van de Tour-gids met allerhande rot fruit en zijn eigen uitwerpselen


Wij verdoven de aap en sluiten hem terug op in zijn kooi. Als we straks thuis zijn zal hij terug overgedragen worden aan de dierentuin.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_19418337
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:04 schreef _Fairy_ het volgende:
Meneer de gids????

mogen we vandaag ook Tarzan en Jane spelen???

ah mag dat..... ??
Het is te gevaarlijk om alleen het bos in te gaan, dus je zult moeten wachten tot onze volgende tocht, we doen vanavond nog een ronde. Probeer je ondertussen te vermaken met onze kok, die kan jullie leren houtsnijden/bewerken tot handige voorwerpen voor in het kamp
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_19418437
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:07 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Het is te gevaarlijk om alleen het bos in te gaan, dus je zult moeten wachten tot onze volgende tocht, we doen vanavond nog een ronde. Probeer je ondertussen te vermaken met onze kok, die kan jullie leren houtsnijden/bewerken tot handige voorwerpen voor in het kamp
jeeeeeeejjjjj!!!

pi_19422574
iemand een plak setje mijn tent lekt
Liever 8 uur op kantoor dan helemaal niet slapen
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:07:29 #84
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19423040
MIsschien kan de kok jou een plakkertje uit het hout snijden!
Fotoboek
Hoewel mijn nick anders doet vermoeden, roel ik eigenlijk niet zo...
pi_19426372
misschien kan ie dan meteen een tent uit hout snijden??
pi_19427364
prachtig
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:29:29 #87
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_19429696


De luiaard leeft van bladeren en bier en daar hangt hij midden tussen in. Bladeren en bier zijn niet erg voedzaam, maar door zijn trage manier van leven heeft het dier niet veel energie nodig. Verder heeft de luiaard nooit werk, is te lam om iets te ondernemen en wil 't liefst alles bekritiseren, zonder dat dat al te veel werk kost.

De luiaard gaat zo nu en dan via de grond naar een andere boom. Hij is dan bijzonder kwetsbaar
pi_19429761


Lekkere FF
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:35:23 #89
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_19429860


Een andere viezerik is de strontvlieg. Hij vliegt van topic naar topic, op zoek naar een rel, of een hoopje stront, waar hij heerlijk weet te provoceren en te trollen, zodat andere dieren schijt ziek van 'm worden.

De strontvlieg is godzijdank uitgestorven.
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:09:19 #90
62182 Georges
That's the shit
pi_19441287
Interessante safari, staan er nog meer exotische dieren op het programma?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:39:27 #91
84707 AiRulez
Ai Rule!!!!
pi_19442249
Jah!

HTT, schiet eens op! FF pakt hier de leiding over!
Fotoboek
Hoewel mijn nick anders doet vermoeden, roel ik eigenlijk niet zo...
pi_19442300
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:09 schreef Georges het volgende:
Interessante safari, staan er nog meer exotische dieren op het programma?
Nee.
pi_19442367
Na het ontleden van de Gifkikker, is het misschien wel interessant een rat te ontleden. Hier zitten heel specifieke ratten, de zogenaamde witbuikrat. Deze rat heeft altijd een wit buikje omdat hij dik is. Hij schuurt zodoende altijd met zijn pens over de vloer als hij loopt, met als gevolg dat de buik gladgeschuurd word.



We gaan deze rat op dezelfde manier ontleden als bij de eerdere gifkikker.

Veel succes.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_19442551
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:42 schreef HTT-Thalan het volgende:
Na het ontleden van de Gifkikker, is het misschien wel interessant een rat te ontleden. Hier zitten heel specifieke ratten, de zogenaamde witbuikrat. Deze rat heeft altijd een wit buikje omdat hij dik is. Hij schuurt zodoende altijd met zijn pens over de vloer als hij loopt, met als gevolg dat de buik gladgeschuurd word.

[afbeelding]

We gaan deze rat op dezelfde manier ontleden als bij de eerdere gifkikker.

Veel succes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')